Islam en ufo's

naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Islam en ufo's

Bericht door naar boven »

Pilgrim schreef:Tja, zo zie jij het! Maar als ze dat opperwezen zelf bedacht hebben is er immers voor buitenstaanders ook geen reden om hier afgunstig op te zijn.
Maar er is voor buitenstaanders toch ook geen reden om hier afgunstig op te zijn? Als die buitenstaanders afgunstig zijn is dat vooral hun eigen probleem.
Moslims denken immers ook dat ze superieur zijn en dus eigenlijk uitverkoren door Allah, maar ik ben er toch echt niet afgunstig op. Integendeel! Simpelweg omdat ik tot op de bodem van mijn ziel niets van de Islam geloof.

Bij moslims ligt het toch wel even anders omdat de koran de moslims oproept om aan die superioriteit consequenties te verbinden. De gevolgen daarvan voor de 'inferieuren' zijn gruwelijk. Meer dan een methode om Mohammeds mede-struikrovers te motiveren zal het oorspronkelijk niet geweest zijn, maar het is gesublimeerd tot een wij-tegen-hen denken met een gevolg waar we nog steeds en steeds meer mee zitten.
Waarom zijn mensen dan wel afgunstig op de 'uitverkorenheid' van de Joden?
Zijn er dan mensen die afgunstig zijn op de 'uitverkorenheid' van de Joden?
Zoals ik al eerder schreef, is de bron van antisemitisme een geheel andere, namelijk het menselijk mechanisme om een toevallig aanwezige minderheidsgroep als zondebok aan te wijzen.
RTFM
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Islam en ufo's

Bericht door Pilgrim »

naar boven schreef:
Waarom zijn mensen dan wel afgunstig op de 'uitverkorenheid' van de Joden?
Zijn er dan mensen die afgunstig zijn op de 'uitverkorenheid' van de Joden?
Ja, vreemd genoeg wel. Ik heb daar in een vorige post een voorbeeld van gegeven.
naar boven schreef:Zoals ik al eerder schreef, is de bron van antisemitisme een geheel andere, namelijk het menselijk mechanisme om een toevallig aanwezige minderheidsgroep als zondebok aan te wijzen.
Een toevallig aanwezige minderheidsgroep? Dat is wat veel linksen ook denken en daarom nu denken dat dat de reden is dat veel mensen een probleem hebben met moslims (ook een toevallig aanwezige minderheidsgroep) en het gevaar van de ideologie van de Islam helemaal niet zien. Ik zelf denk dat de voornaamste reden van het antisemitisme vooral afgunst is. “De Joden bezetten de beste baantjes” heette het in nazi-Duitsland. Ik heb dit immers ook gelezen in de geschiedenisboeken van de middelbare school. Het was ook de mening van Nietsche. :ermm:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Islam en ufo's

Bericht door naar boven »

Pilgrim schreef:Een toevallig aanwezige minderheidsgroep? Dat is wat veel linksen ook denken en daarom nu denken dat dat de reden is dat veel mensen een probleem hebben met moslims (ook een toevallig aanwezige minderheidsgroep) en het gevaar van de ideologie van de Islam helemaal niet zien.
Wat die linksen denken is toch heel begrijpelijk?
Op het punt dat het gevaar aanwezig is dat de moslims in Europa de zondebok worden, hebben ze nog gelijk ook.
Wat links niet ziet of wil zien dat ze die situatie zelf gecreëerd hebben door hun slappe houding tegenover de moslimimmigranten. Ze durfden het 'islamitisch stemvee' om electorale redenen niet aan te pakken, zodat deze groep onvoldoende integreerde en assimileerde en in een parallelle cultuur bleef hangen. Links durfde om dezelfde reden nooit kritisch te kijken naar wat de islam nu eigenlijk inhield.
Inmiddels beseft links nu ook wel dat moslims gedwongen moeten worden om zich aan te passen en dat de islam een verderfelijke ideologie is. Maar dat kunnen ze niet uitspreken en tot beleid maken omdat de PVV deze agenda naar zich toe getrokken heeft. Dit heeft links in een redelijk comfortabele positie gebracht: ze kunnen stemmen winnen door tegelijkertijd het islamitisch stemvee te bedienen en door zich af te zetten tegen de door hen zelf gedemoniseerde politieke tegenstander, Wilders.

Links gebruikt nu de islamieten als een omgekeerde zondebok: als een taktisch inzetbaar knuffeldier.
Pilgrim schreef:Ik zelf denk dat de voornaamste reden van het antisemitisme vooral afgunst is. “De Joden bezetten de beste baantjes” heette het in nazi-Duitsland. Ik heb dit immers ook gelezen in de geschiedenisboeken van de middelbare school. Het was ook de mening van Nietsche.
Sommige Joden hadden inderdaad de beste baantjes. Maar lang niet allemaal. Ook veel Joden leefden in armoede. Maar er was geld onder de Joden. Blijkbaar genoeg geld om daarmee de door nazi-Duitsland gevoerde oorlogen te bekostigen. Die afgunst was opgewekt en werd aangewakkerd. Opgewekt om als legitimatie te fungeren om aan geld te komen. Aan het geld van de vermoorde Joden. Zie ook hier de overeenkomst met de islam: haat en afgunst zijn de middelen, geld en goederen zijn het doel.
RTFM
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Islam en ufo's

Bericht door Pilgrim »

Naar aanleiding van mijn gesprek met Silkyboxershirt over History Channel, tijdens onze meeting van afgelopen zaterdag, waarbij Silky het ook had over Ufo’s plaats ik nog even deze interessante filmpjes. Het eerste is volgens mij fake, maar als dat zo is dan is het fantastisch goed gedaan. Hoe maak je zo’n model van een vliegende schotel? Ik geef het fimpje het voordeel van de twijfel. De tweede is volgens mij authentiek.



De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Islam en ufo's

Bericht door silkyboxershortXL »

Ik kan hier helemaal niets mee Pilgrim, maar mooi filmpje. Wat gedachtes: Die bol in het 2e filmpje is niet overtuigend, als snelheid onbegrensd is dan moet materiaal ook oneindig hard zijn en zou er dus niet zo gehavend moeten uitzien, immers een botsing met een ruimtestofje zal een explosie geven met de kracht van een atoombom. Als de bol wegschiet (op 2.06) gaat de toon van de muziek even omhoog. Waarom een manipulatie? Dat wegschieten is cruciaal, het is eigenlijk een omgekeerde inslag, het suggereert massaloosheid, en ja, dat is precies wat ik (met wel 10 anderen) waarnam aan die 'sterren' die 90 graden van richting veranderden. Als zo'n bol met tig x de snelheid van het licht interstellair reist zullen stofinslagen als een ruis te horen zijn, als de zichtbare kratertjes echt zouden zijn is de hardheid van de bol onvoldoende en zal het ruimtestof als een zandstraler de bol oplossen.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Islam en ufo's

Bericht door Ozes »

lol, een onverwacht goed uitgedacht argument Silky.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Islam en ufo's

Bericht door Pilgrim »

silkyboxershortXL schreef:Als zo'n bol met tig x de snelheid van het licht interstellair reist zullen stofinslagen als een ruis te horen zijn, als de zichtbare kratertjes echt zouden zijn is de hardheid van de bol onvoldoende en zal het ruimtestof als een zandstraler de bol oplossen.
Het zou toch een soort sonde kunnen zijn die helemaal niet alleen door de interstellaire ruimte reist, maar misschien in een soort moederschip? Ik vind die bol er niet echt gehavend uitzien.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Islam en ufo's

Bericht door xplosive »

Er zijn binnen enkele tientallen lichtjaren afstand van de Aarde enkele exoplaneten gevonden. Op sommige van die exoplaneten is het niet uitgesloten dat er zich (intelligent) leven heeft ontwikkeld. Met onze huidige natuurwetenschappelijke inzichten is het niet mogelijk om sneller te reizen dan het licht, maar zelfs voor reizen met bijvoorbeeld 10% van de lichtsnelheid is een voor onze begrippen zeer geavanceerde techniek nodig. Interstellair reizen is dus bepaald niet gemakkelijk te realiseren, maar het is niet onmogelijk. Volgens de huidige stand van de wetenschap blijkt het volledig onzichtbaar maken van voorwerpen een reële mogelijkheid te zijn. Ook de techniek om vliegtuigen volledig onzichtbaar te maken voor de radar blijkt al te zijn ontwikkeld. Het is daarom dus niet ondenkbaar dat een buitenaards moederschip en haar (robot-)verkenners voor ons onzichtbaar blijven. De enige kans op waarneming van zo'n verkenner is dan een optredend defect in het onzichtbaarheidssysteem.

Zelf denk ik bij UFO-waarnemingen in eerste instantie aan voor mensen onbekende natuurverschijnselen, bedrog of geheime militaire projecten. Men is al bezig met de ontwikkeling van (met mini camera uitgeruste) vliegende robot-insecten en kleine robot-kruipers. Als ze die nou straks ook nog bijna geruisloos en onzichtbaar kunnen maken, dan wordt met deze mini-spionnen privacy straks onbestaanbaar. Je vraagt je soms af wat er straks nog onmogelijk is. Het kan op die manier wel een heel griezelige samenleving worden (om over nano-robots e.d. nog maar te zwijgen).
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Islam en ufo's

Bericht door mercator »

Mss kan de Amsterdamse Jezus-Harriechristus-hier Zijn licht s over laten schijnen ? "Atomen zijn ruimteschepen", herinner je nog?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Islam en ufo's

Bericht door silkyboxershortXL »

Pilgrim schreef:silkyboxershortXL schreef:
Als zo'n bol met tig x de snelheid van het licht interstellair reist zullen stofinslagen als een ruis te horen zijn, als de zichtbare kratertjes echt zouden zijn is de hardheid van de bol onvoldoende en zal het ruimtestof als een zandstraler de bol oplossen.

Het zou toch een soort sonde kunnen zijn die helemaal niet alleen door de interstellaire ruimte reist, maar misschien in een soort moederschip?
Ja, da's waar. Maar een youtube hit maken met 160000 hits is ook verleidelijk voor sommigen.
Ik voel me niet op me gemak om met, in dit verband toepasselijk, 'zweverige' gedachte te komen.
Ik twijfel niet aan het bestaan van UFO's maar net als bij de parapsychologie is grote scepsis wel terecht.
Het zit bij mij zo met UFO's: Ik twijfel ook niet aan het bestaan van buitenaards leven en het is de weg der dingen dat er intelligentie uit ontstaat. En uiteindelijk UFO's Een boomblad is al intelligent te noemen i.m.o. Intelligentie creëert dus nieuwe wezens. ik geloof in het bestaan van UFO's mede op grond dat ik niet de arrogantie wil hebben te denken dat er maar één soort van leven is. Intelligentie is de overkoepelende vaste grootheid en vruchtbaar.
Ook in overweging te nemen is de technische ontwikkeling van de laatste 100 jaar, het is een steile curve die alleen maar sneller gaat naarmate er meer mensen zijn die er aan werken.

Als deze ontwikkeling doorgaat, als we de moslim-oorlog overwinnen, is het onvoorstelbaar wat er nog komen gaat. Eén van de dingen zal het oplossen van zwaartekracht zijn. Dat is wat UFO's laten zien.

Nu over de filmpjes. De eerste vind ik ongeloofwaardig omdat bij het 'opstijgen' onder de schotel een wazigheid is te zien die gefotoshopt is. Als de schotel opstijgt zou er eenvoudig een vacuum onder ontstaan die
de buitenkant van de begroeiing naar het midden trekt. Geen suggestieve wazigheid die nu te zien is. Om de UFO van voor tot achter scherp in beeld te krijgen is een klein diafragma nodig. Waarom is de ondergrond/begroeiing
dan onscherp? Een duidelijk teken van manipulatie.
Het 2e filmpje, ik geloof dat het antwoord gaat komen uit de fysica die zal laten zien dat er met zwaartekracht
en tijd gefröbeld kan worden. De kratertjes op die bol kunnen wel op meer manieren verklaard worden.
Voor nu vind ik het filmpje te makkelijk om het voor waar aan te nemen.
Ik kijk momenteel naar de serie 'Stargate Universe op syfy channel, dat ruimteschip heeft ook een bolletje dat kan zweven en geprogrammeerd kan worden onbekende plekken te filmen, het ziet er overtuigend echt uit.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Islam en ufo's

Bericht door xplosive »

De technieken om iets wat nep is echt te laten lijken worden ook steeds beter. Je vraagt je af waar dat met de waarheidsvinding naartoe gaat als straks geen enkel foto-, film- en geluidsmateriaal nog ergens voor als bewijs kan dienen, omdat op een gegeven moment alles perfect gemanipuleerd en nagemaakt kan worden.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Islam en ufo's

Bericht door Pilgrim »

xplosive schreef:De technieken om iets wat nep is echt te laten lijken worden ook steeds beter. Je vraagt je af waar dat met de waarheidsvinding naartoe gaat als straks geen enkel foto-, film- en geluidsmateriaal nog ergens voor als bewijs kan dienen, omdat op een gegeven moment alles perfect gemanipuleerd en nagemaakt kan worden.
Ja, die trucage technieken worden steeds beter. Hier heb je nog een paar filmpjes. Zijn ze authentiek of niet? ik weet het niet.

Ufo boven Jeruzalem.



Het volgende fimpje vind ik het boeiendst.



Ufo verstopt zich achter een wolk.

Laatst gewijzigd door Pilgrim op za aug 30, 2014 10:00 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Islam en ufo's

Bericht door Monique »

allemaal nep.
Wanneer die aliens de techniek hebben om helemaal hierheen te komen hebben ze ook de techniek om niet gezien te worden.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Islam en ufo's

Bericht door Pilgrim »

Monique schreef:allemaal nep.
Wanneer die aliens de techniek hebben om helemaal hierheen te komen hebben ze ook de techniek om niet gezien te worden.
Tenzij ze zich soms even willen laten zien. :idea: De skepsis is trouwens al een goede afscherming.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Islam en ufo's

Bericht door Monique »

Pilgrim schreef:
Monique schreef:allemaal nep.
Wanneer die aliens de techniek hebben om helemaal hierheen te komen hebben ze ook de techniek om niet gezien te worden.
Tenzij ze zich soms even willen laten zien. :idea:
Met welk doel?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Islam en ufo's

Bericht door Pilgrim »

Gewenning! Dan komt de schok niet zo hard op de dag van de 'grote openbaring'. icon_think.gif
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Islam en ufo's

Bericht door Monique »

Pilgrim schreef:Gewenning! Dan komt de schok niet zo hard op de dag van de 'grote openbaring'. icon_think.gif
PPpfffffff icon_clap.gif
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Islam en ufo's

Bericht door Pilgrim »

Nation of Islam event to include talk of UFOs

Updated 2/27/2011

CHICAGO (AP) — The Nation of Islam, long known for its promotion of black nationalism and self-reliance, now is calling attention to another core belief that perhaps isn't so well-known: the existence of UFOs.

When thousands of followers gather in suburban Chicago this weekend for the group's annual Saviours' Day convention, one of the main events will include a panel of scientists discussing worldwide UFO sightings, which they claim are on the rise.

The idea of seeking the divine in the skies is deeply rooted in the Chicago-based Nation of Islam, whose late leader Elijah Muhammad detailed in speeches and writings a massive hovering object loaded with weapons he called "The Mother Plane" — although religion experts, Nation of Islam leaders and believers offer very different interpretations of what exactly happens aboard the plane, its role or how it fits into religious teachings.

It's one of the group's more misunderstood — and ridiculed — beliefs, something organizers took into account when planning the convention, which starts Friday and ends Sunday with Minister Louis Farrakhan's keynote address.

"There's enough evidence that has been put before the world and public," Ishmael Muhammad, the religion's national assistant minister, told The Associated Press. "There have been enough accounts and sightings and enough movies (documentaries) made, I don't think you would find too many people that would call it crazy."

During last year's Saviours' Day speech, Farrakhan for the first time in years discussed in detail a vision he had in Mexico in 1985 involving an object he calls "the wheel." Using charts, photos and drawings, he spent almost four hours describing how he was invited aboard and heard Elijah Muhammad speak to him. Farrakhan says that experience led him to inklings about future events.

Farrakhan, 77, has said the wheel, with its great capacity for destruction, contains the "wisdom to purify the planet," but has harmed no one so far. He also claimed there have been governmental attempts to cover-up proof of the wheel, which he says many call UFOs.

Nation of Islam leaders often quote Biblical references to the prophet Ezekiel — along with Elijah Muhammad's teachings — when it comes to the wheel. In his book of articles on the subject, Muhammad described a planet-sized manmade vessel that orbits earth and is purported to be loaded with 1,500 planes or wheels, words that have since been used interchangeably. Their purpose is unclear.

Some experts have made comparisons to the Biblical concept of Rapture, which teaches believers will be taken up to heaven, while everyone else will remain on earth for a period of torment, concluding with the end of time.

Why the Nation is turning more attention to the wheel now isn't certain. One explanation could be an attempt to keep longtime Nation of Islam followers happy after recent years during which Farrakhan has haltingly tried to move the group toward more mainstream Islam and pushed for the inclusion of other groups like Latinos and immigrants, said Jimmy Jones, a religion professor at Manhattanville College in New York.

The history of the highly-secretive group — which doesn't release membership or the number of mosques — has been marked by splinter groups and fracture.

"This is a way that the Nation of Islam defines itself," said Jones about the wheel's significance.

But Ishmael Muhammad, who is widely considered a potential successor to Farrakhan, said reasons for the recent interest is simply that it's a core belief.

He said the theme of the convention, which commemorates the birth of the religion's founder and is expected to draw more than 10,000 people this weekend, is about scientific analysis. Another session is about natural disasters and what those events mean religiously.

"It is written, that these things would happen," he said about Scripture. "We should prepare for such calamities."

Copyright 2011 The Associated Press. All rights reserved. This material may not be published, broadcast, rewritten or redistributed.

http://usatoday30.usatoday.com/news/rel ... p+Stories)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Islam en ufo's

Bericht door Pilgrim »

Complottenwaanzin bij moslimleiders. [icon_lol.gif]
Farrakhan asks President Obama to open up Area 51 to end UFO secrecy

Posted by: Alejandro Rojas February 21, 2014

Nation of Islam leader Louis Farrakhan asked that President Obama open up Area 51 to scientists in a sermon he gave on Saturday, February 15. It was the last of a yearlong sermon series titled, “Time and What Must Be Done.”

Farrakhan has often referred to a UFO he calls the Mother Wheel, which according to The New Yorker, he describes as a “heavily armed spaceship the size of a city that will rain destruction upon white America, but save those who embrace the Nation of Islam.”

In his recent sermon Farrakhan said, “We believe our words that we have shared on the presence of the Wheel could help the president and America to avert Allah’s warning of chastisement and destruction if America does not bow down.”

Apparently his suggestion to open Area 51 to scientist would help in those efforts, somehow.

According to The Blaze, who reported on Farrakhan’s recent plea to Obama, Farrakhan had described the Wheel and its destructive firepower in greater detail in 2011.

The final thing is the destruction. The Honorable Elijah Muhammad told us of a giant Mother Plane that is made like the universe, spheres within spheres. White people call them unidentified flying objects (UFOs). Ezekiel, in the Old Testament, saw a wheel that looked like a cloud by day, but a pillar of fire by night. The Hon. Elijah Muhammad said that that wheel was built on the island of Nippon, which is now called Japan, by some of the original scientists. It took 15 billion dollars in gold at that time to build it. It is made of the toughest steel. America does not yet know the composition of the steel used to make an instrument like it. It is a circular plane, and the Bible says that it never makes turns. Because of its circular nature it can stop and travel in all directions at speeds of thousands of miles per hour. He said there are 1,500 small wheels in this Mother Wheel, which is a half mile by-a-half-mile. This Mother Wheel is like a small human built planet. Each one of these small planes carry three bombs.

Soon after Farrakhan made this speech, he incorporated UFOs into the Nation of Islam’s Saviour’s Day convention. It ran at the same time as the International UFO Congress (IUFOC) in mid-February, and several of the speakers at the IUFOC attended both events. Mexican journalist and UFO researcher Jaime Maussan helped Farrakhan organize the UFO speeches at their event which was held in Chicago.

Farrakhan’s belief in the Mother Wheel has been met with a large amount of incredulity, but he has stuck to his story for years. The following is a video from ABC’s Nightline in 2008 in which Ted Koppel asks Farrakhan to explain his comments on the Mother Wheel, which Koppel describes as sounding “like gibberish.”

http://www.openminds.tv/farrakhan-asks- ... recy/26078
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Islam en ufo's

Bericht door Pilgrim »

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie