Nederland, ons land! (deel 3)

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Nederland, ons land! (deel 3)

Bericht door Pilgrim »

Nederland, ons land! deel 3

Elise Nijmegen • Boek • paperback

Afbeelding

Een boek vol met eerlijke meningen zonder politieke correctheid!

Na “Nederland, ons land!” deel 1 en 2, die vol staan met door mij geschreven columns heb ik in dit derde deel van “Nederland, ons land!” de medewerking gevraagd van mijn mede-Nederlanders! Bekenden en onbekenden uit verschillende lagen van de Nederlandse bevolking die hun mening hebben gedeeld aan de hand van de door mij gestelde (20) vragen, die gaan over Rutte3, de EU, de islam, hoe belangrijk het behoud van onze cultuur & tradities is voor hen en over de vrijheid van meningsuiting. Ook vindt u handige links voor extra informatie over bepaalde, niet door de politiek besproken, onderwerpen, zoals de gevaren van 5G, EU-resolutie 1743 en het Verdrag van Lissabon.

Mijn dank gaat uit naar de mensen die de vragen hebben beantwoord en/of een stuk hebben geschreven als toevoeging, aangezien zonder deze mensen dit boek niet op deze manier was ontstaan en hun mening in vele gevallen niet gehoord zou kunnen worden door de ons opgelegde politieke correctheid.

Ik wens u veel leesplezier en misschien herkent u zich in de gegeven meningen en nadere toelichtingen per actueel onderwerp.

Met patriottische groet,

Elise Nijmegen

Binding: Paperback
Distributievorm: Boek (print, druk)
Formaat: 210mm x 297mm
Aantal pagina's: 88
Uitgeverij: Pumbo
ISBN: 9879082763270
Datum publicatie: 11-2019

[Bestellen op de site.]

https://www.boekenbestellen.nl/boek/ned ... 9082763270
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie