Uitsluitend nadelen: alcoholgebruik

Plaats reactie
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Uitsluitend nadelen: alcoholgebruik

Bericht door hans van de mortel »

Op je gezondheid?

Een van de beste psychiaters in de wereld is volgens mij professor doctor René Khan. Voor wat de inhoud van zijn boek betreft, luister naar hem! Maar . . . bedenk wel - ik heb het niet van mijzelf - dat geen mens hetzelfde is.

Volgens Kahn heeft alcohol geen voordelen, uitsluitend nadelen. Dat kun je ook over de islam zeggen: geen voordelen, uitsluitend nadelen. Want de islam brengt parasieten voort. Parasieten op onze kenniseconomie en beschaving.

Ik ben het niet met Kahn eens. Wel met de wijsheid: "Drink met mate." Dat geldt trouwens voor alles. Met hier en daar wat verdwaalde moslims (geesteszieke mensen) in je omgeving kan het geen kwaad. Het wordt een ander verhaal wanneer de woekerreligie Islam de Europese cultuur en beschaving ziek maakt. Met dank aan Angela Merkel die het haatzaaien nieuw leven heeft ingeblazen. Dat leert een ander boek: Koran, een slap aftreksel van de bijbel dat vijf keer zo dik is qua inhoud als de Koran en ook nog eens van voor tot achter lezenswaardig is. Dat kan niet van het goedkope minderwaardige plagiaatboekje Koran beweerd worden dat naar de geest van de historische perverse Arabische smeerlap, pedofiel, sadist, oorlogscrmineel Mohammed is geschreven.

Anderhalve minuut door professor doctor Kahn over de uitsluitende nadelen van alcoholconsumptie.

Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Uitsluitend nadelen: alcoholgebruik

Bericht door Maarten »

Ik drink bijna elke avond een glaasje whiskey, rum of whiskey, soms rode wijn als de rest op is...Niemand gaat dit mij ontnemen!!
Wordt na roken, en vleeseten, het drinken van alcohol het nieuwste slachtoffer van de moraalridders? icon_thumbdown.gif
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Uitsluitend nadelen: alcoholgebruik

Bericht door hans van de mortel »

Maarten schreef:
do apr 22, 2021 11:36 am
Ik drink bijna elke avond een glaasje whiskey, rum of whiskey, soms rode wijn als de rest op is...Niemand gaat dit mij ontnemen!!
Wordt na roken, en vleeseten, het drinken van alcohol het nieuwste slachtoffer van de moraalridders? icon_thumbdown.gif
Zo is het Maarten.

Afbeelding
Cuba 1994. Mijn 'vriend' noemde zich Billy. Hij lijkt op een bekende Amerikaanse filmster.

Ik herinner mij een leuke neger in Cuba, prima knul die altijd met een gitaar om zijn nek rondliep en er nooit op speelde. Hij noemde zich Billy. Hij zorgde er altijd voor contact te zoeken met buitenlanders. Zoals met onze groep die dagelijks les had in een dansschool. Hij zoop als een ketter. Rum welteverstaan. Maar . . . gelet op zijn geldgebrek, vaak rum van bedenkelijke kwaliteit. Voor de rest dronk hij mee van wat wij met hem deelden. Enfin, hij vertelde mij eens dat zijn arts hem gewaarschuwd had dat hij met drinken moest stoppen, omdat zijn lever anders het niet zou overleven. Hij had waarschijnlijk reeds klachten met zijn gezondheid. Hij is inderdaad gestopt met het overmatig nuttigen van alcohol. Wat ik later vernam, is dat hij in Spanje terecht is gekomen. Met zijn lever is het wel goed gekomen, vermoed ik. Als je maar tijdig mee stopt met overmatig gebruik van alcohol. [icon_lol.gif]
Trouwens, van een vriend in Amsterdam, met een enorme libido, bekende top fotograaf van het Nationale Ballet, Siegfried Regeling is de naam, hoorde ik eens dat een vriend van hem op hoge leeftijd wel 2 flessen witte wijn per avond opdronk. Ik wist niet wat ik hoorde. Maar mijn twijfel had geen succes.

Russen (vodka), Polen (vodka), Cubanen (rum), Schotten, Ieren, Amerikanen (whisky) Spanjaarden (wijn), Fransen (wijn) Italianen (wijn), Ariel (wijn), Duitsers (bier), Tsjechen (bier en vodka), Japanners (saké), en zo meer en meer, allemaal rijkelijke innemers van alcoholische versnaperingen.

Ach, Kahn is een geweldige logische denker als psychiater, maar als psycholoog kan hij beter even bij de logicus Hans van de Mortel ten rade gaan die met niets nieuws komt door te vertellen dat overal waar TE voorstaat schadelijk is voor de mens en natuur. Vandaar ook dat minder minder Marokkanen een logische gedachte is van Geert Wilders die in stand wordt gehouden door de werkelijkheid van alledag.
Selectie van publicaties van René Kahn

Psychofarmaca: een leidraad voor de praktiserend medicus; H.M. van Praag met medewerking van W.M.A. Verhoeven en R.S. Kahn; Van Gorcum (1988); ISBN 9023223497
Perspectief (Inaugurele rede Universiteit Utrecht); René Kahn; Bunge (1994); ISBN 9063482981
Farmacotherapie in de psychiatrie; onder redactie van R.S. Kahn & F.G. Zitman, Elsevier/Bunge (1999), ISBN 9035220536
Onze hersenen: over de smalle grens tussen normaal en abnormaal; René Kahn; Balans (2006); ISBN 9050187129
In de spreekkamer van de psychiater; René Kahn; Balans (2008); ISBN 9789050188814
Gids pillen en psychiatrie: ziektebeelden, herkenning, behandeling, geneesmiddelen, bijwerkingen; editie 2008/2009, René Kahn; Balans (2008), ISBN 9050188850
De tien geboden voor het brein. Balans (2011), ISBN 9789460033391
De appel en de boom. Balans (2011), ISBN 9460032958
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Uitsluitend nadelen: alcoholgebruik

Bericht door xplosive »

 
Moraal van het verhaal : met matige alcoholconsumptie wordt je nooit een chagrijn.
 

 
Eén ding is zeker : als je bevriend bent met Hans ligt je privacy op straat.
 
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Uitsluitend nadelen: alcoholgebruik

Bericht door hans van de mortel »

xplosive schreef:
vr apr 23, 2021 1:56 am
  
Eén ding is zeker : als je bevriend bent met Hans ligt je privacy op straat.
Eén ding is zeker : als je bevriend bent met Hans ligt je privacy op straat. [icon_lol.gif]

Die smileys zijn er niet voor niets Xplosive :roll:

Het 'slechte' privacybeleid van Hans valt wel mee. In deze wereld is allang van privacy geen sprake meer. Dat valt onder het dossier 'vervlogen tijden'. Wie bij mij zijn geheimen gedeponeerd heeft kan rekenen op een warme bescherming. Wie niets kwijt wil en zijn privacybelang boven alles stelt is een gesloten boek. En wie leest er nou een boek dat niet geopend kan worden? Nou . . . vertel op!

Gezonde mannen onaneren. Dus ik ook. Ik ben altijd geil geweest. [icon_lol.gif]
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Uitsluitend nadelen: alcoholgebruik

Bericht door hans van de mortel »

xplosive schreef:
vr apr 23, 2021 1:56 am
 
Geweldig! Dat noemen we gevoel voor humor en scherpzinnige analyse. Zo kennen we Xplosive weer. Hahaha! icon_thumbup.gif

Lang leve de lol! Ook al stap je midden in een drol. Ook wel met COVID-19 benoemd.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie