Logica. En het taboe op de logica

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door xplosive »

 
hans van de mortel schreef:
di okt 12, 2021 10:16 am
meneer Satan Allah zelf, constateerde dat in het Hellevuur de meeste personen die zich daarin bevonden, vrouwen waren. Of zij allen een kopvod droegen is niet bekend.
Daarom worden boerka's van schapenwol gemaakt. Wol is immers brandvertragend. Handig voor als je in de hel belandt. Die schapen waren er trouwens toch al in overvloed voor behoeftige moslims.
 
Zoals je weet heb ik een hekel aan veefokkerij onder meer ook in verband met de bestemming voor islamitische bestiale geneugten.
 
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica: ontstellend gebrek in islamtische warhoofden.

Bericht door hans van de mortel »

xplosive schreef:
di okt 12, 2021 4:39 pm
 
hans van de mortel schreef:
di okt 12, 2021 10:16 am
meneer Satan Allah zelf, constateerde dat in het Hellevuur de meeste personen die zich daarin bevonden, vrouwen waren. Of zij allen een kopvod droegen is niet bekend.
Daarom worden boerka's van schapenwol gemaakt. Wol is immers brandvertragend. Handig voor als je in de hel belandt. Die schapen waren er trouwens toch al in overvloed voor behoeftige moslims.
 
Zoals je weet heb ik een hekel aan veefokkerij onder meer ook in verband met de bestemming voor islamitische bestiale geneugten.
Goeie tekst! icon_thumbup.gif

Ga ik gebruiken morgen op mijn Facebook pagina. Ook geschikt voor Twitter. De laatste zin van jou pas ik aan:

Zoals u weet heb ik een hekel aan veefokkerij met bestemming islamitische bestiale geneugten.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica. En het taboe op de werkelijkheid

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding
Hanengevecht: De kleinste gladiatoren
Hanen met scherpe sporen aan hun poten vechten al duizenden jaren tegen elkaar. Van de steegjes van Rome tot de koninklijke arena’s in Engeland: de ‘sport’ was volksvermaak nummer één. Ondanks verboden gingen de bloedige gevechten door.
:thinking:
Anno 21e eeuw willen vrouwen in het leger;
bedrijven voetbal;
doen aan vechtsport;
zijn geen vrouw meer.
En al zij al willen neuken met een man, gaan zij bovenop hem aan de slag.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52146
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door Mahalingam »

Over dat laatste:
prima best, mij hoor je niet klagen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Mahalingam schreef:
ma okt 18, 2021 6:45 pm
Over dat laatste:
prima best, mij hoor je niet klagen.
Ik klaag ook niet. Integendeel. Ik stel alleen vast. [icon_lol.gif] icon_thumbup.gif
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica. En het taboe op de werkelijkheid

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

ONTELBARE ANGSTEN OF FOBIEËN BEHEERSEN DE MENS

Sociale angsten hebben met elkaar gemeen dat persoonlijke aandacht van anderen zich in bepaalde situaties uit in lichamelijke reacties als blozen, zweten, trillen, verstijven, een dichtgesnoerde keel, slikproblemen, stokkende stem of stotteren. Ook kunnen mensen emotioneel dichtklappen of ervaren dat hun denken blokkeert. Mensen willen liever niet dat u over islam of over moslims begint te praten. Daar worden domme mensen, die problemen hebben met de waarheid, onrustig van.

Fobieën strekken zich uit van A t/m Z.

De lijst – 418 in getal - begint bij Ablutofobie en eindigt bij Zweetangst.

Dat MarkRuttefobie in de top 418-lijst ontbreekt is logisch. Die bestaat niet, gelet op het enthousiasme waarmee de beroepsleugenaar en meest onbetrouwbare politicus de ene verkiezingsoverwinning na de andere behaalt. Ook Coronafobie ontbreekt. Zou ook logisch moeten zijn, maar is het niet. De mens is onberekenbaar. Want nog nooit is iemand bang geweest voor de moordlustige jaarlijkse griep: 2700 doden. En wat valt er te jammeren bij de doodsoorzaak Dementie (14.855); of Longkanker (10.070); of Beroerte (8.890); of Hartfalen (7.130); of COPD (5.627); privé-, Arbeids- en sportongevallen (5.619), en zo verder. Er is geen houden aan. Onze economie had al veel eerder naar de ratsmodee moeten zijn. Geduld! Mark Rutte werkt er hard aan mee.

Wat echter wel merkwaardigerwijs ontbreekt in deze fobielijst, is de meest actuele en ook meest begrijpelijke verschrikkelijke en smerige fobie, bestudeerd en goedgekeurd door Hans van de Mortel sr., namelijk: Islamofobie. Wat daarvan de reden is laat zich raden: schijnheiligheid en een corrupt politiek klimaat.

BRONNEN:
http://www.angstlijst.nl/angsten]Angstlijst.nl

Ranglijst doodsoorzaken op basis van sterfte
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica. En het taboe op het islamvirus

Bericht door hans van de mortel »

𝗠𝗢𝗦𝗟𝗜𝗠𝗔 𝗕𝗔𝗟𝗟𝗘𝗥𝗜𝗡𝗔'𝗦 𝗜𝗡 𝗛𝗘𝗧 𝗝𝗔𝗔𝗥 𝟮𝟮𝟬𝟬.



Geweldig! En heel erg moeilijk. Kost ontzettend veel spierkracht en hersentraining (concentratie die gericht is op de muziek en herinnering aan de exercitie.

Enne . . . ja, ik dacht hierbij onmiddellijk aan het jaar 2200. Hoezo? Nou, met een klein kansje dat ook moslim meiden dit willen, kunnen, en mogen gaan doen, met of zonder kopvod wanneer de plaatselijke imam, ayatolla, moefti, kalief, mahdi, aboena, of mollah daarmee zijn toestemming verleent.

Want welke aanhanger van de verschrikkelijke smerige oversekste historische Arabische profeet wil het op zijn geweten hebben dat de agressieve moordlustige historische sadist Mohammed zich verontwaardigd en woedend in zijn zandbakgraf vol met luizen zal omkeren?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica bestaat niet in de islam, noch in de politiek

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

NADENKEN! HERSENEN GEBRUIKEN!

Het kan niet genoeg benadrukt worden.

Als de overheid alle mensen gebiedt ons land te verlaten, die zich als moslim gedragen en zich derhalve fanatiek en overtuigend moslim blijven noemen, uitgedost in doorgaans zwarte lompenkledij en versiert met walgelijke propaganda-kopvodden, omdat de mislukte mensensoort zich nu eenmaal volgens het achterlijke weerzinwekkende islamvirus superieur waant aan onze minderwaardige cultuur en beschaving, is de lijdensweg van het boven ons hoofd gegroeide nationale sociale woningprobleem in een keer opgelost.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica. En het taboe op de vrijheid

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

WAARSCHUWING!

Houd vandaag Cuba in de gaten!


Dit is de dag van de Cubanen die over ongeveer zes uur begint. Vandaag gaan zij (weer) met z'n allen de straat op om vreedzaam te demonstreren voor vrijheid. Hoe? Gewoon, door in nog grotere getale dan eerder dit jaar in juli, vreedzaam over straat te lopen. Nou dat was het dan op de 15e novemberdag. Dus wat schieten ze daarmee op die alleraardigste sukkels? Niets.

Als ik in de verderfelijke poel van de macht van het Castroïsme zou verkeren, zou ik lijdzaam toekijken en de politie opdracht geven hun knuppel niet te gebruiken. Want als alles meezit gaat de zinloze massale demonstratie aan het einde van de dag uit als een nachtkaars bij heldere hemel. Want in Cuba is de lucht bijna altijd blauw, totdat de maan daar een stokje voor steekt.

Willen de Cubanen echt dat het zooitje verraderlijke parasieten in de macht verdwijnt dan zullen ze hun handen uit de mouwen moeten steken. Te beginnen - ik heb dat al zo vaak tegen Cubanen gezegd, maar het is volgens hen verboden [icon_lol.gif] - met het neerhalen, of op zijn minst bekladden, van de vele propagandaborden langs de openbare weg met de beeltenis van wijlen de volksdictators, de in de maling nemers van het volk: Fidel Castro en Che Guevara. En niet te vergeten het bekliederen van muren en schuttingen met anti leuzen tegen de zittende macht. Dat is wat ik zowel in Cuba als in Europa mis tegen de bloedzuigers in Havana, Brussel en Straatsburg. En niet te vergeten Den Haag, waar zich het leugentheater van de Nederlandse macht bevindt.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica. En het taboe op de vrijheid

Bericht door hans van de mortel »

Lenier - S.O.S Cuba (Video Oficial)


Cubanen houden van muziek. [icon_lol.gif] Deze video naar aanleiding van de demonstraties voor vrijheid in juli van dit jaar.

Ben benieuwd wat we vandaag te zien krijgen. Misschien -wie weet - wordt het wel een historische dag. Jammer dat die hufter van een Fiedel Castro niet meer leeft. Maar zijn broer zal dit meemaken en die is net zo erg.

Kom op Nederlanders! Blijf niet achter en ga ook de straat op! Maar wie van een en al leugens, list en bedrog houdt, die blijft rustig thuis. Want daar vinden de meeste besmettingen plaats, zo is ons bekend.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica. En het taboe op de noodzakelijke werkelijkheid

Bericht door hans van de mortel »

Paus Franciscus wil niet dat gelovigen zijn ring kussen

Voor katholieke kringen is het normaal om, als je de paus ontmoet, hem een kus op zijn zegelring te geven. Dit doe je uit respect — hij is voor katholieken immers Gods waarnemer op aarde — en om een zegening in je leven te krijgen. Hartstikke leuk en belangrijk dus.
Helaas voor gelovigen die de huidige paus ontmoeten denkt die daar net een beetje anders over. Kijk maar hoe hij zijn hand steeds wegtrekt als gelovigen zijn ring willen kussen:

Onfeilbare viespeuk-psychopaat Franciscus in actie
Of het echt zo is, weet ik niet. Ik zou het hem moeten vragen. Maar daar heb ik geen zin in. Wat moet je met deze wereld waarin de bij mij in hoog aanzien niet langer bestaande professor Hans Jansen, bekend pleiter voor het erkennen van de achterlijkheid van de islam waarin ik hem voor honderd procent steunde, bij mij in laag aanzien is komen te staan door dit soort misselijk makende subversieve machtsidioten te erkennen als onfeilbare klootzak in de leer van Jezus Christus – ook wel bekend als enig kind van God. Ik vind dit zielig voor Jezus - ik ben ook enig kind - en een duidelijk taboe op de logica.

Sorry Hans Jansen! Ik vind jou nog altijd in mijn gedachten, ondanks dat je niet meer zichtbaar bent, een ontzettend leuke charismatische humoristische kerel die ik graag als vriend zou willen beschouwen, ware het niet dat jij je liet leiden richting het einde van je blijkbaar niet helemaal meer goed functionerende kritische verstand.

Zullen we het er maar op houden dat de mens geen vrije wil heeft? Tenslotte was ook ik als dwaas twaalf jaar lang een Jehovah’s Getuige. Net zo erg; zelfde tekortkoming!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica. En het taboe op voetballogica

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding
Kijk goed naar de achtergrond van het plaatje!

𝗜𝘀 𝗟𝗼𝘂𝗶𝘀 𝘃𝗮𝗻 𝗚𝗮𝗮𝗹 𝗻𝗼𝗴 𝘄𝗲𝗹 𝘁𝗲 𝗵𝗮𝗻𝗱𝗵𝗮𝘃𝗲𝗻 𝗮𝗹𝘀 𝗯𝗹𝘂𝗻𝗱𝗲𝗿𝗰𝗼𝗮𝗰𝗵?

Een afgang als tegen het dwergstaatje Monte Negro, maak je zelf bij de amateurs niet mee.

𝗡𝗘𝗩𝗘𝗥 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗚𝗘 𝗔 𝗪𝗜𝗡𝗡𝗜𝗡𝗚 𝗧𝗘𝗔𝗠.

Maar Van Gaal zou Van Gaal niet zijn als hij daartoe in staat is. Je staat met 2-0 voor en dan ga je als coach compleet de balans uit je elftal halen door liefst 4 spelers te wisselen. Dom! Geen hersenen gebruikt en niet goed nagedacht.

Arrogantie in combinatie met zelfoverschatting leidde tot dékwalificatie van de in mijn ogen nooit echt geweldige coach Van Gaal die denkt dat hij het meesterbrein is achter tactisch voetbal. Wat hij wel is in mijn blauwe ogen? Een enorme zichzelf overschattende arrogante voetbalcoach. 🤨

𝗟𝗲𝘀𝗷𝗲 𝗴𝗲𝗹𝗲𝗲𝗿𝗱 𝘀𝘁𝗼𝘂𝘁𝗲 𝗸𝗻𝘂𝗹?
Dan gaan we vanavond door naar de volgende ronde. 👍
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica. En het logische taboe op de liefde voor God

Bericht door hans van de mortel »

Somebody to Love - Jefferson Airplane


Wat zouden we toch graag van de politiek willen houden. Van leiders die het beste met het individu voorhebben. Maar het is onmogelijk. Vanaf het moment dat de meute – de wereldbevolking – zich is gaan bezighouden met religie, de aanname dat er een Almacht bestaat die het beste met de mens voorheeft, vond het omgekeerde plaats. Logisch. De god, de lul-de-behanger eersteklas, de god van de dwazen, heeft geen spraakvermogen, noch enige kennis van het moderne digitale tijdperk. Hij laat het afweten vanaf het begin der schepping, analoog aan het geloof van de godsdienstwaanzinnigen. God is beslist geen somebody to love. De politieke machthebbers hebben zijn plaats ingenomen in de wetenschap dat God niet bestaat.

'Allah akbar' roepen, slaat dus echt nergens op.
Net zo min als een kopvod als bewijs.
Het onderschrijft de geestelijk psychopatisch verrotte mens.


Mohammedanen moeten, bij gebrek aan zelfstandig kritisch denkvermogen, zich tevreden stellen met Allah, de knecht van de historisch vieze smeerlap pedofiel, veelneuker, psychopaat sadist en oorlogsmisdadiger Mohammed.

Nou, dan hebben al die religieuze geestelijk armoedzaaiers toch echt niet de bijbel of de koran gelezen. Begrijpelijk. De domheid en het psychopatisch vermogen van de mens herkent zijn eigen gebrek niet, en is zich niet bewust dat dit probleem niet ten goede gekeerd kan worden. Desalniettemin rechtvaardigt deze domheid geenszins dat het gebrek aan een vrije wil gecompenseerd kan worden door begrip voor moord, doodslag en oorlogsmisdaden.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica taboe. En hoe dit de smerige politiek het beste uitkomt

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

𝗠𝗢𝗛𝗔𝗠𝗠𝗘𝗗, 𝗞𝗢𝗥𝗔𝗡 𝗘𝗡 𝗜𝗦𝗟𝗔𝗠


De 'heilige' islamitische drie-eenheid. Hij was pedofiel, analfabeet en afgodendienaar die het aanzetten tot marteling, moord en oorlogen niet kon laten. Vandaar dat Koran, het gedachteboek van de historische Mohammed een minderwaardig aftreksel is vergeleken bij de prachtige leerzame inhoud van het vijf keer zo dikke boek Bijbel. Alles in Koran is gebaseerd op de misselijk makende avonturen van die verschrikkelijke pedofiel en oversekste sadistische oorlogsmisdadiger Mohammed. Probeer daar Jezus maar eens mee te beschuldigen. Dat gaat niet lukken, zeg ik als overtuigd atheïst. Alle mohammedanen, IS-aanhangers inbegrepen, kunnen niet zonder een mobiele telefoon. Heeft alles te maken met de kenniseconomie van onze beschaving waarop mohammedanen dagelijks parasiteren.

De volgende gedachte kan ik maar niet van mij afzetten. Het wereldberoemde schilderij van Rembrandt ‘De Nachtwacht’ is na te maken. Dat wordt dan plagiaat genoemd wanneer de vervalser er zijn eigen naam onderzet. Wat bezielt iemand om een poging te wagen de Nachtwacht in kwaliteit te verbeteren? Iemand die dit knap geschilderde groteske wereldberoemde schilderij probeert na te maken, zoals de vervalsing van de Bijbel door de Koran, en uiteindelijk niet verder komt dan er een kliederboel van te maken waar geen galerie of kunstliefhebber een stuiver voor geeft, en dan ook nog durft te beweren dat zijn ‘kunstwerk’ in kwaliteit en kunstuiting ver uitsteekt boven de oorspronkelijke Nachtwacht van Rembrandt, is van lotje getikt, een branieschopper, een smerige parasiet.

Deze drie eigenschappen zijn van toepassing op de zelfbenoemde profeet Mohammed. Het enige waar deze historische Arabische misdadiger en analfabeet Mohammed goed in was, dat was herrie schoppen, anderen de maat nemen, anderen onderdrukken, haat zaaien en aanzetten tot sadisme en geweld. En zo weten we nu hoe het komt dat de islam met zijn plagiaatboek Koran een waardeloze goedkope tweedehands plagiaatreligie en hoofddoekenreligie is, die thuishoort op de schroothoop van onze kenniseconomie en beschaving.

𝗜𝗸 𝘁𝗲𝗸𝗲𝗻 𝗮𝗮𝗻 𝗱𝗮𝘁 𝗠𝗼𝗵𝗮𝗺𝗺𝗲𝗱 𝘇𝗶𝗷𝗻 𝘃𝗼𝗹𝗴𝗲𝗿𝘀 𝗵𝗲𝘁 𝗺𝗮𝗸𝗲𝗻 𝘃𝗮𝗻 𝗺𝘂𝘇𝗶𝗲𝗸 𝗲𝗻 𝗸𝘂𝗻𝘀𝘁 𝗼𝗻𝘁𝗿𝗮𝗱𝗲𝗻 𝗵𝗲𝗲𝗳𝘁. 𝗩𝗮𝗻𝗱𝗮𝗮𝗿 𝗱𝗮𝘁 𝗺𝗼𝗵𝗮𝗺𝗺𝗲𝗱𝗮𝗻𝗲𝗻 𝗻𝗶𝗲𝘁 𝘃𝗮𝗻 𝗺𝘂𝘇𝗶𝗲𝗸, 𝗸𝘂𝗻𝘀𝘁 𝗲𝗻 𝗵𝗼𝗻𝗱𝗲𝗻 𝗵𝗼𝘂𝗱𝗲𝗻.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica. Het taboe erop en de vieze politiek

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

Als je lichaam zichzelf niet kan reinigen ga je sterven. Dat is fysiek gesproken logisch.

En wat nu als ook je geest zichzelf niet kan reinigen, wat dan?

Dan ben je een mohammedaan: aanhanger van de historische Arabische pedofiel, psychopaat, vrouwelijke maagdenverkrachter, sadist, oorlogsmisdadiger, berucht onder de naam Mohammed. Zo is ook de door de overheid goedgekeurde salafistische Marokkaanse burgemeester van Rotterdam, Ahmed Aboutaleb, een enthousiast aanhanger van deze historische pedofiele sadistische misdadiger.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica: onbekend fenomeen in islam

Bericht door hans van de mortel »

hans van de mortel schreef:
ma nov 22, 2021 6:46 pm
Mosje schreef:
ma nov 22, 2021 12:53 pm
Hans, ik doe ook mee.
Volgens de traditie kreeg M. zijn boodschap van een engel genaamd Gabriel. Blijkbaar dezelfde die aan Jezus de troon van David beloofde. Wat niet is gebeurd.
Met 'M' wordt Mohammed bedoeld.

Afbeelding

Engelen
Los van het feit dat engelen niet bestaan - anders waren deze leugens niet nodig geweest - mogen wij ons ook afvragen of God niet in staat was zijn overzicht te behouden over de slechte kwaliteit van zijn engelen. En of het nu dezelfde engel betrof met de naam Gabriël of niet - er zijn immers meer honden die Fikkie heten, doet er dan niet aan toe.

Bijbel
Mijn duidelijk logische voor de hand liggende conclusie is dan ook: Religie is een verhalenverzinselverzameling van de mens. Het boek Bijbel echter bevat enorm veel geschiedkundige waarheden. Een geliefd boek voor iedereen die zich wil verdiepen in de geschiedenis van de mens, zijn normen en waarden en zijn manier van denken en handelen in de loop der tijd. Vandaar dat het boek Koran in vergelijking met de Bijbel slechts een vijfde qua inhoud bedraagt en verder een waardeloos boek is, dat van nul en gener waarde is voor wie liever niet constant geconfronteerd wil worden met het aanzetten tot haat tegen mensen die geen moslim zijn.

Jezus
Ook al zou Jezus echt bestaan hebben, dan is hij in vergelijking met de historische Mohammed een watje met enorm veel kennis en intelligentie. Mohammed daarentegen manifesteert zich in het boek Koran als een door de duivel bezeten sadist die pedofilie bedreef om als psychopaat verder in de geschiedenis bekend te staan. Mensen laten folteren om een verstopte schat aan de weet te komen past naadloos bij al zijn favoriete veroveringsoorlogen waarop hij zich kon uitleven: machtsvergroting en de eerste keuze bij het uitkiezen van buitgemaakte jonge Arabische maagden om die, afhankelijk van hun leeftijd, zonder pardon te verkrachten om aan zijn ziekelijke seksuele drang te voldoen. Ik heb het niet verzonnen. Het is allemaal keurig opgeschreven door de meest vooraanstaande en door moslims gerespecteerde biograaf over het leven van profeet Mohammed: Al-Bukhari
Sahih al-Bukhari is a collection of hadith compiled by Imam Muhammad al-Bukhari (d. 256 AH/870 AD) (rahimahullah). His collection is recognized by the overwhelming majority of the Muslim world to be the most authentic collection of reports of the Sunnah of the Prophet Muhammad (ﷺ). It contains over 7500 hadith (with repetitions) in 97 books.

Het boek Bijbel heeft een evolutie doorgemaakt, gelet op de veranderde inzichten. En aangezien ik ook niet in de praatjes van Darwin geloof - anders gezegd: geen waarde eraan hecht - blijven gevestigde waarden onveranderd. Zoals: De natuur laat zich niet dwingen. Dat geldt dan ook voor de waarde van God: het is de mens die daaraan is gaan tornen. Wie in de god van de eerste mens gelooft, zal ook moeten accepteren dat het gedrag van God wel verdomd veel overeenkomt met dat van de mens: leugenachtig en sadistisch. Maar tsja . . . stel dat ik in hem zou geloven; wie ben ik dan om JHWH (Jêhowáh, naam van de god van de Israëlieten) de maat te nemen?

DOOD
Ik weet net zoals alle mensen dat ik dood zal gaan. Het is mij zelfs niet gegeven - laat staan gegund - te weten wanneer. De verwachting dat na de dood een verder leven in het verschiet ligt, berust uitsluitend bij mensen die een of andere religie aanhangen. Zij zijn blijkbaar gehecht aan het leven. Hoe wrang is het dan te constateren dat vanaf de eerste mens, men bereid was elkaar de hersens in te slaan, te verminken, te martelen, in het vuur te gooien, op te hangen, kortom . . . al of niet op een afschuwelijke manier te vermoorden.

Een zelfstandig kritisch weldenkend mens is blijkbaar nog altijd in staat in God te geloven. Ik niet. De eeuwige levensverwachting doet hem de verschrikkelijke hatelijkheden van God tegenover de mens vergeven.

Ik ben een logicus, maar ook al heb ik ongelijk, zo'n god - er schijnt er maar één te bestaan - mag van mij doorgaan met slapen vanaf de zevende dag, en zijn van tevoren geprogrammeerde kinderachtige pesterijen aan de mens voortzetten. Goddelijk misbaksel! [icon_lol.gif]
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica. En het taboe op engelen

Bericht door hans van de mortel »

Engelen beschermen verpletterde man

Bestaan engelen echt of zijn ze het product van op hol geslagen verbeelding van de mens? Bekijk deze documentaire en oordeel zelf . . .

Doorheen de geschiedenis zijn er letterlijk duizenden getuigenissen geweest van mensen, uit elke cultuur en in elke periode van de geschiedenis, die dramatische en vaak levensveranderende ervaringen hebben gehad met engelen. Ook in de Bijbel wordt honderden malen melding gemaakt van opmerkelijke activiteit van engelen, die Gods woorden aan mensen doorgaven of mensen hielpen in tijden van nood.

Hoe kun je zeker weten dat engelen bestaan? Zijn ervaringen met engelen niet slechts de vrucht van het fantasierijke brein van de mens? Op deze pagina kun je een getuigenis lezen, die je laat zien dat engelen wel degelijk bestaan. Ik vertel ook wat de Bijbel zegt over engelen, je leert iets over gevallen engelen die mensen misleiden en hoe God wil dat we omgaan met zijn hemelse dienaars (HvdM: zie de bronpagina). Tenslotte vind je hier enkele betrouwbare en steengoede christelijke boeken over engelen, die je werkelijk bijzonder zullen bemoedigen en inspireren.

Het eerste getuigenis is het verhaal van Bruce Van Natta, die verpletterd werd toen een vrachtwagen, die duizenden kilo’s weegt, op hem viel. Zijn lichaam werd verpletterd. Diverse slagaders scheurden en de meeste van zijn ingewanden werden verbrijzeld. De pijn die Bruce voelde was te verschrikkelijk voor woorden en hij had nog maar enkele minuten te leven.

Toen riep Bruce uit naar God: "Heer, help me!"

(HvdM: Onthoud deze kreet wanneer u ooit in een dergelijke penibele situatie verzeild geraakt. Mijn advies: neem het zekere voor het onzekere en noem God bij zijn naam. Er zijn immers al genoeg bedriegers die bekend staan onder de nomen 'heer'.)

Op datzelfde moment verliet alle pijn hem en werd hij gevuld met een onuitsprekelijke vrede. Opeens verliet hij zijn lichaam en hij bevond zich boven de vrachtwagen. Hij zag zijn verpletterde lichaam liggen en een collega die naast hem zat. Aan weerszijden van zijn lichaam zag hij echter twee enorme lichtgevende gedaanten, die hun handen op zijn lichaam hielden.
Later vertelden de artsen van het ziekenhuis hem dat er in de hele medische geschiedenis geen enkel geval bekend is van een mens die in leven bleef, nadat dat vijf slagaders gescheurd waren en zoveel ingewanden verpletterd waren. Dat is eenvoudigweg niet mogelijk. Bruce had moeten doodbloeden. De engelen die hun handen op het lichaam van Bruce hielden, beschermden hem echter.

Bruce heeft het ongeluk overleefd en vertelt in onderstaande video zijn verhaal.



BRON
Note: Toen riep Bruce uit naar God: "Heer, help me!"

Ik herinner hierdoor gelovigen in den Heer eraan dat zijn enige kind en zoon een tijdje geleden op de avond voordat hij door het joodse gepeupel uitgerust met zwaarden en knuppels werd gearresteerd bij de Olijfberg die gelegen was aan de rand van de stad Jeruzalem - als het intrappen van een open deur - tot God de volgende smeekbode de lucht in liet gaan : "Mijn Vader, indien het mogelijk is, laat deze beker aan mij voorbijgaan. Doch niet zoals ik wil, maar zoals gij wilt." Jezus had het volste vertrouwen in zijn Vader en de legioenen engelen waarover God beschikte. (Mattheüs 26:39)

Dat God geen boodschap had aan de smeekbede van zijn enige geliefde zoon, moge blijken op het moment dat Jezus op sterven na dood was en hangende aan de paal (de werkelijke geschiedenis leert ons dat het geen kruis was) zijn teleurstelling en ongenoegen jegens zijn Vader uitte door hardop te roepen: "Mijn God, mijn God, waarom hebt gij mij verlaten?" Mogelijk dat er sprake was van een slechte verbinding in de ether, want God gaf weer niet thuis. Ook raar dat Jezus niet meer over Vader repte, maar de voorkeur gaf zijn Vader dit maal een vraag te stellen, blijkbaar gericht tot een onbekende god. Lekker afstandelijk en overtuigd getuigend van ongeloof in zijn Vader. (Mattheüs 27:46)

Dan hebben mensen die op Mark Rutte stemden het beter getroffen met hun god. Iedereen mag deze joviale lachende beroepsleugenaar bij zijn voornaam roepen. Zou Jezus soms de naam van zijn vader 'Jêhowáh zijn vergeten vanwege alle emotie?

Het is haast wel zeker en logisch te begrijpen dat wanneer profeet Mohammed in de tijd van Jezus geleefd zou hebben, hij als een van de rovers aan de paal naast Jezus had moeten sterven. Want rovers en andere soortgelijke misdadigers werden in de tijd van de Romeinen aan de paal gehangen om een schandelijke dood te sterven. Dat zou men met menige politicus vandaag-de-dag ook niet moeten vergeten te doen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica. En het taboe op de fatsoenlijke onafhankelijke rechterlijke macht

Bericht door hans van de mortel »

Politiek bedrijven is geenszins een saaie aangelegenheid.

Het is het spel van de mensen die recht hebben op verachting.

Vandaar dat nepprofeet Mohammed veracht dient te worden in tegenstelling tot de jood Jezus die een joodse religie aanhing en geen vervaarlijke ideologie verkondigde van haat, sadisme en moord praktijken. Maar wat doet de politiek? Ja hoor! Die jaagt achter salafisten aan en is ondertussen met een groot deel van de Nederlandse bevolking trots op de meest salafistische burgemeester van Nederland: Marokkaan Ahmed Aboutaleb, de islamitische wolf in de vacht van de historische Arabische schoft, pedofiel, psychopaat, sadist, roverhoofdman en misdadige oorlogsheld Mohammed die in de met pus bedekte ogen van mohammedanen (moslims) als de beste rechtvaardige mens beschouwd wordt die ooit op aarde heeft geleefd.

Afbeelding

Maar ook de Nederlandse rechterlijke macht heeft recht op verachting vanwege het feit dat menige rechter zich uitleeft in zijn subjectieve overtuiging in het bezit te zijn van het niet door de logica van het verstand erkende kermisdiploma 'Gutmensch-rechter'. Vandaar de opvallende achterbakse onbetrouwbaar corrupte attitude bij sommige rechters waar een kritisch weldenkend mens onpasselijk van wordt.

De rechters die Wilders voor de roep tot 'Minder Marokkanen' veroordeelden, zijn beslist geen PVV-stemmers, maar geëngageerde PvdA-stemmers, D66-stemmers, of GoenLinks-stemmers. In ieder geval zijn zij géén neutrale onafhankelijke rechters, maar verachtenswaardige linksogende slijmjurken met een witte bef om waarmee zij hun verachtelijke geest camoufleren.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica. En het gebrek ervan bij politici

Bericht door hans van de mortel »

De oorlogsideologie islam en de daarbij aangesloten parasieten op onze kenniseconomie en beschaving horen hier in het westen niet thuis. Dat is ook logisch, want geen moslim die zich hier op thuis voelt, ondanks het groeiend aantal moskeeën, de afzichtelijke bewijzen van onvermogen om te assimileren en te stoppen met de haat tegen joden, christenen en een ieder die geen mohammedaan is (moslim in de volksmond). Een volk zoals dat van de moslims dat zich ver verheven voelt boven andersdenkenden, staat gelijk met de overeenkomst en kwalijke gevolgen van het fascisme.

Afbeelding

ISLAM als HAAT- en OORLOGSIDEOLOGIE.
Tevens functionerend als WITWASRELIGIE.


Islam witwassen is een poging van linkse raddraaiers in de politiek en dwarsliggers op onze beschaving om Arabische sprekende heidense godsdienstwaanzinnige volgelingen van de Arabisch historische analfabeet Mohammed vrij te spreken van de achterlijke achterstandsreligie islam die met geweld is opgedrongen aan de van hun verstand beroofde zandbakbewoners van Arabië. Zij geloofden dat de historische pedofiele profeet Mohammed, die later de favoriete oorlogsmisdadiger van ALLE moslims werd, en bijna vermoord was door de engel Gabriël, die als agressieve postbode een onbekende maangod vertegenwoordigde die door mohammedanen later als Allah akbar werd aangeroepen; vooral tijdens het vrijdagmiddaggebed wanneer het weer tijd was om moord en doodslag op joden en christenen goed te praten.

Allah: DE god zonder naam

In de hopeloze poging van de moslimwereld om de schandvlek van de joden, christenen en atheïsten weg te bidden in de moskee, met Allah als Witte Dwerg, is zonder pardon met opzet een bruine vlek achter gelaten met de ondraaglijke stank van leugens, list bedrog en bovenal sadistische haatgevoelens jegens andersdenkenden. ALLE moslims gedragen zich als goedgekeurde psychopaten die zich desondanks als betere mensen voordoen, en generatie op generatie volop op onze kenniseconomie en beschaving parasiteren. Vandaar dat assimileren niet in hun Arabische woordenboek voorkomt.

Het parasiteren op onze kenniseconomie gaat onverminderd en schaamteloos door van paperclip en maandverband tot en met de onmisbare smartphone.

De PARASIETENSTANK van moslims in Europa is na al die jaren van gezinshereniging en mislukte integratie bijna ondraaglijk geworden.

Het eigenaardige hierbij is, dat mohammedanen (volgers van de historische Arabische pedofiele racistische discriminerende mensonvriendelijke sadist en oorlogsmisdadiger Mohammed) niets nalaten om de aandacht te vestigen op hun PARASIETENSTATUS. Kijk maar om je heen! Jodenhaat, afkeer van christenen en atheïsten en het niet aflatend respect eisen voor het vijfmaal per dag onteren (zij bidden met hun achterwerk omhoog) van hun voor onze beschaving waardeloze afgod Allah! Moslims deugen niet. Hoezo? Zij zijn toch tolerant, beweren de linkse partijen . . .

ISLAM IS NUTTELOOS VOOR LOGISCHE DENKERS; TEVENS WEERZINWEKKEND EN ALS ZOGENAAMDE VREDELIEVENDE RELIGIE, EEN MES IN DE RUG VAN ONZE BESCHAVING
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Historisch bezien onlogisch, maar wel begrijpelijk

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

Toeval is niet logisch. Toeval is wat je toevalt.

Als ik nu dezelfde verdediging zou voeren voor de rechtbank in Cuba als Fidel Castro deed die destijds zich verzette tegen het dictatoriale kapitalistische bewind van Fulgencio Batista en met een paar studentenmaatjes van hem zo dom was de legerkazerne Moncada in Santiago in het zuiden van Cuba te bestormen en nog net niet door de manschappen van een toevallig passerende patroulle werd neergeschoten maar gevangen werd genomen, zou ik, zelfs onder het huidige communistische bewind dat Fidel Castro nog elke dag eert, veroordeeld worden voor kritiek op de huidige leiding van het land.

Wat aan de logica van het gezonde verstand ontbreekt is het feit dat Castro niet werd geëxecuteerd, wat normaal was onder het regime van dictator Batista, de huisvriend van de Amerikaanse maffia.

Het onderstaande verhaal klopt. Het tart overigens alle kanten het fatsoen van de LOGICA. Dus wie dit leest dient zich af te vragen waarom er amnestie is verleend. Dat is gebeurd om Fidel Castro te dekken. Men kon uit goed fatsoen niet alleen Fidel Castro na twee jaar vrijlaten. Ze hadden hem moeten executeren. De kwestie is, dat Fidel Castro getrouwd was met een dochter van de familie van president Batista. Ach ja, dat doet me danken aan Rutte die als opkomend fascist, Nederland in de lochdown plaatste en voor de camera nog even de hand schudde van zijn raadgever die naast hem stond. Later deed Grapperhaus als minister van Justitie deze beschamende domme vertoning nog eens dikjes over op een bruiloft. Het had hem in het strafregister moeten doen belanden. Maar . . . ja ja, hij kreeg amnestie en ontsnapte de dans. Lust u nog peultjes? Het domme schapenvolk slikte dit alles als zoete koek en was volledig in de ban van het COVID-19 Chinese Vleermuizen griepvirus dat op zich niet veel erger voorstellende dan het jaarlijkse steeds maar weer terugkerende griepvirus uit de ruimte.
De Moncadakazerne was een kazerne van het Cubaanse leger in Santiago de Cuba. Het was vernoemd naar de generaal Guillermo Moncada een held uit de Cubaanse Onafhankelijkheidsoorlog.

Op 26 juli 1953 voerde een groep gewapende revolutionairen, onder leiding van Fidel Castro, een aanval uit op de kazerne. Twee dagen eerder was Castro met 200 rebellen vanuit Havana richting de stad gereden. De groep verzamelde zich buiten de stad in Siboney. Ze hadden legeruniformen en een verzameling oude wapens, maar voor de rest waren de voorbereidingen slecht. In de vroege ochtend van de 26 juli vertrok een rij personenwagens naar de kazerne, een paar auto's konden de weg niet te vinden waaronder een groep met de belangrijkste wapens. Zij die wel arriveerden bij de kazerne werden vroegtijdig opgemerkt door de wacht. De aanval mislukte omdat het verrassingselement weg was, de rebellen duidelijk in de minderheid waren en veel wapens ontbraken. De rebellen wilde wapens buit maken in de kazerne, maar door de slechte voorbereiding kwamen ze niet uit in het wapenmagazijn maar bij een kapperszaak. Bij de aanval werden 15 soldaten en drie politieagenten gedood en 23 soldaten en vijf agenten raakten gewond. Onder de rebellen vielen negen doden en 11 gewonden.

Achttien rebellen werden bijna direct gearresteerd, gefolterd en korte tijd later geëxecuteerd door Batista’s troepen. In de drie dagen erna werden nog eens 34 rebellen opgepakt, na hun bekentenis werden ook zij gedood. Castro en een paar anderen ontsnapten naar de nabijgelegen bergen maar zij werden alsnog opgepakt.

Voor de rechtbank in de stad werden 122 mensen aangeklaagd voor hun deelname aan de aanval van 26 juli. Hiervan waren er 51 rebellen die waren opgepakt en zes rebellen die nog op vrije voeten waren. De resterende 65 waren voornamelijk politieke leiders en activisten van de oppositie die niet direct bij de aanval betrokken waren. De processen begonnen op 21 september en de uitspraak volgde op 6 oktober 1953. Fidel nam de volledige verantwoordelijkheid voor de aanval op zich.[1] Negentien rebellen werden niet schuldig bevonden op basis van gebrek aan bewijs. De lichtste straffen waren zeven maanden gevangenis. Raúl Castro werd veroordeeld tot 13 jaar en zijn broer Fidel tot 15 jaar gevangenisstraf. In 1955 kregen veel rebellen, waaronder Fidel en zijn broer, amnestie.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Rusland valt Oekraïne binnen. Logisch.

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

𝗜𝗞 𝗪𝗜𝗟 𝗕𝗥𝗢𝗢𝗗 𝗢𝗣 𝗗𝗘 𝗣𝗟𝗔𝗡𝗞

De enige oplossing van het lullige conflict is dat de misdadige corrupte staat Oekraïne zich over geeft. Dat scheelt massa's lijken en ellende voor heel Europa.

Dus ga die mensen die zo graag willen vechten, vooral niet steunen met geld of sympathie!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Wie de waarheid zoekt, ontdekt de leugens van religie en politiek

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding
Ariel schreef:
ma mar 07, 2022 4:19 pm
Ik weet niet meer wat ik moet geloven.
Maar nu even de waarheid bij de haren gesleept die niet bestaat en ook nooit voet aan de grond zal krijgen omdat de waarheid nu eenmaal geen haren heeft en slechts als kaal herkend wordt. Kaal is een aangeboren ziekte sinds de uitvinding van God in combinatie met de daaruit voortvloeiende evolutietheorie door de op een aap gelijkend mens Darwin die een alternatief bedacht voor het bestaat van God. Zijn denkvermogen was nogal beperkt. Dat moge inmiddels wel duidelijk zijn.

Ik weet het ook niet. Maar dat heeft niets met geloof te maken. Wel alles met de logica van het verstand, dat de mens geen vrije wil heeft en dat De Tijdgeest regeert. Kortom, we kunnen speculeren wat we willen, rottigheid zal altijd blijven bestaan in de wereld. Dus . . . het is volkomen zinloos in God te geloven en om hulp te vragen, noch het nut van de evolutietheorie in te zien.
We komen ter wereld en gaan dood. Niet in de vaart van de evolutie, maar in het razendsnel tempo van de revolutie(s). Het leven is een op digitale gronden georkestreerd spel van hogere intelligente machten - waar God vanzelfsprekend niet onder gerekend kan worden, gelet op al zijn beperkingen. Het spel kent uiteraard nieuwe ronden en nieuwe kansen.

De enige kans voor mohammedanen - moslims genoemd in de volksmond en behorend tot de dragers van het voor de geestelijke gezondheid gevaarlijke islamvirus - gaat niet uit van hun intelligentie maar van het vermogen volop te parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving.


Als we vooral dit laatste goed onder ogen willen zien, lijkt het mij logisch dat op 16 maart voornamelijk op de PVV of Forum voor Democratie wordt gestemd. Twee politieke partijen die de waarheid niet schuwen. Vandaar dat het zoeken naar waarheid zoveel problemen heeft veroorzaakt bij die twee en afgunst en haat bij de tegenpartijen. Huilen met de wolven in het bos heeft doorgaans de voorkeur van het domme laffe onnadenkende klootjesvolk. Op 16 maart weten we meer.

Wie op de VVD van Rutte stemt, kiest voor de alom gewaardeerde leugens van Rutte cum suis.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Het taboe op de logica dat een man geen vrouw is

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

SOLIDARITEIT BEGINT BIJ EN MET JEZELF

Afbeelding
Afbeelding

Lastig, en gaat niet lukken. Immers, je bent niet alleen op de wereld. En het gevaar ligt op de loer met mensen die hetzelfde probleem in hun hoofd hebben: ikke ikke ikke en de rest kan stikke(n). Je bent man of vrouw. Dus bijna totaal anders. Ik begrijp dat twee ongelijken zich aangetrokken voelen zoals in de natuur en twee gelijken (homo seksuele mannen zouden zich van elkaar moeten afstoten). Maar dat is niet zo. Dus mogen we constateren dat dit tegennatuurlijk is. Maar waar moeder natuur laat zien dat de man de baas is, uitzondering daar gelaten, menen dwazen door het instellen van twee verschillende internationale herdenkingsdagen voor man en vrouw de twee verschillende categorieën tot elkaar te brengen, tot één geheel. Niet dus.

Als de domme mens die dit bedacht heeft nu eens het idee zou opperen om er één nationale herdenkingsdag van te maken: de Internationale Mensendag. Maar nee hoor, het blijft aanmodderen waarbij discriminatie zich voordoet als nooit weggeweest.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica die niet past binnen smerige politiek

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

𝗗𝗘 𝗗𝗨𝗜𝗧𝗦𝗘 𝗜𝗡𝗩𝗔𝗟 𝗜𝗡 𝗡𝗘𝗗𝗘𝗥𝗟𝗔𝗡𝗗

Op 10 mei 1940 valt het Duitse leger Nederland binnen. Dit is het begin van (slechts) vijf dagen strijd die eindigt met de bezetting van Nederland.

Na vijf dagen – véél te lang, zonde van de 'paar' onnodige slachtoffers – hield de Nederlandse regering het voor gezien.

Als ik mij goed herinner was de laffe totaal overbodige corrupte Koninklijke Familie al naar het buitenland gevlucht. Het was koningin Wilhelmina die na de oorlog vrolijk en nog niet terecht meedeelde dat Nederland vol was. Nederland was toen gelukkig omdat er nog geen moslims woonden.

Nu is er dankzij het desastreuze 12-jarige wanbeleid van VVD-er (Vergunning Voor Diefstal) Mark Rutte geen betaalbare woning meer te vinden in Nederland. Maar toch is men uit alle macht bezig het dwarsliggende Oekraïnse volk, dat zo graag wil doorvechten maar toch de benen neemt, van alle gemakken te voorzien. Want eigen volk stinkt nu eenmaal in de neusgaten van de politieke machthebbers; en wat je van ver haalt (𝙖𝙡 𝙩𝙞𝙚𝙣𝙙𝙪𝙞𝙯𝙚𝙣𝙙𝙚𝙣 𝙢𝙤𝙨𝙡𝙞𝙢𝙨 𝙯𝙞𝙟𝙣 𝙗𝙞𝙣𝙣𝙚𝙣𝙜𝙚𝙝𝙖𝙖𝙡𝙙 𝙙𝙞𝙚 𝙣𝙞𝙚𝙩𝙨 𝙬𝙞𝙡𝙡𝙚𝙣 𝙬𝙚𝙩𝙚𝙣 𝙫𝙖𝙣 𝙤𝙣𝙯𝙚 𝙗𝙚𝙨𝙘𝙝𝙖𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙖𝙖𝙧 𝙚𝙧 𝙬𝙚𝙡 𝙜𝙞𝙜𝙖𝙣𝙩𝙞𝙨𝙘𝙝 𝙤𝙥 𝙥𝙖𝙧𝙖𝙨𝙞𝙩𝙚𝙧𝙚𝙣) is ALTIJD beter volgens onze huidige smerige politiek onder leiding van niet aflatende leugenaar en volksoplichter eersteklas Rutte, aangemoedigd door alle linkse partijen.

𝗣𝗢𝗟𝗜𝗧𝗜𝗘𝗞 𝗜𝗦 𝗦𝗠𝗘𝗥𝗜𝗚. Maar een verstandige oprechte leider met verantwoording voor het Oekraïnse volk had allang bloedvergieten voorkomen door aan de voorwaarden van de Russische Hitler te voldoen. Net zoals Nederland dat deed in 1940.

Dat Oekraïne over een corrupte leider beschikt, schijnt nog altijd niet door te dringen tot het Nederlandse volk. Volodymyr Zelensky dient uitsluitend zijn eigen belang en zeker niet dat van het Oekraïnse volk, laat staan dat van het Nederlandse volk dat nauwelijks nog ruimte heeft om adem te halen en alle prijzen gigantisch de pan uit ziet rijzen.

Dankzij – ja dankzij – het corrupte hypocriete leugenachtige beleid van de man die het liegen en bedriegen al 12 jaar lang niet heeft gelaten voor wat het is: het Nederlandse volk onder zijn duim houden. Rutte is voorstander van Oekraïne in de EU en heeft daarom het referendum dat tegen toetreding was aan zijn laars gelapt.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Wie logisch denk, gelooft bij vorbaat de ander niet

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

List, bedrog en misleiding past bij elke oorlog
Ariel schreef:
do mar 10, 2022 12:02 pm
Ik las in een kranten artikel dat Rusland als excuus gebruikte dat er Oekraïense troepen verscholen lagen in het kinderziekenhuis.
Je moet maar lef hebben en schijt aan de wereldopinie - heb ik trouwens ook, maar dit terzijde :*) - om dit soort ongelooflijke 'waarheid' voor waar aan te nemen.

Als er troepen verscholen lagen in het ziekenhuis - stel dat - dan had de Russische propagandadienst daar uitgebreid gebruik van kunnen maken door dit feit wereldwijd te publiceren, zo van kijk hoe men daar in de Oekraïne met zijn eigen zieke burgers, zwangere vrouwen en kinderen omgaat. Maar dan wel vooraf en niet achteraf de norm stellen zoals zo vaak het beste uitkomt bij wangedrag. (Denk hierbij ook aan Mark VVD-er Rutte).

De Russische propagandadienst had dus beter eerst bij Mark Rutte in de leer kunnen gaan. Deze verschrikkelijke dwaze in zichzelf als een god gelovige Rutte die een eenheid vormt met Satan de duivel die nu eenmaal het patent heeft op liegen, misleiding, list en bedrog, presteert het keer op keer om het Nederlandse volk met zijn welbekende 'SORRY' te doen geloven dat hij het beste met het Nederlandse volk voorheeft, terwijl de praktijk al 12 jaar lang uitwijst dat zijn 'SORRY'S' gebaseerd zijn op het feit dat hij geestelijk gestoord geschapen is en er niks van terecht brengt.

Maar zoals er een paar miljard mensen geloven in het bestaan van god, zo ook klampt zich vast, een groot deel van het domme Nederlandse volk aan Mark Rutte. Omdat hij zo leuk en aardig overkomt en altijd op elk moment van de dag een niet welgemeende grijns ten toon spreidt in het aangezicht van de camera die op hem gericht is.

LET DAAR IN HET VERVOLG EENS OP!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie