De Ware Islam

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

De Ware Islam

Bericht door Ariel »

Ik vond op internet een oud artikel van Lagonda.
Geschreven in 2005
De Ware Islam

(also available in English)

Sinds op 9-11 de verhoudingen tussen het avondland en het morgenland op scherp zijn gezet, hebben moslims en islamapologeten het nogal eens over "De Ware Islam". Want "De Ware Islam", dames en heren, dat schijnt echt iets geweldigs te zijn. Met natte ogen van ontroering wordt erover gesproken. En wij, domme bange westerlingen, snappen het maar niet. Nee, die terroristische aanslagen hebben niks met De Ware Islam te maken. De Ware Islam is namelijk juist de sleutel tot het aards paradijs! De Ware Islam is een bron van vrede en liefde, tolerantie en respect! De Ware Islam is de oplossing voor het wereldvoedselvraagstuk. De Ware Islam is een probaat middel tegen kanker, AIDS, Weltschmerz en neusverkoudheid, ja, De Ware Islam gaat ervoor zorgen dat de mensen huilend van geluk elkaar in de armen storten. Uren kunnen we er over praten! Die Ware Islam toch! Ach, hoe graag zouden we u toch duidelijk maken welke hemelse zaligheden u aan uw eigenwijze westerse neuzen voorbij laat gaan, alleen maar omdat u zich zo aanstelt over die paar aanslagen. Waarom ziet u toch niet dat De Ware Islam daar niks mee van doen heeft? Vol onbegrip schudden zij hun hoofden.

Maar hoewel ik echt mijn best doe, kom ik er maar niet achter wat De Ware Islam precies inhoudt. En dat is raar, want ik heb toch een goed stel hersens in mijn kop. Dus dan ga ik vragen stellen over De Ware Islam. Dan vraag ik bijvoorbeeld: kijk, daar storten twee torens in, en daar blaast een moslimterrorist zichzelf op! Beangstigend hoor! Is dat nou De Ware Islam? Nee, gekkie! zeggen de islamapologeten dan. Dat is niet De Ware Islam; je bent enkel bang omdat je De Ware Islam niet kent. Verdiep je eens in de Koran, en dan zul je zien hoe prachtig onze gedachten zijn!

Ja, dat lijkt me inderdaad redelijk. Ik moet ook niet oordelen over wat ik niet ken. Kijk! Hier staat dat alle ongelovigen doodgeslagen moeten worden. En hier staat dat moslims hun uiterste best moeten doen om de islam te verspreiden, desnoods met behulp van strijd. En hier staat dat vrouwen niks waard zijn, en geslagen mogen worden. En hier staat dat je moet liegen tegen ongelovigen, en mag stelen van de Joden, en dat je slaven mag houden. Het is allemaal niet erg hoogstaand, hè? Is dat dan wellicht De Ware Islam? Nee, dompietje! zeggen ze dan. Jij moet helemaal niet proberen De Ware Islam te begrijpen aan de hand van de Koran, want dat kunnen alleen maar de imams en de schriftgeleerden. Niet-moslims die de Koran bestuderen, trekken alleen maar de verkeerde conclusies. En ja, met verkeerde conclusies leer je De Ware Islam natuurlijk nooit kennen.

Nou ja, dat moet ik dan maar voor waar aannemen. Misschien dat ik dan meer over De Ware Islam te weten kom door eens te kijken naar hoe de islam de gelijkwaardigheid tussen de seksen heeft geregeld. Kijk! Een wandelende vuilniszak met een kijkgaatje! En daar zie ik blauwgeslagen vrouwen, en daar zie ik gestenigde vrouwen, en daar zie ik vrouwen die besneden zijn. Oh, en daar zie ik helemaal geen vrouwen, omdat ze al vijfentwintig jaar in de keuken achter de verwarming zitten. En daar zie ik islamitische jongetjes, die ondanks hun lage leeftijd al hebben geleerd dat ooit wellicht de dag aanbreekt waarop ze hun moeder, vrouw, zus, nicht, tante of dochter de strot door moeten snijden. Is dit dan De Ware Islam? Een kokende pot vol vrouwenhaat, kuttenweerzin, hoerenlust en castratieangst? Welnee, mallerd! zeggen ze dan. Je moet eens luisteren naar de halfverwesterde universiteitsvrouwtjes die Anja Meulenbelt voor het voetlicht haalt. Deze hybride hittepetitjes weten je te vertellen dat binnen De Ware Islam de vrouw wordt gezien als een parel van glorie, en dat het juist geweldig goed gaat met de emancipatie van de islamitische vrouw; het schijnt dat in Teheran een vrouw laatst helemaal zelf drie lamsbouten bij de slager heeft gehaald, en dat ze daar van de geloofsraad alleen maar een berisping voor heeft gekregen. Dus het gaat de goede kant op!

Ha, nou ja, dan wachten we dat maar af. Laat ik dan maar eens kijken naar wat de islamitische inzichten omtrent landsbestuur in de praktijk zoal hebben opgeleverd. Kijk, daar is Afghanistan, een bouwput vol puin waar de hele bevolking moet leven van de melkopbrengst van drie geiten. En kijk, daar heb je Iran, waar ze het belangrijker vinden om hun intellectuele bronnen in te zetten voor de ontwikkeling van een atoombom dan voor het ontwerpen van aardbevingsbestendige hoogbouw. En, Oh! daar is dat prachtige Saoedi-Arabië, waar mensen worden gestenigd en onthoofd, en waar een vijftal families zich wentelen in schathemelhoge oliegelden terwijl de rest van de bevolking crepeert. Is dit dan het resultaat van De Ware Islam? Sadistische dictaturen vol armoede en ellende? Nee, gekkie! zeggen de islamapologeten dan weer. Die landen hebben overduidelijk niks met De Ware Islam te maken. Die landen hebben de sharia onjuist geïmplementeerd, want De Ware Islam biedt juist liefde, rijkdom en genade voor ieder mens! Hoezee! En misschien dat bij het volgende land dat wordt geannexeerd De Ware Islam er wel in slaagt het islamitisch paradijs te vestigen.

Ach, zit dat zo! Maar, als De Ware Islam zo'n zegen voor de mensheid is, wellicht dat De Ware Islam zijn uiting dan wel vindt in allerlei prachtige kunst en wetenschap. Kijk, daar zijn bijvoorbeeld alle zes islamitische Nobelprijswinnaars, waarvan er eentje voor zijn terroristische bewind de vredesprijs heeft gekregen. Oh, en kijk daar eens! Islamitische kunst! Vijfendertig strekkende kilometer volgekalligrafeerde boekrol, twee lemen potten en een juten vaatdoek. En hoort allen! Is dat nou islamitische muziek? Eindeloos herhaalde jengelmantra's zonder harmonie of contrapunt? Het is bijna Bach, maar net niet helemaal. En waar zijn de islamitische technologische innovaties? Waar is de islamitische lucht- en ruimtevaart? Waar zijn de islamitische auto's, wapens en computers die niet uit het buitenland gehaald hoeven te worden? Nee, sufferd! wordt er dan weer gezegd. Weet je dan niet dat De Ware Islam ver verheven is boven aardse zaken als muziek of technologie? Je moet De Ware Islam daar niet op beoordelen; je moet juist kijken naar de hoogstaande moraliteit van De Ware Islam. Dat is iets waar jullie in het westen nog wat van kunnen leren!

Welke hoge moraliteit bedoelt u dan precies? Ik stel mij hogere moraliteit voor als een vorm van inzicht dat uitstijgt boven aardse beslommeringen en de ijdelheden van het ego. Ik stel mij voor dat hogere moraliteit de mens lijdzamer en toleranter maakt. Ik stel mij voor dat hogere moraliteit de mens in staat stelt wijs en doordacht te handelen, zelfs, of juist met name, in crisissituaties; dat de mens zodra hij onder druk komt te staan niet eerst aan zichzelf denkt, maar leunend op zijn diepere inzichten in staat blijft een relativerend oog te handhaven.

Maar hoe handelen moslims die onder druk staan? Ten tijden van de rellen in Parijs toonde de tv mij beelden van een viertal sociaal achtergestelden. Temidden van brandende wrakken zaten ze gevieren in een auto. Lachend schreeuwen ze naar de camera: He, Sarkozy! We gaan je moeder neuken! En verleden week toonde NOVA ons beelden uit Afghanistan, waar een getergde dorpsoudste zich uitliet over een landgenoot die naar zijn zin teveel met de Amerikanen heulde: Ik zal de vrouw van die klootzak eens neuken! Hogere moraliteit, zegt u? Het lijkt me meer een vorm van regressie naar de laagste instincten van de mens. Zien we dit ook niet terug in fenomenen als eerwraak en de hoofddoek? Zien we dit niet ook terug in de islamitische voorliefde voor lijfstraffen en steniging? Is dit niet ook de drijfveer achter al die aanslagen, en de moord op Van Gogh? Is dit niet de reden dat moslims waar ook ter wereld zich over het algemeen extreem snel tot strijd en geweldadigheden laten aanzetten? Ik zie helemaal geen hoge moraliteit. Ik zie juist alleen maar een lagere moraliteit; reflexhandelingen van een instinct dat zich bedreigd voelt.

Lieve moslims, ik doe toch zo mijn best! Vertel mij, waar is toch die prachtige cultuur van jullie? Welke exclusief aan de islam toe te schrijven diepere waarheden gaan deze wereld een stukje mooier maken? Waar zijn die glorierijke islamitische heilstaten, gebaseerd op de hogere inzichten van Mohammed? Waar zijn de resultaten van de superieure moraliteit waar u zich zo op beroept? Waar is Allah eigenlijk? U galmt over uw geloof, maar wenst geen enkele verantwoordelijkheid te nemen voor haar daden of haar bronnen. Weet u wat ik denk? Ik denk dat uw Ware Islam helemaal niet bestaat. Ik denk dat De Ware Islam precies *die* islam is waarover wij dagelijks in de kranten lezen; de islam waarvoor wij terecht te vrezen hebben. De Ware Islam heeft helemaal geen hogere moraliteit in huis. De Ware Islam is vastgelopen in een preoccupatie met de primitiefste instincten van de mens; angst, zelfbehoud, controle, seksualiteit en strijd. Uw Ware Islam leunt op exact dezelfde drijfveren als het kuddegedrag van een roedel wolven. Wanneer gaat u daar toch eens achter komen?
http://lagonda.blogspot.com/2005/12/de- ... am_18.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

DE WARE ISLAM?

Zoekt en gij zult nooit vinden!

Dat weten die moslimisten ook wel. Want over al dat negatieve wat hier over het voetlicht wordt gebracht over wat de islam van zichzelf laat zien, heeft nog nooit één moslim een kritisch afkeurend geluid laten horen.

Een normaal en fatsoenlijk weldenkend mens had zo’n club van onverlaten allang verlaten. Daar schaam je je toch kapot voor? Wie wil er nou met zo’n wereldwijde uit de hand gelopen meute van barbaren geassocieerd worden?

Het probleem zit hem in de manier van denken en in de geest van de allahtone islamaanhanger. Want,

ALLES IS DE WIL VAN ALLAH.

Ook dat wij de ’ware’ islam nooit zullen leren kennen.

Want de islam is gedoemd uit te sterven via een laatste erruptie in de geschiedenis van de satanische beïnvloeding van de menselijke geest vanuit een middeleeuwse primitieve woestijnreligie die haar hoofdkwartier heeft in het zandkasteel islam in de grote religieuze zandbak van een achtergebleven beschaving.

Islam kent namelijk geen eigen verantwoordelijkheid. Daarom is de islam gedoemd te verdwijnen. Zij is afhankelijk geworden van de beschaafde, culturele en hoogontwikkelde ’ongelovige’ en ’christelijke’ wereld. Een wereld die met respect voor ’allah’ hem met rust laat en ’allah’ niet onophoudelijk confronteert met de wandaden uit zijn naam bedreven door die verschrikkelijke barbaarse, primitieve islam.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Het is inderdaad een beetje vreemd dat heel veel moslims de koran anders interpreteren.
Je zou toch zeggen een duidelijk boek voor iedereen begrijpelijk, waar geen fouten in staan moet toch niet zoveel verwarring geven.

Volgens mij halen moslims uit de koran wat ze er uit willen halen. Iets wat niet mag.
Neem dit vers.

2.85 Gelooft gij dan slechts in een gedeelte van het Boek en verwerpt gij een ander gedeelte? Er is geen beloning voor degenen uwer, die zulks doen, behalve schande in dit leven; en op de Dag van Opstanding zullen zij de strengste kastijding moeten ondergaan, want Allah is niet onachtzaam betreffende hetgeen gij doet

Heel vaak hoor je dat de koran in context moet lezen, en dat je moet kijken naar de tijd waarin de koran geschreven is, maar toch deinzen moslims ( om ons wijs te maken hoe vreedzaam de koran is) er niet voor terug om een half koran vers te gebruiken .

Hoe vaak hebben we al niet deze kreet gehoord. dat wie ook een mens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij het gehele mensdom had gedood.

Ze vergeten gemakshalve de eerste zin te vermelden, en er bij te zeggen dat je de koran in context moet lezen, en dat je moet kijken naar de tijd waarin de koran geschreven is.
5: 32. Deswegen schreven Wij de kinderen Israëls voor, dat wie ook een mens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij het gehele mensdom had gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft geschonken. En voorzeker Onze boodschappers kwamen met duidelijke tekenen tot hen en toch - werden daarna -velen hunner op aarde tot over treders.
Moslims ( en zeker de gematigde) zijn hypocriete wat betreft de koran.
Waarschijnlijk komt dat omdat ze zich schamen over de harde toon, discriminatie en het extremisme wat in de Koran verkondigd word.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:Het is inderdaad een beetje vreemd dat heel veel moslims de koran anders interpreteren.
Je zou toch zeggen een duidelijk boek voor iedereen begrijpelijk, waar geen fouten in staan moet toch niet zoveel verwarring geven.

Volgens mij halen moslims uit de koran wat ze er uit willen halen. Iets wat niet mag.
Neem dit vers.

2.85 Gelooft gij dan slechts in een gedeelte van het Boek en verwerpt gij een ander gedeelte? Er is geen beloning voor degenen uwer, die zulks doen, behalve schande in dit leven; en op de Dag van Opstanding zullen zij de strengste kastijding moeten ondergaan, want Allah is niet onachtzaam betreffende hetgeen gij doet

Heel vaak hoor je dat de koran in context moet lezen, en dat je moet kijken naar de tijd waarin de koran geschreven is, maar toch deinzen moslims ( om ons wijs te maken hoe vreedzaam de koran is) er niet voor terug om een half koran vers te gebruiken .

Hoe vaak hebben we al niet deze kreet gehoord. dat wie ook een mens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij het gehele mensdom had gedood.

Ze vergeten gemakshalve de eerste zin te vermelden, en er bij te zeggen dat je de koran in context moet lezen, en dat je moet kijken naar de tijd waarin de koran geschreven is.
5: 32. Deswegen schreven Wij de kinderen Israëls voor, dat wie ook een mens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij het gehele mensdom had gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft geschonken. En voorzeker Onze boodschappers kwamen met duidelijke tekenen tot hen en toch - werden daarna -velen hunner op aarde tot over treders.
Moslims ( en zeker de gematigde) zijn hypocriete wat betreft de koran.
Waarschijnlijk komt dat omdat ze zich schamen over de harde toon, discriminatie en het extremisme wat in de Koran verkondigd word.
WIE EEN HOND WIL SLAAN VINDT ALLICHT EEN STOK

Wat wil je nou toch met een zelfbedachte god die barmachtig is, maar tevens ook het wreedste monster waar een mens zich normaliter niet eens een voorstelling van kan maken.

A) – Wie in zo’n god van barmachtigheid gelooft is een goede moslim.
B) – Wie in zo’n wrede ’allah’ gelooft die een mens eeuwig op een braadrooster zal pijnigen, zal net zo zijn als zijn god, een wreed satanisch mens die niets om het leven geeft en verlangt naar de dood vanwege het beloofde paradijs door die god.

Wat is nu de WARE islam? A of B? Meeste stemmen gelden in een democratie (democratie? You get the picture?)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Er is maar één islam met vele gezichten

Bericht door hans van de mortel »

Er is maar één islam met vele gezichten
Laatst gewijzigd door hans van de mortel op zo dec 30, 2007 2:45 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De Ware Islam

Bericht door Zwartmeer »

Goed stuk! 8)
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Inderdaad zie ik alle gematigde moslims om me heen krampachtig koranverzen interpeteren of gewoon radicaal negeren ! Diep in hun hart weten ze wel dat de islam voor geen meter klopt. In de meeste gevallen wordt de koran zelfs niet gelezen, uit grote schrik om er iets in te vinden wat hun islambeeld aan diggelen zou slaan...
Een overigens zeer diep-menselijke moslimvriendin van me is op dit moment dolgelukkig dat ze een Tunesische vrouwelijke korangeleerde op TV vond, die een suikerversie van de islam promoot. Zelf vind ik deze geleerde zeer christelijk geinspireerd, maar zij is ervan overtuigd de ideale islam gevonden te hebben.
Wat zijn sommige moslims toch zielig bezig, onnozel feitelijk zelfs...
Mahalingam
Berichten: 52153
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

De Leidse Universiteit zit acuut met de vraag opgescheept: "wat is de ware islam?" Het is opeens geen academische vraag meer maar een konkreet probleem.
http://www.ad.nl/buitenland/article1853743.ece
Leidse islamoloog de mond gesnoerd
Nee, het gaat niet over Tariq Ramadan maar over de minder bekende Abu Zayd die uit Egypte moest vluchten vanwege te 'gematigde' geloofsopvatting. Hij werd daar veroordeeld tot scheiding van zijn vrouw. Hier is die
Afbeelding
Professor Nasr Abu Zayd uit Leiden was een van de gastsprekers van de wetenschappelijke conferentie over islam die vandaag in Malang begint. Hij kreeg daags voor de conferentie een sms’je waarin stond dat hij zijn gastlezing maar moest afzeggen op verzoek van de minister van Religie, die niet langer verantwoordelijk wenst te zijn voor zijn aanwezigheid.
[...]
Het ministerie organiseert de conferentie samen met de Universiteit Leiden. ,,Een noodgeval, om massale amok te voorkomen,’’ verdedigt de directeur van Hoger Islamitisch Onderwijs Mas’ud het besluit. De komst van de liberale Abu Zayd zet volgens hem kwaad bloed bij fundamentele moslims.
De beschuldiging tegen hem is: afvallig omdat die de koraan als cultuurboek opvat.
Zijn inaugurele rede is hier (Engels)
http://www.let.leidenuniv.nl/forum/01_1 ... ecture.pdf
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52153
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Er is inmiddels een oplossing gevonden: Abu Zayd gaat niet naar de beoogde stad omdat hij dan in een hinderlaag loopt maar naar andere bijeenkomsten elders waar hij hoopt minder op te vallen en stof te doen opwaaien.
Volgens Abdurahman Mas'ud, directeur van het Hoger Islamitisch Onderwijs (onderdeel van het ministerie) is Abu Zayd uitgeweken naar andere seminars en congressen in het land. ,,Hij was eerst heel boos en teleurgesteld, maar heeft met wijze mannen gesproken en toen begreep hij dat het beter was om de conferentie te mijden.''
http://www.leidschdagblad.nl/nieuws/reg ... ?secId=695
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

De ware islam is het perpetuum mobile als oplossing voor alle vraagstukken.

Je moet een mohammedaan alleen nooit de vraag stellen hoe dat perpetuum mobile nu precies werkt. Die vraag kun je beter aan mij stellen. Het antwoord luidt dan: het perperum mobile werkt niet omdat het niet bestaat, maar wacht eens even ik heb hier iets veel beters gevonden, neem dit maar, een zak met een primitief heidens geloof en diverse gestampte rituele gebruiken. Probeer het maar eens en je zult bemerken wat een gevaarlijke angstopwekkende hypnose teweeg kan brengen in het onderbewuste van de mens.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Er is maar één islam met vele gezichten

Bericht door hans van de mortel »

hans van de mortel schreef:Er is maar één islam die vele gezichten heeft


Het meest kenmerkende gezicht van de islam is niet het aan de rituele barbarij van het verstand overgeven waarbij je de maatschappij nadelig beïnvloedt - ik denk aan de waanzinnig jaarlijkse maandonthouding van voedsel, maar aan het niet aflatende geweld, gedemonstreerd door allahtone islamaanhangers over de gehele wereld.

Duitsland moest eerst plat gebombardeerd worden en Japan moest eerst kennismaken met de nieuwste uitvinding van de mens, alvorens terug te keren tot de analogie van het gezonde verstand. Hetzelfde gold voor de afwikkeling van het communisme met zijn verfijnde technieken in het uitroeien van mensen, bedacht door Lenin en Stalin. Ook hier weer een spoor achterlatend van miljoenen geslachtofferde mensen ontsproten aan het brein van de eenling, net zoals bij de eenling en dezelfde mensenslachter Mohammed.

We mogen van geluk spreken dat de islam voornamelijk zichzelf vernietigt van binnenuit. Beter hadden we het niet kunnen bedenken. De uit de hand gelopen waanzin en het niet aflatende geweld geïnspireerd en voortspruitend uit het handboek van de islam zoals dat door die arabische analfabete pedofiele mensenslachter zittend op zijn infanterie-kameel met een enorm groot vlijmscherp krom zwaard, bedacht is.

Het reddeloze vastgrijpen naar normen en waarden die nooit zichtbaar zijn gemaakt door de islam en die alleen maar bij de ’moderne’ moslima hebben geleid tot het krampachtig dragen van het allerlaatste strohalmpje dat de islam te bieden heeft: een leuk gekleurd strak zittend hoofddoekje dat het mooi opgemaakte gezicht van de vlotte moderne jonge Marokkaanse vrouw extra goed begeerlijk voor het aangezicht van de man laat uitkomen. Dat zij zich daarbij in een strakzittende witte spijkerbroek zonder een vlodderjurk met goed geprononceerde bilpartij en heupen voortbeweegt is voor mij even opwindend als het zien van eenzelfde schoonheid van Hollandse makelij. Laat ik daar wel eerlijk in zijn. Helemaal het beeld van onze moderne maatschappij anno 2007.

Ik hoop dan ook dat de moderne jonge zelfbewuste geëmancipeerde Marokkaanse jonge vrouw in 2008 het goede voorbeeld geeft aan haar doorgaans wat minder intelligente soortgenoot van de mannelijke genus. Loop eens wat vaker zonder hoofddoekje op straat, wil ik hen liefdevol aanmoedigen. Het zal de moslima een bijzonder gevoel van bevrijding en zelfbewustzijn geven. Alleen op deze manier zal zij een geaccepteerd ’normaal’ mens zijn in onze samenleving.

De vrijheid in Nederland staat ons nu eenmaal toe hoofddoekjes dragende vrouwen omwille van hun geloof als tweederangs burgers te classificeren vanwege onaangepast gedrag.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie