Een baard is een baard, is een baard.

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Achterlijk zooitje primitieve dwazen

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:
Ali Yas schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Maar gelukkig is er nu een topic die over de misrekening gaat van de vrije wil die niet bestaat.
Die vrije wil is een interessante filosofische kwestie, die ook al eens in de Reformatie aan de orde is geweest (je weet wel, de leer van de predestinatie). Dus misschien kun je bij refo's je hart luchten?
'Hans van de Mortel' schreef:Ongelukkigerwijze is er nu een topic die over de misrekening gaat van de vrije wil die niet bestaat.
:lol:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Een baard is een baard, meestal een terrorist. Meestal mosli

Bericht door Hans v d Mortel sr »

'Hans van de Mortel' schreef:
Ali Yas schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: Een interessant boek dat liefst 50x zo dik is als dat 'lachertje' dat moslims de koran noemen.
De strekking is goed, maar vergun me het leveren van commentaar op twee details: 50x is wat overdreven, het is eerder 10x, en "lachtertje" had zonder aanhalingstekens gemoeten 8) .
Kun jij mij uitleggen waarom 50x overdreven is? Ik ben benieuwd. Zo niet dan ben je, ondanks je positieve kwalificaties toch wel een armzalige lul. EEN LUL!@ Ik ben benieuwd. En waarschijnlijk ook alle bezoekers van dit forum.
Deze kwestie is inmiddels opgelost. Ik moest op deze topic zijn en toen kwam ik mijn onnodige gesmijt met kwetsbare vleeswaren weer tegen. Conclusie die ik nog vergeten was te maken, maar die ik zelf dondersgoed weet: Niet Ali Yas is een armzalige lul maar Hans van de Mortel. Omdat hij niet eens rekenen kan. Ik kan je meedelen dat ik het in mijn ogen heel zorgvuldig uitgerekend heb middels mijn vrije wil. Dus? Het zoveelste bewijs dat de mens afhankelijk is van wat zich tussen zijn oren afspeelt. En dat impliceert bovenmaats dat de mens geen vrije wil heeft. Wel de ontzettende mogelijkheid om fouten te maken die hij per definitie nu juist niet wil (maken).
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Een 'beschaafde' haatbaard als kameel van Troje

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Een ‘beschaafde’ aan de Amerikaanse universiteit afgestudeerde islamitische baardaap met een haathekel aan joden. Een engel des lichts met de toepasselijk satanische naam Mohamed!

Afbeelding
Morsi werd op 20 augustus 1951 geboren in het dorpje Edwa in het gouvernement Ash Sharqiyah in de Nijldelta. Hij was de oudste zoon in een gezin van vijf jongens. Hij studeerde later civiele techniek aan de Universiteit van Caïro, waar hij in 1978 zijn master in metallurgie behaalde. In 1982 behaalde hij zijn doctoraat aan de University of Southern California.

Morsi doceerde aan de Faculteit van Bouwkunde van de Universiteit van Caïro en de University of Southern California. Tussen 1982 en 1985 was hij tevens assistent-professor aan de California State University - Northridge.

Van 2000 tot 2005 was Morsi afgevaardigde in de Egyptische Volksvergadering. Hij werd als onafhankelijk kandidaat gekozen omdat de Moslimbroederschap onder president Hosni Moebarak geen kandidaten mocht stellen. Tot de oprichting van de Partij voor Vrijheid en Gerechtigheid in 2011 was hij lid van de Executieve Raad van de Moslimbroederschap. Hierna werd hij door de broederschap verkozen tot de eerste voorzitter van de nieuwe partij.

Na de diskwalificatie van Khairat El-Shater voor de presidentsverkiezingen van 2012 trad Morsi, aanvankelijk slechts een reservekandidaat, naar voren als presidentskandidaat namens de Partij voor Vrijheid en Gerechtigheid.

De verkiezingen werden gehouden op 17 juni 2012, op 24 juni maakte de kiesraad de uitslag bekend: Mohamed Morsi was met 52% van de stemmen verkozen tot president van Egypte. Na het bekend worden van de uitslag verklaarde hij dat hij als president niet alleen zijn eigen islamistische achterban zou gaan vertegenwoordigen, maar alle Egyptenaren. Hij stapte tevens uit de Moslimbroederschap. Op 30 juni legde hij de presidentiële eed af.

Al vóór hij president werd was het duidelijk dat hij te maken zou krijgen met de traditionele politieke macht van het leger van Egypte. Nadat de stemlokalen op 17 juni waren gesloten kwam de militaire raad met een interim-grondwet, die nodig zou zijn omdat het Constitutionele Hof het parlement had ontbonden. In deze grondwet kreeg het leger wetgevende macht, kon het een begroting opstellen en kreeg het de bevoegdheid mensen aan te wijzen die de permanente grondwet zouden gaan opstellen. Ook werd geregeld dat de president geen gezag meer zou hebben over de strijdkrachten.
Op 12 augustus 2012 echter maakte Morsi via de staatstelevisie bekend legerleider en defensieminister Tantawien de chef van de legerstaf Enan te hebben ontslagen en vervangen door de generaals Abdul Fatah Khalil Al-Sisien Sedki Sobhi. Ook had hij de grondwetswijzigingen van de legertop teruggedraaid die de macht van de minister beperkten ten gunste van het leger. Deze maatregelen waren genomen "in het landsbelang", aldus Morsi.

Op 30 augustus sprak Morsi met de Iraanse president Ahmadinejad tijdens een top in Teheran. Daarmee was er voor het eerst sinds de Iraanse Revolutie in 1979 contact op hoog niveau tussen de beide landen. De banden waren in dat jaar door het pas aangetreden islamistische regime van ayatollah Khomeini verbroken omdat de Egyptische president Sadat een vredesverdrag met zijn buurland Israël had gesloten; in 1981 zou Sadat om dat feit vermoord worden. Op 9 september 2012 verklaarde Morsi (opnieuw) dat hij het vredesverdrag, een van de heetste hangijzers in de Egyptische politiek, na zou leven.

Op 12 september 2012 bezocht Morsi Brussel, waar hij de voorzitter van de Europese Commissie José Manuel Barroso en EU-buitenlandcoördinator Catherine Ashton ontmoette. Zijn land werd door de EU miljoenen aan financiële steun toegezegd.
In november dat jaar kwam Morsi onder vuur, nadat hij een decreet had uitgevaardigd dat regelt dat zijn besluiten niet juridisch kunnen worden aangevochten, wat door velen als dictatoriaal wordt gezien.[8] Ook had hij de belangrijkste openbaar aanklager ontslagen, met wie hij een conflict had. Volksprotesten en klachten van rechters volgden op Morsi's stappen.[9] Op 8 december trok hij het decreet weer in.
Controverses rond antizionisme en antisemitisme.

In oktober 2012 beklaagde het Simon Wiesenthal Centrum zich over het gedrag van Morsi tijdens een islamitische dienst. Op een video is Morsi te zien in een moskee in de stad Marsa Matruh. In een van de gebeden vraagt de voorganger aan God om 'de Joden en zij die hen steunen te vernietigen, te laten verdwijnen, te verscheuren.' Op de video is te zien hoe Morsi hierop 'Amen' zegt. De gebeden waren te zien op de staatsomroep van Egypte.

In januari 2013 haalde de Amerikaanse krant New York Times een toespraak van en een interview met Morsi uit 2010 boven water waarin hij denigrerende opmerkingen maakte over joden en zionisten. Hij noemde de joodse inwoners van Israël onder meer "deze bloedzuigers, deze agressors tegen Palestijnen, deze oorlogshitsers, deze afstammelingen van apen en varkens". Morsi reageerde in de Verenigde Staten op de ophef die naar aanleiding van het bericht ontstond door te zeggen dat zijn uitspraken in de context van de toenmalige "agressie" van Israël in de Gazastrook moesten worden gezien (mogelijk duidde hij op hetconflict in de Gazastrook van 2008-2009) en bood geen excuses aan. - aldus Wikipedia
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Manon »

King George schreef:Aan die 50 x zal je misschien kunnen komen als je de Koran uitdunt tot Donald Duck formaat, wil dit een haatepistel (erger dan Mein Kampf) af zijn.
ik heb het ooit eens uitgetest.
de volledige koran in Ariel 10, gaat op 75 A4 velletjes, indien je recto verso print zal het dus 38 blaadjes zijn.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 58#p104858
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Manon »

BIG PROBLEM !

http://www.standaard.be/artikel/detail. ... gn=seeding

Wat gaan ze nu doen? Als half Hollywood met een baard loopt, volgt de rest van de westerse wereld en dan zijn baardmannen niet meer herkenbaar as such...

en binnenkort worden sjallekes ook terug mode zoals indertijd van Brigitte Bardot en dan kan de moslims niet meer zien wie ze wel en wie ze niet mogen verkrachten?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Dit is Shamshu Miah, 58, of Alexandra Road, Llandudno. Hij is geen echte haatbaard want hij rookt. En toen zijn vrouw hem geen sigaret op tijd aanreikte sloeg hij haar in elkaar.

Community order for Llandudno Muslim man who claimed religion allowed him to hit wife
A Muslim man who claimed his religion entitled him to hit his wife has been given a community order.
Shamshu Miah, 58, of Alexandra Road, Llandudno, struck his wife three times after she did not get him a cigarette.
He later told police his religion allowed him to hit his wife if she did not do as she was told.

Yesterday Llandudno magistrates court heard his wife continued to support Miah, who suffered from bipolar episodes.
The court heard she wanted him to move back to the family home.
Miah was ordered to undertake community mental health treatment. He has to pay £85 costs.
http://www.dailypost.co.uk/news/north-w ... -32802656/
Waarom zou die een community mental health treatment (wat dat ook mag voorstellen) doen? Hij is niet gek want wat hij zegt en doet is normaal in zijn community.Hij zal echt niet op andere gedachten gebracht worden. Koran 4:34 . Hij is afkomstig uit het Grootste Religie Gekkenhuis ter Wereld geheten Pakistan. Een plek waar je gek bent als je jouw ongehoorzame vrouw niet slaat.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Pilgrim »

circe schreef:BIG PROBLEM !

http://www.standaard.be/artikel/detail. ... gn=seeding

Wat gaan ze nu doen? Als half Hollywood met een baard loopt, volgt de rest van de westerse wereld en dan zijn baardmannen niet meer herkenbaar as such...

en binnenkort worden sjallekes ook terug mode zoals indertijd van Brigitte Bardot en dan kan de moslims niet meer zien wie ze wel en wie ze niet mogen verkrachten?
Er is niet echt een probleem met die Westerse baarden. Westerse baarden zijn keurig verzorgd en geknipt, terwijl Islamitische baarden lelijk en vlasserig zijn en er onverzorgd uitzien. Je zal dus in de meeste gevallen altijd het verschil blijven zien tussen een mooie Westerse baard en een lelijke Islamitische baard. Islamitische baardmannen zulen dus herkenbaar blijven.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Zahid Iqbal, Mohammed Sharfaraz Ahmed, Syed Farhan Hussain en Umar Arshad .

In april 2011 in Luton geararesteerd en nu voor de rechtbank voor terreur training, geld ophalen en plannen om bommen te maken waarmee een militaire basis zou worden aangevallen.
Ze werden afgeluisterd en zo kwam met te weten over hun plannen.
Search warrants issued at the defendants' addresses uncovered evidence from mobile telephones and SIM cards, computers and digital media, travel documentation, passports and quantities of cash, the court heard.
http://www.bbc.co.uk/news/uk-22156243
Hun grote daad zou zijn: springstof op radiografisch bestuurbare speelgoed autootjes zetten en die dan de militaire basis binnen rijden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Monique »

circe schreef:BIG PROBLEM !

http://www.standaard.be/artikel/detail. ... gn=seeding

Wat gaan ze nu doen? Als half Hollywood met een baard loopt, volgt de rest van de westerse wereld en dan zijn baardmannen niet meer herkenbaar as such...

en binnenkort worden sjallekes ook terug mode zoals indertijd van Brigitte Bardot en dan kan de moslims niet meer zien wie ze wel en wie ze niet mogen verkrachten?
Het valt mij op dat op de tv reclame ook steeds meer baarden verschijnen ipv blote blondines.
Zal dat zijn om "ons" alvast te laten wennen?
Ik zie dan liever blote blondines.

Amorele atheistische nitwit
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Khalid, Ali and Naseer were central figures in the plot
Terror plot: Eleven jailed for Birmingham bomb plan
Eleven members of a Birmingham terror cell that planned an attack to rival the 7 July and 9/11 atrocities have been jailed.
The group's leaders were Irfan Naseer, Irfan Khalid and Ashik Ali. Naseer, 31, was sentenced to life with a minimum of 18 years, Khalid, 28, was given 18 years and Ali 15 years.

The judge said Naseer wanted part of Birmingham to be a "little war zone".
Eight other members of the terror cell were also sentenced on Friday.
Rahin Ahmed was sentenced to 12 years, with a further five on licence. Ashik Ali's older brother, Bahader, was given six years. Mohammed Rizwan and Mujahid Hussain were each given four years.
Four of the group who travelled to Pakistan for terror training but had second thoughts - Ishaaq Hussain, Shahid Khan, Naweed Ali and Khobaib Hussain - were each sentenced to 40 months.
http://www.bbc.co.uk/news/uk-22290927
Naar Nederlandse verhoudingen zijn dit zeer zware straffen. Ze wilden iets doen maar hebben het niet gedaan. (preparing for acts of terrorism.)
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Een islamitische baard is sowieso al een alarmsignaal

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:
Naar Nederlandse verhoudingen zijn dit zeer zware straffen. Ze wilden iets doen maar hebben het niet gedaan. (preparing for acts of terrorism.)
Ik heb hierover even nagedacht (10 seconden) en ben van oordeel dat een terroristische misdaad plannen zoals hier is weergegeven, met dezelfde maatstaf bestraft moet worden als zijnde uitgevoerd. Je mag denken wat je wil en daar ook over praten. Maar hier ging het niet over lekker vrij fantaseren en uit je nek lullen of anderszins, maar over serieus daadwerkelijk criminele moorddadige acties met training en al. Ophangen dus die lui of ter plekke executeren. Dat is DE ENIGE MANIER. Dat er veel en veel teveel mensen op deze bol proberen in leven te blijven is al een gotspe. Maar als er dan ook nog lieden zijn die het onnodig moeilijker willen maken dan nodig is, zeg ik: DOOD MAKEN! Niet zo maar. Nee nee, alleen wanneer zij er zelf om vragen! :wink2:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Mahalingam »

Zeg: "Die man heeft een grote bidvlek" en de meeste mensen zullen je vragend aankijken "Een wat?" Dankzij onze kranten wordt dat woord bekender. Zie Elsevier waar Afshin Ellian het heeft over
Iran is een armzalig land met een getiranniseerd volk
http://www.elsevier.nl/Buitenland/blogs ... -1274760W/
en die tekst wordt voorzien van dit beeld met onderschrift:

Afbeelding
Presidentskandidaat Jalili, met zichtbare bidplek - Foto: EPA

Citaatje:
  • Jalili trad vorige week voor het eerst op als presidentskandidaat op de staatstelevisie. Daar zag ik plotseling een metamorfose: zijn bidvlek is nu bedekt door zijn haren. Hij weet heel goed dat het volk een hekel heeft aan een man met een bidvlek.
Laatst gewijzigd door Mahalingam op do jun 06, 2013 10:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Schepsel »

Waarom zitten die bidplekken altijd op dezelfde plek? Iedereen heeft toch een andere schedelvorm dus dan raakt toch bij iedereen een ander stuk de vloer? Of werkt dat niet zo?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Een baard is een baard. Een bidvlek is een bidvlek.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Schepsel schreef:Waarom zitten die bidplekken altijd op dezelfde plek? Iedereen heeft toch een andere schedelvorm dus dan raakt toch bij iedereen een ander stuk de vloer? Of werkt dat niet zo?
Wat wil je nou eigenlijk precies? De bid-houding in de islam veranderen? Deze godsdienstgestoorde dwazen bonzen uit onderdanigheid tot 'allah' met hun hoofd op de grond en verrijken met hun achterste omhoog gericht de aanblik van 'allah'.

Wat jij voor ogen hebt

Afbeelding

gaat in werkelijkheid niet gebeuren. Een religieuze dwaas dient zich aan de regels van een andere dwaas te houden. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Mahalingam »

Die schimmelachtige plek komt door heel vaak bid-gymnastiek te doen en dan met het voorhoofd over de grond te wrijven. Op en neer en links en rechts. Dat wrijven doen maar een paar fundi-sektes. De normale manier is; aantikken van de grond.
Als je kennis van zaken hebt en de bid-bewegingen nauwkeurig bekijkt (het valt bijna niet op) kan je zien dat de salafi's een extra handbeweging doen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Manon »

Het islamitisch creëeren van een bidplek veroorzaakt toch hersenschade? Niet dat we het niet wisten, maar blijkbaar is er ondertussen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan;

keer op keer de hersenen een schok laten ondergaan door steeds maar met diezelfde plek tegen de grond te kloppen is echt wel niet gezond.

http://1389blog.com/2008/02/03/islam-and-brain-damage/
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Mahalingam »

Inderdaad, een mens is geen specht.
http://www.kennislink.nl/publicaties/wa ... ijn-krijgt
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Mahalingam »

Ariel schreef:
Deze baardige imam Khalid Chishti uit Pakistan verdient een plekje in ons baarden en bidvlekken museuem.

Afbeelding
Zijn misdaad? Hij wordt ervan verdacht vals bewijsmateriaal tegen een Christelijk zwakzinnig meisje vervaardigd te hebben. Rimsha , zo heet het meisje zit sinds twee weken in de cel omdat ze zogenaamd pagina's uit de koran verbrand zou hebben, een misdrijf waarop in Pakistan een levenslange celstraf staat.

Maar wat was er nu echt gebeurd?

Een buurman van het meisje was naar de imam toegekomen en zei dat ze voor zijn ogen een vuurtje had gestookt met verschillende stukken papier, waaronder pagina's uit de koran. De imam zou daarna eigenhandig een paar verbrande pagina's aan de as hebben toegevoegd om het bewijsmateriaal overtuigender te maken. Dat hebben zijn assistent en nog twee andere ooggetuigen verklaard.

Jammer genoeg heb ik geen foto van de buurman bidvlek. Ik had deze rotzak ook graag een plekje in ons baarden museum gegund. Ik gun beide heren een goeie en heel lange tijd toe in hun Pakistaanse cel.
Hier zien we Imam Khalid Chisthi de rechtszaal binnen komen.
Afbeelding
Hij kwam er als een vrije haatbaard uit.
Vrijspraak Pakistaanse imam in zaak rond vervalste koranverbranding
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/08/17/vri ... rbranding/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Een baard wil meestal op Mohammed lijken

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef: Hij kwam er als een vrije haatbaard uit.
Dat zal ongetwijfeld. Je moet er niet aan denken wanneer deze man veroordeeld was en dat in de moskee op vrijdag ter sprake was gekomen. Wat dacht je wat na het vrijdagmiddag gebed? Rellen, boel in de fik steken, geschreeuw dat 'allah', akbar is en weg met alle andersdenkenden.

Verstandige beslissing van de rechter. Pakistan is immers . . .

een mohammedaans land en dan dien je rekening te houden met het gros, de ontoerekeningsvatbare islam. Want ondanks dat de islam en zijn aanhangers een gevaar voor elke rechtstaat vormt, bekijkt men deze godsdienstwaanzinnige terroristenclub met de voorkeur van de twijfel.

• Wanneer je steeds een steen gooit naar elke hond die blaft, kom je nooit bij je doel. - W. Churchill
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Baard als islamitische boom waarvan de appel dichtbij valt

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Is het jullie nooit opgevallen dat bijna alle geweldsdelicten waaronder berovingen, aanrandingen en verkrachtingen door Marokkaanse jeugd bedreven, gerelateerd zijn aan vaders met een onsmakelijke pluisbaard, soepjurk en sandalen eronder en moeders die een kopvod dragen en een lange zwarte winterjas aanhebben in de zomer?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Via een baard herken je de ware mens

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De ene baard is de andere niet.

Bij baarden denken we onwillekeurig aan onuitstaanbare niet voor onze kennisbeschaving geschikte twijfelachtig aangename personen. Onzin. Maar ik begrijp dat wel. In een samenleving waar baarden out of the picture zijn, en meestal direct gerelateerd worden aan islamitische moord, doodslag, hysterie, maar vooral godsdienstwaanzin die in zijn natuurlijke vorm elke verbinding rechtvaardigt met het hiervoor gestelde, verdwijnt elk begrip voor de redelijkheid van baarden.

Maar . . . er is nog iets. Ieder leuk gezicht rechtvaardigt het dragen van een baard in stijl. Toevallig is het niet, dat juist moslims met een baard een vervelende onplezierige afstotende - zeg maar walgelijke - uitstraling genereren aan hun omgeving. Komt dit misschien door hun niet op orde zijnde kleding die ongeschikt is voor onze kennisbeschaving?

Moslimbaarden zijn haatbaarden en haten alles wat met onze kennisbeschaving van doen is. Haatbaarden haten muziek. Vandaar dat ik jullie nu - let op het vrolijke aardige innemende gezicht - voorstel aan een andere baardsoort. De Nederlandse geweldige beschaafde en goed gedisciplineerde baard van schijt hebben aan de historische zwakzinnige idioot en viespeuk sadist Mohammed. De Nederlandse vrolijke atheïst pur sang heeft een uitgesproken kampioenschap bewerkstelligd als songwriter in een wereldwijd muzikaal succes. Ik kondig aan:

George Baker (Selection)



Simpele heerlijke vreugdevol schenkende muziek voor binnen alle naties. Ik herhaal: simpel! Maar wel aanvaardbaar succesvol for all over the world!

O o o! Stel dat deze geweldenaar George Baker de boodschapper van God in de Arabische woestijn was geweest. Wat dan? Dan hadden moslims leuke gezellige zonder problemen aanvaardbare mensen voor in onze kennisbeschaving kunnen zijn. Nu zijn zij stuk voor stuk onuitstaanbare dwazen vanuit een achterlijke heidense religie overtuiging.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Een baard is bijna altijd wel een verdachte psychopaat

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zoals we weten zijn islamitische baarden meestal om die reden haat baarden. Mensen die neurotisch psychisch niet in orde zijn vanwege het aanhangen van een achterwaarts gerichte criminele religie. Net zo min dat psychopaten, die we altijd tegenkomen in misdadigers, niet geschikt zijn voor onze samenleving en ter dood gebracht dienen te worden. In die zin zijn deze islamitische baarden, dankzij ons ervaringsbesef, zonder meer haat baarden te noemen.
Wie een beetje verder denkt dan zijn verstand tekort schiet, zal langzamerhand inzien en begrijpen dat de mens geen vrije wil heeft.

Ik raad een ieder aan onderstaand verslag uit De Telegraaf te lezen over de mens Regilio K. Een man met een baard. Hij is van Antilliaanse afkomst en mogelijk een moslim. Ik ken nauwelijks Antillianen en Surinamers met een baard. Wanneer dit zo is, heeft het bijna altijd met geloof te maken. Lees het verslag en huiver. Maar realiseer jullie dat dit soort zaken bijna altijd een typische verwantschap heeft met islamitisch overtuigende gedragingen.
Afbeelding
Verdachte Regilio K. met zijn advocaat mr. Ayse Cimen. K. wordt nu mogelijk
vervolgd voor moord, omdat zijn verminkte slachtoffer een einde aan haar
leven maakte.


door Saskia Belleman

DEN HAAG, woensdag 11 september 2013

Hij zal zich afvragen of het een verstandige zet was om in hoger beroep te gaan tegen zijn veroordeling tot zestien jaar cel en tbs wegens poging tot moord op zijn ex-vriendin. Regilio K. loopt een grote kans dat zijn straf in hoger beroep veel zwaarder uitpakt.


Zijn slachtoffer Carolina Jimenez maakte in februari 2013 een einde aan haar leven en nu wordt K. (41) mogelijk vervolgd voor moord. Advocaat-generaal Cornell Strack voegde gisteren moord toe aan de tenlastelegging. Op de dag dat eigenlijk de behandeling van de zaak in hoger beroep zou beginnen. Wijzigingen van een tenlastelegging zijn aan de orde van de dag, maar deze is vrij uitzonderlijk. Er zit niet alleen een lange periode tussen K.’s aanval en de dood van zijn slachtoffer, maar ook sloeg Jimenez de hand aan zichzelf.
Het gerechtshof stond de wijziging toe en besloot tevens om de inhoudelijke behandeling van de zaak uit te stellen. Dat geeft het Openbaar Ministerie de tijd, om te onderzoeken of het mogelijk is om tot een bewezenverklaring van moord te komen. Dat Carolina’s dood een direct gevolg is van de ernstige verminking die Regilio K. een half jaar eerder met zwavelzuur veroorzaakte, staat vast, zegt Strack. Grote vraag is of hij een juridisch causaal verband hard kan maken.

Carolina Jimenez en Regilio K. hadden gedurende drie jaar een relatie. Het voelde eigenlijk vanaf het begin niet goed, vertelde Carolina eerder tijdens de behandeling van de zaak voor de rechtbank. Ze liet zich telkens overhalen om bij K. te blijven ,"omdat hij zielig ging doen”. Ze deed haar verhaal vanachter een kamerscherm. Daardoor bleven nieuwsgierige blikken op haar zwaar verminkte uiterlijk haar bespaard, maar konden de rechters en Regilio K. haar wel zien.

Weggesmolten
In de zomer van 2011 besloot ze een punt achter de relatie te zetten. Regilio K. drong daarop met een smoes haar woning in Zoetermeer binnen, bond haar polsen op de rug met handboeien, scheerde haar hoofd kaal en goot meermalen zwavelzuur over haar gezicht en bovenlichaam. Het toen drie-jarige dochtertje van Carolina was op dat moment ook thuis, haar zoontje zat op school.
Het resultaat was verwoestend. Volgens haar advocate Lidwien Wellen had het zuur alle gelaatstrekken weggesmolten. Bovendien kon ze soms niets zien omdat littekenweefsel haar ogen dichtdrukte. Ze onderging talloze operaties. Sommige huidtransplantaties mislukten, twee keer kreeg ze een hartstilstand.
Hoop dat ze ooit nog een min of meer normaal gezicht zou terugkrijgen, was er niet, zegt Wellen. Ze leed voortdurend pijn, durfde de straat niet op om haar kinderen naar school of naar de speeltuin te brengen omdat ze de blikken vol afschuw vreesde. ,,Regilio K. heeft Carolina Jimenez sociaal en maatschappelijk vermoord”, oordeelde de rechtbank in mei 2012.

,,De enige keer dat ik haar opgetogen heb gezien, was op de dag dat K. werd veroordeeld”, zegt Wellen. "Eigenlijk was haar leven één lange lijdensweg geworden. Ze kon niet voor haar eigen kinderen zorgen en raakte in een isolement. ” Wellen behartigt nu op verzoek van Jeugdzorg de belangen van Carolina’s kinderen, die zijn ondergebracht in een pleeggezin. De inhoudelijke behandeling van de zaak door het gerechtshof Den Haag heeft plaats in december of januari.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Le Pen klaagt over kleding en baard vrijgelaten gijzelaars

Bericht door Hans v d Mortel sr »

1 november 2013 - In Frankrijk is een rel ontstaan over het uiterlijk van vier Fransen die jarenlang als gijzelaar door strijdgroepen in de Sahara zijn vastgehouden. De nationalistische politica Marine Le Pen zei zich volgens de BBC 'ongemakkelijk' te voelen bij de kleding en baarden van de mannen, die volgens haar een 'symbool zijn van hun gevangenschap'.

De voormalige gijzelaars kregen deze week een heldenontvangst bij hun terugkeer uit het Afrikaanse Niger. Een van de mannen zou daarbij een Malinese sjaal over zijn gezicht hebben gedragen. 'Ik vond hun kleding opvallend', zei Le Pen tegen radiostation Europe 1.

Afbeelding
President Hollande houdt een welkomstspeech voor de vrijgelaten gijzelaars die bij hem staan, woensdag op een militair vliegveld even buiten Parijs. Marine Le Pen heeft gezegd dat ze verbaasd was over de baard en de kleding van de mannen.

De politica riep de mannen op hun kleding- en baardkeuze uit te leggen. 'Het wekt een vreemde indruk', vond ze. Andere politici hadden geen goed woord over voor de opmerkingen. '37 maanden vastgehouden in de woestijn en Le Pen zegt dat de gijzelaars gladgeschoren en in maatpakken hadden moeten terugkomen', sneerde UMP-senator Roger Karoutchi.

Ook de moeder van een van de vrijgelaten mannen bemoeide zich met de discussie. Ze zei tegen een Franse televisiezender dat de kledingkeuze bedoeld was om solidariteit te tonen met andere gijzelaars, die nog vastzitten.

Le Pen erkende later dat haar opmerkingen 'onhandig' waren, maar zei niet van mening te zijn veranderd. (Bron: ANP)
Naar mijn bescheiden mening behoorden de gijzelaars gladgeschoren en in maatpakken terug te keren in onze kennisbeschaving. Want zo gaat dat toch altijd na in ontberingen doorgebrachte gevangenschap? Het eerste wat de verlepte joodse vrouwen in de concentratiekampen aan de bevrijders vroegen was fel rood gekleurde lippenstift! Waarom? Om zich weer mens te voelen.

Lees deze post nog maar een keer goed door op het commentaar van die vuile vieze huichelachtige ratten in de politiek. Een beter bewijs dat politiek smerig, onbetrouwbaar en vijandig is, is haast niet denkbaar. Die smeerlappen uit de links socialistisch fascistische Goedmensch politieke hoek hadden hiermee een schot voor open doel om de wereld te doelpunten met de noodzaak de islam eens en voor altijd te benoemen als de meest walgelijke ongewenste onmenselijke religie ooit.

Het zal mij niet verbazen als de gijzelnemers het dragen van de baarden als voorwaarde bij hun vrijlating hebben gesteld. De mens die de islam een hand boven het hoofd houdt deugt niet. Die is slecht, onbetrouwbaar en zo huichelachtig als Petrus die te kennen gaf Jezus in het geheel niet te kennen. Maar wel geloof stelde in zal zijn miraculeuze wondertjes.

Ach schei nou toch eens uit met al die kunstjes die slechts één ding duidelijk maken: de mens heeft geen vrije wil. Wel een onbetrouwbaar boosaardig karakter. Maar dat is dan weer een gevolg van het ontbreken van de vrije wil. Of een denkfout van Darwin. Dat kan natuurlijk ook. Want zeker weten doen we niets. Vandaar dat geen mens enige zekerheid heeft in zijn leven.

Want God heeft de mens verplicht onder alle omstandigheden te proberen in leven te blijven.

Zelfmoord is immers ten strengste verboden binnen religies die hiermee erg dicht tegen een niet meer te stoppen kankergezwel aanzitten van volslagen ontregelde vrije wilsbeschikking en opgeklopte godsdienstwaanzin. Conclusie? God bestaat niet, of hij is - net zoals de mens - een sadist. Want de mens is immers naar zijn beeld en gelijkenis geschapen. Moeten we daarom onze ouders haten? Moeten niet, maar het mag wel. :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Le Pen klaagt over kleding en baard vrijgelaten gijzelaa

Bericht door Ariel »

'Hans van de Mortel' schreef:
Het zal mij niet verbazen als de gijzelnemers het dragen van de baarden als voorwaarde bij hun vrijlating hebben gesteld. De mens die de islam een hand boven het hoofd houdt deugt niet.
Het zal mij niet verbazen als deze mannen zich in hun angst bekeerd hebben tot Islam . Het is voor een moslim nou eenmaal verboden om een broeder in Islam te vermoorden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Mahalingam »

Het is ook maar een rare show om die mannen tentoon te stellen in hun gevangeniskledij als trofeeën van Hollande. Hoeveel miljoen hebben ze gekost?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie