Een baard is een baard, is een baard.

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Hier zien we een Belgische minister van Binnenlandse Zaken, Joëlle Milquet , op de foto met erkende haatbaard en terrorist (sinds kort) Iliass Azaouaj uit Brussel.
In het kader van zijn image-building ging Ilias met heel veel bekende Belgen op de foto.
Milquet: "Ik wist niet dat ik met een radicale imam op de foto stond"
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid ... stond.aspx
Toegegegeven moet worden dat hij in de tijd ( 16 september) dat die foto gemaakt werd nog niet zo berucht(en bekend) was als nu. Vanwege dit:
Begin deze maand verscheen ook een video waarin Azaouaj zijn trouw aan de terreurorganisatie beleed, voorzien van explosievengordel en geweer. Nog niet zo lang geleden dreigde de iman zelfs vanuit Syrië met een aanslag tegen België.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Manon »

Alhoewel ik uit de hippietijd stam en in de periode mannen steevast een baard droegen, vind ik nu die islambaarden V R E S E L I J K lelijk, vies, vuil en aanstootgevend.

Ik stond daarstraks in een ellenlange rij aan te schuiven aan de kassa van de supermarkt.

Zat er toch wel zo'n baardmans aan die kassa zeker? had ik niet bemerkt en ik had hem wel al gezien toen het jihadmannetje net was aangeworven, maar dan nog niet in het bezit van een jihadbaard was. VIES.

Enfin, ik had evenmin zin om die andere wachtrij terug helemaal opnieuw te moeten doen (ik had wel al gezien dat de mijne korter was...) dus had ik een andere oplossing.

Godver godver godver! zei ik toen hij het grootste gedeelte van mijn gerief had getikt, Djeezes toch! Nu ben ik toch wel godverdomme nog vergeten om varkensgebraad te kopen. Jezus nog aan toe!

Het stoorde hem net zo erg als dat zijn baard mij stoorde. Zo! Nu waren we tenminste effen!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Dit was Abu Khaled al-Suri. Hij is nu bij zijn maagd van 72 vanwege een zelfploffer die nu ook een maagd van 72 heeft om eeuwig mee te vozen.
Al-Suri, die nog aan de zijde van Osama bin Laden zou hebben gevochten, zou de vertegenwoordiger zijn van de huidige Al-Qaidaleider in Syrië, Ayman al-Zawahiri, die de opdracht had een einde te maken aan de gevechten tussen rebellen en ISIL. [...]
Volgens twee rebellen stormden vijf ISIL-leden het hoofdkwartier van Ahrar al-Sham in Aleppo binnen, waarna een van hen zichzelf opblies.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/13828/Bu ... yrie.dhtml
en dit klinkt Islamologisch logisch:
Rebellen zeggen dat de dood van al-Suri olie op het vuur is voor de onderlinge oorlog tussen jihadistische groeperingen die in Syrië strijden tegen president Bashar al-Assad. Volgens bronnen heeft ISIL met de aanslag de onderlinge strijd verscherpt. Ze vermoeden dat het bevel voor zijn dood is genomen door een opperbevelhebber van ISIL, hoogstwaarschijnlijk ISIL-kopstuk Abu Bakr al- Baghdadi.
Met een beetje geluk horen we binnenkort van de dood van Abu Bakr al- Baghdadi.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Dit is voor de verandering eens geen haatbaard. Dit is de man met de Moslim baard van $1,1 miljoen.
A jury in the bankrupt city of Detroit awarded a Muslim 1.1 million dollars for his inability to find a job. He claimed that he was fired for his Muslim beard — this after 17 years on the job. So for 17 years the beard was not a problem, but when he was fired, he claimed it was because he was Muslim. And the jury, socking it to “the man,” gave him $1.1 million.
http://pamelageller.com/2014/03/detroit ... tion.html/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Manon »

Bovenstaand zou zoveel mogelijk moeten verspreid worden. Reden temeer om zeker nooit een baardmoslim aan te werven. Noem het "veiligheid" .... in meerdere betekenissen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Ariel »

Ik weet niet wat voor werk de man deed, maar Detroit is failliet en dus zijn er honderd andere mannen die ze in kunnen zetten.
Ik vraag me af wat er werkelijk aan de hand is. We horen het verhaal van één kant. Het lijkt me sterk dat zijn baard nu pas opviel.

Zijn vrouw had hem ook al ontslagen zie ik. Ze verliet hem.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Ariel »

Ahh, meer informatie over de man in een ander artikel.
According to court documents, Aboubaker, a father of four, was an employee of Washtenaw County for 17 years, where he worked his way from bus driver to maintenance technician. He started in 1991 and was fired in 2008 for alleged insubordination — he refused to start working five minutes before his shift officially started.

In court documents, the county denied having engaged in any discriminatory practices and said Aboubaker had a history of insubordination and poor performance at work. Prior to his termination, the county said, Aboubaker had been disciplined five times for insubordination.

The county also wrote that Aboubaker didn’t get the drain-inspector job because he wasn’t qualified for it. As for the hostile workplace claims, the county wrote: “(Aboubaker) has failed to point to any discriminatory intimidation, ridicule, or insult that is sufficiently severe or pervasive to have altered the conditions of his employment with the County. At most, he has pointed to stray, isolated comments and mere offensive utterances.”

Akeel noted this was a “he-said-she-said” case and the jury believed his client, who lost more than his job when he was fired. His wife left him and he became homeless at the peak of the recession.

“He lost everything,” Akeel said. “He came to America because he believed in America ... Now the jury has restored his faith.”
Altijd zielig dit soort verhalen, en altijd handig als je een politiek correcte jury en rechters achter de hand hebt. Dan kan je als een so-called gediscrimineerde moslim wat centjes op halen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Manon »

circe schreef:Alhoewel ik uit de hippietijd stam en in de periode mannen steevast een baard droegen, vind ik nu die islambaarden V R E S E L I J K lelijk, vies, vuil en aanstootgevend.

Ik stond daarstraks in een ellenlange rij aan te schuiven aan de kassa van de supermarkt.

Zat er toch wel zo'n baardmans aan die kassa zeker? had ik niet bemerkt en ik had hem wel al gezien toen het jihadmannetje net was aangeworven, maar dan nog niet in het bezit van een jihadbaard was. VIES.

Enfin, ik had evenmin zin om die andere wachtrij terug helemaal opnieuw te moeten doen (ik had wel al gezien dat de mijne korter was...) dus had ik een andere oplossing.

Godver godver godver! zei ik toen hij het grootste gedeelte van mijn gerief had getikt, Djeezes toch! Nu ben ik toch wel godverdomme nog vergeten om varkensgebraad te kopen. Jezus nog aan toe!

Het stoorde hem net zo erg als dat zijn baard mij stoorde. Zo! Nu waren we tenminste effen!
raar.... hij is alweer verdwenen. Waarschijnlijk was het teveel dat hij varkensvlees en alcoholische dranken moest aantikken.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Een islamitische baard is altijd smerig. Religie gebonden?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

circe schreef: Godver godver godver! zei ik toen hij het grootste gedeelte van mijn gerief had getikt, Djeezes toch! Nu ben ik toch wel godverdomme nog vergeten om varkensgebraad te kopen. Jezus nog aan toe!
GEWELDIG! Die moet ik onthouden. Want gelovige moslims kunnen slecht tegen vloeken en de gedachte aan varkens. Hier in de stad zie ik in de supermarkten aan de kassa geen hoofddoeken. Ik denk dat AH die netjes buiten de deur houdt en dan haken ze af. Want de hoofddoek moet en zal op hun kop blijven zitten. Behalve als de hoofddoek in het weekend naar de disco gaat. Weleens een moslima met hoofddoek in de disco waargenomen? Ik dacht het niet. Die hoofddoek gaat voor de deur af. Het is huichelachtig volk van de islam. Zo is die religie nu eenmaal. En leugenachtig, en . . . nou ja, alles wat niet deugt en past of welkom is in onze kennisbeschaving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Dit is Abdel-Majed Abdel Bary (23) uit Egypte Maida Vale, west London.
Hij was rapper maar nu heeft hij muziek (nou ja) afgezworen want hij is fundi geworden na kennismaking met vriendjes van haatbaard Anjem Choudary.
Dat is niet raar want hij is een zoon van Adel Abdul Bary waar dit over gezegd kan worden:
Investigators believe Bary Snr was one of Bin Laden's closest lieutenants in the infancy of Al Qaeda and ran a London cell of the terror network.
He faces life in prison if convicted of involvement in the bombings of US embassies in East Africa in 1998.
En Abdel-Majed Abdel Bary vertrok naar Syrië om te vechten.
It is understood that soon afterwards he travelled to Syria, where one of his oldest friends had already joined the fighting.
He changed his Twitter name to Soldier of Allah and posed for pictures wearing a mask and military fatigues while carrying an AK-47 and other large assault rifles.
Helaas is hij nu door concurrenten beroofd van zijn AK-47.
Bary, who posts under the name 'Terrorist', said: 'Me & Abu Hussein al britani got kidnapped /tortured by FSA/IF scum they stole our 4 ak's and a 7mm, my vechile & our phones and cash.'
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... mists.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De beste onder de baarden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hoe vinden jullie mijn nieuwe vriend? Enig idee waarom het direct tussen ons klikte? Onderscheidend vermogen en mensenkennis is beslist gewenst.

Afbeelding
Foto: Hans van de Mortel
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door H.Numan »

Sikhs zijn AANZIENLIJK intoleranter dan mohammedanen. De reden waarom ze zo aardig zijn lijken is hun geringe aantal.
Sikhisme is vreemde combinatie van Hindoeïsme en mohammedanisme. En zo ongeveer de enige groep waar mohammedanen serieus bang van zijn.
Mannelijke Sikhs dragen altijd een mes (kirpan), wegens religieuze redenen. Verplicht. Die kirpan is alles behalve een ceremonieel ding.

Even voorstellen: een Sikh met een kirpan gaat gewoon door de metaal detector op het vliegveld. Waar jij je metalen balpen en je flesje water mag inleveren lopen zij fluitend verder. Enig idee waarom?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Een baard is niet echt handig.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Deze sikh is een geïntegreerde sikh. Net zoals er ook goed geïntegreerde 'moslims' bestaan. Of katholieken (Hans Jansen). Ik weet niks van sikhs. Trouwens, wie is er wel vredelievend als aangeslotene bij een groep? Mohammedanen, hindoestanen, christenen, joden, sikhs, atheïsten. Ze vermoorden iedereen wanneer het in hun overtuigingskraam te pas komt. Net zoals ik (atheïst). Ik heb wel een pas, maar geen kraam. Dus mij valt voorlopig niks te verwijten. [icon_lol.gif]
Het sikhisme (Punjabi: ਸਿੱਖੀ Sikhi) is een monotheïstische godsdienst die in het begin van de 16e eeuw ontstond in noordelijk India door de eerste leermeester Guru Nanak Dev. Het is een apart geloof en geen samenvoeging van hindoeïsme en islam, zoals soms gedacht wordt. De meeste aanhangers wonen in de Indiase deelstaat Punjab; hier wonen ongeveer 21 miljoen van de 26 miljoen aanhangers van het sikhisme (sikhs). Er zijn ook sikhgemeenschappen in Maleisië, Singapore, Oost-Afrika, het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten en Canada.

Het sikhisme werd geïnspireerd op het onderwijs van tien goeroes: belangrijke religieuze onderwijzers en predikers. Een separate en progressieve religie met als basisgedachten één God, gelijkheid, rechtvaardigheid en vrijheid voor iedereen. Deze religie doet een beroep op zijn volgelingen om een leven van discipline, hard werken, liefdadigheid en meditatie te leiden. Zij accepteert het bestaan van alle geloven en tolereert geen bevooroordeling of onderdrukking op basis van godsdienst, kaste, kleur, geloofsbelijdenis, ras en/of sekse. - Bron: Wikipedia
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Mahalingam »

Fundi's zijn in deze groep ook houwdouwers. Herinner maar de 1984 Golden Temple War.
Er was toen een golf van terreur door Sikhs tegen Sikhs. Met duizenden doden
En de moord op de premier Indira Gandi. Ook met duizenden doden als gevolg.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De beste onder de baarden

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Hoe vinden jullie mijn nieuwe vriend? Enig idee waarom het direct tussen ons klikte? Onderscheidend vermogen en mensenkennis is beslist gewenst.

Afbeelding
Foto: Hans van de Mortel
Ik trap er niet in. Dat ben jij gewoon zelf, met een oranje tulband en een valse baard. Wat heb jij te zoeken in de afdeling dierenvoeding ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Uitzonderingen bevestigen de regel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Om je uit de brand te helpen.

Kijk maar even met een nieuwsgierige onbevangen blik onder Vrienden bij Cuba Gangsters. En heus, het is geen Photoshopping.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Mahalingam »

Dit is de auto van een haatbaard uit Jemen:
Afbeelding
Ali bin Likra al-Kazimy

Na een drone aanval heeft hij een weekje liggen kreperen.
SANAA, Yemen (AP) - Yemen's al-Qaeda branch says one of its local commanders has died from wounds he suffered during an attack by the Yemeni army and U.S. drones.

A Twitter account associated with al-Qaeda in the Arabian Peninsula issued a message saying Ali bin Likra al-Kazimy died Saturday after a military attack on one of its camps in the town of Mahfad last week.
Mahfad, where al-Kazimy was the leader, is located in a mountainous region in the country's south.
Government officials confirmed al-Kazimy's death.
http://www.thestarpress.com/usatoday/article/8686477
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Dit is geen haatbaard maar een 'geleerde' (zie de boeken op de achtergrond).
Abu Nagie is imam van de salafisten moskee Al-Rahman in Leipzig.
Hij is tevens bigamist maar dat schijnt te mogen.
Zijn twee vrouwen Samira D. (39) und Katrin B. (35) hadden een soort kinderopvang in de moskee. Daarmee bezwendelden ze de overheid voor 83.000 euro want er was geen opvang of wat dan ook. Van dat geld leefden jaren lang andere steuntrekkende salafisten zoals prediker Hassan Dabbagh die ook is aangeklaagd.
http://m.lvz-online.de/leipzig/polizeit ... 38193.html
Dit is die prediker Dabbagh.
En zoals duidelijk te zien is: "Er is geen lol in de Islam.".
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De beste onder de baarden

Bericht door sjun »

'Hans van de Mortel' schreef:Hoe vinden jullie mijn nieuwe vriend? Enig idee waarom het direct tussen ons klikte? Onderscheidend vermogen en mensenkennis is beslist gewenst.

Afbeelding
Foto: Hans van de Mortel
Da's een Sikh met een baard. Die hebben het uit ruim vierhonderd jaar ervaring in Punjab, Maleisië, Singapore en Oost-Afrikaniet zo op met moslims. Bovendien past islam niet geweldig in de Sikh-idealen van gelijkheid, rechtvaardigheid en vrijheid voor iedereen zoals die in de Goeroe Granth Sahib omschreven staan. Ook zal de voorgeleefde persoonlijke beschaving van een leven van discipline, hard werken, liefdadigheid en meditatie niet bepaald aanslaan bij het door de meest ideale moslimse mens Mohammed voorgeleefde leven. Daar komt nog bij dat Sikhs het bestaan van alle geloven schijnen te accepteren en zij niet bepaald bekend staan om bevooroordeling of onderdrukking op basis van godsdienst, kaste, kleur, geloofsbelijdenis, ras en/of sekse al heb je er in Punjab toch ook fanatici onder. Te verwachten valt daarom dat jij met deze baard wat minder moeite hebt dan met de baarden die op je terechte antipathie mogen rekenen. Zelf heb ik evenmin iets op met zulke strakke voorschriften maar Siks vallen er in elk geval anderen niet mee lastig.
:sheik:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Mahalingam »

Ze hebben we speciale voorrechten die andere gelovigen niet hebben.
S11 of the Employment Act 1989 exempts turban-wearing Sikhs from any requirements to wear safety helmets on a construction site. Where a turban-wearing Sikh is injured on a construction site liability for injuries is restricted to the injuries that would have been sustained if the Sikh had been wearing a safety helmet.

Sikhs who wear Turbans need not wear crash helmets when they ride Motor Cycles or Scooters.
http://www.sikhiwiki.org/index.php/Turb ... e_by_Sikhs

Blijft de vraag: wie volgens de overheid Sikh is en wie niet. is daar een instantie voor? mag je dat zelf bepalen?
Bestaan er nep-Sikhs?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door H.Numan »

Ja, maar heel erg kort. Nep Sikhs begrijpen meestal heel snel waarom mohammedanen nooit trammelant zoeken met echte Sikhs. :smile7:

Sikhs staan geregistreerd bij hun tempel. Herkenbaar aan allerlei zaken, zoals (religieus voorgeschreven) naam, haardracht en standaard overtreding van de wapenwet.

Er is een hele simpele test voor politieagenten om een Sikh te herkennen: probeer die tulband eens te verwijderen. Als je een gebroken rib, twee blauwe ogen en een bloedneus er aan over houdt is het een echte Sikh.

Dus Mahalingam, als jij een kirpan besteld via Ebay en dan tegen de zwaantjes zegt dat je nu Sikh bent en dat je religie dat verplicht moet je
a) eerst een baard laten staan
b) je haar nooit meer knippen
c) je in het bevolkingsregister laten registreren als Mahalingam Singh

Ik zou het dus maar bij beertje Mo en je plu houden. :smartass:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Mahalingam »

Ooit wel eens een kerel giezen met bidvlek en zonder baard?
Als ik alle plaatjes bekijk: ja bij Oejgoeren want die hebben geen baard.

De arabierische naam voor een bidvlek is zebibahs.
Er is een verhandeling over door Frans Groenendijk.
Galerij van zebibahs (bideelt), ‘symbol of muhammedan piety and brain damage’
http://www.islamofobie.nl/index.php/blo ... _zebibahs/
zeer veel afbeeldingen.
en deze valt mij op:

Afbeelding
Sheikh Yassir al-Burhami
Hij heeft echt 'het teken van de duivel' op zijn voorhoofd.

In deel twee van zijn verhaal heeft hij info over de Libische bidvlekkers.
De zebibah galerij, het vervolg
http://www.islamofobie.nl/index.php/blo ... t_vervolg/
Illustratief is de fotoserie van de tophanen van Libië.

Afbeelding
Hierboven zien we Mustafa Abdul Jalil, de man die na het uitschakelen en vermoorden van kolonel Khadaffi een tijdje min of meer officieel de baas was in Libië. De foto prijkte op de voorkant van het tijdschrift Time toen dat een lofzang op de gematigdheid van de man publiceerde.
(vertrok uit Libië)

Ene Giuma Ahmed Atigha nam enkele maanden de honneurs waar, waarna Nouri Abusahmain president werd. Een man met een zakelijke achtergrond en zonder zebibah.
Afbeelding
Hij staat hier rechts. De bidvlek is Mustafa Abdul Jalil.
Vorige maand moest deze Nouri Abusahmain al weer het veld ruimen.
Reden? Er waren 's avond vrouwen gesignaleerd in zijn woning die geen familie van hem waren. Hij is inmiddels het land uit 'om medische redenen'.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Een baardman met het opgestoken allah-vingertje.
Het is de Australiër Mohammad Ali Baryalei en hij is zo goed als zeker dood. en voost met zijn maagd van 72.
De prominentste jihadist van Australië lijkt te zijn omgekomen in Syrië. Het gaat om Mohammad Ali Baryalei, de meest hooggeplaatste Australiër in de rangen van terreurbeweging Islamitische Staat (IS).
Baryalei rekruteerde tientallen Australiërs voor de 'heilige oorlog' in Syrië. Hij is afkomstig uit een aristocratische familie van Afghaanse vluchtelingen en werkte voorheen als uitsmijter in een nachtclub. De hakbar was bovendien aspirerend acteur.

Zijn naam wordt verder in verband gebracht met de oproep aan radicale moslims om in Australië willekeurig mensen te onthoofden. Dat leidde in september tot grote onrust en een massale politieoperatie. Een fors aantal mensen werd daarbij opgepakt op verdenking van het voorbereiden van terreurdaden.

De Australiër zette zich verder in voor de zogeheten 'Dawah-beweging', een organisatie die Australiërs tot de religie van de vrede wil bekeren.
http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/ ... edood.html
http://www.smh.com.au/national/australi ... 1ditn.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Afbeelding
Echt waar? Dat is knap. icon_thumbup.gif En ik heb gezocht of ik Mohammed in de bijbel kon vinden , maar helaas...Good old Mo komt niet in de bijbel voor.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Een baard is een baard, is een baard.

Bericht door Mahalingam »

Zo ver is het al gekomen met Amsterdam. Borden waarschuwen toeristen voor haatbaarden.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie