Is koran een heilig boek? Denk eens mee moslim!

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Is koran een heilig boek? Denk eens mee moslim!

Bericht door hans van de mortel »

De koran is natuurlijk nooit een ’heilig’ boek, net zo min als de bijbel of de thora. Alleen vanwege het feit dat wie dan ook zoiets beweert?

Voor de rechter mag de rechter zelf definiëren wat onder ’heilig’ verstaan wordt. Weet u overigens wel de betekenis van het woord ’heilig’? Ik zal het u al vast verklappen, het komt uit het Hebreeuws vandaan en betekent ’afgezonderd’.

Is de koran een ’afgezonderd’ boek? Helemaal niet! Met de springstoffen om de heupen gegord en de koran in de rechter hand laat men de explosieven tot ontlading komen in warenhuizen, in drukke straten, scholen, openbaar vervoer, etc.

De koran moet verboden worden omdat het juist een ’heilig’ boek is. Dat boek moet voortaan in alle rust afgezonderd ergens in het museum bewaard worden. Zo kent men in feite het boek de juiste waarde toe waar het recht op heeft: afgezonderd te zijn. En niet als handboek voor het plegen van wereldwijde terroristische acties.

Wie wil nou lid zijn van zo’n bende? Toch geen zichzelf respecterende burger? Oprechte moslims dienen de islam te verlaten en zich te wijden aan hun persoonlijke verantwoording tegenover hun medemens. De maffia en het Columbiaanse drugskartel zijn maar een ’lieverdjes’ vergeleken met wat hier wereldwijd gebeurt namens de koran.

Zou ik een gewaardeerd ingeburgerd Nederlands staatsburger kunnen zijn als men wist dat ik tevens lid was van een organisatie waarbinnen vele tienduizenden leden zich uitsluitend bezig houden met het voorbereiden en plegen van de meest gruwelijke misdaden tegen de mensheid en dat de protocollen van dat misdaadsyndicaat door mij onderschreven worden alsof er niets aan de hand is? Ik hang immers de islam aan!

Wanneer ik ondanks dit alles nog durf te beweren dat ik - wat die tienduizenden fanatiekelingen, terroristen vanuit hun geloof in de koran - afkeur, ben ik dan geen huichelaar en een onbetrouwbaar, deloyaal persoon aan de Nederlandse samenleving? Wel degelijk!

Het gaat de goede kant op meneer Wilders. Ik merk dat vele, vele moslims krampachtig bezig zijn de islam om te turnen in een religie van vrede. Islam betekent ’vrede’ zeggen zij. Nee, islam betekent slechts ’onderwerping’ aan God. Kijk en dat is nu net het probleem binnen de islam. Het vertikken om eigen verantwoordelijkheid te dragen. Met alle gevolgen vandien.

Het steeds makkelijker en vrijuit strooien van Fatwa’s en oproepen tot geweld door moslimbazen in de wereld is een regelrechte aanfluiting voor onze beschaving.

Wie de islam aanhangt laat als vrucht zien van welke boom hij afstamt.

Ik ken niet één politicus die daartegen protesteert. U wel? Vandaar dat de koran definitief nooit meer geraadpleegd mag worden. Verbieden dus. Net zoals alle ophitsende fascistische lectuur. Van bijna elke bladzijde in de koran straalt de haat af tegenover de ’ongelovige’ die pagina na pagina getracteerd wordt op het eeuwige braadvuur van Allah. Vindt u het gek dat moslims zich dan net zo gaan gedragen als hun eigen Allah? En de dood meer prijzen dan het leven? Laat ze elkaar maar afslachten, maar ons met rust laten.

Zonder de koran hadden we geen centje last van deze godsdienstwaanzinnigen die zich verenigd hebben in de ’islam’ en waarvan velen zich gedragen als voortwoekerend kwaad.

De koran een heilig boek? Hoezo dan?

Heilig betekent ’afzondering’ en niet dagelijks bij het nieuws betrokken zijn. Onder afbeeldingen van afgerukte ledematen, dode mannen, vrouwen en kindertjes die verzwelgen onder de kleur rood van het bloed, dankzij inspiratie door de koran gegeven.

Groen is de kleur van de islam. Wij zien alleen maar rood van de islam. Vandaar ook dat deze kleur de PvdA zo aanspreekt.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Is koran een heilig boek? Denk eens mee moslim!

Bericht door hans van de mortel »

hans van de mortel schreef:De koran is natuurlijk nooit een ’heilig’ boek, net zo min als de bijbel of de thora. Alleen vanwege het feit dat wie dan ook zoiets beweert?

De koran moet verboden worden omdat het juist een ’heilig’ boek is. Dat boek moet voortaan in alle rust afgezonderd ergens in het museum bewaard worden. Zo kent men in feite het boek de juiste waarde toe waar het recht op heeft: afgezonderd te zijn. En niet als handboek voor het plegen van wereldwijde terroristische acties.
Wat mij betreft zou ook de bijbel overeenkomstig het gelijke verboden moeten worden, ware het niet zo dat al een paar honderd jaar dit boek als ’heilig’ teruggelegd is in de archieven der antiquiteit.

Geen misdaad of geweldpleging die refereert aan de bijbel en daarmee het bedrijven van geweld rechtvaardigt. Dat komt tegenwoordig alleen en uitsluitend nog voor bij een middeleeuwse woestijnreligie: islam.

Vandaar dat de bijbel niet expleciet verboden hoeft te worden. Je verbiedt toch ook geen onschuldige lammetjes?

Zoiets moet uit oogpunt van geestelijke hygiëne alleen bij boeken als ’Mein Kampf’ en de ’Koran’ gebeuren. Boeken die om het hardst schreeuwden om verboden te worden.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie