GODSDIENSTWAANZIN. Dankbrief van de imam aan Balkenende.

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

GODSDIENSTWAANZIN. Dankbrief van de imam aan Balkenende.

Bericht door hans van de mortel »

Vlak na de moord op Theo van Gogh bezocht Balkenende, leider des vaderlands, de beruchtmakende moskee in Eindhoven. Hij stak hiermee een hart onder de riem - in de eerste plaats bij de imam - van de moslimgemeenschap. Was dit om moslims tot kalmte te manen? Dat ze niet massaal de straat opgingen om hun woede op de Nederlandse regering af te koelen? Laten we het lezen in een brief die het moskee bestuur schreef aan zijne excellentie Balkenende, de baas van relativerend Nederland.
Eindhoven, 3 november 2004

Excellentie, geachte heer Balkenende,

In de eerste plaats willen wij u dankzeggen voor uw onmiddellijke bezoek aan onze moskee na de verschrikkelijke moord op de kunstenaar Theo van Gogh. U gaf daarmee blijk dat u aan de kant van de zaak van Allah staat. Een verstandige beslissing en daad van inzicht en doortastendheid.

Gaarne maken wij als bestuur van de Eindhovense moskee, van de gelegenheid gebruik om het Nederlandse volk via dit schrijven aan u kenbaar te maken dat fanatisme in religie nooit goed is. Zoals u weet was Mohammed B. een fanatieke moslim. Hij doodde Theo van Gogh in de overtuiging Allah hiermee een goede dienst te bewijzen. Wij betreuren dat ten zeerste. Want dit was niet de juiste manier zoals de koran ons leert. Het mes met een boodschap eraan in zijn lichaam gestoken was ethisch niet verantwoord. Theo was al doodgeschoten. Hij leed geen pijn. Dat geconstateerd. Maar juist toch daarom.

Mohammed B. was een fanatieke moslim en overdreef zijn geloof. Want ondanks dat hij de koran had bestudeerd en als een kenner beschouwd mag worden, hield hij zich niet aan de regels en de juiste strafmaat van Allah (vzmh). En de straf van Allah, zoals u weet, is nu eenmaal de enige juiste. Die straf voor Theo had moeten zijn om hem in het vuur te gooien. Levend, wel te verstaan. Dus zonder eerst dood te schieten zoals Mohammed B. ten onrechte heeft gedaan. Nadat Theo in het vuur was gegooid, had hij er weer uitgehaald moeten worden, om vervolgens weer erin geworpen te worden, nadat hij goed was afgeblust. Want daar gaat het Allah, de god van alle wereldwezens om. Allah is barmachtig en alwetend meneer Balkenende. Zo zegt de koran, het heilige boek. Je kan toch zo maar niet iemand doodschieten. dat is verboden volgens datzelfde boek. Trouwens, heeft Allah soms een pistool? Nee! Dus daarom in het vuur met Theo, eruit, afblussen en weer erin. En zo dient dit zijn hele leven lang herhaald te worden. Sterker nog, Allah zelf zal zorgen dat dit eeuwig voortduurt. Dat Theo het uit zal schreeuwen van de pijn bewijst dan dat hij nog leeft. Het zou goed zijn als alle Nederlanders zijn geschreeuw konden horen en op de Tv aanschouwen. Als bewijs van de gerechtigheid van Allah (vzmh). Allah is rechtvaardig, alwetend en wijs.

Het is maar dat u het weet excellentie. Dat wilden wij u namens het bestuur van de Eindhovense moskee even duidelijk maken. Wat Mohammed B, heeft gedaan keuren wij ten strengste af.

Hoogachtend,

Mohammed,
secretaris bestuur Eindhovense moskee
(BRON: het diepe geweten van de oprechte moslim)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik kwam op internet deze brief tegen die Sheich Fawaz de Geit naar imam Mohammed gestuurd heeft.
Voorwaar, degenen die Allah en Zijn Boodschapper beledigen: Allah zal hen vervloeken in deze wereld en in het Hiernamaals en Hij zal voor hen een vernederende bestraffing bereiden.”
(Soerat al-Ahzaab: 57)


Geachte broeder Imam Mohammed.

Onlangs las ik de brief die u gestuurd heeft naar de Nederlandse overheid. Ik heb enige onwaarheden in uw brief aangetroffen, en ik voel me geroepen om de leugen die u verspreid heeft recht te zetten.

Het feit dat u geen deskundige bent op het gebied van de wetenschappen van de Koran, noch van de Soennah blijkt wel uit uw brief.
Wat Mohammed B gedaan heeft was volkomen correct. Hij heeft gehandeld naar goed Islamitische gebruik. Allah verhoede mij dat ik onwaarheden spreek, maar heus broeder, het is namelijk voor ons Moslims verboden om iemand met vuur te doden. Onze Profeet (vrede zij met hem) heeft ons geleerd dat de straf van het vuur alleen door Allah uitgevoerd zal worden.

Luister naar de woorden van onze profeet (vrede zij met hem)
Alleen de Schepper van het Vuur, mag met vuur straffen!” (Abu Dawud, Boek 14, Hadith 2669).

Mohammed B moest zich wel behelpen met het zwaard en mes, maar Allah is op dit moment druk bezig om de bedrieger en Godslasteraar Theo van Gogh een les te leren die hij nooit meer zal vergeten. U weet toch broeder, dat in de hel alle lendenen uit elkaar worden getrokken door 70 engelen, en dat deze straf af gewisseld zal worden met vuur, maar dat recht heeft alleen Allah de Verhevene.

Zij die ongelovig zijn in onze tekennen zullen Wij in een Vuur laten branden en telkens als hun huid gaar gebakken is vervangen wij die door andere huid opdat zij de bestraffing proeven, Allaah is Almachtig, Wijs”. (Qur'an 4:56).


Tenslotte, vraag ik Allah mij, u en alle moslims Leiding te schenken en standvastig te maken totdat wij Hem zullen ontmoeten, Hij is de Alhorende, de alles Verhorende.

Sheich Fawaz de Geit
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Ik snap niet dat ze die twee godsdienst fanaten nog hier in dit vrije westen laten rondlopen. :roll: :twisted:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Pssst... Stropke.. lees deze brieven nog eens goed.... :razz:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Dat zijn literaire pareltjes stropke, van onze eigenste FFI-leden... :razz:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

SDX schreef:Dat zijn literaire pareltjes stropke, van onze eigenste FFI-leden... :razz:
Inderdaad. Nog even en de ingebonden compilatie van het vrolijk weekblad verbleekt er bij..
RTFM
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

naar boven, jij weet toch dat jij gepromoveerd bent tot officiële verslaggever van FFI voor je wekelijks interview met Zijne Exellentie de Hr Balkellende?
Je doet je werk fantastisch goed, ik zal aan wat touwtjes trekken en je hebt meteen een loonsverhoging :smile:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Plaats reactie