Dat is nieuw voor mij. Ik dacht altijd dat zij bij het bidden in commissie scheten moesten laten. Vandaar de exclusieve bidhouding van mohammedanen, liggend op de grond met het achterwerk omhoog richting Allah. Maar het kan ook zijn dat moslims vooral homoseksuele neigingen naar Allah toe vertonen.
De ergernis voor Allah bij het inhaleren van een islamitische scheet heeft hem mogelijk doen inzien dat hij telkenmale bij de strijd van de joden met de moslims, aan de joden de overwinning moest laten. Blijkbaar - logisch geredeneerd - doen mohammedanen niet genoeg hun best bij het scheten laten, of hun anus is niet aantrekkelijk genoeg voor Allah. Dat kan natuurlijk ook. Ik adviseer daarom: probeer eens varkensvlees te eten en eindig het gebed met het slaan van een kruis voor de borst. Allah heeft niet voor niets zoveel varkens geschapen, en Jezus is ook voor moslims aan het kruis gestorven. Hij deed dit namelijk uit liefde voor ALLE mensen. Dus ook voor de slechte, de mislukte mens, de moslim.
Moslims hebben blijkbaar de moed al opgegeven. Gelet op hun gewijzigde bidhouding. Waar staat overigens door Allah verkondigd hoe mensen tot hem moeten bidden? Ik zou mij wel tien keer bedenken voordat ik mij waag aan een eigen interpretatie. Als ik op bezoek ga bij de koning wordt mij toch ook uitgelegd hoe ik mij dien te presenteren. Of kan dat tegenwoordig ook in een korte broek omdat het zomer is?
Moslims denken nog altijd Allah te verleiden en Jezus daarbij te kunnen negeren. Zij hebben nog slechts één ding voor ogen: parasiteren op niet-moslims zolang het nog kan. Moslims willen dit niet horen, maar zij parasiteren ook op joden. En het ergste van dit alles: zij parasiteren vooral op Israël. Moslims zijn niet alleen parasieten, maar ook nog eens de grootste hypocrieten. Allah weet dit. Vandaar dat moslims door mogen gaan met over de aarde te kruipen als de mislukte mensensoort.