Boycot apartheid Israël. De DOCP-Jodenhaters.

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

BOYCOTT ISRAEL!

Bericht door Manon »

In DE MORGEN van vandaag een mooi groot artikel waarin wordt opgeroepen tot het boycotten van Israelische producten.

De in Antwerpen wonende Palestijnse NEDERLANDER met waarschijnlijk Belgische nationaliteit (kan ook wel jordaanse nationaliteit zijn), Ramsey Nassr, is de drijvende kracht.

Om goed deel te kunnen nemen aan die boycott actie is het wel eerst even belangrijk om goed te weten over wélke producten het in feite gaat. (en neen, dat is niet enkel frisdrank natuurlijk).

http://www.youtube.com/watch?v=saeky9I5 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: BOYCOTT ISRAEL!

Bericht door Manon »

Nog eentje om te kunnen oefenen.

Leer de prentjes eerst vanbuiten voordat je naar de supermarkt stapt. Neen: GEEN LIDL, geen ALDI, blijkbaar ook GEEN CARREFOUR... kijk maar:

More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: BOYCOTT ISRAEL!

Bericht door Ariel »

Er blijft weing over. :D
De Hema ?????? Dat verbaast me.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: BOYCOTT ISRAEL!

Bericht door mercator »

circe schreef: De in Antwerpen wonende Palestijnse NEDERLANDER met waarschijnlijk Belgische nationaliteit (kan ook wel jordaanse nationaliteit zijn), Ramsey Nassr, is de drijvende kracht.
Was die ook niet "Antwerps stadsdichter" of zo iets? Homo is ie ook al dacht ik, in goed gezelschap van politiek-correcte schertsfiguren en mislukte kunstenmakers als Tom Lanoye,Luc Tuymans, Tom Barman en die andere homoo "jeugdboekenschrijver" uit West Vlaanderen, zijn onbetekenende naam ontsnapt me nu even....

Ach ja, ik kan me best voorstellen dat al dat soort volksverraders geilen op Palestijnse kommer-en-kwel verhalen. Maar die achterlijke moslims ginder hebben het wel helemaal aan zichzelf te danken dat ze nu in de grond gestampt worden door de IDF, ze wilden HAMAS? Wel nu hebben ze het!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: BOYCOTT ISRAEL!

Bericht door Manon »

Antwerps stadsdichter: klopt.

Over zijn sexuele geaardheid weet ik echter niks.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: BOYCOTT ISRAEL!

Bericht door Dhana »

Boycott israel??? Allemaal amerikaanse producten!!!!

En dan het youtubeflimpje bekijken met een computer die op windows draait?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: BOYCOTT ISRAEL!

Bericht door Manon »

Dhana schreef:Boycott israel??? Allemaal amerikaanse producten!!!!

En dan het youtubeflimpje bekijken met een computer die op windows draait?
Het zijn allemaal producten die dankzij israelische knowhow of medewerking tot stand zijn gekomen. En ja Dhana, het leven wordt héél ingewikkeld als je consequent Israel wil boycotten. Dat is net de bedoeling van die filmpjes.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: BOYCOTT ISRAEL!

Bericht door PollyCorrect »

Ariel schreef:Er blijft weing over. :D
De Hema ?????? Dat verbaast me.
Vroerger (tot enkele jaren geleden) verkocht Hema elk jaar Israeli matzos, van het merk Hema.
En nog langer geleden was Hema bekend voor de Israelische wijnen.

Helaas is dat nu allemaal vorüber.
(Wel heb ik met kerst tussen de versieringen arabisch ogenden 'hamsa' kerstballen zien liggen.)

Dat filmpje is trouwens belachelijk, alsof dat allemaal 'israelische produkten' zijn.
Ik hoor ze soms, op de tram of bus, die jongeren, en die zitten dan paranoia te speculeren of er misschien een jood heeft meegewerkt aan de Sebago schoenen die hun kameraad durft dragen.

Daarentegen hoorde ik vanmiddag Radio 1 (VRT) wél weer reclame maken voor de comeback van de Corruptie-Lap, alias Arafatsjaal. Een hele reportage over het "fenomeen", met Pakistaanse winkeliers aan het woord, die zo blij zijn dat ze die vodden nu, met wel 10 per dag kunnen slijten aan modebewuste terreurfans.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: BOYCOTT ISRAEL!

Bericht door Manon »

Dat filmpje is trouwens belachelijk, alsof dat allemaal 'israelische produkten' zijn.
Volgens mij wil dat filmpje (of beide filmpjes) net aanduiden dat indien je als een kip zonder kop achter de "boycott Israel" leuze wil gaan staan (zoals een heleboel "ik-draag-ook-een-arafat-sjalleke" jongeren nu weer doen, ze beter eerst even gaan nadenken over wàt Israel allemaal verwezenlijkt heeft en nog verwezenlijkt.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Boycot apartheid Israël. De DOCP-Jodenhaters.

Bericht door Pilgrim »

Toen ik vandaag op de markt was werd ik plotseling enigzins lastig gevallen door een vrouw met allemaal folders voor een boycot van Israël vanwege een vermeende apartheidspolitiek. Uiteraard wuifde ik haar weg. Ik kon er ook op internet iets over vinden.
Boycot Israelische Apartheid!

Waarom een boycot van Israel?

Met een campagne voor Boycot, Desinvesteren en Sancties (BDS) willen wij de Israelische regering onder druk zetten om:

- zich te houden aan het internationaal recht en om de legitieme rechten van het Palestijnse volk te erkennen;
- een einde te maken aan het beleg van de Strook van Gaza en de bezetting van de Westelijke Jordaanoever;
- de bouw van nederzettingen en de onteigening van Palestijnse grond te staken;
- de bouw van “de Muur” op de Westelijke Jordaanoever stop te zetten en deze conform de uitspraak van het Internationaal Gerechtshof in Den Haag te slopen;
- een eind te maken aan de verdrijving van de Palestijnen, de vluchtelingen terug te laten keren en hen te compenseren voor geleden schade;
- binnen Israel de discriminatie van Palestijnse burgers te staken en hen in alle opzichten gelijk te berechtigen;
- te stoppen met het aanvallen van burgers in de in 1967 bezette gebieden en met het verwoesten van huizen en infrastructuur.

De geweldloze internationale boycotcampagne tegen het voormalige apartheidsregime in Zuid-Afrika is ons voorbeeld.

De oproep tot een boycot van Israelische producten in Nederland maakt deel uit van de internationale BDS-campagne tegen Israel, waartoe ruim 170 Palestijnse maatschappelijke organisaties hebben opgeroepen. De campagne gaat door totdat Israel de bezetting, de nederzettingen en de discriminatie opgeeft en het recht op terugkeer van de vluchtelingen
realiseert.

Zie voor nadere BDS-informatie: http://www.bdsmovement.net" onclick="window.open(this.href);return false; bij ondermeer Consumer Boycott.

Boycot-acties hebben een hoog doe-het-zelf-karakter!

Wat boycotten?

Volgens het Nederlandse Warenwetbesluit Etikettering van levensmiddelen moet op alle voedingsmiddelen de naam van de plaats van oorsprong of herkomst worden vermeld. De herkomst “Israel” is daarom doorgaans op de verpakking aangegeven. Ondermeer handelsmerken als Carmel en Jaffa komen uit Israel, veelal via Agrexco. De herkomst wordt
ook vaak verhuld, boycotacties vragen daarom om creatieve activisten.
BDS richt zich uiteraard op alle handel, onderzoek, samenwerking die bijdraagt aan de onderdrukking van Palestijnen.
Boycot-activisten zijn actief daar waar onze regering nalatig is !

Nederland Solidair met Palestina

Postbus 10520, 1001 EM Amsterdam

Donaties: ING-rekening 1806947 t.n.v. Nederlands Palestina Komitee, Amsterdam

Boycotmuntstickers: € 3,- per vel van 117 stuks (inclusief verzendkosten); ING-rekening 1806947 t.n.v. Nederlands Palestina Komitee, Amsterdam
http://www.palestina-komitee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Palestina vrij – Boycot Israel!

http://www.npk.2see.nl/upload/UserFiles ... Israel.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

En verder:

http://www.boycotisrael.info/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.indymedia.be/nl/node/32182" onclick="window.open(this.href);return false;
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
pinkelpap
Berichten: 105
Lid geworden op: di apr 21, 2009 11:00 am

Re: Boycot apartheid Israël

Bericht door pinkelpap »

De joden zijn hier gekomen door de verovering van Jeruzalem door de moslims lang geleden.
De moslim arabieren zijn hier gekomen omdat het hier beter was.
Als het ooit zover komt dat ze terug moeten net als de joden vijftig jaar terug vrijwillig of niet,
dan wacht hen daar ook een `jihaat` welkom.
Dan zal die grote woestijn nog te klein zijn daar.
Ik verwacht dat dat gebeurt.
De gastarbeiders integreren niet ze willen gasten blijven.
Vreemde gasten die de baas willen spelen hier.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Boycot apartheid Israël

Bericht door Ariel »

Links Nederland in de bocht. Laffe honden. Als ze spullen vanuit Israel willen boycotten, dan moeten ze het goed doen, en hun computers , en mobils uit het raam gooien. Ook moeten ze bepaalde medicijnen weigeren.

Weet je...de boycot van joodse winkels en andere bedrijven was het eerste middel van de Nazi's om de joden te isoleren en hen economisch te treffen. Komt dit beeld je bekent voor?
De hamas sjaaltjes antisemitisten zijn geen haar beter dan dit soort mensen. Bah...

Afbeelding

Tip voor deze nazi lieden. Als je het doet, moet je het goed doen.
kijk even naar het filmpje op dumpert.
http://74.125.77.132/search?q=cache:EEb ... nl&ct=clnk" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Boycot apartheid Israël

Bericht door Pilgrim »

Het deed mij ook gelijk denken aan 'Kauft nicht bei Juden'. Ook dat filmpje had ik al eerder gezien. Toch vond ik het een beetje een schok om er op het marktplein mee geconfronteerd te worden. :!:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Boycot apartheid Israël

Bericht door Mahalingam »

Gisteren Utrecht Station de Albert Heijn. Een zgn. flash-mob voor de boycot van Israel.
Veel Pali sjaaltjes en Hamas-groene T-shirts met opdruk.
Hier zie je hun video. Heel erg geslaagd, zo te zien. Kijk ze eens door de winkel huppelen vol goed onderbuikgevoel;



Maar bekijk dan de video hier:
http://www.geenstijl.tv/2010/01/geensti ... mob_t.html
Ze zouden niet eens de AH in zijn gegaan omdat er twee politiemannen voor stonden. AH was getipt (ook te zien in dit laatste filmpje).

In dit filmpje is ook te zien hoe een Mokro vertelt dat alle Joden dood moeten. Vanwege het geloof.Ongegeneerd racisme. Waar zou die dat opgepikt hebben?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Boycot apartheid Israël

Bericht door Ariel »

Al zou het me duizend euro kosten, maar als ik dit soort gasten tegen kom in een supermarkt dan koop ik gelijk 4 of 5 stuks Israëlische artikelen waar ze tegen protesteren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Boycot apartheid Israël

Bericht door Mahalingam »

Hadden we al eerder berichten over boycot acties tegen Israëllische sporters (Tennis in Zweden bv.) of tegen ploegen en mensen die het waagden om tegen Israëlische sportmensen aan te treden, nu komen berichten uit de muziekwereld. Daar barst het van de politiek correcte linksdraaiende muziekanten.
Van de maatschappij-kritische popmuziek is niets meer over: allemaal multikul gasten (Bob Geldorf enz.) die nu al weer gaan praten over gratis mega-concerten voor geldinzameling voor de Pakistani.
De laatste tijd komen niet in de pas lopende muziekanten die het wagen om ook concerten in Israël te geven, in de verdrukking. Hulp aan de vijand en zo!
Momenteel ligt John Lydon onder vuur vanwege een concert in Tel Aviv. Hij is al voorgegaan door Carlos Santana, de Pixies, Elvis Costello die allen zwichten voor de doodsbedreigingen. Madonna niet! Die trok voo de gelegenheid een Israël vlag aan.
Ian Anderson en Jethro Tull zeggen het te doen voor de vrede.
Boykottiert die Boykotteure!
http://www.welt.de/die-welt/kultur/arti ... teure.html
http://www.israelnetz.com/themen/nachri ... in-israel/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Boycot apartheid Israël

Bericht door Zwartmeer »

pinkelpap schreef:De joden zijn hier gekomen door de verovering van Jeruzalem door de moslims lang geleden.
Dat is niet helemaal waar. Eerst waren er de Romeinen die de Joden uit hun land gejaagd hebben. En later kwamen de moslims die dat hebben voortgezet.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
pinkelpap
Berichten: 105
Lid geworden op: di apr 21, 2009 11:00 am

Re: Boycot apartheid Israël

Bericht door pinkelpap »

Zwartmeer schreef:
pinkelpap schreef:De joden zijn hier gekomen door de verovering van Jeruzalem door de moslims lang geleden.
Dat is niet helemaal waar. Eerst waren er de Romeinen die de Joden uit hun land gejaagd hebben. En later kwamen de moslims die dat hebben voortgezet.
Natuurlijk zwartmeer volkomen gelijk. Vermoedelijk had ik die dag mijn bijbel niet goed gelezen.
Het ging van Pontius Pilatus naar > `zijn bloed kome over ons` enz.
Vreemd dat ik mijn eigen bericht van een jaar geleden niet meer begrijp. Het zal de waan van de dag wel geweest zijn.
Bovendien stimuleerd het me om nog duidelijker gedetaileerde omschrijvingen te maken.
Zonder woorden te gebruiken als "ze" wie zijn `ze`dan? enz.
Vermoedelijk bedoelde ik in het grote moslim middenoosten zijn het allemaal heethoofden in tegenstelling tot de Noordelijkere streken.
De joden zijn hier gekomen door de verovering van Jeruzalem door de moslims lang geleden.
De moslim arabieren zijn hier gekomen omdat het hier beter was.
Als het ooit zover komt dat ze terug moeten net als de joden vijftig jaar terug vrijwillig of niet,
dan wacht hen daar ook een `jihaat` welkom.
Ik verwacht dat dat gebeurt.
De gastarbeiders integreren niet ze willen gasten blijven.
Vreemde gasten die de baas willen spelen hier.
Geen boycot !
In het verleden heb ik juist producten verkocht uit Israel, via Israel producten centrum Nijkerk.
Worden die nu ook al bereigd door die elf september gasten?
Zwartmeer je ziet het, ik simplificeer erg makkelijk, dat is niet erg diplomatiek. Maar toch heeft het een en ander met elkaar te maken

. . Even een ander onderwerp tussendoor Rusland China en Pakistan hebben noodweer gehad.
Alleen voor Pakistan moslimland wordt weer een 555-collecte gehouden.
Als ik wat in die pot zou stoppen graaf ik mijn eigen ondergang want eerst moeten Pakistans atoombommen droog gelegd worden.
Als ze opgedroogd zijn worden ze samen met Ahmadinejad`s materiaal enkele reis boven mijn hoofd in Europa tot ontploffing gebracht.
Heeft iemand hier al aan gedacht.?.?.
Laten die linkse ratten zichzelf eens gaan ontwikkelen in plaats van te spreken over arme ontwikkelings landen.
Als je een atoombom kan ontwikkelen wat Abdul Qadir Khan in Nederland geleerd heeft en daar doorontwikkeld heeft
dan ben je daar ook geen ontwikkelingsland meer.
De onderontwikkelde linkse domkoppen weten waarschijnlijk niet hoe je Ahmadinejad schrijft, nou, makkelijk, even googelen :drool:
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Boycot apartheid Israël

Bericht door H.Numan »

Zwartmeer schreef:
pinkelpap schreef:De joden zijn hier gekomen door de verovering van Jeruzalem door de moslims lang geleden.
Dat is niet helemaal waar. Eerst waren er de Romeinen die de Joden uit hun land gejaagd hebben. En later kwamen de moslims die dat hebben voortgezet.
Zorrie. Dat is ook niet correct.
De Romeinen veroverden rond 50 BC Judea en omliggende gebieden. Ze besteden het bestuur uit aan Herodes. Na zijn dood namen de Romeinen het bestuur over. Dat was niet gemakkelijk, want destijds hadden de joden minstens zulke korte lontjes als onze bontkraagjes. Romeinen waren heel tolerante polytheïsten, joden precies het tegenovergestelde. Een botsing kon niet uitblijven.

De eerste kwam middels de Joodse oorlog 66-70 AD) en de tweede keer tijdens de Bar Kochba revolutie (132-136 AD) die zo mogelijk nog ernstiger was. Hadrianus was toen keizer, en die had er genoeg van. Hij verbood Joden om in Jeruzalem/Israël te verblijven.

Maar er waren altijd al hele grote Joodse gemeenschappen elders geweest. De Joodse gemeenschap in Egypte (Alexandrië) en in het PArthische rijk waren altijd bijzonder groot en invloedrijk geweest.

De maatregelen die Hadrianus invoerde werden over de jaren heen verzacht.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Boycot apartheid Israël

Bericht door Dhana »

Een ander voorbeeld van de "wrede apartheid" ten aanzien van de Palestijnen door Israël.

Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Boycot apartheid Israël

Bericht door Mahalingam »

Ook bij het schaken wordt Israél geboycot.
Israel charges Yemen forfeited chess matchup for political reasons
ERUSALEM - A Yemeni chess team backed out of a match with Israel at an international competition because of political reasons, officials said Wednesday.

Aviv Bushinsky, chairman of the Israel Chess Federation, says the Yemen delegation didn't arrive for the first-round matchup with Israel Tuesday at the Chess Olympiad in Khanty-Mansiysk, Russia. He said Israel was awarded an automatic 4-0 victory as a result of the forfeit.

In the Yemeni capital of San'a, the deputy youth and sports minister, Moamar al-Ariani, dismissed the automatic win awarded Israel as a "Jewish trick that aims to ruin the reputation of Yemen and Yemeni sport."
He also praised Yemen's chess team, saying it had lived up to its responsibility.
Yemeni officials say their government rejects any kind of normal relations with Israel, as a way to show their solidarity with the Palestinians.
For the same reason, Arab and Muslim countries often bar their athletes from facing Israel in competitions and have prevented Israelis from entering their countries for tournaments.
Bushinsky said he sent a letter to the world chess governing body demanding the Yemen team be disqualified from the competition because it decided to "play politics instead of chess."
http://www.lethbridgeherald.com/content ... 35054/112/
Hoe ze het kunnen draaien: je weet dat als je niet komt opdagen de tegenstander 4 punten krijgt. En dan klagen dat die winst het een vuile truc is van de tegenstander als je niet komt opdagen.
Gezien het niveau van inteelt in Jemen denk ik dat als ze wel zouden zijn komen opdagen dat ze dan met 5-0 verloren hadden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Boycot apartheid Israël

Bericht door Mahalingam »

Princeton University, de lesbo-club organiseert een anti- en boycot Israel actie. Koop niet in deze Joodse winkel.
Tegen het enige land in het M-O dat lesbo's met rust laat en zelfs toevlucht geeft.

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Boycot apartheid Israël

Bericht door Mahalingam »

Dries van Agt praatte tegen de krant 'De Gelderlander'.
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/8 ... c#reakties
Hij is te weten gekomen dat er in Israël bussen geëxploiteerd worden door VeoliaTransdev .
En die laat ook bij ons bussen rijden (Veolia, Connexxion, Hermes en Novio.)
Boycotten die handel dus! Oproep aan alle kansarmen: ga niet meer met de bus naar je werk!
Dries van Agt opent een offensief tegen het busbedrijf VeoliaTransdev. Hij vindt dat Nederlandse overheden dit busbedrijf en al haar dochterondernemingen niet meer mogen inschakelen. Een dochter van Veolia doet werk voor Israel op de westelijke Jordaanoever en overtreedt daarmee het internationaal recht, stelt Van Agt vast.
Hij heeft nu het verzonnen dat Jihad met hulp van zijn geestverwanten in politie en ambtenarij moet lukken: dit concern buiten sluiten bij de aanbesteding van het openbaar vervoer voor 2013 tot 2022. Ja en die van Havanna aan de Waal doen mee:
De Stadsregio Arnhem Nijmegen laat weten de oproep, die gesteund wordt door Nederlandse en Palestijnse mensenrechtenorganisaties, te betrekken in de beoordeling van de aanbieding.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Rechtsliberaal
Berichten: 172
Lid geworden op: do sep 02, 2010 8:52 pm

Re: Boycot apartheid Israël

Bericht door Rechtsliberaal »

Ze hoeven die oproep niet te betrekken. Er is geen apartheid in Israël
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Boycot apartheid Israël

Bericht door Mahalingam »

"Dries van Agt opent een offensief tegen het busbedrijf VeoliaTransdev. "
En hier is dan de voortgang van het offensief:
Veertig Veolia-bussen beklad
AMSTERDAM - Bij een inbraak in de remise van vervoersbedrijf Veolia aan de Slingerweg in Breda zijn vrijdagnacht zo'n veertig bussen bespoten met graffiti. De daders hadden een gat in het hekwerk rond de remise geknipt en zijn zo op het terrein gekomen.
De bussen zijn rondom bespoten met zwarte verf. Ook de voorruiten waren bespoten met zwarte strepen. Het betrof zowel stad als streekbussen.
De inbraak en de vernieling werd zaterdagochtend vroeg ontdekt toen de eerste chauffeurs hun dienst wilden beginnen. Omdat ook de voorruit van de bussen was bespoten en de chauffeurs zo onvoldoende zicht hadden om veilig hun dienst te kunnen rijden, viel in de ochtend een aantal bussen uit.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1013 ... tml?p=18,2
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie