Sublimatie voorkomt masturbatie!

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
hans van de mortel

Sublimatie voorkomt masturbatie!

Berichtdoor hans van de mortel » Zo Jan 09, 2011 9:24 pm

Er zijn andere manieren om seksuele spanning te verminderen of op te heffen. Een ervan is 'sublimatie' – dat wil zeggen de spanning op verschillende lichamelijke en mentale bezigheden afreageren. Zo kan de opgroeiende jongen en jongeman bezig en gelukkig blijven door verschillende werkzaamheden en hobby's ter hand te nemen en zich daarvoor in te spannen.

Een zo'n hobby is tot God bidden en vragen hem de helpende hand te bieden. Zelfs zonder bidden schijnt dit al te lukken. Men noemt dit 'natte' droom, een veel voorkomend Gods Genoegen bij jongere mannen.
Laatst gewijzigd door hans van de mortel op Zo Jan 09, 2011 10:58 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

mercator

Re: Sublimatie voorkomt masturbatie!

Berichtdoor mercator » Zo Jan 09, 2011 9:47 pm

hans van de mortel schreef:[Zo kan de opgroeiende jongen en jongeman bezig en gelukkig blijven door verschillende werkzaamheden en hobby's ter hand te nemen en zich daarvoor in te spannen.

Een prima oplossing is door weer en wind des zondags de straat op gaan om met de Wachttoren te leuren en snauwende en grauwende honden te trotseren.

Over het opgroeiende meisje is ineens geen sprake meer blijkbaar.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Jan 09, 2011 9:47 pm

Van mastruberen wordt je blind. Of doof.
Je kan deze ernstig 'zonde des vlezes' voorkomen door beide handen te amputeren, elektrische schokken, of door de clitoris bij meisjes te verwijderen.

Deze tips worden u gratis en voor niets gegeven door doctor Ariel. [hypocrite.gif]
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Jan 09, 2011 10:21 pm

hans van de mortel schreef: Als de zaadblaasjes vol zijn, kan de seksuele belangstelling van de man gevoeliger zijn voor prikkeling.

Merkwaardig hoe de verlichte geesten uit Brooklyn hier voortdurende en tot tendinitis van de pols leidende zelfbevlekking aanprijzen.

hans van de mortel

Sublimatie voorkomt geen masturbatie!

Berichtdoor hans van de mortel » Ma Jan 10, 2011 8:52 am

Stel dat er een God zou bestaan. Die bestaat niet, maar de mens heeft goden gemaakt in alle soorten en maten. Zou er slechts één almachtige god de eeuwige dienst uitmaken, we zouden het weten. Of niet natuurlijk. Het is altijd het een of ander. Wat de mens doet is slap lullen. Niet alleen over God, maar over van alles en nog wat. Zelfs wetenschap die we zelf kunnen aantonen en invullen zit nog dagelijks vol slap gelul, hiaten en onneembare barrières.

Als het aan de religies had gelegen mochten we nauwelijks ergens van genieten. En al helemaal niet van seks, het grootste taboe tot nu toe bij God-aanhangers. Dat begon immers al in het prille begin van de schepping, in de tuin van God met Adam en Eva. Lekker appeltje eten voor de dorst, of wat voor exotische begeerlijke vrucht dat ook mocht zijn, afblijven was het parool van God. De sadist! We maken dus al snel kennis met het karakter van de god die de mensen zichzelf blijkbaar graag zien, een baas, een heerser, een sadist, een gevaarlijk machtig heerschap waarbij de mens zichzelf als onderdanige slaaf voor de rest van zijn leven positioneert en voor hem door het stof zal kruipen. Zie het Oude Testament over de tragedie van het volk van Israël. En wat is daaruit ontstaan? Huichelarij van de bovenste plank. Religieuze mensen zijn nu eenmaal bij uitstek huichelaars. Vanwege hun aanstellerige slaafse houding naar hun meester. Scheld je die meester uit voor rotte vis dan zijn de in God gelovige mensen zogenaamd beledigd. Vandaar die krankzinnige wetgeving, die mensen die geloven in een zelfbedachte god, in verzekerde bescherming stelt. Godsdienstwaanzinnige wetgeving waarbij notabene God niet eens is geraadpleegd. Moeilijk. Want om welke god gaat het nu?

Stel dat je bij het beledigen van God door iemand anders je schouders ophaalt en denkt 'nou, laat ik mij er maar niet mee bemoeien wanneer iemand mijn God beledigt, het is immers een zaak tussen die persoon en God. Maar nee hoor. De huichelaar weet zich dan geen raad. dus maar gaan huichelen en je namens die God beledigd voelen. Want stel dat God jouw gedrag waarneemt en dat je niet voor hem opkomt? Dat zou weleens zijn toorn kunnen opleveren en de nodige ziektes. En wat zie je dan bij moslims? Die blijken minder moeite te hebben bij het laten beledigen van hun Allahtje dan bij het beledigen van Mohammed, de gelouterde pedofiel, analfabeet, sadist en oorlogshitser.

Wat ik wilde zeggen is dat hoe je het ook wendt of keert, de ene mens zoekt altijd een modus om de andere mens mores te leren. Daar heb je wel aanhangers voor nodig. Als je weet dat meer dan tachtig procent van de mensheid dom, dom dom dom, dan is het voor de slimmerik, ook al is hij een ongeletterd persoon niet zo moeilijk om die dommeriken van alles en nog wat op de mouw te spelden: moslims bijvoorbeeld en Jehovah's Getuigen. Beide groepen dommeriken behoren namelijk tot een fundamentalistische religie.

Toch raar dat je moet eten om in leven te blijven en niet zou mogen genieten van voedsel. Toch raar dat de mens om in leven te blijven moet neuken maar niet van dat neuken zou mogen genieeten. Oooooo! Toch wel? Maar is zoiets alleen voorbehouden in clubverband? Tezamen met een vrouw waarmee je voor het altaar of anderzins in religieuze vorm voor eeuwig trouw hebt gezworen? Dan moet er toch iets mis zijn geweest met de God der schepping. Hij had de mens dan ook zo kunnen maken dat hij slechts een seksuele aandrang zou krijgen bij een van te voren religieus vastgesteld groepsverband tussen de man en de vrouw. :drool:

Monique

Berichtdoor Monique » Ma Jan 10, 2011 9:34 am

Een ervan is 'sublimatie' – dat wil zeggen de spanning op verschillende lichamelijke en mentale bezigheden afreageren.

Wanneer al die agressieve malloten gewoon eens lekker aan de ruk gaan, dan zullen de geweldsmisdrijven flink afnemen?
Amorele atheistische nitwit

mercator

Re: Sublimatie voorkomt geen masturbatie!

Berichtdoor mercator » Ma Jan 10, 2011 11:09 am

hans van de mortel schreef:Stel dat er een God zou bestaan. Die bestaat niet, maar de mens heeft goden gemaakt in alle soorten en maten.

Opvallend is het verband tussen monotheïstische godsdienstwaanzin en sexuele frustratie/obsessie. Heb je bij de Jehovah, Jezus en Mohammed-aanbidders. Niet bij Romeinen, Grieken en Hindoes. "Hoe meer goden hoe meer vreugd" is het spreekwoord blijkbaar. Hoe komt dit? Ik probeer een verklaring te zoeken. Zo gauw er één enkel godje aanbeden wordt komt die liefst in de slaapkamer en in de broek neuzen.
Bij de Getuigen van Jehovah zit de angst voor "ontucht en hoererij" er goed in. Die ontucht neemt zelfs altijd maar toe sinds het begin der tijden als we de Wachttoren mogen geloven, dus elke Getuige van Jehovah heeft het zeldzame voorrecht om in de meest ontuchtige periode van de wereldgeschiedenis te leven :D !
"Ongeoorloofde omgang" leidt haast per definitie tot de meest weerzinwekkende ontucht. Dat kan zeer ver gaan. Als er tot Jehovah moet gebeden worden in het Getuigen-gezin en de man is op zakenreis(naar Brooklyn bijv.) moet de dame des huizes voorbidden, dat mag. Maar als er een andere man bij aanwezig is-uiteraard ook een Getuige- moet het haar bedekt worden, anders kan die arme bezoeker zijn driften niet in toom houden.

Mijn idee is dat al dat gehamer op kuisheid en onthouding de beste methode is om de drift des vlezes tot ongekende hoogten op te voeren. Getuigen zullen dat niet graag horen maar ik heb eerlijk gezegd nooit zulke aandacht en fascinatie voor sex bespeurd als bij Getuigen :) .

hans van de mortel

Sublimatie en masturbatie gaan hand in hand!

Berichtdoor hans van de mortel » Di Jan 11, 2011 8:40 am

mercator schreef: Mijn idee is dat al dat gehamer op kuisheid en onthouding de beste methode is om de drift des vlezes tot ongekende hoogten op te voeren. Getuigen zullen dat niet graag horen maar ik heb eerlijk gezegd nooit zulke aandacht en fascinatie voor sex bespeurd als bij Getuigen :) .

Een logische gedachte. Denk maar aan Sinterklaas. De spanning stijgt ten top naarmate 5 december dichterbij komt. Het kind kan er bijna niet van slapen. Maar hebben volwassenen dat ook niet? Bijvoorbeeld wanneer zij meedoen aan de loterij? - ik noem maar wat. Het grote onderdrukte onbeheersbare verlangen, hè? Zoals JG's, moslims en andere gelovigen die onderwezen zijn in het kwaad van de seksuele driften.

Ik had verdorie autopech en stond aan de kant op een stil bosweggetje. Daar stond ik meer dan een uur. Toen stopte er een grote automobiel de Luxe. Een dikke BMW cabriolet van de duurste categorie. Een beeldschone jonge vrouw stapte uit haar auto op een manier waar je alleen maar van kunt dromen. Wat . . . een prachtig gevormde benen en dan die heupen. Hoe ze haar haar opzij gooide en mij langzaam naderde met een elegantie die bij mij gedachten deden opkomen van een sauna waar ik hoog nodig uit wilde ontvluchten.

"Ik vermoed dat u autopech heeft. Kan ik u misschien ergens mee helpen? Toevallig is mijn man automonteur en hij heeft mij alles geleerd." Ze bukte zich naar voren om onder de motorkap te kijken waarvan de klep al die tijd al open stond. Ik vroeg aan haar of zij haast had. "Nee, hoezo, waarom vraagt u dat?" Ze keek mij aan met een blik van 'ik wil wat van jou'. Ik heb niet te klagen over vrouwen die graag weleens een potje willen stoeien met mij, maar dit lekkere hapje zo plotsklaps op mijn bordje wilde ik niet bewaren voor later. Ik kreeg direct al trek. Dus antwoordde ik haar: "Ik weet niet of u in toeval gelooft, maar toen ik vanmorgen in mijn auto stapte kreeg ik een gevoel dat ik vandaag de hoofdprijs zou gaan winnen.” Ze bekeek mij vanaf het kruis van mijn broek aan tot in mijn starende ogen in het hiernamaals. Haar lippen gingen nauwelijks merkbaar van elkaar. Ik zag het puntje van haar tong. En alsof dat nog niet genoeg was bewoog zij dat verschrikkelijke wapen tergend langzaam van links naar rechts over het onderste gedeelte van haar vochtige bovenlip. Ze frommelde wat nonchalant aan het knoopje van haar blouse, het schoot los alsof dat nooit de bedoeling kon zijn. Haar prachtige priemende vooruitstekende borsten waren als vingerwijzingen naar mijn opzwellende van bloed doorlopen geslachtsdeel - nu ging alles in de hoogste versnelling.

"Zullen we dan maar?" opperde ik vol ingehouden emotie en geslachtsdrift. Zij bleef staan en dook weer onder de motorkap. "Ah!" riep zij uit. "Ik zie het al. Uw bougiekabels zitten los". En voor dat ik het wist klapte zij de motorkap dicht, nam plaats achter het stuur en startte da auto. Zij stapte uit en zei: "Sorry meneer de pechvogel, u heeft vandaag niet de hoofdprijs, maar de trootsprijs gewonnen." Met een snelle zwaai van haar hand maakte zij een wrijvende beweging over mijn nu wel steeds meer uitdijende hobbel in mijn kruis. "Doeiii!" riep zij. Terwijl zij in de richting van haar BMW liep, zwaaide zij nog naar mij alsof zij zeggen wilde: 'tot ziens eikel'.

Daar stond ik dan. En perplex natuurlijk. Moest ik nu boos worden op mijzelf? Welnee! Ik had mijn tijd beter kunnen gebruiken dan deze misslukte sublimatie. Ik heb ook altijd pech. Maar ik pikte die pech niet. In mijn auto ritste ik mijn gulp open. Met de herinnering aan haar nog in gedachte, kwam ik al heel snel in een niet te evenaren extase. De rotzooi op het matje in mijn auto interesseerde mij niks. Ik startte de auto en reed voldaan weg, op zoek naar betere sublimaties. Vanavond in de Koninkrijkszaal maar eens met een Ouderling hierover praten.

Ooit heeft eens een heel aardige slimme en intelligente jongeman, die toen net boven de dertig was en gevlucht uit Iran, tegen mij gezegd dat hij een aversie had tegen organisaties. Bingo! Ik kon als Jehovah's Getuige goed overweg met hem. Hoe raar het ook moge klinken, hij koos voor 60% de kant van islam en voor 40% het christendom. Ik wist in die tijd nog niet zo veel van islam, behalve dan natuurlijk dat het de komplete achterlijkheid betreft. Maar daar wilde ik het verder niet over hebben. En wat organisaties betreft, daar had hij volkomen gelijk in. Je bent dan altijd overgeleverd aan plaatselijk door andere bedachte sublimaties met ook nog eens gedirigeerde consequenties van een ander.

En de moraal van dit verhaal? - een voltreffer! - die ik speciaal voor deze gelegenheid uit de hoge hoed van de onovertroffen moraalridder en ouwe jongens krentenbrood de bijbel heb getoverd.

”Dit alles heb ik gezien , en mijn hart legde zich toe op ieder werk dat onder de zon is gedaan, gedurende de tijd dat ene mens over de ander mens heeft geheerst tot diens nadeel.” (Prediker 8:9)

En de paradox? Ik heb altijd geleerd dat de mens uiteindelijk zelf verantwoording moet afleggen tegenover God. Dus wat bezielt al die religies om zich zo nadrukkelijk op seks te concentreren en zich met de ander zijn leven en zijn psyche te bemoeien? Die Prediker begreep het wel. Maar waarom dan nog zo'n dik boek vol met onzinnig gezwam en denkbeelden die totaal ongeschikt blijken in deze tijd? Dat wie goed doet goed ontmoet hoeft de bijbel ons niet te leren. Wie dat niet snapt verdient een snellere dood dan de ander. Lees de bijbel er maar op na en bezie de menselijke geschiedenis tot en met Afghanistan. ONZE kennisbeschaving doet goed naar islamitische achterlijkheid. En wat zien we dan? Dan wil de islam ONZE kennisbeschaving gaan domineren. Hoe? Door deze af te schaffen en daarvoor de achterlijkheid weer in de plaats te stellen.

Praten, praten, praten. Woorden, woorden, woorden. De bijbel puilt uit van woorden. Ook de Koran draagt zijn steentje bij met een paar zinnen met voornamelijk ophitsende haatteksten. Woorden van God? De kans voor God is allang voorbij.

Het is niet God die over de mens heeft geheerst, maar de mens!

Terug naar “Ethiek, Moraliteit en Logica”