Godsdienstwaanzin! Weet iemand ook waarom?

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Religie van de vrede. Vrede voor moslims door sadistische zelfbevrediging

Een verslag van een beestachtige moord op een toeriste, die het gewaagd heeft om in een moslimland niets vermoedend te gaan fietsen in hot pants.

Altijd zeer welkom dit soort beelden over de voortvarendheid van de aanhangers van de vieze smerige pedofiele Arabische sadist profeet Mohammed, de geestelijke vader van het moslimgeloof.

Dit islamitische vuurwerk spektakel speelde zich waarschijnlijk af in Pakistan, het meest smerige lugubere achterlijke moslimland met veel te veel walgelijke mensen die zich moslim noemen, van wie de meest smerige parasieten zich in Nederland bevinden. De Koran besteedt qua inhoud opvallend veel aandacht aan angstopwekking via de meest verschrikkelijke weerzinwekkende vooruitzichten aan het hellevuur, een non-stop martelkamer waarin ALLE NIET-MOSLIMS en moslims die stout zijn geweest op aarde moeten branden.

Een normaal mens gaat al snel dood. Maar Allah, de geestelijke knecht van Mohammed, kent geen genade. Zijn genoegdoening ligt in het in leven houden van mensen die in het vuur het uitschreeuwen van pijn en dit ten eeuwigen dage zullen blijven doen. Hoe geestelijk diep ver weg gezonken zijn ALLE moslims die maar niet los kunnen komen van hun gevaarlijke op sadisme gegrondveste achterlijkheid. En dan te bedenken dat Achmed Aboutaleb, die zogenaaamd bekend staat onder de Nederlandse bevolking als een geïntegreerde burger met gezond verstand, vol trots zichzelf tot Salafist en Jihadist heeft verklaard in een interview. Als olie op het vuur verduidelijkte hij zijn statement door mee te delen dat hij meer dan vijf keren per dag tot Allah bidt. Hoe? Nou, gewoon in zijn dienstauto.

Sharia ook voor de niet-moslim
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De sabbath, David, en meer joodse humor

Deze bijdrage had door Hans van de Mortel sr. gemaakt kunnen zijn. In het spel van de juiste exegese zonder fratsen als protest tegen de laagstaande hypocrisie waarmee smerige religieuze machthebbers de toon aangaande godsdienstwaanzin hebben gezet. Op deze manier krijgt geloof tenminste nog wat warme aangename waarschijnlijkheidsstatus.

P.S.: Ik heb een interview gehoord op de radio met de bedenker van deze prachtige serie met een hoge amusementswaarde. Op alle religie is de humor en het sarcasme met volle teugen losgelaten. Met de vanzelfsprekende uitzondering voor de islam. Want die is nu eenmaal lam. Ook het moslimgeloof komt aan de beurt. Maar . . . u raadt het al, grappen over Mohammed de psychopaat profeet en de Koran zijn angstvallig vermeden. Bewust.

Wie dit volgens mij niet begrijpt moet hoog nodig lid worden van een linkse politieke partij. Hij zal daar een gewillig oor vinden over de leugen aangaande de dooddoener dat niet alle moslims niet deugen. Er bestaat in de wereld niet één moslim die een grap over de profeet weet te waarderen. Ook Aboutaleb niet, de quasi zogenaamde geïntegreerde meest succesvolle moslim in Nederland. HALLO! Deze randfiguur van de hypocrisie heeft zichzelf onlangs geafficheerd als salafist en jihadist. Nee, een feestje bouwen rondom de figuur Mohammed de psychopaat profeet zit er de komende honderd jaren voorlopig niet in zolang moslims maar twee doelen in hun leven hebben: in het aardse leven parasiteren op een kenniseconomie en beschaving die niet de hunne is, en dromen van een eeuwige gelukzaligheid na de dood in het hoerenparadijs van Allah.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pedofilie en ongecontroleerde losgeslagen wellust van een scala aan ongetrouwde zogenaamde vertrouwensmannen in dienst van een gek die zich officieel paus mag noemen, hebben de rooms-katholieke religieuze opperdweilen in Vaticaanstad genoopt tot het 'plunderen' van de Roomse schatkist om daarmee de uit de hand gelopen verboden daden van het grondpersoneel van God wit te wassen.

En nog steeds begrijp ik niet dat onze geliefde professor Hans Jansen op latere leeftijd rooms-katholiek werd. Net zo min dat ik mijzelf begrijp die 12 jaar een voortreffelijke Jehovah's Getuige was bij de Gemeente Watergraafsmeer in Amsterdam. Hoe kun je nu lid worden van zo'n maffe slaafse ongecontroleerde bende als de Getuigen van Jehovah en de rooms-katholieke kerk? Beide organisaties worden geleid door seniele oude mannen die uitblinken door een kijkgebrek op de werkelijkheid van het bestaan.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Nadenken leidt tot inzicht

Vandaar dat moslims die dood in een kist liggen om onder de grond begraven te worden eerst gewassen willen worden omdat ze nog altijd de stank van intolerantie tegenover andersdenkenden met zich meedragen. Hun eisenpakket na de dood gaat nog verder. Zij liggen desnoods op hun zij, maar hoe dan ook moet hun doodskop op de heidense Arabische stad Mekka gericht zijn. Het vieze smerige vergane lijk van de historische perverse pedofiele psychopaat profeet Mohammed heeft dit ruim 1400 jaar geleden zo bevolen vanuit de heidense met geiten en kamelen gevulde Arabische zandbak.

Nadenken leidt tot inzicht
De achterlijkheid die moslims kenmerkt, levert onomstotelijk het bewijs dat moslims niet nadenken. Want dat doet Allah wel voor moslims. Op bevel van de vergane glorie van de historische Arabische sadist en oorlogsmisdadiger Mohammed.
Foutje bedankt
De oorspronkelijk nobele gedachte van de gemeente Hengelo om in 2007 een Islamitische begraafplaats te faciliteren is stukgelopen op geografische onkunde. Een overleden Marokkaanse vrouw is niet conform alle door de Profeet voorgeschreven rituelen onder de zoden te hebben gestopt.
BRON: GeenStijl
Lees hieronder het commentaar van de tot wanhoop gedreven Stichting Islamitisch Begrafeniswezen.
HENGELO 26-2-2007 - De Stichting Islamitisch Begrafeniswezen betreurt de gang van zaken rond de begrafenis van een moslimvrouw op het nieuwe islamitische gedeelte op de begraafplaats aan de Deurningerstraat. Deskundigen zeggen dat de graven in de verkeerde richting zijn aangelegd.

De moslimgraven in Hengelo zijn aangelegd met de lengterichting naar Mekka. Volgens islamieten zouden de graven een kwartslag gedraaid moeten
worden, zodat het hoofd van de overledene in de richting van Mekka ligt. De overledene ligt dan op de zij. Volgens Wijbenga kunnen de graven nog
worden aangepast. De gemeente Hengelo laat weten dat ze nog in gesprek is met de nabestaanden van de overleden vrouw. "Intern wordt er ook keihard aan gewerkt", laat een woordvoerster weten.

Het nieuwe islamitische gedeelte van de algemene begraafplaats aan de Deurningerstraat in Hengelo wordt aangepast. Paden en heggen, die net zijn aangelegd, worden een kwart slag gedraaid ten opzichte van de huidige ligging. Daardoor kunnen moslims worden begraven met het gezicht in de richting van Mekka.

BRON: Stichting Islamitisch Begrafeniswezen
Nederland is er niet beter op geworden met al deze geestelijk ontspoorde moslimmensen van doorgaans Marokkaanse afkomst. En het ergste van dit alles? Zij hebben een Nederlands paspoort en worden door onze nepregering beschouwd als volwaardige Nederlanders die een verrijking zijn voor het culturele leefklimaat van Nederland. In wezen vormen moslims een bedreiging. Zij leveren uitsluitend een bijdrage aan de gemeenschappelijke geestelijke achteruitrgang van onze beschaving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door King George »

Toch heb je op de begraafplaats de minste overlast van de Moslims. Want gematigde Moslims hebben ofwel bij levende lijve de Islam de rug toegekeerd (= afgekickt van de verslaving aan het giftige ideologische opiaat de Islam) of tref je aan op de begraafplaats. Meer smaken lijken we haast niet te hebben.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Toch heb je op de begraafplaats de minste overlast van de Moslims. Want gematigde Moslims hebben ofwel bij levende lijve de Islam de rug toegekeerd (= afgekickt van de verslaving aan het giftige ideologische opiaat de Islam) of tref je aan op de begraafplaats. Meer smaken lijken we haast niet te hebben.
O jawel King! Er kunnen niet genoeg begraafplaatsen zijn voor moslims. Toch ben ik blij dat ze bijna al hun lijken naar Marokko overbrengen. Gewassen en al. Dat het vliegtuig niet de hele tijd richting Mekka kan vliegen stuit blijkbaar op veel begrip bij moslims, want ik hoor hen daar nooit over klagen. Ik heb ook het volste vertrouwen in de goede afloop van het verdwijnen van deze door de profeet bevorderde godsdienstwaanzin onder de laatste der heidenen: Marokkaanse moslims. Of ik dat nog mee zal maken is een andere vraag. En ik ben ook wel overtuigd dat we zo relatief weinig last hebben van moslims, doordat steeds meer overheid onderdanig doet naar moslims toe en begrip toont voor de ziekelijke intolerantie van de religie van haat, afgunst en grote kapsones met een overdaad aan eisen stellende klagers. Voor alle moslims is het een geruststellende gedachte dat onze beschaving heeft gecapituleerd voor de Islam en zijn virusdragers, waardoor zij zonder zich te hoeven schamen kunnen doorgaan met het parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

God is een sadistisch denkbeeld van de verwarde mens

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Toen Obama het stokje doorgaf vertelde hij Trump dat Noord Korea zijn grootste hoofdpijndossier zou gaan worden. Wel, Trump heeft toch een grote stap weten te zetten. Natuurlijk is Noord-Korea een criminele familiemaffiarepubliek, maar we mogen ons gelukkig prijzen dat daar Koreanen wonen en geen Moslims.
Ik heb doorgaans meer vertrouwen in afspraken met de maffia dan afspraken die zijn gedaan met vrouwen en mannen die met de politiek verbonden zijn. Want God dacht ook zo.

Ik wil het eerste bewijs nog zien waarin tot uiting komt dat God te vertrouwen is. Maar misschien is God bereid om zijn ziekelijke onbetrouwbare en deloyale gedrag tegenover zijn beste vrienden te wijzigen. Als er eentje als de grootste psychopaat en sadist aangerekend mag worden, dan is het wel de god van de joden, christenen en moslims. Die smerige onbetrouwbare rat gaf Abraham de opdracht zijn enig geboren zoon aan hem te offeren. Gewoon: op de brandstapel en eerst een mes in zijn hart. God had een vreemd gevoel voor humor. Amder voorbeeld. Hij liet bij Job zo wat alles wat Job lief had afnemen. En als klap op de vuurpijl ook nog eens al zijn kinderen. Zijn vrouw mocht hij behouden. Want zij was het die Job het advies gaf: "Vervloek God en sterf vervolgens." Dit staat in de Bijbel opgetekend zodat dit voorval mensen tot denken aanzet. Maar mensen zijn dom. Dom gemaakt en dom gehouden door (?) God.

God is almachtig verzekeren mij gelovige mensen. Stel je dan de vraag waarom God niet in staat was de uit het leven weggerukte kinderen van Job weer te doen herleven. Om deze rampspoed bij Job voor elkaar te krijgen had God een verbond met Satan gesloten die dit klusje met voortvarendheid en gedreven passie wist te klaren. God kan tevreden terug kijken op zijn smerige handelswijze gelijk de oorlogscriminele profeet Mohammed. Arabieren hebben later, door inspiratie vanuit de Bijbel en de roemruchte woestijnprediking van de profeet, een handboek voor haat discriminatie sadisme en intolerantie geschreven. Dat handboek staat in de wereld bekend als KORAN. Wie hier wat negatiefs over zegt wordt in de hoek van onze beschaving weggezet en met afschuw aangekeken door verontwaardigde moslims.

Als we één ding kunnen leren van de Bijbel is het wel dat we dit boek niet serieus moeten nemen, willen we blijven lachen en rustig doorgaan met ademhalen. Ik voel me nu kip lekker, maar eens was ik psychisch niet helemaal in orde. Ik was toen bij de Jehovah's Getuigen. Zij zijn de mensen die net als ALLE moslims niet twijfelen aan wat een ander over God wist te vertellen. Ik ervaar dat als je geloof stellen in iemand die uit zijn nek lult. Ik ging dus ook uit mijn nek lullen. Maar wel met een aantrekkelijke verpakking eromheen. Wie goed kan lullen, weet zelfs mensen biologische stront aan te smeren als heilzaam middel voor alle kwalen. :roll:

Moslims zaten in de shit. We hadden ze daarin moeten laten verkeren. Maar we zijn als Europa zo dom om hen de gelegenheid te geven op onze beschaving te parasiteren. Gelukkig voor Amerika is er nu Trump.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zichtbare in het oog springende vuile godsdienstwaanzin

Afbeelding

Mislukte mensensoort in beeld

Het is juni 2018. Met temperaturen die oplopen tot de 30 graden. De mislukte mensensoort 'moslims' rukt op in Europa, vermomd in de traditionele kledij ten tijde van de vieze smerige primitieve historische Arabische pedofiele psychopaat profeet, sadist en oorlogsmisdadiger Mohammed. Zij noemen zich moslim en zijn derhalve parasieten van de ergste soort.

In de talrijke moslimlanden valt niks te parasiteren.
Daarom zijn zij hier.
Zodat wij ons weten aan te passen.
Alles gekregen van de goede sint.
Niet op 5 december, maar het hele jaar door.
:scratch:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De mislukte mensensoort moslims

Afbeelding

Bij het fokken van moslims wordt inteelt gebruikt om gewenste karaktereigenschappen en geloofskenmerken te behouden en te versterken.

Wanneer in Islam een eigenschap van de psychopaat profeet Mohammed als wenselijk wordt beschouwd, wordt vaak een moslim, die deze eigenschap al heeft, met een naaste verwant (vader/moeder, broer/zus) gekruist om in de nakomelingen deze eigenschap terug te zien.

Heeft u nog vragen na deze wetenschappelijke ontboezeming? Stel ze gerust op dit forum. Met behulp van Allah ligt pasklare godsdienstwaanzin op de loer die wij een loer willen draaien. U hoeft daar echt niet voor naar een imam in de moskee te gaan om te vernemen met welke voet u het toilet moet betreden om de toorn van Allah te vermijden. Uit kortstondige observatie van biddende moslims leren we dat het bidden op de grond met je achterwerk omhoog richting Allah nooit enige vrucht heeft afgeworpen. Wel een boel stront verpakt in achterlijkheid die aanspoort tot inteelt.

Inteelt is inderdaad zeer schadelijk. Als nauw verwante mensen kinderen krijgen, is de kans op erfelijke ziektes aanzienlijk. Inteelt kan leiden tot psychische aandoeningen. Ook al is de Marokkaanse Aboutaleb intelligenter dan Hans van de Mortel, hij blijft met zijn psychische afwijking als liefhebber van pedofiele godsdienstwaanzin waarmee hij zich tevens profileert als Salafist en Jihadist een gehandicapt mens, behorende tot de onverbeterlijke mislukte mensensoort ‘moslims’.

Joden, christenen en atheïsten gaan telkenmale door naar de volgende ronde. Moslims moeten zich tevreden stellen in hun rol als parasiet op onze kenniseconomie en beschaving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het uitmoorden van andere mensensoorten paste door de eeuwen heen uitstekend in het straatje van de rooms-katholieke kerk.

Het was óf bekeren óf uitmoorden. Enfin, deze video vertelt er meer over. Het speelt zich af in Brazilië. Jammer dat Hans Jansen zich dit niet gerealiseerd heeft. Zo’n lieve intelligente alleraardigste bescheiden professor die alles afwist van het rare foute godsdienstwaanzinnige gedrag van moslims.

https://tinyurl.com/unieke-indiaan
Wat zijn de belangrijkste religies in Brazilië?
Meer dan negentig procent van de Brazilianen zegt religieus te zijn. Bijna tachtig procent van de Brazilianen is rooms-katholiek. Godsdienst is dus erg belangrijk voor de Brazilianen. Katholieken, protestanten en aanhangers van traditionele religies leven vreedzaam met elkaar samen. (HvdM: die arme indianen waren geen aanhanger van een christelijke religie, noch van de rooms-katholieke in het bijzonder.) Vrijheid van religie is grondwettelijk geregeld in Brazilië.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Weleens God horen (slap) lullen?

Bijvoorbeeld over de eerste mensenmens?

Afbeelding

Jammer. Want hij heeft heel wat afgeluld. Vooral in het begin. (in Genesis hoofdstuk 1 staat 6x vermeld dat God sprak. Tot wie staat er niet bij. Duidelijk!) Maar ach en wee. Die kutlul (God) was vergeten eerst smartphones te laten groeien aan een boom, waarmee gesprekken via de voicerecorder worden opgenomen. Zodat het nageslacht alle godsdienstwaanzin, die geënt is op geloof en niets ander, kan omzetten in weten. Want meten is weten. Weten moslims veel. Die weten sowieso niks waar het aankomt op leren en weten. Trouwens, het is genoegzaam bekend dat vooral Marokkaanse kutjochies van moskeevaders een hekel aan leren hebben en al vroegtijdig de staat op gaan om in overtuigend religieus groepsverband andersdenkenden in elkaar te slaan. Een homo bijvoorbeeld heeft geen bestaansrecht.

Islam staat wereldwijd bekend als het afvalputje van eeuwenoude beschaving. Moslims hebben naam gemaakt vanwege hun vasthoudende achterlijkheid waar zij zonder toestemming van Allah niet vanaf willen stappen. Hun baggerreligie Islam is de garantie voor hun superioriteitsgevoel dat gebaseerd is op het niet kunnen presteren in de wereld van vooruitgang, tolerantie en respect voor andersdenkenden.
Islamitische miskleunen en mislukkingen van eeuwen, achterop blijvende ontwikkelingen, stagnerende vooruitgang in denken en doen, een ontstellend volhardend gebrek aan aanpassingsvermogen voor de realiteit van alledag, geven een goed beeld waarin moslims vandaag-de-dag verkeren. Niet in gewetensnood, maar in nog meer zelfverzekerd superioritietsgedrag.

Steeds meer en meer, vooral Marokkaanse vrouwen, bedekken hun waarschijnlijk kaal geschoren domme kop met een stoflap, bedoeld als islamitische schaamhaarlap van het alllereerste uur, toen de nog historische perverse walgelijke vieze pedofiel, sadist en Arabische religieuze oorlogspsychopaat Mohammed de dienst in de woestijn uitmaakte: een leven vol paarden, kamelen en bloedig moorddadig gedrag, neuken met een meisje van negen jaar, en ander religieus geweld uit naam van de knecht van Mohammed: Allah.

In plaats van het kinderachtig gedrag van de god van Abraham middels het plaatsen van een boom inclusief pratende slang, voorzien van de vrucht der verleiding, die een wellust opwekkende lulsmaak met zich meedroeg: de verboden vrucht der begeerte die Marokkaanse vrouwen de ejaculatie van hun leven moest geven, had die god beter kunnen zorgen dat zich geen moslims konden voortplanten op deze aarde vol islamitische onrust en gebrek aan humor. Een vrucht waar 1,7 miljard volslagen ongeschikte mensen voor onze beschaving nog steeds last van hebben: zij die behoren tot de mislukte mensensoort moslims. Zij die psychische problemen hebben met de boventoon van hun geest: de vrouw is en blijft een lustobject. Maar . . . zo is het toch bedoeld door God?

En deze uitspraak komt van het islamitische stuk onbenul, profeet Mohammed, verlengstuk van de achterlijkheid, die zo typerend is voor Marokkaanse moslim mannen die de schuld geven van alle ellende op de wereld door toedoen van niet-moslims, moslim vrouwen en NOOIT aan moslim mannen. Immers, Allah was de woestijnknecht van de lul-de-behanger profeet Mohammed. En de profeet was een vieze vuile gore verkrachter van een minderjarig meisje. Zij was pas negen en maagd. VANDAAR! Vies volk die moslims! Moslims zijn minderwaardige mensen. Dus noem je hier in Europa voortaan geen moslim! Getuigt van gezond verstand.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Door mijn ex en zoon en zijn moeder wordt mij nog weleens - wanneer dat uiteraard in hun straatje te pas komt - verweten dat ik 12 jaren lang - voor mij heel kort - een Jehovah's Getuige was. Hoezo? Ik heb over die 12 jaren niets te klagen. Ik heb veel geleerd. HEEL VEEL! waarvoor dank aan de Organisatie van Jehovah's Getuigen. Leuk toch? Nou dan!

Ik had genoeg van die organisatie op het moment dat diverse vrouwen, die (netjes) voor het uiterlijk, getrouwd waren met Ouderlingen, begonnen te zeiken tegen mij. Dus? Hallo! Zij waren aan het zeiken de facto over wat ik in al die 12 jaren had geleerd onder het schijnbare bewind van waarheidsvinding namens de heilige geest van wie anders dan de afgezant van God, de Heilige Geest: De man is de baas! Iedere vrouw mag tegen mij zeiken. Maar NOOIT een Getuige van Jehovah, die nota bene ook nog eens getrouwd is met een man van de waarheid namens een ander: T.C. Russell (sinds 1870).

P.S.: Ik heb geheel tegen de regels in, nog regelmatig contact met Jehovah's Getuigen met wie ik het genoegen heb te converseren zonder schaamte als lieve aardige mensen. Ach, Diemen is een gezellig kleine plaats. En iedereen heeft goede herinneringen aan mij. Ook hoe ik telkenmale te keer ging tegen het afvalproduct van onze beschaving: MOSLIMS! Dus . . .

Ik heb heel veel dank aan de Organisatie van Jehovah's Getuigen. Onzin. De mens heeft geen vrije wil. Ik weet dat beter dan Mercator. Maar desondanks.

Ik ben die ik nu ben, mede namens hen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Christelijke geloofsinrichtingen veroorzaken afwijkend verdeeld geloof in Jezus. Of zeg maar Paulus.

• anabaptisme • anglicanisme • baptisme • calvinisme • doopsgezinden • evangelischen • gereformeerden • genootschap der vrienden (quakers) • nederlandse hervormde kerk • lutheranisme • methodisme • pinksterbeweging • presbyterianisme • vergadering van gelovigen • vrijzinnig protestantisme • zevendedagsadventisten – jehovah’s getuigen. Etc., etc..

En wat dacht u van Afrika? Hoe de mens het ook wendt of keert, het aankleven bij de een of andere religie is een sekte verschijnsel dat niet zonder rituelen kan. En sluit daarbij vooral seks niet uit. Seks is lekker en belooft een ultieme gewaarwording in de door God geschonken wellust in de mens. Amen. Dat het initiatief tot seks altijd vanuit de hogere in geestelijke rang geschiedt, spreekt haast als vanzelf. Toch merkwaardig als we bedenken dat daarover bij Jezus niets bekend is. Zou hij misschien a-seksueel zijn geweest? Je weet maar nooit. En zo komen we vanzelf bij de grote baas: Allah voor Arabisch gezinde mohammedanen, en God voor de rest van de wereld. Die god was geen man noch vrouw. Dan blijft de vraag: hoe kwam zo'n scheppende macht in godsnaam op het idee om de mens met wellust uit te rusten met alle gevolgen van dien? Vrouwen en mannen die zichzelf bevredigen, mannen en vrouwen die het met elkaar doen, aanrandingen, verkrachtingen, darkrooms, bordelen en mohammedanen die het met geiten doen. Waar is dat allemaal voor nodig? God was gewoon een grote geile viezerik. Seks is altijd voor de mensheid een taboe geweest. Nou ja, althans voor mensen met een diep geloof in de god van de bijbel en de Koran. Want Japanners bijvoorbeeld, kennen helemaal geen problemen met seks. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Dan is er nog een extra verschil op te merken. Namelijk, joden en christenen tonen hoe dan ook respect voor God. Mohammedanen ook, maar meer opvallend de aandacht trekkend door middel van hun achterwerk omhoog naar Allah. :sheik:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De jongeheer van Allah hangt onderuit

Afbeelding

Allah staat al sinds jaar en dag bekend als de geestelijk impotente god van de Islam die geen flauw benul had van het feit dat de aarde niet stilstaat maar draait om de zon (Koran 27:61 - Of wie heeft de aarde in vaste stand gezet en in haar midden rivieren gemaakt en haar van pijlers voorzien en tussen de beide zeeën een scheidsmuur gemaakt? Is er een god met Allah samen? Neen, maar de meesten hunner weten niet).

Moslims zijn impotent waar het hun geest betreft, maar geenszins als het aankomt om kinderen te maken. Er is een scala van medicijnen ontwikkeld voor vrijwel ieder denkbaar islamitisch seksueel probleem. Er zijn pillen voor Marokkaanse mannen die geen stijve krijgen, die geen zin hebben; pillen voor Turkse mannen die te vroeg klaarkomen; sinds kort zijn er pillen te koop die ‘Viagra voor kopvodden’ worden genoemd.

De roze pil Addyi is ontworpen om onder andere vooral lust op te wekken bij islamitische vrouwen met een schaamhaarlap. Het middel werd oorspronkelijk ontwikkeld als antidepressivum en is, mede daarom, zeer controversieel. Vrouwen die lid zijn van de schaamhaarlappenreligie Islam en voor wie het middel niet de gewenste werking heeft, melden wel dat zij zich minder rot voelen over het feit dat ze geen zin hebben om te vrijen. In het verleden is veel nadruk geweest op mannelijke seksuele problemen bij Marokkanen, te weinig op die van vrouwen met een hoofddoek.’

De blik van Marokkaanse mannen is intussen voorbij de biochemie gericht op de robotica. De bionische penis is in opkomst. Maar daarover een andere keer, als Allah’s wil niet meer in het geding is.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

President Obama on Atheism with Bill Mahler

2016 - Op 2.50 verwijst Obama onbedoeld en indirect naar Islam en zijn verschrikkelijke aanhang die bestaat uit de mislukte mensensoort moslims. Jammer dat hij de mislukte mensensoort niet bij naam en toenaam noemt. De tot de dood en verdoemenis veroordeelde achterlijke mensensoort, die nooit vreugde zal beleven op aarde omdat dit, ondanks de getraumatiseerde verwachting dat na de dood eeuwige vreugde aan de paradijselijke horizon zal gloren, hoogst onwaarschijnlijk is,

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hans Teeuwen - Jezus Christus Joden Allah en Hells Angels



Moslims zijn gek op profeet Mohammed. Volgens de geschiedenis is hij een smerige Arabische oorlogscrimineel die een oorlog tegen zijn eigen volk begon omdat hij boos werd daar hij als zelfbenoemde boodschapper van Allah niet werd goedgekeurd. Maar voor 1,7 miljard mohammedanen was de zelfbenoemde profeet het lieverdje van de Arabische zandbak van weleer. In Hadith (geloofswaardige overlevering van de profeet die zelf analfabeet was) staat in deel 1:28; deel 2:161 en deel 7:124 vermeld:
Mohamed zei: "Het Hellevuur werd aan mij getoond en het merendeel die daar verblijven zijn vrouwen."
Verder beschouwde Mohammed de vrouw als een akker die door de man bewerkt moet worden (in de Islam is de vrouw dom en dient voornamelijk om de Arabische wellust op bot te vieren). Dat staat in Koran 2:223
Uw vrouwen zijn akker voor u; zo komt dan tot uw akker zoals gij maar wilt, maar doet iets daaraan voorafgaan voor u zelf."
Over argumenten gesproken. Aan het woord van de profeet mag niet één moslim twijfelen. En de taal van de Koran is het Arabisch, de heilige onbetwiste taal van luchtkasteel Allah. Dus . . . het heeft geen enkele zin om met een mohammedaan (volgeling van Mohammed) in discussie te gaan. Een moslim behoort tot de mislukte mensensoort moslims maar is geenszins dom. Want hij zal nooit de poten onder zijn eigen bouwvallige religieuze stoel wegzagen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:DUIDELIJK...

Afbeelding
De CU hanteert letterlijk het onlogische gebod van Jezus: Hebt u vijanden lief (en daarmee tegelijk uw eigen ondergang). Met de wederkomst van Jezus op aarde zal het allemaal goed komen. Dan wordt er door Jezus geoordeeld en de bokken van de schapen gescheiden. Wat mij betreft had Jezus toch echt wat duidelijker mogen zijn in zijn niet bepaald sterke overtuigende woordenstroom. Hij verrees na drie dagen uit zijn graf. Maakte dat hij wegkwam naar de hemel. Bracht eerst nog snel even een bezoekje aan de apostelen en wist hen te overtuigen dat hij geen spook was. Maar waarom duizenden jaren de mens in opperste onzekerheid achterlaten en niet destijds direct de slechte wereld geoordeeld? Onbegrijpelijk en uitermate ongeloofwaardig en kinderachtig. En dan te bedenken dat wanneer Jezus terugkomt dat dit geen feest zal zijn, maar hel en verdoemenis die het uitbreken van de pleuris ondersteunen in een poel van onnodige verwoesting.

Aan de vernielzucht van Jezus en zijn pappie herkent men de ware god.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Godsdienstwaanzinnige rituelen en vieze mensen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Godsdienstwaanzin past bij vieze mensen

Afbeelding

Moet ik respect opbrengen voor het meest smerige volk ter wereld? JA, roepen de bazen van onze ‘beschaving’ in koor. Want godsdienstwaanzin dient gerespecteerd te worden. India beschikt over raketten maar heeft over het hele land verspreid nauwelijks toiletten.

Voor een verzekerde plaats in het hiernamaals moeten Indiërs regelmatig in de meest vervuilde, niet om uit te houden stinkende open-riool-rivier Ganges, waarin chemisch afval zijn eindbestemming vindt, zich 'verschonen'. Op het platteland van India gaan mensen buiten hun dorp op het veld poepen en plassen bij gebrek aan een toilet in huis. Vrouwen doen dat in de schemering van de avond en lopen de kans aangerand te worden. Als het aan Frau Merkel ligt zouden we naast moslimlanden, ook dit probleem kunnen oplossen (‘wir schaffen es’). Maar wonder boven wonder blijven 1.281.935.911 inwoners in India op hun smerige plek, en – goden zij dank – hebben zij geen aandrang om zich in Europa te vestigen zoals moslims betaamt.

De as van verbrande lijken wordt in de stinkende rivier Ganges uitgestrooid waarin ziek makende bacteriën de dienst uitmaken. Maar voordat het lijk verbrand wordt, gaan getrouwe familieleden eerst naar de dood ruikende rivier om daarin het in doeken gewikkelde lijk te wassen. Overal zijn open rioleringen die in de rivier uitmonden. Al het leven in het water is verstikt.

Over dode heilige koeien die mogelijk ook in de rivier gewassen worden is mij niets bekend. Ook ratten mogen in India, net zo min als koeien, gedood worden. Andersgelovigen vanuit godsdienstwaanzinnige overtuiging vermoorden is weer een ander verhaal. Overigens wel van dezelfde uitgever.

Wetenschappers verwachten dat India met zijn discriminerende kastenstelsel tussen 2020 en 2030 het land met het hoogste inwonertal ter wereld zal worden. Bijna allemaal hindoes.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Godsdienstwaanzinnige rituelen en vieze mensen

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef:De as van verbrande lijken wordt in de stinkende rivier Ganges uitgestrooid waarin ziek makende bacteriën de dienst uitmaken.
Meestal is dat lijk maar half verbrand omdat de o zo spirituele hindoes geen geld wilden uitgeven aan een extra portie brandhout. Het aangebrande kadaver wordt dan maar zo in de Heilige Rivier gekieperd. Onlangs was hier een Vlaamse Goedmens op teevee die overliep van waardering voor de "respectvolle en spirituele manier waarop de Indiërs met hun dierbare overledenen omgaan", véél beter natuurlijk dan de hygienische en discrete manier waarop hier de uitvaart wordt geregeld.
Ik krijg spontaan braakneigingen als ik een van de vele televisie reportages over Indië, Pakistan, Nepal e.d.zie , maar de spiritueel verhongerde Westerling kan er blijkbaar niet genoeg van krijgen. Laat staan dat ik daar zelf ooit een voet zou willen zetten, bah.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Ja ik weet dat. Theorie is leuk, maar praktijkervaring is beter. Waarom godsdienstwaanzin? Weet de rest van de wereld dit dan niet? Ik heb het over WAANZIN! Niet over - godverdomme - godsdienstvrijheid!

Godsdienstvrijheid is de meest geraadpleegde kant van dezelfde medaille die aan de achterzijde bekend staat als

GODSDIENSTWAANZIN

Mocht de wetenschap ooit tot de conclusie komen dat de mens geen vrije wil heeft, dan rest er maar één ding: alle gelovige mensen in God uitmoorden. Want wie de Satan dient moet rekening houden met vette pech!

MOSLIMS ZIJN AFGODENDIENAARS!
MOSLIMS ZIJN AFGODENDIENAARS!
MOSLIMS ZIJN AFGODENDIENAARS!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Leuke Cubanita op die foto. Beter te pruimen dan een Moslim. Hierover mag toch wel even een Ohbie et Ohbie worden uitgesproken?

Naar ik heb vernomen tref je op Cuba geen ene Moslim aan.
Vrouwen op Cuba scheren hun pruim af. Net zoals moslim vrouwen. Heeft te maken met hygiëne zo luidt de uitleg.

Ik heb mij aangepast bij die wijsheid en voor die gelegenheid mijn haardos bij mijn gerief verwijderd. Blijft nog altijd over het verschil in geestelijke hygiëne. Dat is altijd al goed verzorgd geweest in Cuba en in de rest van de wereld die geen Islam aanhangt, ondanks de geestelijk onderdrukkende dictatuur in Cuba van - God zij dank hij is dood - de man in zijn eeuwige gevechtstenue Fidel Castro.
De geestelijke hygiëne van de moslimmens is sinds de opkomst van de historische vieze smerige perverse Arabische pedofiele psychopaat profeet en liefhebber van geweld en oorlog Mohammed 1400 jaar geleden, met de noorderzon vertrokken.

De geestelijke zwakheid bij moslims valt af te lezen aan het grote getal van hun aanwezigheid in Europa: zij manifesteren zich in Europa steevast als overtuigde parasieten op onze kenniseconomie en beschaving.

Volgens betrouwbare bronnen is inteelt bij moslims een van de oorzaken van hun achterstand op geestelijk niveau waarbij zelfstandig kritisch denken een kind is dat met het halal water van Islam definitief is weggespoeld.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Religieuze mensen zijn geestelijk zwaar gehandicapt

• MOSLIMS aanbidden de smerige sadist en onzichtbare dictator Allah (Arabische vertaling voor god). De strontvervelende schreeuwlelijk met door de profeet verkeerd afgestelde hersencellen die als knikkers in een glazen bol de hele dag rondtollen als weerzinwekkende tegen elkaar botsende tegenstrijdigheden. Zelf kritisch nadenken en hersens gebruiken door moslims wordt al vanaf de geboorte afgeleerd en als haram beschouwd.
• JODEN worden gelinkt aan de tiran en genocide-god JHWH. Die god had allang opgehangen moeten worden aan de hoogste kale boom. Ondanks dat zijn naam JHWH (Jehowah) 7000 keer voorkomt in de Bijbel en in de Koran de naam van Jehovah niet een kéér.
• JEHOVAH'S GETUIGEN aanbidden dezelfde kosmische afwijking als de joden. Aardige mensen die doorhebben dat politiek smerig is maar daarbij zelf halsstarrig weigeren hun evenbeeld in de spiegel te herkennen. Zij zijn te vergelijken met moslims die ook menen de waarheid in pacht te hebben en net zo fundamentalistisch zijn dankzij duivelse invloeden die een ernstige verstoring in de hersenen veroorzaken. Zelf nadenken en hersens gebruiken is verboden bij die sekte.
• CHRISTENEN die geen Jehovah’s Getuige zijn, bevinden zich in dezelfde religieus stinkende vijver van onberedeneerde geestelijke materie. Ook zij geloven onvoorwaardelijk in de familie van Jehovah (soms ook buiten hun deur Jaweh genoemd) met alle gevolgen van dien. Dat daaruit grote kunstenaars, filosofen en economische vooruitgang zijn voortgekomen doet niet ter zake. Zij vereren de dwaze zoon van Jehovah die logischerwijze tussen twee misdadigers aan een kruis werd gehangen omdat hij de foute ambitie had koning van de joden te worden om hiermee de Romeinen uit het land te verdrijven. Uiteraard met geweld.
• HINDOES. De religie met de meest smerige vieze mensen die net zoals moslims gerekend kunnen worden tot de mislukte mensensoort. Voor een schoon geweten gaat dat miserabele volk een bad nemen in de meest smerige stinkende rivier van de wereld: Ganges. En het liefst op het punt waar het chemische afval en strontlozingen uit de rioleringen samenkomen. Een rivier zonder leven maar met gestoorde mensen zonder hersenen.

Overigens bestaan er in de wereld 10 hoofdgodsdiensten en zeker 10.000 sekten. Daarvan 6000 in Afrika en 1200 in de VS.

Het meest verstandige en begrijpelijke gesprek kunt u dus het beste voeren met een atheïst. Uitzonderingen onderstrepen deze afwijking van het verstand.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Pilgrim »

Hans v d Mortel sr schreef:...omdat hij de foute ambitie had koning van de joden te worden om hiermee de Romeinen uit het land te verdrijven. Uiteraard met geweld.
War heb je dit vandaan? Daar is mij niets van bekend. :thinking:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hoe kan islam een vredelievende religie zijn, als de Koran vol met smerige sadistische onmenselijke haatteksten staat?

De enige religie waarvan de volgers respect eisen, omdat zij niet in staat zijn respect te verdienen is Islam. Bill Maher, comedian en logisch denker, legt haarfijn uit waarom. Volgens Hans van de Mortel zijn moslims arme achterlijke stakkers die niet in staat zijn te relativeren en daarom het leven bezien door een beslagen bril vol krassen en barsten. Dat vergemakkelijkt voor hen het niet kunnen begrijpen van de weerzinwekkende Koran. Het enige boek dat telt voor moslims met een lovende recensie van Satan. Zij weten niet beter dan dat dit boek geschreven is in de taal van boeman Allah: het Arabisch. Vandaar de onoverbrugbare achterstand van moslims op onze kenniseconomie en beschaving. Want de Arabische taal is van ondergeschikt belang en van nul en gener waarde voor wie vooruit wil komen in in deze wereld.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie