De utopie van de VRIJE wil

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef: Ik ben ervan overtuigd, vanuit mijn PERFSOONLIJKE MENING, dat wanneer het kolonialisme niet was afgeschaft, de minder IQ bedeelde wereld er nu VEEL BETER voor zou staan.
Zo zie ik het ook. Stel dat een of andere bevlogen dierenvriend hier de absolute macht krijgt en decreteert dat alle honden en katten moeten "vrijgelaten" worden omdat ze onderdrukt/verzorgd/gemanipuleerd(schrappen wat niet past) worden door hun baasjes hoe zal het die beesten vergaan denk je ?
Ofwel verkommeren ze en komen om van honger en ontbering (zonder ontwikkelingshulp) of ze groeien zo explosief in aantal( met ontwikkelingshulp) dat ze hun vroegere baasjes verslinden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Als de mens echt een vrije wil heeft, is hij in staat te twijfelen.

Ehhh . . . Ik, ik ben een berucht twijfelaar. Ik twijfel zelfs aan het nut van het bestaan van de moslim. Heb ik dan een vrije wil? Geenszins. Ik ben slechts gezegend met een soort gave van boven, of van beneden, of door de evolutie gevormd en tijdig vastgelegd in het DNA van mijn voorouders. Ik WEET het niet; daarom twijfel ik. Ik denk dat ik sowieso al niets weet. Alles wat ik weet, heb ik van anderen. En juist daar wringt hem de schoen. Ik accepteer wetenschap, maar geloof niet alles wat die regelmatige bedriegers ons op de mouw spelden. Om de simpele reden dat ook zij GEEN vrije wil hebben. Een waarempele wetenschapper twijfelt. Hij denkt na, net zoals ik, ondanks dat ik geen wetenschapper ben.

De wereld kenmerkt zich al eeuwen door twee groepen mensen. De eerste groep die de beste is, is de positieve mens die resultaten boekt in de vooruitgang voor iedereen (joden, christenen, andere niet-moslim gelovigen en atheïsten).

De tweede groep bestaat uitsluitend uit moslims (1,7 miljard :thinking:), de mislukte mensensoort met een voornamelijk negatieve kijk op de werkelijkheid en een geestelijke blokkade van wat het mooiste en meest nuttige in de mens waarborgt: de twijfel. Moslims zijn de beruchte dragers van het Islamvirus, de verschrikking voor elke democratische staat omdat dit virus een wezenlijk gevaar vormt voor de vrijheid van het individu. Maar democratische regeringen - hoe vreemd dat ook moge klinken - ervaren dit niet, hebben er geen boodschap aan, of willen het niet zien en aan de orde stellen omdat het niet in hun smerige politieke straatje te pas komt. Zij sluiten de ogen voor de onnoemelijke achterlijkheid van Islam en zijn moslims, alsof men bang is blind te worden voor de werkelijkheid.

Door mijn twaalf jaren ervaring als een van de meest succesvolle Jehovah's Getuigen (eigen roem stinkt, maar dan nog . . .), heb ik inzicht gekregen in het soort denken van de dragers van het Islamvirus. Ik ben niet Beta intelligent, maar beschik wel over een sterke sociale intelligentie en was slim genoeg om met moslims in contact te komen aan de deur. Natuurlijk NOOIT met de Bijbel in de hand. Maar met een vriendelijk woord en getoonde interesse in . . . jawel . . . Allah, de god van Abraham waarin ook ik toen geloofde. Zoek de gezamenlijke interesse! En dat deed ik ter wille van mijn eigen succes. Slim zijn kan geen kwaad als het de werkelijkheid niet schaadt. [icon_lol.gif]

Excuus voor deze lange intro. Ik kan daar slechts een kort filmpje tegenover stellen. En ik kan u verzekeren, de moslim heeft geen vrije wil. Ook ik niet. Maar ik ben op zijn minst geen lul, een mislukt mens. Ik pas mij aan de werkelijkheid aan. Want het doel van het leven is overleven. En hoe doe je dat? Door je van ALLE moslims te ontdoen. Voordat het te laat is. Maar . . . ik kan dat niet in mijn eentje. [icon_lol.gif] :emm2:

Islam accepteert onder geen beding scheiding van kerk en staat. Want Islam is zaligmakend voor de wereldorde en het verplichte geloof in Allah overeenkomstig de met geestelijk en fysiek geweld verkregen superioriteitsgedachte over de wereld namens de vieze smerige pedofiele sadistische oorlogstirannieke Arabische psychopaat profeet Mohammed. Hoezo en waarom zou ik beledigend zijn tegen iemand die sadisme als het hoogste geestelijke goed uit de achterlijke woestijn van lang geleden als zijn perpetuum mobile orgasme ervaart? Niet één moslim wil zijn ongelijk toegeven omdat hij niet in staat is logisch te denken en te redeneren. Ik beledig niet. In tegendeel, ik waarschuw ervoor dat wie geestelijk vergif als geneesmiddel voor de ziel drinkt, niet boos moet worden wanneer hij eerst stuiptrekkingen krijgt omdat zijn eisen niet ingewilligd worden om uiteindelijk te sterven als een schurftige hond die door onze beschaving normaliter in het asiel wordt gehuisvest om afgemaakt te worden in het belang van de volksgezondheid.

In de video: Broeder Ahmad ibn Hoessein over de scheiding van Islam en staat.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wie meent dat gij een vrije wil heeft, vindt zichzelf doorgaans een beter mens dan de ander.

Ik heb geen vrije wil en vind mij desondanks beter dan de ander.

Ik moet er wel bij vermelden dat mijn overtuiging uitsluitend naar moslims is gericht. :sly7:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Je zult maar last van nachtmerries hebben wat je natuurlijk niet wilt.

De meeste dromen herinner ik mij wel. Vroeger probeerde ik mij te focussen op iets waarvan ik wilde dromen. Raar maar waar, dat was nooit van een groot en gratis bordeel. Trouwens - en daar gaat het hier om - dat heeft geen enkele zin weet ik. Omdat wat je ook wilt dromen, de vrije wil bestaat niet. Het gaat vaak bij mij vaak over vroeger, over mijn werk. Een enkele keer droom ik dat ik in een situatie ben waarin ik moet vechten. Dan lig ik op de grond en weet met mijn snelle veelvuldige karate-achtige traptechniek mijn tegenstander op afstand te houden. Ik schrik dan meestal wakker omdat ik de muur raak. Verdomme, dat is toch ergens bloedlink. Maar gelukkig heb ik er nooit schade door ondervonden.

Kinderen graven graag kuilen. Maar als je vraagt wat ze later willen worden, zullen ze nooit antwoorden: doodgraver. Terwijl dat toch het doel van het leven is: doodgaan. Maar ik begrijp het wel. Dan graaft een ander voor jou. Daar heeft die mens voor gekozen. Want dat wilde hij nu eenmaal.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

WAANZIN
In de miljarden kostende nieuwe hoofdstad van Myanmar woont bijna niemand. De dictator Than Shwe liet de stad bouwen omdat hij een invasie van amfibieën vreesde. Die bleef uit. De toestroom van nieuwe inwoners ook.

Welkom in Naypyidaw, de hoofdstad van Myanmar. Dit kunstmatige eerbetoon aan de gloriedagen van de militaire junta (die sinds de Tweede Wereldoorlog in Myanmar aan de macht is) heeft alles wat een 21e-eeuwse hoofdstad hoort te hebben: rijen met torenhoge hotels, grandioze musea en 16-baans snelwegen. Er is maar één ding dat deze hoofdstad onderscheidt van alle andere hoofdsteden: er lijkt niemand te wonen.

Afbeelding
16-baans snelweg richting het enorme parlementsgebouw te Naypyidaw.
Het hele verhaal is hier te lezen

De gedachte dat de mens een vrije wil heeft is ronduit bizar te noemen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Die zogenaamde vluchtelingen uit -Afrika die allemaal roetzwart zijn, betalen een flink bedrag om de zee over te steken in een gammel bootje dat vervolgens zinkt of binnenkort aan zinken toe is.

Dan komt er een robuust schip voorbij varen als een soort uit de kluiten gewassen rondvaartboot met een missie die heelhuids door de keuring is gekomen en als zeewaardig is gecertificeerd. Je kunt als drenkeling meevaren, maar ook door zwemmen. Ik begrijp er helemaal niets meer van dat dit soort reddingen gratis is. Mensen die aan de oversteek zijn begonnen zonder na te denken, zijn niet desperaat, maar levensgevaarlijk krankzinnig. Die wil je niet in onze beschaving hebben. Die moet je aan hun 'vrije' wil overlaten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef: Mensen die aan de oversteek zijn begonnen zonder na te denken, zijn niet desperaat, maar levensgevaarlijk krankzinnig.
Ik zou wel s de échte cijfers willen zien van de zwarten die verdrinken en diegene die heelhuids Europa bereiken. Het zou me niet verbazen dat iemand hier die zich tweemaal per dag op de Europese wegen begeeft om te gaan werken vele malen meer risico op zware verwonding of dood loopt dan donkere Mohammed die zijn migratie oefening maar 1 maal moet doen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Homoseksualiteit bewijst dat de mens geen vrije wil heeft.

Je kunt homoseksualiteit natuurlijk ook als een afwijking beschouwen. Als dat vastgesteld wordt in de klaslokalen hebben we een goed begin. Vertel er echter wel bij dat het een afwijking van moeder natuur is. En daar kan geen mens wat aan doen. Jezelf veranderen is moeilijk als moeder natuur niet meewerkt.

“Mohammed, jij bent moslim, is het niet?” - “Ja meester,” is dan het logische antwoord. Want Mohammed komt uit Marokko. En in Marokko is bijna iedereen moslim. Maar Mohammed zou zich best kunnen veranderen door geen moslim meer te zijn. “Waarom doe je dat dan niet , Mohammed?” vraagt meester Hans. “In Europa zijn de meest mensen geen moslim. Omdat ze heel erg intelligent en verstandig zijn. Heb jij je weleens afgevraagd waarom dat zo is?” Bijna alle moslim kinderen zijn vanaf hun geboorte opgevoed met de indoctrinatie van de Islam. Een religie uit de Arabische woestijn die gekoppeld is aan de tragische ziekelijke denkbeelden van de profeet Mohammed. "Wat is erger," vraagt meester Hans aan Mohammed. "Pedofilie en kinderverkrachting of homoseksualiteit?"

Als alle leraren in Nederland uitleggen wat er mis was aan profeet Mohammed, kunnen we eindelijk open kaart spelen. Het kan niet zo zijn in een hedendaagse democratische beschaving dat de ene helft de profeet ziet als een beter mens dan wat de niet-moslim ooit zou kunnen worden, en de andere helft zich bewust is van de historische feiten over de Arabische profeet die hem regelrecht richting achter de tralies doen belanden wegens ernstige misdaden tegen de menselijkheid als kinderverkrachter en als oorlogsmisdadiger.

Dit is een vrij land. Iedere moslim mag kiezen. Dat is zich opstellen als een nazi in de tijd van Hitler, of het fascisme en de jodenhaat van de historische fascistische Arabische profeet Mohammed afkeuren. De Koran propageert jodenhaat en walgelijk weerzinwekkend sadisme. De meeste Marokkaanse jongeren vinden dat een goede zaak. En dan te bedenken dat de koning in Marokko faliekant tegen jodenhaat gekant is. Hij betreurt het dat juist zoveel joden zijn land hebben verlaten voor emigratie naar Israël. Niet vanwege jodenhaat in Marokko, maar omdat van Israël nu eenmaal een bijzondere aantrekkingskracht op bijzondere mensen uitgaat. Een hypermoderne democratische staat met 20% Arabieren die niet te vertrouwen zijn. Als u begrijpt wat ik bedoel.

Voor de rest is het natuurlijk vanzelfsprekend dat homo's geen normale mensen zijn.
Stel je voor dat de meerderheid op aarde homo of lesbisch is . . . De natuur gedraagt zich wonderbaarlijk maar zal zichzelf nooit de das omdoen. Dat nodigt tenminste uit tot een zucht van verlichting. Want er is wel degelijk iets mis met homo's. Hij neukt namelijk nooit zijn partner van voren. En God gebood het eerste mensenduo: "Gaat heen en vermenigvuldigt u." Een homo heeft zichzelf niet gemaakt. Dus wie zou er dan strafbaar moeten zijn? Juist ja. GOD! Bij deze is kleuter God bij verstek ter dood veroordeeld. Dat God allang dood is, doet er niet toe. Hij was immers nog nooit veroordeeld. Bij deze dus. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mensen te redden voor de eeuwigheid. Dat is de bedoeling van een buitenaardse intelligentie.

Aldus Stefan Denaerde, pseudoniem van Ad Beers, een heel nuchtere bepaald niet zweverige miljonair zakenman, in zijn boek Buitenaardse Beschaving en De Universele Schepping.
A.C.M. Beers was een geslaagd auto-importeur die voorkomt in de Quote top 100 van rijkste Nederlanders van 1990. Geschat vermogen: 185 miljoen gulden. Hij overleed onverwachts in 1998.
Interview met A. Beers in het boeiende Radioprogramma Damocles van de KRO.
Ik heb lang geleden met interesse naar deze late uitzending van Damocles in de nacht van zaterdag 10 maart 1990 op zondag 11 maart 1990 geluisterd, en heb hem op cassette staan. Maar met wat hengelen in internet heb ik deze digitale uitzending kunnen vangen. Ik beveel deze bijzondere interessante en boeiende luister ervaring warm aan bij iedereen die over een nieuwsgierige geest beschikt.

Dit interview maakt vooral duidelijk dat de mens geen vrije wil heeft. Daarom is het juist zulk interessant luistervoer.


Hier vindt u overigens meer info

KRO Damocles 10-11 maart 1990. De uitzending.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Pilgrim »

Ik heb zijn eerste boek destijds nog gelezen, maar dat is al heel lang geleden.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Een slimme directeur gaf zijn salesteam (allemaal mannen) een gouden oorbel voor hun vrouw. Met de toezegging erbij dat ze de andere oorbel zouden krijgen als ze hun verkoopdoelen hadden gehaald. Vanaf dat moment vonden de vrouwen het prima als hun man overwerkte. Sterker nog: ze moedigden hen aan.
Ik ben nog slimmer als de directeur. Ik zou de mannen van mijn salesteam uit een gouden collectie oorsierornamenten zelf laten uitzoeken wat zij aan hun vrouw willen geven. Ik moet de eerste nog tegenkomen die zegt: "Daar doe ik niet aan mee. Dat wil ik niet."
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dat de mens geen vrije wil heeft blijkt vooral uit het feit dat 1,7 miljard mensen op de wereld niet in staat zijn om hun hersens te gebruiken. Er bestaat dus wel degelijk een mislukte mensensoort: MOSLIMS!

Wat Allah weet, had Mohammed al eerder bedacht

Afbeelding

door HANS VAN DE MORTEL

Dit bijvoorbeeld. Gelezen in de Koran, het heilige onvervalste boek van Allah dat in het Arabisch opgeschreven is, de taal van Allah. Tenminste, dat beweren 1,7 miljard achterlijke mensen, moslims genoemd. Over hoe de eerste mens geschapen werd en dat Allah uitsluitend Arabisch sprak. Duidelijk. Deze woestijngod die zijn kracht ontleende aan diverse maanstanden, is al sinds mensenheugenis doofstom. Vandaar dat moslims behoren tot de mislukte mensensoort moslims. Maar dat wist u al, wanneer u mijn dagelijkse ontboezemingen over de perverse tweedehands schaamhaarlappen- plagiaat en achterstandsreligie Islam leest.

Koran 23:12/14
(12) En Wij hebben de mens geschapen uit een uittreksel, uit leem. (13) Daarna maakten Wij hem tot een druppel in een stevige bewaarplaats. (14) Daarop schiepen Wij de druppel tot een bloedklonter (‘alaqah), waarop Wij de bloedklomp tot een vleesklomp (moedghah) schiepen, waarna Wij de vleesklomp tot beenderen schiepen, waarop Wij de beenderen bekleden met vlees; daarna brachten Wij hem voort in een tweede schepping. Gezegend dus zij Allah, de Beste der Scheppenden.
Wie uit de Koran leert zal alles klakkeloos moeten overnemen. Waaronder minstens 1,7 miljard moslims dus. Niet verwonderlijk dat zij als parasieten op onze kennisbeschaving door het leven gaan.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Moslims en geloofsjoden hebben een hekel aan integreren

Afbeelding

Weleens een Marokkaans of Turks kind met een echte leuke stoere Hollandse naam tegengekomen? Zoals Hans, Jan, Piet, Klaas. Of Mieke, Ans, Ria, Truus? De wereld is vol mooie namen in alle talen. Maar moslims en geloofsjoden vinden dat niks. Arabische, Turkse en Hebreeuwse namen, dat is waar de mislukte mensensoort aan vast houdt. Een kopvod is niet op zoek naar een leuke gezonde Hollandse jongen. Aboutaleb, de beruchte Salafist, Jihadist en burgemeester van Rotterdam zei ooit dat hij zijn dochter liever met een moslim thuis zag komen. Hoezo integreren?

Moslims zijn nog altijd in de minderheid in Europa. Maar wat valt er te verwachten wanneer zij in de meerderheid zijn? Daar weleens aan gedacht? Is het u nooit opgevallen dat alle moslimlanden smerige fascistische dictatuurstaten zijn? Of een schijndemocratie zoals Turkije? Israël echter is een voorbeeldige democratie. Heeft u dan nooit begrepen dat het moslims uitsluitend te doen is om het NEDERLANDSE PASPOORT? Dat moslims vanuit hun geloofsovertuiging parasieten zijn op onze kenniseconomie en beschaving? Zij willen niks met onze samenleving van doen hebben. Joden wel. Zij dienen de wetenschap. Waarvoor dank.

In een Nederlandse slagerij, die doorgaans is voorzien van de nodige tolerantie, kunt u allerlei soorten vlees kopen. Lams, varkens, schapen en rund. Roept u maar. Een Marokkaanse of Turkse slager verkoopt geen varkensvlees. Die is hier uitsluitend vanwege het Nederlandse paspoort. Ook een Joodse slagerij toont geen tolerantie.

Dat de heidense woestijnprofeet Mohammed pedofiel was, weet de hele wereld, ook moslims. Maar dat was vroeger volgens hen heel normaal. Net zo normaal als dat de profeet op eigen initiatief een vieze vuile smerige haatoorlog begon. Niet alleen tegen joden, maar ook tegen zijn eigen zandbak genoten die zijn fabelachtige gedrag van geloofspsychopaat niet wilden delen. Geen woord van afkeuring hierover door moslims.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Ariel schreef:Deze bommeldingen komen zo goed uit. Ik heb een ernstig vermoeden dat men dit doet om Trump te beschadigen.

Degene die deze brieven stuurt weet donders goed dat alle post van deze lieden gecontroleerd wordt.
De linkse kliek wordt echt dommer en fantasielozer met de dag. Eerst waren het de Russen, dan al die hoeren die zgz. met Trump seks hadden gehad, elke dag was er wel een of andere "sensationele" onthulling waar een week later niemand meer over sprak. Nu dit weer .
De geest is uit de fles. Wat voor geest die de mens in zijn macht heeft?

De zieke geest!

Vrije wil? Ach kom op nou! De mens kan wel willen, maar is machteloos tegenover de Tijdgeest. Neem het immigratieprobleem dat nooit een probleem was tot de ernstig geestelijk ziek gestoorde Frau Merkel zich namens HEEL Europa met het probleem ging bemoeien dat door haar zelf was veroorzaakt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Homo word je niet. Homo ben je!

Als u denkt dat de mens een vrije wil heeft dan dient u wel te bedenken dat honderden jaren lang, zo niet langer de vrije wil taboe is verklaard. Veelal door vieze smerige hypocriete religieuze leiders, maar ook door de mensen die aan de touwtjes van de politieke macht trokken. Ach, er is niet voor niets altijd oorlog en geweld geweest. De mens wordt immers altijd overheerst in zijn nadeel. Mits hij vrijwillig toegeeft aan zijn eigen onderdrukking. En vooral dit laatste zien we juist zo sterk aan populariteit winnen in democratische landen. Vrije wil? Ach kom nou!

LIEVER 1000 HOMO’S OM MIJ HEEN DAN 1 MOSLIM.

Het grote voordeel en de positieve impact van homo’s is dat zij geen schuld dragen aan de wereldoverbevolking. Of je nou aan de voorkant neukt of aan de achterkant. Het andere lijkt mij pijnlijker dan het ene. Dat is het enige verschil, want het hele leven draait uitsluitend om seksgenot. Voor wie gelooft: zo heeft Allah het gewild. Veel mohammedanen neuken van achteren (geit e.a.). Zij gedragen zich opvallend vaak als homo’s. Seks zonder huwelijk is verboden. Maar daar heeft islam een een-dagshuwelijksregeling op gevonden. Neuken voor een dag op huwelijk dat slechts één dag geldig is. De Sharia staat dit toe. Lang leve de moslim hypocriet!

De Ieren hebben in mei 2015 democratisch massaal ‘ja’ gezegd tegen het homohuwelijk. Een mooie stap voorwaarts op weg naar gelijke rechten voor homo’s en hetero’s, maar wereldwijd is het nog altijd droevig gesteld met de acceptatie van homo’s. In onderstaande achterlijke 79 landen is homoseksualiteit strafbaar. U gelooft toch niet dat moslims en andere tot de mislukte mensensoort behorende wezens zullen inbinden? Moslims zoals burgemeester Aboutaleb en uw aardige Marokkaanse buurman kruipen nog liever in de kont van een kameel dan afstand nemen van hun parasitaire geestelijk ontwrichte gedrag op onze kenniseconomie en beschaving.

AFRIKA
1 Algeria
2 Angola
3 Botswana
4 Burundi
5 Cameroon
6 Comoros
7 Egypt
8 Eritrea
9 Ethiopia
10 Gambia
11 Ghana
12 Guinea
13 Kenya
14 Liberia
15 Libya
16 Malawi
17 Mauritania
18 Mauritius
19 Morocco
20 Namibia
21 Nigeria
22 Senegal
23 Seychelles
24 Sierra Leone
25 Somalia
26 South Sudan
27 Sudan
28 Swaziland
29 Tanzania
30 Togo
31 Tunisia
32 Uganda
33 Zambia
34 Zimbabwe

AZIË EN HET MIDDEN-OOSTEN
35 Afghanistan
36 Bangladesh
37 Bhutan
38 Brunei
39 Daesh (or ISIS / ISIL)
40 India
41 Iran
42 Iraq
43 Kuwait
44 Lebanon
45 Malaysia
46 Maldives
47 Myanmar
48 Oman
49 Pakistan
50 Palestine/Gaza Strip
51 Qatar
52 Saudi Arabia
53 Singapore
54 Sri Lanka
55 Syria
56 Turkmenistan
57 United Arab Emirates
58 Uzbekistan
59 Yemen

AMERIKA
60 Antigua & Barbuda
61 Barbados
62 Belize
63 Dominica
64 Grenada
65 Guyana
66 Jamaica
67 St Kitts & Nevis
68 St Lucia
69 St Vincent & the Grenadines
70 Trinidad & Tobago

OCEANIË
71 Cook Islands
72 Indonesia (Aceh Province and South Sumatra)
73 Kirbati
74 Nauru
75 Papua New Guinea
76 Samoa
77 Solomon Islands
78 Tonga
79 Tuvalu

BRON Verboden homo te zijn.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef:In onderstaande achterlijke 79 landen is homoseksualiteit strafbaar.
Dat zijn ongeveer dezelfde landen die dat pact van Marakkesh ondertekend hebben ! In die landen wordt er enorm op los geneukt en dus weten ze met hun demografisch overschot geen blijf.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Toekomst van Islam

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Is dit de toekomst van islam?

Afbeelding

Homo-imam vraagt zich af: 'Waarom mag ik van de Islam geen homo zijn?'
Hans van de M: "Omdat de Islam en Koran in commissie vrouw onvriendelijk zijn."


Het is zelfs zo erg gesteld met dat achterlijke fascistische discriminerende Islam zooitje dat zelfs Eva de vrouw van Adam opzettelijk is weggelaten in de Koran. Ondanks dat de perverse pedofiele bepaald niet okselfrisse psychopaat profeet Mohammed bekend stond als notoire plagiaatpleger van de Bijbel waardoor de Koran met recht een tweedehands boek genoemd mag worden waarin het haat zaaien en vervloeken van andersdenkenden alle kanten op spettert als een dolle hond die van zijn eigen braaksel geniet.

Voor wie hierover nog niet heeft nagedacht: Allah was de knecht van de Arabische machtswellusteling en oorlogsmisdadiger Mohammed.

VIDEO
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Je hoeft geen Duits te verstaan.
Alleen maar kijken en vooral aanhoren!


Het orakel Angela Merkel

Inhoudelijk vertelt zij alleen maar over wat er eerder is gebeurd. Een grote saaie opsomming van overbodige achterhaalde informatie. tsja . . . daar kun je geen buil aan vallen. 'Tantje Betje' heeft haar les wel geleerd met haar onnadenkende uitspraken in het verleden die tot een Europese ramp hebben geleid.

Wat valt u op? Wahnsinn Frau Mutti Merkel praat zonder rustpauzes. Zij denkt schijnbaar helemaal niet na. Zij ratelt aan een stuk door: de automatische piloot. Fidel Castro kon soms zes uur aan een stuk door oreren tegen het volk zonder ook maar een greintje van vermoeidheid te tonen. We kennen er nog eentje: Hitler.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef: Het orakel Angela Merkel
Een raar fenomeen, dat "aan de goede kant van de geschiedenis" willen staan. Merkel lijdt aan die ziekte, maar ook heel wat mindere goden zoals de Belgische premier Charles Michel. Want wat koop je daar nu voor ? Logischer lijkt mij een politicus die de belangen van zijn landgenoten wil verdedigen. Dat moralistische toontje is hetzelfde als in een winkel een croissant gaan kopen en de bakker geeft een oneetbaar gluten en lactosevrij brood met de boodschap dat dat beter is voor je gezondheid.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:Logischer lijkt mij een politicus die de belangen van zijn landgenoten wil verdedigen. Dat moralistische toontje is hetzelfde als in een winkel een croissant gaan kopen en de bakker geeft een oneetbaar gluten en lactosevrij brood met de boodschap dat dat beter is voor je gezondheid.
De juiste omschrijving van hoe Linkse politieke Frankfurt Schule denkers de individuele mens behandelen en bezien: als een manipuleerbare hansworst.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Osama I. zelf zegt zich niets van die avond te kunnen herinneren. Volgens een psychiater en psycholoog van het Pieter Baan Centrum waar hij werd onderzocht, verkeerde hij in een psychose en zou hij volledig ontoerekeningsvatbaar zijn. Als de rechtbank die conclusie overneemt, dan kan Osama I. geen gevangenisstraf opgelegd krijgen, maar wel een behandeling in een tbs-kliniek. De rechtszaak duurt drie dagen.
Het begrip: een beetje ontoerekeningsvatbaar tot volledig ontoerekeningsvatbaar, geeft een rek aan van heb ik jou daar. En deze onzin moeten we overlaten aan incompetente corrupte rechters die bij zichzelf uitsluiten dat ze zelf ontoerekeningsvatbaar zijn? Want wie oordeelt over rechters? Wat een arrogantie en brutaliteit van heb ik jou daar.

Ik - heb dit niet bedacht, maar wie dan ook. En daarmee is het een feit dat we indirect hebben geaccepteerd dat de mens geen vrije wil heeft. Maar waarom doen we daar dan zo stiekem over?

Ariel is overtuigd van de (haar) vrije wil. Toch niet. Anders zou zij niet op de proppen komen met het begrip 'ziekte' wanneer de vrije wil in het geding is. Ontoerekeningsvatbaar is geen ziekte. Alzheimer wel. Tsja . . . wie wil er nu Alzheimer of eerder doodgaan? Bijvoorbeeld aan kanker? Het is de brutaliteit van de heersende machthebbers om zichzelf goed te praten. Kom op zeg! Het is toch te dwaas voor woorden dat een 'crime passionel' beduidend minder wordt bestraft dan een moord vanwege geldelijk gewin. Een moordenaar hoort de doodstraf te krijgen. Niet in het Hiernamaals, maar hier op aarde als hij nog leeft. Ik ga daar niet over. En God met zijn zoon Jezus is een verzamelaar van criminelen, waarvan sommige een beetje en andere volledig ontoerekeningsvatbaar zijn. Hij (Jezus) gaat de mislukte mensensoort pas oordelen wanneer iedereen de hoop op gerechtigheid heeft opgegeven. Ook degenen, waarvan niemand weet dat ze ooit bestaan hebben, zullen uit hun graven tevoorschijn komen. Slechts het meesterlijke bevel van de Heer van boven voldoet om de doden te laten gehoorzamen. Het bij elkaar zoeken van verloren lichaamsresten kan met een gerust hart overgelaten worden aan Jezus. Misschien krijgt hij daarbij hulp van een peloton engelen. De vleugellamme vogels in dienst van God moeten toch wat te doen hebben, nietwaar?

Realisten hanteren een verwachtingspatroon. Bij een advocaat die in staat is de rechter om te praten. Zweverige figuren, vrij van iedere consequentie en logische gedachte, hanteren slechts hoop. Hoop die doorgaans gratis te verkrijgen is bij een geestelijke verzorger. Bijvoorbeeld in een kliniek voor ontoerekeningsvatbaren.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door xplosive »

Het is een vrij lange video van bijna 1 uur en misschien te lang om deze in 1 keer uit te zien, maar elke 5 minuten komt er wel iets voorbij om over te kunnen reflecteren. De Israëlische professor Yuval Noah Harari heeft beslist veel interessants te melden. Niet zozeer omdat deze man de waarheid in pacht zou moeten hebben, maar wel omdat hij raakt aan belangrijke aspecten van onze huidige en mogelijk toekomstige wereld.

Yuval Noah Harari: "21 Lessons for the 21st Century"

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Het eerste cadeau bij de geboorte is het certificaat van de dood.

Van een vriend vernam ik jongstleden het volgende.
"Mij gaat het wonderbaarlijk goed. Een jaar geleden exact op deze tijd was ik zo goed als opgegeven."
Daar wil ik als volgt op reageren.

Opgegeven . . . Maar niet door God! Want God speelt met mensen zoals een kat met een muis doet. God is een wispelturig wezen die zijn stemming laat afhangen van het moment van de dag toen hij nog niet in slaap was gevallen. Maar de domme massa begrijpt dit niet, of wil het niet begrijpen. Dat laatste begrijp ik dan weer weld: de mens heeft geen vrije wil.

Voor wie kennis heeft van de Bijbel: God slaapt dus nog steeds. Na zes dagen geklooi in de ruimte, overviel hem de ziekte van Alzheimer. Hij herinnerde zich niets meer. Zelfs niet van het feit dat hij God was, dat hij oneindig hopeloos en dus nooit moe kon worden.

Maar de god van de joden wilde al na zes dagen intensief scheppingswerk gaan rusten. Want hij had alles al bedacht: goed en slecht in dezelfde onoverzichtelijke goddelijke verpakking: LEVEN en DOOD. Dat is dan de zevende dag na de schepping, de zaterdag. Of God ooit nog eens wakker zal worden na zovele dagen ingedommeld te zijn zal mij worst wezen. Ik ben namelijk blij met de vele soorten bier en wijn die Albert Heijn ons biedt. Met de politiek ben ik geenszins blij. Die is smerig en bestaat uit mensen die niet deugen en naar God stinken die ook hen de mogelijkheid heeft geboden zich voort te planten. Gewoon: door te neuken.

Joden zijn dus de mensen met het meeste verstand van God. Zij eren de zaterdag als de door god verplichte rustdag. En wat doet het zooitje christelijke eigengereide bedriegers, afvalligen van de leer van Jezus, dat zijn oorsprong vindt in het heidense Rome met zijn aan homoseksuele en pedofiele praktijken verwante meute aan kardinalen en een paus? Die wisten het allemaal beter en verboden het grondpersoneel van God op aarde te trouwen - laat staan met een vrouw te neuken. Over de afwijkende geslachtsdaad met een man - waarbij de penis van de man de anus van de man penetreert - geen woord. En als klap op hun heidense afvalligheid van het ware joodse geloof, gingen de christelijke dwazen de zondag instellen als de rustdag van God en werd deze dag tevens de werkloze dag voor man en vrouw. Dat de vrouw zich in huis uit de naad moest werken blijft onvermeld.

En de moslims? Ach, dat is het overbodige achterlijke volk dat stelselmatig parasiteert op onze beschaving. Het spant, traditie- en cultuurgetrouw, massaal het paard achter de wagen in de heilige overtuiging dat alleen zij het uitverkoren volk van Allah zijn en kans maakt op het eeuwige verblijf in het 'maagdenparadijs' van Allah, of het ondergaan van de eeuwige foltering in de vuuroven van diezelfde Allah, zoals herhaaldelijk is geprofeteerd in de Koran door de vieze psychopaat profeet Mohammed.

Voor moslims telt de vrijdag en niet de zaterdag of de zondag. Want de moslim weet nu eenmaal alles beter aangaande religieuze zaken waarin Mohammed en niet Allah de hoofdrol speelt. Moslims zijn door de uitspraak van de Arabische profeet Mohammed aan de weet gekomen, dat naast de mannen, het merendeel aan personen in de hel moslimvrouwen zijn (Hadith deel 1:28, 301; deel 2:161, deel 7:124). En juist deze walgelijke gedachte van de sadistische profeet om vrouwen te verachten en te laten folteren door Allah, zou onze beschaving aan het kotsen moeten zetten en zich massaal afkeren van deze mislukte mensensoort die zo'n smerige sadistische zelfbenoemde profeet aanbidt in de hoop kennis met hem te maken in het hiernamaals.

De geesteszieke dwaze moslim is door angst bevangen, en verworden tot een laffe hond met oneindige onzekerheid over zijn toekomstige aanwezigheid in het 'maagdenparadijs' van Allah. Wie zijn dan de maagden? Daar hoor ik moslims nooit over. Behalve het Marokkaanse juniorentuig, opgevoed door voornamelijk analfabete moskeevaders. Want wij begrijpen allang dat met hoeren, doorgaans blonde vrouwen worden bedoeld die geen moslim zijn. In het hoerenparadijs van Allah neuken Marokkaanse en andere islamitische mannen uitsluitend met zeven door Allah geselecteerde maagden, die zijn verplicht om hun maagdelijkheid op te offeren aan wellustig overspannen, voornamelijk Marokkaanse mannen die vrouwen dom genoeg vinden om geneukt te worden.

Dat met het paradijs van Allah een eersteklas islamitisch bordeel wordt bedoeld is onze beschaving al meer dan 1400 jaar duidelijk.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Tja..Het houdt niet op. Het is dagelijkse kost.
Slachtoffer tijdens beroving neergestoken in Park Frankendael

Een 34-jarige man is afgelopen nacht rond 02.00 uur neergestoken in Park Frankendael in Oost.

Een groep mannen probeerde hem te beroven, maar het slachtoffer weigerde daaraan mee te werken. Daarop werd hij mishandeld en gestoken met een mes. Hij liep daarbij letsel op en moest naar het ziekenhuis gebracht worden. Het slachtoffer zou volgens een getuige ernstig gewond zijn geraakt.

Of er iets is buitgemaakt kan de politie niet zeggen. De recherche doet onderzoek en is op zoek naar getuigen. Het is nog niet bekend hoeveel verdachten betrokken waren bij het incident.
Prima park. Ga soms barbecuen (OVERDAG) in gezelschap van een hetero vriend met verschillende soorten bier. Marokkanen, noch moslims zijn mij daar bekend.

Maar wat ik mij afvraag is of er 's avonds soms achterinloop activiteiten zijn in het park van het menselijke lichaam. Tsja . . . 's morgens om 2 uur is het nog pikkendonker. Haarlem was berucht met zijn park bij het centrum waar homo's altijd de achterkant van hun gelijk opzochten. Met of zonder condoom.

Vrije wil? Ja hoor! Laat iedereen maar doen wat hem goeddunkt. Daar is niks mis mee. Ik zet er alleen soms vraagtekens bij waarbij ik stel dat een ieder dood gemaakt moet worden die een ander ongevraagd lastig valt en daar mee doorgaat ondanks herhaaldelijke waarschuwingen dit niet te doen.

De zogenaamde vrije wil is een groot gevaar voor de mensheid. En de niet-vrije wil dan? Ook die levert een groot gevaar op. Eigenlijk maakt het niks uit. Iedereen gaat op zijn tijd dood. Hangt van zijn DNA af, van de evolutie, van God, van weet ik veel. Maar nooit van een goed glas wijn of een paar kwaliteitsbieren. Leg dat maar eens uit aan de vereerders van de perverse profeet pedofiel psychopaat en historische Arabische oorlogsmisdadiger Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Ali Yas »

Hans v d Mortel sr schreef:Leg dat maar eens uit aan ....
Er valt niet te praten met mensen die bang zijn van mening te veranderen omdat ze dan buiten de boot dreigen te vallen. Het demoniseren en bedreigen van buitenstaanders heeft als belangrijkste functie die angst voor groepsverlating aan te wakkeren. Welke sekte is nier niet mee groot geworden?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie