De utopie van de VRIJE wil

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Een vrije wil is zonder meer onontbeerlijk om het goede in de mens boven te halen.

Ontbreekt die vrije wil, dan is de mens in wezen eerder slecht dan goed en aangewezen op wat in commissie besloten wordt, omdat het goede anders overheersend zwart blijft door het slechte in de mens dat de boventoon voert. LOGISCH TOCH?

DE SMERIGSTE WEDSTRIJD OOIT. EINDELIJK TIJD VOOR GEEL EN ROOD. ALS EEN POGING OM HET SLECHTE IN DE MENS DE KOP IN TE DRUKKEN

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door King George »

"Gejat" van onze prozaïst, humorist en realist Hans v d Mortel sr

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding door King George geplaatst is zichtbaar.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op zo sep 22, 2019 1:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Volgens mij zijn we weer terug in de tijd van het Wilde Westen.

- Herstel - Volgens mij viel het toen nog wel mee. Ik kan mij niet herinneren dat er zo maar voor de gein, uit balorigheid, uit verveling, uit psychische gestoordheidsovertuiging, mensen werden 'kalt gestelt'.

De doodstraf heerste in volle glorie. Is helaas om hypocritische achterbakse schijnheiligheidsreden afgelast. Want wie in staat is met de waarheid bevriend te blijven weet dat met de toename van de domme, voor het leven ongeschikte, wereldbevolking het geweld een enorme toename te zien heeft gegeven.

Zowel mannen vrouwen als dieren hebben geen vrije wil. Zij zijn overgeleverd aan de altijd tegenwoordige kwellende Tijdgeest.

In tijd van oorlog geldt zonder excuus de doodstraf. Maar in deze tijd wordt iedere misdadiger die een moord begaat met clementie omringd. Oorlog pleit misdadigers blijkbaar vrij. Wie kennis heeft van de Tijdgeest gaat zijn land niet verdedigen bij een inval door de 'vijand'. De Islam is een vredelievende religie zo leren ons de haatimams. Islam zal en moet de wereld overheersen. Volgens mij gaan wij dan in elk geval minder belasting betalen dan nu het geval is. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Frits Wester neemt een rustpauze – dit kan de werkgever doen, als een werknemer een alcoholprobleem heeft

Aanleiding voor de rustpauze van Wester is de uitzending van RTL Nieuws op 8 september waarin de gevierd politiek verslaggever beschonken leek te zijn. De uitzending “verliep niet zoals RTL en de kijker hem gewend zijn. RTL is daarover in gesprek gegaan met Frits”, aldus RTL Nieuws.

Eerder zei Wester over zijn optreden die dag moe te zijn geweest, en niet dronken. Dat was niet de indruk van veel kijkers, bleek op sociale media. Het leidde ertoe dat RTL besloot dat Wester voor het eerst in jaren geen verslag mocht doen van Prinsjesdag.

Wanneer je in dienst bent en door ziekte niet kan werken, moet het loon worden doorbetaald door de werkgever. Maar geldt dat ook bij “gezondheidsproblemen, gerelateerd aan alcohol”?
De wet schrijft voor dat een werkgever maximaal twee jaar (104 weken) minimaal 70 procent van het loon doorbetaalt als een werknemer uitvalt door ziekte. De vraag of Wester ziek is, is een interessante.
Ziek of verwijtbaar handelen?

Als een werknemer alcoholproblemen heeft, is een belangrijke vraag of er sprake is van een verslaving of niet. Een verslaving aan alcohol of drugs geldt als een chronische ziekte, valt te lezen op Arbeidsrechter.nl.
Als werkgever moet je de werknemer hierbij ondersteunen en helpen met het oplossen van de verslaving. Het gebruik van verdovende middelen leidt niet zomaar tot arbeidsongeschiktheid, maar een verslaving wél, stelde het hof in Den Bosch. Dat werd later bevestigd door het hof in Den Haag, schrijft juridisch adviseur Flynth.nl.
Afbeelding
AD 20 sept 2019 - Parlementair verslaggever Frits Wester zal vanwege ‘gezondheidsproblemen gerelateerd aan alcohol’ de komende tijd niet te zien zijn bij RTL Nieuws. Dat heeft de nieuwszender vanochtend bekendgemaakt. Vorige week deed Wester verhalen over zijn vermeende alcoholgebruik nog lachend af als ‘gelul’.
Als de mens een vrije wil heeft, zou geen enkele instantie verplicht moeten zijn Frits Wester te helpen. Want dan blokkeer je zijn vrije wil.

Wat wel logisch is, wanneer Frits Drankorgel zelf om hulp vraagt en dat ook uit eigen zak betaalt. Met je vrije wil kies je immers zelf voor de muziek die bij jou als drankorgel past.
Hetzelfde geldt voor misdadigers. Als je weet dat je de doodstraf krijgt wanneer je gepakt wordt als inbreker, aanrander, verkrachter, moslim, wat is dan nog het probleem om de doodstraf te accepteren vanuit de vrije-wil-gedachte? Maar iedere misdadiger wordt blijkbaar altijd als uitzondering gerekend in het hebben van een vrije wil op het moment van zijn misdaad.

De wereld bestaat grotendeels uit in God gelovige mensen die honderd procent zeker weten dat God bij de mens een vrije wil inplantte. Door ongehoorzaam te zijn aan God en van de verboden vrucht te eten, werd de mens, zo leert de Bijbel, veranderd van de mens zonder vrije wil in het slachtoffer van de wraak van God in de mens MET een VRIJE WIL.

Het logisch denken gaat vooral gelovige mensen slecht af. Waarom? Omdat ze doorgaans als verwarde mensen door het leven gaan. Haast onopgemerkt, maar toch. Want de gelovige heeft zijn hele denkwijze gelegd in de geest van God.

De ongelovigen, die ook geloven in de vrije wil, hebben dat te wijten aan het feit dat zij uitblinken in arrogantie en domheid en nooit twijfelen aan hun intelligentie zodat zij niet als dom aangerekend worden.

We leven in een dwaze onlogische wereld. Normaal wordt de rotte appel uit de mand verwijderd. Onze zogenaamde beschaving, die uitblinkt in hypocrisie, spaart kosten nog moeite om de rotte appel op te poetsen en weer rijp voor consumptie te maken waarbij maar al te vaak de mooie fraaie gezonde appelen in de mand aan hun lot worden overgelaten.

Ik ben ervan overtuigd dat die rotte appel geen vrije wil heeft. Net zo min als de mens. Maar gooit niet iedereen die rotte appel weg? Ja toch?

LOGISCH TOCH!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door King George »

Dat RTL zo vaak als eerste de Miljoenennota welke voor allen onder embargo stond kon presenteren, zou dat kunnen komen doordat de journalist Frits Wester zijn interviews vaak in Nieuwspoort afnam, waardoor bij drankgelag zaken ontfutseld werden?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Dat RTL zo vaak als eerste de Miljoenennota welke voor allen onder embargo stond kon presenteren, zou dat kunnen komen doordat de journalist Frits Wester zijn interviews vaak in Nieuwspoort afnam, waardoor bij drankgelag zaken ontfutseld werden?
Hahaha! [icon_lol.gif] Dat zou best eens zo kunnen zijn.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Stinkende islamitische kutreligie gaat met haar tijd mee

De voor het milieu dramatische klimaatopwarming en toename van de wereldbevolking ligt niet ten grondslag aan de zogenaamde rationele vrije wil die elke keuze dirigeert, maar aan de onbedwingbare wellustige behoefte aan seks. Afrika en de rest van de moslimwereld bevestigen dit.

Het is de wil van Allah die gepaard gaat met het dragen van een schaamhaarlap voor de moslimvrouw die haar overigens niet behoedt voor de wellustige wil van haar man. Islam is geen religie maar een veroveringsideologie die in de voetsporen van de historische pedofiele psychopaat profeet en oorlogscriminele sadist Mohammed het vermoorden van andersdenkenden aanbeveelt. Verder wist de aan veelwijverij zich bezoldigde Arabische analfabeet te melden, nadat hij een kijkje mocht nemen in het Hellevuur van zijn digitale knecht Allah, dat de meeste mensen die het uitschreeuwden van de pijn in het onmenselijke weerzinwekkende helse foltervuur, vrouwen zijn (Hadith boek 2:28). Kenmerk van de kracht van het racistisch fascistisch sadistisch moslimgeloof.

Religieus geweld is bij westerse beschavingswet in niet-moslimlanden verboden, dus hebben moslims wereldwijd zich toegelegd op het parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving. Overigens met veel succes!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Als er iets duidelijk wordt gemaakt met de bijbeltekst in Genesis 1:26, dan is het wel dat de mens geen vrije wil heeft.
Verder zei God: "Laten wij de mens maken naar ons beeld, overeenkomstig onze gelijkenis, en laten zij de vissen der zee en de vliegende schepselen van de hemel en de huisdieren en de gehele aarde en al het zich bewegende gedierte dat zich op de aarde beweegt, in onderworpenheid hebben."
Huisdieren hebben wij in onderworpenheid - ja - maar hoe staat het met krokodillen? Om nog maar niet te spreken van monsters als vleesetende dinosaurussen.

Afbeelding
Tyrannosaurus Rex

Waarschijnlijk doorzag God zijn eigen onnozelheid niet toen hij de Tyrannosaurus Rex op de mens losliet. Om het uitsterven van de mens te voorkomen gaf hij de voorkeur aan het van de aardbodem verdwijnen van dit vleesetende monster dat - zeker weten - aan een biefstuk per dag niet genoeg had.

De mens sterft door gebrek aan een vrije wil. Logisch. Vandaar dat de mens grossiert in domheid vanaf zijn ontstaan.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

MENSEN MET EEN VRIJE WIL KIEZEN VOOR LIBERALISME, VOOR DEMOCRATIE, VOOR GEZELLIG MET ELKAAR COMMUNICEREN EN OMGAAN. WAT IS ER MIS MET PLEZIER MAKEN IN HET LEVEN, HOUDEN VAN MUZIEK EN VAN DIEREN? RICHTEN WIJ ONS TOT MOSLIMS DAN KOMEN WIJ TOT DE CONCLUSIE DAT DEZE VREEMDE KAMELENSOORT WAARSCHIJNLIJK GEEN VRIJE WIL HEEFT OMDAT ZIJ ZICH VERENIGD HEBBEN IN DE MISLUKTE MENSENSOORT MOSLIMS.

Wat is het nut voor moslims van hun 2ehands plagiaat- en baggerreligie Islam?

Afbeelding

Het enige zogenaamde nut waar moslims uitsluitend van kunnen dromen, is de hoopvolle onzekere verwachting dat zij met de altijd onbetrouwbare wil van Allah na de dood pas echt mogen beginnen met feestvieren in een paradijs vol met maagdelijke hoeren, alcoholische dranken en eten in overvloed zonder nog langer armoede en ellende te ondervinden. Tot die tijd rest hun een leven van parasiteren op de kenniseconomie en beschaving van de niet in de Islam gelovige meerderheid. KORAN 76:30 – “En niet kunt gijlieden iets willen dan voor zoveel Allah wil. Allah is wetend en wijs.”

Als wij waarnemen hoe Allah al jarenlang moslims mishandelt met zijn wil, tsja . . . dan begin ik bijna in Allah te geloven. KORAN: 5:18 – “Hij vergeeft wie Hij wil en Hij straft wie Hij wil.” Verdomd als het niet waar is. Moslims worden al jaar en dag gestraft. Blijkbaar vervalt de mislukte mensensoort telkenmale in dezelfde fout.

Omdat moslims tot de mislukte mensensoort moslims behoren zijn zij nog altijd overtuigd dat zij eens in de meerderheid zullen zijn en zullen heersen over alle geloof. KORAN: 48:28. Omdat de perverse historische, bepaald niet verse pedofiel, leugenprofeet, psychopaat, sadist, walgelijk persoon, en oorlogszieke Arabier Mohammed, dat 1400 jaar geleden gezegd heeft.

Het zijn de cellen, de genen en het DNA van moslims die door hun geloof in drollemans Mohammed vermalen zijn tot het onbruikbare gruis in de hersenen van mohammedanen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Ontleend aan een onbekende Ahadith van Mohammed, afgeleide van KORAN 76:30

Beseffen moslims dan niet dat zij in het geheel geen vrije wil hebben?

Ik mag aannemen dat wie zich moslim durft te noemen geen enkele twijfel koestert aan de inhoud van de Koran. Stel de vraag op een islamtische site of aan uw moslimbuurman! Het antwoord zal moeten luiden: 'Nee! De mens heeft geen vrije wil'.

Beter kan KORAN 76:30, het woord van boeman Allah, het niet verwoorden:
"En niet kunt gijlieden iets willen dan voor zoveel Allah wil. Allah is wetend en wijs."
Over dat wetend en wijs kan genoeg twijfel uitgestort worden. Want in de Koran lezen we de meest onzinnige teksten die onze wetenschap volkomen belachelijk maken en onderuit halen. Niet verwonderlijk dat uit die achterlijke primitieve islamitische Arabische zandbak uiteindelijk de mislukte mensensoort moslims is voortgekomen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Seks met minderjarige meisjes . . . wie doet zoiets?

Iedereen heeft geen vrije wil. Maar niet iedereen doet zoiets. Behalve de profeet natuurlijk. Want hij staat bij moslims bekend als de perfecte mens.

Kortom, niks mis mee. Mits het meisje in kwestie daar problemen mee heeft. Zo simpel is het. Ik word kotsmisselijk van al dat in de marge gezeik. Als wij dan zo hoog op de morele ladder van het menselijk fatsoen scoren, waarom dan zo overtuigd afkerig zijn tegen de doodstraf als ware het een of ander kankergezwel ?

Wat mij betreft mag de menssoort mogen uitgeroeid zijn. Uiteraard met alle moslims voorop. Wat kan dan nog het probleem zijn? Want een nageslacht is niet meer. De logica ontgaat mij ten enenmale. Iedereen gaat dood. Vroeg of laat. Maar wat niet weet dat niet deert.

Hier draait het allemaal om. Wie dat nog steeds niet beseft,
begrijpt niets van zichzelf.


De natuur kan niet bestaan zonder seks.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Masturberen is voor moslims verboden. De Arabische pedofiel, psychopaat,
profeet en sadist Mohammed nam de beslissing
.

Moslims kennen namelijk geen eigen verantwoordelijkheid, hebben geen eigendunk, maar eisen wel voor al hun idiote ideeën respect van normale mensen.
Masturbatie is haram, dit op basis van bewijzen vanuit de Quran, en de Sunnah van de Profeet (VZMH). Allah, de verhevene zegt: “En degenen die over hun kuisheid waken, behalve tegenover hun echtgenoten en wat hun rechterhanden bezitten (slavinnen), dan worden zij niet verweten. Maar wie dan meer dan dat wensen; zij zijn degenen die de overtreders zijn.”
Wie iets anders wenst buiten zijn vrouw behoort, op basis van deze vers, tot de overtreders. De Profeet (VZMH zei: “O verzameling van jongeren, wie van jullie (een vrouw) onderhoud kan bieden, laat hem dan trouwen. Voorwaar, dit helpt om de blik neder te slaan en is het meest beschermend voor de kuisheid. En wie hiertoe niet in staat is, laat hem dan vasten, dit zal voor hem als bescherming dienen.” [Boekhaari en Muslim]

De Profeet (VZMH) droeg degenen die (nog) niet kunnen trouwen op om te vasten. Als het masturberen toegestaan zou zijn, dan had de Profeet ﷺ dit wel als mogelijkheid gegeven. Aangezien hij dit, met al zij zachtmoedigheid, niet als optie bood, betekent het dat het verboden is en dus niet is toegestaan.

BRON: http://leerislam.com/?p=277
P.S.: de vredelievende christelijke geloofssekte van Jehovah’s Getuigen kent geen verbod op masturbatie. Het wordt wel afgeraden. Zodat er tenminste nog wat van een vrije wil overblijft.

Plaatjes over masturberen zijn hier te vinden: https://tinyurl.com/masterbatie-is-haram

Voor vragen over liefde, seks en je lichaam kunnen moslims het beste op YouTube terecht:
https://youtu.be/Ywqu9u-xPvk
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Als er eentje een vrije wil heeft, ben ik.

En wat zeg ik?

"Ik heb geen vrije wil."

Ik herinner mij een advocaat in Bulgarije die ik vertelde dat de mens geen vrije wil heeft. Ik vroeg haar - we spraken Engels - waarom dat zo was. Zij was nieuwsgierig. Ik was kort van stof. Want de uitleg heeft niet veel woorden nodig wanneer de logica voor zich spreekt: "Geen mens wil dood gaan en toch overkomt het ons allemaal." [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De moderne auto kan op de automatische piloot bestuurd worden. Net zoals dit al tijden het geval is bij vliegtuigen. Dit gebeurt door de wil van de mens. Want de bestuurder moet zelf de automaat instellen.

Wanneer de mens een vrije wil zou hebben, kan hij zelf beslissen. En verdomd als het niet waar is. Maar . . .

De mens kan nooit de automatische piloot, die voor de mens het denkwerk verricht in de hersenen, uitschakelen. Ook al zou die mens dat willen. Ook al is die mens van mening dat hij een vrije wil heeft. :thinking:

En dit is wat Mercator bedoelt toen hij het volgende aan ons kenbaar maakte: 'De mens heeft een klein beetje vrije wil'. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Als iets in dit enerverende voor de mens vernederende jaar wordt duidelijk gemaakt dan is het wel dat de mens geen vrije wil heeft.

HaHaHaHaHa! :roll:

Ik hoef mijn gelijk nergens te halen. Ik wil ook geen gelijk. Laat me toch lachen! Liever een sixpack Corona bier onder mijn niet ontsmette handbereik. Ik amuseer mij kostelijk met de dwaasheid van de mens, van wie de meeste onder ons resoluut overtuigd zijn dat de mens een vrije wil heeft. Het zijn echter de 'helden' die voor ons beslissen en de dienst uitmaken.

HahaHaHaHa! :roll:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Hans v d Mortel sr »

POPPENKAST!

Er zijn verschillende gradaties van helden in de menselijke poppenkast.

Van 24 juli t/m 9 augustus vindt de 32ste editie van de Olympische Spelen plaats in spleetogenstad Tokyo. Ongeveer 20.500 sporters uit 204 landen strijden in Japan in 33 takken van sport om 962 medailles met als hoofdprijs de Corona-beker.

Ons gaat het om maar één ding: het EK voetbal in juni.

Gaat lekker niet door, hebben een paar Uefa-helden beslist. Prompt daarop werd bekend dat de Olympische Spelen wel doorgang vinden. Misschien kan Macron daar nog wat aan veranderen.

:roll:

Faalangst en goed dictatorschap gaan hand in hand als twee handen op één buik.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef: Ons gaat het om maar één ding: het EK voetbal in juni.
Gaat lekker niet door,
Ohoh, dat gaat voor de miljoenen voetbalverslaafden nog erger zijn dan voor de junks die nu hun drugs moeten missen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door hans van de mortel »

HAATZAAIEN? WELNEE! OUDERWETSE HUMOR!

Het hoeft geen mens te verbazen dat geen moslim ooit in staat is geweest tot uitingen van humor, noch muziek te componeren van enige betekenis, noch een wezenlijke bijdrage te leveren aan onze beschaving. Wie bang is voor de waarheid, voor de veroveringsideologie Islam, voor wijlen de Arabische pedofiel, sadist en haatzaaier Mohammed (VZMH) en voor moslims, noemt dit haatzaaien.

Afbeelding
Het oordeel van de YouTube-deskundigen op het gebied van de menselijke factor.
De onderste afbeelding is een fragment uit een van de twee video's dat de steen des
aanstoots vormde.


Afbeelding
Laatste in sequence van de Donald Duck-video leidde tot paniek van de YouTube-rechters.

De volgende filmpjes hieronder werden door YouTube beoordeeld als haatzaaien. Een term die moslims en de smerige laffe hypocriete politiek goed uitkomt. Er zijn immers teveel moslims in Europa en die moeten vooral in alle rust hun gang kunnen gaan. Het gebruik van het woordje 'teveel' kan al reden zijn om mij zonder pardon en kans op weerwoord, als haatzaaier aan te merken. Er waren ook teveel nazi's. Maar dat liet de Europese politiek zich tot aan 1940 in blijdschap welgevallen.

4 mei dodenherdenking

Donald Duck als nazi


Ik laat beide video's hier op FFI via een ander oplaadstation zien zodat een ieder zelf kan oordelen. Het recht wordt de mens, waar mogelijk, onthouden omdat de vrije wil immers niet bestaat. En mocht die bestaan dan is het aan louche onbetrouwbare hypocrieten, waaronder dienaren van het volk en dus ook rechters vallen, de taak om daar macht over uit te oefenen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding
Klaag dat het een lieve lust is. Al is het tegen je eigen muur. Hardop, met luide stem. Juist nu de wereld om je heen zo onbegrijpelijk is. Ook Stijn Fens klaagt graag: dan is de aap maar van je schouder.

Stijn Fens - 9 mei 2020 in bijlage van dagblad Trouw

Had de chef van dit magazine nou maar niet gehoord hoe ik in een radioprogramma pleitte voor de rehabilitatie van de klaagcultuur in ons land. Toen moest ik daar meteen een stuk over schrijven, terwijl ik daar helemaal geen tijd voor heb. Eigenlijk mag ik niet klagen, maar ik doe het toch. Net als die man laatst bij de Jumbo, hier verderop.

De supermarkt zou over vijf minuten opengaan. Met z’n tienen stonden we keurig 1,5 meter van elkaar te wachten tot we naar binnen mochten. Hij stond er dus ook. Type shagroker, afgeleefde trainingsbroek en een baard waar niet over was nagedacht. “Nou, die portiek van ons. Die wordt dus al weken niet schoongemaakt”, begon hij terwijl hij tegelijkertijd de ingang van de supermarkt in de gaten hield. “Waar betaal ik dan servicekosten voor? Dan ga je dus bellen naar de woningbouwvereniging en zijn er vijftien mensen voor je. Op straat is het trouwens ook een rotzooi.”

Zelfbeklag
De litanie ging nog een tijdje door. Ik vond het wel mooi om te zien hoe deze man voor onze ogen een bus met zelfbeklag leegde, maar ik was een uitzondering. Om mij heen zag ik toch vooral irritatie. Zo van: ‘Moet dat nou?’ Je moet niet te veel klagen in dit land, zeker niet in deze tijden van corona. Er zijn immers zoveel mensen die het slechter hebben. Denk aan die honderden zieken op de IC-afdelingen of de bewoners van verzorgingshuizen, om over de overledenen en hun nabestaanden maar te zwijgen. Je mag je zegeningen tellen en anderen daar deelgenoot van maken. Dat is pas goed burgerschap.

Zo is er geen zinnetje zo Hollands als: ‘Ik mag niet klagen’. Opvallend: je komt het vaak tegen in de sport. ‘Kwetsbaar Ajax mag niet klagen met punt in bloedstollende kraker.’ Formule 1-coureur Max Verstappen mag niet klagen na testweken. ‘De auto voelt goed.’ Ook schaatsster Jorien ter Mors vond in december 2016 dat ze niet moest klagen na een tegenvallende prestatie. “Dit was mijn eerste wedstrijd na ruim een jaar op de langebaan.” Nou en? Dan mag je toch nog wel de pest in hebben als het niet goed ging?

Ikzelf klaag graag. Over van alles. Het weer, de lompheid van mijn landgenoten in de openbare ruimte, matige interviewtechniek in talkshows en domheid in het algemeen. Klagen lucht op. De aap is van je schouder. Maar nu las ik laatst ergens dat teveel klagen ook niet goed voor je is. Misschien moest ik er toch eens iets aan doen. Na wat googelen kwam ik terecht op de site soChicken.nl van Jelle Hermus. Ik was verleid door zijn belofte ‘Stoppen met klagen, zo lukt het je wel (6 verfrissende tips)’. Jelle, zo las ik in zijn biografie, ziet het als zijn taak een leuker leven zo simpel mogelijk te maken. “Kijk, ik weet het”, schrijft hij. “Klagen is fijn. Zeuren is lekker. Het voelt nuttig en comfortabel. Alsof je iets voor elkaar krijgt. Maar het probleem met klagen is dat het je hoofd vult met negativiteit. En niet alleen dat, hoe meer je klaagt, des te meer redenen je vindt om te klagen.”

Klaagprogramma
De tips van Jelle zijn niet opzienbarend. Stop ermee jezelf te zien als slachtoffer, verwacht minder en verplaats je aandacht naar dankbaarheid. Er draait een klaagprogramma in mijn brein, begreep ik. Om dit tegen te gaan, moest ik gevoelens van dankbaarheid gaan ‘cultiveren’ om zo mijn brein te gaan trainen redenen te vinden om dankbaar te zijn. Maar achter alle tips zat dat eeuwige adagium: klagen is slecht, komt voort uit ontevredenheid en is in feite een luxe bezigheid.

Gelukkig heb ik ook medestanders die inzien dat klagen toch ook positieve kanten heeft. Onderzoeker en journalist Lynn Berger schreef een aantal jaren geleden op De Correspondent een stuk onder de titel ‘Klagen is een kunst’. Klagen kan opluchten en verbroederen, schrijft zij. Klagen is niet het probleem, maar het begin van een oplossing. Berger citeert de Britse filosoof Julian Baggini die het klagen definieert als “een gerichte uitdrukking van een weigering of het onvermogen om te accepteren dat dingen niet zijn zoals ze zouden moeten zijn”. En dan hebben we het niet alleen over consumentenleed, over producten die niet doen wat de fabrikant heeft beloofd.
Alle belangrijke, sociale vooruitgang is begonnen met een klacht, zegt Baggini. Hij noemt als voorbeelden Martin Luther King en zijn burgerrechtenbeweging in de Verenigde Staten en het verzet van Nelson Mandela tegen apartheid. Ik voeg daar voor het gemak het stikstofprobleem in Nederland aan toe. Ons land is straks een stuk schoner omdat één man niet accepteerde dat de dingen waren zoals ze waren en ging klagen.

Met luide stem
Klaag dus dat het een lieve lust is. Al is het tegen je eigen muur. Hardop, met luide stem. Juist nu de wereld om je heen zo onbegrijpelijk is. De toekomst is aan de klagers. Voor je het weet zijn de portieken weer schoon en is er minder vuil op straat in Utrecht-Overvecht. En ik ga mensen aanspreken op hun lompe gedrag en presentatoren van talkshows bestoken met ongevraagd advies. Ook ga ik eindelijk de bovenburen eens vragen of ze in het weekend ’s ochtends wat minder lawaai kunnen maken zodat ik kan uitslapen.

Natuurlijk had ik hier nog veel meer voorbeelden willen geven van hoe klagen onze wereld beter maakt, maar zoals vaker heb ik te weinig ruimte gekregen voor dit stuk. Natuurlijk heb ik er iets over gezegd, maar er is niets met mijn klacht gedaan.
:roll:

Dit artikel is geplaatst door klager eersteklas Hans van de Mortel sr.. Bekend klager tegen de overheid, het samenscholingscollectief gericht tegen het volksbelang. Tevens aanklager tegen de ongevraagde aanwezigheid van mensen die de smerige en meest walgelijke mensonterende religieuze stankoverlast verspreiden: moslims. Komen vaak over als zogenaamd aardige mensen die echter één belang voor ogen hebben: zolang mogelijk parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving waar hun achterlijke schofferende heidense woestijnreligie part noch deel aan heeft en dat hen van klein af aan op een zeer verwerpelijke indoctrinerende wijze is bijgebracht door de leringen van de historische primitieve ongeschoolde sadistische Arabische op geweld onanerende psychopaat en nep profeet Mohammed.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding
Trotse Dilara Bilgiç (2002), Turkse moslima met Nederlands gymnasiumdiploma.

Zij is een kind van haar ouders en dus . . . van de Koran.

Zij kwam als Koerdische moslima naar Nederland. Zij kwam, nam waar, en schreef een boek met aanbevelingen ter verbetering van onze democratie, getiteld: De Black Box Democratie.

Zij begreep dat dit het land is met unieke democratische waarden waar de vrije wil pas goed tot haar recht komt in vergelijking met al die smerige fascistisch islamitische dictatuurstaten die hun bron hebben aan de poel des verderfs in Saoedi-Arabië, met daarin centraal gelegen de islamitische beerput van weleer: de Kaaba te Mekka waaraan de weerzinwekkende historische sadistische profeet zijn dorst naar macht en terreur over andere mensen leste tot groot genoegen van circa 1,7 miljard moslims wereldwijd die wat mij betreft gerekend mogen worden tot de mislukte mensensoort moslims.

Maar als zij dat alles werkelijk begrijpen zou, waarom ziet zij dan niet de noodzaak in om te beginnen met het schrijven van een boek over het anti-democratisch fascistische boek Koran dat haar voorkeur heeft en dat haaks staat op onze christelijke normen, waarden en democratie die samen zijn gevat in onze beschaving? De Koran is het boek van smerige walgelijke mens-onderdrukkende fascistische dictatoriale en sadistische praktijken, afkomstig uit het brein van de historische Arabische dwaas en psychopaat Mohammed, bedenker van zijn trouwe onafscheidelijke digitale knecht Allah.

Dilara Bilgiç is intelligent, heel erg intelligent, maar misschien ook wel erg dom. Want zij kent blijkbaar geen twijfel, gelet op haar onafscheidbare hoofddoek als symbool van trouw aan de meest afzichtelijk historische walgelijke weerzinwekkende Arabische onmens, pedofiel, psychopaat, sadist en oorlogsmisdadiger die andersdenkenden terroriseerde tezamen met zijn digitale hulpje Allah.

Nog voordat zij haar gymnasiumdiploma behaalde had zij in haar hoedanigheid van moslima en dus fervent aanhanger van de Profeet, al een boek geschreven over hoe het beter moest met onze democratie. Het gekke is dat ik nergens een verwijzing naar de Koran of Mohammed zal vinden in het boek dat zij heeft geschreven ter verbetering van onze democratie.

Wat is er mis of niet mis met deze vrouw die blijkbaar niet over een vrije wil beschikt en niet in staat is om te twijfelen aan haar achterlijke primitieve ziekelijk walgelijke religie die alleen maar het slechtste voorheeft met mensen die de democratie omarmen, dat zij middels haar hoofddoek propaganda maakt voor een van de meest fascistische anti-democratische Arabische machtswellustige sadisten die de geschiedenis in petto heeft en toch overtuigt is dat er nog wel wat aan onze democratie verbeterd kan worden?

Ik vermoed dat het brein bij haar hetzelfde heeft gereageerd zoals bij de razend populaire burgemeester van Rotterdam Ahmed Aboutaleb toen hij naar Nederland kwam. Zijn ouders waren geliefde moslims en aanhangers van de afschuwelijke Arabische moordzuchtige sadist, pedofiel en oorlogsmisdadiger Mohammed. Maar Aboutaleb wil zijn ouders niet voor het hoofd stoten, doet of zijn neus bloedt en heeft zelfs de gore moed om zich in Nederland te afficheren als salafist en jihadist. Ergens begrijp ik die twee wel. Allebei heel erg intelligent en slim. Maar wel gevaarlijke onbetrouwbare ziekelijke geesten. Veel nazi's (excuseer de vergelijking) waren niet anders. Zij eerden hun vader en moeder, waren gezagsgetrouwe eerzame burgers die vooral vasthielden aan hun loyaliteit voor Mohammed Hitler.
Recensie Filosofie

De democratie opnieuw uitvinden in 112 bladzijden

‘De Black Box Democratie’ door Dilara Bilgiç
Uitgeverij Boom, 112 blz. €17,50
★★★★☆

Laura Molenaar voor Trouw - 15 juli 2020

Over de auteur
Dilara Bilgiç (2002) rondde haar gymnasiumdiploma af met een profielwerkstuk. Dat heeft ze nu uitgewerkt tot het boek ‘De Black Box democratie’. Bilgiç kreeg eerder een eervolle vermelding op de Filosofie Olympiade.
Over het boek
Bilgiç onderzoekt de democratie, want de media en politici zelf beweren maar wat graag dat die onder druk staat. Klopt dat wel? (Spoiler: ja.) En zijn het werkelijk de rechtspopulisten die een scheuring veroorzaken? (Spoiler: nee.) Daarnaast ontwikkelt ze een nieuw democratisch systeem, waar de titel naar verwijst.

Puzzelen met politici
De Nederlandse bevolking is ontevreden over de politiek. Tegelijk gaan we massaal naar de stembus. We hebben misschien wel vertrouwen in de democratie, maar niet in onze politici. Niet gek, zegt Bilgiç, want als je de media volgt lijkt het alsof hetzelfde spelletje zich steeds herhaalt: er komt een schandaal boven tafel, men ontkent in alle toonaarden tot dat niet meer houdbaar is, vervolgens wordt één persoon verantwoordelijk gesteld en die moet het strijdtoneel verlaten. De oppositie is bovendien permanent ‘tegen’ wat de coalitie besluit; denk aan Geert Wilders die de Tweede Kamer een ‘nepparlement’ noemde. Het is alsof politici zich richten op één puzzelstukje, zegt Bilgiç, zonder het hele plaatje te zien: de structuren die aan de misstand ten grondslag liggen. Niet alleen leidt dat tot tunnelvisie, het ondermijnt ook onze democratie, zegt ze. Het voortdurende getouwtrek kalft de legitimiteit van het landsbestuur af en vermindert de efficiëntie van het bestuur.

Betrek burgers bij besluiten
Tegelijkertijd, zegt Bilgiç, wordt een grote groep Nederlanders stelselmatig niet gehoord. Politici zijn zelden lager opgeleid, en ze luisteren veel vaker naar wetenschappers dan naar de ervaringen van burgers. Onze democratie is een ‘diplomademocratie’ geworden. Als we er nou voor zouden kunnen zorgen dat meer burgers betrokken zijn bij de besluitvorming, en de politici wat meer samenwerken in plaats van de tegenstellingen steeds benadrukken? Dan wordt onze democratie misschien wat gezonder, denkt Bilgiç.

Leren van ‘de zwarte doos’
Bilgiç ontwerpt daartoe een nieuw soort democratisch systeem. Ze bouwt voort op het ‘Black Box-denken’ dat Matthew Syed beschrijft in zijn gelijknamige boek. Vliegtuigbouwers gebruiken de zwarte doos namelijk niet om na een crash de piloot te berispen, maar om ervan te kunnen leren en het vliegtuig nóg veiliger te maken. (HvdM: dat is niet helemaal waar. Er zijn wel degelijk gevallen bekend waarbij altijd de gezagvoerder en niet de co-piloot de dood van honderd of meer slachtoffers wordt aangerekend. Piloten die een crash door schuld overleefden werden vanzelfsprekend daadwerkelijk ontslagen.)
Die instelling zou Bilgiç ook graag in de politiek zien. In plaats van een Tweede Kamer bestaat Bilgiç’ Black Box-democratie daarom uit een VolksKamer (VK) en een BeleidsKamer (BK). De BK, bestaande uit experts, stelt wetsvoorstellen op, en de VK, die uit gelote burgers bestaat, stemt erover. Hierbij wordt met ‘expert’ niet alleen een hoogleraar of onderzoeker bedoeld, maar ook een ervaringsdeskundige of iemand met affiniteit met een bepaald onderwerp. Daarnaast is er nog een kabinet, dat lijkt op wat we nu hebben, behalve dat zij een puur uitvoerende taak heeft, en dat de ministers door loting uit een groep experts worden gekozen. Bovendien stemmen burgers niet op partijen, maar op welke beleidsdomeinen zij vertegenwoordigd willen worden (denk aan sport, religie, immigratie, etc.). De BeleidsKamer is weer een afspiegeling van die verkiezingen. (HvdM: Dat lieve schepseltje van Allah is waarschijnlijk met haar zwarte doos geïnspireerd door de gedachte aan de zwarte doos te Mekka, het super heidense islamitische symbool waar miljoenen moslims tot een hoogtepunt komen in hun geestelijk denken door zevenmaal om de zwarte doos te lopen en als het even kan door een opening op een hoek van de doos het daarin tentoongestelde voorbeeldige Arabische heilige object, gemodelleerd in de vorm van een zilverkleurige heuse kut, te kussen. De 'kut' heeft geen haren. Vandaar dat alle moslimvrouwen hun haren wegscheren bij hun vagina. Dat moet haast wel ongewenst zijn voor Allah, de digitale knecht van Mohammed. Want hij, de almachtige, die alles beter weet en er prat op gaat dat zijn wil allesbepalend is, heeft niet voor niets de vrouw een weelderige haargroei meegegeven. Zowel op haar hoofd als tussen haar benen.
Conclusie bij dat achterlijke heidense geloof van moslims: moslims geloven net dat wat hen het beste uitkomt van wat zij van hun ouders hebben meegekregen. Óf het ontbreekt hen aan functionele hersenen met bijbehorend gemis om te mogen twijfelen, óf de conclusie is radicaal logisch: de mens heeft geen vrije wil. Ik wil niet discrimineren. Dus geldt voor alle mensen dat zij geen vrije wil hebben, of een product zijn van een hopeloze scheppingsdrift door een of meer super intelligente ziekelijk gestoorde geesten).


Redenen om dit boek niet te lezen
Er is weinig aan te merken op zo’n stevig in elkaar gezet, soepel geschreven filosofisch essay als je bedenkt dat de schrijfster ervan nog niet eens studeert. Het boek smaakt naar meer, en hopelijk kan de jonge Bilgiç haar voorstel meer uitwerken. De Black Box-democratie zal door de burgers een stem te geven en door loting te gebruiken, de democratie hopelijk legitiemer maken, zegt Bilgiç. Maar is deze ook efficiënter? En waarom kun je die problemen van legitimiteit en efficiëntie eigenlijk niet oplossen met het huidige systeem van verkiezingen en partijen? Daar zou ze meer over mogen zeggen.

Redenen om dit boek wel te lezen
Bilgiç heeft een moedig en prikkelend boek geschreven. Ze stelt vanzelfsprekendheden ter discussie en betrekt er interessante denkers bij, onder wie Bruno Latour en David van Reybrouck – het is duidelijk dat ze vooral bij die laatste veel inspiratie heeft opgedaan. Hopelijk horen we meer van haar!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door hans van de mortel »

REACTIE OP 3 SEPTEMBER VIA MIJN E-MAIL.
Beste meneer Van de Mortel,

Interessant om te horen dat u daar zo over denkt. Ik ben inderdaad een voorstander van een democratie in Nederland, naar aanleiding van vele analyses van de status quo. Ik heb dan ook in mijn boek een systeem geschetst, die m.i. past bij Nederland.
Dat ik een moslim ben, hoeft m.i. mijn onderzoeksresultaten niet in de weg te staan. En als het al zo was dat democratie en islam onverenigbaar waren, waar ik niet van overtuigd ben, dan zou ik dat in mijn onderzoek van de status quo niet mee laten wegen.
Ik heb de koran bestudeerd, en gekeken naar de achtergrond van de verzen, naar de diepere betekenis volgens vele geleerden, en naar hoe je bijvoorbeeld invulling kunt geven aan de shariah. Ik ben natuurlijk geen islamgeleerde, maar baseer mijn eigen bevindingen wel op dat van een boel islamgeleerden. Ik ben daarbij tot de conclusie gekomen dat islam en democratie of islam en vreedzaam samenleven geen antitheses zijn, en dat deze vooronderstelling berust op andere uitgangspunten.

U hoeft het natuurlijk niet met mij eens te zijn, ik deel louter mijn eigen bevindingen.

Ik hoop dat ik hiermee uw vraag heb beantwoord, en stel het erg op prijs dat u interesse toont in mijn achtergrond.

Mocht u nog vragen hebben, dan sta ik uiteraard open voor nader contact.

Met vriendelijke groet,
Dilara Bilgic
Wat een keurige lieve reactie. Dus hebben we hier te maken met een een heel lieve onschuldige vrouw met een mooi karakter die het beste voorheeft met . . . haar boerenfamilie en onze democratie. :roll:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door Ariel »

hans van de mortel schreef:
vr sep 04, 2020 6:51 pm

Wat een keurige lieve reactie. Dus hebben we hier te maken met een een heel lieve onschuldige vrouw met een mooi karakter die het beste voorheeft met . . . haar boerenfamilie en onze democratie. :roll:
Ondanks de keurige lieve reactie van deze heel lieve onschuldige vrouw, ben ik toch van mening dat deze vrouw een gevaarlijke moslima is. Zij zet Nederlanders op het verkeerde been. Ze laat ze geloven dat islam werkelijk niet gevaarlijk is.

islam en democratie of islam (?) en vreedzaam samenleven is een utopie. In islam is geen democratie. De wetten van Allah gelden in islam, en staan mijlen ver boven de wetten van de kafir.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: De utopie van de VRIJE wil

Bericht door hans van de mortel »

Ik geloof niet in wonderen.

Vandaar dat de vrije wil voor mij niet bestaat.



Xuanxuan van zeven betovert de jury met Bach.


Chinees wonderkind van 5 jaar speelt prachtig mooi op de piano.


Chinees meisje speelt wonderbaarlijk Beethoven.

Als Chinezen niet zoveel zouden kezen zouden er niet zoveel Chinese muzikale talentjes wezen.

Maar moslims kezen toch ook? En zij kezen al jaaaaren en véél meer dan Chinezen die véél minder kezen maar véél meer lezen. Orthodoxe joden, dat is bewezen, zijn de moderne concurrenten van moslims in het kezen. Beide godsdienstwaanzinnigen zijn niet te genezen.

Moslims presteren sowieso al niks op elk gebied, laat staan dat er een jong hoofddoekje achter de piano plaats neemt en meent getuigenis te geven van het zaad van Allah waarmee de pedofilie en het sadisme van de profeet Mohammed tot bloei is gekomen en waardoor de achterlijkheid van moslims tot in de eeuwigheid is bepaald. Het is mij wel duidelijk geworden in de loop der jaren. Waar moslims mogelijk wat zouden kunnen bijdragen aan onze niet-islamitisch vermaarde culturele hoogstandjes zoals kunst, wetenschap of wat dan ook, dat kan bijdragen tot heil en zegen voor de toekomst en dus de vooruitgang van onze beschaving, heeft Allah met zijn zaad waar het moslims betreft, gebruik gemaakt van het recht op zijn heilige voorbehoedmiddel.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie