Een leven vol frustratie

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Een leven vol frustratie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Een moedervarken leeft in een kaal hok van beton en staal. Een groot deel van haar leven zit ze gevangen tussen stangen. Ze kan dan alleen een stap naar voren en achteruit. Ze moet zoveel mogelijk biggen werpen. Maar ze kan amper moederzorg geven. Dit is het leven van één van de intelligentste wezens op aarde. Varkens hebben geen keuze. Wel Afrikaanse mohammedanen. Wanneer wij hen dezelfde behandeling zouden geven als deze zeer intelligente dieren is de kans groot dat er helemaal geen parasiet meer uit Afrika vrijwillig deze kant op komt. Zijn Afrikaanse parasieten dan zo intelligent? Nee, beduidend minder. Dit is simpel de wet van Pavlov die op elk wezen van invloed is die automatisch reageert en een onnadenkende beslissing neemt. Na een dieronwaardig bestaan gaan in ons land elk dag 1,2 miljoen dieren naar de slacht.

Mensen hebben geen vrije wil, en dieren net zo min
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Een leven vol frustratie

Bericht door Ariel »

Heel zielig. Meen ik echt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Een leven vol frustratie

Bericht door Schepsel! »

Net als een laptop van 10€. Wie weet lukt het je om die in elkaar te krijgen voor 7€ en dan 3€ winst te maken, maar is die dan enigszins normaal gemaakt? Voor zo'n prijs heb je allerlei illegale en onhoudbare toestanden, die niet toegestaan zouden moeten zijn. Je hebt dan de kosten van déze productiemethode, en die van een normale. Je kan alles wel voor een schijntje verkopen als je doet aan bijvoorbeeld slavenarbeid en extreme vervuiling maar de meeste mensen zullen dan toch betogen dat het voor die prijs blijkbaar niet kan. Zo is dit ook, dit is in feite geen houdbaar systeem, niet alleen wegens de dieren maar ook allerlei andere factoren die graag worden genegeerd, er wordt téveel opgeofferd voor die lage prijs. En omdat mensen dan zo graag voor een schijntje grote bakken vlees willen kunnen kopen heb je dit doodzieke systeem van dierenmishandeling, enorme vervuiling, geïnfecteerd vlees, superbacteriën, onzorgvuldige slacht omdat het zo gestoord snel moet allemaal dat er geen tijd is om het en *beetje* fatsoenlijk te doen.

Een normale, realistische prijs voor vlees geeft dan weer gehuil want dan kunnen ze niet meer zoveel snacken als voorheen. Daar is niks tirannieks aan; dat is gewoon accepteren dat de realiteit nu eenmaal niet zo werkt. Ik zou ook graag mijn favoriete gerecht gratis op kunnen halen bij de AH maar ik accepteer dat dat er niet inzit :smile4:

Het nadeel is alleen nu dat als je probeert te transformeren naar een normaler systeem en een houdbaarder vorm van veehouderij dat iedereen natuurlijk uit z'n vel springt, want het is net als met kleine kinderen: Geef ze iets en ze gaan het normaal vinden. Pak het ze af en de wereld is te klein.

Wel jammer alleen dat maar wat graag wordt vergeten dat dit óók ons mensen treft, en niet op een geringe manier ook!
(^v^)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het roer kan om. Maar niemand wil het

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Schepsel! schreef: Het nadeel is alleen nu dat als je probeert te transformeren naar een normaler systeem en een houdbaarder vorm van veehouderij dat iedereen natuurlijk uit z'n vel springt, want het is net als met kleine kinderen: Geef ze iets en ze gaan het normaal vinden. Pak het ze af en de wereld is te klein.
Nou en? Veel geschreeuw en weinig wol!
Deze uitdrukking wordt gebruikt als iemand veel drukte maakt zonder veel resultaat of zonder echte bedoeling. 'Veel geschreeuw en weinig wol, zei de duivel (of drommel), en hij schoor zijn varken.' Waarschijnlijk ging het dus oorspronkelijk niet om schapen die werden geschoren, maar om varkens – notoir luidruchtige dieren.
Mensen accepteren elke vorm van onderdrukking, inclusief die van God, zolang die mens geen hoop wordt gegeven om onder het juk van de onderdrukking vandaan te komen. Daarom zijn religies en politieke maatstaven parasieten van de ergste soort.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Een leven vol frustratie

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Varkens hebben geen keuze. Wel Afrikaanse mohammedanen. Wanneer wij hen dezelfde behandeling zouden geven als deze zeer intelligente dieren is de kans groot dat er helemaal geen parasiet meer uit Afrika vrijwillig deze kant op komt.
Als de Afrikanen volledige bewegingsvrijheid krijgen in ons Europa krijg je dit:
Afbeelding
Een door zwarte Mohammedanen gekraakt kloostergebouw in Brussel waar de liefhebbers van Mohammed jarenlang hun zin konden doen zonder één cent aan huur, elektra, water te hoeven betalen. Ipv de zaak een beetje in orde te houden -zij het alleen maar als tegemoetkoming omwille van het mateloze geduld van de kloosterzusters die zelf wél moeten betalen voor alles in het bejaardentehuis-maken ze er een zwijnen- pardon Afrikanenstal van.

Eén conclusie dringt zich op :
Varkens zijn zindelijker dan Afrikanen.

Toilet gebruikt door zowat 200 Afrikanen in dat klooster:Afbeelding
Let wel, al die donkere parasieten hebben geen klap uit te richten wegens illegaal te wezen, tijd zat dus om de stijfharige WC borstel te hanteren maar liever gewoon de broek of boerka even naar beneden, behoefte doen op Afrikaanse wijze en de boel de boel te laten naar 's lands( Ghana, Nigeria, Marokko, Niger etc.etc.) eer.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De vergelijking

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Varkens zijn beschaafde dieren die de rotzooi opruimen. Mohammedanistische gratis geld zoekers proberen zindelijkheid met alle geweld tegen te gaan.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Een leven vol frustratie

Bericht door mercator »

Ook onze Roma zigeunertjes maken er een gezellige boel van in het koude België:
Afbeelding

Bedankt, dan liever dit. Veel schoner en ordelijker:
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Een leven vol frustratie

Bericht door Ariel »

Na het moslim knuffelen is er nu een nieuwe groep ondekt die door links intelectueel geknuffeld wordt, en iedereen die niet mee wil knuffelen is een racist en onfatsoenlijk.
De Roma zijn de laatste minderheid in Europa die vaak ongestraft gediscrimineerd kan worden. Daarvan moeten we nu krachtig - en tegen de trend in - afstand doen om grotere escalaties te voorkomen zegt Huub van Baar, universitair docent Europese Studies aan de UvA.
Wie moed heeft om zijn lofzang op roma's te lezen kan dat hier doen

Van Baar durft niet de harde waarheid onder ogen te zien dat de Roma cultuur voor een groot deel mede verantwoordelijk voor het feit dat Roma buiten de maatschappij staan, en als er sprake is van discriminatie, dan hebben de Roma dit toch zelf over zich uitgeroepen. Zij hebben niet bepaald uitgeblonken in aanpassing en respect voor de samenleving waarin zij ronddolen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Een leven vol frustratie

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Wie moed heeft om zijn lofzang op roma's te lezen kan dat hier doen
Nee dank u, ik heb even gekeken maar zoiets kan ik niet helemaal lezen.
Ik heb verleden week nog wel 50 eurocent aan een zigeuner bedelaar gegeven in Brussel. Die was wel grappig, die had maar 1 voet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Blije Roma

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Ariel schreef:Wie moed heeft om zijn lofzang op roma's te lezen kan dat hier doen
Nee dank u, ik heb even gekeken maar zoiets kan ik niet helemaal lezen.
Ik heb verleden week nog wel 50 eurocent aan een zigeuner bedelaar gegeven in Brussel. Die was wel grappig, die had maar 1 voet.
Krent die je bent! Had hem 1 euro gegeven dan had hij je wel verteld waar die ene voet gebleven is. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Blije Roma

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Krent die je bent! Had hem 1 euro gegeven dan had hij je wel verteld waar die ene voet gebleven is. [icon_lol.gif]
De volgende die ik tegenkom zal er wss een zonder handen zijn. Een Roma die betrapt was op stelen in een moslimland. Maar waar moet ik dan dat geld insteken?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Ongewewnste onaangepaste Roma

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Krent die je bent! Had hem 1 euro gegeven dan had hij je wel verteld waar die ene voet gebleven is. [icon_lol.gif]
De volgende die ik tegenkom zal er wss een zonder handen zijn. Een Roma die betrapt was op stelen in een moslimland. Maar waar moet ik dan dat geld insteken?
Daar houdt hij zijn ene voet wel voor op. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie