Logica. En het taboe op de logica

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Bij mohammedanen (vies woord voor moslims) ontbreekt elke vorm van logica

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Wat mohammedanen (vies woord voor moslims) typeert is hun verbondenheid met het verleden, aan de vieze gore smerige onmenselijke praktijken van de historische Arabische pedofiele veelneuker-sadist psychopaat Mohammed die zijn leven lang als oorlogsmisdadiger optrad in de rang van eersteklas geile nepprofeet.

Moslims vinden dit logisch. Wat nog véél erger is, ook onze parlementariërs.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

What's in the name?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Geen mens weet precies hoe de naam van de vieze gore historische nepprofeet geschreven wordt. Bij mijn weten is dat in het Arabisch. En nog wel van rechts naar links.

Afbeelding

De geile Arabische pedofiele nepprofeet, sadist Muhamed, had nooit kunnen bevroeden dat op 24 juli 2022 op het wereldvermaarde FFI-forum een trollenkoning zich manifesteert die het ongevraagd voor hem opneemt en het dan nog presteert om in de fout te gaan. Maakt niet uit. Een ieder weet wat een trol bezielt en waarvoor een trol dient die zijn ronde maakt op verschillende forums:

ZICHZELF UITVINDEN EN KEER OP KEER BEWIJZEN.

Omdat er tienduizenden mohammedanen (vies woord voor moslims) onder de naam Mohammed, Mohamed, Muhamed in gevangenissen verspreid over Europa bivakkeren; en miljoenen dwazen over de hele wereld de naam van de profeet verbonden hebben aan hun zoon, hebben Korangeleerden bedacht dat het beter is voor hun geliefde beminnelijke nooit in de fout getreden profeet om de letters VZMH (Vrede Zij Met Hem) achter de naam Mohammed te plaatsen wanneer niet een Arabische jan-en-alleman wordt bedoeld, maar de heilige in de woestijn ongerepte profeet van goede doen en laten. H vd M: . . . die uitsluitend zijn lul, en zijn psychisch gestoord gedrag achterna liep.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Logica. Links heeft er een hekel aan.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

𝟭𝟱 𝗦𝗘𝗣𝗧𝗘𝗠𝗕𝗘𝗥. 𝟭𝟯 𝗝𝗔𝗔𝗥 𝗚𝗘𝗟𝗘𝗗𝗘𝗡. 𝗪𝗜𝗟𝗗𝗘𝗥𝗦 𝗪𝗜𝗟 '𝗞𝗢𝗣𝗩𝗢𝗗𝗗𝗘𝗡𝗧𝗔𝗞𝗦'.

𝐷𝑎𝑔𝑏𝑙𝑎𝑑 𝑇𝑟𝑜𝑢𝑤 - 16 𝑠𝑒𝑝𝑡𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 2009

𝑃𝑉𝑉-𝑙𝑒𝑖𝑑𝑒𝑟 𝑊𝑖𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑤𝑖𝑙 𝑒𝑒𝑛 𝑏𝑒𝑙𝑎𝑠𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛𝑣𝑜𝑒𝑟𝑒𝑛 𝑜𝑝 ℎ𝑜𝑜𝑓𝑑𝑑𝑜𝑒𝑘𝑗𝑒𝑠. 𝑉𝑜𝑜𝑟 1000 𝑒𝑢𝑟𝑜 𝑝𝑒𝑟 𝑗𝑎𝑎𝑟 𝑘𝑢𝑛𝑛𝑒𝑛 𝑚𝑜𝑠𝑙𝑖𝑚𝑎’𝑠 𝑒𝑒𝑛 𝑣𝑒𝑟𝑔𝑢𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑘𝑟𝑖𝑗𝑔𝑒𝑛, 𝑧𝑜 𝑙𝑢𝑖𝑑𝑡 𝑧𝑖𝑗𝑛 𝑣𝑜𝑜𝑟𝑠𝑡𝑒𝑙.
𝑊𝑖𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑣𝑜𝑢𝑤𝑑𝑒 𝑧𝑖𝑗𝑛 𝑝𝑙𝑎𝑛𝑛𝑒𝑛 𝑣𝑜𝑜𝑟 𝑧𝑖𝑗𝑛 ‘𝑘𝑜𝑝𝑣𝑜𝑑𝑑𝑒𝑛𝑡𝑎𝑘𝑠’ 𝑢𝑖𝑡𝑒𝑒𝑛 𝑡𝑖𝑗𝑑𝑒𝑛𝑠 𝑧𝑖𝑗𝑛 𝑖𝑛𝑏𝑟𝑒𝑛𝑔 𝑏𝑖𝑗 𝑑𝑒 𝑎𝑙𝑔𝑒𝑚𝑒𝑛𝑒 𝑏𝑒𝑠𝑐ℎ𝑜𝑢𝑤𝑖𝑛𝑔𝑒𝑛. 𝑉𝑜𝑙𝑔𝑒𝑛𝑠 𝑑𝑒 𝑃𝑉𝑉-𝑣𝑜𝑜𝑟𝑚𝑎𝑛 𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑡 𝑡𝑖𝑗𝑑 𝑣𝑜𝑜𝑟 ‘𝑒𝑒𝑛 𝑔𝑟𝑜𝑡𝑒 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑛𝑚𝑎𝑎𝑘 𝑣𝑎𝑛 𝑜𝑛𝑧𝑒 𝑠𝑡𝑟𝑎𝑡𝑒𝑛’. „𝐸𝑒𝑛 𝑏𝑒𝑡𝑒𝑟 𝑚𝑖𝑙𝑖𝑒𝑢 𝑏𝑒𝑔𝑖𝑛𝑡 𝑏𝑖𝑗 𝑗𝑒𝑧𝑒𝑙𝑓, 𝑑𝑖𝑡 𝑖𝑠 𝑣𝑒𝑟𝑣𝑢𝑖𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑣𝑎𝑛 𝑑𝑒 𝑝𝑢𝑏𝑙𝑖𝑒𝑘𝑒 𝑟𝑢𝑖𝑚𝑡𝑒”, 𝑠𝑡𝑒𝑙𝑑𝑒 ℎ𝑖𝑗. „𝐿𝑎𝑡𝑒𝑛 𝑤𝑒 𝑒𝑒𝑛𝑠 𝑤𝑎𝑡 𝑔𝑎𝑎𝑛 𝑑𝑜𝑒𝑛 𝑎𝑎𝑛 𝑑𝑖𝑡 𝑠𝑦𝑚𝑏𝑜𝑜𝑙 𝑣𝑎𝑛 𝑜𝑛𝑑𝑒𝑟𝑑𝑟𝑢𝑘𝑘𝑖𝑛𝑔.”
𝑊𝑖𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑤𝑖𝑙 𝑑𝑒 ℎ𝑜𝑜𝑓𝑑𝑑𝑜𝑒𝑘 𝑛𝑖𝑒𝑡 𝑣𝑒𝑟𝑏𝑖𝑒𝑑𝑒𝑛, 𝑚𝑎𝑎𝑟 𝑤𝑒𝑙 ℎ𝑒𝑡 𝑔𝑒𝑏𝑟𝑢𝑖𝑘 𝑒𝑟𝑣𝑎𝑛 𝑜𝑛𝑡𝑚𝑜𝑒𝑑𝑖𝑔𝑒𝑛. „𝐷𝑒 𝑣𝑒𝑟𝑣𝑢𝑖𝑙𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑡𝑎𝑎𝑙𝑡”, 𝑠𝑡𝑒𝑙𝑡 ℎ𝑖𝑗 𝑣𝑜𝑜𝑟. 𝑀𝑜𝑠𝑙𝑖𝑚𝑎’𝑠 𝑘𝑢𝑛𝑛𝑒𝑛 𝑣𝑜𝑜𝑟 𝑑𝑢𝑖𝑧𝑒𝑛𝑑 𝑒𝑢𝑟𝑜 𝑝𝑒𝑟 𝑗𝑎𝑎𝑟 𝑒𝑒𝑛 𝑣𝑒𝑟𝑔𝑢𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑘𝑟𝑖𝑗𝑔𝑒𝑛. 𝐷𝑒 𝑜𝑝𝑏𝑟𝑒𝑛𝑔𝑠𝑡 𝑑𝑎𝑎𝑟𝑣𝑎𝑛 𝑤𝑖𝑙 ℎ𝑖𝑗 𝑖𝑛 𝑜𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑚𝑒𝑒𝑟 𝑏𝑙𝑖𝑗𝑓-𝑣𝑎𝑛-𝑚’𝑛-𝑙𝑖𝑗𝑓 ℎ𝑢𝑖𝑧𝑒𝑛 𝑠𝑡𝑒𝑘𝑒𝑛 „𝑊𝑒 𝑧𝑖𝑗𝑛 𝑑𝑖𝑒 ℎ𝑜𝑜𝑓𝑑𝑑𝑜𝑒𝑘𝑗𝑒𝑠 𝑠𝑝𝑢𝑢𝑔 𝑒𝑛 𝑠𝑝𝑢𝑢𝑔𝑧𝑎𝑡.”
𝐹𝑟𝑎𝑐𝑡𝑖𝑒𝑙𝑒𝑖𝑑𝑒𝑟 𝑉𝑎𝑛 𝐺𝑒𝑒𝑙 (𝐶𝐷𝐴) 𝑚𝑒𝑟𝑘𝑡𝑒 𝑜𝑝 𝑑𝑎𝑡 𝑑𝑒 𝑃𝑉𝑉-𝑙𝑒𝑖𝑑𝑒𝑟 „𝑧𝑖𝑗𝑛 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑐𝑖𝑝𝑒𝑠 𝑤𝑖𝑙 𝑣𝑒𝑟𝑘𝑜𝑝𝑒𝑛 𝑣𝑜𝑜𝑟 1000 𝑒𝑢𝑟𝑜”, 𝑚𝑎𝑎𝑟 𝑣𝑜𝑙𝑔𝑒𝑛𝑠 𝑊𝑖𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑖𝑠 ℎ𝑖𝑗 𝑎𝑙𝑙𝑒𝑒𝑛 𝑏𝑒𝑧𝑖𝑔 „𝑒𝑒𝑛 𝑑𝑟𝑒𝑚𝑝𝑒𝑙 𝑜𝑝 𝑡𝑒 𝑤𝑒𝑟𝑝𝑒𝑛”.
𝐷66’𝑒𝑟 𝑃𝑒𝑐ℎ𝑡𝑜𝑙𝑑 𝑣𝑟𝑜𝑒𝑔 𝑧𝑖𝑐ℎ 𝑎𝑓 𝑜𝑓 ℎ𝑒𝑡 𝑒𝑒𝑛 𝑠𝑒𝑟𝑖𝑒𝑢𝑠 𝑣𝑜𝑜𝑟𝑠𝑡𝑒𝑙 𝑖𝑠 𝑜𝑓 𝑑𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑗 𝑔𝑒𝑡𝑢𝑖𝑔𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑣𝑎𝑛 𝑒𝑒𝑛 𝐿𝑒𝑖𝑑𝑠 𝑐𝑎𝑏𝑎𝑟𝑒𝑡𝑓𝑒𝑠𝑡𝑖𝑣𝑎𝑙. „𝑉𝑎𝑙𝑡 𝑑𝑒 ℎ𝑜𝑒𝑑 𝑣𝑎𝑛 𝑚𝑖𝑛𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑃𝑙𝑎𝑠𝑡𝑒𝑟𝑘 𝑜𝑜𝑘 𝑜𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑑𝑒 𝑡𝑎𝑘𝑠 𝑜𝑓 𝑖𝑠 𝑑𝑎𝑡 𝑒𝑒𝑛 𝑎𝑝𝑎𝑟𝑡 𝑡𝑎𝑟𝑖𝑒𝑓?”
𝐹𝑟𝑎𝑐𝑡𝑖𝑒𝑣𝑜𝑜𝑟𝑧𝑖𝑡𝑡𝑒𝑟 𝐾𝑎𝑛𝑡 (𝑆𝑃) 𝑤𝑖𝑙𝑑𝑒 𝑤𝑒𝑡𝑒𝑛 𝑜𝑓 𝑊𝑖𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑜𝑜𝑘 𝑗𝑜𝑜𝑑𝑠𝑒 𝑘𝑒𝑝𝑝𝑒𝑙𝑡𝑗𝑒𝑠 𝑤𝑖𝑙 𝑏𝑒𝑙𝑎𝑠𝑡𝑒𝑛. (𝙃𝙫𝙙𝙈: 𝙃𝙚𝙩 𝙯𝙞𝙟𝙣 𝙪𝙞𝙩𝙨𝙡𝙪𝙞𝙩𝙚𝙣𝙙 𝙢𝙤𝙝𝙖𝙢𝙢𝙚𝙙𝙖𝙣𝙚𝙣 - 𝙫𝙞𝙚𝙨 𝙬𝙤𝙤𝙧𝙙 𝙫𝙤𝙤𝙧 𝙢𝙤𝙨𝙡𝙞𝙢𝙨 - 𝙙𝙞𝙚 𝙚𝙧 𝙢𝙖𝙨𝙨𝙖𝙖𝙡 𝙢𝙤𝙤𝙧𝙙𝙚𝙣𝙙 𝙤𝙥 𝙪𝙞𝙩 𝙩𝙧𝙚𝙠𝙠𝙚𝙣 𝙪𝙞𝙩 𝙣𝙖𝙖𝙢 𝙫𝙖𝙣 𝙝𝙪𝙣 𝙢𝙖𝙖𝙣𝙜𝙤𝙙 𝘼𝙡𝙡𝙖𝙝)
„𝑂𝑓 𝑑𝑒 ℎ𝑜𝑜𝑓𝑑𝑑𝑜𝑒𝑘𝑗𝑒𝑠 𝑜𝑝 ℎ𝑒𝑡 𝑝𝑙𝑎𝑡𝑡𝑒𝑙𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑖𝑒 𝑔𝑒𝑑𝑟𝑎𝑔𝑒𝑛 𝑤𝑜𝑟𝑑𝑒𝑛 𝑑𝑜𝑜𝑟 𝑛𝑖𝑒𝑡-𝑚𝑜𝑠𝑙𝑖𝑚𝑠?” 𝐾𝑎𝑛𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑜𝑜𝑘 𝑏𝑒𝑛𝑖𝑒𝑢𝑤𝑑 ℎ𝑜𝑒 𝑑𝑒 𝑑𝑒 ℎ𝑜𝑜𝑓𝑑𝑑𝑜𝑒𝑘𝑝𝑜𝑙𝑖𝑡𝑖𝑒 ‘𝑑𝑖𝑡 𝑏𝑒𝑙𝑎𝑐ℎ𝑒𝑙𝑖𝑗𝑘𝑒 𝑣𝑜𝑜𝑟𝑠𝑡𝑒𝑙’ 𝑚𝑜𝑒𝑡 𝑔𝑎𝑎𝑛 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑟𝑜𝑙𝑒𝑟𝑒𝑛.
𝐺𝑟𝑜𝑒𝑛𝐿𝑖𝑛𝑘𝑠𝑒𝑟 𝐻𝑎𝑙𝑠𝑒𝑚𝑎 𝑣𝑒𝑟𝑔𝑒𝑙𝑒𝑒𝑘 𝑊𝑖𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑚𝑒𝑡 𝑒𝑒𝑛 𝐼𝑟𝑎𝑎𝑛𝑠𝑒 ℎ𝑒𝑒𝑟𝑠𝑒𝑟. „𝐼𝑛 𝐼𝑟𝑎𝑛 𝑤𝑜𝑟𝑑𝑒𝑛 𝑣𝑟𝑜𝑢𝑤𝑒𝑛 𝑔𝑒𝑑𝑤𝑜𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑒𝑒𝑛 ℎ𝑜𝑜𝑓𝑑𝑑𝑜𝑒𝑘 𝑜𝑝 𝑡𝑒 𝑧𝑒𝑡𝑡𝑒𝑛, 𝑢 𝑑𝑤𝑖𝑛𝑔𝑡 ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑢𝑛 ℎ𝑜𝑜𝑓𝑑𝑑𝑜𝑒𝑘 𝑎𝑓 𝑡𝑒 𝑧𝑒𝑡𝑡𝑒𝑛. 𝐻𝑜𝑒 𝑔𝑎𝑎𝑡 𝑢 𝑑𝑎𝑡 𝑑𝑜𝑒𝑛? 𝐷𝑜𝑜𝑟 𝑣𝑟𝑜𝑢𝑤𝑒𝑛 𝑖𝑛 𝑡𝑒 𝑠𝑙𝑢𝑖𝑡𝑒𝑛?”

In tegenstelling tot het zich almaar uitbreidende kopvoddenbeeld in onze samenleving, gewaren we geen hakenkruizen of andere smerige fascistische symbolen die ons herinneren aan een slecht mens zoals de historische Adolf Hitler. Het zijn echter de Kopvodden die ons aan een ander historisch slecht mens herinneren: Mohammed. De gevangenissen in Europa zitten er vol mee.

Zoals gebruikelijk zijn het vooral de linkse politici die net doen alsof ze van niets weten wanneer islam en moslims (net woord voor mohammedanen) wordt genoemd. De daarbij onafwendbare propaganda die mohammedanen (vies woord voor moslims) voor zichzelf en de historische Mohammed maken, zorgen ervoor dat vooral het linkse ‘Weg-met-ons’ klootjesvolk, als aanhangers van de mislukte mensensoort moslims, het opneemt voor de ondergang van onze beschaving op termijn.

Waar staat het islamitische Kopvod-symbool voor die door vrouwen wordt gedragen die de smerige walgelijke onmenselijke primitieve achterlijke heidense woestijnreligie islam aanhangen? Het Kopvod is een symbolische handtekening die gezet is onder het geestelijke convenant met de historische gluiperd, viezerik, pedofiel, psychopaat, sadist, moordzuchtige roofovervaller van karavanen en beoefenaar van oorlogsmisdaden Mohammed.

Ja maar . . . er zijn ook goede moslims is een veel gehoord afgezaagd geluid. Klopt! Er waren ook veel goede nazi’s en SS-ers die net zoals moslims, zich presenteerden als onopvallend goede huisvaders met broers, zusters, vader, moeder en kinderen en geen mens lastig vielen. Nou ja, joden dan alleen. Op bevel van Hitler zoals te lezen valt in Mein Kampf, zo moesten ook mohammedanen (vies woord voor moslims) van de pedofiele sadistische profeet Mohammed joden haten, uit de weg gaan, nog beter: afslachten. Zoals in het boek Koran deskundig omschreven staat.

Dus de KOPVODDENTAX is hoe dan ook een redelijk tarief dat in verhouding staat tot met wat joden en christenen moesten betalen aan de volgelingen van destijds profeet Mohammed. Of gedood worden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door King George »

Koekje van eigen deeg voor de discriminerende godsdienst de Islam, denk ik dan. Want waar Moslims overheersen, daar kunnen anderen slechts kiezen tussen onderwerping of de dood of hooguit tegen betaling van de ongelovigenbelasting, de Jizya, leven als tweederangsburgers onder discriminerende wetgeving.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Soort zoekt soort

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

𝗔𝗦𝗦𝗜𝗦𝗧𝗘𝗡𝗧-𝗕𝗢𝗡𝗗𝗦𝗖𝗢𝗔𝗖𝗛 𝗘𝗗𝗚𝗔𝗥 𝗗𝗔𝗩𝗜𝗗𝗦 𝗜𝗦 𝗗𝗜𝗞𝗞𝗘 𝗩𝗥𝗜𝗘𝗡𝗗 𝗩𝗔𝗡 𝗗𝗘 𝗩𝗔𝗡 𝗠𝗜𝗦𝗗𝗔𝗗𝗘𝗡 𝗕𝗘𝗦𝗖𝗛𝗨𝗟𝗗𝗜𝗚𝗗𝗘 𝗤𝗨𝗜𝗡𝗖𝗬 𝗣𝗥𝗢𝗠𝗘𝗦.
Voor de rechtbank in Amsterdam begint vandaag het strafproces tegen Quincy Promes. De 30-jarige oud-Ajacied, tegenwoordig actief in Rusland, wordt beschuldigd van poging tot moord.

Op 13 december 2020, werd Promes gearresteerd, een dag nadat hij voor Ajax nog had gescoord tegen PEC Zwolle. Hij werd in eerste instantie verdacht van poging tot doodslag en zware mishandeling. In mei van 2022 melden bronnen aan Nieuwsuur dat de voetballer ook wordt verdacht van betrokkenheid bij drugssmokkel, witwassen en huiselijk geweld. Het zou daarbij onder meer gaan om financiering van een (door de politie onderschepte) partij van vierduizend kilo cocaïne in Antwerpen en de smokkel van synthetische drugs naar Australië.
Memphis Depaay en assistent-bondscoach Edgar Davids zijn dikke vrienden van de van moord verdachte ex voetballer van Ajax Quincy Promes. Samen thuis, samen uit onder het motto ‘Ons kent ons’. Dit keer nog in juni van dit jaar. Gezellig, een potje voetbal met z’n drieën in Afrika.

https://nos.nl/l/2433574 (aanklikken of in browser plakken)

Is het toeval of niet dat ik lang geleden die Edgar Davids al niet mocht? Ik vind hem zelfs als Zwartepiet nog niet deugen. En sinds dat Memphis Depaay bij PSV speelde mocht ik diezelfde misselijke aap ook al niet. Over Quincy Jones kan ik niks zeggen. Ik weet te weinig van hem, behalve dat hij een goede voetballer is en nu van poging moord wordt verdacht.

Volgens de NOS is de maximale straf voor poging tot moord 20 jaar. Promes komt er echter met een lichte straf vanaf, inclusief met wat voorwaardelijk.

De tenlastelegging van ‘poging tot moord’ slaat nergens op en is gebaseerd op een wensdenken van Promes dat hij in zijn woede heeft uitgesproken. Blijft over het steken met een mes in de knie van zijn neef. Zo goed als Promes is met voetballen, zo onzuiver is hij met het steken van een mes. Met zijn verdediging door top advocaat Sprong is deze kwestie slechts een wassenneus.

Als de rechter daar geen rekening mee houdt, zouden de facto alle mohammedanen (vies woord voor moslims) moeten worden opgepakt en veroordeeld. Als dat zou kunnen! Het liefst tot het brandende Hellevuur waarin zij eeuwig mogen schroeien en het uitschreeuwen van de pijn. Precies dat wat deze mislukte achterlijke mensensoort ons toewenst als niet-moslims.

𝗠𝗢𝗦𝗟𝗜𝗠𝗦 𝗭𝗜𝗝𝗡 𝗣𝗔𝗥𝗔𝗦𝗜𝗘𝗧𝗘𝗡 𝗢𝗣 𝗢𝗡𝗭𝗘 𝗞𝗘𝗡𝗡𝗜𝗦𝗘𝗖𝗢𝗡𝗢𝗠𝗜𝗘 𝗘𝗡 𝗕𝗘𝗦𝗖𝗛𝗔𝗩𝗜𝗡𝗚.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Logisch dat moslims homo's verafschuwen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mohammedanen (vies woord voor moslims), waaronder Marokkanen, hebben een afschuw van homo's omdat zij zichzelf daarin herkennen.

Het is immers genoegzaam bekend dat de meeste homoseksuele handelingen niet toevallig onder moslims gepleegd worden. Ook niet zo verwonderlijk als wij bedenken dat binnen de achterlijke primitieve heidense cultuur Islam die vanuit het woestijntijdperk is komen overwaaien naar onze westerse kenniseconomie en beschaving, neuken voor het huwelijk verboden is. Handbediening ligt dan voor het afrukken. Het als aanhanger van de vieze gore historische pedofiele sadistische oorlogsmisdadiger Mohammed het samen doen met je mede moslim, heeft de voorkeur. Om daar wat tegenin te brengen hebben islamitische geleerden binnen de smerige hypocriete heidense achterlijke kutreligie Islam het volgende bedacht.

Afbeelding

Iedere mohammedaan (vies woord voor moslim) heeft het islamitische recht om een schijnhuwelijk aan te gaan. Wat houdt dit in? Welnu, je trouwt als moslimman met de eerste de beste kopvod (vies woord voor islamitische hoofddoek), neukt je bruid vervolgens plat in de nacht - handeling en leeftijd geoorloofd vanaf 9 jaar naar het voorbeeld van de vieze pedofiele historische profeet. De volgende dag ga je van haar scheiden, en klaar is Ahmed, maar meestal Mohammed. Alles geheel volgens de islamitische wet die overal een oplossing voor heeft, en al helemaal voor de seksuele problemen van de moslimman en ook de moslimvrouw die weleens wat anders wil dan steeds maar weer het uiterste te vragen van haar door haarzelf bediende harde clitoris.

De mannelijke moslim zal doorgaans een overeengekomen bedrag moeten betalen aan zijn eendagsbruid. Ik ben geen geestelijk ontspoorde huichelachtige persoon (moslim), dus ik ken het tarief niet voor de islamitische huwelijkshoer.

Voor de tarievenlijst van '𝑀𝑜𝑠𝑙𝑖𝑚𝑎 𝑣𝑜𝑜𝑟 𝑒́𝑒́𝑛 𝑛𝑎𝑐ℎ𝑡',, kunnen uitsluitend moslims die het sjorren en hun homo seksuele gedrag beu zijn, zich wenden tot de plaatselijke 𝑖𝑚𝑎𝑚, 𝑎𝑦𝑎𝑡𝑜𝑙𝑙𝑎ℎ, 𝑚𝑜𝑒𝑓𝑡𝑖, 𝑘𝑎𝑙𝑖𝑒𝑓, 𝑚𝑎ℎ𝑑𝑖, 𝑎𝑏𝑜𝑒𝑛𝑎, 𝑜𝑓 𝑚𝑜𝑙𝑙𝑎ℎ.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het taboe op de logica: een religie aanhangen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Vandaag is het zondag.

De eerste werkdag van God. Hoe begon het ook alweer? God kwam op het onzalige idee zijn saaie leven, leven in te blazen door een universum te creëren waarin de mens de verliezende hoofdrol zal en MOET vervullen. Want alles is van tevoren bepaalt. Logisch. Een auto zonder wielen rijdt niet. Vandaar de wielen eronder en niet erboven. Wordt hij gedragen door een luchtkussen, is het geen auto meer en krijgt hij een andere benaming.

God heeft dan ook volgens de achterlijkheid die er vooral springt bij mohammedanen (vies woord voor moslims) 99 namen. Opvallend is dat de honderdste naam ontbreekt. Wat is de oorzaak? Gebrek aan fantasie of een optredend moeheidsverschijnsel bij Allah, of de absurde dwaze gedachte bij het moslimvolk dat Allah voor zichzelf werkelijk 99 namen heeft bedacht, of - logischer - niet tot honderd kan tellen?

Ieder weldenkend mens met enige kennis van de 'heilige' boeken weet dat de god van de eerste mens Adam, van Mozes, Abraham en van ALLE mohammedanen (vies woord voor moslims. Net zoals de kopvod een vies woord is voor de religieuze afstotende hoofddoek in onze beschaving) slechts één naam heeft: JHWH (spreek uit JèHoWáH). De enige echte ware exclusieve naam onder de vele goden. Het Hindoeïsme herbergt zelfs miljoenen goden. Daar kunnen ze niet genoeg van krijgen. Zelfs een witte koe loopt daar als god vaak in de weg en houdt het verkeer onnodig op. Ook ratten zijn in grote aantallen heilig. Waarom? Omdat zij een god vertegenwoordigen.

Hindoeïsme is een religie die overigens kan wedijveren met de smerigheid van islam. Aanhangers van deze menselijke ontsporing van de geest beschouwen de meest vuile verontreinigde rivier in de wereld, de Ganges, waar het niet aankomt op het in acht nemen van hygiëne en gezondheid in het algemeen, als een heilige rivier waarin de mens die daarin een bad neemt overigens niet gevrijwaard is van de vele stront uitwerpselen door mensen en levensgevaarlijke chemische afvalproducten. De Hindoe mens wordt daar gelukkig van.

Een gezond mens van lichaam en geest zal daarom nooit en te nimmer een religie aanhangen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Logisch. De mens is ontoerekeningsvatbaar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Als je in God gelooft dan lijkt het mij relevant te weten dat God ook in jou gelooft.
(Zij houdt van hem. Maar hij niet van haar. Dat weten ze niet van elkaar. Kan zoiets onwezenlijk aan de aandacht ontsnappen?) :*)

Maar dat gelooft geen hond. Wel een mens. Die is ontoerekeningsvatbaar. Het is niet voor niets dat mensen zo veel van honden en katten houden. (nadenkertje voor de in de vrije wil gelovers)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Beter, best, het beste gewenst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Bij de beste wensen voor 2023 is een logische gedachte op zijn plaats.

Met de corrupte vaccinatie en het daaraan verbonden Corona syndroom, wens ik een ieder vrijheid van lichaam en geest. Dus geen geëtter met je gezondheid. Want tegenwoordig is men druk in de weer met kanker bij kinderen te genezen. Je vraagt je af wat een kind ongevraagd op de wereld komt doen. Maar er zijn genoeg mensen die halsstarrig overtuigd blijven in hun oncontroleerbare geloof dat de mens een vrije wil heeft. Welnu, dat is mijn wens voor 2023, dat mensen eindelijk tot een op de logica gebaseerd inzicht komen. Dan zou de wereld er heel anders uitzien. Of dat beter is? GEEN IDEE! :roll:
In deze wereld bestaat geen logica. Wiskundige logica, ja. Maar daar houdt ook alles mee op.

P.S.: gisteren was ik in de winkel van Zeeman. Een aardige medewerkster die rondliep wenste een ieder de beste wensen. Toen ik bij de kassa stond, riep ook de (hindoestaans gekleurde) mevrouw achter de kassa mij toe: "De beste wensen." Ik word een beetje ziek van al dat schapenvolgersgedoe en vroeg haar: "Wat houden uw beste wensen in?" Haar antwoord? "Dat mag u zelf invullen." Kijk, daar word ik nou pissig over. Een beetje boos liet ik haar merken dat zij beter niks had kunnen zeggen, want ik stel dit soort antwoorden niet op prijs. In feite lag ik er niet wakker van, maar vid dit soort acties altijd wel de moeite waard. Het verveelt nooit. Want ik heb zo langzamerhand een bloedhekel gekregen aan echt domme en vervelende nietszeggende mensen. Zij bleef aardig en reageerde verder niet. De meeste mensen - oprecht of niet - wensen een ieder een goede gezondheid toe. Maar ze was te dom om met behulp van de vrije wil een dergelijk algemeen traditioneel passend antwoord te geven.

En als u geen goede gezondheid meer heeft en niet meer uit uw slaap wilt ontwaken? Daar weleens aan gedacht? Hoe staat het dan met de vrije wil? De vieze smerige hypocriete overheid zet altijd in op onze gezondheid. Dat zeggen ze, maar wij weten inmiddels beter. Het fascistisch denken van elke staat giert de politiek uit. Mag ik alstublieft (hand ophouden) mijn euthanasiepil? Op deze vraag beslist niet de onvrijwillig geboren mens, maar het fascistische systeem van de politiek. Je krijgt geen pil. Pillen zat met honderd-en-een bijwerkingen die de farmaceutische industrie in blijdschap doen triomferen en de samenleving bakken met geld kost. Vrije wil? Geen denken aan!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Taboe op logisch denken

Bericht door Hans v d Mortel sr »

𝗘𝗘𝗡 𝗢𝗡𝗦𝗖𝗛𝗨𝗟𝗗𝗜𝗚 𝗕𝗔𝗟𝗟𝗢𝗡𝗡𝗘𝗧𝗝𝗘 𝗜𝗡 𝗗𝗘 𝗪𝗜𝗡𝗗



Een weerballon? Uit het district China? Zou best eens kunnen. Maar ook een spionage ballon behoort tot de mogelijkheden. Je mag nooit iets uitsluiten als je het niet binnenboord herkent. Een weerballon is weer eens wat anders dan een spionage satelliet.

Met de logica in de nieuwsmedia is het ondertussen dramatisch slecht gesteld. Men is niet meer in staat fictie van werkelijkheid te onderscheiden en lult de hele dag aan één stuk door op de radio en tv over een ballonnetje in de wind dat met de dag hogere ogen gooit in de richting van een agressieve daad van China die daarmee de wereldvrede op scherp zet. Het is tegenwoordig dramatisch slecht gesteld met het verstand van mensen die zich beroepen op deskundigheid.

Het is nogal simpel: het is of het een of het ander. Meer logisch ligt het voor de hand dat China een spelletje met Amerika speelt. Anders geformuleerd: Uncle Sam (nu in de persoon van randdebiele Biden) wordt door China gepiepeld, in de zeik genomen, en als aftakelende natie beschouwd als gevolg van het voornamelijk domme christelijke Amerikaanse kiezersvolk dat voor de slappe-was-figuur Biden koos die al druk doende is Alzheimer tot zijn dagelijks ritueel te maken. Wat dat betreft kunnen we Jo Biden vergelijken met Mark Rutte. Rutte, een man met een kut van achteren.

Alle poeha in het kort samengevat: China beweert dat het om een verdwaalde onschuldige ballon gaat. Niet zo verwonderlijk, want zo wat alles komt uit de regio China vandaan. Geen enkele nieuwsmedia vroeg zich tot nu toe af waarom China de VS geen bericht stuurde over een verdwaalde Chinese ballon die polshoogte aan het nemen was in hogere atmosferen. Niet zo’n gek mondiaal idee. Want sinds dat hysterische meisje uit Zweden begon te protesteren tegen de klimaatopwarming van de aarde, was de wereld in rep en roer. Dus, China is goed bezig in het belang van alle natiën zal ik maar zeggen.

Ach, het gaat om niks. Hooguit het testen en aftellen van de reeds in gang gezette teloorgang van de betekenis van de wereldmacht Verenigde Staten die op sterven na dood is. China heeft schijt aan Amerika, het land met een enorme grote bek met tanden. Valse tanden welteverstaan, een al aardig rammelend kunstgebit. Het bijtvermogen is daarmee gereduceerd tot dat van bekeerde moslim.

China had best Amerika kunnen waarschuwen met een gemeend excuus over een verdwaalde ballon van minimale betekenis. Ach, waarom zou je? Een mooie gelegenheid voor China om de hele wereld te bewijzen dat Amerika op zijn laatste benen loopt.

Binnenkort wordt Taiwan (zeer terecht) bij China ingelijfd. Terug in de moederschoot. In China heeft men alles op een rijtje. De rest van de wereld lult teveel, en doet te weinig en teveel verkeerd: het corrupte Oekraïne helpen met olie op het vuur te gooien om daarmee Poetin een voet dwars te zetten. Geef dat stukje Oekraïne, waar bijna uitsluitend Russen wonen, terug aan zijn rechtmatige eigenaar, niet Poetin maar Rusland. Dan komt er vrede en minder in sneltreinvaart oplopende armoede in Nederland.

Op 15 maart mogen we weer op die halvegare pias met zijn VVD (Volk Val Dood) en onbenullige lachwekkende zinloze grimas Mark Rutte stemmen, de beste chaos minister-president ooit die het liegen, bedriegen en beschamen van het vertrouwen in de rechtsstaat niet kan laten.

𝗦𝗹𝗶𝗸 𝗵𝗲𝘁 𝗻𝗼𝗴 𝗺𝗮𝗮𝗿 𝗲𝗲𝗻𝘀 𝗱𝗼𝗼𝗿, 𝗱𝗼𝗺 𝗴𝗲𝗱𝗲𝗲𝗹𝘁𝗲 𝘃𝗮𝗻 𝗡𝗲𝗱𝗲𝗿𝗹𝗮𝗻𝗱! 𝗛𝗲𝘁 𝗶𝘀 𝗼𝗻𝘇𝗲 𝗼𝗼𝗿𝗹𝗼𝗴. 𝗢𝗼𝗸 𝗮𝗹 𝗶𝘀 𝗼𝗻𝘀 𝗻𝗶𝗸𝘀 𝗴𝗲𝘃𝗿𝗮𝗮𝗴𝗱. 𝗗𝘂𝘀 𝗺𝗼𝗴𝗲𝗻 𝘄𝗲 𝗥𝘂𝘁𝘁𝗲 𝗼𝗼𝗸 𝗯𝗲𝘀𝘁 𝗺𝗲𝘁 '𝗵𝘂𝗳𝘁𝗲𝗿' 𝗮𝗮𝗻𝘀𝗽𝗿𝗲𝗸𝗲𝗻, 𝗼𝗼𝗸 𝗮𝗹 𝗶𝘀 𝗵𝗶𝗷 𝗲𝗲𝗻 𝗲𝗻𝗼𝗿𝗺𝗲 𝗸𝗹𝗼𝗼𝘁𝘇𝗮𝗸. - 𝗟𝗢𝗟!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Sexy black woman

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

'Black Lives Matter'.

Is dit logisch?

Is dit een psychisch gestoorde vrouw? Omdat zij geen gesloten jurk draagt en mogelijk denkt dat zij tot de uitverkorenen behoort in het spectrum van 'Blach Lives Matter', waarbij negerinnen over de mooiste en aantrekkelijkste tieten beschikken. :cry:

Ik vraag mij af met welke vibrator zij werkt.

Deze misschien!

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door Ariel »

Sommige vrouwen schamen zich nergens voor. :shock:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Kunstobject

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
zo feb 12, 2023 2:50 pm
Sommige vrouwen schamen zich nergens voor. :shock:
Ik ben vormgever en dacht gelijk aan een kunstwerk in het Stedelijk Museum van Amsterdam. (zoiets als kunst uit het Wassenbeeldenmuseum) Denk je eens even in wat voor protesten dit zal geven. En wat voor titel geef je aan dit kunstwerk?
BLACK LIVES MATTER ?

Amsterdam heeft een links stadsbestuur, nou dat staat onmiddellijk krijsend en al op zijn achterste poten. Kreten als 'Racisme', Discriminatie', 'Mensonterend', zijn dan niet van de lucht. Ook al wordt aangetoond dat het hier in werkelijkheid gaat om

'ALL LIVES MATTER'

Een kunstwerk als zodanig van een blanke uit zijn voegen gebarsten vrouwelijk exemplaar zal waarschijnlijk niet eens opvallen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Bij politici bestaat geen logica. Daar rust een taboe op

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
wo feb 15, 2023 1:55 am
Het wordt steeds spannender. Wat zijn die vliegende objecten nou....Niemand weet het meer. Zijn het onbekende vliegende objecten, of zijn het toch ballonnen.
NOS doet verslag
NOS schreef:Niets wijst er voorlopig op dat de vliegende objecten die afgelopen weekend werden neergehaald, onderdeel waren van een Chinees spionageprogramma. De woordvoerder van het Witte Huis heeft dat gezegd op een persconferentie.
Correct.
NOS schreef:Mogelijk zijn de vliegende apparaten gebruikt voor wetenschappelijk onderzoek door commerciële partijen. Maar zolang geen partij of land naar voren stapt, blijft het voorlopig gissen van wie ze waren en wat hun missie was.
Onzin. Klinkklare leugens. Vliegende apparaten voor wetenschappelijk onderzoek . . . en iedereen doet maar wat . . . een ongeloofwaardige poging om serieus over te komen. Daar moet je niet voor bij de nos zijn. Die hangt zijn oren naar de misdadige politiek in Den Haag, broodheer van de NOS.
NOS schreef:Overigens zei de Democratische Senaatsvoorzitter afgelopen weekend al dat het zeer waarschijnlijk gaat om drie ballonnen. Hij baseerde zich naar eigen zeggen op informatie van inlichtingendiensten. Maar het Witte Huis houdt het voorlopig nog steeds op 'onbekende vliegende objecten'.
Witte Huis of Zwarte Huis; liegen doen ze allemaal.
NOS schreef:Sinds het neerhalen van de grote Chinese ballon eerder deze maand zijn Washington en Peking verwikkeld in een diplomatieke rel. De twee grootmachten beschuldigen elkaar van spionage middels ballonnen. Ook ontkennen beide de ander op deze manier te hebben bespioneerd.
Welles- nietes. Typisch politieke misdadigheid in het klein. Hoop poeha om niks. ‘Penny wise, pound foolish’. Twintig jaren dood en verderf zaaien in Vietnam. Geen probleem. We stonden erbij en keken er naar. Bijna elke avond aan avond op het nieuws. Zodat we goed op de hoogte bleven van deze waanzin waarop nooit kritiek is geleverd door onze eigen vuile vieze smerige misdadige regering. Nu onder leiding van voorman-misdadiger Mark Rutte die – geloof het of niet – nu weer in de peilingen stijgt.

Het domme gedeelte van het Nederlandse volk heeft geen moeite met volgens Mark R. ‘ONZE’ oorlog in Oekraïne, maar straaljagers leveren mag dan weer niet volgens de domheid, waanzin en bord voor de kop natie.
NOS schreef:Het Taiwanese ministerie van Defensie waarschuwt China dat het zulke ballonnen gelijk zal neerschieten als zoiets gebeurt boven Taiwan.

Die politieke marionetten van de VS, moeten er rekening mee houden dat zij nog maar een korte tijd te gaan hebben. Want Taiwan wordt over enkele jaren terecht ingelijfd bij China. Met of zonder geweld. Zegt u het maar! Amerika stelt nu al nies meer voor. Behalve waar het om ballonnen gaat. :*)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door sjun »

Ariel schreef:
zo feb 12, 2023 2:50 pm
Sommige vrouwen schamen zich nergens voor. :shock:
Obesitas heeft er naast Willem Alexander en zijn dochter Amalia weer een gezicht bij.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Woorden doen er toe. En . . . swastika is hetzelfde (?) als hakenkruis

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

𝗢𝗢𝗞 𝗛𝗘𝗧 𝗝𝗢𝗢𝗗𝗦𝗘 𝗩𝗢𝗟𝗞 𝗚𝗘𝗕𝗥𝗨𝗜𝗞𝗧𝗘 𝗗𝗘 𝗦𝗪𝗔𝗦𝗧𝗜𝗞𝗔. 𝗧𝗘𝗟 𝗨𝗜𝗧 𝗝𝗘 𝗪𝗜𝗡𝗦𝗧! 𝗪𝗜𝗦𝗧 𝗛𝗘𝗧 𝗩𝗢𝗟𝗞 𝗩𝗘𝗘𝗟 . . .

Veel mensen die een swastika (hakenkruis) zien, denken direct aan de Tweede Wereldoorlog. Het teken was in die periode van kortzichtigheid hèt symbool van de nazi’s. Het wordt nog steeds gebruikt door aanhangers van extreem-rechts die echter geen geweld gebruiken in tegenstelling tot waar extreem-links toe in staat is zoals destijds in Duitsland de Rote Armee Fraktion (RAF). Van 1970 tot 1993 hield de RAF West-Duitsland in zijn greep met een reeks moorden, ontvoeringen, bankovervallen en vliegtuigkapingen. ONBEKEND BIJ EXTREEM-RECHTS!

In Nederland opereerde op dat moment de door de Binnenlandse Veiligheidsdienst (BVD) beschouwde grootste linkse en meest gevaarlijke terroristengroep, bekend onder de naam RaRA. 𝗗𝗲 𝗹𝗲𝗱𝗲𝗻 𝘃𝗮𝗻 𝗱𝗲𝘇𝗲 𝗹𝗶𝗻𝗸𝘀𝗲 𝘁𝗲𝗿𝗿𝗼𝗿𝗶𝘀𝘁𝗲𝗻𝗰𝗹𝘂𝗯 𝗮𝘀𝘀𝗼𝗰𝗶𝗲𝗲𝗿𝗱𝗲𝗻 𝘇𝗶𝗰𝗵 𝘀𝘁𝘂𝗸 𝘃𝗼𝗼𝗿 𝘀𝘁𝘂𝗸 𝗺𝗲𝘁 𝗚𝗿𝗼𝗲𝗻𝗟𝗶𝗻𝗸𝘀. Waaronder de linkse politieke moordenaar van Pim Fortuyn, Volkert van der Graaf. Maar ook Wijnand Duyvendak, directeur van Milieudefensie behoorde tot deze onfrisse samenzweerders tegen de staat.

Milieudefensie was een machtige lobbyclub die zeer nauwe banden onderhield met GroenLinks. Na zijn werk bij Milieudefensie werd Duyvendak, Kamerlid van GroenLinks. Zijn walgelijke vriendin was de partijvoorzitter van GroenLinks. Duyvendak was medeplichtig aan poging tot doodslag en aan het beramen van terroristische aanslagen. Voor gekke burgemeester van Amsterdam, Femke Halsema en moslim- en immigratiebevorderaar Jesse Klaver, geen probleem om zich blijvend met GroenLinks te associëren. Het zit in hun hoofd en foute DNA.

Ontkennen van de Holocaust is niets vergeleken met het actuele extreem-linkse gevaar van GroenLinks bij deze ziekelijk geestelijk gestoorde types. Het eerste is strafbaar, het andere wordt omarmd en heeft dan weer te maken met ‘Vrijheid van Meningsuiting’. Zo is de smerige misdadige politieke leugen weer rond. Ter aanvulling. Nog zo’n rotte appel bij GroenLinks is de fractievoorzitter en ratten aanvoerder van GroenLinks in de Eerste Kamer: 𝗣𝗮𝘂𝗹 𝗥𝗼𝘀𝗲𝗻𝗺𝗼̈𝗹𝗹𝗲𝗿. Deze GroenLinkse psychopatische rat verklaarde zich ooit solidair met de Cambodjaanse uitroeier van mensen (Genocide) PolPot.

Het swastika symbool is niet als eerste bedacht door de nazi’s. Hahaha! Tot 1944 was een blauw hakenkruis op vliegtuigen van de Finse luchtmacht een nationale aangelegenheid. En ook nu nog in de vlag van de vliegeniersopleiding. Maar ook lang daarvoor werd het teken al veelvuldig gebruikt. Al meer dan 5000 jaren. Waarom ook niet? Het is toch een mooi teken? En: "𝘐𝘮 𝘏𝘪𝘮𝘮𝘦𝘭 𝘨𝘪𝘣𝘵'𝘴 𝘬𝘦𝘪𝘯 𝘉𝘪𝘦𝘳, 𝘥𝘢𝘳𝘶𝘮 𝘵𝘳𝘪𝘯𝘬𝘦𝘯 𝘸𝘪𝘳 𝘦𝘴 𝘩𝘪𝘦𝘳." Met of zonder hakenkruis.

Ook binnen de Abrahamitische religies, werd in de vloer van een synagoge in Ein Gedi, net als in enkele andere oude synagogen, ooit een HAKENKRUIS aangetroffen. Leuk toch?

𝙋𝙊𝙇𝙄𝙏𝙄𝙀𝙆 𝙀𝙉 𝙍𝙀𝙇𝙄𝙂𝙄𝙀 𝙕𝙄𝙅𝙉 𝙎𝙈𝙀𝙍𝙄𝙂 𝙀𝙉 𝙈𝙄𝙎𝘿𝘼𝘿𝙄𝙂. 𝘿𝙀 𝙈𝙀𝙉𝙎 𝙄𝙎 𝙊𝙉𝙏𝙊𝙀𝙍𝙀𝙆𝙀𝙉𝙄𝙉𝙂𝙎𝙑𝘼𝙏𝘽𝘼𝘼𝙍.

In Nederland is het openlijk dragen van een hakenkruis verboden. Vieze fascistische dictatoriale kankerpolitiek! Ik vind een hakenkruis een fantastisch mooi grafisch ontwerp.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Logica. Taboe op de waarheid

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

𝗖𝗛𝗨𝗥𝗖𝗛𝗜𝗟𝗟 𝗪𝗔𝗦 𝗡𝗘𝗧 𝗭𝗢’𝗡 𝗦𝗖𝗛𝗢𝗙𝗧 𝗘𝗡 𝗘𝗡𝗢𝗥𝗠𝗘 𝗝𝗢𝗗𝗘𝗡𝗛𝗔𝗧𝗘𝗥 𝗔𝗟𝗦 𝗛𝗜𝗧𝗟𝗘𝗥. 𝗟𝗔𝗔𝗧 𝗗𝗔𝗔𝗥 𝗚𝗘𝗘𝗡 𝗠𝗜𝗦𝗩𝗘𝗥𝗦𝗧𝗔𝗡𝗗 𝗢𝗩𝗘𝗥 𝗕𝗘𝗦𝗧𝗔𝗔𝗡.

Als Mark Rutte in die tijd minister-president van Nederland was geweest had hij zich ongetwijfeld als schoft met oorlogsmisdadiger Churchill geassocieerd en uitgeroepen: “𝐻𝑒𝑡 𝑖𝑠 𝑜𝑜𝑘 𝑂𝑁𝑍𝐸 𝑜𝑜𝑟𝑙𝑜𝑔.” Maar helaas voor Mark Rutte. Nederland gaf zich na vijf dagen vergeefs tegenspartelen over aan de Duitsers.

Net als Hitler was ook Churchill een overtuigde antisemiet. Maar later toen dat oppertuun werd, veranderde zijn houding en werd hij een vriend en beschermer van de joden. In 1920 had hij het in een Engelse zondagskrant over ‘𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑐ℎ𝑒𝑚𝑒𝑠 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑟𝑛𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛𝑎𝑙 𝐽𝑒𝑤𝑠’ en waarschuwde hij tegen ‘𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑑ℎ𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑖𝑛𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑒𝑑𝑒𝑟𝑎𝑐𝑦’. Volgens hem waren de joden bezig met ‘𝑎 𝑤𝑜𝑟𝑙𝑑 𝑤𝑖𝑑𝑒 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑝𝑖𝑟𝑎𝑐𝑦 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑣𝑒𝑟𝑡ℎ𝑟𝑜𝑤 𝑜𝑓 𝑐𝑖𝑣𝑖𝑙𝑖𝑠𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑐𝑜𝑛𝑠𝑡𝑟𝑢𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑜𝑓 𝑠𝑜𝑐𝑖𝑒𝑡𝑦’. De zinnen konden zo zijn overgenomen uit een van Hitlers politieke redevoeringen.

Later toen de smerige hypocriete oorlogsmisdadiger Churchill, Hitler als zijn grote tegenstander was gaan zien, begon hij zich zorgvuldig van alle antisemitische uitspraken te onthouden. Evenals Hitler maakte Churchill zich zorgen over de teloorgang van de genetische kwaliteiten van het blanke ras . . . gelegenheid om nu even na te denken . . . Wordt het niet eens tijd voor de linkse bendeleden die besmet zijn met het ‘𝙂𝙪𝙩𝙢𝙚𝙣𝙨𝙘𝙝’ syndroom en vooral op GroenLinks stemmen, om schoon schip te maken met de ‘held’ van de Tweede Wereldoorlog, door in Amsterdam het straatnaambord ‘𝘾𝙝𝙧𝙪𝙧𝙘𝙝𝙞𝙡𝙡𝙡𝙖𝙖𝙣’ van de gevel te rukken en te vervangen door '𝙆𝙡𝙖𝙫𝙚𝙧𝙡𝙖𝙖𝙣'?

Een paar dagen na het einde van zijn politieke carrière in 1955 zei Churchill: “𝐼𝑓 𝐼 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑒𝑙𝑒𝑐𝑡𝑒𝑑 𝑑𝑖𝑐𝑡𝑎𝑡𝑜𝑟 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑟𝑙𝑑, 𝐼 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑘𝑖𝑙𝑙 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑐𝑖𝑒𝑛𝑡𝑖𝑠𝑡𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑢𝑟𝑛 𝑎𝑙𝑙𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑜𝑜𝑘𝑠.” Hitler had ooit in een pers-interview gezegd dat hij de geleerden enkel liet leven omdat hij hen nodig had en hij zou de boeken echt verbranden. Tsja . . . het is nu 24 februari 2023 en dat achterlijke minderwaardige primitieve moslimvolk gelooft nog steeds dat de historische misdadiger Mohammed (VZMH) die niet lezen en schrijven kon, hun religieuze volksheld is.

De verkiezingen komen eraan en nu verschijnen er weer allemaal mooie beloften aan de politieke horizon. En natuurlijk trapt het domme volk er weer in en vergeet men de misdaden van 𝗥𝘂𝘁𝘁𝗲, 𝗖𝗵𝘂𝗿𝗰𝗵𝗶𝗹𝗹, 𝗭𝗲𝗹𝗲𝗻𝘀𝗸𝘆, 𝗣𝗼𝗲𝘁𝗶𝗻 en, niet te vergeten, profeet 𝗠𝗼𝗵𝗮𝗺𝗺𝗲𝗱 de held van 1,8 miljard doorgaans geestelijk zwak begaafde mohammedanen (vies woord voor moslims).

De mens deugt niet en is net zo ontoerekeningsvatbaar als Allah de uitverkoren knecht van de historische criminele schoft, pedofiel, psychopaat, sadist en . . . oorlogsmisdadiger Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Kut. En het taboe op kanker.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

𝗪𝗔𝗔𝗥𝗢𝗠 𝗛𝗘𝗧 𝗪𝗢𝗢𝗥𝗗 𝗞𝗔𝗡𝗞𝗘𝗥 𝗧𝗔𝗕𝗢𝗘 𝗜𝗦, 𝗠𝗔𝗔𝗥 𝗞𝗨𝗧 𝗡𝗜𝗘𝗧, 𝗜𝗦 𝗩𝗢𝗢𝗥 𝗠𝗜𝗝 𝗘𝗘𝗡 𝗥𝗔𝗔𝗗𝗦𝗘𝗟.

Het woord ’kut’ is allang geen probleem meer in kut geregeerd Nederland en is doorgedrongen tot in de hoogste regionen van onze afglijdende beschaving naar het niveau van kut. ‘Kut’ telt voor van alles en nog wat dat tegenzit in het leven, terwijl het doorgaans bijna nooit wat echt voorstelt. Het woord ‘kut’ is vaak een willekeurige kreet waarbij niet of nauwelijks wordt nagedacht. Het woord ‘kanker’ daarentegen is in tegenstelling tot ‘kut’, taboe verklaard, stuit op weerstand en kan al helemaal niet in het openbaar toegepast worden terwijl het toch krachtiger dan ‘kut’ weergeeft wat er aan de hand is. Vanuit de feministische hoek had ik toch wel meer weerstand verwacht. Niets van dat alles. Gewoon kut!
Krijgt iemand onmiddellijk kanker als je dat hardop zegt? NEE! De kans op op het krijgen van het Chinese Vleermuizenvirus zonder mondkapje, was net zo groot als het uit de mond laten vallen zonder mondkapje van het tot misdadiger gebrandmerkte woord kanker. Misschien is het een idee om voortaan anderhalve meter afstand te houden als iemand het woord ‘kanker’ uit de mond laat vallen.

Lees verder en doe er uw voordeel mee!
(Bron: prostaatkanker )

𝟭. 𝗟𝗲𝗲𝗳𝘁𝗶𝗷𝗱. Dit is de belangrijkste risicofactor. Hoe ouder je wordt, hoe groter de kans dat je prostaatkanker krijgt. Bij mannen jonger dan 40 jaar komt prostaatkanker nauwelijks voor, vanaf 55 jaar stijgt het risico en bij mannen boven de 70 komt prostaatkanker geregeld voor. Maar dan groeien de kankercellen vaak zo langzaam dat ze geen enkel probleem veroorzaken.
𝟮. 𝗘𝗿𝗳𝗲𝗹𝗶𝗷𝗸𝗵𝗲𝗶𝗱. Vijf tot tien procent van alle gevallen van prostaatkanker zijn erfelijk bepaald. Bij mannen die voor de leeftijd van 55 jaar prostaatkanker krijgen, is dat zelfs 40%. Mannen met een eerstegraadsverwant met prostaatkanker hebben een twee tot vier keer verhoogde kans om ook prostaatkanker te krijgen. Voor mannen met twee of meer eerstegraadsverwanten met prostaatkanker is dat risico zelfs vijf tot tien keer verhoogd. Mannen van wie een eerstegraadsverwant (bv. moeder) borstkanker heeft gehad (of een erfelijke genafwijking voor borstkanker), hebben eveneens een verhoogd risico op prostaatkanker.
𝟯. 𝗟𝗶𝗰𝗵𝗮𝗮𝗺𝘀𝗹𝗲𝗻𝗴𝘁𝗲. Hoe langer een man is, hoe hoger zijn risico op prostaatkanker. Hoewel lichaamslengte op zichzelf waarschijnlijk geen directe oorzaak is van de ziekte, weerspiegelt het wel bepaalde groeipatronen vroeg in het leven.
𝟰. 𝗔𝗻𝗱𝗲𝗿𝗲 𝗸𝗮𝗻𝗸𝗲𝗿𝘀. Mannen die blaaskanker, nierkanker, longkanker, schildklierkanker of huidkanker hebben gehad, hebben een verhoogd risico op prostaatkanker.
𝟱. 𝗟𝘆𝗻𝗰𝗵 𝘀𝘆𝗻𝗱𝗿𝗼𝗼𝗺. Mannen met het Lynch syndroom, een erfelijke vorm van darmkanker, hebben ook een verhoogd risico op prostaatkanker.
𝟲. 𝗭𝗶𝗲𝗸𝘁𝗲 𝘃𝗮𝗻 𝗣𝗮𝗿𝗸𝗶𝗻𝘀𝗼𝗻. Sommige mensen die lijden aan de ziekte van Parkinson lopen blijkbaar een hoger risico op melanoom (huidkankersoort) en prostaatkanker. Dat verband blijkt erfelijk te zijn. Ook bij verwanten van dergelijke Parkinsonpatiënten komen melanoom en prostaatkanker vaker voor.

Als we geen moeite hebben met de lachwekkende politiek van Mark Rutte, waarom dan wel met kanker dat bij de mens hoort? Dat is toch kut! Iedereen wordt tenslotte geboren om dood te gaan.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

He taboe op pornografie. Logisch of onlogisch?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

𝗘𝗥 𝗜𝗦 𝗚𝗘𝗘𝗡 𝗩𝗘𝗥𝗦𝗖𝗛𝗜𝗟 𝗧𝗨𝗦𝗦𝗘𝗡 𝗦𝗘𝗞𝗦 𝗘𝗡 𝗣𝗢𝗥𝗡𝗢𝗚𝗥𝗔𝗙𝗜𝗘. 𝗪𝗔𝗧 𝗩𝗔𝗡 𝗩𝗢𝗥𝗘𝗡 𝗠𝗔𝗚, 𝗠𝗔𝗚 𝗢𝗢𝗞 𝗩𝗔𝗡 𝗔𝗖𝗛𝗧𝗘𝗥𝗘𝗡. 𝗝𝗔 𝗧𝗢𝗖𝗛 𝗠𝗔𝗥𝗞 𝗥.?

Pornografie – van het Griekse porné + graphein = hoer + schrijven. Synoniem: vuilschrijver. Verder heeft dit kutwoord de betekenis van het afbeelden, uitbeelden van seksuele handelingen om de seksualiteit van de toeschouwer te prikkelen. Wat is daar mis mee overigens?

We leven in een dramatische kutwereld die geregeerd wordt door christelijke hypocriete misdadige lullen die hun sperma de vrije loop laten waar overigens ook niks mis mee is. Zonder geneuk geen overbevolking en massa immigratie. Mark Rutte is een homolul. Ook niks mis mee, als hij maar een preservatief gebruikt. Hij was tenslotte ook de mens die mondkapje verplicht stelde om verplicht thuis je af te vragen waar al deze onzin eigenlijk goed voor was.

Vrouwen zijn de oorzaak van pornografie en daar heeft slechts een enkeling, die niet aan de man kan komen, problemen mee. Vandaar de oprichting van het feministische aanstellerige zielige spektakel ‘ME TOO’. Nu ben ik Allah-zij-dank geen mohammedaan – vies woord voor moslim – maar die historische Arabische viezerik Mohammed, die geen blad voor de mond nam, had wel degelijk gelijk: vrouwen deugen niet, zijn dom, dienen uitsluitend om ‘bewerkt’ te worden. Hun plaats is uiteindelijk gereserveerd door Allah in het eeuwig brandende Hellevuur.

𝗗𝗲 𝗜𝘀𝗹𝗮𝗺 𝗯𝗲𝘀𝗰𝗵𝗼𝘂𝘄𝘁 𝗱𝗲 𝗴𝗲𝗵𝘂𝘄𝗱𝗲 𝘃𝗿𝗼𝘂𝘄 𝗮𝗹𝘀 𝗲𝗲𝗻 𝘀𝗲𝗸𝘀𝗼𝗯𝗷𝗲𝗰𝘁.
KORAN 2:223 - "𝐽𝑢𝑙𝑙𝑖𝑒 𝑒𝑐ℎ𝑡𝑔𝑒𝑛𝑜𝑡𝑒𝑠 𝑧𝑖𝑗𝑛 𝑎𝑙𝑠 𝑒𝑒𝑛 𝑠𝑡𝑢𝑘 𝑙𝑎𝑛𝑑𝑏𝑜𝑢𝑤𝑔𝑟𝑜𝑛𝑑 (𝑒𝑒𝑛 𝑣𝑒𝑙𝑑 𝑑𝑎𝑡 𝑔𝑒𝑝𝑙𝑜𝑒𝑔𝑑 𝑚𝑜𝑒𝑡 𝑤𝑜𝑟𝑑𝑒𝑛) 𝑣𝑜𝑜𝑟 𝑗𝑢𝑙𝑙𝑖𝑒, 𝑑𝑢𝑠 𝑏𝑒𝑛𝑎𝑑𝑒𝑟 𝑗𝑒 𝑣𝑒𝑙𝑑 𝑤𝑎𝑛𝑛𝑒𝑒𝑟 𝑜𝑓 ℎ𝑜𝑒 𝑗𝑒 𝑤𝑖𝑙𝑡.”

Veel vrouwen die te zien zijn in de lullige kutprogramma’s op NPO 1 gedragen zich als hoeren volgens de uitleg wat pornografie betekent: het uitbeelden van seksuele handelingen om de seksualiteit van de toeschouwer te prikkelen. Dat doen zij natuurlijk niet voor de camera. Wat zij wel doen is een gedeelte van hun blote borsten laten zien, want ze durven nog net niet een gedeelte van hun kut vrij te geven, die bij een moslimvrouw overigens fris en fruitig geschoren is. En tsja, zie hoe veel vrouwen een weelderige prachtige bos haar (vaak blond geverfd) dragen om het voor de man zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Precies zoals Allah, de knecht van de Profeet, het bedoeld heeft

𝙍𝙀𝘾𝙃𝙏𝙎 𝙄𝙎 𝙀𝙀𝙉 𝘼-𝙈𝙀𝙍𝙆. 𝘿𝙀 𝙇𝙄𝙉𝙆𝙎𝙀 𝙋𝘼𝙍𝙏𝙄𝙅𝙀𝙉 𝙕𝙄𝙅𝙉 𝘽-𝙈𝙀𝙍𝙆𝙀𝙉.


En Rutte? De gluiperd huilt met de linkse wolven mee in het enge politieke spelletjesbos, maar is nu plotsklaps tegen. Vanwege 15 maart.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Nederland staat internationaal op 24e plaats

Bericht door Hans v d Mortel sr »

𝗖𝗢𝗠𝗠𝗘𝗡𝗧𝗔𝗔𝗥 𝗢𝗣 𝗩𝗜𝗗𝗘𝗢 𝗜𝗡𝗧𝗘𝗥𝗡𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡𝗔𝗟𝗘 𝗩𝗥𝗢𝗨𝗪𝗘𝗡𝗗𝗔𝗚 (𝟴 𝗺𝗮𝗮𝗿𝘁)



Wat vrouwen missen is een paar stevige kloten aan hun clitoris.

Dan zouden zij massaal gaan staken en demonstreren, dag in dag uit, net zo lang totdat de regering – uiteraard zonder brokkenpiloot en misdadig leugenbeest sorry Mark R. met maatregelen komt om misdadige achterstelling van vrouwen ten aanzien van mannen, met de doodstraf of iets wat er op lijkt te belonen. Waar blijven de acties van de 𝙉𝙚𝙙𝙚𝙧𝙡𝙖𝙣𝙙𝙨𝙚 𝙑𝙚𝙧𝙚𝙣𝙞𝙜𝙞𝙣𝙜 𝙫𝙖𝙣 𝙃𝙪𝙞𝙨𝙫𝙧𝙤𝙪𝙬𝙚𝙣 (NVVH)? Tsja . . . de werkelijkheid is natuurlijk dat er nooit wat gaat veranderen zolang mohammedanen – vies woord voor moslims – blijven vasthouden aan hun overtuiging dat de vrouw dom, minderwaardig, onbetrouwbaar en voor de helft van waarde is van de man, en bepaald niet het onbelangrijkste: de vrouw dient om geneukt te worden, zo leert ons het Arabisch, de heilige taal van Allah in de Koran, het vieze vuilspuiterij- en haatboek van de achterlijke achterstandsreligie van de moslimwereld.

𝗟𝗜𝗝𝗦𝗧 𝗩𝗔𝗡 𝗩𝗘𝗥𝗡𝗘𝗗𝗘𝗥𝗜𝗡𝗚𝗘𝗡 𝗜𝗡𝗭𝗔𝗞𝗘 𝗗𝗘 (𝗠𝗢𝗦𝗟𝗜𝗠)𝗩𝗥𝗢𝗨𝗪
(typisch islam).

𝗗𝗲 𝗜𝘀𝗹𝗮𝗺 𝘀𝘁𝗮𝗮𝘁 𝘁𝗼𝗲 𝗱𝗮𝘁 𝗺𝗮𝗻𝗻𝗲𝗻 𝗵𝘂𝗻 𝘃𝗿𝗼𝘂𝘄 𝗺𝗼𝗴𝗲𝗻 𝘀𝗹𝗮𝗮𝗻.
KORAN 4:34 - “Wat betreft die vrouwen waarvan je vreest dat zij niet trouw zijn en dat zij zich slecht gedragen, waarschuw hen, weiger het bed met hen te delen, geef ze slaag.”
𝗘𝗲𝗻 𝗺𝗼𝘀𝗹𝗶𝗺 𝗺𝗮𝗴 𝘇𝗶𝗷𝗻 𝘃𝗿𝗼𝘂𝘄 𝘃𝗲𝗿𝘀𝘁𝗼𝘁𝗲𝗻 𝗮𝗹𝘀 𝗵𝗶𝗷 𝘃𝗼𝗼𝗿 𝗱𝗲 𝘃𝗲𝗿𝗮𝗻𝗱𝗲𝗿𝗶𝗻𝗴 𝘄𝗮𝘁 𝗮𝗻𝗱𝗲𝗿𝘀 𝘄𝗶𝗹.
KORAN 66:5 - “Het zou kunnen zijn als hij zich scheidt van u, dat Allah hem in ruil echtgenotes (meervoud) zal geven die beter zijn dan u.”

𝗗𝗲 𝗜𝘀𝗹𝗮𝗺 𝗯𝗲𝘀𝗰𝗵𝗼𝘂𝘄𝘁 𝗱𝗲 𝗴𝗲𝗵𝘂𝘄𝗱𝗲 𝘃𝗿𝗼𝘂𝘄 𝗮𝗹𝘀 𝗲𝗲𝗻 𝘀𝗲𝗸𝘀𝗼𝗯𝗷𝗲𝗰𝘁.
KORAN 2:223 - "Jullie echtgenotes zijn als een stuk landbouwgrond (een veld dat geploegd moet worden) voor jullie, dus benader je veld wanneer of hoe je wilt.”
𝗗𝗲 𝗜𝘀𝗹𝗮𝗺 𝘀𝘁𝗮𝗮𝘁 𝗽𝗼𝗹𝘆𝗴𝗮𝗺𝗶𝗲 𝘁𝗼𝗲.
KORAN 4:3 - “Huw vrouwen van je keuze, twee, drie of vier.”
𝗩𝗿𝗼𝘂𝘄𝗲𝗻 𝗺𝗼𝗲𝘁𝗲𝗻 𝗴𝗲𝘀𝗹𝘂𝗶𝗲𝗿𝗱 𝘇𝗶𝗷𝗻.
KORAN 33:59 - “O profeet! Zeg tot uw echtgenotes, uw dochters en de vrouwen der gelovigen, dat zij iets van haar omslagdoeken over zich heen naar beneden te laten hangen. Dat bevordert dat zij gekend worden, zodat haar geen overlast wordt aangedaan. En Allah is vergevend en barmhartig.”
𝗗𝗲 𝗜𝘀𝗹𝗮𝗺 𝗹𝗲𝗲𝗿𝘁 𝗱𝗮𝘁 𝘃𝗿𝗼𝘂𝘄𝗲𝗻 𝗶𝗻𝗳𝗲𝗿𝗶𝗲𝘂𝗿 𝘇𝗶𝗷𝗻 𝗮𝗮𝗻 𝗺𝗮𝗻𝗻𝗲𝗻.
KORAN 2:228 - "Zij hebben recht op hetzelfde als waartoe zij in redelijkheid verplicht zijn, maar de mannen hebben een positie boven haar. Allah is machtig en wijs."
𝗗𝗲 𝗜𝘀𝗹𝗮𝗺 𝗹𝗲𝗲𝗿𝘁 𝗱𝗮𝘁 𝘃𝗿𝗼𝘂𝘄𝗲𝗻 𝘀𝗺𝗲𝗿𝗶𝗴 𝘇𝗶𝗷𝗻.
KORAN 4:43 - “ . . . En als jullie ziek zijn of op reis of als iemand van het toilet komt of met vrouwen omgang heeft gehad en jullie vinden geen water, zoekt dan goede kale grond en wrijft jullie gezichten en handen. Allah is lankmoedig en vergevend."
KORAN 2: 222 - “En zij zullen u ondervragen over de bloeding der vrouwen. Zeg: Dat is een letsel; onthoudt u dus van de vrouwen tijdens de bloeding en nadert haar niet, totdat zij rein zijn geworden. Maar wanneer zij zich gereinigd hebben, komt dan tot haar zo, als Allah u bevolen heeft. Allah bemint waarlijk hen, die zich berouwvol tot Hem keren en bemint hen, die zich reinigen.
𝗦𝗹𝗮𝗮𝗻 𝘃𝗮𝗻 𝘃𝗿𝗼𝘂𝘄𝗲𝗻 𝗶𝘀 𝗵𝗲𝗻 𝘁𝘂𝗰𝗵𝘁𝗶𝗴𝗲𝗻.
KORAN 4:34 - De mannen zijn opzichters over de vrouwen, omdat Allah de een boven de ander heeft bevoorrecht en voor wat zij van hun bezittingen hebben bijgedragen. De deugdzame vrouwen zijn onderdanig en zij waken over wat verborgen is, omdat God erover waakt. Maar zij, van wie gij opstandigheid vreest, vermaant haar, laat haar alleen in de rustplaatsen en slaat haar. Als zij jullie dan gehoorzamen, zoekt dan geen weg om haar te tuchtigen. Allah is waarlijk verheven en groot.
𝗗𝗲 𝗜𝘀𝗹𝗮𝗺 𝗯𝗲𝘀𝗰𝗵𝗼𝘂𝘄𝘁 𝗱𝗲 𝗴𝗲𝗵𝘂𝘄𝗱𝗲 𝘃𝗿𝗼𝘂𝘄 𝗮𝗹𝘀 𝗲𝗲𝗻 𝘀𝗲𝗸𝘀𝗼𝗯𝗷𝗲𝗰𝘁.
KORAN 2:223 – Uw vrouwen (meer dan een) zijn akker voor u; zo komt dan tot uw akker zoals gij maar wilt, maar doet iets daaraan voorafgaan vooruzelven. En vreest Allah en weet dat gij Hem ontmoeten zult. En geeft goede tijding aan de gelovigen.
𝗩𝗿𝗼𝘂𝘄𝗲𝗻 𝘀𝗰𝗵𝗶𝗲𝘁𝗲𝗻 𝘁𝗲𝗸𝗼𝗿𝘁 𝘄𝗮𝘁 𝗯𝗲𝘁𝗿𝗲𝗳𝘁 𝘃𝗲𝗿𝘀𝘁𝗮𝗻𝗱 𝗲𝗻 𝗿𝗲𝗹𝗶𝗴𝗶𝗲.
HADITH deel 3:826 - Mohammed vroeg aan een paar vrouwen: "is niet de getuigenis van een vrouw aan half die van een man?" De vrouw zei: "ja". Hij zei: "dit is omdat het verstand van de vrouw tekort schiet". –
HADITH deel 2:541 Mohammed zei tegen vrouwen: “Ik heb niemand gezien die meer tekort schiet in intelligentie en religie dan jullie.”
𝗛𝗲𝘁 𝗺𝗲𝗿𝗲𝗻𝗱𝗲𝗲𝗹 𝘃𝗮𝗻 𝗱𝗲 𝗺𝗲𝗻𝘀𝗲𝗻 𝗶𝗻 𝗱𝗲 𝗲𝗲𝘂𝘄𝗶𝗴 𝗯𝗿𝗮𝗻𝗱𝗲𝗻𝗱𝗲 𝘃𝘂𝘂𝗿𝗼𝘃𝗲𝗻 𝘃𝗮𝗻 𝗔𝗹𝗹𝗮𝗵 𝘇𝗶𝗷𝗻 𝘃𝗿𝗼𝘂𝘄𝗲𝗻.
HADITH deel 1:28, 301; DEEL 2:161, DEEL 7 - 124 - Mohammed zei: "Het Hellevuur werd aan mij getoond en dat het merendeel van degenen die daarin verblijven vrouwen zijn."
𝗩𝗿𝗼𝘂𝘄𝗲𝗻 𝘇𝗶𝗷𝗻 𝘀𝗹𝗲𝗰𝗵𝘁𝗲 𝘃𝗼𝗼𝗿𝘁𝗲𝗸𝗲𝗻𝗲𝗻.
HADITH deel 7:30 - Mohammed zei: "Een slecht voorteken is de vrouw, het huis en het paard."
𝗩𝗿𝗼𝘂𝘄𝗲𝗻 𝘇𝗶𝗷𝗻 𝘀𝗰𝗵𝗮𝗱𝗲𝗹𝗶𝗷𝗸 𝘃𝗼𝗼𝗿 𝗺𝗮𝗻𝗻𝗲𝗻.
HADITH deel 7:33 - Mohammed zei: "ik heb geen enkele plaag achter mij gelaten, schadelijker voor mannen dan vrouwen."
𝗩𝗿𝗼𝘂𝘄𝗲𝗻 𝗺𝗼𝗴𝗲𝗻 𝗴𝗲𝗲𝗻 𝗽𝗿𝘂𝗶𝗸𝗲𝗻 𝗱𝗿𝗮𝗴𝗲𝗻.
HADITH deel 7:133 - Mohammed zei: "Draag geen vals haar, want Allah legt een vloek op die dames die hun haar kunstmatig verlengen.”
𝗩𝗿𝗼𝘂𝘄𝗲𝗻 𝘁𝗲𝗹𝗹𝗲𝗻 𝗺𝗲𝗲 𝗶𝗻 𝘄𝗮𝗮𝗿𝗱𝗲 𝘃𝗼𝗼𝗿 𝗱𝗲 𝗵𝗲𝗹𝗳𝘁 𝘃𝗮𝗻 𝗱𝗲 𝗺𝗮𝗻.
KORAN 4:11 - “De man krijgt een portie, gelijk aan dat van twee vrouwen . . . “
• “En roept twee getuigen op uit het midden van jullie mannen. En als er geen twee mannen zijn, dan een man en twee vrouwen uit hen die jullie als getuigen aanvaarden, zodat als één van haar beiden zich vergist, de andere haar eraan kan herinneren.”
𝙈𝘼𝙍𝙊𝙆𝙆𝘼𝙉𝙀𝙉 𝙕𝙄𝙅𝙉 𝙈𝙊𝙎𝙇𝙄𝙈. 𝘿𝙐𝙎 𝙂𝙍𝘼𝘼𝙂 𝙈𝙄𝙉𝘿𝙀𝙍 𝙈𝘼𝙍𝙊𝙆𝙆𝘼𝙉𝙀𝙉!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Er ligt een zwaar taboe op gelijkheid voor vrouwen.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Vanmorgen als eerste een commentaar geplaatst op deze YouTube video die al bijna direct verwijderd werd.

Ik heb echter de tekst bewaard. Ik had al zo'n voorgevoel. We leven immers in een tijd die als Hypocrisis Tijdperk aangemerkt wordt; en ja dan hebben linksom denkende stiekeme Gutmenschen gigantische problemen hebben met de waarheid - waarom? - omdat die onaangenaamheden met zich meebrengt. En daar kunnen Gutmenschen slecht tegen. Want onze normen en waarden beheersen, gecombineerd met achterbaksheid, is het lievelingsspelletje van op linkse atheïstische en christelijke en islamitische partijen stemmende mensen.

Mrt 6-2023. 79 weergaven (gepost mrt 7-2023)

Dit is de stand van zaken - Internationale Vrouwendag 2023


Commentaar van Hans van de Mortel sr. op YouTube (is verwijderd). Deze tekst is twee posten hierboven al eerder op FFI geplaatst.
𝗣𝗼𝗿𝗻𝗼𝗴𝗿𝗮𝗳𝗶𝗲 – van het Griekse porné + graphein = hoer + schrijven. Synoniem: vuilschrijver. Verder heeft dit kutwoord de betekenis van het afbeelden, uitbeelden van seksuele handelingen - 𝗱𝗼𝗼𝗿𝗴𝗮𝗮𝗻𝘀 𝗺𝗲𝘁 𝗲𝗲𝗻 𝘃𝗿𝗼𝘂𝘄 - om de seksualiteit van de toeschouwer te prikkelen. Wat is daar mis mee overigens? We leven in een dramatische kutwereld die geregeerd wordt door christelijke hypocriete misdadige lullen die hun sperma de vrije loop laten waar overigens ook niks mis mee is. Zonder geneuk geen overbevolking en massa immigratie. Mark Rutte is een homolul. Ook niks mis mee, als hij maar een preservatief gebruikt en voor gendergelijkheid kiest op 19 november, want dan wordt de tegenhanger van Internationale Vrouwendag gevierd: 𝗜𝗻𝘁𝗲𝗿𝗻𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻𝗮𝗹𝗲 𝗠𝗮𝗻𝗻𝗲𝗻𝗱𝗮𝗴, een verkapte homo toestand. Een echte kerel doet niet mee aan die verkapte gendergelijkheidsshow. Wie wel wil meedoen moet dus wachten tot 19 november. Kinderachtig zooitje. 𝗩𝗶𝗲𝗿❤️𝗵𝗲𝘁❤️𝗦𝗔𝗠𝗘𝗡❤️𝗺𝗲𝘁❤️𝘃𝗿𝗼𝘂𝘄𝗲𝗻! Over het vieren van gelijkwaardigheid, gendergelijkheid en discriminatie, gesproken.

Vrouwen zijn de oorzaak van pornografie en daar heeft slechts een enkeling, die niet aan de man kan komen, problemen mee. Vandaar de oprichting van het feministische aanstellerige zielige spektakel ‘𝗠𝗘 𝗧𝗢𝗢’. Nu ben ik Allah-zij-dank geen mohammedaan – vies woord voor moslim – maar die historische Arabische viezerik Mohammed, die geen blad voor de mond nam, vond wel dat hij degelijk gelijk: vrouwen deugen niet, zijn dom, dienen uitsluitend om ‘bewerkt’ te worden. Hun plaats is uiteindelijk gereserveerd door Allah in het eeuwig brandende Hellevuur. 𝗗𝗲 𝗜𝘀𝗹𝗮𝗺 𝗯𝗲𝘀𝗰𝗵𝗼𝘂𝘄𝘁 𝗱𝗲 𝗴𝗲𝗵𝘂𝘄𝗱𝗲 𝘃𝗿𝗼𝘂𝘄 𝗮𝗹𝘀 𝗲𝗲𝗻 𝘀𝗲𝗸𝘀𝗼𝗯𝗷𝗲𝗰𝘁. KORAN 2:223 - "𝐽𝑢𝑙𝑙𝑖𝑒 𝑒𝑐ℎ𝑡𝑔𝑒𝑛𝑜𝑡𝑒𝑠 𝑧𝑖𝑗𝑛 𝑎𝑙𝑠 𝑒𝑒𝑛 𝑠𝑡𝑢𝑘 𝑙𝑎𝑛𝑑𝑏𝑜𝑢𝑤𝑔𝑟𝑜𝑛𝑑 (𝑒𝑒𝑛 𝑣𝑒𝑙𝑑 𝑑𝑎𝑡 𝑔𝑒𝑝𝑙𝑜𝑒𝑔𝑑 𝑚𝑜𝑒𝑡 𝑤𝑜𝑟𝑑𝑒𝑛) 𝑣𝑜𝑜𝑟 𝑗𝑢𝑙𝑙𝑖𝑒, 𝑑𝑢𝑠 𝑏𝑒𝑛𝑎𝑑𝑒𝑟 𝑗𝑒 𝑣𝑒𝑙𝑑 𝑤𝑎𝑛𝑛𝑒𝑒𝑟 𝑜𝑓 ℎ𝑜𝑒 𝑗𝑒 𝑤𝑖𝑙𝑡.”

Veel vrouwen die te zien zijn in de lullige kutprogramma’s op NPO 1 gedragen zich als hoeren volgens de uitleg wat pornografie betekent: het uitbeelden van seksuele handelingen om de seksualiteit van de toeschouwer te prikkelen. Dat doen zij natuurlijk niet voor de camera. Wat zij wel doen is een gedeelte van hun blote borsten laten zien, want ze durven nog net niet een gedeelte van hun kut vrij te geven, die bij een moslimvrouw overigens fris en fruitig geschoren is. En tsja, zie hoe veel vrouwen een weelderige prachtige bos haar (vaak blond geverfd) dragen om het voor de man zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Precies zoals Allah, de knecht van de Profeet, het bedoeld heeft.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Provinciale Statenverkiezingen. Teken aan de politieke schandpaal

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Ik ben een loyalist.

Niet trouw aan de koning, noch aan het vaderland of welke kutreligie dan ook, maar in de rol van anarchist die zich bewust is dat de mens geen vrije wil heeft, maar nog wel altijd in staat geacht mag worden zijn best te doen om een juiste keuze te maken vanuit de kunst van het gezonde verstand.

Ik heb vanmorgenvroeg mijn stem uitgebracht op de PVV, op afstand van honderd meter van mijn huis vandaan. Ik twijfelde thuis nog even op FvD of PVV, maar zoals gezegd, ik ben een loyalist en anarchist (anarchist aanvaart geen opgelegde macht, maar legt, door het maken van een verstandige keuze, zelf macht op aan een ander).

Ik was al vanaf het eerste uur van de oprichting van PVV enthousiast over de noodzakelijke democratische logische gezond-van-verstand-politiek van Wilders die het debacle voorzag dat komen zou met Rutte aan het roer van een schip dat richting de waterval van kommer kwel en 'ONZE' oorlog zou leiden.

Gelukkig is er ook nog Martin Bosma; zodat mocht Wilders uitvallen, de juiste koers die Nederland nodig heeft nog een tijd volgehouden kan worden. Want we weten allemaal dat niets hetzelfde blijft. Het huidige paradigma is er een van het ontkennen van de kern van de waarheid, die afhangt van het in staat zijn logisch denken, door al ziende blind te blijven. Alles is al zo'n beetje uitgedacht. Nu zien we door de waanzin van de vele politieke bomen in de EU niet langer meer het bos van de democratie die aan het verkavelen is en rechtstreeks afstevent op een post dictatuur van het tot mislukken gedoemde dwangmatige communisme dat met voorgenomen geweld van GroenLinks en D66 onder dwang ons door de strot wordt gedrukt.

Ach, mevrouw Kaag (boegbeeld van D666) is niet voor niets gelukkig getrouwd met een ex medewerker van wijlen de islamitische terroristenleider Yasar Arafat die er niet voor schroomde in Israël schoolbussen met kinderen op te blazen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door Hallo Tokyo »

Ik ben ook een PVV stemmer van het eerste uur maar toch heb ik vandaag FvD gestemd, en puur alleen door het gedrag van de PVV in de Tweede Kamer laatst toen die nazi Zelensky dat ongedierte daar toesprak, en ook het gedrag van van Roon laatst die de schuld van de oorlog daar bij Putin lag. FvD had tenminste het fatsoen om destijds die toespraak niet bij te wonen en spreekt zich duidelijk uit over Putin.

Ik steun Putin in deze.....
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hallo Tokyo schreef:
wo mar 15, 2023 3:34 pm
FvD had tenminste het fatsoen om destijds die toespraak niet bij te wonen en spreekt zich duidelijk uit over Putin.
Ach fatsoen . . . Ik vind het wel een krachtig optreden van Baudet. Naar eer, geweten en waarheid.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

POLITIEKE LOGICA

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Machtshonger, antisociale ideeën en imperialistische houdingen van presidenten, waaronder ook misdadiger Mark R. gerekend mag worden, kan men vergelijken met die van de met het virus van de historische Mohammed besmette ayatolla’s, moefties, imams, kaliefen, mahdies en mollah’s die zich de misdadige afgoderij van Islam eigen hebben gemaakt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie