Logica. En het taboe op de logica

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Logica taboe

Bericht door Mahalingam »

Even over een heel ander gebied van de logica: het wildvlees.
Nu is het verkopen van muskusratvlees nog verboden. In de Flora- en Faunawet staat dat bejaagde dieren die schadelijk zijn voor de omgeving niet gegeten mogen worden.
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... -menukaart
De schadelijkheid voor de omgeving door muskus ratten is: ze graven gangen in dijken die daardoor verzwakken. Grafisch in beeld gebracht:
Afbeelding

Wat deze beesten oneetbaar maakt is een raadsel. Smaken ze soms naar veendijk?
Tweede veendijk in week verzakt
http://vorige.nrc.nl/binnenland/article1592405.ece
Weet je welk dier heel schadelijk is voor zijn omgeving? De geit. Die vreet alles op tot en met de boombast. (zie Griekenland ) En geiten mogen (na al of niet geneukt te zijn) gegeten worden.
MEPPEL - De muskusrat, het dier dat wordt bestreden omdat het dijken kapot knaagt, moet op de menukaart komen. Dat vindt lijsttrekker Henk Lammers van CDA Waterschap Reest en Wieden.
[...]Ieder jaar worden er in Nederland meer dan 100.000 van deze beesten gevangen. Waterschappen zijn er razend druk mee, want de dieren vormen een gevaar voor de dijken. De dode muskusratten worden nu vernietigd en daar moet volgens het CDA een einde aan komen.
http://www.telegraaf.nl/avond/23693681/ ... rt___.html

P.S. : Muskusratten staan te boek als exoot.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wel of niet gegeten worden is de vraag

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:
In de Flora- en Faunawet staat dat bejaagde dieren die schadelijk zijn voor de omgeving niet gegeten mogen worden.
Herten zijn niet schadelijk, worden bejaagd, maar mogen wel gegeten worden. Omdat ze niet schadelijk zijn voor de omgeving. Logisch of niet?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Werk aan de ouderwetse winkel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Die krankzinnige wet schijnt per provincie aangepast te kunnen worden.

Je wilt niet weten hoeveel achterlijke uit de tijd zijnde wetgeving Nederland telt. Waarom wordt daar nooit wat aan gedaan? Altijd wanneer zo'n achterlijk historisch ontstane wet weer eens negatief in de publiciteit komt, worden er vragen over gesteld. Maar eerst staat de krankzinnige gebeurtenis door toedoen van die wet, pagina breed uitgemeten in De Telegraaf. Daarom zul je mij De Telegraaf per definitie niet horen afkraken. Het is een sensatiekrant en het is nu eenmaal zo dat alle mensen afgaan op sensatie. Dus, niks mis mee.

Wat ik nooit begrepen heb is waarom het Ministerie van Justitie en Goed Fatsoen niet eens aandacht is gaan besteden aan deze rand debiele historische kermis folklore. Zet een stel ambtenaren een jaar lang op het doorspitten van al dit soort achterhaalde waanzin en we voelen ons weer helemaal bij de tijd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslim redenatie tegen de klippen aan

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De gehele moslim wereld, die zich goede moslims waant, roept in koor uit: "IS is niet onze islam, zij zijn terroristen en snappen de Koran niet. Wij als goede vredelievende moslims doen zoiets niet."

Wat moet ik met zo'n waardeloze informatie als ik weet dat de door moslims alom zeer geliefde historische Arabische pedofiel Mohammed zelf een terrorist was die zijn volgers keer op keer aanmoedigde om net zo te haten en te discrimineren als hijzelf deed. "Hak ze in de nek! Strijd voor Allah uit naam van mij." (Mohammed). Mohammed draaide zijn hand er niet voor om een groep joden af te laten slachten, die zich bereid hadden verklaard aan de wensen van Mohammed tegemoet te komen. Mohammed als beestmens en eersteklas heidense sadistische psychopaat kende geen genade.

Zo, dus alle moslims die IS afkeuren en tegelijkertijd de daden van de historische oorlogsterrorist, zonder ook maar een moment met de ogen te knipperen, goedkeuren, hebben hiermee onze kennisbeschaving overtuigd van hun superieure godsdienstwaanzinnige gelijk?

Hoe gemeen smerig en onbetrouwbaar huichelachtig kan een moslim zijn voordat hij door de beschaafde wereld wordt uitgekotst?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

In islam ontbreekt elke logica. Dus ook bij moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wie in Hitler geloofde, hoefde hem niet te vrezen. Klinkt logisch toch?

We schakelen nu even over naar het meest achterlijke volk op aarde, de moslims. Moslims moeten wel achterlijk zijn want anders zouden ze niet zo onvoorwaardelijk vasthouden aan de praatjes van de vader der waanzinnigen, Mohammed. Vandaar dat moslims niet doorhebben - vanwege hun domme primitieve leesgedrag - dat de Koran vol tegenstrijdigheden staat, oneindig veel herhalingsteksten kent, en de meest grote gore onzin uitbraakt waar een beschaafd mens zich diep voor zou schamen.

Wie in Stalin geloofde, hoefde hem niet te vrezen. Wie goed doet en gelovig is, hoeft God niet te vrezen. Logisch toch? Maar de domme moslim is nu eenmaal met de paplepel van de achterlijkheid groot gebracht en kent het verschil niet tussen de god van de joden en christenen en de god van de primitieve Arabische barbaarse heidense despoot religie islam.

In de vele verzen in de Koran treffen we naast de gebruikelijke onzin, waanzin en ongeletterdheid de vaak voorkomende tekst aan: 'En vreest Allah, indien gij gelovig zijt'. (sura 5:57). Als je snel leest heb je de neiging - indien gij ongelovig zijt - te lezen. Voor alle duidelijkheid, de Korantekst staat IN DE GEBIEDENDE WIJS. Ik neem aan dat Allah ook ongelovigen wist toe te spreken. Het lijkt er nu juist op dat ongelovigen niets te vrezen hebben voor Allah. Welnu, de geschiedenis heeft ons in het gelijk gesteld. Mohammed was een achterlijke klootzak en domme geile hufter die de achterlijke Arabieren en hedendaagse achterlijke moslims de stuipen op het lijf wist te jagen.

Ik geloof in rechtvaardigheid. Moet ik die dan vrezen? Ik geloof in liefde. Moet ik de liefde dan vrezen? Christenen geloven in een rechtvaardige god waar ze niet bang voor hoeven zijn. Als JG beschouwde ik God als een waardevolle bereidwillige vriend die macht over mij kon uitoefenen. Net zoals een liefdevolle vader over zijn kinderen.

De kern van het geloof van de moslim in de islam is door de Arabische woestijn zwerver Mohammed vastgelegd met het volgende begrip voor Allah: Met angst en beven voor Allah de dag beginnen om er ook weer mee te eindigen. Logisch, de Koran is doorspekt met de meest walgelijke toespelingen op het sadistische karakter van Allah: mensen eeuwig folteren in een afschuwelijke vuuroven die nooit dood zullen gaan. Je vraagt je af hoe het mogelijk is dat moslims nog rustig kunnen gaan slapen.

Met dit simpele voorbeeld probeer ik duidelijk te maken waarom moslims gevaarlijke parasieten zijn op onze samenleving vanuit hun heidense achterlijke weerzinwekkende achterstandsreligie der dwazen. Door ziekelijke angst bevangen vanaf hun opvoeding hebben zij nooit geleerd kritisch zelfstandig noch vrijelijk te denken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Logica taboe

Bericht door sjun »

Niet enkel is de logica maar ook de ethiek taboe.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Een moslim mag niet integreren van Mohammed en zijn knecht Allah

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:Niet enkel is de logica maar ook de ethiek taboe.
De islam met zijn moslims laten integreren in onze westerse beschaving is zo onlogisch als een gevangenis met open deuren. Dus bedacht Brussel het volgende. Laten wij, als tolerant beschaafde Europa met al die moslims om ons heen, maar integreren in ons eigen land ter wille van de islam.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het kankergezwel islam ettert voort. Logisch?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Iemand noemt zich christen. Waar denk je dan direct aan? Dat die persoon een volgeling van Jezus wil zijn. Barmhartig, vredelievend, altijd op zoek naar het positieve, het goede. Niet discrimineert en geen benul heeft van haat sessies tegen anderen.

Het tegengestelde. Iemand noemt zich moslim. Direct slaat de schrik om het lijf. Tenminste bij mensen die kennis hebben van de religie islam. De persoon in kwestie wil een volgeling zijn van Mohammed. Omdat Mohammed een beestmens was, een potentaat, een roofzuchtige moordenaar en sadist? Nee, waarschijnlijk niet, want niet achter het woord Jezus wordt met VZMH benadrukt dat Vrede Zij Met Hem van toepassing is, maar achter elk geplaatst woord Mohammed. We lezen dan: Mohammed (VZMH). Dat is toch volslagen belachelijk, zoals alles belachelijk is bij de moslim met een hoofddoek, ook al is zij universitair opgeleid door niet-moslims.

Nogmaals Jezus. . . . Toen liep Jezus (VZMH) de berg af. Zoiets als (VZMH) achter de naam Jezus plaatsen is ronduit belachelijk en daardoor ook ondenkbaar! MAAR NIET IN ISLAM! Want Mohammed (VZMH) was een van de grootste Arabische sadistische criminele woestijn plurken ooit in de geschiedenis van islam.

De slavernij is door islam, als religieus kankergezwel,
pas in 1962
officieel afgeschaft.

Moslims zijn achterlijk, omdat zij zich aan een perverse achterlijke tweedehands achterstandsreligie vastklampen die geen houvast biedt voor de toekomst. Waarom dan massaal toch parasiteren op onze cultuur en beschaving? Omdat moslims massaal schizofreen zijn. Islam is de toekomst, maar ook het parasiteren op de cultuur en beschaving van ongelovigen, van joden, van niet-moslims.

Islam is een religie met twee petten op.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Post fascisme: islam

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De culturele conflicten tussen het fascisme, het communisme en de liberale democratie zijn vervangen door een andere cultuur, de islam, die onvermijdelijk met de westerse gastculturen in conflict is gekomen, en zich onder geen enkele voorwaarde wil aanpassen, edoch uitsluitend wil overheersen.

Het feit dat de radicale islam tegenover de gematigde islam bestaat is irrelevant. In Wereldoorlog II was Duitsland onze vijand, niet de nazi’s, net zoals de islam vandaag de dag onze vijand is en niet de radicale islam.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Blasé

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Is de mens blasé geworden van islam?

Voor wie nog nooit als soldaat een ander mens gedood heeft of aan stukken gereten heeft gezien, is oorlog een beklemmende psychische gewaarwording die maar al te gauw onderhevig wordt aan gewenning. Het doden wordt een lust in plaats van een beleving vol afschuw.

Doormodderen
Islam en moslims zijn verweven met onophoudelijk geweld. Mensen zouden massaal op de PVV moeten stemmen vanwege hun anti-moslim overtuiging. Maar nee hoor. Doormodderen is ook een optie en dat is in de politieke filosofie vaak de beste oplossing. Vandaar dat bijna alle politieke partijen zo tegen Wilders gekant zijn. Zij kiezen voor doormodderen. Maar ik ben geen politicus. Ik ben pragmaticus. Weg met islam!

De jeugd interesseert zich al nauwelijks voor het probleem islam en moslim. Maar neem hun speeltje af en zeg dat het de schuld van de islam is - ja dan, ja dan komt het volk in opstand.

Louis van Gaal
Die rare voetbaltrainer Louis van Gaal was ooit min of meer rooms-katholiek vanwege zijn eerste vrouw waar hij gek op was en waardoor hij in God ging geloven. Toen zij echter met de beruchte kwalijke ziekte geconfronteerd werd en alras tegen haar wil in in het leven werd afgedankt, veranderde Van Gaal op slag. God kon van hem de pestpleuris krijgen (mijn woorden) en hij was er klaar mee. Dat had hij echter ook eerder kunnen bedenken.

De mens in Nederland heeft geen of nauwelijks last van moslims. Zolang de burger niet direct bij het probleem wordt betrokken, ondanks alle negatieve berichtgevingen in de media, bestaat het probleem blijkbaar niet en vervalt de interesse.

Ed van Tijn
De getraumatiseerde joodse PvdA ex-burgemeester Ed van Tijn van Amsterdam begreep niet dat er destijds een overlast probleem bestond op de Zeedijk in Amsterdam, het centrum voor Surinaamse en Antilliaanse drugs overlast. Hij beweerde dat hij regelmatig 's avonds over de Zeedijk had gelopen zonder problemen. Dus? Tja, dan bestaat voor hem een structureel probleem niet met drugs overlast, berovingen en geweld over nog geen driehonderd meter straat, ondanks dat dit criminele fenomeen in de hele wereld bekend was. Maar o wee o wee als je iets aan te merken had over de Holocaust bij Ed van Tijn. Stel dat ik zou zeggen: ik heb de Holocaust niet meegemaakt, dus bestaat hij niet. Die Van Tijn was van lotje getikt en vandaar ook een slechte burgemeester. Een PvdA lul!

Islam en moslims zijn geen spannende issues meer in Nederland. Dat verklaart de teruggelopen belangstelling voor dit onderwerp op dit forum en het feit dat wij door slijmerige goedmens-achtige waakhonden op FFI met rust worden gelaten.

Dit forum dient dan ook het beste als goed georganiseerde informatiebron over islam beschouwd te worden waar een ieder zijn voordeel mee kan doen. Ook moslims!

Godsdienstvrijheid? Volgens mij is allang de rek eruit.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Man versus vrouw

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:Catharina deed het destijds ook prima.
:greeting2:
Hoe kom ik aan de macht . . . that's the question.Waarom destijds vrouwen in plaats van mannen de voorkeur hadden om als heks behandeld en verbrand te worden is onlogisch. Ik weet niks zeker, maar het percentage geestesgestoorde mannen is vele malen groter dan bij vrouwen. Onderhandelen met mannen gaat makkelijker dan met vrouwen. Grappig. In islam stelt de vrouw helemaal niks voor.

We weten inmiddels van de islam dat islamitische vrouwen VEEL intelligenter zijn dan islamitische mannen. Had de islam de vrouw meer betrokken in hun bekrompen manier van denken, de Arabisch islamitische wereld had er nu heel anders uitgezien. :muslima:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslims zijn anders. Als intolerant tegenmens die geen tolerant medemens dult

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Er zijn momenteel teveel moslims in Europa en dus ook in Nederland.

Ik begrijp het wel. Jullie ook?

De 'point of no return' is al lang bereikt. Dus . . . ja, dus? Dat betekent dat er geen weg terug meer is voor de overheid. Hoe zou je die walgelijke, zich tegen onze kennisbeschaving afkerende Marokkaanse en Turkse mensen, aangevuld met soortgelijke islamitisch negroïde Somalische parasieten op onze samenleving, tot inkeer willen brengen? Als dat mogelijk is, was dat allang gelukt. Maar de hoofddoeken in het straatbeeld van onze beschaving zwellen aan tot een surplus van zelfingenomen genoegzaamheid die borg staat voor het superioriteitsgevoel van de perverse achterlijkheid dat vastligt in de weerzinwekkende primitieve tweedehands achterstandsreligie islam met alle gevolgen van dien voor een tolerante samenleving.

Geen zinnig mens gaat goede kwaliteitswijn mixen met op wijn gelijkende prut uit de islamitische geest. Daar is maar één woord voor: smerig en smakeloos! Brussel heeft hier geen enkel probleem mee. Riante salarissen en dure wijn, vertroebelt hun vrolijke onbekommerde geest, die de in Europa overwoekerende islamitische rattenplaag, beschouwt als een onomkeerbaar fenomeen dat zijn tijd wel zal uitdienen en als nachtkaars zal doven.

Point of nu return

Dus wat doet de overheid? Zij gaat proberen hoe dan ook het beste uit islam te halen. Door van oude versleten lelijke stinkende schoenen nieuwe te maken, die volgens de politieke Goedmenschen niet zullen misstaan in een tolerante fraai muzikaal gevormde vrolijke samenleving. FOUT! Moslims willen dat niet. Zij zijn achterlijk traditioneel primitief afgesteld in hun geest. Je herkent ze al op afstand. De voorkeur van de kopvodden ligt verankerd in het kankergezwel islam dat onlosmakelijk verbonden is met de walgelijke haat speeches van de historische psychopaat Mohammed en waar geen twijfel aan mogelijk is door moslims.

Het islamitisch gespuis staat lijnrecht tegenover onze duurzame samenleving. Een knappe politieke leider die dit voor zijn rekening durft te nemen en zal gaan bevestigen. Wilders dus wel. En daarvoor moet hij boeten. Niet door zijn mede politici - die smerige huichelaars lachen zich rot - had Wilders maar mee moeten huilen met de moslims in hun favoriete zandbak van intolerantie en ziekelijke geestestoestand. De ziekelijke geestestoestand van moslims is te vergelijken met de aandoening van de Airbus piloot die geen rekening hield met zijn medemensen. In een tolerante samenleving met kritiek op islam is een constante zware en kostbare beveiliging onafwendbaar. Theo van Gogh, zonder beveiliging tegen de godsdiensthaat van moslims, ging Wilders voor. Een vroegtijdige dood was het gevolg.

De oplossing? Moslims wegpesten en alle uitkeringen afnemen!
Tenslotte bestaat Allah niet voor niets.

Moslims zijn geen medemensen, maar tegenmensen. De oorzaak? Hun vasthoudendheid in het geloof in de walgelijke woestijnterrorist psychopaat Mohammed. Ontneem hen alle rechten die niet-moslims hebben!

Niet één moslim heeft zich ooit tegen dat stuk Arabische zandbak containervuil en psychopaat Mohammed uitgesproken, ondanks alle krampachtige draai bewegingen van de zich liberaal noemende moslim, die op de vingers van een hand te tellen zijn.

In onze moderne medische wetenschap zou Mohammed, nadat hij naar de psychiater was doorverwezen, een verbod opgelegd krijgen om nog verder zijn smerige bek open te doen in de moskee, noch in het openbaar. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica taboe

Bericht door mercator »

Het tragikomische is dat nu ook een aantal zich intellectueel achtende niet-moslims s gaan kijken of we "met zijn allen"(zijzelf dus en de gematigde moslims) geen Westerse, tolerante Islam kunnen brouwen uit de achterlijke schrijfsels uit het Koranboekje. Dat zal geen probleem opleveren en zo wordt de islam van een voor Westerse geesten walgelijk brouwsel ineens een lekker hapje. Een leger mei68 pseudo intellectuelen houdt zich daarmee bezig, bijv. Van Rossem, Geert Mak, Pechtold etc etc hierin bijgestaan door "aanvaardbare" moslims zoals Ramadan, Jahjah, Kader Abdollah etc etc. En de massa trapt massaal in hun leugen nl. dat de radicale moslims een probleem zijn ,NIET de gematigde. M.i. is het net het omgekeerde: de grote massa huis-tuin en keuken moslims ondergraaft onze beschaving veel grondiger dan een paar honderd terroristen kunnen doen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Logica taboe

Bericht door Ali Yas »

Sterker nog: het zijn de met de islam meewerkende niet-moslims die het grootste gevaar vormen. Voorlopig, zolang die de macht hebben.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica taboe

Bericht door mercator »

Ali Yas schreef:Sterker nog: het zijn de met de islam meewerkende niet-moslims die het grootste gevaar vormen. Voorlopig, zolang die de macht hebben.
Klopt, dat is/was de-juiste-visie van Breivik ook.
In België is er nu weer veel heisa over -jawel hoor-racisme en discriminatie. Waarbij het opvallend is dat de hardst roepende antiracisten allemaal linkse autochtonen zijn . De moslims en Afrikanen moeten helemaal niks doen behalve naar hier komen en kindjes maken, het linkse establishment bedient hen op hun wenken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Logica taboe

Bericht door sjun »

Van een punt van geen terugkeer heb ik nog nooit gehoord. Republika Srpska trapte de moslims buiten en heeft gescheiden van Bosnië gegarandeerd dat de eigen gemeenschap in eigen gebied de eigen toekomst kan blijven bepalen. Het is altijd mogelijk dingen te veranderen, hetzij door een diplomatiek verhaal, hetzij door afscheiding, hetzij door (gewelddadig) verzet. In Spanje kwam er na eeuwen een einde aan de bezetting door de Moren. Bezetting, slavernij, afpersing en uitwoning van het land. Niet voor niets was er een enorme animo voor een reconquista. Daarna ging het weer beter met Spanje, ontwikkelden de mensen zich door scholing en toegepaste wetenschap en bevoeren zij de wereld.

Zo'n reconquista kan bij overvraging van solidariteit en te gemakkelijk doorschuiven van rekeningen ook in andere delen van Europa gaan plaatsvinden. Het is aan mensen zelf of zij zich in en aanpassen, gewoon meedoen en meegroeien, of dat ze een tegenreactie over zichzelf afroepen door al te dramdwingend aanwezig te zijn terwijl verworven vrijheden als meningsuiting, gelijkheid van geslachten voor de wet en gevormde tradities van satire door lange tenen en moordlust worden bedreigd en onderwijsklimaat wordt ondergraven door het onaanspreekbaar afleveren van kinderen op de scholen.

Het lijkt me goed om tijdig een breed maatschappelijk debat over zulke zaken te entameren opdat gerezen problematiek -waarvan te lang is weggekeken, dat te vaak is gebagatelliseerd en waarbij vertolkers van een signalerende boodschap omkerend tot dadervolk werden bestempeld- langs beschaafde weg kan worden opgelost. Kan dat niet de komt er uiteindelijk een botsing waarbij ook onbeschaving niet uit te sluiten is.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica taboe

Bericht door mercator »

sjun schreef: In Spanje kwam er na eeuwen een einde aan de bezetting door de Moren. Bezetting, slavernij, afpersing en uitwoning van het land. Niet voor niets was er een enorme animo voor een reconquista. Daarna ging het weer beter met Spanje, ontwikkelden de mensen zich door scholing en toegepaste wetenschap en bevoeren zij de wereld.
In al de voorbeelden die je aanhaalt stond de politieke overheid met alle machtsmiddelen die ze had aan de leiding van de revanche tegen de indringers. En dat is nu net niet het geval. Onze overheden hebben de moslim dominantie ofwel geaccepteerd, ofwel denken ze dat het allemaal wel zal los lopen.
In feite beschouwen onze overheden de Europese patriotten meer als vijanden dan de indringers zelf! Dus een reconquista beweging zal er écht niet komen. Het enige wat we kunnen doen is onze persoonlijke maatregelen nemen om aan het ergste te ontkomen. Aan de redding van de Europese beschaving zullen we echt niet meer toekomen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Logica taboe

Bericht door sjun »

Volksvertegenwoordigers die hun volk niet vertegenwoordigen zal het uiteindelijk aan legitimatie ontbreken. Zij worden weggestemd of afgezet of veranderen in dictators en komen dan gewelddadig aan hun politieke einde. Uiteindelijk komen er andere volksvertegenwoordigers. Tot die tijd kan dezelfde tactiek als in Spanje worden gepraktiseerd. Enclavisering om vanuit vertrouwde omgeving de weerstand te organiseren. Mij lijkt het onnodig om Europa aan islam te laten en in slavernij aan dat systeem te leven. Het lijkt me zeer sterk dat ik daarin de enige ben.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica taboe

Bericht door mercator »

sjun schreef:Volksvertegenwoordigers die hun volk niet vertegenwoordigen zal het uiteindelijk aan legitimatie ontbreken.
Daarom dat links de samenstelling van de bevolking zélf wil veranderen door zoveel mogelijk import van achterlijken. In de grote Europese steden zijn die al in zulke mate aanwezig dat ze op 100% democratische wijze hun wetten kunnen stellen. Door hun eigen vertegenwoordigers of door autochtone verraders. De oorspronkelijke blanke Europese bevolking is oud en/of compleet gehersenspoeld na 50 jaar multicul propaganda. Ik vrees dat wij hier op FFI redelijk zeldzame exemplaren zijn icon_thumbdown.gif
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het wachten is op de climax die onherroepelijk gaat komen!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: Ik vrees dat wij hier op FFI redelijk zeldzame exemplaren zijn icon_thumbdown.gif
Terecht. Het houdt ons bezig. De rest van Europa nauwelijks. Alhoewel, het zit ergens angstig opgeborgen in de hersenen. Dat kan ook niet anders door al die walgelijke mensonterende negatieve islam promotie voor de 'vrede', die de moslims door de historische Mohammed via de Koran met het zwaard van de 'vrede' is bijgebracht.

De tirannie van het geweld is het handelsmerk van de islam doctrine, waarmee alle geestelijk ziek verrotte moslim hersenen zijn aangetast. Zij blijven hun walgelijke achterlijkheidsgeloof tot hun laatste snik verdedigen. En dan gaat het lijk terug naar Marokko.

Eens een moslim, altijd een moslim. Parasiteren is de norm.

Er zijn maar heel weinig mensen die de moed durven opbrengen afstand te nemen van de meest gewelddadige barbaarse tweedehands achterstandsreligie islam. Zelfs een van zich af bijtende Aboutaleb, die nota bene de titel ingenieur mag voeren, is een zeer erudiete intelligente man die van fietsen, reizen en lezen houdt. Hij kan niet de moed opbrengen om wereldkundig te maken dat hij vanwege al dat geweld in de Koran en de actuele jihad, al een hele tijd moslim af is. Hij zal zich wel tien keer bedenken om dit aan de grote klok te hangen, want zijn vader was immers imam die als gastarbeider naar Nederland kwam en in die tijd werd Achmed door zijn analfabete grootouders opgevoed. Wat een wereld van verschil toen hij hier kwam. Maar ik begrijp hem en neem het hem niet kwalijk. Wij weten bijna met zekerheid te stellen dat hij niets meer met de islam te maken wil hebben. Eh . . . tenminste, mag ik aannemen dat zijn vrouw geen hoofddoek draagt. Dat is toch het minste wat je terug kan doen voor een land dat zoveel voor jou en je gezin betekent.

Gelet op wat we weten van islam en zijn zielige minderwaardige moslim aanhangers, kan van een bevrijde geest en van zelfstandig kritisch denkvermogen voorlopig nog geen sprake zijn. Zolang de verrotte linkse media en politieke linkse op onze kennisbeschaving dwars liggende Goedmenschen, die onze beschaving in de weg zitten, de achterstandsreligie en hun oversekste zelfmoord commando's, de hand boven het hoofd houden. De facto, als volwaardige medemensen beschouwen die best wel tussen ons in passen en een plaats in de samenleving verdienen.

Aboutaleb stelde moslims al eens voor de keuze. Aanvaarden, aanpassen of oprotten! Maar praatjes vullen geen gaatjes. Enfin, Sjun en Mercator geven de koers aan en daar sluit ik mij met de rest van de vrienden van FFI bij aan. Sceptisch, maar vol goede moed en met volop gebruik van de vrije meningsuiting. Jammer dat ik geen assistent dictator van Mercator kan zijn in de machtsuitoefening over Europa. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vrijheid van meningsuiting en vrijheid van graai-cultuur

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef: Wat mij ontgaan was; de enorme aanwas van rappers. Daar kan je pleinen mee vullen.
Je kan ze vinden in de kaartenbak van het arbeidsburo onder 'zangers lichte muziek'. Dat is nog een graadje lager dan 'loempia vouwer' want dan kan je ook nog de handjes laten wapperen.

Hoe kan je in zo'n meute nog opvallen? Door iets doodbedreiging-achtigs tegen Wilders in een verwijderde twit te plaatsen.
Deze twit was:
"ik ben pas trots op Syriëgangers
als ze Geert Wilders onthoofden
maak er gelijk een rap over."
Rap-rijmt van geen kanten. En weer een reden om te hopen dat Wilders in leven blijft: zo niet dan gaat hij rappen. De gruwel...
Het is oppassen geblazen met dit soort 'grappen', want een bank kan zo maar je bankrekening opheffen. [...] En dan ga je vervolgens naar de gemeente en krijg je een bankrekening zoals die voor zwervers, onbehuisden en banklozen is bedoeld. Ach ach. De wet gebiedt het recht tot een bankrekening voor iedereen. Er moet hoog nodig eens aan de wetgeving gesleuteld worden. Ach ach. De bonussen bij ABNAMRO zijn verboden, maar 20% opslag per jaar is dan weer als vanzelfsprekend. Hoe lul je je daar nu uit als minister van financiën die eigenaar is van die verrotte bank?

Er heerst een gevaarlijk taboe op de logica in de 21e eeuw.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Logica taboe

Bericht door Mahalingam »

Pasen. Het dak van een volle kerk komt naar beneden. Wat gewonden en eentje kritiek.
15 hospitalized after NJ church roof collapses during Easter services
Union County spokesman Sebastian Delia told NJ.com that the collapse occurred just before 2 p.m. at the Korean Union United Methodist Church in Rahway. The Associated Press reported that congregants heard a cracking sound before debris began falling from above them.
http://www.foxnews.com/us/2015/04/06/14 ... -services/
En wat heeft de prediker te zeggen?
  • "You could definitely say that God was watching over the members of the congregation," Rahway Mayor Samson Steinman said. "It could have been a lot worse."
God zorgde voor een redelijk goede afloop. Maar was God dan niet betrokken bij het instorten?
Of is er sprake van een Boze God die zich wat beperkingen heeft opgelegd waar we hem heel dankbaar voor moeten zijn?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

God was er vanaf het begin. Punt uit!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef: God zorgde voor een redelijk goede afloop. Maar was God dan niet betrokken bij het instorten?
Of is er sprake van een Boze God die zich wat beperkingen heeft opgelegd waar we hem heel dankbaar voor moeten zijn?
Jouw quote brengt mij automatisch bij God toen hij de eerste mens schiep. Wanneer hij de volmaakte mens had geschapen, had het 'ongelukje' met de verboden vruchtboom niet plaatsgevonden. Maar God gaat niet over een nacht nadenken. Hij schiep eerst het paradijs en plaatste daar met honderd procent opzet - met voorbedachte rade dus - één bijzondere boom. De boom van kennis van Goed en Kwaad. Waarom dat nu weer nodig was, zal altijd wel een raadsel blijven voor de naar juiste antwoorden hunkerende mens. Een raadsel net zoals God zelf. Een groot raadsel. God nam geen risico's. Dus maakte hij de onvolmaakte mens die beïnvloedbaar is voor de factor slecht.

Maar er was helemaal geen 'slecht'. Maar daarom nog niet aan God getwijfeld. Hij bedacht daarop de slang. God heeft de hele wereld vol met rare, mooie,veel kleurrijke vreemdsoortige dieren geschapen, waaronder ook slangen. Dus? Juist ja! Hij maakte voor deze speciale uitzonderlijke gelegenheid, om zijn wonderbaarlijke schepping 'de mens' in zijn val te lokken, de pratende slang. Voilá! Les een in het leren kennen van de strapatsen van God. O ja! Eeuwig leven op aarde voor mens en dier kon natuurlijk niet. Dat snapt iedere domoor. Dier en mens moesten doodgaan. Het leven zou op aarde op den duur onmogelijk worden. Alhoewel er ook nog zoiets als de planeet Mars bestaat om uit te wijken. En ga zo maar door in het heelal. Interessante gedachte. Maar om zichzelf als God niet als een dwaas neer te zetten, heeft God in den beginne zo gedacht. En het was dag, en het was nacht. Zo was het goed. En dat allemaal binnen het bestek van nog geen week. Hij schiep de mens naar zijn beeld en . . . nagedachtenis.

En weet je nu waarom ik God zo'n misselijke kinderachtige klootzak vind? Dat van die doodstraf kan ik nog billijken. Hij heeft tenslotte voor het dreigende gevaar gewaarschuwd. Eerlijk is eerlijk. Logisch is consequent denken. Maar om nu dubbel te gaan straffen en beiden het paradijs uit te trappen en in een voor hen compleet vreemde agressieve wereld vol ellende en vallen en opstaan tot aan hun dood - ik herhaal - vind ik niet eerlijk en onrechtvaardig en intens geniepig van God. Hij had namelijk niks gezegd over het paradijs uit trappen.

Wie met mij over God wil praten moet vooral goed beslagen ten ijs komen en niet uit z'n nek gaan lullen. Ik zou weleens kunnen denken dat het hem aan gezond verstand ontbreekt. Ben je er nog Pilgrim? Pilgrim en ondergetekende lullen eigenlijk nooit over dit onderwerp. Daar hebben we het samen veel te gezellig voor. De laatste keer bij Pilgrim had ik mijn aandacht nodig bij al dat lekkere voedsel dat hij mij had voorgeschoteld. Ik waande mij in Leiden eventjes in het paradijs. En toch heb ik geen moment aan lekkere naakte jonge maagdelijke wijven gedacht. Zou het komen omdat ik geen moslim ben?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: God was er vanaf het begin. Punt uit!

Bericht door Pilgrim »

'Hans van de Mortel' schreef:Ben je er nog Pilgrim? ...
Ja, ik ben er nog hoor. :wink2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Logica taboe

Bericht door xplosive »

Mahalingam schreef:De schadelijkheid voor de omgeving door muskus ratten is: ze graven gangen in dijken die daardoor verzwakken.
Ter info :

Gloort er hoop voor muskusratten?

Daaruit :
Miljoenen muskusratten zijn de afgelopen zeventig jaar gedood omdat ze onze veiligheid achter de dijken zouden bedreigen. Met voorspellingen van doorbrekende dijken, koeien met gebroken poten en landbouwwerktuigen die tot de assen wegzakken in muskusrattenholen als schrikbeeld. Maar klopt dat beeld? Is het dier inderdaad zo schadelijk en gevaarlijk als al die jaren is gepropageerd? Of kunnen de waterschappen zich beter richten op bescherming van de dijken in plaats van bestrijding, zoals De Faunabescherming al jaren roept? Zeker is dat de aannames die decennia in zwang zijn geweest nooit wetenschappelijk zijn onderbouwd, terwijl ze wel de basis vormen voor het gevoerde beleid.
Veldproeven
De waterschappen voeren tussen 1 januari 2013 en 1 januari 2016 een veldproef uit. Daarbij werken ze samen met
een ecologisch onderzoeksbureau, vertegenwoordigers van de Dierenbescherming, LTO en Stowa. Het doel is om te
onderzoeken of er een verband bestaat tussen het aantal vangsten per kilometer waterweg of het aantal uren dat muskusrattenbestrijders in het veld werken en de schade die de dieren aanrichten aan dijken en kades. Voor de proef zijn 117 gebieden van 5 vierkante kilometer geselecteerd. In een derde van de gebieden blijven de inspanningen gelijk, in een derde wordt intensiever gevangen en in een derde is de intensiviteit juist lager.
Nut
Geen dier is zo genadeloos vervolgd als de muskusrat. Hoe nuttig is dat gebleken? Draagt doding bij aan de afname van populaties? Wat is de relatie tussen doden en opgetreden schade ? En: wat gebeurt er wanneer de vangst wordt stopgezet? Het zijn vragen waar de samenwerkende dierenorganisaties graag een antwoord op willen hebben. In Zweden is het doden gestopt. Dit heeft niet geleid tot explosieve groei. Muskusratten richten schade aan, maar ook de bestrijding van de dieren tast natuurwaarden aan. Daarbij is het doden met verdrinkingsvallen extreem wreed. Onderzoek heeft meer malen uitgewezen dat er sowieso sprake is van een grote natuurlijke sterfte onder volwassen dieren van 55 procent; 90 procent onder jonge dieren.

Geldverslindend
Muskusrattenbestrijding is een geldverslindende activiteit. Terwijl de bestrijding zo’n 34 miljoen euro per jaar kost, is er sprake van 1,5 tot 5 miljoen euro schade. De kosten komen, afhankelijk van het gebied, neer op zo’n 100 tot zelfs 1100 euro per gedode rat (Wieringermeer). De oeverschade blijft, dus de economische baten zijn nul. En als alle gewasschade zou worden vergoed, valt dat nog vele malen goedkoper uit dan de muskusrattenbestrijding.

Bijvangst
In 2012 bleek dat één op zes gevangen dieren geen muskusrat is. Ook veel dieren van soorten die met uitsterven bedreigd worden, kwamen terecht in de vallen. In 2013 kwamen 2040 dieren (11%) onbedoeld in de vallen terecht, meldt Muskusrattenbeheer in zijn jaaroverzicht van 2013. Overigens is de opgave van bijvangst vrijwillig. Het is niet mogelijk om te achterhalen hoe accuraat deze cijfers zijn. Onder de bijvangst vallen wilde eenden, waterhoentjes, bunzingen, hermelijnen, otters en zelfs zwanen. Ook vissen, zoals snoeken, blank- en ruisvoorns worden vaak slachtoffer.
M.a.w. wordt hier onder meer gesteld dat het herstellen van aangerichte schade door muskusratten vele malen goedkoper is dan het vangen en doden van muskusratten. Kortom : waar zijn we al die decennia mee bezig geweest?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Plaats reactie