Logica. En het taboe op de logica

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Logica is ver te zoeken bij de ontoerekeningsvatbare mens.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Houdbaarheidsdatum is overbodige luxe en geldverspilling.
sjun schreef:
za jan 14, 2023 2:58 pm
Ik heb er anders ook nog eentje te melden. Nog te bereiden Havermout van 39 ct naar 79ct per pak in nog geen twee jaar en dat op alle verkooppunten alsof er een stilzwijgende afspraak over de prijsstelling bestaat. En zo zijn er meer prijsstijgingen bij de eerste levensbehoeften te melden.
De burger moet er op uit om te stelen uit de supermarkt. Schaamte houdt de mens tegen. Daar heeft niet de overheid niet aan gedacht - die zal het worst wezen - maar een particulier initiatief:

De Voedselbank.

En supermarkten werken daar maar al te graag aan mee. Dat voorkomt immers stelen. Trouwens, het is inderdaad een grof schandaal hoeveel eetbare producten weg gekieperd worden met behulp van de heilige houdbaarheidsdatum. Volgens mij is die houdbaarheidsdatum ingesteld omdat bij daarvoor in aanmerking komende producten allerlei 'rare' onnatuurlijke stoffen worden toegevoegd die het product langer houdbaar maken. Maar . . . zodra het geopend is wordt er op de verpakking gewaarschuwd: Na opening slechts beperkt houdbaar. Het heeft alles te maken met regulering door de overheid en het ontmoedigen van het gebruik van het eigen gezonde verstand. Dankzij onze neus en smaakpupillen beschikken wij over een wonderbaarlijk controle systeem. De verplichte door de EU bureaucratie ingestelde houdbaarheidsdatumvermelding heeft geleid tot een enorme berg aan verspilling; een hedendaagse beschaving onwaardig.

Ik ben gelovig atheïst en je moet de mensen de kost geven die denken dat de mens zijn wonderbaarlijke smaakpupillen en belangrijke neusorgaan te danken heeft aan aapmens Darwin; een lelijk mens die inderdaad sprekend op een aap leek. Daar kon hij niks aan doen. Behalve zelfmoord plegen.

Ik heb reeds lang geleden verkondigd dat als bewezen wordt dat ik van de aap afstam, ik direct een einde aan mijn apenleven maak.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Uit RTL Nieuwsbericht.
Eerder meldde de Veiligheidsregio nog dat er sprake was van een botsing met een goederentrein, maar een NS-woordvoerder laat weten dat er geen sprake was van een botsing tussen twee treinen. Wel was er een goederentrein betrokken bij het incident.
Even logisch nadenken . . . als een goederentrein geen trein is, hoe was de goederentrein dan betrokken bij wat een incident met een trein wordt genoemd? :thinking: :*)

Wel eens naar een Kamerdebat gekeken en geluisterd? Daar is de zinloze nietszeggende herhaalfactor het belangrijkste communicatieve wapen dat zo bot is als de spraakkunst van het walgelijke goedkope ventje Paternotte van D66. Deze achterbakse figuur schaamt zich er niet voor zijn gebrek aan logisch redeneren niet onder stoelen of banken te steken. Daar is Paternotte dom genoeg en bekrompen voor. Zodra de vinger op de zere wonde wordt gelegd op de inhoud van het debat, maakt Paternotte dat hij verbaal maakt dat hij wegkomt in de richting van bijvoorbeeld de oorlog in Oekraïne. Want daar kan een goedkope laffe regeringsdeelnemer altijd mee wegkomen om niet op de inhoud te reageren van de opposant.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Logica. Evolutietheorie op dwaalspoor. Mensen zijn ontspoord

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

𝗚𝗢𝗘𝗗𝗘 𝗩𝗥𝗜𝗝𝗗𝗔𝗚 𝗪𝗔𝗦 𝗜𝗡 𝗪𝗘𝗥𝗞𝗘𝗟𝗜𝗝𝗞𝗛𝗘𝗜𝗗 𝗘𝗘𝗡 𝗭𝗪𝗔𝗥𝗧𝗘 𝗩𝗥𝗜𝗝𝗗𝗔𝗚.

Vandaag is het Goede Vrijdag. De EO legt uit, waarom slecht, goed is, en andersom. Zij doen hierdoor tekort aan Hitler en de vieze gore pedofiele klootzak, psychopaat, sadist, verkrachter en oorlogscrimineel Mohammed. Zo ook aan Stalin, Mao, Pol Pot en ga zo maar door. De EO is dus omgekeerd evenredig net zo misdadig als goed. Dat is niet mijn uitleg, maar die van de EO over de historische sukkel Jezus die dacht dat hij koning van de Joden kon worden. Helaas voor dit merkwaardige enig kind liet zijn Vader toe dat hij gemarteld werd, en in het midden van twee andere misdadigers werd opgehangen aan een paal (kruis volgens de leugenachtige EO). Eind al goed blies Jezus de laatste adem uit onder het niet waarneembare applaus wegens goed gedrag van zijn miserabele misdadige vader Jehovah.
Ik laat hieronder verder de expert in goede en kwade zaken, de EO aan het woord.

𝐺𝑜𝑒𝑑𝑒 𝑉𝑟𝑖𝑗𝑑𝑎𝑔 𝑖𝑠 𝑑𝑒 𝑒𝑒𝑛-𝑛𝑎-𝑏𝑒𝑙𝑎𝑛𝑔𝑟𝑖𝑗𝑘𝑠𝑡𝑒 𝑐ℎ𝑟𝑖𝑠𝑡𝑒𝑙𝑖𝑗𝑘𝑒 𝑓𝑒𝑒𝑠𝑡𝑑𝑎𝑔. 𝐶ℎ𝑟𝑖𝑠𝑡𝑒𝑛𝑒𝑛 ℎ𝑒𝑟𝑑𝑒𝑛𝑘𝑒𝑛 𝑑𝑎𝑛 𝑑𝑎𝑡 𝐽𝑒𝑧𝑢𝑠 𝑤𝑒𝑟𝑑 𝑔𝑒𝑘𝑟𝑢𝑖𝑠𝑖𝑔𝑑.
𝑃𝑎𝑟𝑑𝑜𝑛, 𝑔𝑒𝑘𝑟𝑢𝑖𝑠𝑖𝑔𝑑? 𝑊𝑎𝑎𝑟𝑜𝑚 ℎ𝑒𝑒𝑡 𝐺𝑜𝑒𝑑𝑒 𝑉𝑟𝑖𝑗𝑑𝑎𝑔 𝑑𝑎𝑛 𝑔𝑜𝑒𝑑?
𝐶ℎ𝑟𝑖𝑠𝑡𝑒𝑛𝑒𝑛 𝑔𝑒𝑙𝑜𝑣𝑒𝑛 𝑑𝑎𝑡 𝑑𝑒 𝑘𝑟𝑢𝑖𝑠𝑖𝑔𝑖𝑛𝑔 𝑣𝑎𝑛 𝐽𝑒𝑧𝑢𝑠 𝑖𝑛 𝑧𝑖𝑐ℎ𝑧𝑒𝑙𝑓 𝑖𝑒𝑡𝑠 𝑣𝑒𝑟𝑠𝑐ℎ𝑟𝑖𝑘𝑘𝑒𝑙𝑖𝑗𝑘𝑠 𝑤𝑎𝑠, 𝑚𝑎𝑎𝑟 𝑑𝑎𝑡 𝑒𝑟 𝑡𝑒𝑔𝑒𝑙𝑖𝑗𝑘 𝑖𝑒𝑡𝑠 𝑚𝑜𝑜𝑖𝑠 𝑑𝑜𝑜𝑟ℎ𝑒𝑒𝑛 𝑠𝑐ℎ𝑒𝑒𝑛.
𝐷𝑎𝑡 𝑘𝑢𝑛 𝑗𝑒 𝑒𝑒𝑛 𝑏𝑒𝑒𝑡𝑗𝑒 𝑣𝑒𝑟𝑔𝑒𝑙𝑖𝑗𝑘𝑒𝑛 𝑚𝑒𝑡 𝑏𝑖𝑗𝑣𝑜𝑜𝑟𝑏𝑒𝑒𝑙𝑑 𝑑𝑒 𝑚𝑜𝑜𝑟𝑑 𝑜𝑝 𝑀𝑎𝑟𝑡𝑖𝑛 𝐿𝑢𝑡ℎ𝑒𝑟 𝐾𝑖𝑛𝑔. 𝐷𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑜𝑝 𝑧𝑖𝑐ℎ𝑧𝑒𝑙𝑓 𝑒𝑒𝑛 𝑡𝑟𝑎𝑔𝑒𝑑𝑖𝑒, 𝑚𝑎𝑎𝑟 𝑎𝑙𝑠 𝑗𝑒 𝑒𝑟𝑜𝑝 𝑡𝑒𝑟𝑢𝑔𝑘𝑖𝑗𝑘𝑡, 𝑏𝑙𝑖𝑗𝑘𝑡 𝑑𝑎𝑡 𝑑𝑎𝑎𝑟𝑛𝑎 𝑑𝑒 𝑒𝑚𝑎𝑛𝑐𝑖𝑝𝑎𝑡𝑖𝑒 𝑣𝑎𝑛 𝑑𝑒 𝐴𝑓𝑟𝑜-𝐴𝑚𝑒𝑟𝑖𝑘𝑎𝑎𝑛𝑠𝑒 𝑏𝑒𝑣𝑜𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑣𝑒𝑟𝑠𝑛𝑒𝑙𝑑𝑒, 𝑜𝑚𝑑𝑎𝑡 𝑣𝑒𝑒𝑙 𝑏𝑙𝑎𝑛𝑘𝑒 𝐴𝑚𝑒𝑟𝑖𝑘𝑎𝑛𝑒𝑛 𝑡𝑜𝑒𝑛 𝑝𝑎𝑠 𝑖𝑛𝑧𝑎𝑔𝑒𝑛 ℎ𝑜𝑒 𝑣𝑒𝑟 𝑟𝑎𝑐𝑖𝑠𝑚𝑒 𝑘𝑎𝑛 𝑔𝑎𝑎𝑛.
𝐷𝑎𝑎𝑟𝑜𝑚 𝑖𝑠 𝐺𝑜𝑒𝑑𝑒 𝑉𝑟𝑖𝑗𝑑𝑎𝑔 𝑔𝑜𝑒𝑑. Aldus het relaas van de EO.

Het is dus werkelijk fantastisch wat Poetin doet in de Oekraïne, als we de EO volgen in al zijn 'wijsheid'. Lof aan Poetin en de EO. Want uiteindelijk komt er licht aan de horizon en gloort de vrede in de verte en straks gaan we er allemaal op vooruit.

Jezus was dus een mislukte jood. Een aardige welteverstaan. Maar ook psychisch afgedwaald van de werkelijkheid. Hij had ze niet allemaal meer op een rijtje. Precies zoals onze regering. Allemaal zwakzinnigen van de geest die zich stuk voor stuk koningen wanen over het Nederlandse volk.

(Bovenstaand artikel ook geplaatst in post Jehovah's Getuigen).
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gemanipuleerde niet logica

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Deze doorgedraaide joodse meid die met het communisme mooie sier maakte schepte er genoegen in, alles en nog wat dat met de Duitse bezetter te maken had, zonder pardon neer te knallen. Soldaten dienen bevelen op te volgen. Nou ja, daar is nog veel over te doen geweest in Neurenberg na de oorlog. Dus is mijn vraag: van wie ontving psychopaat Hannie dergelijke bevelen? Zij handelde vast naar eer en geweten. Nou ja, wie doet dat niet die voor eigen rechter speelt? Zoek maar in Google! Dat kreng is overladen met de nodige erekruizen.

𝗢𝗣 𝟰 𝗠𝗘𝗜 𝗛𝗘𝗥𝗗𝗘𝗡𝗞𝗘𝗡 𝗗𝗘 𝗗𝗪𝗔𝗭𝗘𝗡 ‘𝗢𝗡𝗭𝗘’ 𝗢𝗢𝗥𝗟𝗢𝗚.

Maar daarom niet getreurt. Om dit totaal nutteloze heuglijke herdenkingsfeit van 4 mei te vieren is de leukste man uit Oekraïne speciaal voor deze gelegenheid naar Nederland overgekomen.

Voor zover ik mij kan herinneren is er nog nooit een glimlach van de huichelachtige rotsmoel van Zelensky zichtbaar geworden vanaf het moment dat hij tot presient was gekozen. En deze president van de mislukte staat Oekraïne was nota bene een succesvolle humoriske volksartiest die de corrupte meute steevast aan het lachen wist te brengen.

Hoe dan ook klopt hier iets niet. Ik weet niet of ons geestelijk corrupte lachenbekkie Rutte om 8 uur op de Dam staat, hand – of kont in kont – met Zelensky, maar het lachen zal mij niet vergaan. Wat een ontiegelijke lachwekkende komedie van twee mensen die met elkaar gemeen hebben dat ze macht kunnen uitoefenen over de volgbare zwakke geest van het schapenvolk. En daar wil ik het bij laten. Ik had vanavond om 8 uur graag acte de presence gegeven op de Dam in Amsterdam om met een alarmpistool tijdens de miserabele dwangmatig opgelegde stilte een schot af te geven. Maar tsja, ik wil straks nog aan het strand van Punta Cana liggen met mijn lekkere blanke vriendin die een Cubaans paspoort heeft en in de Dominicaanse Republiek woont. Ik heb mijn ticket naar Cuba gewijzigd. Oef! Op het nippertje. Ik zou daar – domoor druiloor die ik ben – voor 5 weken naartoe gaan. Cuba is ten dode opgeschreven. Benzine is op rantsoen, er is niks meer te krijgen, en het wachten is op de al veel te lang uitgestelde revolutie waarvan ik mag hopen dat deze binnenkort plaatsvindt en waarbij alle regeringsleiders tegen de muur met de afbeelding van Fidel Castro worden neergezet en vakkundig afgeknald door een ere-comité.

Meer over de over het oorlogspaard getilde moordmachine Hannie Schaft leest u hier.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door sjun »

Een jaarlijkse herdenking in het Kenaupark,... daar valt ook wel iets van te denken... :scratch:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Waanzin ten top. Beschaving in de 21e eeuw.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

𝐃𝐄 𝐕𝐎𝐄𝐓𝐁𝐀𝐋𝐋𝐄𝐑 𝐌𝐄𝐒𝐒𝐈 𝐕𝐄𝐑𝐃𝐈𝐄𝐍𝐃𝐄 𝐕𝐎𝐑𝐈𝐆 𝐉𝐀𝐀𝐑 € 𝟏𝟒.𝟓𝟎𝟎 𝐏𝐄𝐑 𝐔𝐔𝐑.

Ook met eten, slapen, plassen, poepen en niks doen.

Alleen een dom klootjesvolk accepteert zoiets en is het verstand verloren. En het is Ó zo makkelijk voor de hand liggend om daar afkeuring aan te geven. Ga niet kijken in het stadion naar zo'n simpel mannetje! Hoe vaak heeft hij niet een fout gemaakt? De bal verloren? Niet mee terug verdedigd? Geen doelpunt gemaakt in een wedstrijd? De bal naast, over of tegen de keeper geschoten? Toegegeven, Messi maakt meer doelpunten dan de rest die er helemaal niks van bakt. Voetballers zijn doorgaans domme mensen. Niet in staat om hun werk goed te doen, waar zij tot in het absurde voor betaald worden. De bal tussen twee palen met een onderlinge afstand van 7,5 meter schieten, is al heel lastig voor bijna alle voetballers. Ook al hebben zij daar anderhalf uur de tijd voor. Het lukt maar weinigen. Ze zijn simpelweg daar te dom voor, ook al trainen zij zich suf.

Weleens naar het circus geweest of naar de tv gekeken met Nieuwjaar wanneer het beste van het beste de revue passeert vanuit Monaco? Prachtig! En alles perfect in uiterste concentratie uitgevoerd. Normaal treden deze artiesten avond aan avond op en vaak wel met twee voorstellingen. Acrobaten die zweven door de lucht in de trapeze. Levensgevaarlijk. Soms vielen er doden of zwaargewonden wanneer er werd misgegrepen hoog in de nok van het theater. Nu bestaat er al een tijd een verplicht vangnet (opvangnet is voor asiel parasieten). En die acrobaten moeten elk optreden honderd procent geconcentreerd zijn. Voetballers zijn daar niet toe in staat. Te dom of te lui.
Het salaris van een trapezewerker begint bij € 1.500 per maand. Het beroep trapezewerker is een variant van het beroep Circusartiest. Het salaris van Circusartiest ligt gemiddeld op € 3.250 bruto per maand.
Van een andere orde zijn tegenwoordig de netten in de stadions. Net zoals het ordinaire voetbalgeweld op de velden waar voetballers elkaar voor rot proberen te trappen - liefst onopgemerkt stiekem, laf en achterbaks van achteren. En bemerk daarna die walgelijke verontwaardigde rot smoel wanneer een gele kaart (zelden) wordt getrokken. Ieder nadenkend mens kan bedenken dat bij een profvoetballer altijd sprake is van opzet. Maar de sukkels die de spelregels bedacht hebben laten dit over aan de scheidsrechter die zelf mag bepalen of er wel of niet sprake was van opzet. Overtredingen scoren wordt met de paplepel ingegeven door de trainer. Het scheidsrechterscorps is al net zo corrupt als de politiek. Onze beschaving holt zienderogen achteruit. Logisch . . .

wanneer we bedenken dat zo'n kereltje dat over het veld rent en de ander te vlug af is € 14.500 per uur verdient. Ook de andere betaalde voetballers in het Arabische geldwereldje verdienen miljoenen per jaar. Ze worden betaald door de waanzin vanuit de uit de hand gelopen beschaving dankzij Arabische islamitische geldsmijterij. Wij kijken met genoegen naar het onderuit schoffelen, trappen en schoppen, in de rug duwen, en te onpas aan het shirtje van de tegenstander trekken dat overeenkomt met kinderachtig onsportief gedrag en als spelbederf bestraft MOET worden met geel. Gebeurt zelden. Profvoetballers verdienen er miljoenen mee die klootzakken.

De meest foute en corrupte scheidsrechter is de homo politieagent Danny Makkelie te Rotterdam die onder het gezag staat van salafist, burgemeester en corrupte Ahmed Aboutaleb. Tsja, je verafschuwt als salafistische mohammedaan (vies woord voor moslims) homo's, maar je mag er niets van zeggen. Anders kost het jouw mooie baan. En toch durven zeggen dat je salafist bent. Aha!

𝗪𝗲𝘁𝗲𝗻𝗱𝗲 𝗱𝗮𝘁 𝗱𝗲 𝗼𝘃𝗲𝗿𝗵𝗲𝗶𝗱 𝗻𝗲𝘁 𝘇𝗼 𝗰𝗼𝗿𝗿𝘂𝗽𝘁 𝗶𝘀 𝗮𝗹𝘀 𝗽𝗿𝗼𝗳𝗲𝗲𝘁 𝗠𝗼𝗵𝗮𝗺𝗺𝗲𝗱 𝘄𝗮𝘀, 𝗵𝗼𝗲𝗳𝘁 𝗔𝗵𝗺𝗲𝗱𝗷𝗲 𝗻𝗶𝗲𝘁𝘀 𝘁𝗲 𝘃𝗿𝗲𝘇𝗲𝗻.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Cryptisch denken

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik loop sneller dan een vliegtuig vliegt.

Klopt wat ik zeg? Ja dat klopt. Want u kunt het ook. U bent dan zelfs uw tijd vooruit. :*)
U mag reageren. Ook als u het niet begrijpt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Nadenken! Hersens gebruiken!

Bericht door King George »

Is er een verband tussen failed states en (gebrek aan) intelligentie? Gewoon even logisch nadenken!

Afbeelding

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De consequentie van het uit varen gaan met een laag IQ

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Als reactie op het bovenstaande.
Migrantenboot slaat om bij Griekenland: zeker 78 mensen dood

Artikel van RTL Nieuws • 14 juni 2023

Het dodental van het bootongeluk in de Middellandse Zee is opgelopen tot 78. Dat zegt de Griekse kustwacht. De boot met migranten sloeg afgelopen nacht om op zo'n 85 kilometer van de kust. Gevreesd wordt dat het dodental nog verder oploopt.
Meer dan honderd migranten zijn door de Griekse marine en kustwacht uit zee gered. Er zouden ruim 700 mensen op de boot hebben gezeten die vanuit Tobruk in Noordoost-Libië was vertrokken. "Dan zat de boot rampvol", zegt Midden-Oostenverslaggever Pepijn Nagtzaam. "En dan zijn het vaak ook nog eens boten die niet zeewaardig zijn of slecht zijn onderhouden."
Geen reddingsvest
Volgens de Griekse kustwacht droeg niemand aan boord een reddingsvest op het moment van de schipbreuk. Smokkelaars delen die vesten ook niet uit. Soms hebben migranten wel een opgeblazen binnenband bij zich, in de veronderstelling dat die helpt om te blijven drijven.
Ieder mens dient de consequentie te aanvaarden van zijn gedrag
Als ik door rood licht rijd en ik word betrapt krijg ik een flinke boete. En wat te denken als ik met teveel alcohol achter het stuur word betrapt? Gebeurt dat drie keer in vijf jaar dan ben je verplicht een cursus te volgen en al gauw € 1300 armer. Want je mag de peperdure cursus die overigens weinig voorstelt zelf betalen. Ik weet het. Het is mij overkomen. Ik heb als gangmaker wel veel lol gehad op de cursus. Het scheelde weinig of ik werd na de pauze in de gelegenheid gesteld met een Surinaamse meid salsa te dansen. Maar zij gaf helaas niet toe.

Kortom: bootvluchtelingen zoals langzamerhand gewend, dienen aan hun lot overgelaten te worden. Om de doodeenvoudige reden dat zij onvoorbereid hun leven in de waagschaal stellen. Een waagschaal waarvan zij weten dat die vol barsten zit en mogelijk gelijmd met zwarte spuug. Wie op eigen gelegenheid de overkant haalt heeft geluk. Wie niet heeft pech. Zo vergaat het ook al jarenlang Cubaanse vluchtelingen die de oversteek naar Miami maken en het niet halen. Al of niet opgevreten door de haaien. Maar die vluchtelingen zijn bijna allemaal wit. En toch hebben ze een beduidend hoger IQ dan wat uit Afrika de benen neemt. Ze zijn wit. Dus ach, dat is geen nieuws en hoeft ook geen aandacht.

De aandacht moet uitgaan naar de zwakzinnigen van geest die ontoerekeningsvatbaar zijn zoals eigenlijk iedereen is: ONTOEREKENINGSVATBAAR.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De ontoerekeningsvatbare rechterlijke macht

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

𝗔𝗛-𝗠𝗘𝗗𝗘𝗪𝗘𝗥𝗞𝗘𝗥 (𝗩 𝟯𝟲) 𝗗𝗢𝗢𝗗𝗚𝗘𝗦𝗧𝗢𝗞𝗘𝗡 𝗜𝗡 𝗪𝗜𝗡𝗞𝗘𝗟
ANP - 20 juni 2023

DEN HAAG (ANP) - Een 36-jarige vrouwelijke medewerker van een winkel van Albert Heijn in het centrum van Den Haag is dinsdagochtend om het leven gekomen door een steekincident. De politie heeft een 56-jarige man aangehouden als verdachte.
Albert Heijn laat weten: "Wij zijn geschokt en verslagen. Onze gedachten gaan uit naar familie, vrienden en collega’s.”
En niet te vergeten de gedachten die naar lezers van dit bericht uitgaan, die dachten als reactie op de moord met dodelijke afloop, gekapitteld als 'incident', getrakteerd te worden met een tekst zoals: 'Het wordt de hoogste tijd dat de doodstraf weer van stal wordt gehaald met dit mooie weer'. Oog om oog, moord om moord, klinkt mij zeer plausibel in de oren en dan komt de moordenaar nog goed weg ook. Lang geleden kon hij rekenen op wat voorwerk: foltering. Dat is fout omdat het niet overeenkomt met een evenredige straf die in verhouding staat tot het 'winkelincident'. Ook al was het van de dader maar een geintje of voor de lol: een moordenaar behoort verder dood door het leven te gaan.

Wordt het niet eens tijd dat rechters consequent en rechtvaardig optreden? Dat gestraft wordt zonder het eeuwig hypocriete misselijk makende gesjacher met de korting van 30% die voor het einde van de straf verzilverd mag worden, maar waarvan we nooit iets horen bij het bepalen van de strafmaat vooraf. Stiekem manipuleren is de rechters bepaald niet vreemd. Ik noem het corrupt gedrag.

En natuurlijk dient men ook de ‘gedachten’ niet vergeten ‘die uitgaan naar familie, vrienden en collega’s’. En wij dan van FFI? Tellen wij niet meer mee die toch ook hiervan op de hoogte worden gesteld door het lezen over het incident? Overigens is het goed dat we niet lezen dat deze steekpartij ‘onbegrijpelijk’ is, want die is wel degelijk te begrijpen. Gelet op de mogelijkheid dat een loslopende verwarde man moeite heeft met het betalen van zijn eigen bijdrage die de Zorgverzekering hem oplegt. Op straffe van uitsluiting bij niet betalen. Een beurt overslaan is er niet bij. En dat ruikt weer naar discriminatie zonder overigens zwarte piet wit te willen maken.

De mens is ontoerekeningsvatbaar gedevalueerd tot blinde die het zicht op de werkelijkheid heeft verloren. Men neemt eerder aanstoot aan de eerste de beste moord op zo maar een aanwezige op het verkeerde moment, op het verkeerde tijdstip, dan dat men zich zorgen maakt over de waanzin van duizenden moordpartijen op onschuldige burgers die nauwkeurig tot in de puntjes zijn voorbereid in de horror keuken van de politieke waanzin. Leuker kunnen we het niet maken. In willekeurige volgorde enkele recepten op een rij uit de horror keuken: Vietnam, Balkan, Irak, Syrië, Libië, Libanon, Yemen, Gaza, Chili, en last but not least Oekraïne. Voor wie op misdadiger Mark Rutte heeft gestemd brengt zijn historische uitspraak: “HET IS OOK ONZE OORLOG,” zicht op de betekenis van de VVD: Volk Val Dood. De gedachten van Mark R. gaan zonder omwegen uit naar de nabestaanden van de doden die het geluk hebben hun relaas te vertellen voor de camera.

De domme massa neemt met dit alles genoegen omdat een paar smerige hufters aan wie zij hun stem hebben toevertrouwd, de op machtswellust ejaculerende politicus, zich boven God heeft verheven. Voor het vinden van de weg naar de vrede heeft de machtswellustige politicus het volgende bedacht: Alzheimer. Logische ziekte. Want de duivel schijt nu eenmaal op de grote hoop en niet in het gezicht van de smerige politicus.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De logica van God is de macht van Satan.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Logica betekent weten. Wat we niet weten begrijpen we niet. Alles heeft een reden. Zonder actie geen reactie. En een actie ontstaat nooit vanzelf. Die wordt aangestuurd.

Stel dat God en Jezus zouden bestaan, dan dient de volgende vraag als eerste gesteld te worden: ‘Wie heeft God gemaakt?’ (vraag van kinderen die vijf jaren hebben); simpel, logisch, onschuldig en zonder voorbehoud. Om het antwoord op deze lastige vraag te ontduiken, wordt vaak gesteld dat God er altijd is geweest en geen hulp van buitenaf nodig had. Eigenlijk is God als begrip het 'Perpetuum Mobile' ten volle waard. Met dien verstande dat Hij in staat was zichzelf aan te zwengelen. :roll:

Dan stel ik ook een vraag – want ik heb kritisch functionerende hersencellen. God weet wat hij doet. Mag ik van God veronderstellen dat ook Hij gezonde hersencellen heeft die in het begin nog niet op instorten stonden? Dus schiep hij een vaste huisvriend (Satan) en bedacht de mens. Dat dit op een mislukking uitliep was te voorzien. Maar God schiep ook een redmiddel voor zichzelf onder de valse getuigenis dat dit voor de mislukte mens was: Jezus. Ook die mislukte grandioos, ondanks dat het zijn eigen zaad betrof en DNA bij God al bekend moest zijn.

Jezus kwam aan de paal terecht (volgens de leer van de Kerk hing hij smekend aan het kruis dat veel dramatischer overkomt). De bezettingsmacht uit Rome had meer potentieel dan de macht van God. Was een dergelijke wansmakelijke vertoning aan het kruis of de paal nu echt nodig? Zowel vanuit de regerende macht op aarde als vanuit de hemel mogen we de conclusie rechtvaardigen: JA! Want God had de afschuwelijke vernedering van zijn o zo geliefde enige zoon zonder broers of zusters kunnen voorkomen - maar hoogstwaarschijnlijk niet - die als misdadiger tussen twee andere criminelen tentoon werd gesteld aan het joodse volk dat Jezus beschuldigde van blasfemie. Conclusie? God speelt maar al te vaak onder een hoedje met de machten van het kwaad. En willen wij een dergelijke god als de leider van Hamas?

In het Nieuwe Testament komen diverse vermeldingen voor van broers en zussen van Jezus. Dat Maria eeuwig maagd is gebleven, is natuurlijk strijdig met de logica en de opvatting dat zij meerdere kinderen heeft gebaard. Maar met geloof in iets is alles mogelijk. :*)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gelukkig voor de samenleving is niet iedere man een homo.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

𝗠𝗮𝗿𝗸 𝗥𝘂𝘁𝘁𝗲 𝗶𝘀 𝗻𝗲𝘁 𝘇𝗼 𝗯𝗲𝘁𝗿𝗼𝘂𝘄𝗯𝗮𝗮𝗿 𝗮𝗹𝘀 𝘇𝗶𝗷𝗻 𝘃𝗿𝗼𝘂𝘄𝗲𝗹𝗶𝗷𝗸𝗲 𝗽𝗲𝗻𝗶𝘀.

Mark Rutte is geboren met een verkeerde aanleg voor seksuele relaties.

Dat mannen elkaar liefhebben vind ik een normale zaak. Maar achter in je reet van een vent je lul stoppen – ook al is hij van stront verwijderd – is een zeer delicate zaak die slechts tot de conclusie kan leiden dat er iets mis is met die mens. Want ja of nee, wanneer de wereld uitsluitend uit homo’s bestaat, was u er niet. Toch? Jawel! Het is dus een ziekte. Die zelfs besmettelijk is, gelet op het succes van AIDS. Daar weet het continent Afrika over mee te praten. Die apen neuken alles wat los en vast zit zonder ook maar enige belemmering. Ik noem dit een natuurinstinct. Aangestuurd door vooral links denkende mensen die de evolutietheorie hoog hebben zitten. Vindt u het leuk van de apen af te stammen? Als dat zo is, had ik mij allang aan zelfmoord overgegeven. Wat linkse mensen betreft stamt onze intelligentie dus af van de apen. Daar zit wel iets van waarheid in. Want ook apen kunnen zeer agressief zijn. Maar ik heb stemrecht - leef in een democratie. Mohammedanen (vies woord voor moslims) zijn ontstaan uit de beerput van de Arabische woestijn-islam. Apen kennen geen democratie, net zo min als moslims.

Conclusie: niet de mens stamt af van de aap, maar zeer waarschijnlijk de mohammedaan die een volger is van de historische vieze vuile gore smeerlap Mohammed - van beroep roverhoofdman, pedofiel, psychopaat, sadist pur sang, uitblinkende oorlogsmisdadiger met minstens tien aanvalsoorlogen.

Voor de mohammedaan (zeer vies woord voor moslim) is het een uitgemaakte zaak: Mohammed was de beste mens op aarde.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door Hans v d Mortel sr »

𝗥𝗔𝗭𝗘𝗡𝗗𝗦𝗡𝗘𝗟𝗟𝗘 𝗼𝗻𝗴𝗲𝘃𝗿𝗮𝗮𝗴𝗱𝗲 𝗥𝗘𝗔𝗖𝗧𝗜𝗘 𝗩𝗔𝗡 𝗙𝗔𝗖𝗘𝗕𝗢𝗢𝗞 𝗥𝗘𝗗𝗔𝗖𝗧𝗜𝗘 𝗢𝗣 𝗣𝗢𝗦𝗧 𝗩𝗔𝗡 𝗛𝗔𝗡𝗦 𝗩𝗔𝗡 𝗗𝗘 𝗠𝗢𝗥𝗧𝗘𝗟.

Geen idee waarom. Angst voor de waarheid die - zoals genoegzaam bekend - onaangenaamheden veroorzaakt en zeer terecht mohammedanen (vies woord voor moslims) in een kwaad daglicht stelt.

Onder de brutale ongevraagde bijdrage aan mijn adres, die nu iedereen op Facebook kan lezen, lezen we het volgende van iemand die zich lekker anoniem en stiekem achterbaks verpakt en mij de maat wil nemen. :roll:
U

* Onze beschaving is gebaseerd op vrijheid van kiezen. Moslims is verboden te kiezen vanwege hun fascistische dictatoriale oorlogsideologie Islam die gebaseerd is op de historische Arabische ongeletterde nepprofeet psychopaat, pedofiel, sadist en oorlogscrimineel Mohammed die alles bepalend is en waar niet aan getwijfeld, noch getornd mag worden. Het hoog oplaaiend gloeiendhete brandende mensonterende Hellevuur waarin ALLE moslims hun opwachting mogen doen, is een afgeleide van de geestesgesteldheid van de mensonterende pedofiele in sadisme uitblinkende analfabete nepprofeet en psychopaat Mohammed.
Maar juist vanuit deze terroristische geloofsovertuiging is het aan moslim Palestijnen geoorloofd te kiezen voor Hamas. En vandaar - blijkens een recent onderzoek in het vluchtelingenkamp bij de grens van Egypte - dat 76 % van de Gaza Palestijnen voor Hamas kiest. Dus een zelfstandige staat Palestina zal overeenkomen met oude wijn in een nieuwe verpakking waarin geen plaats is voor joden.

Copilot

Resultaten van de huidige pagina:

De tekst die je hebt geselecteerd, lijkt een uitgesproken standpunt te bevatten over de islam, Mohammed en het conflict in Palestina. Laten we enkele belangrijke punten uit deze tekst bespreken:

1. Islam en Mohammed: De auteur beschrijft de islam als een “fascistische dictatoriale oorlogsideologie” en noemt de profeet Mohammed een “ongeletterde nepprofeet psychopaat, pedofiel, sadist en oorlogscrimineel”. Dit is een zeer negatieve en controversiële visie op de islam en haar stichter.

Hamas en Palestina: De tekst suggereert dat moslims in Palestina, ondanks hun geloofsovertuiging, kiezen voor Hamas als politieke beweging. Hamas wordt hier niet als een terroristische organisatie beschouwd, maar eerder als een legitieme keuze voor Palestijnen.

Zelfstandige staat Palestina: De auteur stelt dat een onafhankelijke Palestijnse staat in feite “oude wijn in een nieuwe verpakking” zal zijn, waarin geen plaats is voor joden. Dit verwijst naar het langdurige Israëlisch-Palestijnse conflict en de complexe politieke situatie in de regio.

Resultaten van het web:

Hoewel de tekst op de huidige pagina een specifiek standpunt vertegenwoordigt, is het belangrijk om te erkennen dat er verschillende perspectieven zijn op deze kwesties. Het Israëlisch-Palestijnse conflict is diep geworteld en heeft geleid tot veel debat en discussie.

Samenvatting: De tekst op de huidige pagina bevat een uitgesproken mening over de islam, Mohammed en het conflict in Palestina. Het benadrukt de complexiteit van deze kwesties en de verschillende standpunten die mensen innemen.
Het is in het geheel niet complex. Het benadrukken doen lafaards en stiekeme mensen die hun naam niet durven plaatsen onder hun eigen gewauwel in opdracht van een ander. Mensen kiezen voor God of de Evolutietheorie. En - kom op nou toch! - het is toch niet toevallig dat juist de atheïsten die in de Evolutietheorie geloven (ik doe dit overigens niet. Ik geloof noch in spoken, noch ben ik een aanhanger van domheid en waanzin) de meest vredelievende personen op aarde zijn op de weegschaal van Goed en Kwaad.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door Pizzaman »

Hans v d Mortel sr schreef:
zo feb 11, 2024 4:43 pm
Spoiler! :
𝗥𝗔𝗭𝗘𝗡𝗗𝗦𝗡𝗘𝗟𝗟𝗘 𝗼𝗻𝗴𝗲𝘃𝗿𝗮𝗮𝗴𝗱𝗲 𝗥𝗘𝗔𝗖𝗧𝗜𝗘 𝗩𝗔𝗡 𝗙𝗔𝗖𝗘𝗕𝗢𝗢𝗞 𝗥𝗘𝗗𝗔𝗖𝗧𝗜𝗘 𝗢𝗣 𝗣𝗢𝗦𝗧 𝗩𝗔𝗡 𝗛𝗔𝗡𝗦 𝗩𝗔𝗡 𝗗𝗘 𝗠𝗢𝗥𝗧𝗘𝗟.

Geen idee waarom. Angst voor de waarheid die - zoals genoegzaam bekend - onaangenaamheden veroorzaakt en zeer terecht mohammedanen (vies woord voor moslims) in een kwaad daglicht stelt.

Onder de brutale ongevraagde bijdrage aan mijn adres, die nu iedereen op Facebook kan lezen, lezen we het volgende van iemand die zich lekker anoniem en stiekem achterbaks verpakt en mij de maat wil nemen. :roll:
U

* Onze beschaving is gebaseerd op vrijheid van kiezen. Moslims is verboden te kiezen vanwege hun fascistische dictatoriale oorlogsideologie Islam die gebaseerd is op de historische Arabische ongeletterde nepprofeet psychopaat, pedofiel, sadist en oorlogscrimineel Mohammed die alles bepalend is en waar niet aan getwijfeld, noch getornd mag worden. Het hoog oplaaiend gloeiendhete brandende mensonterende Hellevuur waarin ALLE moslims hun opwachting mogen doen, is een afgeleide van de geestesgesteldheid van de mensonterende pedofiele in sadisme uitblinkende analfabete nepprofeet en psychopaat Mohammed.
Maar juist vanuit deze terroristische geloofsovertuiging is het aan moslim Palestijnen geoorloofd te kiezen voor Hamas. En vandaar - blijkens een recent onderzoek in het vluchtelingenkamp bij de grens van Egypte - dat 76 % van de Gaza Palestijnen voor Hamas kiest. Dus een zelfstandige staat Palestina zal overeenkomen met oude wijn in een nieuwe verpakking waarin geen plaats is voor joden.

Copilot

Resultaten van de huidige pagina:

De tekst die je hebt geselecteerd, lijkt een uitgesproken standpunt te bevatten over de islam, Mohammed en het conflict in Palestina. Laten we enkele belangrijke punten uit deze tekst bespreken:

1. Islam en Mohammed: De auteur beschrijft de islam als een “fascistische dictatoriale oorlogsideologie” en noemt de profeet Mohammed een “ongeletterde nepprofeet psychopaat, pedofiel, sadist en oorlogscrimineel”. Dit is een zeer negatieve en controversiële visie op de islam en haar stichter.

Hamas en Palestina: De tekst suggereert dat moslims in Palestina, ondanks hun geloofsovertuiging, kiezen voor Hamas als politieke beweging. Hamas wordt hier niet als een terroristische organisatie beschouwd, maar eerder als een legitieme keuze voor Palestijnen.

Zelfstandige staat Palestina: De auteur stelt dat een onafhankelijke Palestijnse staat in feite “oude wijn in een nieuwe verpakking” zal zijn, waarin geen plaats is voor joden. Dit verwijst naar het langdurige Israëlisch-Palestijnse conflict en de complexe politieke situatie in de regio.

Resultaten van het web:

Hoewel de tekst op de huidige pagina een specifiek standpunt vertegenwoordigt, is het belangrijk om te erkennen dat er verschillende perspectieven zijn op deze kwesties. Het Israëlisch-Palestijnse conflict is diep geworteld en heeft geleid tot veel debat en discussie.

Samenvatting: De tekst op de huidige pagina bevat een uitgesproken mening over de islam, Mohammed en het conflict in Palestina. Het benadrukt de complexiteit van deze kwesties en de verschillende standpunten die mensen innemen.
Het is in het geheel niet complex. Het benadrukken doen lafaards en stiekeme mensen die hun naam niet durven plaatsen onder hun eigen gewauwel in opdracht van een ander. Mensen kiezen voor God of de Evolutietheorie. En - kom op nou toch! - het is toch niet toevallig dat juist de atheïsten die in de Evolutietheorie geloven (ik doe dit overigens niet. Ik geloof noch in spoken, noch ben ik een aanhanger van domheid en waanzin) de meest vredelievende personen op aarde zijn op de weegschaal van Goed en Kwaad.
De evolutie-theorie is geen geloof, aldus 'gelooft' men er niet in. Zoals andere theorieën, geldt de evolutietheorie slechts totdat die wordt omvergeworpen, of totdat er een beter dekkende theorie voor wordt gevonden. Niemand denkt ook dat de theorie de waarheid bevat.
De theorie verklaart slechts de gevonden resultaten. Die geeft dus aan, als je A+B doet, dan volgt C. Volgt er geen C dan kan de theorie de vuilnisbak in. Bij religie gaat dan C de vuilnisbak in, terwijl je toch duidelijk kan waarnemen dat C de uitkomst is...

Je kent vast wel de theorie van Newton, die heeft heel lang goed gewerkt en gaat voor eenvoudige problemen nog steeds op.
Echter de theorie van Einstein bleek (nog) beter en verklaarde ook de kleine afwijkingen van de Newton theorie.
Tegenwoordig zijn er nog betere. Zo zal het ook gaan met de evolutietheorie. Vinden we een betere theorie, dan verwerpen we de oude.

Wetenschap is geen geloof, en geloof is geen wetenschap. Het verschil zit 'm er in dat gelovigen alles 'zeker weten' en wat dus afwijkend is bestaat niet en dient te worden uitgeroeid in dien mogelijk (is ketters, zondig, wat-dan-ook). Indien in de wetenschap een resultaat afwijkt van de (door theorie) voorspelde uitkomst, dan wordt de theorie aangepast, verbeterd of vernieuwd.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pizzaman schreef:
ma feb 12, 2024 11:39 am
Wetenschap is geen geloof, en geloof is geen wetenschap. Het verschil zit 'm er in dat gelovigen alles 'zeker weten' en wat dus afwijkend is bestaat niet en dient te worden uitgeroeid in dien mogelijk (is ketters, zondig, wat-dan-ook). Indien in de wetenschap een resultaat afwijkt van de (door theorie) voorspelde uitkomst, dan wordt de theorie aangepast, verbeterd of vernieuwd.
Zo is het. Logisch ook. Alles aan de hand van waarnemingen die zo nodig getest zijn op valsheid in geschrifte. :*)

Aan de hand van wat Mario schrijft, waar ik voor ben en achter sta, is het voor mij zo goed als zeker dat over een aantal jaren robots onderkomen op Mars gaan bouwen. En verder ga hiermee door op een ander topic morgen of overmorgen. Het meest succesvolle topic onder de noemer Kolonisatie van Mars noodzaak.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door Pizzaman »

Hans v d Mortel sr schreef:
wo feb 14, 2024 1:29 am
Pizzaman schreef:
ma feb 12, 2024 11:39 am
Wetenschap is geen geloof, en geloof is geen wetenschap. Het verschil zit 'm er in dat gelovigen alles 'zeker weten' en wat dus afwijkend is bestaat niet en dient te worden uitgeroeid in dien mogelijk (is ketters, zondig, wat-dan-ook). Indien in de wetenschap een resultaat afwijkt van de (door theorie) voorspelde uitkomst, dan wordt de theorie aangepast, verbeterd of vernieuwd.
Zo is het. Logisch ook. Alles aan de hand van waarnemingen die zo nodig getest zijn op valsheid in geschrifte. :*)
Ja. Echte wetenschap wordt getest doordat iedereen met gelijkwaardige kennis er op mag schieten, met scherp.
Kritische vragen mogen (moeten zelfs!) worden gesteld. Iemand die een theorie opstelt en die niet kan verdedigen, wordt uitgekakt.
Althans, totdat de regering zich er mee gaat bemoeien... zie corona en de vaccins en waar dat toe heeft geleid. Man wat een afgang.
Hans v d Mortel sr schreef:
wo feb 14, 2024 1:29 am
Aan de hand van wat Mario schrijft, waar ik voor ben en achter sta, is het voor mij zo goed als zeker dat over een aantal jaren robots onderkomen op Mars gaan bouwen. En verder ga hiermee door op een ander topic morgen of overmorgen. Het meest succesvolle topic onder de noemer Kolonisatie van Mars noodzaak.
Als die robots nou echt slim zijn, dan zullen op Mars geen religieuzen worden toegelaten.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Logica. Onbekend in de moslimwereld.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pizzaman schreef:
do feb 15, 2024 1:14 am
Hans v d Mortel sr schreef:
wo feb 14, 2024 1:29 am
Aan de hand van wat Mario schrijft, waar ik voor ben en achter sta, is het voor mij zo goed als zeker dat over een aantal jaren robots onderkomen op Mars gaan bouwen. En verder ga hiermee door op een ander topic morgen of overmorgen. Het meest succesvolle topic onder de noemer Kolonisatie van Mars noodzaak.
Als die robots nou echt slim zijn, dan zullen op Mars geen religieuzen worden toegelaten.
Moslims - rare mensen die in alle opzichten anders zijn dan waar onze beschaving voor staat en van waaruit nauwelijks of geen uitvindingen zijn voortgekomen - geloven dat Allah de aarde heeft gemaakt, bedoeld als strafkolonie voor de zonde van de mens, begaan in het paradijs. En aangezien moslims blijven volharden in hun gelijk dat gebaseerd is op de historische grootste schoft onder de Arabieren, nepprofeet Mohammed - beter berucht als pedofiel, sadist, bipolair mens en terroristische oorlogsmisdadiger, zal aan hun overtuiging niet getornd (mogen) worden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De mens bestaat uit de gratie van de combinatie GOD en SATAN

Bericht door Hans v d Mortel sr »

𝗭𝗜𝗝𝗡 𝗘𝗥 𝗡𝗢𝗚 𝗟𝗜𝗘𝗙𝗛𝗘𝗕𝗕𝗘𝗥𝗦 𝗗𝗜𝗘 𝗧𝗥𝗘𝗞 𝗛𝗘𝗕𝗕𝗘𝗡 𝗜𝗡 𝗘𝗘𝗡 𝗗𝗘𝗕𝗔𝗧𝗝𝗘 𝗠𝗘𝗧 𝗛𝗔𝗡𝗦 𝗦𝗿.?

@hansvandemortel6062
2 dagen geleden op TouTube
𝑂𝑚𝑡𝑧𝑖𝑔𝑡 𝑖𝑠 𝑜𝑚𝑧𝑖𝑐ℎ𝑡𝑖𝑔 𝑏𝑒𝑧𝑖𝑔. 𝐻𝑖𝑗 𝑖𝑠 𝑒𝑒𝑛 𝑘𝑒𝑛𝑚𝑒𝑟𝑘𝑒𝑛𝑑𝑒 𝑐ℎ𝑟𝑖𝑠𝑡𝑒𝑙𝑖𝑗𝑘𝑒 𝑠𝑡𝑖𝑒𝑘𝑒𝑚𝑒𝑟𝑑 𝑑𝑖𝑒 𝑛𝑖𝑒𝑡 𝑡𝑒 𝑣𝑒𝑟𝑡𝑟𝑜𝑢𝑤𝑒𝑛 𝑖𝑠. 𝐸𝑛 𝑖𝑛𝑑𝑒𝑟𝑑𝑎𝑎𝑑 𝑧𝑜𝑢 ℎ𝑒𝑡 𝑏𝑒𝑡𝑒𝑟 𝑧𝑖𝑗𝑛 𝑎𝑙𝑠 ℎ𝑖𝑗 - 𝑓𝑖𝑔𝑢𝑢𝑟𝑙𝑖𝑗𝑘 𝑑𝑎𝑛 - 𝑛𝑎𝑎𝑠𝑡 𝐽𝑒𝑧𝑢𝑠 𝑎𝑎𝑛 ℎ𝑒𝑡 𝑘𝑟𝑢𝑖𝑠 𝑧𝑜𝑢 𝑏𝑢𝑛𝑔𝑒𝑙𝑒𝑛 𝑎𝑙𝑠 𝑏𝑜𝑒𝑡𝑒𝑑𝑜𝑒𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑣𝑜𝑜𝑟 ℎ𝑒𝑡 𝑓𝑟𝑢𝑠𝑡𝑟𝑒𝑟𝑒𝑛 𝑣𝑎𝑛 𝑑𝑒 𝑔𝑜𝑒𝑑𝑒 𝑜𝑟𝑑𝑒 𝑖𝑛 𝑑𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒𝑛𝑙𝑒𝑣𝑖𝑛𝑔.

@MC-ze9ie > hansvandemortel
34 minuten geleden
𝑍𝑜𝑎𝑙𝑠 𝑑𝑒 𝑤𝑎𝑎𝑟𝑑 𝑖𝑠 𝑣𝑒𝑟𝑡𝑟𝑜𝑢𝑤𝑑 ℎ𝑖𝑗 𝑧𝑖𝑗𝑛 𝑔𝑎𝑠𝑡𝑒𝑛... 𝑂𝑚 𝑢𝑤 𝑔𝑒ℎ𝑒𝑢𝑔𝑒𝑛 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑜𝑝 𝑡𝑒 𝑓𝑟𝑖𝑠𝑠𝑒𝑛: ℎ𝑒𝑡𝑔𝑒𝑒𝑛 𝑂𝑚𝑡𝑧𝑖𝑔𝑡 𝑣𝑜𝑜𝑟 𝑜𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑𝑒𝑟𝑒 𝑑𝑒 𝐺𝑟𝑜𝑛𝑖𝑛𝑔𝑒𝑟𝑠 𝑒𝑛 𝑑𝑒 '𝑡𝑜𝑒𝑠𝑙𝑎𝑔𝑒𝑛 𝑜𝑢𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑔𝑒𝑑𝑎𝑎𝑛 ℎ𝑒𝑒𝑓𝑡' 𝑣𝑒𝑟𝑑𝑖𝑒𝑛𝑡 𝑟𝑒𝑠𝑝𝑒𝑐𝑡.

@hansvandemortel6062 > MC-ze9ie
0 seconden geleden
𝐸𝑒𝑟𝑠𝑡 𝑛𝑎𝑑𝑒𝑛𝑘𝑒𝑛, 𝑑𝑎𝑛 𝑝𝑎𝑠 𝑐𝑜𝑚𝑚𝑒𝑛𝑡𝑎𝑟𝑖𝑒̈𝑟𝑒𝑛. 𝑈 𝑑𝑤𝑎𝑎𝑙𝑡 𝑎𝑓. 𝑊𝑎𝑡 𝑢 𝑧𝑒𝑔𝑡 𝑑𝑎𝑎𝑟 ℎ𝑒𝑒𝑓𝑡 𝑢 𝑔𝑒𝑙𝑖𝑗𝑘 𝑖𝑛. 𝑀𝑎𝑎𝑟 𝑝𝑎𝑠 𝑜𝑝! 𝑈 𝑏𝑒𝑔𝑒𝑒𝑓𝑡 𝑢 𝑜𝑝 𝑔𝑙𝑎𝑑 𝑖𝑗𝑠. 𝑊𝑎𝑛𝑡 𝑜𝑜𝑘 𝐻𝑖𝑡𝑙𝑒𝑟 ℎ𝑒𝑒𝑓𝑡 𝑓𝑎𝑛𝑡𝑎𝑠𝑡𝑖𝑠𝑐ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑡𝑒𝑤𝑒𝑒𝑔 𝑔𝑒𝑏𝑟𝑎𝑐ℎ𝑡 𝑣𝑜𝑜𝑟 𝑧𝑖𝑗𝑛 𝑣𝑜𝑙𝑘. 𝐸𝑒𝑟𝑑𝑒𝑟. 𝐸𝑛 𝑑𝑎𝑎𝑟𝑛𝑎? 𝐽𝑢𝑖𝑠𝑡 𝑚𝑒𝑛𝑒𝑒𝑟! 𝐻𝑒𝑡 𝑔𝑎𝑎𝑡 𝑜𝑚 ℎ𝑒𝑡 ℎ𝑒𝑑𝑒𝑛 𝑒𝑛 𝑛𝑖𝑒𝑡 𝑜𝑚 ℎ𝑒𝑡 𝑣𝑒𝑟𝑙𝑒𝑑𝑒𝑛. 𝐿𝑒𝑢𝑘 𝑜𝑚 𝑡𝑒 𝑤𝑒𝑡𝑒𝑛, 𝑚𝑎𝑎𝑟 𝑑𝑎𝑎𝑟 𝑠𝑐ℎ𝑖𝑒𝑡 𝑒𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑟𝑚𝑎𝑡𝑖𝑒 𝑔𝑒𝑒𝑛 𝑏𝑎𝑙 𝑚𝑒𝑒 𝑜𝑝. 𝐸𝑛 𝑛𝑜𝑔 𝑤𝑎𝑡. 𝑀𝑒𝑛𝑒𝑒𝑟 𝑧𝑒𝑖𝑘𝑒𝑟𝑡𝑗𝑒 𝑂𝑚𝑧𝑖𝑐ℎ𝑡𝑖𝑔 𝑏𝑙𝑖𝑗𝑓𝑡 ℎ𝑎𝑚𝑒𝑟𝑒𝑛 𝑜𝑝 𝑤𝑎𝑡 𝑊𝑖𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑣𝑟𝑜𝑒𝑔𝑒𝑟 𝑔𝑒𝑧𝑒𝑔𝑑 ℎ𝑒𝑒𝑓𝑡. 𝐷𝑎𝑎𝑟 𝑘𝑜𝑚𝑡 𝑊𝑖𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑑𝑢𝑠 𝑛𝑖𝑒𝑡 𝑚𝑒𝑒𝑟 𝑣𝑎𝑛𝑎𝑓 𝑎𝑙𝑠 ℎ𝑒𝑡 𝑎𝑎𝑛 ℎ𝑦𝑝𝑜𝑐𝑟𝑖𝑒𝑡 𝑛𝑎𝑎𝑟𝑔𝑒𝑒𝑠𝑡𝑖𝑔 𝑤𝑒𝑖𝑛𝑖𝑔 𝑣𝑒𝑟𝑔𝑒𝑣𝑒𝑛𝑠𝑔𝑒𝑧𝑖𝑛𝑑 𝑒𝑛 𝑐ℎ𝑟𝑖𝑠𝑡𝑒𝑙𝑖𝑗𝑘𝑒 ℎ𝑦𝑝𝑜𝑐𝑟𝑖𝑒𝑡 𝑚𝑎𝑛𝑛𝑒𝑡𝑗𝑒 𝑂𝑚𝑡𝑧𝑖𝑔𝑡 𝑙𝑖𝑔𝑡. 𝑊𝑖𝑒 𝑔𝑒𝑒𝑛 𝑣𝑒𝑟𝑡𝑟𝑜𝑢𝑤𝑒𝑛 𝑖𝑛 ℎ𝑒𝑡 ℎ𝑒𝑑𝑒𝑛 ℎ𝑒𝑒𝑓𝑡 𝑒𝑛 𝑛𝑖𝑒𝑡 𝑣𝑜𝑜𝑟𝑢𝑖𝑡 𝑑𝑢𝑟𝑓𝑡 𝑡𝑒 𝑘𝑖𝑗𝑘𝑒𝑛 𝑒𝑛 𝑛𝑖𝑒𝑡 ℎ𝑒𝑡 𝑏𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑣𝑜𝑜𝑟ℎ𝑒𝑒𝑓𝑡 𝑚𝑒𝑡 𝑑𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟𝑠𝑙𝑎𝑔𝑔𝑒𝑣𝑒𝑛𝑑𝑒 𝑠𝑡𝑒𝑚 𝑣𝑎𝑛 ℎ𝑒𝑡 𝑣𝑜𝑙𝑘, 𝑣𝑒𝑟𝑑𝑖𝑒𝑛𝑡 𝑖𝑛 ℎ𝑒𝑡 𝑔𝑒𝑣𝑎𝑙 𝑂𝑚𝑡𝑧𝑖𝑔𝑡 𝑛𝑖𝑒𝑢𝑤𝑒 𝑣𝑒𝑟𝑘𝑖𝑒𝑧𝑖𝑛𝑔𝑒𝑛, 𝑤𝑎𝑎𝑟𝑚𝑒𝑒 𝑛𝑜𝑔 𝑣𝑒𝑒𝑙 𝑚𝑒𝑒𝑟 𝑠𝑢𝑐𝑐𝑒𝑠 𝑣𝑜𝑜𝑟 𝑊𝑖𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑔𝑒𝑜𝑜𝑔𝑠𝑡 𝑧𝑎𝑙 𝑤𝑜𝑟𝑑𝑒𝑛 𝑒𝑛 𝑑𝑎𝑡 𝑡𝑒 𝑑𝑎𝑛𝑘𝑒𝑛 𝑧𝑎𝑙 𝑧𝑖𝑗𝑛 𝑎𝑎𝑛 ℎ𝑒𝑡 𝑎𝑙𝑚𝑎𝑎𝑟 𝑑𝑎𝑙𝑒𝑛𝑑𝑒 𝑝𝑟𝑒𝑠𝑡𝑖𝑔𝑒 𝑣𝑎𝑛 𝑧𝑒𝑖𝑘𝑒𝑟𝑑 𝑒𝑛 𝑛𝑒𝑔𝑎𝑡𝑖𝑒𝑓 𝑚𝑎𝑛𝑛𝑒𝑡𝑗𝑒 𝑣𝑎𝑛 𝑔𝑒𝑒𝑛 𝑏𝑒𝑙𝑎𝑛𝑔 (𝑚𝑒𝑒𝑟), 𝑠𝑐ℎ𝑙𝑒𝑚𝑖𝑒𝑙 𝑂𝑚𝑡𝑧𝑖𝑔𝑡.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door Ariel »

Geef eens een link Hans. Dan kunnen wij je debatje ook volgen
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Logica. Wordt angstvallig vermeden door moslims.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
vr mar 01, 2024 11:51 am
Geef eens een link Hans. Dan kunnen wij je debatje ook volgen
Het is niet zo zeer een debat van mij; eerder een overzicht van alleraardigste commentaren van anderen die mij doorgaans deugd doen. De link is de YouTube video.

Hier heb ik een andere YT link met betrekking tot de Marokkaanse moslim gladjanus Marcouch. Mijn reactie staat nog bovenin.

https://youtu.be/Jxghx8qnKuI?si=11QGV8gS5Y34W2c4

Logisch dat deze Marokkaanse moslim-burgemeester (PvdA) elke logica vermijd die de islam in een kwaad daglicht stelt. Dus draait hij - zoals alle moslims - om de waarheid heen en deelt mee dat Den Haag geen zeggenschap heeft over besluiten die in zijn gemeenteraad zijn genomen. Dat zeg ik: net zoals 5e colonne Nederlander Aboutaleb (PvdA) is hij een gladjanus. De door Hitler genomen besluiten destijds dienden ook blindelings gerespecteerd te worden. Resultaat: jodenhaat en omstreeks 6 miljoen joodse lijken. Dat nu de Palestijnse moslims aan de beurt zijn stemt alleen maar tot vreugde. Immers, zij staan aan de kant van de jodenhaat. De geschiedenis liegt er niet om.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Taboe op geloof in goede moslims is logisch

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

𝗛𝗢𝗘𝗭𝗢 𝗩𝗥𝗜𝗝𝗛𝗘𝗜𝗗 𝗩𝗔𝗡 𝗛𝗔𝗔𝗧 𝗭𝗔𝗔𝗜𝗘𝗡?

1,7 MILJARD MOHAMMEDANEN KLEVEN NOG ALTIJD AAN DE REET VAN DE ARABISCHE SADISTISCHE CRIMINELE HAAT ZAAIENDE PROFEET.

Hallo 21e eeuw! Bent u er nog?

De oorsprong van de achterlijke haat dragende heidense tweedehands oorlogsreligie Islam ligt verankerd in Saoedi-Arabië; bakermat van de pedofiele sadistische analfabete discriminerende oorlogscrimineel en psychopaat Mohammed.

Herinneren we ons nog de goedgekeurde moord op de Arabische journalist Jamal Khashoggi in de Saoedische ambassade in Istanbul en hoe hij gemarteld werd en in stukken gehakt? Allemaal het werk van de 'glorierijke' olievriend van het Westen, kroonprins Mohammad bin Salman al-Saoed.

Het stiekeme Marokkaanse moslim ventje Aboutaleb blijft zich niet voor niets salafist noemen. Hij sprak ooit zijn voorkeur uit voor een moslim voor zijn dochter boven iemand in bezit van slechts 1 paspoort. Het is niet voor niets dat miljoenen onnadenkende islamitische sukkels zich de naam van de vieze Profeet eigen hebben gemaakt en de oorzaak zijn van uitverkochte Europese gevangenissen. Zij behouden het democratische recht om met de kont omhoog tot Allah te bidden en net zo behandeld te worden als het foute Palestijnse Gaza volk dat zijn misdadige heil aan Hamas toevertrouwt en nu verplicht is de wil van Allah onder ogen te zien om al zittend op de blaren dood te gaan van honger, kommer en kwel. Dus . . . vrijheid van haat zaaien naar joden toe werkt soms in omgekeerde richting. Aan de wil van Allah valt zelfs door joden niet te tornen.

De religieuze Arabische overlast heeft zich lang geleden verspreid over delen van Europa. Vroeger dus. Lang geleden. Maar onze beschaving was niet gediend van dat zooitje opdringerige bedoeïenen. Het ongewenste en ongevraagde Arabische zwerfvuil werd verdreven uit Europa. Denk daarbij aan het succes van Karel Martel. Ook de Turken werden verslagen. Allemaal moslims. Moslims omkleden zich met grootheidswaanzin terwijl ze geen nagels hebben om aan hun reet te krabben. En als zij die al hebben dan zijn het kunstnagels gefabriceerd in niet-moslimlanden. De domme religieuze kracht van de Arabieren wordt nog altijd gesymboliseerd middels het primitieve zwaard in de vlag van Saoedi-Arabië; de vlag die wappert voor elk ambassade gebouw met Arabieren die stiekem whisky drinken en zich te goed doen aan Oekraïense hoeren.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Logica. Wordt angstvallig vermeden door moslims.

Bericht door Pizzaman »

Hans v d Mortel sr schreef:
di mar 12, 2024 10:39 am
..... Resultaat: jodenhaat en omstreeks 6 miljoen joodse lijken. Dat nu de Palestijnse moslims aan de beurt zijn stemt alleen maar tot vreugde. Immers, zij staan aan de kant van de jodenhaat. De geschiedenis liegt er niet om.
Inderdaad. En slechts 30% van de Duitsers stemde op Hitler. Maar niemand heeft een traan gelaten toen Berlijn etc werden weggevaagd.
Daarentegen stemde 80% van de Palestijnen op Hamas. Kortom, wegvagen en verder niet over lullen. :greeting2:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Plaats reactie