Logica. En het taboe op de logica

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef:
di jan 12, 2021 4:33 pm
Steeds als ik een concert zie en mijn aandacht afwisselend vestig op de dirigent en de musici dan valt het mij op dat de musici niet op de dirigent letten. In deze video is een groot publiek aanwezig dat met volle aandacht de dirigent volgt. Echter zonder muziekinstrumenten. [icon_lol.gif]

Dit alles overwegende, lijkt mij dat deze kwestie een duidelijk taboe is op de logica.
Dat valt mij ook telkens op. Vooraan staat een type zich aan te stellen en te zweten en de orkestleden gunnen die geen blik waardig en turen onverstoorbaar op hun partituur. Die zij overigens nooit uit het hoofd hoeven te kennen maar de dirigent meestal wel.
Dat show-element is overigens een redelijk recent fenomeen. Mozart bijv. zat op het eerste bankje van de eerste violen, gaf een teken wanneer te beginnen en daarna speelde hij gewoon zelf mee. Stoppen deden ze vanzelf wel bij de laatste noot op hun muziekpapier.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door Ali Yas »

hans van de mortel schreef:
vr jan 29, 2021 9:51 am
en werd in Den Haag een standbeeld onthuld voor werkende vrouwen. :emm2:
Als ik een werkende vrouw was zou ik daar toch met gemengde gevoelens naar kijken. Maar ja, ik ben geen vrouw. Echte vrouwen vinden dat misschien heel ontroerend en misschien malen ze er ook niet om dat ze in feite gekleineerd worden.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Ali Yas schreef:
vr jan 29, 2021 2:01 pm
hans van de mortel schreef:
vr jan 29, 2021 9:51 am
en werd in Den Haag een standbeeld onthuld voor werkende vrouwen. :emm2:
Afbeelding

Als ik een werkende vrouw was zou ik daar toch met gemengde gevoelens naar dat dode object, het standbeeld kijken. Maar ja, ik ben gelukkig geen vrouw. Echte vrouwen vinden dat standbeeld misschien vol ongepaste trots heel ontroerend en misschien malen ze er ook niet om dat ze in feite gekleineerd worden. Trutten pur sang!

Zo is het. Een intens diepe vernedering. De schijnheiligheid van een stelletje onverlaten die dit bedacht hebben ten top. En die feministische loeders accepteren dit? Zie hier de werkende vrouw. Is het niet haar recht achter het aanrecht, dan wel in de politiek vanwege het vrouwenkiesrecht dat natuurlijk afgeschaft zou moeten worden. Kom op zeg! Zijn wij mannen dan zo dom dat wij niet weten dat vrouwen vooral vallen op het uiterlijk vertoon van de politicus?

Een vrouw versieren doe je zo: luister naar haar, pleeg geen interruptie, knik meerdere malen instemmend (hoofd gaat heen en weer van boven naar beneden en weer terug), zeg met de regelmaat van de klok 'inderdaad'. En vergeet vooral niet . . .

Toon een innemende glimlach.

Het succes van Rutte is mede hierdoor verklaard. Vrouwen? Afschaffen het kiesrecht voor deze bijwerking van de schepping!

De vrouw mag dan wel tussen haar benen een begerenswaardige ingang naar de schepping of - zo het lot wil - de evolutietheorie genereren, het geeft haar geenszins het recht zich boven de man te stellen. Zij is en blijft te allen tijde de mindere. Leuk of niet. Het is niet anders. Vraag maar aan God, of zoals u wilt aan de afschuwelijk lelijke historische mensaap Darwin.

Het is een gekke wereld. Logisch! Zeker 90% van de mensheid is dom.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

De Volkskrant onthult vandaag wat hier op FFI al járen wordt beweerd over de weg-met-ons-politiek van Mark Rutte. Deze politieke overtuiging werd eerder al gedurende vele jaren uitgedragen door de PvdA die er min of meer haar levensvisie mee etaleerde. Het stokje van rampzalige gevolgen voor de samenleving is met verve door de VVD overgenomen van de Partij van de Allochtonen.
Laat het tot u doordringen voordat u binnenkort in het stemhokje staat:
wie VVD stemt, oogst Dave Roelvink


Door SANDER SCHIMMELPENNINCK in deVolkskrant

1 februari 2021

'Wajo ouwe, helemaal leip hiero.' Dave Roelvink, opgegroeid in de duurste straat van Nederland, rent voorbij een bekende biefstukkentent in Amsterdam-Zuid. Zijn hagelwitte tanden, net zo nep als zijn gribusdialect, worden verhuld door een mondkapje, dat een zwart meer lijkt, waarin de rivieren van zijn nektatoeage uitkomen. Het verwende kind van 26 doet vandaag via Instagram verslag van de rellen op het Amsterdamse Museumplein.
De verder irrelevante figuur van Dave Roelvink is interessant, omdat hij zo duidelijk laat zien dat verheffing structureel uit de mode is in Nederland. Vader Dries, vrolijke volkszanger, werkte snoeihard en werd een gewaardeerde cultheld. Als de lang niet onredelijke stem des volks had hij zelfs jarenlang een column bij NPO Radio 1. Dat zijn zoon niet de volgende stap wil zetten in de vooruitgang van het geslacht Roelvink, maar vooral op een drugsdealer wil lijken, is alleszeggend.

In wat niet voor niets de Lage Landen heet, worden jongeren van alle gezindten namelijk vakkundig geïntegreerd in de universele laagcultuur van Instagram. Jonge jongens spreken allemaal vloeiend voetbalbargoens, een taal waarvan Ajax-trainer Erik ten Hag zich als een hedendaagse Dante Alighieri de vader mag noemen. In een ander hoekje van die vervloekte social media vervallen hoogopgeleide vrouwen massaal in verwend yoganihilisme, waarin het omarmen van je vrouwelijkheid prima samengaat met ranzige QAnon-waanzin. En wat moeten ze ook anders?
Alternatieve inspiratie lijkt niet voorhanden in een land waar politiek en media constant bezig zijn de lat lager te leggen. Terwijl het weldenkende deel der natie zich lafjes afzijdig houdt, onder het mom van fatsoen, regeert de angst voor de stupide massa. Dumbing down is een nationale sport geworden, met onze minister-president als kampioen.

Want het was wederom Rutte die geen zin had zich te verdiepen in het waarom van de rellen en repte over 'losgeslagen tuig waarvan de ouders niet ingrijpen'. We kennen het riedeltje inmiddels, maar het Nederlandse volk vreet dit soort platitudes: uit enquêtes bleek dat de meeste VVD-stemmers graag het leger hadden ingezet. Überpatatliberaal Frits Huffnagel zei bij Shownieuws zelfs dat relschoppers wat hem betreft in hun hoofd geschoten mochten worden, en hij was niet eens dronken.

Het mag duidelijk zijn: verheffing, of zelfs maar het goede voorbeeld geven, is volstrekt uit de mode. Dat onze jeugd niets beters kan verzinnen dan dingen slopen en vuurwerk afsteken is een direct gevolg van de weigering van onze elite om leiding te geven, consistent beleid te voeren en klasse te tonen. De bovenkant moet de onderkant de weg wijzen, maar hoe het goede voorbeeld te geven als je het zelf zo overduidelijk verleerd bent?
Want laten we wel wezen, de protesten van jongeren zijn an sich volkomen begrijpelijk; we zijn in minder dan een jaar tijd van verstandig-liberaal naar de politiestaat van West-Europa gegaan, met een avondklok, coronanationalistische inreisvoorwaarden en een schandalige schoolsluiting. De Nederlandse regering heeft elke vorm van debat geëlimineerd, door telkens een schijnbaar acute noodsituatie te creëren en te verwijzen naar het ongekozen OMT. Het tegengeluid wordt uitsluitend geventileerd door incompetente populisten, die soms ronduit gelijk hebben, maar met wie geen fatsoenlijk mens zich wil associëren.

Het krankzinnige resultaat van dit alles is dat juist de VVD door de avondklokrellen op flinke winst in de peilingen staat. Je zou het met wat fantasie een briljante strategie van de VVD kunnen noemen, ware het niet dat dat een baarlijke overschatting zou zijn. Van Machiavelli hebben hardrijdende oranjedassendragers en partijideologen als Albert Verlinde immers nog nooit gehoord.

Wie gewoon doet, doet al gek genoeg, maar het lijkt me nu weleens genoeg met al die gewone gekte. Onze laagcultuur maakt namelijk ziek. Letterlijk, omdat meer dan 75 procent van de ic-bedden wordt bezet door veel te dikke mensen, en figuurlijk, omdat de normalisering van de laagcultuur niets minder dan de wegbereider van het populisme is. Laat het tot u doordringen voordat u binnenkort in het stemhokje staat: wie VVD stemt, oogst Dave Roelvink.

Sander Schimmelpenninck is journalist en ondernemer.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Ik stel mij aan u voor:

Hans Van De Mortel.

Wat valt u op? Niets? Dan ben ik uitgeluld. Maar dan toch voor diegene die hier meer over wil weten. Tenminste, over de naamgeving. Niet iedereen heeft deze vreemde constructie in zijn naamgeving. Dat 'van de' had eerder met adellijke afkomst te maken.

Tot aan de dag van vandaag, rondom deze tijd, schreef ik mijn naam nog als volgt: Hans van de Mortel. Altijd zo gewend. Nooit goed over nagedacht. Maar zeer onlogisch en onhandig in de praktijk. Denk maar even mee bij een soortgelijke naam: Hans (bezeten) van de duivel. Maar nu even anders. Hans (nog steeds bezeten) van de Satan. Dat is een uitleg. Vanwege de kleine letters 'van de'. Vanaf nu ga ik daar dus verandering in aanbrengen, want ik word doodziek van al die domme Nederlandse taal gekkigheden.

Je schrijft toch ook niet Mark kutte . . . Dat is Mark Rutte. Alles met een kapitale letter. Dus:

Hans Van De Mortel.

Wel zo logisch en leest beter.

Ah! Ik heb nog iets leuks te melden. Hahaha! Tsjonge, echt waar! En het gaf vele problemen. Hahaha! Wat is er aan de hand? Vijftig jaar terug in de tijd. Mijn chef van de ontwerpstudio van Henkes-Senefelder in Haarlem heette:

Willems of Brilman.

Hahaha! Echt waar. Nu ik er weer zo plotseling aan denk, kon ik mijn lachen niet langer inhouden. Stel je voor aan de telefoon . . . dat de ontvanger mag kiezen welke naam hij moet noteren: Willems óf Brilman? Leuk toch. Andere variatie: Willems en Brilman. Wie nadenkt kan de logica verzinnen dat bij de geboorteaangifte men niet precies meer wist wie de vader was. Hahaha!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

Moet een moslim aangemerkt worden
als parasiet of parasitoïde?


Een van de meest beruchte parasieten in Europa staat bekend als een religieus mens die zich ten koste van een andere religie, cultuur of beschaving waarmee hij samenleeft (de gastheer, zoals het land en zijn bewoners waarop geparasiteerd wordt), in stand houdt en vermenigvuldigt. Ook wel bekend als het virus van de islam. De schade aan de gastheer is niet zo groot dat deze aan de relatie ten onder gaat. Als dat wel het geval is dan wordt gesproken van een parasitoïde.

Zoals de reputatie van de historische Arabische pedofiel, psychopaat, vuile vieze smerige sadist en oorlogsmisdadiger Mohammed de achterlijkheid van mohammedanen in werking heeft gezet, en goed gelovige moslims aanspoort tot haat en moord, zo verderfelijk verrot is hun gekunstelde armoedige geest. Geïmplementeerd vanaf de leerstoel over het verplicht dom blijven en nooit kunnen beschikken over een eigen kritische mening, om hun waardeloze geweten te sussen tegenover Allah, de slaaf van de Profeet. Van enige nuance in het beoefenen van het logisch denken kunnen wij de mohammedaan niet beschuldigen. Ja, menige moslimparasiet mag vanwege zijn dodelijke insteek in onze beschaving met recht parasitoïde en afgodendienaar genoemd worden.

Typisch ander kenmerk van mohammedanen?

Overtuigd zijn in hun weigering om zich aan te passen aan de maatschappij die zij verafschuwen: de superieure kenniseconomie en beschaving van niet-moslims.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Mahalingam schreef:
wo aug 14, 2019 4:55 pm
Hebben die Mohammedanen dan geen eigen vechtmethode?
Krav Mega = Hebreeuws, Jiu-jitsu is Japans, kickboxen Thais ...
Scherp opgemerkt Mahalingam.

Ik vermoed dat niet één moslim zich daar zorgen over maakt. Zij zijn immers lid van een mens-vreemde wereldwijde baggerreligie.

Een moslim is een parasiet op onze kenniseconomie en beschaving en zal zijn hele leven genoegen moeten nemen met plagiaat. Zijn eigen baggerreligie - vandaar deze naam - is een plagiaatreligie. Moslims hebben niks van zichzelf. Hierna een kleine greep uit tienduizenden voorbeelden.

Besnijdenis? Overgenomen van de joden. Geloof en kennis rondom de gebeurtenissen van Mozes en Abraham? Overgenomen van de joden. De jaartelling? Overgenomen van de christenen. Het drukken van boeken? Overgenomen van de christenen. Gemotoriseerd transport en via het luchtruim reizen? Nog steeds zijn Arabische landen in de ban van dat vieze historische pedofiele ventje Mohammed en proberen zo lang mogelijk vol te houden dat zij analfabeet zijn. Arabieren zijn niet eens in staat om hun eigen kogels te maken. Het is niet voor niets dat de meest achterlijke originele toonaangever, Saoedi-Arabië in zijn nationale vlag nog altijd het zwaard van Mohammed etaleert. Democratie? :emm2:

Alle Arabische landen zijn moslimlanden met een fascistische dictatuur. Zij worden helaas gedoogd in de niet-moslimwereld van de democratie, waarmee tevens het paard van Mekka is binnengehaald.

Wanneer Europa parasieten op onze kenniseconomie en beschaving niet op prijs stelt, moet de EU moslims de deur wijzen - niet om binnen te gaan, maar om voor altijd onze beschaving, die niet de hunne is, te verlaten en nooit meer terug te keren.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Goeiemorgen,

Wat een gelul op NPO Radio 1: Spraakmakers. 10.55 uur. Twee zeikwijven met elkaar.

Het gaat over geuren.

De interviewer spreekt een conclusie uit: “Je valt niet op je broer of zus vanwege de geur die ze uitstralen en jou niet aanstaat.”

En zo gaat het ook over het corona-virus: gelul in de ruimte en een heleboel gezeik dat alleen maar voor een hoop ellende zorgt en meer onduidelijkheid. Het is net als met de oorsprong van de evolutietheorie: chaos troef. icon_thumbup.gif
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica past blijkbaar niet in waarheid

Bericht door hans van de mortel »

De logica van het menselijk denken en handelen zal altijd voor grote problemen zorgen.

Grote uitblinker is de politiek. Dat heeft alles te maken met de ondraaglijke vieze stanklucht die politiek nu eenmaal onafscheidelijk met zich meedraagt. Politiek is het beste te vergelijken met rioollucht die geparfumeerd is.


Neem Aboutaleb en Erdogan.

Twee politieke grootheden die ontzag inboezemen bij het volk. De een is de best bejubelde burgemeester van Nederland, de ander de smaakmaker van de macht over het Turkse volk.

Afbeelding

Twee haast identieke moslim fanaten, die met elkaar gemeen hebben - gemeen zijn ze - dat ze beiden salafist en jihadist zijn, door dik en dun onovertroffen aanhangers van een van de meest walgelijke mensen die door het Arabische verleden geschiedenis heeft geschreven: analfabeet Mohammed, pedofiel, psychopaat, perverse geilaard, onmenselijke sadist, roverhoofdman, initiatiefnemer tot zeker tien Arabische aanvalsoorlogen. Zijn verdere reputatie houdt verband met de vorige zin: onbetrouwbare mannetjesputter die het afslachten van mensen, die hij als tegenstanders beschouwde, graag overliet aan zijn volgelingen. Want alle historische criminelen, in willekeurige volgorde, zoals Stalin, Hitler, Mussolini, Napoleon, Mao, PolPot, vader en zoon Bush, hebben hun handen in onschuld gewassen en geen mens zelf gedood of laat staan, gemarteld. Zij gaven vol overtuiging de opdrachten daartoe, waarbij een brede grijs op hun smoel zonder met de ogen te knipperen, niet ontbrak.

En zie, hoe merkwaardig maar wel begrijpelijk de smerige politiek is: in Nederland de jaarlijkse jacht op salafisten doorgang laten vinden en de grootste salafist in overheidsdienst, de Marokkaanse salafist en beroepshuichelaar Ahmed Aboutaleb, ongemoeid laten. En als klap op de smerige vuurpijl van de politiek ook nog eens Aboutaleb de hemel in prijzen als meest succesvolle burgemeester van Nederland die het beste met alle niet-moslims voorheeft. Niet dus! Pure huichelarij die standaard is bij ALLE moslims.

VOORBEELD
Voor veel moslims is Ibn Ishaaks biografie over het leven van Mohammed de meest gezaghebbende. Vraag maar aan de imam of de salafisten Aboutaleb en Erdogan!
“ . . . en dus gaf de Profeet aan Zoebair ibn Awwaan opdracht hem (Kinana) te folteren tot hij het eruit kreeg. (Mohammed was een oorlogsmisdadiger die op zoek was naar de verborgen schat van Kinana). Zoebair stookte een vuurtje op zijn borst, tot hij op sterven na dood was. Daarna gaf de Profeet hem over aan Moehammad ibn Maslama, die hem zijn hoofd afsloeg om zijn broer Mahmoed te wreken.”
Zorgen over rol Erdogan bij opkomst salafisme in Nederland
De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) maakt zich zorgen over de opkomst van het salafisme onder Nederlanders met Turkse afkomst. In een interne nota die HP/De Tijd in bezit heeft, schrijft de NCTV dat de Turkse president Erdogan een bewuste islamiseringsstrategie uitvoert die van invloed is in Nederland.

Erdogan zou ruimte geven aan salafistische, soms jihadistische organisaties die banden hebben met Turks-Nederlandse instellingen. Dat kan de Nederlandse veiligheid raken, denkt de dienst.
BRON: NOS
Zo werd een mogelijk verband gelegd tussen de 'antiwesterse retoriek' van de Turkse president en de terroristische aanslag op een tram in Utrecht in 2019. Daarbij vielen vier doden. Aboutaleb keerde zich vierkant tegen zijn salafistische geloofsgenoot Erdogan. Het bevestigt ook nu weer hoe vies goor, gluiperig en nooit te vertrouwen religie is in de geest van mensen, in welke gradatie dan ook, die elkaars gelijke zijn in de geloofsovertuiging.

Vergeleken met het mohammedanisme valt de religieuze waanzin bij christenen nog wel mee. Islam is de enige religie die alcohol verbiedt en het doden van niet-gelovigen op prijs stelt. Tsja . . . waar was anders Mohammed de profeet goed voor? Jezus was een vredesapostel die zich niet verlaagde tot het neuken van een meisje van negen jaar en zich afzijdig hield van oorlog voeren en andere mensen om zeep helpen die hem niet aanstonden, laat staan een bevel tot martelen gaf van een niet-gelovige in hem. Mohammed draaide daar zijn lul niet voor om. Hij was een uitblinker in het uitoefenen van ziekelijke seks en sadistische praktijken.

Salafisten als Aboutaleb of Erdogan zijn vanwege hun smerige baggerreligie verplicht de smerige onmenselijke misdaden van de door hen o zo geliefde smerige walgelijke onmenselijke Arabische profeet Mohammed te negeren. Alleen een meute dwaze niet kritisch denkende moslims gaat door het leven met de aan hun persoon gekleefde onwelriekende naam Mohammed.

Het grootste aantal misdadigers herkent men aan de naam Mohammed. In alle gevangenissen over de wereld zult u hen tegenkomen.

Voor de goede orde vanwege het lastig te begrijpen fenomeen van de menselijke logica, het volgende: Er zijn in de wereld 10 hoofdgodsdiensten en ongeveer 10.000 sekten. Daarvan - luister naar het tromgeroffel - 6.000 uit Afrika en 1200 uit de Verenigde Staten van Amerika.

Wie kritisch en logisch kan denken, verkiest daarom een rustig leven als atheïst.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

Een waarheid als een echt bestaande god.

Als, zoals zoveel mensen denken dat de mens afstamt van de aap, wat is er dan mis met het maken van apengeluiden naar negers, of het gooien van bananenschillen op het voetbalveld wanneer daarop negers voorkomen?

Nou! vertel op! Ah, u geeft mij gelijk. Prima! Dan bent u geen smerige onuitstaanbare hypocriet en stemt u op 17 maart vast niet op een linkse partij. Want vanuit de linkse politieke beerput daalt met een niet aflatend tempo alle smerige hypocrisie op ons neer.

Het enige excuus om geen apengeluiden naar negers te maken, is wanneer u zeker weet en ziet dat de neger in de voetbalwedstrijd een kruisje om zijn nek draagt en een kruis voor zijn borst slaat wanneer hij een doelpunt heeft gescoord. Want in dat geval geloofde hij in de helpende hand van God.

Wie zich in zijn fantasie identificeert met God heeft wat uit te leggen.

Dat ongeveer drie miljard mensen op aarde daar een vaste gewoonte van maken, heeft enerzijds te maken met onnozelheid, en anderzijds met onmacht en gebrek aan kritisch zelfstandig denkvermogen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
vr feb 26, 2021 11:32 am
Viruswaarheid verliest hoger beroep over avondklok.
Volgens het hof was er met de corona-pandemie wel degelijk sprake van ‘buitengewone omstandigheden’ die het gebruik van die wet rechtvaardigden.
Je blijft lachen met dat stelletje bezopen van de logica in steeds groter tempo afglijdende corps corrupte rechters die weigeren de mensheid een dienst te bewijzen.

Er is ALTIJD sprake van 'buitengewone omstandigheden', als het de rechter te pas en te onpas zo uitkomt. Net zoiets als op veel contracten staat verwoord, om achteraf met een hogere rekening voor de dag te komen. Dat staat dan onder de noemer Onvoorziene omstandigheden. [icon_lol.gif] Men weet van tevoren dat die altijd wel te bedenken zijn. Hahaha! De wereld wil belazerd worden. Vooral, en in eerste instantie door de politieke macht die gaat over het aanstellen van rechters die dus automatisch slaaf zijn van de heersende Tijdgeest.
‘Fuck de koning’ riep El-Jaberi in 2015.
Hij werd ervoor opgepakt.


Afbeelding

De man die in november op een demonstratie in Amsterdam "Fuck de koning" riep, wordt niet vervolgd. Het Openbaar Ministerie heeft besloten de zaak te seponeren omdat de man zijn uitspraak heeft gedaan "binnen de context van het publiek debat".

De 26-jarige activist Abdul Kasim Al-Jaberi werd op 16 november opgepakt. Op een betoging tegen Zwarte Piet riep hij "Fuck de koning, fuck de koningin, fuck het koningshuis". De politie vatte dat op als majesteitsschennis.
Toen bekend werd dat justitie de activist voor de rechter wilde brengen, ontstond veel ophef. Een dag later trok het OM de dagvaarding in om de zaak nader te onderzoeken.

Racisme
Al-Jaberi's advocaat heeft aan het OM en de media laten weten dat zijn cliënt met de kreet op de anti-Piet-betoging een verband wilde leggen tussen racisme, het Nederlandse slavernijverleden en het koningshuis. Vanwege deze publieke context heeft het OM nu vastgesteld dat de uitlating niet strafbaar was.

Het OM benadrukt dat Al-Jaberi zich bij zijn aanhouding in november beriep op zijn zwijgrecht en zich toen dus niet uitliet over de context van zijn uitroep. "Hij heeft zijn standpunten pas duidelijk gemaakt toen hij in de media kwam”, zegt een woordvoerder van het OM. "En naar aanleiding van de context die hij toen schetste, zijn wij nader onderzoek gaan doen en hebben we besloten de zaak te seponeren."
Koning Gorilla

Sinds de invoering in 1815 staat majesteitsschennis (belediging van het koningshuis) in de Grondwet vermeld. De bekendste overtreder in de Nederlandse geschiedenis is zonder twijfel Ferdinand Domela Nieuwenhuis. In zijn krant Recht voor Allen stond een artikel waarin de koning van Nederland (Willem III) ‘koning Gorilla’ wordt genoemd omdat hij het land regeren net zo slecht deed als een aap zou doen. Domela moest hiervoor een jaar naar de gevangenis.
"Allah akbar!"

Zegt deze kreet u misschien iets? Zet het u aan tot nadenken? Vooruit! Ik bied u de helpende hand ter opfrissing van het geheugen dat maar al te vaak de mens, bewust of onbewust, in de steek laat. Vooral kenmerkend bij de mislukte mensensoort die zich moslim noemt. Nog nooit, maar dan ook nooit heb ik ook maar iets gehoord of gelezen over profeet Mohammed dat niet deugde.

Geen moslim die het waagt de vieze smerige walgelijke sadistische misselijk makende kwalificaties die kleven aan de verdorven geest van hun o zo geliefde profeet, toe te geven. Het virus islam en de dragers van dat historisch onuitroeibare virus, de moslims, vormen een dagelijkse besmetting van onze kenniseconomie en beschaving.

Het is goed dat de nieuwe president van Amerika, Biden, eindelijk het smerige walgelijke Saoedische misselijk makende islamitische fascistische koninkrijk onder de loep van de waarheid neemt en hun criminele islamitische misdadige ontsporingen aan een nader onderzoek onderwerpt. icon_thumbup.gif
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica waar Mark Rutte geen boodschap aan heeft.

Bericht door hans van de mortel »

DE STRAF IS DE VERLENGING VAN DE AVONDKLOK.

Dankzij de heer Engel die een proces aanspande tegen Rutte wordt de avondklok voorlopig aangehouden.

Nergens voor nodig redeneert een ieder met gezond verstand. Klopt, en is niet anders dan een op de logica gebaseerde gedachte. Maar, wie Mark R. voor de voeten loopt zoals meneer Engel en denkt dat Mark een watje is, heeft het faliekant mis en rekent buiten de waard van de gestoorde gevaarlijke geest van Mark R.. Hij is een ziekelijk persoon die niet helemaal spoort in zijn bovenkamer. Al die leugens uit zijn mond in de loop der jaren zijn haast niet voor te stellen en hij wuift ze allemaal net zo makkelijk weg als ongewenste vliegen voor zijn gezicht. Hij laat merken wie hij werkelijk is: een potentaat die zich niet belachelijk laat maken door twee lummels die een rechtszaak tegen de avondklok aanspanden en nog gelijk kregen ook van de rechter. Dus laat Mark R, die twee onverlaten die hem belachelijk probeerden te maken, een krachtig poepie ruiken. Net zo lang als zijn wil is. Want de enige wet die telt, is de wet van Mark Rutte, die dan ook boven de wet staat. Tien jaar despotisme van deze onbehouwen niet sporende minister-president, hebben dit aangetoond. En het Nederlandse volk zal zich herinneren wie Rutte de Grote was. Onbegrijpelijk dat zo'n geestelijk ontspoorde verschrikkelijke man niet aan de leugendetector en aan een psychiatrisch onderzoek wordt onderworpen.

Mark R. geeft nooit op en geeft zelden toe. En als hij al iets toegeeft, ligt het er dik bovenop waardoor zijn geloofwaardigheid nog eens wordt aangedikt. Neem de kinderopvangtoeslagen-affaire. Een ongehoord schaamteloos politiek spektakel dat zijn weerga in de geschiedenis niet kent. Vele, vele ministers en staatssecretarissen zijn voor mindere zaken afgetreden. Minister van Justitie Fred G., als onderdeel van de brutale ongehoorde corona-strategie van Mark R. moest en zou kostte wat het kost, blijven zitten op zijn positie. Onze samenleving was verbijsterd, maar deed niks. Wat gespetter hier en daar in de sociale media, maar GEEN HEFTIGE DEMONSTRATIES OP STRAAT waarin het aftreden van Fred G. werd geëist.

En toen kwam de mensonterende misdadige kindertoeslagen-affaire van de overheid aan het licht waar minister-president Mark R. jarenlang leiding aan had gegeven met de grootste zelfverzekerdheid dat een arrogant mens eigen is. De schaamteloze minister-president-boef bleef zitten waar hij zat. Uiteraard met de alom bekende grijns op zijn smoel die heel Nederland nu zo langzamerhand wel van hem gewend is. Hij gaf toe dat hij verantwoordelijk was. Dus? . . . Wat volgde was dat hij doodleuk bleef zitten waar hij zat. GEEN HEFTIGE DEMONSTRATIES OP STRAAT waarin het aftreden van Mark R. werd geëist. Het Nederlandse volk is apathisch geworden. Het slikt en slikt jaren achtereen de hem voorgeschreven bijwerkingspillen van deze regering die niet kan omvallen zolang de grote potentaat van de op de communistische partij lijkende VVD, Mark Rutte, de dienst uit maakt.

Afbeelding

Zal het Nederlandse volk op 17 maart afrekenen met deze ziekelijke potentaat minister-president-boef Mark Rutte, kampioen in leugens, list, bedrog en manipuleren? Ik vrees dat het te laat is en dat het stockholm-syndroom vat heeft gekregen op het door Mark Rutte gegijzelde Nederlandse volk. En nu maar op hoop van zegen de verwachting uitspreken dat de PVV en het Forum voor Democratie de verschrikkingen van 10 jaar Rutte-beleid doen vergeten met behulp van het logisch denken en juiste stemgedrag van de niet aan het corona-virus lijdende Nederlandse staatsburger.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Het taboe op seks bij de moslim hypocrieten

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

Het is met Arabieren net zo als met negers.

Ze hebben een groot minderwaardigheidscomplex. En verdomd zeg, het lukt het achterlijke zooitje, aan de profeet Mohammed gerelateerde zwakzinnigen van de geest, ook nog hun minderwaardigheidscomplex te compenseren met buitgemaakt geld door oliewinning met behulp van het westen.

Het smerige kenmerkende van deze verwerpelijke Arabische heidense geestelijk primitieve woestijnstammen kenmerkt zich vooral in de schijnbare gelijkheid tussen man en vrouw: beiden dragen een hoofddoek. Dus liet de dictatuur van het koningshuis vrouwen ook hun smoelwerk bedekken. Want ogen van vrouwen zijn de laserstralen van de duivel. Hahaha! Niet alleen een onovertroffen minderwaardigheidscomplex treft de met behulp van het westen enigszins op peil gebrachte intelligentie van de voormalige tentenkampbewoners, maar ook hun netelige ondergeschikte geestelijke overheersingstechniek tegenover het vrouwelijke geslacht. Het kan niet anders dan dat de lul van de Arabier door Allah onbeheersbaar tussen de behaarde benen van Arabieren zijn geplaatst.

Ik zal even wat opschrijven wat ik van moslims geleerd heb over het seksuele krachtvertoon van de historische Mohammed, het sekesuele rolmodel voor alle moslims in de wereld. Zo begrijpt ook een ieder waarom het voor het moslimvolk dat op onze kenniseconomie en beschaving parasiteert, haast als vanzelfsprekend is hun zonen Mohammed te noemen. Geilheid en ziekelijke seksuele aandrang vormen de hoofdmoot in de religieuze beleving van de mohammedaan in navolging van hun ziekelijk oversekste geliefde en niet te bekritiseren volmaakte mens Mohammed: van beroep zandbak-terrorist, sadist, pedofiel en profeet.

De Profeet rechtvaardigde namens zijn knecht Allah, polygamie. Hahaha! Een moslim Arabier mag vier vrouwen tegelijkertijd huwen. In de Arabische landen nog altijd heel gewoon. Lekker neuken met wie je zin hebt. Desnoods met een kameel als al je vrouwen ongesteld zijn. Je laten afrukken door een van je familieleden lijkt mij ook de gewoonste zaak voor Arabieren. Het gaat er tenslotte om hun geilheid in al zijn facetten tot een bevredigend einde, conform de wil van Allah, te laten eindigen. Een overwinning op joden zat er niet in. Dan maar heer en meester spelen over de eigen dikke Arabische besneden lul overeenkomstig het plagiaat op de joden.


Koran 4:3 - "Huw dan wat u aanstaat van de vrouwen, een tweetal en een drietal en een viertal."

Aan Mohammed, ‘De profeet van de Islam’ werden extra privileges gegeven. Hem werd een ongelimiteerd aantal vrouwen toegestaan. Immers, vast staat dat Mohammed, behalve een enorm aantal concubines die buitgemaakt waren door roofovervallen en op zijn vele aanvalsoorlogen, 13 ‘wettige’ echtgenotes had. Zijn liefste vrouw was – hoe kan het anders – A’isja. Zij was pas zes toen Mohammed (50) haar huwde. Ik neem aan dat zij nog maagd was, want alle andere vrouwen (elf in getal) die Mohammed er nog bij nam als wettige vrouw, waren geen maagd meer. Het is bij alle moslims bekend dat hij zijn vrouw A’isja pas ontmaagde toen zij negen was. Ondertussen moest hij wel zijn kwakkie kunnen lozen bij andere vrouwen. Andersdenkenden mogen de Profeet niet ’belasteren’ – zeg maar de waarheid over hem vertellen, laat staan een treffende humorvolle cartoon over hem maken. De waarheid over de Profeet vertellen of laten zien is voor de ware moslim onverdraagzaam. Vandaar de wraak die geen grenzen kent voor de moslim wanneer de waarheid moet wijken voor de leugen en er weer eens een mensenoffer moet worden gebracht aan Allah.

Wat is de seksuele rol van een vrouw in een huwelijk, volgens de Profeet?
• De Islam beschouwt de (gehuwde) vrouw als een seks-object, zo staat in de Koran overeenkomstig wat Mohammed verkondigd heeft namens zijn instructies van boven.

Koran 2:223 (Soerat al-bakara :223) - "Jullie echtgenotes zijn als een stuk landouwgrond voor jullie (een veld dat geploegd moet worden), dus benader je veld, wanneer of hoe je wilt."

Mohammed's seksuele kracht is gelijk aan die van 30 mannen.
Anas zei: "De profeet placht al zijn vrouwen te bezoeken in een uur, gedurende de dag en de nacht en zij waren elf in aantal". Ik vroeg Anas: "Had de profeet de kracht daarvoor"? Anas antwoordde: "Wij zeiden altijd dat de profeet de kracht van dertig (mannen) gegeven was."Hadith Al-Bukhari Deel 1:268

Allah haast zich om te voldoen aan de seksuele begeerten van Mohammed.
Toen het Koranvers dat Mohammed toestaat om de cyclus van elk van zijn vrouwen uit te stellen, werd geopenbaard, en toen Mohammed zei dat Allah hem toestond te trouwen met de vrouw van zijn geadopteerde zoon, zei Aisha (een van zijn vrouwen) tegen hem: "O Apostel van Allah, ik zie alleen maar dat jouw heer zich haast om jou een plezier te doen."Hadith Al-Bukhari Deel 7:48.

Erg logisch is het allemaal niet. Vandaar dat er nog altijd een groot taboe rust op het seksleven van de moslim. :thinking: [icon_lol.gif]
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

VIES en SMERIG.

Nu even niet, maar eerder ging ik regelmatig zwemmen in het gemeentelijke zwembad.

Doorgaans in de morgenstond, en dan trek ik zo'n vijftig baantjes. Helaas zwemmen dan ook wat vieze ouwe wijven mee. Die stinken een uur in het zwembad naar de parfum. Hoe verzin je het om wanneer je 's morgens gaat zwemmen, je eerst te gaan parfumeren?

Wat al jaaaaren speelt en vroeger verplicht was, is de badmuts die nu niet meer gedragen hoeft te worden bij vrouwen met lange haren. Lekker vies, smerig en ongezond.

Omdat ik de kopvod niet uit de weg kan gaan, komt automatisch de walging in mij op voor dit soort vrouwen die er blijkbaar trots op zijn te behoren tot de unieke mislukte mensensoort die de oorzaak is van het islamvirus. Immers, moslims zijn de dragers ervan. Vies en smerig. Want de kopvod staat voor de mensonterende walgelijke propaganda voor de historische Arabische: 1. pedofiel, 2. profeet, 3. psychopaat, 4. sadist, 5. geile man, 6. oorlogsmisdadiger.

Met punt 5 van de vieze arabische uitvinder van het islamvirus is niks mis mee. Behalve dan natuurlijk met de islamitische wetenschap dat Mohammed zich een meisje van zes jaar toe-eigende (Aisha), en ondanks alle moeite om gedurende bijna drie jaar kinderbedtijd tussen haar benen te dringen met zijn Arabische geslachtsdeel , lukte dit de Profeet (VZMH) pas voor de eerste keer toen Aisha haar negende verjaardag vierde en nog met poppen speelde. Mohammed noemde dat meisje zijn vrouw. Toen Aisha later echt vrouw werd, kon zij geen kinderen krijgen. Wij weten wel waarom. Moslims willen hier nooit over praten.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logisch. Niet logisch. Discriminatie

Bericht door hans van de mortel »

Je hebt mannelijke zelfstandige naamwoorden en er bestaan vrouwelijke zelfstandige naamwoorden.

Moet ik nog verder gaan?
Dat bijna geen mens het onderscheid weet tussen mannelijke en vrouwelijke woorden, doet even niet ter zake. Waarom het woord zelfstandig voor het woord naamwoord staat is mij niet duidelijk. Geen mens die dit waarschijnlijk uit zijn hoofd weet waarom. Het betekent wel dat de Nederlandse taal al die tijd danig in gebreke is gebleven. In het Spaans hoef je wat dit betreft niet na te denken. Daar wordt het onderscheid tussen mannelijke en vrouwelijke woorden doorgaans bepaald door de laatste letter van het woord. Dat is ook zo in het Tsjechisch. Twee talen die beduidend logischer en gebruiksvriendelijker zijn dan de Nederlandse taal. De Nederlandse taal is totaal ongeschikt voor het gewone volk. Logisch. Het is een allegaartje van overbodig woordgebruik.

Geen mens die eraan gedacht heeft hier verandering in aan te brengen. Nadenken! Hersenen gebruiken! Logisch. Als je vanuit de linkse zeikschool begint met wijzigingen aan te brengen in normen en waarden die volgens de linkse goedgemeenschap toe zijn aan veranderingen die totaal overbodig zijn, wees dan op zijn minst consequent. En schaf bij het taalgebruik de discriminatie af. Waardoor ook vanzelf de tekst niet begint met de mannelijke genus. Want tsja . . . hoe we het ook wenden of keren, de vrouw is nu eenmaal NIET GELIJK aan de man.

Vrouwen zijn misschien niet zo geil als mannen, de 'sletten' doen er echter alles aan om de wellust bij de man aan te wakkeren. Of niet soms? Geen mens die mij geargumenteerd kan tegenspreken op de inhoud. icon_thumbup.gif
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

Homoseksualiteit is een ziekte

Dat homoseksualiteit geen ziekte is berust op een misverstand, een theorie die makkelijk falsifieerbaar is.


Er heerst vandaag de dag een weerzinwekkend taboe op de logica. Vandaar deze topic. Deze topic beoogt niet mijn gelijk, maar dat u, de lezer, zelfstandig nadenkt en uw eigen hersenen gebruikt en niet die van anderen die er wel pap van lusten om u hun zienswijze - die meestal politiek machtswellustig en op het eigen hypocriete fatsoen gericht is - op te dringen. Ik denk aan de dictatuur van links die niet falsifieerbaar is omdat hij zich volledig bewezen heeft: Maoïsme, Stalinisme, communisme, Pol Pot-isme, katholicisme, eigenlijk alles eindigend op -isme.

Homoseksualiteit is een ziekte. Logisch. Want wat kan het anders zijn? Speling van de natuur? Toeval? Slip of the tongue? Alles is een ziekte dat voortkomt uit de weigering van ons lichaam zich aan te passen aan de natuur. Homoseksualiteit is een weerzinwekkende ziekte die doorgaans ongeneeslijk is, maar gelukkig niet besmettelijk. Opvallend pluspunt bij deze ziekte is, dat homo's vaak hele leuke geestige alleraardigste mensen zijn. Dat kunnen we bij moslims voorlopig nog niet ontdekken. Zij hangen het islamvirus aan, een niet falsifieerbare ziekte.
Een theorie is falsifieerbaar wanneer het mogelijk is een experiment uit te voeren waarvoor geldt dat voorafgaand aan het uitvoeren van het experiment exact aan te geven valt, bij welke uitkomst van het experiment er aanleiding zou bestaan om de geldigheid van de theorie te verwerpen.
Laten we dus eens het experiment ter hand nemen dat de hele wereld zou kunnen bestaan uit homo's. Met als gevolg . . . einde verhaal. De mensheid houdt op te bestaan.

Wie vindt vandaag-de-dag nog aan Aids lijdende mensen minderwaardig? Niet minderwaardig, wel grote viezeriken. Want neuken bij homo's in de kont, verklaart stront gezond. Lekker toch een beschaving die op zijn retour is wegens gebrek aan gezond verstand of lijdt aan overdadige ziekelijke en ongeneeslijke wellust?

Net zoals een zwak hart een van de tienduizenden ziekten op aarde is, is ook homoseksualiteit een ziekte. Niks bijzonders. Want deze ziekte komt ook onder dieren voor. Vandaag de dag zijn er al zes- tot zevenduizend zeldzame ziekten ontdekt en nog steeds worden er regelmatig nieuwe ziekten beschreven in de medische literatuur. Dat homoseksualiteit van de lijst van ziekten is gehaald, mag voor u niet de doorslag geven te weigeren uw eigen gezonde verstand te raadplegen.
In 1952 noemde de eerste editie van het internationaal psychiatrisch handboek (DSM I) homoseksualiteit een ziekte. Toentertijd was er onder psychiaters brede steun voor de 'therapie'. In 1987 werd homoseksualiteit uit DSM III geschrapt als stoornis.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Het is nu negen uur in de avond.

De avondklok gaat in. Het is 31 maart 2021.

Echter, de avondklok is verlengd met een uur. Waarom? Omdat de klok een uur naar voren werd gezet.

Wie is er nu gek? Ik of de rest?

9 uur p.m., is 9 uur p.m. Daar verandert niks aan.

Zeg ik tegen mijn zoon: "Breng mij naar huis met de auto, want het is al 20.30 uur." Hij ging eerst nog even douchen en ik werd een beetje pissig. Onterecht. Hij zegt: "De avondklok is verlengd tot tien uur." Pas toen realiseerde ik mij deze complete corona-virus-waanzin.

Het is één grote . . . complottheorie? Ik denk het niet. Het is de Tijdgeest die doet denken aan wat er eerder in de geschiedenis heeft plaatsgevonden - onbegrijpelijke gebeurtenissen die niet goed afliepen, maar altijd weer op zijn pootjes terecht kwamen: de invasie van het moslim terrorisme naar de religieuze leer van de meest vieze smerige historische perverse pedofiel, psychopaat, schizofrene Allah-verkondiger, sadist en niet aflatende oorlogscrimineel. De eerste en tweede wereldoorlog, en ga zo maar door! Tel uit je winst als je kiest voor de walgelijke religie van het islamvirus. Maar ondertussen volgde erna nog meer psychopaten. In willekeurige volgorde: Napoleon, alle pausen, promotors van het walgelijke katholieke geloof waar arabist Hans Jansen voor koos, Lenin, Stalin, Hitler, Mussolini, Mao, pol Pot, en mogelijk ook de schizofrene kampioen Mark Rutte.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Nooit aan gedacht.

Elke vrouw heeft twee paar lippen.


Zoenlippen en schaamlippen.

Afbeelding

Overigens kan de man ook met zoenen terecht op de schaamlippen van de vrouw. Veel vrouwen verkiezen echter het bewerken van hun clitoris boven de bewerking hiervan door de daarin geïnteresseerde man. De gemiddelde geile vrouw ligt niet te wachten op het zichzelf verlekkeren van de man aan haar schaamlippen die beslist niet de schoonheidsprijs verdienen.

De man is zo zelfingenomen dom dat hij niet in de gaten heeft dat de vrouw uitsluitend geïnteresseerd is in haar eigen IK: haar clitoris. Het lelijke deel aan haar lichaam dat garant staat voor wellust en zelfbevrediging waar geen man aan kan tippen. Of hij moet met zichzelf bezig zijn: onaneren. Hoe dan ook, wie in God, Allah, of welke zelf verzonnen klootzak gelooft, mag beseffen dat die godheid dit alles zo gewild heeft.

Tot zover de logica van de fantasie. Maar . . . er bestaat ook nog zoiets als achterlijkheid en opgelopen beschavingsachterstand in kenniseconomie en beschaving. Moslims houden niet van de werkelijkheid van alledag. Die wordt verafschuwd door ALLE moslims. Want wat heeft het anders voor nut om je als moslim te profileren in een beschaving die precies het tegenovergestelde is van alles wat met islam te maken heeft? Immers, het is juist die achterlijke primitieve moslimwereld die het genot van vrouwen bestrijdt met geweld en sadistisch religieus genoegen.

De waardeloze achterlijke primitieve baggerreligie islam staat daar garant voor: een tijdrovend niet uit te roeien virus met een weerzinwekkend plakkerig effect op achterlijke mensen: MOSLIMS.

Logisch! Moslims zijn de dragers van het islamvirus.
Waaronder de bloederige sadistische vrouwenbesnijdenis.

(de kleur rood is uitgeschakeld. Hahaha! Vandaar deze onderlijning.)

Nog eventjes over schaamlippen gesproken. Of moet ik zeggen: schaamhaarlippenreligie?

Waarom dragen die truttige achterlijke moslimvrouwen een hoofddoek, ook al zijn zo nog zo Nederlands spreekvaardig geslepen van de tong? Ze beweren dat zij een hoofddoek dragen vanwege hun religie. Dus . . . met een beroep op de islam constateren wij dat het om een hoofddoekenreligie gaat. Marokkaanse en Turkse vrouwen met een hoofddoek om hebben dit om praktische geloofsredenen gedaan. Zodat ze nooit vergeten waar ze hun religieuze altijd vieze afstofdoek hebben gelaten.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding
Computers. Als zoveel uitvindingen parasiteert de moslim genadeloos op de niet-moslimse kennis en wetenschap.

De logica van moslims doorgronden.

Afgodendienaars werpen zich traditioneel op de grond. Dat is al jaren zo sinds Mozes boos werd op dit fenomeen dat nog altijd door - wie anders - dan moslims wordt bedreven. Want moslims zijn achterlijk vanuit hun geliefde primitieve afkomst uit de zandbak van Allah.

Een ieder kan het best zijn eigen voordeel nastreven door het heil van de anderen en hun gemeenschap buiten de eigen grenzen te zoeken en daarop vervolgens te parasiteren. Zie hier de module van het islamisme, een foei lelijke onaangepaste smerige baggerreligie afkomstig uit de Arabische zandbak van afgodendienaars, zoals gepredikt door de historische Arabische schoft, pedofiele schurk, psychopaat, sadist, plunderaar en oorlogstirannieke misdadiger Mohammed, de analfabeet die beschikte over kunstmatige alwetendheid die hij ontleende aan zijn digitale knecht Allah, de Arabische god zonder naam.

En o ja! In de begintijd van Wilders toen ik de verkiezingsposters voor de PVV overal in Diemen ophing, werd Diemen bij de provinciale verkiezingen de kampioenstad met de PVV als grootste in Nederland. HISTORISCH! Een bedankje van Wilders kon er niet vanaf. En nu? Diemen heeft twee keer zoveel islamitische parasieten in huis als de rest van alle Nederlandse gemeenten. En het gaat maar door. Tot het punt van niet meer kunnen omkeren bereikt is en moslims de dienst uitmaken en zo goed als alle beschikbare sociale huurwoningen bezet hebben. Met dank aan de kiezer! Dan is het gedaan met onze welvaart, vrijheid en toekomstperspectief. Ieder mens die het nieuws volgt WEET DIT. Kijk naar de dictatoriale landen die door de geest van de vieze vuile gore historische pedofiel, sadist en oorlogsmisdadiger Mohammed geregeerd worden! Turkije is een zogenaamd democratisch land. En wat zien we? Lees deze topic nog maar eens goed na als u weer naar de stembus gaat.

En desondanks is de PVV niet de grootste partij in Nederland maar zelfs gezakt naar de derde plaats. Ik wens daarom al die kiezers op Rutte en op Kaag, van harte een verloren toekomst met een niet aflatend delirium van spijt. Val dood of sterf aan de de vleermuizengriep! :roll:

Afbeelding
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

Het kaartenhuis van de islam kan alleen nog met terreur overeind worden gehouden.


De plaats Diemen heeft nu tweemaal zoveel moslims in huis dan andere steden in Nederland. Maar dit terzijde. Ooit had deze stad de meeste PVV-stemmers. Dankzij mijn gedreven aanplakkunst eenmalig op de verkiezingsborden.

De onderstaande tekst is gekopieerd van Wikipedia.
Ze werd geboren in Istanbul, Turkije, en heeft een Turkse moeder en een Koerdische vader. Haar familie verhuisde naar West-Berlijn toen ze zes jaar oud was, als onderdeel van een immigratiegolf van Turken naar Duitsland. Ze blonk uit op school, maar voelde zich onderdrukt door de culturele verwachtingen binnen haar familie en immigrantengemeenschap. Ze verliet het huis op 17-jarige leeftijd om een gearrangeerd huwelijk te voorkomen en studeerde rechten aan de Vrije Universiteit van Berlijn.
Tijdens haar werk in een vrouwencentrum in 1984 werd ze in de nek geschoten door een Turkse nationalist. De cliënt die ze begeleidde werd gedood door de aanvaller, en Ates besloot tijdens haar lange herstelperiode zich nog meer in te zetten om vrouwen met een Turkse achtergrond te helpen hun rechten in Duitsland te bereiken. Zij is sinds 1997 werkzaam als advocaat, gespecialiseerd in strafrecht en familierecht.

Haar opvattingen, die zeer kritisch zijn over een immigranten-moslimmaatschappij die vaak conservatiever is dan zijn tegenhanger in Turkije, hebben haar in gevaar gebracht. Haar Duitstalige boek Islam heeft een seksuele revolutie nodig, was gepland voor publicatie in Duitsland in 2009. In een interview in januari 2008 op National Public Radio verklaarde Ateş dat ze ondergedoken was en niet publiekelijk (ook niet voor de rechtbank) namens moslimvrouwen zou werken vanwege de bedreigingen tegen haar. Bij een bepaald incident werden zij en haar cliënt aangevallen door de echtgenoot van een vrouw in een Duits gerechtsgebouw voor toeschouwers die niets deden.

Ateş opende in 2017 de Ibn Ruschd-Goethe-moskee, gevestigd in een kerk. Het is de enige liberale moskee in Duitsland, dat wil zeggen een moskee waar mannen en vrouwen samen bidden en vrouwen de rol van imam op zich kunnen nemen en het gebed leiden. De Turkse religieuze autoriteit en de Egyptische Fatwa-raad van de Al-Azhar Universiteit hebben haar project veroordeeld en ze is met de dood bedreigd. De fatwa omvatte alle huidige en toekomstige liberale moskeeën. Volgens Ateş komen veel liberale moslims niet naar voren vanwege dreigementen en angst.
Volgens Hans van de Mortel sr. en andere kritische logische denkers, is de islam een parasietenreligie en zijn moslims de geboren parasieten op een beschaving die niet de hunne is en die zij verwerpen. Islam is het virus en moslims zijn de dragers ervan.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

Economie
Zonder speculaties financier je geen nationale economie. Kijk bijvoorbeeld naar het pensioenstelsel. Wereldwijd kijken economen vol bewondering naar dat solide driepijlerstelsel. Een groot deel van het ingelegde vermogen gebruiken de pensioenfondsen om te beleggen. Zonder rendement geen hoge uitkeringen. Zo simpel is het. Ik ken geen enkel islamitisch land dat een collectief pensioenstelsel heeft. Dat zegt denk ik genoeg. De moslims gaan ervan uit dat de kinderen de oudjes in huis nemen. - A.H.J. Dautzenberg in Rafelranden van de moraal.
De achterlijkheid van het moslimdenken is genoegzaam bekend bij andersdenkenden. Moslims zijn niet in staat kritisch zelfstandig te denken - zij zijn verplicht te hopen, want de hersenen gebruiken is nooit het sterkste punt geweest van de navolgers van de pedofiele sadistische profeet an alfabeet Mohammed. Dus rijst de vraag: hoe komen moslims aan de in de loop der jaren verzamelde achterlijkheid? Hun bijstandsniveau in een islamitisch land bestaat uit de hulp door Allah. Maar Allah heeft nog nooit wat goeds gedaan voor moslims. Wel voor de christenen en joden. Vandaar dat de enige 'redding' voor moslims bestaat uit het parasiteren op de kenniseconomie en beschaving van het westen die zij verachten, afkeuren en minderwaardig aan hun geloof vinden, de achterlijke overtuiging dat Allah de zaakjes voor hen regelt. Hoe dom kan een mens zijn? Niet zo moeilijk. Noem jezelf vanaf de geboorte moslim!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

Scheidsrechter Dénis da Silva Ribeiro Serafim plast in de korte broek in het midden van het veld, voor de wedstrijd tussen Goiás en Boavista voor de Copa do Brasil 2021.


Reactie van een Portugese twitteraar
A parte echa buena cantidad de líquido , jajaja.
Omdat Google niet in staat blijkt voor een begrijpelijke vertaling te zorgen, heb ik zelf de Portugese tekst vertaald: "Los daarvan liet hij een mooie hoeveelheid vloeistof gaan. Hahaha!"

Beetje dom van de scheidsrechter. Hij denkt dat niemand hem in de gaten heeft wat hij aan het doen is. Hij leegt zijn blaas ter hoogte van de middencirkel zonder zijn lul aan het daglicht bloot te stellen, terwijl menigeen hem in de gaten houdt. Ik kan mij herinneren dat ik als voetballer en KNVB-scheidsrechter bewust voor elke wedstrijd eerst de hond uitliet (mijzelf liet plassen). [icon_lol.gif]

Maar . . . ik geloof niks van dit verhaal door een of andere niet officieel erkende twitteraar die òf dom is, òf leuk bezig denkt te zijn. In dat geval: hulde voor de man. Want een vrouw zal niet zo gauw op een dergelijk idee komen. Nadenken! Hersenen gebruiken! Volgens de twitteraar en de twitteraar(s) op zijn reactie, plaste de scheidsrechter in zijn broek. Hahaha!

De spelers zijn nog niet het veld op. Als hij echt zo nodig moest plassen - ZÉÉR ONWAARSCHIJNLIJK - dan had hij snel heen en weer gerend naar het toilet. De scheidsrechter was simpelweg bezig zijn broekje keurig netjes in orde te maken zoals het elke scheidsrechter betaamt. Logisch! De zogenaamde plas waar de reagerende twitteraar op doelt is de duidelijk zichtbare stip binnen de middencirkel die uitsluitend voor de aftrap is bedoeld en niet als verzamelplaats voor scheidsrechters die vergeten zijn te plassen in het daarvoor bestemde toilet dat zich in de kleedkamer van de scheidsrechter bevindt.

Ik kan het natuurlijk mis hebben. Maar wie twijfelt denkt tenminste na. Dat kan van moslims niet beweerd worden. Die hebben hun keuze bepaald aan de hand van de vieze praatjes van profeet Mohammed. Moslims kiezen voor de geslaagde domheid van de in hun ogen volmaakte onberispelijke Arabier die vele successen oogstte in de heidense Arabische zandbak als pedofiel, psychopaat, sadist en oorlogscrimineel.

Maar ook de redactie van Voetbal Inside laat de kwaliteit van het kritisch zelfstandig denkvermogen lopen als de urine uit een zwakke blaas.

https://www.veronicainside.nl/nieuws/vi ... boel-lopen

Waarom bestaat God? Omdat domme mensen elkaar napraten. Dat zie je vooral nu met de vleermuiszwendel uit China waarvan geen mens precies weet hoe het werkelijk zit met het virus. Net zo min als ik. Maar wat ik wel weet, is dat het virus waarschijnlijk volgende maand verdwenen is. Of niet. Hahaha! Ik baseer mijn redenatie aan de hand van wat er met de andere virussen, zoals het Spaanse griepvirus gebeurde: na twee jaar verdwenen met de viruszon. [icon_lol.gif]
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

Politieke logica leidt doorgaans tot enorme verspilling van geld
Wel werden allerlei creatieve oplossingen bedacht om iedereen aan het werk te houden. Zo werd op één werf alleen maar onderdelen gemaakt voor schepen die elders in aanbouw waren. Een andere werf kreeg dan opdracht om per jaar vele manuren uit te besteden aan de eerste werf. Dat lukte natuurlijk niet omdat deze zelf al zeer krap in het werk zat. Sluiting zou betekenen dat er duizenden werknemers op straat zouden komen te staan, dus gingen de overheidssubsidies jarenlang door.
(uit het verslag van de parlementaire enquêtecommissie RSV - Rijn-Schelde-Verolme - 1983-1984.)

Het verlies voor de overheid en alle belastingbetalers was destijds opgelopen tot bijna twee miljard gulden.
Laatst gewijzigd door hans van de mortel op za mei 15, 2021 10:23 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logisch taboe: de waarheid is een taboe.

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

Waarom is de EU een hopeloze zaak? Antwoord: vanwege de onderlinge kinnesinne.

Onderstaand een paar geknipte teksten uit De Volkskrant van vandaag.
De krant kopt met de tekst: 𝗜𝗻 𝗕𝗿𝘂𝘀𝘀𝗲𝗹 𝗶𝘀 𝗥𝘂𝘁𝘁𝗲 𝗻𝗼𝗴 𝗲𝗲𝗻 𝗺𝗮𝗻 𝘃𝗮𝗻 𝘇𝗶𝗷𝗻 𝘄𝗼𝗼𝗿𝗱.
'Er zijn verschillende kampen in de EU', analyseert een diplomaat. 'Het centrale kamp rond Merkel en Macron, het oostelijke kamp rond de Visegradlanden en een noordelijke alliantie die Rutte leidt. Hij is sterk genoeg om zich niet aan de andere blokken te hoeven ophangen.'

Grotere lidstaten als Frankrijk, Duitsland, Spanje en Italië hebben vanwege hun omvang sowieso een zware rol in de EU. 'Wie ook de bondskanselier in Berlijn is, Duitsland blijft de olifant in het gezelschap waar de anderen omheen moeten zitten', zegt een diplomaat uit een klein land.

Over de persoon Rutte is Esther De Lange (CDA) niet zo enthousiast. 'Een januskop', noemt ze de premier. Thuis de eurosceptische trompet blazen, in Brussel de bruggenbouwer spelen. 'Rutte is bovenal steeds te laat constructief geweest in Brussel. Na lang treuzelen de draai maken en die dan thuis niet uitleggen.'
Het kan niet genoeg gezegd worden: Rutte is de man die putten dempt als de kalveren verdronken zijn. Hij serveert steevast de mosterd na de maaltijd. En er is meer: hij is en blijft een leugenaar-fantast die met alle winden mee zeilt als het hem niet voor de wind gaat.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

DE AANBIDDING VAN JEZUS – GEZELLIG TUIS IN DE HUISKAMER

Dat mensen knettergek gestoord zijn bewijzen dagelijks niet alleen 1,7 miljard moslims wereldwijd die de historische viespeuk, pedofiel psychopaat, sadist, oorlogsmisdadiger en analfabeet Mohammed naar de mond praten – denk aan eersteklas gluiperd salafist Ahmed Aboutaleb - maar net zo goed het in aantal gelijkwaardige christenen die de goedaardige dwaze Jezus, die wel lezen en schrijven kon, maar niks aan het papier toevertrouwde zodat elk goddelijk bewijs bleef hangen in de hemel naast God. Was professor Hans Jansen een dwaas? Ja, logisch, hij bekeerde zich tot het ergste van het christendom: de rooms-katholieke kerk. Zelfs als volgeling van Jezus dient men vragen te stellen aan de vrije wil van de mens. Ik ga beslist niet de eerste steen werpen ook al lijkt het erop. Ook ik ben een dwaas. Maar niet zo dom als Hans Jansen ondanks zijn superieure intelligentie. Wel zo aardig en omkleed met humor als Hans. [icon_lol.gif]

Christenen wereldwijd brengen Jezus de laatste eer door hem te herinneren als slachtoffer van de wraakzucht der joden. Eigen schuld, dikke bult. Jezus wilde koning van de joden worden en beriep zich op de hulp van zijn vader God die hem liet hangen als een in de zon te drogen salamiworst.

Het onderscheid tussen beide religies waarvan de veroorzakers geen letter op schrift stelden – de een was analfabeet, de ander geletterd, maar te beroerd, te lui of gemakzuchtig – ligt gelegen in het feit dat Jezus vredelievend was en Mohammed een pedofiel, sadist en oorlogsmisdadiger. Want als het even kon, gaf crimineel sadist Mohammed het juiste voorbeeld door zijn tegenstanders te laten martelen en als het even tegenzat de kop af te hakken. De dagelijkse kopvod in de straat is pure propaganda en wellust voor deze historische misdadiger Mohammed. Onze smerige regering zal het worst wezen.

Alle mohammedanen vinden hun Profeet het liefste jongetje van de woestijn ondanks alle afgehakte koppen van andersdenkenden in opdracht van de Profeet. Jezus heeft geen mens laten doden. Wel dieren. Hij had een hekel aan zwijnen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie