Islam en moslims wel of niet achterlijk?

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Islam en moslims wel of niet achterlijk?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pim Fortuyn verklaarde ooit aan het Nederlandse volk dat de islam een achterlijke religie is

Had hij gelijk of niet? Zoiets moet via de lat van de rede gemeten worden. Alhoewel dat lastig is voor moslims nodig ik hen toch uit een meting te doen en hun commentaar te geven. Iedereen is welkom het vrije woord te voeren zonder Charlie te heten. Wel of niet achterlijk is de vraag.

Ik doe de aftrap met: WEL ACHTERLIJK. Hier volgt mijn logische redenatie vanuit het kritisch heldere werkzame gezonde verstand waar niks mis mee is.

WAAROM ZIJN MOSLIMS ACHTERLIJK?

Antwoord: niet omdat zij in God geloven, maar omdat zij een achterlijke religie aanhangen.
"Toon mij uw vrienden en ik zeg u wie u bent!"

Dan zegt de moslim: “Ik ben een gematigde moslim en ik heb niks met moslims te maken die de Koran letterlijk nemen. Dat zijn mijn vrienden niet”

Dan zeg ik op mijn beurt: “Dat klopt. U heeft gelijk. Maar het is wel uw familie. Het zijn uw achterlijke broeders en zusters die in achterlijke islamitische landen wonen zoals Afghanistan. In Yemen, in Saoedi-Arabië, in Soedan, Koeweit, in Nigeria, in Libië, in Irak, Syrië, in Turkije, in Pakistan en verder alle Arabische landen die ik heb overgeslagen." (de slip van de tong dat de Koran niet letterlijk genomen moet worden zal een moslim nooit maken. Gematigd, halfwas moslim, geblinddoekte moslim, het maakt niet uit. Een moslim zal altijd de waarheid van de Koran onderstrepen. Sterker nog, de Koran is heilig. Omdat Allah er met zijn vingers aan heeft gezeten. Gekeken naar de vinger afdrukken op de Koran moet het Mohammed zijn geweest. Als Mohammed niet afgebeeld mag worden, dan ook zijn vinger afdruk niet)

Conclusie: Je familie wordt je gegeven. Je vrienden zoek je uit. DAAROM is de moslim familie, de islam, één grote achterlijke familie in vergelijking met onze westerse families. Uw zelf uitgekozen vrienden niet meegerekend. Mits die ook mijn vrienden zouden kunnen zijn.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op zo jan 03, 2016 12:59 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Ach, wie weet dit nu niet?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Natuurlijk is islam achterlijk. Dat is niet meer dan logisch.

De meest gore fascistische landen op dit ogenblik bevinden zich in de woestijnen, de religieuzeze protectoraten van Allah in de moslim wereld. En in die woestenij van barbaars religieuze waanzin bevindt zich het hoofdkwartier van de islam: MEKKA. En alsof dit niet genoeg is moeten moslims vijfmaal per dag bidden met hun smoel gekeerd richting dat sadistisch heidense bolwerk in Mekka. Daar bevindt zich een grote doos met daarin een steen die ooit uit de ruimte is komen vallen. Ja, dat gebeurt wel vaker, maar moslims zijn nu eenmaal dol op heidense artefacten en primitief achterlijke heidense rituelen. Die steen, die gelegen is in een vagina uitmonstering en valt onder de islamitische regels van de heilige pelgrimstocht, is daarom bewust heilig verklaard. Net zoals Mohammed zelf en de Koran. Moslims zelf tellen uiteraard niet mee. Die kunnen we beschouwen als de uitwerpselen van Allah en dat is duidelijk te merken. Al bijna zeventig jaar lang rust de zegen van Allah nu weer op de joden waarbij moslims knarsetandend op hun rotte kiezen mogen toekijken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Achterlijk of gek misschien?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Misschien vergis ik mij en zijn moslims niet achterlijk, maar simpelweg gek. Knettergek.

Hoezo dit? Omdat een gek zichzelf niet herkent. Dat doet de psychiater, en af en toe iemand in de samenleving die nadenkt als hij 's avonds weer een portie islam geweld zijn huiskamer via de TV moet consumeren. Je hebt gevaarlijke gekken en zogenoemde onschuldige gekken die geen mens lastig vallen.

De politiek noemt zulke mensen 'gematigde moslims'

Als wij in onze samenleving nu eens zouden beginnen met ALLE moslims gek te verklaren. Te beginnen door de politiek. Wie het niet eens is van de moslims kan OPROTTE!

Wij staan achter ons grote voorbeeld en inspirator, Achmed de theater moslim.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslims falen op hete hoogste niveau

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Geen moslim is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen.

En als u dan als mens toch faalt, faal dan op het hoogst mogelijke niveau. Maak van domheid ook uw sterkste kant en blijf moslim! (ontleend aan een citaat van Matthijs van Boxsel)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Pat Condell legt het ons haarfijn zonder omwegen uit.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hans Teeuwen zien we ontspannen lekker met een sigaret in de hand in de VPRO studio zijn mening verkondigen. Ja, dat mag in Nederland waarover we opgetogen mogen zijn. Kom daar maar eens mee in zo’n smerig fascistisch moslimland.

In Zomergasten geeft Pat Condell islam en zijn door de pedofiele ziekelijke sadist en respect eisende Arabische psychopaat en religieuze oorlogscrimineel Mohammed een gigantische veeg uit de pan. Hij veegt woordelijk de vloer van onze beschaving aan met het ondraaglijke vuil dat islam en zijn virusdragers van islam, de moslims, veroorzaken in de wereld.

Hans Teeuwen laat in Zomergasten 2013 Pat Condell aan het woord
als nog niet eerder vertoond op TV.




Reacties:
Ehlibeyt Alevi - 2 maanden geleden
Ik ben zelf ook moslim (geen traditionele Soenniet zoals de orthodoxe meerderheid, maar ik volg alleen de Koran - oftewel het Koranisme) en ik begrijp Hans Teeuwen heel goed... Zodra mensen moeten vrezen voor hun leven nadat ze een (beledigende) grap over iets hebben gemaakt dan klopt er iets niet. De Koran is duidelijk over hoe een moslim zicht hoort te gedragen tegen iemand die zijn/haar geloof beledigt, en diegene doden staat er niet!
Tsja, daar gaan we weer. Hoe wil je nu als moslim meepraten als blijkt dat wat je zegt volkomen indruist tegen de waarheid? Een ieder die de Koran doorbladert komt niets anders tegen dan ophitsing, haat en terreur, aanzetten tot moord tegen ongelovigen.

Het bewijst eens te meer hoe belangrijk het is Europa moslimvrij te maken. Niet zoals de islam voorstaat via hun handleiding Koran tot gerechtvaardigde islamitisch religieuze moord, maar door moslims erop te wijzen dat zij ongewenst zijn als parasieten op onze kenniseconomie. In de woestenij van Allahland zal immers alles beter aan hun religieuze voorkeur en smaak beantwoorden en zouden zij beter aan hun godsdienstwaanzinnige trekken kunnen komen – lijkt mij.

Moslims geloven ons niet. Maar wij hebben echt het beste met hen voor. Omgekeerd is dit bewijsbaar niet het geval.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Islam en moslims wel of niet achterlijk?

Bericht door Pilgrim »

Imam: “Schaken is een zonde”

Geplaatst op 4 januari 2021

Afbeelding

Uit onze serie “Wat moslims denken”: vandaag enkele gedachten van de Turkse islamitische prediker Ahmet Mahmut Ünlü (foto), die het schaakspel erger noemde dan gokken en het eten van varkensvlees.

Volgens de islamitische prediker zijn schakers “vervloekt en de meeste mensen die geschaakt hebben, zijn leugenaars.”

“Schaken is erger dan gokken en varkensvlees eten… Mensen die schaken, zijn vatbaarder voor leugens dan anderen. Mensen die schaken, kunnen de sjahada (de islamitische geloofsbekentenis) zelfs niet in het uur van hun dood opzeggen”, verklaarde hij.

Ünlü had daarvoor ook de Europese Ruimtevaartorganisatie ESA na de landing van de Philae-sonde op de komeet 67P/Churyumov-Gerasimenko veroordeeld en de missie het “werk van gekken” genoemd.

(Bron: “VoxNews”)

Bron: unser-mitteleuropa.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2021/01/04 ... een-zonde/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52065
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Islam en moslims wel of niet achterlijk?

Bericht door Mahalingam »

Bovenstaande geleerde zal vast ook wel iets gezegd hebben over dit wijd verbreide spel in Allahstan:

Afbeelding

De situatie bij het eindspel is altijd zeer wisselend. Ideaal dus om op de uitslag te gokken !

En ja hoor hij zei er over:
On his program, Ünlü read from hadis (words or action attributed
to the Prophet Muhammed) and said "chess is worse than backgammon
and gambling.
http://turkishnewstuhaf.blogspot.com/20 ... years.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52065
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Islam en moslims wel of niet achterlijk?

Bericht door Mahalingam »

Afghanistan gaat ‘prostitutienummer 39' van kentekenplaten weren

De Afghaanse autoriteiten doen nummerborden in de ban met het nummer 39. Dat nummer wordt al lange tijd in verband gebracht met prostitutie. Daardoor kleeft zo’n stigma aan de ‘39' dat Afghanen naar verluidt flinke sommen smeergeld betalen om het niet op hun kentekenplaat te krijgen.

Het is niet helemaal duidelijk waarom de 39 wordt gelinkt aan de seksindustrie. Het zou naar verluidt te maken hebben met een notoire pooier uit Herat die het nummer op zijn nummerplaat had. Niet alleen automobilisten ondervinden daar overigens de gevolgen van, ook Afghanen met een 39 in hun telefoonnummer zouden soms worden lastiggevallen.

De Afghaanse regering ziet zich nu genoodzaakt in te grijpen. “Het nummer (39) wordt verwijderd uit het verkeerssysteem. Er wordt gezegd dat mensen 300 dollar aan steekpenningen betalen om het te vermijden”, maakte vicepresident Amrullah Saleh bekend op Facebook.

Beschamend

Dat besluit is waarschijnlijk slecht nieuws voor corrupte ambtenaren, maar een opsteker voor sommige autohandelaren. Een verkoper in hoofdstad Kabul vertelde persbureau AFP dat auto’s met een 39 op de nummerplaat slecht verkopen omdat mensen het “beschamend” vinden om in zo’n wagen rond te rijden.

“Vorig jaar moest ik twee auto’s voor bijna de halve prijs van de hand doen omdat ze de 39 op hun nummerplaten hadden”, zuchtte de verkoper. “Bij de verkeersdienst vragen ze ook of je nummer 39 wil of niet. Als je nee zegt, vragen ze om smeergeld.”
https://www.ad.nl/auto/afghanistan-gaat ... ~a7f3aef6/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islam en moslims wel of niet achterlijk?

Bericht door Ariel »

Ik heb het even opgezocht, maar je hebt een standje 39. En dat standje noemen ze "De Rit van je Leven "
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Islam en moslims wel of niet achterlijk?

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
do jan 14, 2021 6:18 pm
Ik heb het even opgezocht, maar je hebt een standje 39. En dat standje noemen ze "De Rit van je Leven "
Is daar geen video van? En hoe zijn de andere 38 standjes? :thinking:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islam en moslims wel of niet achterlijk?

Bericht door Ariel »

hans van de mortel schreef:
do jan 21, 2021 4:27 pm
Ariel schreef:
do jan 14, 2021 6:18 pm
Ik heb het even opgezocht, maar je hebt een standje 39. En dat standje noemen ze "De Rit van je Leven "
Is daar geen video van? En hoe zijn de andere 38 standjes? :thinking:
Helaas Hans. :unhappy: Ik heb gezocht, maar niet gevonden.
Hier heb ik wel een bladzijde voor je, vol met standjes.

Doe er je voordeel mee. :smile4: Ik las ergens dat standje 30 erg populair en een blijvertje is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52065
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Islam en moslims wel of niet achterlijk?

Bericht door Mahalingam »

En dan is er nog:

De 10 seksstandjes die je in je leven gedaan moét hebben

https://www.womenshealthmag.com/nl/rela ... et-hebben/
Standjes uit de kamasutra getest: nummer 30 is een blijvertje
https://www.ad.nl/binnenland/standjes-u ... ~a4e268e9/
Vergeet soixante-neuf, ’68’ is het seksstandje dat je vandaag nog moet proberen
https://www.flair.be/nl/lifestyle/68-seksstandje/
50 seksstandjes om je liefdesleven meer af te wisselen
https://www.singlessite.nl/50-seksstand ... -wisselen/
De vijf beste standjes voor slow seks
https://www.viva.nl/sex-en-liefde/vijf- ... slow-seks/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie