Linkse/Groene hypocrisie

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door Mahalingam »

Vakbond FNV niet transparant over inkomen eigen bestuurders
[...]
Een kleine tweehonderd fte’s moeten eruit, en volgens het sociaal plan gaat dat zo’n 157 duizend euro per persoon kosten, sommige vertrekregelingen lopen zelfs op tot maar liefst 200 duizend euro. ‘Het moge duidelijk zijn dat dit een exorbitant bedrag is’, schrijven de interne financiële controleurs in een vertrouwelijk stuk dat in handen is van Vrij Nederland. ‘Terwijl de wettelijke transitievergoeding 83 duizend euro bedraagt.’
[...]
Transparantie is, aldus de financiële controleurs, ook nodig over de beloning van de eigen FNV-bestuurders. De vereniging heeft zelf altijd gepleit voor openheid – in jaarrekeningen van bedrijven – over de uitbetaling van bestuurders, maar is in het eigen, vertrouwelijke, jaarverslag wel zeer summier. In totaal was de bezoldiging van het bestuur 1,4 miljoen euro (drie ton meer dan in 2018).

Wie wat precies krijgt, blijft een groot mysterie. Het algemeen bestuur telt zeventien leden. De meeste doen het werk onbetaald. Zeven bestuurders en het secretariaat krijgen wel een salaris. Sommigen werken parttime. Vanwege ‘privacy-redenen’ wordt niet vermeld wie hoeveel krijgt, wat bij veel jaarrekeningen van andere bedrijven wel gebruikelijk is bij bestuurders.

De auditcommissie zegt daarover: ‘Wij zijn van mening dat als bestuurders/directies van bedrijven voortdurend met opgeheven vinger de maat genomen wordt, het aan de FNV verplicht is ook deze transparantie toe te passen.’ En: ‘De afwijking van de bezoldiging van bestuurs- en directieleden heeft een welhaast Orwelliaans karakter.’
https://www.vn.nl/fnv-transparant/?utm_ ... aign=share
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door Pilgrim »

De hypocrisie van Sylvana Simons...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door Pilgrim »

De achterbakse hypocrisie van de Amerikaanse Democratische Partij...

Afbeelding

Deze [Democratische!] burgemeesters hadden 1400 zwarte moorden in 2019 en zeiden nooit één woord! Nu zijn ze ononderbroken op tv vanwege twee doden door hun politiekorpsen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door hans van de mortel »

Pilgrim schreef:De hypocrisie van Sylvana Simons...

Afbeelding
Zo zie ik het niet. Goed lezen wat zij schrijft!

Zij is een hard werkende vrouw. Ik zou best een goed gesprek met haar kunnen hebben. Zij is intelligent en heeft een goed gevoel voor humor. Zeker weten! IK!

Wat haar parten speelt, geldt zo wat voor alle zwarten: de vleselijke kleur zwart
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding

Niks beter dan een Big Mac en een Coca Cola na een zware dag protesteren tegen het kapitalisme.

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; Arthur van Amerongen)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door Pilgrim »

Wilders tegen pedante Klaver: ‘Waarom biedt u geen excuses aan voor de 100 miljoen doden door communisme’

Door Bart Reijmerink, 1 juli 2020

Afbeelding

Terwijl veel partijen de mond vol hebben over racisme probeert Geert Wilders de immer hypocriete Klaver een veeg uit de pan te geven. GroenLinks vindt haar oorsprong onder andere bij een communistische partij. Een partij die altijd doodleuk regimes heeft gesteund die miljoenen levens hebben gekost. Nu men loopt te pleiten voor slavernij-excuses, kunnen de saloncommunisten direct hun excuses aanbieden voor deze misstappen in het verleden.

[Zie video op de site.]

Klaver wil geen excuses aanbieden voor de tal van foute levenskeuzes die Paul ‘Pol Pot’ Rosenmöller heeft gemaakt. Weten we dat ook weer.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2020 ... ommunisme/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door hans van de mortel »

Ik ben nog niemand tegengekomen die ook maar enige sympathie kan opbrengen voor deze politieke zelfgenoegzame drol in het kwadraat.

En dan te bedenken dat ik graag mijn mond voorbij praat op de voetbalclub wanneer de gelegenheid zich voordoet. De meeste verstandige mensen hebben deze politieke charlatan al lang door. Nog los van het feit dat deze Rood linkse club allerlei ziektes met zich meedraagt van het verleden dat nog niet is afgeworpen. Gelet op de positie van de meest verwerpelijke enge persoon van GroenLinks Paul Rosenmöller, die nota bene de Rood linkse club dient als voorzitter van zijn partij in de Eerste Kamer, mag gesteld worden dat bij mensen die zich vereenzelvigen met GroenLinks een steekje los zit.

Minstens anderhalve meter afstand is geboden.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door hans van de mortel »

Het communisme is sinds de val van de Muur nog veel gevaarlijker geworden. Links probeert niet meer met revoluties en wapens aan de macht te komen, maar via verkiezingen. Door infiltratie in vooral de culturele instituties proberen cultuur-marxisten de mentaliteit klaar te stomen voor de komst van niet alleen een nationaal, maar een wereldomspannend communisme.
Wilt u meer over dit onderwerp weten? Neem dan contact op met het secretariaat van GroenLinks.

Ook kunt u van alles en nog wat vinden over de reputatie en ontstaansgeschiedenis van GroenLinks op internet via Google. Zoekt u voor de aardigheid van de waarheid ook eens op Paul Rosenmöller, het super rijkeluiszoontje die door waanzin gedreven genocide-moordenaar Pol Pot de hemel in prees en van geen wijken wilde weten waar het ging om zoveel mogelijk veren in de kont van deze historische massamoordenaar te steken.

De fuik van GroenLinks waar bijna heel Nederland intrapt wanneer men zich een mening over GroenLinks vormt is dat men niet weet dat het om een door een marxistische visie gedreven Nederlandse quasi 'fatsoenlijke' met behulp van de democratie tot stand gekomen politieke partij gaat.

Mijn conclusie is dan ook dat mevrouw Halsema bewust bij haar volle verstand uit de politieke rails is gevlogen en als persoon daarom niet deugt. Uiteraard net zo min als die engerd en liefhebber van genocide Paultje Rosenmöller. Vanzelfsprekend zijn dit soort lieden niet geschikt als burgemeester. Echte vaderlandsliefde gebiedt meer dan anderhalve meter afstand in acht te nemen tot de marxisten van GroenLinks. Zij dienen uit het zicht van de beschaving verwijderd te worden. Hun aanwezigheid vormt een gevaar voor de democratische orde en de vrijheid van meningsuiting.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door Pilgrim »

HYPOCRIETE LAFBEKKEN!

Afbeelding

Partij voor de Dieren klaagt over schapen die in de zon staan en geen schaduw hebben. Maar toen hun keel werd doorgesneden, hoorde je ze niet.

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; “Renee”)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door Pilgrim »

Linkse hypocrisie...

Afbeelding

Het hele land wordt geteisterd door rellende Democraten en Joe Biden zit ergens ingebalsemd in een kelder.

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; James Woods)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door Pilgrim »

PvdA-hypocriet!

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door Pilgrim »

De hypocrisie van Nike...

Afbeelding

Deze vrouw krijgt 20 cent per uur om in een Chinese fabriek te werken, zodat Nike miljoenen dollars aan deze mannen kan betalen om jou een preek te geven over onderdrukking.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door King George »

Transitieprofessor Jan Rotmans krijgt eigen huis niet gasvrij

Door EDWIN TIMMER

08 sep. 2020 in BINNENLAND


Afbeelding
Hoogleraar Transitiekunde Jan Rotmans Ⓒ RIAS IMMINK

AMSTERDAM - Klimaatwetenschapper Jan Rotmans kan niet van het gas af. Die ontboezeming deed de fameuze transitieprofessor dinsdagavond tijdens een expertmeeting met de gemeenteraad van Amsterdam.

Ondanks torenhoge investeringen die Rotmans al heeft gedaan in zijn oude huis om het bijvoorbeeld beter te isoleren, lukt het hem niet de klimaatgevaarlijke gaskraan dicht te draaien. „Ik heb er al voor honderdduizend euro aan verspijkerd. De beste experts van Nederland zijn langs geweest. Maar ik krijg mijn woning niet aardgasvrij”, aldus Rotmans.

Hele wijken van het aardgas af

De situatie is opmerkelijk omdat de professor van de Erasmus universiteit juist als adviseur betrokken is bij experimenten om hele wijken van het aardgas te krijgen. Hij steekt zijn tijd en energie al jaren in het tot stand brengen van een energietransitie in Nederland, om zo alle fossiele brandstoffen uit te faseren.

"Dat GroenLinks-fractie juist daar wil beginnen met het aardgasvrij maken van de stad is absurd"

Kevin Kreuger, Amsterdamse FvD-raadslid, kijkt niet op van Rotmans’ getuigenis. „Dit is precies dezelfde situatie die geldt voor de hele Amsterdamse grachtengordel. Het zijn historische panden die met geen mogelijkheid geschikt zijn te maken voor een warmtepomp. Dat de GroenLinks-fractie juist daar wil beginnen met het aardgasvrij maken van de stad is absurd. Als je het al zou willen, moet je die oude huizen als laatste aanpakken.”

Boerderij Ed Nijpels

Dat uitgerekend Rotmans voor een gerieflijk warm huis voorlopig is aangewezen op aardgas doet een beetje denken aan de boerderij van klimaatcoryfee Ed Nijpels. Toen de voorzitter van de klimaattafels – bekend om uitspraken als ’energiebesparen is een feest voor de portemonnee’ - zijn Friese woonstulp te koop zette, bleek dat het monumentale optrekje energielabel G droeg: het label voor de slechtst mogelijke isolatie.


De Telegraaf
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door Pilgrim »

Grappig links

Geplaatst op 14 september 2020

Afbeelding

Een vriendje van een vriendje wordt niet bestraft, maar komt er vanaf met een niet eens uitgesproken ‘sorry’, maar enkel de intentie dat hij in het openbaar spijt betuigt. Logisch toch, als je ziet wat de baas van het corruptewezen bij het Openbaar Ministerie van Onrecht zelf doet.

Alle a-socialen die zonder mondkapjes de anderhalve meter grens durven te negeren, krijgen via hem een zware boete opgelegd en een daarbij horend strafblad. Natuurlijk geldt dat niet voor een soort vriendinnetje uit het kennissenclubje van de grote ‘schoolmeester’ zelf als hij iedereen de maat neemt en de les leest.


Nee, dat arme schaap heeft een uitzonderingspositie en mocht samen met, naar haar zeggen, enkele duizenden racisten samengepakt op de Dam de mening uiten zonder mondkapje op en te dicht opeen gepakt, dat zwarte mensen meer waard zijn dan gele, rode, pimpelpaarse met sterretjes of zeker weten die akelige witjes.

Adel verplicht niet, denk ik dan maar of zoiets, ook als ik later zie en hoor hoe de grote ‘roerganger’ zelf omging met zijn eigen bepaling en tevens zijn genodigden bij zijn huwelijksvoltrekking. Met zijn allen op een kluitje zonder mondkapjes staan pakweg dus twintig misdadigers in spe bij elkaar, maar welke BOA durfde daar zijn of haar fikken aan te branden, dus keken ze massaal de andere kant op.

Na te zijn betrapt door een akelige fotograaf moest de ‘schoolmeester’ uiteindelijk, na eerst een potje huilen en ontkennen zoals ieder goedgeaarde crimineel altijd in eerste instantie doet, toegeven dat hij zijn eigen regeltjes had overtreden en dat hij dus eigenlijk op z’n minst ook een stinkende asociaal is. Maar dat laatste kan natuurlijk niet, dus...

Met een groots gebaar betaalde de dus net geen crimineel belastingaftrekbaar twee keer de boete als gift aan het Rode ‘Help de Asielzoekers’ Kruis. Mooi toch, nietwaar. Hoewel, al die anderen, die uitgenodigde visite? Had hij daarvoor ook niet belastingaftrekbaar moeten betalen? Hij had hen in de positie gebracht waarin zij daar als criminelen in spe ofwel a-socialen op de foto stonden afgebeeld. Dus verantwoording meneer ‘schoolmeester’, ooit van gehoord?

Wel aangetekend hierbij is dat de boete nu is verlaagd, zodat het strafblad hierdoor verdwijnt. Hoe zou dat zo zijn gekomen? Wel moet van te voren rekening worden gehouden dat de boete op Ruttiaanse wijze straks weer even hoog kan zijn als de commotie rondom de grote ‘roerganger’ is geluwd en onder het tapijt verdwenen.

Evenals ik straks als Akwasi mij, omdat ik mij voor het eerst in mijn leven zwart ga laten schminken om bij hem voor de deur te gaan staan, een forse trap in mijn gezicht geeft, waardoor ik mij daarna vast en zeker voor een zeer ‘onpartijdige’ officier van justitie moet verantwoorden na te zijn aangeklaagd wegens uitlokking van een goede burgerman, die het niet kon helpen dat hij, door mij getergd, naar mij uithaalde en mij een gecompliceerde kaakbreuk veroorzaakte.

Ik ben daar geheel en al zelf schuldig aan, zo zal deze heel onpartijdige officier van Justitie vinden en mij veroordelen tot het betalen van een boete ter genoegdoening aan de zeer respectabele heer Akwasi die, door mij gedwongen, wel geweld tegen mij moest gebruiken, waarvoor ik hem ook nog mijn excuses moet aanbieden.

Klinkt allemaal heel erg logisch toch voor een bananenmonarchie waar een linkse trol stelt dat democratie helemaal niet inhoudt dat alle meningen gehoord moeten worden. Tja... Dat links toch, eigenlijk is het heel erg grappig!

Door: “bozeoudeman”

https://ejbron.wordpress.com/2020/09/14/grappig-links/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door Pilgrim »

LINKSE HYPOCRISIE...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door Pilgrim »

Amerikaanse linkse prioriteiten...

Afbeelding

Adelaarsei: illegaal om te vernietigen! Geldboete tot $ 250.000,- en tot 2 jaar gevangenisstraf.

Mens: legaal om te doden om welke reden dan ook! Belastinggeld financiert abortusverleners.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door Pilgrim »

WAAR ZIJN JULLIE NU???!!!

Afbeelding

Lees hier: “Bloedbad in Mozambique
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door Mahalingam »

Wel, de NRC maakt er melding van maar ze zijn niet overtuigd van de waarheid:
‘Meer dan vijftig mensen onthoofd in noorden Mozambique’
[...] In Muatide zouden tientallen mensen zijn onthoofd op een voetbalveld[...]
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/11/09/me ... e-a4019404
Vrouwenroof? het kan bijna niet waar zijn:
"Er zouden ook meerdere vrouwen ontvoerd zijn. ".
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door Pilgrim »

Het recht van links

Geplaatst op 16 november 2020

Afbeelding

Het moet ophouden, en wel onmiddellijk. Het is niet te accepteren, niet goed te praten wanneer rechtse demonstranten de linkse demonstratiepraktijken overnemen. Dat is schandelijk, daar zijn geen woorden voor. Dit moet stoppen, en wel nu. Het is te gek voor woorden dat al die rechtse Trump-aanhangers de straten van Washington innemen en daar uren rondlopen met vaandels, vlaggen en met borden pro-Trump en ook nog eens dat soort onaangename leuzen scanderen. Dat hoort niet in een nette linkse totalitaire samenleving.

Het kan en mag niet geaccepteerd worden dat rechtse demonstranten aan de deur verschijnen van een gerespecteerde Zwarte Pieten jager om hem uit te dagen om die trap in hun gezicht van hem te krijgen die hij heeft beloofd te zullen geven aan iedere Zwarte Piet die hij ziet.

Het kan gewoon niet als normaal worden beschouwd dat een keurige robotpoliticus, die mensen hun bedrijf kapot wenst te maken, zonder enige consideratie thuis wordt bezocht om eens uitleg te geven over de weinige empathie die deze robot bezit.

Het is niet meer dan vanzelfsprekend dat alle linkse partijen onmiddellijk hun walging en afkeur uitspreken over deze miezerige mensen die de gebruikelijke linkse intimidatiepraktijken overnemen.

Het is het alleenrecht van links om mensen die het niet met hen eens zijn thuis te bezoeken, hun ruiten in te kegelen, hun auto in de fik te steken, hun huisdieren en kinderen te bedreigen, brandbommen naar binnen te gooien, hun huis op te blazen of hen op z’n minst met stronttaarten te bekogelen en meer van dit soort ludieke zaken.

Door: “bozeoudeman”

https://ejbron.wordpress.com/2020/11/16 ... van-links/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door Mahalingam »

In het verleden heeft links een verkeerde afslag genomen. En blijft nog steeds die weg volgen.
55+ organisaties in hallucinant gezamenlijk statement vierkant achter Moslimbroederschap

En zo luidt "de klimaatbeweging" een nieuw hoofdstuk in.

Zonder het echt door te hebben neemt de klimaatbeweging hier nu definitief de meest onmogelijke heuvel van hun intersectionele agenda: de alliantie tussen de politieke islam enerzijds en progressieve idealen wat betreft homoseksualiteit en feminisme anderzijds. Die alliantie is in essentie onmogelijk, maar daar komen ze later nog wel achter.

Dan nu even over dat gezamenlijke statement, dat naast alle onderstaande partijen ook werd ondertekend door bijvoorbeeld FNV Schoonmaak, Free West Papua Campaign Nederland, Fossil Free Feminists, Queers4Climate en Wij Blijven Hier! De teller staat nu op 57 organisaties and counting. En natuurlijk leest het weer als De Speld:

"De campagne tegen Bouchallikht is niet gestoeld op standpunten van haar zelf, maar bestaat geheel uit guilty (sic) by association. (...) De dynamiek hierachter is steevast hetzelfde: een rechtsradicale ‘speurneus’ doet aantijgingen aan het adres van een links persoon, dit wordt vervolgens groter gemaakt op social media door een netwerk van extreemrechtse media, politici en trollen en komt vervolgens ook bij gevestigde media terecht. (...) Zo noemde de NOS in haar artikel over Bouchallikht, Carel Brendel, die een lange staat van dienst heeft als het gaat om het bedenken van islamofobe complottheorieën, een ‘publicist’.

(...) Op deze manier probeert extreemrechts linkse activisten, mensen van kleur, vrouwen en moslims te intimideren en monddood te maken. Wij schrijven deze verklaring omdat we ons realiseren dat als wij nu niet zij-aan-zij staan met de slachtoffers van dit soort campagnes, wij straks zelf aan de beurt zullen zijn. Solidariteit is altijd een van de kernwaardes van de progressieve beweging geweest. Het is ook de enige manier waarop we de strijd tegen de klimaatcrisis en racisme aan kunnen gaan."

Ten eerste, stel clochards. Handen af van Carel Brendel. Die man is zo mogelijk de meest onderlegde en gematigde onderzoeker in het hele vakgebied, en neemt consistent afstand van racisten. Jullie beschrijving grenst aan smaad.

Alweer geen inhoudelijke reactie, dus hier alweer in de herhaling
Ten tweede gaan jullie dus ALWEER in werkelijk niets inhoudelijk in op de enige aantijging die er tegen Kauthar ligt:

Kauthar had in 2016 en 2017 bestuursfuncties bij FEMYSO en is momenteel vice-voorzitter en Head of Member Organisation Relations van FEMYSO. Volgens talloze rapporten (hier en hier) van Europese ministeries, veiligheidsdiensten, universiteiten, ex-Moslimbroederschapleden en verdomme de Moslimbroederschap ZELF, is FEMYSO de Europese jeugdtak van de Moslimbroederschap.

Kauthar en FEMYSO ontkennen die banden, maar exact die ontkenning is volgens de bovengenoemde rapporten onderdeel van de Moslimbroederschap-methode. Daarbij bezong Kauthar zelf twee maanden geleden in een webinar nog de "nauwe banden" tussen FEMYSO en unaniem erkende Britse Moslimbroeder-studententak FOSIS: "There is this history with FEMYSO as well. (...) There are nice and strong relationships between FEMYSO and FOSIS. (...) I know FOSIS is way older, so in that sense you are a big sister or brother."

Het maakt niet uit hoeveel organisaties de bovenstaande verklaring ondertekenen. Kauthars prominente positie bij FEMYSO gaat véél verder dan slechts "guilt by association", en dan laten we keurig buiten beschouwing dat ze de dochter is van de oprichter van de Moslimbroederschap in Nederland, want daar kan ze inderdaad niets aan doen.
https://www.geenstijl.nl/5156411/55-org ... ederschap/
AfbeeldingAfbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door sjun »

Kijk eens aan, gesubsidieerd Nederland is weer ruim present. Daarnaast lijkt er ruimte te komen voor een daadwerkelijk werknemersbelangenbehartigende vakbond als ik deze lijst zie. Eentje die zich minder met islambevordering, abberatie en klimaathoaxes en meer met arbeidsomstandigheden bezig houdt.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door Mahalingam »

Ze twitterde dit:
Kauthar Bouchallikht
@Kauthar_
·
12 Nov
Het doet me pijn om hierop te moeten reageren, maar ik wist dat dit soort verdachtmakingen zouden gebeuren toen ik me kandideerde voor GroenLinks.

Elke keer weer dezelfde tactiek: guilty by association. Dus expliciet voor iedereen die het zich afvraagt:
Kauthar Bouchallikht
@Kauthar_
·
12 Nov
Ik hoor niet bij de Moslimbroederschap of wat dan ook. Ik zit bij GroenLinks. En ik ben ontzettend trots op mijn voordracht voor plek 9 van de kamerlijst.

FEMYSO heeft deze valse beschuldigingen al vaker naar de prullenbak verwezen. https://femyso.org/femyso-respond
https://twitter.com/Kauthar_/status/132 ... 23427?s=20

In de bovenstaande tweet ontkent ze alleen haar formele lidmaatschap van een organisatie waarin formeel lidmaatschap in eerste instantie al niet echt bestaat.

Maar wat lees ik nu bij:
https://www.groenlinks.nl/nieuws/groenl ... uchallikht
[...]Haar bestuursfunctie bij FEMYSO was bekend bij de kandidatencommissie van GroenLinks en staat ook gewoon op haar cv en website.
[...]
Kauthar Bouchallikht: “Voor eens en voor altijd: ik ben geen lid van de moslimbroederschap en heb niets met hun gedachtegoed. Ik sta voor vrijheid en democratie en tegen uitsluiting en onderdrukking. En ik sta helemaal achter het programma van GroenLinks. Net als alle andere kandidaten op onze lijst. Zullen we het dan nu hebben over hoe we Nederland samen eerlijker, socialer en groener gaan maken?”
Hoe geloofwaardig is het dat Kauthar "niets heeft met het gedachtegoed" van de Moslimbroederschap? Als dat echt waar is dan zal ze wel van haar familie en clan de wind van voren krijgen. Uittreding uit die bende wordt meestal gevolgd door doodsbedreigingen.
De Ikhwan is niet zo van het koppensnellen. Dat laten ze aan anderen over.

En dat misleidende:
"Haar bestuursfunctie bij FEMYSO was bekend bij de kandidatencommissie van GroenLinks en staat ook gewoon op haar cv en website." moet je lezen als "haar cv en haar website." Niet de website van Gr. Links.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door King George »

Mahalingam schreef:
vr nov 20, 2020 12:51 pm
In het verleden heeft links een verkeerde afslag genomen. En blijft nog steeds die weg volgen.
55+ organisaties in hallucinant gezamenlijk statement vierkant achter Moslimbroederschap

En zo luidt "de klimaatbeweging" een nieuw hoofdstuk in.

Zonder het echt door te hebben neemt de klimaatbeweging hier nu definitief de meest onmogelijke heuvel van hun intersectionele agenda: de alliantie tussen de politieke islam enerzijds en progressieve idealen wat betreft homoseksualiteit en feminisme anderzijds. Die alliantie is in essentie onmogelijk, maar daar komen ze later nog wel achter.

Dan nu even over dat gezamenlijke statement, dat naast alle onderstaande partijen ook werd ondertekend door bijvoorbeeld FNV Schoonmaak, Free West Papua Campaign Nederland, Fossil Free Feminists, Queers4Climate en Wij Blijven Hier! De teller staat nu op 57 organisaties and counting. En natuurlijk leest het weer als De Speld:

"De campagne tegen Bouchallikht is niet gestoeld op standpunten van haar zelf, maar bestaat geheel uit guilty (sic) by association. (...) De dynamiek hierachter is steevast hetzelfde: een rechtsradicale ‘speurneus’ doet aantijgingen aan het adres van een links persoon, dit wordt vervolgens groter gemaakt op social media door een netwerk van extreemrechtse media, politici en trollen en komt vervolgens ook bij gevestigde media terecht. (...) Zo noemde de NOS in haar artikel over Bouchallikht, Carel Brendel, die een lange staat van dienst heeft als het gaat om het bedenken van islamofobe complottheorieën, een ‘publicist’.

(...) Op deze manier probeert extreemrechts linkse activisten, mensen van kleur, vrouwen en moslims te intimideren en monddood te maken. Wij schrijven deze verklaring omdat we ons realiseren dat als wij nu niet zij-aan-zij staan met de slachtoffers van dit soort campagnes, wij straks zelf aan de beurt zullen zijn. Solidariteit is altijd een van de kernwaardes van de progressieve beweging geweest. Het is ook de enige manier waarop we de strijd tegen de klimaatcrisis en racisme aan kunnen gaan."

Ten eerste, stel clochards. Handen af van Carel Brendel. Die man is zo mogelijk de meest onderlegde en gematigde onderzoeker in het hele vakgebied, en neemt consistent afstand van racisten. Jullie beschrijving grenst aan smaad.

Alweer geen inhoudelijke reactie, dus hier alweer in de herhaling
Ten tweede gaan jullie dus ALWEER in werkelijk niets inhoudelijk in op de enige aantijging die er tegen Kauthar ligt:

Kauthar had in 2016 en 2017 bestuursfuncties bij FEMYSO en is momenteel vice-voorzitter en Head of Member Organisation Relations van FEMYSO. Volgens talloze rapporten (hier en hier) van Europese ministeries, veiligheidsdiensten, universiteiten, ex-Moslimbroederschapleden en verdomme de Moslimbroederschap ZELF, is FEMYSO de Europese jeugdtak van de Moslimbroederschap.

Kauthar en FEMYSO ontkennen die banden, maar exact die ontkenning is volgens de bovengenoemde rapporten onderdeel van de Moslimbroederschap-methode. Daarbij bezong Kauthar zelf twee maanden geleden in een webinar nog de "nauwe banden" tussen FEMYSO en unaniem erkende Britse Moslimbroeder-studententak FOSIS: "There is this history with FEMYSO as well. (...) There are nice and strong relationships between FEMYSO and FOSIS. (...) I know FOSIS is way older, so in that sense you are a big sister or brother."

Het maakt niet uit hoeveel organisaties de bovenstaande verklaring ondertekenen. Kauthars prominente positie bij FEMYSO gaat véél verder dan slechts "guilt by association", en dan laten we keurig buiten beschouwing dat ze de dochter is van de oprichter van de Moslimbroederschap in Nederland, want daar kan ze inderdaad niets aan doen.
https://www.geenstijl.nl/5156411/55-org ... ederschap/
AfbeeldingAfbeelding

Follow the money! Volg de subsidiestromen! En wie zien we daar in het lijstje van subsidieslurpers staan? Juist ja, FEMYSO o.a. Bedenkt dat de EU dit subsidieert!




Afbeelding
Foto: Elagamytarek CC BY-SA 4.0

‘Enorm schandaal’: EU betaalt Moslimbroederschap €36,5 MILJOEN om ‘Europa te onderwerpen’

in Buitenland 6 augustus 2020 19:00 21 Reacties

De EU heeft 36,5 miljoen euro overgemaakt naar groepen die banden hebben met de Moslimbroederschap en die Europa willen islamiseren, zo heeft de fractie Identiteit en Democratie in het Europees Parlement onthuld. Daar kan minister Kaag (D66) nog een puntje aan zuigen.

Onder andere Egypte, Rusland, de Verenigde Staten en Saoedi-Arabië zien de Moslimbroederschap als terroristische organisatie.

“De EU financiert met onze belastingeuro’s organisaties die nauwe banden hebben met extremistische, terroristische organisaties zoals de Moslimbroederschap,” zei Joachim Kuhs, lid van de budgetcommissie van het Europees Parlement. “Dit is een enorm schandaal en moet per direct worden gestopt.”

Het geld ging onder meer naar het European Network against Racism, waar onder andere de Forum of European Muslim Youth & Student Organizations (FEMYSO) bij aangesloten zijn. FEMYSO is in 2015 gelinkt aan de Moslimbroederschap.

Shariastaat

De EU gaf ook miljoenen aan Islamic Relief, een andere groep die banden heeft met de Moslimbroederschap. In Israël en de Verenigde Arabische Emiraten staat Islamic Relief te boek als terreurorganisatie omdat de club ook banden met Hamas zou hebben.

Er ging daarnaast geld naar Muslim Aid, waar de Britse overheid tot 2015 geld in stopte tot bleek dat ook deze groep banden heeft met de Moslimbroederschap. Muslim Aid is nauw verbonden met het extremistische Islamic Forum of Europe, dat in Europa een shariastaat wil.

JULLIE geld

Europarlementariër Nicolas Bay zei dat er tussen 2014 en 2019 in totaal 36.523.142 euro vanuit de EU-kas naar radicale islamitische ngo’s is gegaan die terrorisme en de sharia steunen.

“Het is JULLIE geld, 36,5 miljoen euro, dat – met de zegen van Brussel – de politieke islam of netwerken dicht bij het jihadisme in staat stelt om hun ideeën te verspreiden, hun netwerken uit te breiden en hun greep op jullie samenleving te verstevigen. De Europese Commissie financiert groepen die Europa willen onderwerpen. Dit is onacceptabel,” zei Bay.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door Mahalingam »

Als u 1 docu over Moslimbroederschap Europa kijkt, dan deze Noors-Iraakse uit 2010

Want dit is de reden dat we druk zullen blijven zetten op GroenLinks-kandidaat #9 Kauthar Bouchallikht (dossier).

Kauthar is vice-president en Head of Member Organisation Relations bij FEMYSO. FEMYSO is volgens talloze rapporten (hier en hier) echt gewoon de jeugdtak van de Europese Moslimbroederschap. Kauthar en FEMYSO zelf ontkennen dat, maar exact die ontkenning is volgens al die rapporten onderdeel van de Moslimbroederschap-methode.

Maar vandaag dus even aandacht voor de bovenstaande documentaire uit 2010 door Iraakse immigrant Walid al-Kubaisi (wiki) te Noorwegen: "Freedom, equality and the Muslim Brotherhood". Van al het beeldmateriaal dat we kennen, is deze docu het meest invoelend, persoonlijk, eerlijk en compleet. Een paar belangwekkende screenshots onderstaand en na de breek.

De rode draad wordt het best samengevat door een ex-lid dat destijds met de dood bedreigd werd wegens het verlaten van de Britse Moslimbroederschap (wiens studententak FOSIS Kauthar twee maanden geleden nog enthousiast bezong): "They know they cannot use force to overthrow the West, so they use deceit."

Al misleidend het maatschappelijke middenveld bemannen, dat is wat de Moslimbroederschap doet. Not on our watch.
Met video: https://www.geenstijl.nl/5156392/als-u- ... -uit-2010/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Linkse/Groene hypocrisie

Bericht door Mahalingam »

GroenLinks bracht NIDA voort en wil nu politieke islam in de Kamer

GroenLinks, de partij waaruit NIDA voortkwam, zet met Kauthar Bouchallikht iemand op de kandidatenlijst die leidinggaf aan de jongerentak van de Moslimbroederschap. Afshin Ellian vindt het verbijsterend dat de partij van Jesse Klaver zijn progressieve idealen denkt te kunnen verzoenen met de politieke islam.

Links is vergevingsgezind, althans voor zichzelf. In 1998 wilde Links verhinderen dat VVD’er Hans van Baalen Tweede Kamerlid werd, omdat hij op zijn zestiende een brief zou hebben geschreven aan Joop Glimmerveen van de extreem-rechtse club Nederlandse Volksunie. Publicatie van de brief in weekblad Vrij Nederland leidde tot de oprichting van een onderzoekscommissie met Jim Polak (VVD), Jan Vis (D66) en Aad Kosto (PvdA).

Koesterde Hans van Baalen neonazi-sympathie?

Deze gewichtige commissie moest uitzoeken of Hans van Baalen op zijn zestiende een sympathiserende brief had geschreven aan Glimmerveen. Dit was niet het geval. Ook moest ze vaststellen of hij in zijn studententijd sympathie koesterde voor neonazi’s. Niets daarvan bleek waar te zijn. Een jaar later kreeg Van Baalen eerherstel. Pas toen mocht hij Kamerlid worden.
Waarom zou je het levensverloop van een minderjarige onderzoeken? Die vraag heeft niemand aan de linkse inquisitie gesteld.

Van Baalen ontpopte zich als een buitengewone vriend van Israël en de Joodse gemeenschap. Bovendien was hij zeer kritisch over PVV-leider Geert Wilders. U leest het goed: hij werd de meest geliefde VVD’er bij de linkse media, omdat hij zich tegen Wilders keerde. Zo ziet dus de linkse moraal eruit: wie de vijand van mijn vijanden is, deugt!

Dit keer wordt er geen onderzoekscommissie ingesteld voor kandidaat-Kamerlid namens GroenLinks Kauthar Bouchallikht.
Volgens Duitse autoriteiten is FEMYSO kweekvijver Moslimbroederschap

De media presenteerden haar aanvankelijk als klimaatactivist. Bouchallikht deelt de fanatieke ideeën over de ‘moedernatuur’ en ‘moederreligie’. Onderzoeksjournalist Carel Brendel berichtte over haar vicevoorzitterschap van FEMYSO, gevestigd in Brussel. Volgens Brendel is FEMYSO een parapluorganisatie van 33 islamitische jongerenclubs uit twintig Europese landen. Ook wordt FEMYSO beschouwd als de jongerentak van de Moslimbroederschap.

De Telegraaf schrijft over FEMYSO dat de Duitse inlichtingendiensten spreken van een ‘dubbele strategie, waarbij sprake is van beïnvloeding van instellingen door Moslimbroeders, zonder dat dit direct herleidbaar is. Volgens de autoriteiten in de deelstaat Baden-Württemberg fungeert FEMYSO als kweekvijver voor leidinggevende posities in de Europese Moslimbroederschap’.

Nog steeds is er geen onderzoekscommissie opgericht waarin, naar het model van de Van Baalen-commissie, ook leden van andere politieke partijen zitting hebben. Bouchallikht gaf een jaar geleden tijdens een tweedaags kamp workshops namens FEMYSO aan de studentenafdeling van de Turkse fundamentalistische organisatie Milli Görüs. Andere sprekers waren volgens De Telegraaf een politicus van de islamitische partij NIDA en een geschiedenisdocent van het islamitische Cornelius Haga Lyceum. Wat een gezelschap!

Hoe reageert GroenLinks-leider Jesse Klaver op deze feiten, die niet op een zestienjarige betrekking hebben, maar op iemand die tien jaar ouder is? ‘Een heel slecht idee om daar training te geven,’ zei hij tegen de NOS. O, wat zijn ze in de linkse kringen toch lief voor elkaar.
https://www.ewmagazine.nl/opinie/opinie ... ign=buffer
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie