Antisemitisme anno tegenwoordig

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De god van de joden is de god die islam predikt!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dat de daders als Noord-Afrikanen volgelingen van de criminele moordzuchtige mohammedaan Mohammed zijn, staat er niet bij. Maar dat is wel duidelijk, toch? Of discrimineer ik nu?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Mahalingam »

Het gaat niet om het product, het gaat om de intentie van de makers.
En Leon de Winter staat voor de linksen aan de verkeerde kant van de fatsoensstreep. Dus schrijft Afshin Ellian :
Open brief aan de directeur van het Anne Frank Huis
Geachte Ronald Leopold,

Ik heb gemerkt dat er enige commotie is ontstaan over het toneelstuk Anne dat binnenkort in première gaat. U bent als directeur van de Anne Frank Stichting de drijvende kracht achter de commotie.

Dat spijt mij bijzonder. Het stuk is door mijn vrienden Jessica Durlacher en Leon de Winter met bloed, zweet en tranen geschreven, en het verdient geen 'commotie'.

Al googelend ontdekte ik dat uw Stichting indertijd een zeer platte commerciële bewerking - namelijk de Spaanse musical die in 2008 in Madrid werd opgevoerd - volop steunde. Het Anne Frank Fonds in Bazel, opgericht door Annes vader Otto Frank nadat hij zich niet meer kon identificeren met uw stichting, was fel gekant tegen een musical en is dat nog steeds.[...]
Het is niet aan de Stichting, die in feite niet meer is dan de beheerder van een huiveringwekkend pand, om dwars te liggen. De familie heeft de eerste rechten.
http://www.elsevier.nl/Nederland/blogs/ ... -1503509W/
Er wordt tegen een toneelstuk gefulmineerd terwijl niemand de inhoud kent maar dat hoeft ook niet want de makers zijn foute lieden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Ariel »

Dit soort stickers zie je op een Nederlands station anno 2014, aan de vooravond van 4 mei. :thinking:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door King George »

JHK staat voor?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Ariel »

King George schreef:JHK staat voor?
Ik heb het opgezocht... :shock: Ik vermoed dat ze met Joden Ajaxieden bedoelen?

JHK ( joden hebben kanker) is een vrij bekende uitdrukking onder Feyenoorders,
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Pilgrim »

Joden blijven pispaaltje, ook in Europa

Geplaatst door Herman Meijer op 29 april, 2014

Eng!
Het blijft een bijzonder fenomeen. Al eeuwen is er op deze aardbol veel antisemitisme. Het lijkt iets te zijn van alle plaatsen en alle tijden. Hoe komt het dat zo'n, relatief, klein volk zoveel agressie, kwaad, geweld en ellende over zich heen krijgt? Wat maakt Joden tot een eeuwig mikpunt? Vragen waar ik niet uitkom.

Hoe komt het dat antisemitisme na tweeduizend jaar beschaving nog steeds bestaat. Een ieder op de wereld kan in Auschwitz zien hoe het kan aflopen met jodenhaat. Nog geen 70 jaar geleden!

Oekraïne
De afgelopen tijd is Oekraïne veel in het nieuws. Dat de Pro-Russische demonstranten antisemitistische trekjes hebben, was veel te lezen in de media. Dat is zorgelijk! In Oekraïne wonen nog steeds veel Joden. Aan de andere kant, zo blijkt uit een rapport, dat ook de nationalisten niet al te grote jodenvrienden zijn. Ook zij maken zich schuldig aan antisemitisme. Ironisch vervolgens dat beide partijen de andere partij verwijten anti-joods te zijn. Joodse mensen zijn in Oekraïne een speelbal geworden.

Opmerkelijk genoeg is Oekraïne echter niet het Europese land met de meeste antisemitische incidenten. Daarvoor kunnen we veel dichter bij huis blijven. Slechts enkele uren rijden van Nederland, Frankrijk.

Het hoogste aantal antisemitische incidenten deed zich in Frankrijk voor: 116. Meer dan een derde van de aanvallen was direct tegen mensen gericht, aldus het rapport. Maar ook het verbieden van rituele slacht en het opvoeren van antisemitische conferences wijzen volgens het Kantor Centrum op het groeiende antisemitisme in Europa.

Pispaal
Zo'n 40 procent van alle racistische aanvallen in Europa is gericht op Joden. Daarmee zijn zij de meest getroffen minderheid in Europa. Wederom schokkende cijfers! Wat doen Joden mis? Wat voedt deze haat? Wat maakt de Joden een eeuwig pispaaltje? Is er nog wel toekomst voor Joden in Europa? Niet voor niets emigreren nog steeds Joden uit Europa naar Israël. Het gevoel van onveiligheid blijft namelijk groeien.

Reden voor de SGP in de Tweede Kamer om de noodklok te luiden.

Naar aanleiding van het rapport heeft SGP-Kamerlid Dijkgraaf dinsdagmorgen schriftelijke vragen aan minister van Buitenlandse Zaken Timmermans gesteld. De SGP wil van de bewindsman niet alleen weten hoe hij de uitkomsten van de studie van het Kantor Centrum beoordeelt, maar vraagt Timmermans ook welke concrete mogelijkheden hij heeft om de gepresenteerde studie naar antisemitisme te agenderen in een van de overleggen met Europese collega’s.

Wonen over een paar jaar bijna alle Joden ter wereld in Israël? Het zou maar zo kunnen. Op een klein stukje land, omringt door een dreigende Arabische wereld. We leven in een knettergekke wereld. Joden weten daar alles van. Helaas!

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/ ... eSIU.email
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Pilgrim »

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Ariel »

Bah!!!!! Antisemitisch tuig doet dorp huiveren

Afbeelding
Vandalen hebben de bewoners van het dorpje Velserbroek (Noord-Holland) koude rillingen bezorgd. Het nog onbekend tuig heeft in de nacht van zaterdag op zondag antisemitische teksten en tekens aangebracht op een campagneposter van theatervoorstelling ANNE, over het leven van het joodse oorlogsslachtoffer Anne Frank.

Hakenkruisen, jodensterren en antisemitische leuzen zijn met graffiti in het bushokje gespoten. Wie daarvoor verantwoordelijk is, weet de politie niet. De graffiti is razendsnel weggehaald door agenten en omstanders.
Als je naar deze foto kijkt, is het net of deze mensen de boel onderkliederen, maar nee dus. Ze verwijderen de hakenkruisen.
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Pilgrim »

Merkwaardig dat bij dit soort incidenten die hakenkruisen bijna iedere keer verkeerd om staan. Ook hier weer. Zou het misschien iets te maken hebben dat het Arabische schrift van rechts naar links gaat i.p.v. andersom zoals bij ons Latijnse schrift. :thinking:

Ik speculeer maar wat hoor... :wink2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
Ik speculeer maar wat hoor... :wink2:
Ik moest daar ook aan denken. Misschien moeten wij de "vandalen" maar eens leren hoe de swastika er uit ziet.
http://www.verzetsmuseum.org/uploads/ar ... ka_370.jpg

En verder Pilgrim, van een kind van volle neef en nicht kan je niet verwachten dat ze supper slim zijn. :no1:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Marieke »

Ariel schreef:Bah!!!!! Antisemitisch tuig doet dorp huiveren

Afbeelding
Vandalen hebben de bewoners van het dorpje Velserbroek (Noord-Holland) koude rillingen bezorgd. Het nog onbekend tuig heeft in de nacht van zaterdag op zondag antisemitische teksten en tekens aangebracht op een campagneposter van theatervoorstelling ANNE, over het leven van het joodse oorlogsslachtoffer Anne Frank.

Hakenkruisen, jodensterren en antisemitische leuzen zijn met graffiti in het bushokje gespoten. Wie daarvoor verantwoordelijk is, weet de politie niet. De graffiti is razendsnel weggehaald door agenten en omstanders.
Als je naar deze foto kijkt, is het net of deze mensen de boel onderkliederen, maar nee dus. Ze verwijderen de hakenkruisen.
Afbeelding
Ik moet eerlijk toegeven, dat ik ook gelijk aan moslims dacht toen ik dat krantenbericht las... Maar laten we dat maar niet te snel zeggen! Laten we eerst wachten voordat de daders echt gepakt zijn, voordat we het mis hebben en het om niet-moslims gaat! (Hoe naïef ik misschien ook klink).
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Ariel »

Marieke schreef: Ik moet eerlijk toegeven, dat ik ook gelijk aan moslims dacht toen ik dat krantenbericht las... Maar laten we dat maar niet te snel zeggen! Laten we eerst wachten voordat de daders echt gepakt zijn, voordat we het mis hebben en het om niet-moslims gaat! (Hoe naïef ik misschien ook klink).
Je hebt helemaal gelijk Marieke. Ik generaliseer en oordeel soms te snel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Ozes »

Snel generaliseren en oordelen red levens.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Pilgrim »

Peiling: 93% van de Palestijnen is antisemitisch

Posted on 15 mei 2014

Afbeelding
Veel mensen hebben vooroordelen over Joden, vaak zonder ooit persoonlijk een Jood ontmoet te hebben.

Bijna alle bewoners op de “Westbank” en in de Gazastrook zijn antisemitisch ingesteld. Wereldwijd heeft één op de vier mensen vooroordelen tegenover Joden. Dat blijkt uit een onderzoek van de “Anti Defamation League” (ADL).

Voor het onderzoek werden tussen juli 2013 en februari 2014 wereldwijd 5,9 miljard mensen of 85,9% van de wereldbevolking ondervraagd. Het onderzoek werd niet in Israël uitgevoerd. De geënquêteerden moesten hun mening geven over elf antisemitische stellingen. Bijvoorbeeld over “De joden hebben teveel macht op de internationale financiële markten” of “De joden zijn verantwoordelijk voor de meeste oorlogen”. Hierop kon geantwoord worden met “waarschijnlijk waar” of “waarschijnlijk fout”.

Diegenen die zes van de elf vragen met “waarschijnlijk waar” heeft aangekruist, geldt voor de ADL als antisemiet. Wereldwijd is dat 265 van de geënquêteerden. Dit cijfer is het hoogst in het gebied Midden-Oosten/Noord-Afrika, waar 745 van de mensen antisemitisch is ingesteld. De Gazastrook en de “Westbank” blijken met 93% het hoogste percentage in deze regio en wereldwijd te bezitten. Iran heeft met 56% het kleinste aandeel antisemieten onder d elanden van het Nabije Oosten en Noord-Afrika.

Buiten de regio Midden-Oosten/Noord-Afrika wonen in Griekenland naar verhouding de meeste antisemieten (69%). West-Europa ligt met 24% iets onder het wereldgemiddelde, in Oost-Europa ligt het aandeel bij 34%. Voor Duitsland heeft de ADL een waarde van 27% vastgesteld, voor Zwitserland 26% en voor Oostenrijk 28%.

Een kwestie van opleiding
Het vooroordeel dat Joden loyaler zijn ingesteld tegenover Israël dan tegenover het land waarin ze wonen, werd het meest aangekruist. Uit het onderzoek bleek bovendien: Hoe hoger de opleiding van de mensen in de regio Midden-Oosten/Noord-Afrika, des te meer neigen ze tot antisemitisme. Voor de rest van de wereld is het tegendeel het geval: Hoe hoger opgeleid de mensen zijn, des te minder antisemitisch ze zijn ingesteld.

De ADL heeft bovendien vastgesteld dat antisemitisme minder verbreid is in die landen waar een bepaald aantal Joden – vanaf ongeveer één procent van de totale bevolking – woont. In principe geldt dat de meeste mensen het aantal Joden wereldwijd overschatten. Bijna de helft van de wereldbevolking gaat uit van meer dan 70 miljoen Joden wereldwijd. In werkelijkheid zijn dit er echter slechts ongeveer 13 miljoen.

Onder de geënquêteerden heeft 54% al eens iets van de Holocaust gehoord. Van deze 54% denkt echter een derde deel dat deze of een mythe is of sterk wordt overdreven. De bekendheid met de Holocaust is het minst verbreid in Afrika ten zuiden van de Sahara, daar heeft slechts een vierde deel van de mensen er over gehoord.

Religie en antisemitisme
Onder de moslims heeft 49% vooroordelen tegenover Joden, onder christenen is dit 24%. Daarbij is het percentage in landen met een christelijk-orthodoxe meerderheidsbevolking het hoogst (39%) en in landen met een protestantse meerderheid het laagst (15%). Onder mensen zonder religie, zoals hindoes en boeddhisten, is ongeveer één op de vijf antisemitisch ingesteld.

Lees eveneens:

http://global100.adl.org en www.geenstijl.nl

Bron: www.israelnetz.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

http://ejbron.wordpress.com/2014/05/15/ ... more-62117
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Pilgrim »

“Joden zijn gewoon vies.” Een herinnering aan moslims.

15 mei 2014

Ron Doherty stuurde me deze herinnering uit zijn linkse studententijd, toen hij veel optrok met Nederlandse moslims vanuit de verheffingsgedachte. Bij bijna alle gewone moslims die hij leerde kennen, bleek de Jodenhaat diep ingekankerd. Hij schrok. Maar links Nederland sluit nog altijd de ogen, constateert hij.

Door Ron Doherty

In mijn studietijd, mijn SP-tijd, reageerde een goede vriend en ik op een advertentie waarin om vrijwilligers werd gevraagd voor huiswerkbegeleiding in een moskee. Dat leek ons, om diverse redenen, een spannend plan. Ons contactpersoon bleek een neef van de voorzitter en goede vriend van de imam, die kennelijk ook verstand van Nederlands onderwijs had. De boodschap was duidelijk, breng die kinderen ‘iets’ bij. Geen overbodig verzoek want de prestaties waren niet om over naar het land van herkomst te schrijven. Uiteindelijk hebben we het zes maanden volgehouden. Wanneer moslims weerspreken dat er een relatie bestaat tussen islam en antisemitisme denk ik vaak terug aan deze periode.

In het bijzonder aan de gesprekken die ik voerde met ouders en bestuursleden van de moskee. Regelmatig vroeg ik naar hun opvatting over de Nederlandse samenleving en politiek. Met name het ‘Palestijns conflict’ stond regelmatig op de agenda. Aan het einde van deze periode was er voor mij maar één conclusie mogelijk; islam en antisemitisme zijn twee gestrekte handen op een buik. Waarbij ik moet opmerken dat mijn positie inzake het Palestijns conflict’ toen een andere was dan nu het geval is, hetgeen de openhartigheid van mijn gesprekspartners verklaart

‘Ze doden baby’s en drinken het bloed.’
Het eerste gesprek met moskeevader ‘hadji’ Recep kwam al snel op (‘de’) joden. Kort samengevat: van de ‘jahud’ deugt maar bitter weinig. Om deze opvatting kracht bij te zetten kwam ‘hadji’ met een bekende anekdote. Er zou een Joodse traditie bestaan waarbij pasgeboren baby’s van christen worden gedood in een vat met spijkers, teneinde te nippen aan het geofferde bloed. Waarschijnlijk hebben ze ooit een ‘geleerde’ op tv horen spreken over menselijke offers in de begintijd van het Jodendom. Een merkwaardige beleving, die ik toentertijd afdeed als het verhaal van een verwarde meneer. Wellicht bedoelde hij iets anders te zeggen maar kon het niet goed onder woorden brengen. Dat bleek een vergissing.

Des te vaker de materie ter sprake kwam des te vaker liet men de antisemitische teugels vieren, waar aanvankelijk nog de kat uit de boom gekeken werd. Van diepe sympathie voor Hitler tot het plompverloren ontkennen van de holocaust. “Hoe kan dat nou?”, “geloof je het zelf?” of “is westerse propaganda” . Ook alle bekende stereotypes waar de bezetter zo dol op was passeerden de revue. De jood zou lui, inhalig, gierig, gelijk een virus of niet menselijk zijn. Waarom, vroeg ik de heren. Zoals te doen gebruikelijk werd de diepe afkeer gemotiveerd door naar het Palestijns conflict te verwijzen, dat bleek een standaard reflex. Maar doorvragen leerde al snel dat er niets is wat de Joden kunnen doen om het goed te maken. Want ooit, héél lang geleden, heeft een Jood Mohammed uitgelachen en dat zullen ze weten. Het hele verhaal in een notendop. Niet iedereen in de moskee dacht er zo over, een enkeling daargelaten, maar tachtig procent van de bezoekers komt aardig in de buurt.

‘Ze zijn gewoon vies.’
Op een goede dag kwam een jongen enigszins verbouwereerd de huiswerkklas binnenlopen; er was onenigheid met zijn vriendjes. Zijn broer ging trouwen met een Jodin. Althans, dat hadden ze op school via via opgevangen. Ali wist niet dat zijn broer het met een Jodin deed, kon het niet geloven en vond het verwerpelijk. Toen ik vroeg naar de reden voor zoveel stelligheid was het antwoord even kinderlijk als schokkend; “gewoon, ze zijn vies”. Elk van mijn tegenargumenten werd gepareerd met wijsheid uit de koran of het hoofd van vader en moeder. Niemand in de huiswerkklas viel me bij, het was nu eenmaal een feit, de Jood deugde niet. De broer van Ali moest gebeld worden om het misverstand uit de wereld te helpen, het bleek ‘gelukkig’ een verzinsel. De familie bleef Judenrein en de rust keerde weder.

Weer een andere dag ging het in de huiswerkklas over terrorisme. Een jongen (16) vroeg me of ik ‘underground’ beelden zou willen zien van aanslagen gepleegd door de terreurgroep Hamas. Daarvan bestaan video’s die in islamitische landen gretig aftrek vinden. Zijn oom had beslag weten te leggen op een paar fraaie exemplaren. Als equivalent van ‘lachen om homevideo’s’ van SBS6, zeg maar. Die beelden konden me gestolen worden maar ik was wel benieuwd wat Furkan van die acties vond. Dat heb ik geweten, meneertje was bijzonder enthousiast en schepte op over de goede contacten die zijn oom onderhield met leden van Hamas. De waarheid zal hij, naar ik mag hopen, niet benaderd hebben maar het feit dat banden met Hamas hebben kennelijk als cool ervaren werd vond ik schokkend.

Alles wat Joden betrof was negatief, werkelijk alles. Toen ik laatst beelden zag van een rapper die teksten uitkraamde als ‘ik haat de Joden meer dan Nazi’s’ keek ik daar allerminst van op. De islam is een vruchtbare akker waarin Jodenhaat wortelt als de beste. Het bestaat niet dat Goed Volk hier niet van op de hoogte is, ik schrijf niet iets wat nog nooit eerder genoteerd werd. De islam is een godsdienst die gesticht is door een man die bij Khaybar 30000 joden over de kling joeg en zijn volgelingen wijsmaakte dat dit alles in naam van de Almacht geschiedde. Nog steeds wordt er tijdens demonstraties vrolijk ‘Khaybar Khaybar, ya yahud, Jaish Muhammad, sa yahud’ gezongen, hetgeen zoveel wil zeggen als ‘dat moeten we vaker doen’.

Het ligt niet aan de islam
Toch blijven vertegenwoordigers van de ethische moraalpolitie volhouden dat de afkeer van Joden binnen de islam slechts een uitwas van het geloof is. Ze verwijzen naar Joodse begraafplaatsen in Marokko en zeggen ‘kijk eens hoe tolerant ze zijn’. Tijdens de herdenking van vergaste medelanders hijsen we vrolijk de vlag van een land dat reizen naar Israël strafbaar wil stellen. Telkens als geëngageerd links zich verzamelt om tegen Israël te demonstreren zijn de antisemitische leuzen uit het Arabische kamp niet van de lucht. Maar nee, volgens links is er absoluut geen relatie tussen islam en Jodenhaat. Nou ja, her en der, maar dat wordt natuurlijk vooral door de media opgeklopt. U kent het riedeltje. Jongens die de koran niet begrepen hebben, als de uitkomst voor links ietwat onwelgevallig is. Telkens weer die vervelende vergissingen, is de Koran wellicht niet het meest onbegrepen boek ter wereld? Over het dagboek van Anne Frank kun je veel beweren, maar niet dat ze een fervent aanhanger van de NSB was. Hoe anders is het met de theologische vrijheid binnen de islam? Het ene moment ziet Allah het liefst alle Joden (en negers) over de kling gejaagd, het andere moment is Allah een grotere vriend van het Oude Volk dan Wilders en Bush samen.

Al met al is er maar één conclusie mogelijk, links kijkt bewust de andere kant op. Ze weten dat in Amsterdam sinds de Tweede-Wereldoorlog pas weer Joden zijn verjaagd na de komst van islamitische immigranten. In ruil voor kopgeld/een stem is links meer dan bereid de andere kant op te kijken als er weer een Jood of ‘flikker’ uit z’n huis verjaagd wordt door een woedende menigte kamelenminners met het moreel besef van een holbewoner.

Ieder het zijne, als een progressieve leer aanhangen inhoudt dat je niet te moeilijk doet over virulent antisemitisme, dan is dat maar zo. Maar laten ze daar in toch vooral niet te onduidelijk over doen. Je mag van inzicht veranderen, je mag transformeren van beschermvrouwe der minderheden tot beschermheer van rabiate Jodenhaters. Wat ook mag is pretenderen dat het één het ander niet bijt, zo lang je maar begrijpt dat zoiets baarlijke nonsens is. Dat dit besef beklijft op momenten waarop het geboden is; tijdens debatten waarin je stellig volhardt in de overtuiging dat Jodenhaat en islam los van elkaar staan. Langs deze weg roep ik de Femke’s, Kereltjes en Diederikken die dit land rijk is op tot het bekennen van kleur. Wat gaat het worden, rood of donkerbruin?

http://joostniemoller.nl/2014/05/joden- ... n-moslims/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Mahalingam »

Op 24 mei: schietpartij in het Joods Museum te Brussel. 4 doden door iemand met een AK47. Wie en waarom? Raadsels.
En dan is er opeens de ontknoping.
Zuiver toevallig wordt in Frankrijk de dader opgepakt die uit de lijnbus Amsterdam/Brussel/Marseille stapte. AK47 en verdere attributen in zijn bagage plus dader-video. En wat blijkt? Het is een bekende die vroeger een lieve jongen was:
Een tante laat weten dat zij het nieuws zag op televisie. Zij omschrijft N. als een “vriendelijke, intelligente, goed opgeleide” jongeman die niet snel iets over zichzelf deelde met anderen.
Syriëganger opgepakt voor dodelijke schietpartij Joods Museum Brussel
http://www.nrc.nl/nieuws/2014/06/01/fra ... m-brussel/

De grote angstdroom lijkt dus bewaarheid te worden: Jihadi's gaan ideologisch moorden in Europa.
Heeft het iets met jodenhaat van de Islam te maken? Wel nee, het is de gerechtvaardigde strijd van het Palestijnse volk tegen Israel.
Aldus de ons wel bekende Tariq Ramadan .
Tariq Ramadan, a Geneva-based lecturer on Contemporary Islamic issues at Oxford University in Britain, speculated on Tuesday that the slaying of four people last week at the Jewish Museum of Belgium was a deliberate attack on Israeli secret agents.
http://forward.com/articles/199177/brus ... z33DCGI8tJ
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Mahalingam »

En ook de beroeps Muzelmannen komen hun bijdrage geven. Zo te zien (uiterlijk) leden van de Ikhwan:
Muslims are the real victims of muslims killing Jews
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Ariel »

Wat triest.. Moslims behoren Joden en Christenen te haten, en deze man weet dat.

98.6 Voorwaar, de ongelovigen onder de mensen van het boek (Joden en Christenen) en de afgodendienaren zullen in het vuur der hel geworpen worden. Zij zijn de slechtsten der schepselen.

Eén van die mohammedanen geeft zelfs openlijk toe dat er heel veel criminele moslims in de gevangenis zitten, en de reden dat die criminelen zo crimineel blijven is dat er niet genoeg imans werken in de gevangenis . :nietverstaan:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Mahalingam »

"...dat er niet genoeg imans werken in de gevangenis ."
In het Engels staat er: “There are not enough imams in the prisons”.
Op een andere manier dan de spreker bedoelt ben ik het daarmee eens.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Pilgrim »

Aanval op twee joden in Frankrijk

zo 25 mei 2014

Afbeelding
De synagoge in het Franse Créteil

Parijs - In Frankrijk zijn zaterdagavond twee joden gewond geraakt door een aanval toen ze een synagoge verlieten. De aanval gebeurde in de gemeente Créteil, ten zuidoosten van Parijs. De Franse minister Bernard Cazeneuve (Binnenlandse Zaken) heeft de daad zondag scherp veroordeeld.

Zaterdagavond rond half negen verlieten twee jonge broers in traditionele joodse kleding een synagoge, toen ze werden aangevallen. De aanvallers gaven hen een pak slaag en gingen er daarna vandoor. De één vluchtte te voet, de ander op de fiets. Ook zondag wordt er nog naar hen gezocht.

De twee slachtoffers liepen meerdere kneuzingen op. Ze zijn naar een ziekenhuis gebracht.

Na de aanslag van zaterdag op het Joodse Museum in Brussel heeft Cazeneuve meteen de beveiliging laten opvoeren bij alle Joodse en Israëlische instellingen in Frankrijk. Voor zover bekend is er geen verband tussen het incident in Créteil en de aanslag in Brussel. Het incident in Créteil gebeurde enkele uren na de aanslag in Brussel.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/2266 ... ijk__.html
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Pilgrim »

Het Europa van het antisemitisme

Zondag, 25 mei 2014

moeten ons afvragen of het onbeschermd laten van een Joodse instelling in Brussel in een tijd van toenemend antisemitisme en de half gestrekte arm als de nieuwe variant van de Hitlergroet, niet al te optimistisch was. Ongeveer zoals de gewezen ministers van Binnenlandse Zaken en Justitie ondanks de bedreigingen die hij naar zijn kale hoofd geslingerd kreeg, Pim Fortuyn onbeschermd lieten afslachten, kon een tot op dit moment nog onbekende slachter in nota bene het Mekka van Europa rustig zijn gangetje gaan. Over symboliek gesproken.

De Belgen willen nog niet van een aanslag spreken, maar als het geen familiedrama of een afrekening in het criminele circuit was, kan het weinig anders geweest zijn dan wat Anders Breivik in Noorwegen deed.

Dat Netanyahu, die nog recentelijk waarschuwde voor een herhaling van de Holocaust, opmerkt dat de Aanslag door anti-Israël-sfeer EU komt, valt te begrijpen. Een terugkoppertje, nadat de collectieve linkse pers bij de aanslag door Anders Breivik het bloed van de handen van Wilders had laten druipen.

Waar Netanyahu zeker gelijk in heeft is dat er in Europa een hevige anti-Israëlische stemming heerst. En dat ondanks dat dagelijks het nieuws bol staat van de islamitische moordpartijen in Afrika en Azië, Europa een gezonde voedingsbodem blijkt te zijn voor de export van jihadisten en de EU ook nog eens grootfinancier blijkt te zijn van Israël hatende NGO’s en terreurorganisaties.

Het zou wel eens zo kunnen zijn dat Israël in deze dagen van totaal verscheurde moslimnaties, meer te duchten heeft van het hedendaagse Europa dan van de islamitische landen. De onderlinge haat en strijd in de Israël omringende landen is zo groot dat de bevolkingen daar meer tijd besteden aan het elkaar om zeep helpen, dan in het bestrijden van Israël. Die taak heeft Europa dan op zich genomen, want de schoorsteen moet immers als vanouds blijven roken.

Recent bleek uit onderzoek van de Anti-Defamation League (ADL) dat de argwaan jegens Joden weer terug is op het niveau van het interbellum. Dat daarbij het vrijwel dagelijks roepen over de vermeende Joodse en Israël lobby – zo’n beetje de sleutelwoorden van het linkse antisemitisme en analoog aan de magische kracht die er van de Protocollen van de wijzen van Sion en de bloedsprookjes uitging – de olie in de antisemietenmotor is, was te voorspellen.

Antisemitisme is allang geen monopolie meer van nationaalsocialisten. Wanneer een minister van Buitenlandse Zaken zijn topambtenaar naar Riyad stuurt voor een knieval op het geweven karpet voor een paar bebaarde dictatoriale antisemieten, maar tegelijk Nederlandse bedrijven ontmoedigt met democratische Joden samen te werken, boetseer je aan een kleibuste van Himmler. Mooi op de gepolitoerde Bösendorfer bij een riedeltje Wagner.

Als Thomas von der Dunk het zeer begrijpelijk vindt dat een Arabier een Joodse gezin in het eigen bloed laat verdrinken, kun je niet verwachten dan zijn fans er anders over denken.

Het linkse antisemitisme onderscheidt zich van de nationaalsocialistische versie door een grotere geslepenheid in de nomenclatuur. Dompelen neo-nazi’s het vooral in de lederen vocabulaire van het Derde Rijk, links heeft er een eigen jargon voor bedacht waar je even bij moet blijven om de vertaalslag naar de zwarthemden van weleer te maken. Met Gretta Duisenberg en haar geloofsgenoten hoef je die vertaalslag helemaal niet meer te maken en gaat de gebruikte terminologie als rook door een pas geveegde schoorsteen.

Het is nog geen tien jaar geleden dat de Belgische Hezbollah-aanhanger Dyab Abou Jahjah en de Nederlandse progressieve rabbijn Awraham Soetendorp unisono riepen dat de moslims in Europa zich in dezelfde situatie bevinden als de Joden in de aanloop naar de Holocaust.

In die tien jaar is het aantal moslims in Europa alleen maar toegenomen, werd de vervangende Hitlergroet zelfs voor de poort van Auschwitz op een kiekje gezet, is het aantal Europese jihadisten richting moordhaarden niet meer te tellen en raken de antisemitismemonitoren op tilt.

Als Frans Timmermans in plaats van op de knieën te vallen voor het tribalisme van een woestijnideologie nu gewoon gezegd had: We keren niet terug naar de vroege middeleeuwen maar kiezen voor de wetenschap, de vrijheid van meningsuiting, de schoonheid van de kunsten, en bovenal voor de gelijkberechtiging van vrouwen, homo’s, christenen en Joden, dan zou hij als kenner van de Franse letteren beter een glas wijn hebben kunnen heffen met Netanyahu dan van de thee te slurpen met de baarden van Riyad. Maar Europa zou Europa niet zijn als niet opnieuw de verkeerde keus gemaakt wordt.

http://filantropius.wordpress.com/2014/ ... semitisme/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Pilgrim »

'Wereldwijd is één op de vier wantrouwig tegenover Joden'

Robin de Wever − 14/05/14

Afbeelding

Complottheorieën en ernstige misverstanden over Joden zijn wereldwijd opvallend populair, ook in landen waar het Jodendom nauwelijks een rol speelt. Eén op de vier volwassenen heeft sterke negatieve vooroordelen.

Dat claimt de Anti-Defamation League (ADL), een Amerikaans-Joodse organisatie die antisemitisme wil bestrijden. Ze bevroeg de afgelopen jaren meer dan 53 duizend volwassenen in 100 landen. Zo'n 35 procent van de bevraagden heeft nog nooit gehoord van de Holocaust, 32 procent noemt het een mythe of vindt dat de Holocaust schromelijk wordt overdreven.

Volgens de definitie van de ADL valt een kwart van de respondenten in de categorie 'antisemitisch'. De ADL baseert zich op de reacties die mensen gaven op bekende vooroordelen, zoals 'Joden hebben te veel macht in internationale financiële markten' en 'Joden zijn verantwoordelijk voor de meeste grote oorlogen'. Respondenten kregen het label antisemitisch als ze bij tenminste 6 van de 11 vooroordelen stelden dat ze waarschijnlijk kloppen.

'Veel antisemitisme onder moslims, maar ook onder MO-christenen'
Vooral moslims scoren hoog: 49 procent. Onder moslims in het Midden-Oosten en Noord-Afrika is dat zelfs 75 procent. In die regio scoren christenen overigens ook hoog: 64 procent. Wereldwijd zou bijna een kwart van de christenen in de antisemitische categorie vallen. In Azië en Afrika bezuiden de Sahara, waar nauwelijks Joden wonen, is dat respectievelijk 19 procent en 23 procent.

Griekenland spant de kroon. Daar is volgens de ADL ruim twee derde van de respondenten antisemiet. Nederland (5 procent 'antisemieten') zou met onder meer Zweden, de Verenigde Staten, Vietnam en Tanzania behoren tot de minst antisemitische landen.

De vooroordelen berusten zelden op persoonlijke ervaringen, want 74 procent van de respondenten heeft naar eigen zeggen nog nooit een Jood ontmoet. Bijna de helft (48 procent) denkt dat Joden 1 procent of meer van de wereldbevolking uitmaken - in werkelijkheid is dat slechts 0,19 procent.

'Ontnuchterend maar niet verrassend'
Directeur Abraham Foxman van de Amerikaanse afdeling van de ADL noemt de resultaten tegenover Religion News Service 'ontnuchterend maar niet verrassend'. Volgens hem geven ze voor het eerst een duidelijk beeld van 'hoe wijdverbreid en hardnekkig antisemitisme wereldwijd is.' Tegelijk zijn er landen waar van jodenhaat 'vrijwel geen sprake is' - dat is een lichtpuntje.

De meest recente cijfers over antisemitisme in Nederland dateren uit 2011. Het Verwey-Jonker Instituut telde toen 30 incidenten, tegenover 19 incidenten in 2010. Daarbij ging het om opzettelijke belediging, mishandeling, bedreiging of bekladding van een gebouw. De verdachten zijn veelal jongeren tussen de 15 en 19 jaar. De ADL heeft geen incidenten geteld.

http://www.trouw.nl/tr/nl/5091/Religie/ ... oden.dhtml
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Pilgrim »

Joden- en Israël-haat in één adem bij Trouw

Door Filantropius, 27 mei 2014

Zou je zoeken naar een contemporaine epigoon van de Völkischer Beobachter en Der Stürmer, dan hoef je in deze tijden van toenemend antisemitisme niet meer alleen tussen het gecraqueleerde leder en de stoffige dundoeken met runentekens van het neonazisme te snuffelen, want dan zit je bij het gewezen verzetsblad Trouw ook eerste rang. Daar wijzen de van emotie trillende vingertjes dikwijls richting Israël én Joden. En eigenlijk steeds vaker Joden dan Israël, want de binnenlandse moslims opstoken tegen de binnenlandse Joden blijkt prima te werken. Wat te denken van dit stuk in die krant, net nadat in Brussel een breivikiaanse aanslag op Joden gepleegd werd: Waarom laten zoveel joden het nog steeds afweten als het erom gaat de politiek van Israël aan de kaak te stellen.

Wat bedoelen Trouw en de theoloog Gied ten Berge met het verwijtende “zoveel joden”? Mogen Joden, zoals Nederlandse Turken en Marokkanen achter de Palestijnen staan, niet achter Israël staan? Zijn Joden pas weer prima lui als ze net als Trouw en Gied ten Berge Israël-haters worden?

Wie grasduint in het verleden en heden van Gied ten Berge begrijpt meteen waarom de man juist de Joden op de korrel neemt. In hem blijkt namelijk een rasmarxist schuil te gaan die ooit meewerkte aan de eenzijdige ontwapeningsdrift van het door de Sovjet-Unie bedreigde Europa, te beginnen bij Nederland. De Sovjet-Unie, waar voor Joden de grond zo heet onder de voeten werd dat ze er massaal aan de diaspora gingen, kreeg dit op een presenteerblaadje van Gied ten Berge en de zijnen opgediend.

Een marxist, pacifist én christen in hart en nieren. Maar wel eentje die nergens bezwaar maakt tegen het Arabisch/islamitische militarisme, nergens bezwaar maakt tegen het islamitische annexeren, nergens bezwaar maakt tegen de massamoord op moslims door moslims in Syrië, nergens bezwaar maakt tegen de voortgaande verdrijving van de christenen uit hun eigen ontstaansgebied, nergens bezwaar maakt tegen het antisemitisme in de islamitische wereld en Europa.

Zo’n man geef je daarom in Trouw een podium om Joden nog eens op het schavot van de moraliteit te zetten, zodat die na de christusmoord nog eens in aanmerking komen voor vervolging en uitroeiing.

Maar even wat nuchterder bekeken, zou het door Trouw en Gied ten Berge zo gehate Israël nu juist de terp niet zijn waar de vervolgde Joden na eeuwenlange Europese vervolging eindelijk rust kunnen vinden?

Terwijl Nederland volstroomt met gelukzoekende vluchtelingen van wie velen de vroegmiddeleeuwse profeet toegedaan zijn en die met vriendelijk dank aan de hemelbestormers van Trouw en Gied ten Berge een fijn plekje gegund wordt, wordt Joden het asielzoekerscentrum Israël misgund.

Het stuk van Gied ten Berge in Trouw maakt in ieder geval aan één onzekerheid een eind: het gaat niet alleen meer om het zo gehate Israël maar nu ook om de Joden. Een vrijmoedigheid van grote betekenis, nadat geestverwant Dries van Agt glibberend als een aal in een emmer snot voor hij van antisemitisme beticht werd, zich freudiaans vergissend meteen al riep dat hij wel weer van antisemitisme beticht zou worden.

Zoals Wilders’ handen na de massamoord door Anders Breivik door de linkse pers als bebloede klauwen tentoongesteld werden, kun je Trouw en Gied ten Berge ervan verdenken dat ze de Jodenmoordenaar van Brussel begeesteren zoveel joden te grazen te nemen.

De vraag waarom Europa voor Joden in toenemende mate een onzalig oord dreigt te worden, is daarmee meteen beantwoord.

http://filantropius.wordpress.com/2014/ ... bij-trouw/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Pilgrim »

Dieudonné en het antisemitisme van het Front National

30 mei 2014



Zwaar getint Frans cabaret voor Franse zwaar tot lichtgetinten. Het is geestloos, gespeend van elke humor en vol onversneden Jodenhaat. De van God gegeven 48-jarige Dieudonné M’Bala M’Bala, de “cabaretier” die de quenelle groot maakte, komt de eer toe het smerigste en domste stukje antisemitisme op de planken gebracht te hebben dat ik in de podiumkunsten ooit gezien heb. Wat een uitzinnige smeerlap, zeg! Hij voert een zogenaamde Joodse concentratiekamp-gevangene op, inderdaad gekleed in de gestreepte pyjama en met de gele ster op de borst. Het is een lullig scharminkelig mannetje, “Jacky” genoemd, dat zich clownesk, onderworpen en dommig gedraagt. Dieudonné is voortdurend in de weer om duidelijk te maken dat we in deze “Jacky” de Untermensch-par-excellence ontmoeten en dat wij die diep dienen te verachten. Ik vermag niet alle nuances in Dieudonné’s Jodenhaat-Frans te doorgronden, maar voor de meeste scènes is dat niet nodig.

Als op 0:54 de zware Dieudonné alreeds een uitzinnige schreeuwsessie achter de rug heeft en gebaart dat hij op het punt staat “Jacky” neer te hoeken en hem, als hij op de grond ligt, af te maken reageert het publiek enthousiast, zoals dat een goed kopschopperspubliek betaamt.

Als op 2:30 de Auschwitz-clown zegt “de joden hebben geleden als alle anderen”, dan dankt Diedonné de hemel met opgeslagen ogen en slaat een christelijk kruis van opluchting. Eindelijk geeft die Jood toe dat de Joden helemaal niet zo bijzonder van vervolging hebben geleden! En inderdaad: ook Dieudonné staat op dit podium weer ter plekke te bewijzen dat Joden echt niet speciaal gedemoniseerd worden.

Een hoogtepunt is ook te zien op 2:48 waar Dieudonné sarcastisch zegt dat er geen lijden hoger stijgt dan het Joodse en hij de suggestie van rook uit verbrandingsovens wekt.

In de rest van het optreden wordt Zuid-Afrika nog even gekoppeld aan de Antwerpse Joden via Tel-Aviv en diamanten, maar staat verder geheel in het teken van het belachelijk maken van het “opdat wij niet vergeten”.

Zet ‘m op 5:12 even stil en bekijk die haatkop even goed.

Afbeelding

In mijn stuk getiteld “Waarom ik niet op de PVV maar op Artikel 50 heb gestemd”, en dat met bijzonder enthousiasme op de site van E. J. Bron werd ontvangen, zei ik:

“De doorslag gaf de openlijke en prominente rol van de vader van Marine le Pen, de antisemiet Jean-Marie le Pen, in de campagne van het FN.”

Jean-Marie le Pen is een van de oudere heren die hier de quenelle staat te geinponumen tussen jeugdige lichtgetinten. Jean Marie le Pen is iemand die vindt dat het voortdurende Holocaustgezeur van die Joden alleen maar dient om de aandacht af te leiden van de misdaden die ze overal ter wereld plegen. Nee, dat zegt-ie niet zo direct, maar dat bedoelt-ie precies wel. De quenelle, Diedonné en de Holocaust. Zien we het verband?

Marine le Pen zelf vindt trouwens dat, als we praten over een verbod op hoofddoeken in publieke ruimtes, we ook de Joodse kippa moeten verbieden. Inderdaad: gelijke monniken, gelijke kappen! Het symbool van de oerbron van de Westerse beschaving, het Jodendom, moet net zo behandeld worden als de oerbron van het Kwaad in de wereld, de islam. Ik wees in mijn bovengenoemde stuk op een zeer recent commentaar van Wim van Rooy op het FN, waarin hij zijn verontrusting uitsprak over het feit dat Marine le Pen was opgehouden de rellen in de banlieues in verband te brengen met de islam.

Uit een recent artikel van Peter Martino van het Gatestone Institute leren we dat Marine le Pen een oproep heeft gedaan op de “gematigde moslims” om samen het “islamisme” te bevechten. Zou dat dan weer iets te maken kunnen hebben met die foto waarop papa de quenelle staat te brengen met lichtgetinten?

Van Rooy wijst ook op de voortdurende prominentie van Aymeric Chauprade, onder wiens invloed Marine le Pen, aldus Peter Martino, een Frans-nationaal bondgenootschap wil aangaan met . . . . . . Iran! Waarom? Omdat alleen zo het gevaar gekeerd kan worden van het “Amerikaanse imperialisme” dat samen met Saoedi-Arabië naar de wereldoverheersing streeft. Nee, Marine le Pen vertelt er niet bij dat militair-geopolitiek gezien dit dan meteen gericht moet zijn tegen Israël, dat strategische steun zoekt bij Amerika en het soennitische Saoedie-Arabië tegen de nucleaire dreiging van het sjiïtische Iran. Ook dat zal de lichtgetinten die samen met papa Le Pen die quenelle staan te oefenen zeer bevallen!

We blijven het volgen. Met stijgende verontrusting.

http://martienpennings.wordpress.com/20 ... -national/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door H.Numan »

Marine le Pen zelf vindt trouwens dat, als we praten over een verbod op hoofddoeken in publieke ruimtes, we ook de Joodse kippa moeten verbieden.
Als we mohammedanen op democratische wijze het gillen onmogelijk willen maken zal dat inderdaad moeten gebeuren. Anders krijg je geheid gedonder. Maar dat vinden de haat keppeltjes niet leuk. Zo erg zelfs dat ze graag samenwerken met hun ergste vijanden...

Net als meneer de dominee van de zwarte kousenkerk in Schubbekutteveen. Die wil hoe dan ook de subsidie voor zijn schooltje met de bijbel houden. Al worden er 10 madrassa's om dat schooltje gebouwd. Zolang hij die subsidie maar behoudt. En natuurlijk het godslasteringsverbod en de wet op de zondagsrust.

De haat keppeltjes vinden het kunnen eten van doodgemarteld vlees zo belangrijk dat ze daar graag hun beste vriend - Wilders - voor op willen offeren.

Ik heb niets tegen joden, integendeel. Maar wel een hoop bezwaar tegen hypocrieten. Mensen die moeten rondlopen in speciale kledij om te laten zien hoe godsvruchtig ze zijn zijn wat mij betreft kwezels. Maakt niet uit wat voor geloof ze aanhangen. Of dat nu Boeddhisten, mohammedanen of wat dan ook zijn. Tevens een hele goede reden om te twijfelen aan goden: het wil er bij mij niet in dat een god die het universum geschapen heeft zegt: als jullie je haren knippen (Sikhs) geen pijpenkrullen zetten of geen keppeltje dragen besta je niet voor mij.

Als je een betere manier hebt of weet hou ik me graag aanbevolen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie