Antisemitisme anno tegenwoordig

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Lodewijk Nasser »

Antisemitisme anno tegenwoordig

Hieronder volgt een selectie van antisemitische reacties die wij per mail ontvingen.



"Wat zijn jullie voor mensen, jullie kunnen alleen maar met wapens spelen.
Jullie zijn niet eerlijk. Jullie zijn dagelijks bezig met het afslachten van mensen. Jullie zijn een gevaar voor de mensheid. Jullie camoufleren de waarheid door te moorden."



"Joden hebben nu eenmaal de eigenschap dat zij veel vertellen maar zeer onbetrouwbaar zijn in het uitvoeren van hetgeen zij beloven het zit in hun genen.
De Arabieren zullen geheel israel verwoesten hetgeen dan ook rust zal brengen in het Oost west geschil het zou een verademing zijn voor de toekomst van de vervolg volkeren en de omgang met de wereld."



"De komende Nederlandse generaties zullen met jullie stinkjoden absoluut niet zoveel medelijden hebben als onze ouders/grootouders, de jongere generaties hebben namelijk niet dat ten onrechte geïndoctrineerde "schuldgevoel". Ik waarschuw jullie, zodra er in Palestina en/of in Libanon Nederlanders zullen sneuvelen, zullen er 10 stinkjoden per Nederlander tegenover staan ! (dit is geen bedreiging maar een belofte !)
Sluit de "israëlische" ambassade hier in Nederland !!!!! Jullie zijn hier niet meer welkom nazis !"



"Ik hoop de dag mee te maken dat jullie zionistische nazi's worden vergast door de arabieren (dat had Hitler moeten doen toendertijd maar hij heeft het helaas niet kunnen afmaken).
Ik hoop dat jullie joden allemaal langzaam en pijnlijk zullen sterven, jullie verdienen immers niet beter !!!!"


"Veel plezier met het uitmoorden van arabieren in de regio ! (jullie hebben het goede voorbeeld gehad in WO2)


"Jullie denken dat Palestijnen beesten zijn, waar je mee kan doen wat je wilt. Maar de echte beesten zijn jullie!
Jullie joden spelen altijd het slachtoffertje terwijl jullie verschrikkelijk veel leed aanrichten. Jullie zijn altijd het slachtoffertje van de Tweede Wereldoorlog, maar het dunkt me dat jullie in Hitler een zeer goede leermeester hebben gehad, want jullie treden in zijn voetsporen.
Het is mij weer duidelijk geworden hoe sneaky, achterbaks, laf en oorlogszuchtig joden zijn."


"Fuck You!
Sieg Heil!!!!!!!!!"


"Je bluft, val ze dan gewoon nu aan vuil corrupte k*ndervekr*achter, deze planeet is mijn eigendom: triljarden Joden in het kwadraat tegen Eén Godverdomme!"


"Jullie maken misbruik van de zogenaamde vriendschap (macht) in de wereld. Vrijheid van meningsuiting kennen jullie niet. ...
Door geld en macht zitten jullie daar nog en maken jullie misbruik van alles. ...
Ik vind jullie het grootste gevaar in de wereld."


"Fucking stupid jews. You make propaganda for a stupid country that have no right to exist."


"Aan mijn held Hitler:
Als je het maar gedaan zou hebben, broeder, als het maar echt gebeurd zou zijn, zodat de wereld een zucht van verlichting zou kunnen slaken. Zij ( de joden) proberen altijd alles te vervormen en alle goede en mooie dingen te vernietigen. Zij zijn een model voor moreel verval, ontaarding en degeneratie. Ik dank Hitler nogmaals, want ter wille van de Palestijnen heeft hij zich bij voorbaat op de meest kwalijke misdadigers op aarde (de Joden) gewroken.
Wij hebben maar één reden om te klagen: zijn wraak was niet volledig genoeg. Moge allah hen meer en meer vervloeken, tot aan het einde der tijden."


"Misschien is het simpelweg tijd voor een nieuwe Stalin die dit soort religieuze en nationalistische kwibussen gewoon inzet voor het aanleggen van infrastructurele werken."


"Wij willen kruisoorlog voeren tegen de jodische overheersing in onse land. Wij beschouwen joden als een volk zonder benen die hun toekomst willen opbouwen met de sperma van de blank volk."


"God hebbe de ziel van de held Yasser Arafat en mogen de joodse zionisten/facisten kapot gaan, allemaal 1 voor 1, dan pas is er rust op deze aardbol.
HAMAS voor altijd."


"Wat doen jullie in ons land? Graag zou ik zien dat jullie zo spoedig mogelijk zouden besluiten ons land te verlaten."


"Leugenachtige zionisten als jullie zullen altijd een vloek voor de wereld blijven."


"Van mij mogen ze bommen op de vieze israeliers gooien en wat overblijft een voor een afmaken. Het stelletje idioten meent dat ze rechten hebben ja de dood en meer niet."


"Laat de joodse moordenaars stoppen met hun nazi daden want Jaweh zal jullie straffen met harde hand, o vervloekt volk. "


"You jewish pigs, why didn't hitler kill u all and do the world a favour, and i'm a christian, you cunts murdered jesus christ."


"Alleen even vertellen dat de grootste man aller tijden nog steeds Adolf is. Helaas heeft hij het niet afgemaakt, maar dat gebeurt nog wel. Wait and see. Stelletje vuile klootzakken en bitches dat jullie zijn. Krijg de tyfes en klerekanker, onbeschofte varkens.
Sigeheil!!!!!!!!"


"No other American has a hidden agenda equal to the Jews. Their only purpose is to support Israel and the many crimes and murders committed against Palestine and the rest of the world. American people are controlled by a Jewish media, CNN and many others. We Americans are no more than sheep, being let to the slaughter, by our fellow American Jews. American values are gone. Jewish filth is in. Iraq is the crime of the century, controlled by Jews. Jewish lies, shown to the American people by Larry King, CNN and all the other Jews. The hell with ISRAEL and its many murderers, funded by American Jews."


"Hethen Jew. Leave our world and go back to the lifeless desert from which you sprang. We do not need your godless, heathen, immoral presence in the white world. Go back to your genetic brethren like Osama, Momar, and Sadam. Birds of a feather should flock together."


".... Dus alles klopt in de heilige boeken dat jullie een vervloekt volk zijn en dat jullie nooit in vrede en in rust zullen kunnen leven."


"Ik hoop vurig dat jullie allemaal zo spoedig mogelijk zullen branden in de helllllll. Jullie zijn verdoemd op aarde, en in het hiernamaals behoren jullie zeker tot de verliezers. Zijn wij moslims dan niet de ware gelovige in ALLAH. Gelijk dat Ibrahiem ook was?! Jullie zijn slechts nakomelingen van verachte apen en varkens. Moge ALLAH jullie vernederen op aarde en mogen jullie de hel binnen treden. Daarin zullen jullie voor eeuwig blijven. Amen. Denken jullie echt dat jullie zullen ontkomen van jullie verdiende loon. Vraag het aan jullie schriftgeleerden als jullie tot de waarachtige behoren. Zij weten wat in de torah staat, en ze weten dat jullie einde nabij is!!!!!"



Demonstratie in Londen,
3 februari 2006


"Let us finish what our German friends started. Kill all those filthy Jews. The world is sick and tired of the Jewish Agenda. Larry King at CNN , and his Jew media owners, their Jew fellow news reporters, all should be murdered ( and reported on American television). They are killing America, one day at the time."


".... was die soldaat zijn vader maar vergast, dan had dat stuk stront niet op dat kind geschoten. Ik wil jullie smerige Joodse haat propaganda niet meer horen, Fuck Off Tuig dat jullie zijn."


"May God make you pay for your crimes. You killing childrens of God, and you believe that you'll be walking away with!! You foul, the worst that you are the must dumber people in this planet. You never had a civilisation, like Muslims, or Chinese."


"Lik me reet, stelletje nazis, wanneer word jullie opperhoofd en tevens kindermoordenaar + oorlogsmisdadiger + satanist die de hele kaballa uit zijn hoofd kent oftewel Ariel Sharon berecht."


"Jammer dat jullie nazis de verkiezingen gewonnen hebben dan kan adolf sharon zich weer helemaal uitleven op de burgerbevolking (het liefst kleine kinderen) en genocide toepassen op de palestijnen, moordenaars van jezus christus, hoe kan sharon ooit vrede willen met de palestijnen zolang hij arafat echt haat want sharon leeft zich helemaal uit d.m.v HAAT.... bij welke vrijmetselaars loge zit Adolf Sharon?"


"Jullie wonen al in Palestijnse huizen en nu willen jullie ze verder verdrijven. De Palestijnen waren na 1844 jullie gastheren en de gasten hebben alles gestolen. Europa en de Christenen zijn verantwoordelijk voor de Holocaust. Jullie straffen de verkeerde. Er is voor jullie zionistische nazi's geen weg terug meer. branden in de hel zullen jullie. Jullie eigen Torah leert wat er met jullie zal gebeuren. De geschiedenis leert dat agressieve rijken altijd ten onder gaan. Met God's hulp jullie ook."


"U verliest, en eens zal u en uw zionistische aanhang moeten boeten voor uw arrogantie, wreedheid, leugens, manipulaties en machtshonger.
Daarom konden de zionisten het zo goed vinden met de nazi's, daarom weigerden ze joden te laten redden. Immers, het belang was niet een mensenleven (voor zionisten betekent alleen het leven van een zionist iets), maar het stichten van de roofstaat Apartheid Israel. Aber, Sie haben es jetzt gewusst.
Op het moment dat u gestraft wordt voor al uw misdaden en leugens, zult u nog terugdenken aan mij!"


"Het is een feit dat niet meer ter discussie Israel pleegt de grootste genocide aller tijden op de Palestijnen.
Joden dit is geen volk, dit zijn volgelingen die evenmin als kristenen, moslims, de suporters van fc Drente enzv. zich kunnen beroepen op een "eigen land", neen dat zijn mensen die zich moeten schikken in het land waar ze wonen zich aanpassen.
Israel bestaat eigenlijk niet, dit is een bloedstaat opgericht op grond van de palestijnen, iets uniek; een land ingenomen door een sekte, die de plaatselijke bevolking heeft uitgemoord.
Wie haalt het in zijn hooft dat volgens een geschrift van de ene of andere idioot iemand recht zou hebben op een eigen land!"


"Destroy the Judes."


"The jewish people has no right to exist any more."


"We must get rid of you."


"Wat heeft SSharon toch vaak "mijn Kamp" gelezen want hij haalt dezelfde streken uit.
Nog een snorretje en buiten die puist vet gaat hij er nog op lijken, alleen hitler was door meer mensen geliefd dan SSharon. Dan kunnen jullie je rechterhand gestrekt omhoog tillen en hem groeten.
Soms denk ik waarom is die oorlog in 45 gestopt. Hadden de palestijnen deze problemen gehad als duitsland 3 jaar door had kunnen gaan?"


"jullie joden spelen wereldwijd een zeer vies spelletje, dat weten jullie zelf ook wel. ik keek laatst NOS journaal en zag dat een nederlandse man Jenin heeft onderzocht, en er geen sporen vond van een bloedbad, raar dacht ik, heeft die varken alle sporen zo snel uitgewisd? maar nee die meneer heette COHEN!!!! COHEN!!!!!! COHEN!!!! dat is een joodse naam. jullie zijn beesten."


"Wat moorden jullie joden toch weer lekker he. Maar een Buchenwald kan zo weer open hoor voor jullie."


"Schandelijk, wat hebben de duitsers fout gedaan dat Sharon nog rondloopt? Hij (Sharon) is de grootste massamoordenaar van deze eeuw en jullie dekken hem ook nog. Maar dat het in europa heet onder de voeten van de joden wordt zal snel blijken."


"Ik vraag me af is het "inteelt" dat een monster als Sharon voortbrengt of is hij de straf van God voor de wat lullige behandeling van zijn Zoon."


"Bah, wat zijn jullie een zich schofterig gedragende volkje, met die dikke pad van een Sharon voorop."


"Maar let op er is straks nergens meer een plaats waar je je rustig kan voelen en kom dan niet met help ons, neen je hebt je ogen gesloten voor de oorlogsmisdaden van Fuhrer Sharon.
En ook europa zal straks in brand staan tegen de joden, misschien nog erger dan 40 - 45."


"U bent de afgelopen 6000 jaar er in geslaagd nooit ergens te integreren en altijd u af te zonderen van de samenleving. En dan vindt u het gek dat mensen de pest aan joden krijgen ?"


"Mensen die hun eigen president vermoorden zijn in mijn ogen geen mensen. En een president die hele dorpen uit laat moorden is met recht een joodse Hitler te noemen. Misschien kunt u van de Duitsers nog wat Zyklon B los peuteren dan kunt u dat mede gebruiken met het overige oorlogstuig."


"Jullie kankermoeder vuile kankerjoden. Ooit zal er een dag komen waarop wij moslims jullie allemaal gaan doodmaken en inshallah zal ik die dag meemaken vuile kankerjoden. Jullie zijn lager dan honden en flikkers. Jullie zijn de vervloekte volk en dat weten jullie zelf heel goed."


"Keep acting like a Jew- the world will recognise Israel's crimes and you will be deported from Palestine- just as your annoying cult have been from France, Germany, and Spain... to name a few..."


"Why don't you and all the other non-semetic Jews go to hell and get screwed by the devil. May god strike you down, and one day he will. You are all eveil people, you and your Torahs, go fuck yourselves, you need to be punished for a ass wiped web site like this. You cowardly Jewish fucks,"


"you are the scum of the earth. Despised and hated by all. I would just like to say that I fully support Hitler's initiate to rid the world of the infection and disease that is the jewish race. My only regret is that he did not complete his exercise and obliterate jews once and for all. Ahh, how the world would have been a much better place today."


"Wie is de extremist, wij moslims?????? Of joden die hun neppe mesias volgen???
Jullie worden op een dag geslacht als vee, zoals jullie nu ons slachten."


http://www.likud.nl/antisem.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
ric0
Berichten: 355
Lid geworden op: do nov 09, 2006 3:16 am

Bericht door ric0 »

Wie is de extremist, wij moslims?????? Of joden die hun neppe mesias volgen??? Jullie worden op een dag geslacht als vee, zoals jullie nu ons slachten."

Hoe kunnen de Joden een messias volgen als die volgens hun nog moet komen??

De joden geloven nl niet dat de Heere Jezus de beloofde messias is

onwetendheid de grootste zonde
When you believe in all the good things of the Gospel and reject everything you think is bad.You don't believe the Gospel but you believe yourself...(augustine)
ric0
Berichten: 355
Lid geworden op: do nov 09, 2006 3:16 am

Bericht door ric0 »

"You jewish pigs, why didn't hitler kill u all and do the world a favour, and i'm a christian, you cunts murdered jesus christ."
Weer zo een onwetende opmerking

Jezus Christus kwam naar deze aarde om te sterven voor onzeZonde.Met als doel ons te bevrijden van de zonde en ons te verzekeren van het eeuwige leven.Zoals 800 jaar voor zijn geboorte werd voorspeld door de profeet Jesaja.

ONZE zonde.Hij stierf voor jou en mij.Zodat wij ooit de hemel kunnen bereiken.

Dus op de vraag ....Wie heeft jezus Christus vermoord=
Is het enigste juiste antwoord..
jij en ik...Wij zijn allemaal verantwoordelijk voor de dood van onze Heer.Want het waren onze zondes.De romeinen en de joden waren slechts de uitvoerders van het vonnis..Wij met ze allen hebben het vonnis geveld
When you believe in all the good things of the Gospel and reject everything you think is bad.You don't believe the Gospel but you believe yourself...(augustine)
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

ric0 schreef:
"You jewish pigs, why didn't hitler kill u all and do the world a favour, and i'm a christian, you cunts murdered jesus christ."
Weer zo een onwetende opmerking

Jezus Christus kwam naar deze aarde om te sterven voor onzeZonde.Met als doel ons te bevrijden van de zonde en ons te verzekeren van het eeuwige leven.Zoals 800 jaar voor zijn geboorte werd voorspeld door de profeet Jesaja.

ONZE zonde.Hij stierf voor jou en mij.Zodat wij ooit de hemel kunnen bereiken.

Dus op de vraag ....Wie heeft jezus Christus vermoord=
Is het enigste juiste antwoord..
jij en ik...Wij zijn allemaal verantwoordelijk voor de dood van onze Heer.Want het waren onze zondes.De romeinen en de joden waren slechts de uitvoerders van het vonnis..Wij met ze allen hebben het vonnis geveld
Als atheïst voel ik mij niet betrokken .... ;)
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
ric0
Berichten: 355
Lid geworden op: do nov 09, 2006 3:16 am

Bericht door ric0 »

Als atheïst voel ik mij niet betrokken ....
dat had ik ook niet van je verwacht sprot......
When you believe in all the good things of the Gospel and reject everything you think is bad.You don't believe the Gospel but you believe yourself...(augustine)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Ik hoorde net dat er donderdag in Beringen (Belgie) een 65-tal Joodse kinderen die op WE retraite gingen, met bakstenen werden bekogeld in de buurt van de grootste moskee van België!!!
Politie kon hun veiligheid niet garanderen en ze zijn om 2u 's nacht moeten terugkeren naar "hun ghetto"

Niks werd vermeld in de pers.

Ik houd jullie op de hoogte moest er meer nieuws komen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Brandstichting in kerk van Korspel


Geplaatst door Theo Borgermans op
vr 24 nov '06 om 08:05u


BERINGEN (RKnieuws.net) - Vandalen hebben brand gesticht in de kerk van Korspel (Beringen), zo meldt Het Belang van Limburg. De brandstichting gebeurde tijdens een doopplechtigheid in een bijgebouw van de kerk.

De daders hebben er folders in brand gestoken die in de inkomhal van de kerk lagen. Van de daders ontbreekt voorlopig elk spoor. (tb)
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Schandalig dat veel van dit soort misdaden onder het mom van “Je kan niet alles vertellen, want anders gaat het volk morren” onder de mat geschoven word, en met de mantel der liefde bedekt word.
Stel dat Joodse kinderen of Belgische kinderen een bus met Islamitische kinderen met stenen bestookt had, Ik durf bijna al mijn geld te verwedden dat dit dan wel breeduit in de krant had gekomen.

Als het waar, dit nieuws, dan is het schandalig dat het niet verteld word.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Als het waar, dit nieuws, dan is het schandalig dat het niet verteld word.
Er is zoveel van dit nieuws dat niet verteld wordt, of de politie door chef burgervader in onderzoek gestopt wordt.
Het zou eens tegen een moskee gebeuren.
Omgekeerde wereld.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

circe schreef:Ik hoorde net dat er donderdag in Beringen (Belgie) een 65-tal Joodse kinderen die op WE retraite gingen, met bakstenen werden bekogeld in de buurt van de grootste moskee van België!!!
Politie kon hun veiligheid niet garanderen en ze zijn om 2u 's nacht moeten terugkeren naar "hun ghetto"

Niks werd vermeld in de pers.

Ik houd jullie op de hoogte moest er meer nieuws komen.
(meer) nieuws over dit onderwerp:
http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... 122006_059
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Jodenhaat

Bericht door Ariel »

Jodenhaat in Nederland, en in de rest of Europa en in de wereld.

'Extra beveiliging nodig na incidenten rond synagogen'
Israël verlaat Vakantiebeurs na nieuwe dreigementen
Anti-Israël-betogers houden 'schoenenprotest' op de Dam
Marokkanen, Palestijnen steken vlaggen Israël in brand
'Volgende fase jodenhaat': joods centrum Amstelveen beschoten
woensdag 4 februari 2009

Onbekenden hebben het joodse Sinaï Centrum in Amstelveen beschoten. 'Dit gaat wel een stap verder dan een brandbom,' zegt directeur Ronny Naftaniël van het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI).

Naftaniël spreekt van een 'volgende fase' van de jodenhaat in Nederland.

Sinds het offensief van Israël tegen terroristen van Hamas in Gaza is het aantal anitsemitische incidenten (schelden, bedreigen) en geweld toegenomen.

Ernst
‘De afgelopen maand waren er al evenveel antisemitische incidenten als in heel 2007 en wat me het meest zorgen baart is dat ze veel ernstiger van aard zijn,' zegt Naftaniël vanuit Israël tegen elsevier.nl.

'Als antisemieten over een pistool beschikken gaat dat een stap verder dan het maken van een brandbom. Dat is ook erg, maar dat kan iedereen.'

Het Sinaï Centrum – een joodse instelling voor geestelijke gezondheidszorg – weigert te speculeren over het motief van de beschieting. Gisterochtend werden twee kogelgaten in een raam vlakbij de hoofdingang aangetroffen. ‘We wachten eerst het politieonderzoek af,’ meldt een woordvoerder aan elsevier.nl.

Forse toename
Eerder meldde elsevier.nl op basis van voorlopige cijfers van het CIDI dan de jodenhaat in Nederland 'fors' was toegenomen sinds de oorlog in Gaza.

Het aantal antisemitische incidenten steeg met een vergelijkbare snelheid als tijdens de oorlog in 2006 tussen Israël en Hezbollah, toen de jodenhaat met 64 procent steeg.

Naftaniël beaamt dat maar wenst nog geen cijfers naar buiten te brengen, omdat de aangiften die de politie binnenkreeg nog moeten worden verwerkt. 'We willen zo volledig mogelijk zijn.'

Door Luc van Kemenade
http://www.elsevier.nl/web/10222308/Nie ... choten.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Volgende fase jodenhaat'

Bericht door Ariel »

'Schoenaanval' op Israëlische ambassadeur in Zweden
donderdag 5 februari 2009

In de Zweedse hoofdstad Stockholm hebben anti-Israël-protestanten de Israëlische ambassadeur, Benny Dagan, bekogeld. De ambassadeur zou geraakt zijn door een schoen en ‘één of twee’ boeken.

Dat zegt de politie van Stockholm, waar het incident plaatshad, tegen de Zweedse krant Svenska Nyheter.

Gaza
De politie vermoedt dat het om een protestactie tegen het Israëlische offensief in Gaza gaat. Beide relschoppers werden gearresteerd wegens mishandeling.

De ‘schoenaanval’ had plaats op de universiteit van Stockholm, waar ambassadeur Dagan een lezing hield voor een publiek van vijftig man.

Dagan zette zijn lezing voort, maar tot zijn grote frustratie werd hij tijdens de conclusie van zijn verhaal wederom onderbroken. Volgens de ambassadeur hing er een ‘extremistische sfeer’ in de collegezaal.

Protest
Schoenengooien als protest lijkt aan populariteit te hebben gewonnen sinds oud-president van Amerika, George W. Bush, tijdens zijn afscheidstoer in Irak door een journalist werd bekogeld.

Schoenengooien wordt gezien als een grove belediging in de Arabische wereld. De journalist die Bush onder vuur nam zit vast en wordt beschuldigd van het plegen van een aanslag op een buitenlands staatshoofd. Maar hij wordt ook vereerd: vorige week werd een stambeeld ter ere van zijn actie opgericht.

Door Luc van Kemenade
http://www.elsevier.nl/web/10222488/Nie ... Zweden.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
De 'schoenaanval' in Stockholm

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Jodenhaat

Bericht door BFA »

Opnieuw?

Afbeelding
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jodenhaat

Bericht door Ariel »

Joodse bijeenkomst verplaatst door 'bedreigingen'
zondag 22 februari 2009


(Novum) - Een joodse bijeenkomst die zondag gepland stond in het Amsterdamse College Hotel is vanwege 'bedreigingen' afgelast. Een van de organisatoren, Nathan Bouscher van de website Gezellig Joods, zegt dat inmiddels een nieuwe locatie is gevonden in het Apollo Hotel. Een medewerker van het College Hotel bevestigt dat de bijeenkomst daar onder druk is afgelast.

Verschillende jonge joodse organisaties willen in discussie gaan met de Israëlische legerwoordvoerder Ron Edelheit, die zondag in het land is. "Hij spreekt vloeiend Nederlands, dus we kunnen kritische vragen stellen over de inval in Gaza", zegt Bouscher.

Het College Hotel liet volgens Bouscher zaterdag weten dat de bijeenkomst daar niet plaats kon hebben. Dat komt volgens Bouscher onder meer door een mailactie van het Platform Stop de Aanval op Gaza op de activistische nieuwssite Indymedia. Op de site worden bezoekers opgeroepen te protesteren tegen het bezoek van Edelheit.

In een standaardbrief die bezoekers kunnen ondertekenen, wordt de woordvoerder omschreven als 'een man die oorlogsmisdaden goedpraat'. "U zult zich de woede op de hals halen van veel mensen die hun onvrede en boosheid zullen komen laten horen als de lezing in uw hotel doorgaat", zo waarschuwt de brief. Indymedia was zondag niet direct bereikbaar voor commentaar.

De bijeenkomst in het Apollo Hotel begint volgens Bouscher om 19.30 uur. Een woordvoerder van het Apollo Hotel ontkent echter dat daar een bijeenkomst zal plaatsvinden.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... tid=224622" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jodenhaat

Bericht door Ariel »

Protest om bezoek woordvoerder Israël

AMSTERDAM - Circa vijftig mensen hebben zondagavond bij het Apollo Hotel in Amsterdam geprotesteerd tegen een bezoek van de Israëlische legerwoordvoerder Ron Edelheit. Dat meldde een woordvoerder van het Nederlands Palestina Komitee.

Eerder op de dag werd de locatie van de lezing die Edelheit in Amsterdam kwam geven op het laatste moment veranderd. Volgens het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) annuleerde het College Hotel de geplande lezing vanwege bedreigingen en hatelijke mails. De organisatie verplaatste de lezing daarom naar het Apollo Hotel.

Edelheit was tijdens de Gaza-oorlog een van de woordvoerders van het Israëlische leger. Zijn lezing in Amsterdam had als titel „Na de Gaza-oorlog, wat nu?”.

Het Nederlands Palestina Komitee protesteerde tegen Edelheits komst, omdat door hem als woordvoerder van het leger „de door Israël aangerichte verwoesting, dood en verderf wordt goedgepraat”. De woordvoerder van het Komitee zei zondagavond niets van bedreigingen te weten. „Daar zijn we fel tegen.”

Bij de politie is vooralsnog niets van bedreigingen aan het adres van het College Hotel bekend. De demonstratie bij het Apollo Hotel is volgens een woordvoerster rustig verlopen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3318 ... ael__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: 'Volgende fase jodenhaat'

Bericht door PollyCorrect »

[/quote]

Wat zijn die Zweedse activisten goed geïntegreerd zeg, ze nemen de verrijking door de Arabische cultuur blijkbaar prima in zich op. :?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jodenhaat

Bericht door Ariel »

'Zorgwekkende' toename jodenhaat in Europa

maandag 2 maart 2009 12:24

Het aantal antisemitische incidenten in de Europese Unie (EU) – variërend van fysiek geweld tot vandalisme en belediging – is sinds december zorgwekkend sterk gestegen.

Dat blijkt uit een voorlopig rapport van het Agentschap voor Grondrechten (FRA) in Wenen, dat onderzoek deed in negentien EU-lidstaten.

Grote zorg
‘Het is reden voor grote zorg,’ zegt directeur Morten Kjaerum van het agentschap. ‘Iedereen heeft het recht om zich veilig en beschermd te voelen, ongeacht geloof of etnische afkomst.’

De afgelopen twee jaar daalden de uitingen van jodenhaat juist. Maar sinds de oorlog in het Midden-Oosten tussen Israël en Hamas laaide het antisemitische sentiment weer op.

'Boze moslims'
Het FRA ziet ook een verandering in de beeldvorming rond antisemieten: ‘Er is een verschuiving waarneembaar van de “extreemrechtse skinhead” naar de “boze jonge moslim” en “linkse antiglobalist”,’ staat in het rapport.

Het agentschap zegt gehinderd te worden door de onvolledigheid van data. Het FRA baseert haar cijfers gedeeltelijk op meldingen van organisaties, zoals het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) en Anne Frankhuis in Nederland.

Jodenhaat
Eerder meldde elsevier.nl op basis van voorlopige cijfers van het CIDI dan de jodenhaat in Nederland 'fors' was toegenomen sinds de oorlog in Gaza.

Het aantal antisemitische incidenten steeg met een vergelijkbare snelheid als tijdens de oorlog in 2006 tussen Israël en Hezbollah, toen de jodenhaat met 64 procent steeg.

Door Luc van Kemenade
http://www.elsevier.nl/web/10225552/Nie ... Europa.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jodenhaat

Bericht door Ariel »

Joodse mannen aangevallen met ijzeren staaf in Antwerpen

Het Forum der Joodse Organisaties deelt vandaag volgend bericht mee:
Gisteren (dinsdagavond 3/3/2009) vonden drie aparte aggressies plaats waarvan men vermoed dat ze door één en dezelfde dader werden gepleegd. In de buurt van de Somerstraat in Antwerpen tussen 20u00 en 20u30 werden drie vrome joden zonder enige aanleiding aangevallen door een man van Arabische afkomst.

De dader van +-1,70m lang bewerkte zijn slachtoffers met een ijzeren staaf terwijl hij “Allah Akhbar” en “Jahud, Jahud” schreeuwde. (vertaald Allah is groot en Jood! Jood!)

Één van de slachtoffers heeft meerdere breuken opgelopen en werd voor verzorging naar het St.Vincentiusziekenhuis gebracht. Het laatste slachtoffer heeft in zijn verdediging de ijzeren staaf bemachtigd wat tot het vluchten van de dader leidde. De politie werd ingelicht en een PV werd opgesteld. Zij tillen zwaar aan deze incidenten.

De Procureur werd ingelicht en heeft de beelden opgevraagd van de veiligheidscamera die in de buurt hangt waar deze incidenten zich voordeden. Het is niet de eerste maal dat in deze buurt aggressies worden gepleegd tegen orthodoxe joden door molims.
http://joodsactueel.be/2009/03/04/chass ... antwerpen/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
De camerabeelden van de aanval werden opgevraagd. Dit is een archiefbeeld van een gelijkaardig incident in Duistland
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jodenhaat

Bericht door Ariel »

"Ik doe mijn keppeltje liever af in sommige straten"

Afbeelding

De man die dinsdagavond vier joden aanviel, is nog niet opgepakt. En dat zorgt voor onrust in de buurt. “Sinds twee dagen gaan we liever in groep naar huis na de synagoge”, vertelt een man.

Toen Lea (niet haar echte naam) donderdagochtend door de Lange Kievitstraat naar haar werk liep, schrok ze wel even. “Iemand riep ineens boe in mijn gezicht. Onschuldig, maar het typeert wel de sfeer ten opzichte van joden."

"Die aanvallen van dinsdag in de Milisstraat, de Somersstraat en de Leeuwerikstraat vind ik echt verschrikkelijk. Een joodse man zal nooit een moslim aanvallen. Waarom andersom dan wel?”

Nerveus
In de Provinciestraat doet een joodse man zijn boodschappen. Een Delhaizetas bungelt aan zijn stuur.

“Ik let altijd op, maar door zo’n incident blijf ik niet thuis. Al voel ik wel dat veel joden nerveuzer zijn dan anders.”

Keppeltje
Michael Freilich, hoofdredacteur van Joods Actueel, vindt het logisch dat mensen meer op hun hoede zijn.

“Zelf doe ik liever mijn keppeltje af als ik in bepaalde buurten moet zijn. Dan zet ik liever een baseballpet op, om minder op te vallen.”

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/ik- ... raten.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Jodenhaat

Bericht door hans van de mortel »

Zolang wij nog islam tolereren in onze samenleving anno 2009 als een bijdrage aan onze cultuurwaardigheid, stevenen wij af op een regelrechte vervuiling en teloorgang van onze beschaving. Met islam hebben wij de stank van de pest van de middeleeuwen binnen gehaald! Even voor de Gestapo. Het ermee eens zijn dat het een goede zaak van Allah is dat ongelovigen zoals u en ik eeuwig op een hoog opgevuurd braadrooster gemarteld moeten worden, getuigt van een zieke geest.

Ondertekend,
Hans van de Mortel
Op persoonlijke titel!

Laat de Gestapo zich maar in al hun achterbakse discriminerende lafheid rechtstreeks tot mij wenden! De beheerder van dit forum geef ik met alle genoegens en respect toestemming tot de ter beschikkingstelling van mijn gegevens.

Als moslims zich zo graag willen branden aan een fatsoenlijke gerespecteerde samenleving dan moeten ze maar op de blaren zitten. Uit oogpunt van dringende gezondheidsredenen is het dan ook aan te bevelen medicijn Mohammed te slikken in een of ander heidens arabisch woestijnland.

DAN KOMT DE MOSLIM TOT BEZINNING . . . EN ONZE BESCHAVING WEER TOT RUST! :idea:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Jodenhaat

Bericht door Bloodgod »

Wij zijn WAKKER !! Het is wachten op de massahysterie opgehitst door het VERDWIJNEN van de Vrijheid van Meningsuiting en de Werken van Barmhartigheid.
De GESCHIEDENISLESSEN zijn er GODVERREDOMME niet voor niets !!
Uiteindelijk gaan niet wij eraan, maar zij eraan. Het klinkt simpel en ongepast en het is ook simpel en ongepast.
De strijd tegen de vijand wordt door het BURGERVOLK gevoerd, politici zitten altijd in een tentje ver achter het strijdtoneel. Laat onze liefde voor het leven met rust, geef ons wapens om ons te VERDEDIGEN, bereid ons voor WANT ZIJ BLIJVEN KOMEN !!

Een gejat stukje uit “koran voor ONGELOVIGEN“, simply because I can;

Wie denkt dat de opvatting van de djihaad als een echte oorlog wat primitief en achterhaald is, moet weten dat invloedrijke hedendaagse leiders en denkers het wel degelijk zo cru bedoelen. De Pakistaanse officier S.K. Malik stelt Mohammeds oorlogen tegen joden en heidenen tot voorbeeld voor de moderne djihaad, en verheerlijkt daarbij het wapen van de terreur : "Terreur zaaien in het hart van de ongelovigen is niet het middel maar het doel zelf." (7) Ajatollah Rafsandjani, die nu voorgesteld wordt als een "gematigde", zei in 1984, in zijn hoedanigheid van parlementsvoorzitter : "Als wij onze zin niet krijgen, zullen wij u (= het Westen) een zee van vuur en bloed intrekken. Wij zullen in oorlog zijn met u en u overal treffen." (8) Men kan zeggen dat het hier maar om een extreme strekking binnen de moslimwereld gaat, maar men moet toegeven dat ze veel invloed heeft, en vooral : dat ze zonder verdraaiingen op de Koran en het voorbeeld van Mohammed gebaseerd is. :shock:

DO NOT FUCK WITH HOLLAND, LOOP GODVERREDOMME NIET STOM TE LULLEN OVER RESPECT, DIE KRIJG JE VAN ZE LANG ZAL ZE LEVEN NIET !!

Dit is geen haatzaaien, het is PURE OVERLEVINGSDRANG !!
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Jodenhaat

Bericht door H.Numan »

De essentie van de stukjes die ik schrijf is simpel:
  • Iedereen kan geloven wat hij wilt. Zolang hij er maar anderen niet mee lastig valt.
  • Je mag van mij best geloven dat joden de ondergang van de wereld nastreven. Zolang je maar niet op straat joden in elkaar ramt met ijzeren staven.
  • Je mag best geloven dat vrouwen half gecastreerd dienen te worden. Zolang je het maar niet in de praktijk brengt.
  • Je mag best een boterham met ham in een kantine weigeren. Zolang je dan zelf je boterham met kameel mee brengt.
  • Je mag best een hekel hebben aan homo's. Zolang je die homo's maar met rust laat.
  • Je mag best geloven dat de aarde in 6 dagen geschapen is. Zolang je anderen niet lastig valt met die idoterie.
  • Je mag bet de voorkeur geven aan vrouwen of van mijn part mohammedanen voor bepaalde functies. Zolang je ze exact gelijk beoordeeld als normale mannen.
  • Je mag best de kantjes er van af lopen op school. Zolang je je realiseert dat je daarna je leven lang tomaten gaat plukken of straatvegen.
  • Je mag, zo je wilt, een agent of buschauffeur in z'n gezicht spuwen. Als je tenminste de consequentie, zijnde een kunstgebit of 6 maanden gevangenisstraf, kunt accepteren.
Daar gaat het nogal verkeerd mee. Mensen willen bijzonder graag anderen van hun geloof overtuigen. Dat is dus waar ik mijn cynische stukjes op baseer.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Jodenhaat

Bericht door hans van de mortel »

H.Numan schreef:De essentie van de stukjes die ik schrijf is simpel:
Mensen willen bijzonder graag anderen van hun geloof overtuigen. Dat is dus waar ik mijn cynische stukjes op baseer.
Cynisch? Iemand die altijd nauwkeurig constructief en positief nadenkend waarheid nastreeft in een levendig debat en met de filosofische rede daarmee het beste uit de mens wil halen, wil ik nou niet bepaald cynisch noemen.
Cynisch zijn de allahtone islamaanhangers die in staat zijn de koran te lezen, maar net doen of zij analfabeet zijn, geheel in de chronologie van de oorlogshitser, analfabeet en pedofiele volksverlakker Mohammed. Heb ik iets verkeerd gezegd? Ik dacht het niet!
:mad:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Jodenhaat

Bericht door H.Numan »

Hans, je doet me :oops: blozen... Ik ben Vader Theresa niet hoor! :sly:

Maar ik probeer op mijn manier door vaak scherp of sarcistisch te schrijven een bepaalde misstand onder de aandacht te brengen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jodenhaat

Bericht door Ariel »

Antisemitisme is niet te wijten aan Ajax

Het CIDI vervult een nuttige rol bij het waarschuwen voor de toenemende antisemitische agressie. Maar met het oproepen van Ajax-supporters om zich niet meer ‘Joden’ te noemen, spoort het aan tot zinloze symboolpolitiek

Door Gerry van der List

Voor minderheden wordt het in Nederland steeds onaangenamer. De oorzaak – soms zijn simpele verklaringen echt de beste – is de sterke groei van het aantal allochtonen.

Al dan niet door de islam geïnspireerde allochtonen die discrimineren op een manier die in Nederland voorgoed tot het verleden leek te behoren.

Apen
Joden bijvoorbeeld hebben last van deze discriminatie. In de Koran valt herhaaldelijk te lezen dat Allah ze heeft vervloekt en dat ze worden omschreven als apen en zwijnen. Het principiële islamitische antisemitisme wordt versterkt door een gevoel van verbondenheid met de Palestijnen.

Marokkanen in Slotervaart worden net zo onderdrukt als hun geloofsgenoten in Gaza, dat is zo ongeveer het sentiment. Door de afkeer onder allochtonen van Israël en Joden neemt het aantal antisemitische incidenten toe. Het Centrum Informatie Documentatie Israël (CIDI) waarschuwt daar terecht voor.

Onzinnig
Maar het CIDI dreigt nu zijn hand te overspelen. In een brief roept het de supporters van Ajax op om zich niet meer de geuzennaam ‘Joden’ aan te meten. Dat zou namelijk antisemitische reacties uitlokken.

Dit is toch wel een vreemd verzoek. De ‘Hamas, Hamas, Joden aan het gas’-kreten op de voetbaltribunes zijn een onaangenaam geluid, van een overigens erg kleine groep. Maar het is tamelijk onzinnig om de oorzaak van die spreekkoren en zelfs van geweld buiten het stadion bij de Ajax-supporter te leggen.

Godenzonen
Bovendien spoort het CIDI aan tot zinloze symboolpolitiek. Als Ajacieden zich voortaan ‘Godenzonen’ zouden noemen, zou het probleem niet kleiner worden.

Het probleem is niet een bijnaam, maar onverdraagzaamheid. Onverdraagzaamheid die bestreden dient te worden door harde maatregelen tegen antisemitische agressie.

http://www.elsevier.nl/web/10226500/Com ... n-Ajax.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie