Witwassen van islam.

Deze afdeling dient niet voor discussies. Het is een databasis van documenten, websites, boeken en andere bronnen teneinde sceptici te voorzien in materiaal om hun artikels op te stellen, zodat ze islam kunnen weerleggen. Plaats uw links in de juiste topic. Indien u een nieuwe topic wil inleiden, gelieve mij dat dan eerst te laten weten, we willen gelijklopende topics vermijden. Geen copy paste. Geef volledige referenties en ga na of uw bron betrouwbaar is. Indien u één van de aangehaalde bronnen wil weerleggen, vragen wij u dat te doen in de andere afdelingen van dit forum.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Witwassen van Islam. De vuile was van islam is overal te vinden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:
di feb 14, 2023 3:11 pm
Wie is Ar Rayaan?
Ar Rayaan; Islam, Kennis en Wetenschap
Laat Islam nou helemaal niet samengaan met kennis en wetenschap.
Afbeelding

Dat heeft mohammedanen (vies woord voor moslims) die van geen waarheid in de geschiedenis willen weten, er toe gebracht hun bouwvallige geloofsartikel, het bouwvallige huis van Islam, als laatste strohalm van hun waardigheid in stand te houden. Het parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving maakt eens te meer duidelijk hoe waardeloos het geloof van de moslim is. Meten is weten. En dat is nu juist waar mohammedanen (vies woord voor volgelingen van de Profeet (VZMH) zo doodsbang voor zijn . . .

Dat hun bouwvallige islamkrot als een kaartenhuis op instorten staat.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Witwassen van islam. Stuiptrekking Islam

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Bekeren tot Islam - de ware godsdienst



Het bekeren tot Islam doe je blijkbaar zonder ook maar enige kennis op te doen over wie de historische profeet Mohammed (VZMH) werkelijk was. Dat je achter Hitler (VZMH = Vrede Zij Met Hem), plaatst - daar kan ik mij nog wat bij voorstellen. Maar achter de naam Mohammed, wiens naam standaard is in bijna alle gevangenissen in Europa, om daar (VZMH) achter te plaatsen doet bij mij de wenkbrauwen fronsen. Over de Profeet (VZMH) komen we vanuit de moslimhoek niet één kritisch woord tegen. Terwijl toch genoegzaam bekend moet zijn wie hij werkelijk was: een Arabische roverhoofdman, pedofiel, psychopaat, sadist, oorlogsmisdadiger die opdracht geeft aan Zoebai ibn Awwaam om de gevangen genomen Kinana te martelen tot hij vertelt waar de verborgen schat begraven ligt. Met goedkeuring van 1,8 miljard mohammedanen (vies woord voor moslims) van de Profeet (VZMH) stookte Zoebair een vuurtje op de borst van Kinana, tot hij op sterven na dood is. Daarna draagt de onder 1,8 miljard moslims geliefde Mohammed (VZMH), hem over aan Moehammad ibn , die hem vervolgens zijn hoofd afslaat om zijn broer Mahmoed te wreken. (overgenomen uit 'Het leven van Mohammed' van Ibn Ishaak. Voor veel moslims is Ibn Ishaaks biografie de meest gezaghebbende.

PRAAT ER EENS OVER MET EEN MOSLIMGELEERDE, OF HIJ KAN IETS WETEN ZONDER TE METEN!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Witwassen van islam.

Bericht door sjun »

Het klopt helemaal Hans. En lekker luchtig geschreven. :roll:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie