Moslim Broederschap in Nederland & Amerika.

Deze afdeling dient niet voor discussies. Het is een databasis van documenten, websites, boeken en andere bronnen teneinde sceptici te voorzien in materiaal om hun artikels op te stellen, zodat ze islam kunnen weerleggen. Plaats uw links in de juiste topic. Indien u een nieuwe topic wil inleiden, gelieve mij dat dan eerst te laten weten, we willen gelijklopende topics vermijden. Geen copy paste. Geef volledige referenties en ga na of uw bron betrouwbaar is. Indien u één van de aangehaalde bronnen wil weerleggen, vragen wij u dat te doen in de andere afdelingen van dit forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Moslim Broederschap in Nederland & Amerika.

Bericht door Ozes »

Voor iedereen de geinteresseerd is in de politieke organisaties die actief zijn in Amerika en Nederland, hier enkele .pdf bestandjes waarin verdachte Moslim organisaties aan elkaar worden gelinkt. Ik heb er een korte achtergrond bij gegeven, maar het is zeker interessant om de uitspraken van leiders van het Moslim Broederschap of CAIR op te zoeken als je echt wilt begrijpen waarom het zo problematisch is dat dit soort groepen hun gang kunnen gaan in de vrije wereld.

Het Moslim Broederschap in Amerika

Een groep wiens uitspraken je doen wanen in de middeleeuwen, zeer extremistisch,goed gefinancierd, beter georganiseerd dan onze eigen flutregering en de groep die achter de onzinnig benoemde "arabische lente" zit. Hun radicale en zeer invloedrijke spreker Al Qaradawi is sinds hun recente overname van Egypte weer terug in zijn thuisland na jaren verbannen te zijn geweest. Het Moslim Broederschap is de organisatie achter de Holy Land Foundation in Amerika.In het "Holy Land Foundation" proces tegen deze groep die georganiseerd is door het Egyptische Moslim Broederschap, waar wij onze vriend Tariq Ramadan van kennen, werd de group beschuldigt en uiteindelijk veroordeelt voor het financiëren van moslim terroristen en subversieve activiteiten. Uit een document dat in het huis van één van de voornaamste leden van deze groep stond de volgende, en voor sommige van ons, bekende quote:

"The process of settlement is a “Civilization-Jihadist Process” with all the means. The Ikhwan [Muslim Brotherhood] must understand that their work in America is a kind of grand Jihad in eliminating and destroying the Western civilization from within and “sabotaging” its miserable house by their hands and the hands of the believers so that it is eliminated and Allah’s religion is made victorious over all other religions. […] It is a Muslim’s destiny to perform Jihad and work wherever he is…"

Het desbetreffende document dat werd gevonden vind je hier(PDF):
http://crimeblog.dallasnews.com/Elbaras ... ch%203.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Hierin vind je de strategie die het Moslim Broederschap heeft uitgestippeld om Amerika te Islamiseren. Kijk ook eens naar het aantal organisaties die in hun naam uitgezet, dit aantal is tegenwoordig vele malen groter en het is veilig om te zeggen dat Islamitische studentenverenigingen in Amerika vrijwel allemaal een connectie hebben met het Broederschap.



CAIR & de Holy Land Foundation

CAIR is een Islamitische lobby die actief is in alle lagen van de Amerikaanse samenleving en politiek.Veelal komen de leden van deze machtige moslim lobby in beeld door extremistische uitspraken, maar er zijn ook verschillende leden verdacht of veroordeelt voor terroristische activiteiten. Desondanks heeft deze lobby een goede verhouding met het Witte Huis, ondanks dat de twee belangrijkste activiteiten van deze groep bestaat uit het misinformeren over de ware aard van Islam en het druk zetten op hen die kritiek leveren op Islam.Het eerste door niet-bestaande hadiths te presenteren die de Islamitische profeet in een goed daglicht zetten , het tweede door islamcritici aan te klagen en druk te zetten op media en politici om kritiek op de Islam hard aan te pakken.

Hier een kort onderzoek over samenwerking tussen CAIR en het HLF (pdf)

http://www.investigativeproject.org/doc ... sc/110.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;


Het Moslim Broederschap in Nederland
http://www.nefafoundation.org/miscellan ... ds1207.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Tariq Ramadan komt ook aan bod.

Turkije
En ik rond het af met een turks toetje, een rapport over de Grijze Wolven in Nederland, simpelweg omdat het zo triest is hoe gemakkelijk buitenlandse politieke groeperingen ons land weten te infilteren;
http://afa.home.xs4all.nl/comite/artike ... re2009.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;



Meer informatie over het "Holy Land Foundation" process
http://archive.frontpagemag.com/readArt ... ARTID=4476" onclick="window.open(this.href);return false;
http://archive.frontpagemag.com/readArt ... ARTID=4475" onclick="window.open(this.href);return false; < overzicht inhoud van het genoemde document.
http://crimeblog.dallasnews.com/archive ... ndati.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://gatesofvienna.blogspot.com/2010/ ... house.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Om de .pdf bestanden op te slaan:
IE: (?)
Mozilla: Ga naar Extra, pagina info, media, klik op de link en druk op "Opslaan als".
Opera: Control+J, en plak de link in de sneldownload.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslim Broederschap in Nederland & Amerika.

Bericht door Ariel »

Welkom Ozes . Bedankt voor de links, en wij zijn zeker geïnteresseerd in het wel en wee ( mee wee dan wel) van de Moslim Broederschap of CAIR. Mahalingam houdt ons meestal aardig op de hoogte van deze twee clubjes, maar het is altijd goed om nog meer informatie over deze naar mijn idee extremistische groeperingen te hebben.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Moslim Broederschap in Nederland & Amerika.

Bericht door Mahalingam »

Welkom Ozes.

Ik houd inderdaad zoals Ariel al zegt, veelal de twee draden
viewtopic.php?f=5&t=16545&p=254745&hilit=ikhwan#p254745
USA: CAIR, de Ikhwan en Co
viewtopic.php?f=5&t=15964&p=254126&hilit=ikhwan#p254126
Moslim broederschap.
actueel.
Dank voor deze gedocumenteerde bijdrage.
Er altijd ook verse info bij:
http://sheikyermami.com/2010/03/06/musl ... ood-watch/
Muslim Brotherhood Watch
Een vertaling van een belangrijk boek van de Ikhwan is "Jihad is the way "van Mustafa Mashhur te lezen bij
http://www.palwatch.org/main.aspx?fi=157&doc_id=4603
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Moslim Broederschap in Nederland & Amerika.

Bericht door Ozes »

Bedankt voor het welkom heren, leuk om eens een Nederlands forum van gelijkgezinden te vinden. Hoewel ik mijzelf al enige tijd verdiep in Islam, heb ik de afgelopen week sinds ik het bronnencentrum heb doorgespit er aardig wat bijgeleerd over Islam. Ook het engelse forum van FFI is top.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Moslim Broederschap in Nederland & Amerika.

Bericht door silkyboxershortXL »

De 3 reclameblokken duren elk 2 minuten
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Moslim Broederschap in Nederland & Amerika.

Bericht door Zwartmeer »

Ozes schreef:Bedankt voor het welkom heren, leuk om eens een Nederlands forum van gelijkgezinden te vinden. Hoewel ik mijzelf al enige tijd verdiep in Islam, heb ik de afgelopen week sinds ik het bronnencentrum heb doorgespit er aardig wat bijgeleerd over Islam. Ook het engelse forum van FFI is top.
Over 71% of the Quran is in direct conflict with the values of Western society
Hi Ozes. Dat is een mooie quote! En ik geloof het meteen. Ik weet van Bill Warner dat 64% van de koran over de ongelovigen gaat. Maar waar heb je deze info vandaan? Ook van Warner misschien? Kan zijn dat dat me ontgaan is...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Moslim Broederschap in Nederland & Amerika.

Bericht door Ozes »

Ik heb de info inderdaad van Warren:

64% van de koran gaat over de kaffir
5.6% van de koran gaat over de minderwaardige status van vrouwen.
En enkele schadelijke versen noemen niet direct de kaffir/vrouwen, die heb ik zelf geschat op 1.5%.

Dat laatste klopt dus niet persé, en het kan iets meer of minder zijn.Ik ben nog van plan alle versen die niet over kaffirs en vrouwen gaan, en toch schadelijk zijn door te nemen, maar heb op het ogenblik geen tijd.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Moslim Broederschap in Nederland & Amerika.

Bericht door Zwartmeer »

Ozes schreef:Ik ben nog van plan alle versen die niet over kaffirs en vrouwen gaan, en toch schadelijk zijn door te nemen, maar heb op het ogenblik geen tijd.
Das een heel werk! Ik zeg altijd dat de islam nergens overgaat. Nou nergens, het gaat over hoofddoekjes en over op bedevaart gaan om stenen naar de Satan te gooien en meer van dat soort nutteloze flauwekul. Elke religie zal zijn goede en minder goede punten hebben alleen de goede van de islam moet ik nog steeds ontdekken. Ja je mag niet stelen volgens de islam. Nou dat is zo voor de handliggend dat de mens dat uitzichzelf ook zonder religie al bedacht en strafbaar gesteld heeft. Daar heb je geen islam voor nodig. En ook niet als het op barbaarse straffen bedenken aankomt. We zijn creatief genoeg. Wat ik zeggen wil is dat die paar punten waar je het met de islam eens zou kunnen zijn hebben de islam niet nodig. Hoi.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Moslim Broederschap in Nederland & Amerika.

Bericht door Ozes »

Een dagje werk schat ik. Ik heb de koran al aardig wat keren doorgenomen dus ik weet ongeveer wel wat ik erin kan vinden.Er is niks positiefs aan Islam, echt niets. Stress, frustratie, opkroppen van emoties, dit vind je bij de toegewijde Moslim die niet uit is op geweld of hervorming van de staat. Er is voor niemand vrede binnen de Islam, je mag Islam niet bekritiseren, en zelfs Moslims die in een debat beweren dat de doodstraf voor blasfemie niet de ware Islam voorstelt, zijn diep van binnen doodsbang om kritiek te uiten op Islam. Elke Moslim word gedwongen Islam hun eigen waarden en principes te laten aanranden waar Allah bij staat, en ze mogen er niks van zeggen. Elke terroristische aanslag moeten ze weer zwijgen omdat ze geen idee hebben of deze aanslag nu haram of halal is, uiteindelijk tast dit je persoonlijkheid aan, zonder twijfel.

De reden dat ik die 70% neerzet is niet omdat ik daarmee wil zeggen dat Islam enig nut heeft, meer omdat ik wil aantonen dat een humane versie van de koran slechts een piepklein boekje zou zijn, een pamflet waar letterlijk niets van waarde in staat.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Moslim Broederschap in Nederland & Amerika.

Bericht door Ozes »

Een dagje werk schat ik. Ik heb de koran al aardig wat keren doorgenomen dus ik weet ongeveer wel wat ik erin kan vinden
Dit bleek dus een klein gevalletje van grootheidswaan, 6000 surah's doe ik toch iets langer over :rongue:

Hier wat gratis te downloaden boeken voor iedereen die graag meer inzicht wil in het Moslim Broederschap, bijvoorbeeld omdat ze met hun vingers in jouw lokale Moskee zitten waar Job Cohen doodleuk vertelt dat dit geen probleem is. Beide boeken zijn niet interresant als je niet wil verdiepen in het Moslim Broederschap zelf.
Qaradawi, Yusuf, Priorities of the Islamic Movement in the Coming Phase, (Al-Dar, 1992)
http://www.scribd.com/doc/7798605/Prior ... AlQardhawi
Qutb, Sayyid, Milestones, (Salimiah, Kuwait: International Islamic Federation of Student Organizations, 1978 [written 1966]).
http://majalla.org/books/2005/qutb-nilestone.pdf

Qutb is een van de voornaamste ideologen van het Moslim Broederschap en inspiratie voor Osama Bin laden, Al-Zawahiri en Al-Anwaki. Qutb is voor het doden van politieke leiders en anderen als deze geen echte Moslims zijn. Hij innoveerde ook het idee van een eeuwige strijd tussen Dar el Harb(Jahilliya) en Dar el Islaam.

De radicale groep Al-Takfir W’al Hijra, die zich in 1971 afsplitsten van het Moslim Broederschap werd ook geinspireerd door Qutb op het gebied van Takfir, en nam het op als taak om Moslim en niet-moslim politici te doden.:
http://212.150.54.123/organizations/orgdet.cfm?orgid=95" onclick="window.open(this.href);return false;
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Moslim Broederschap in Nederland & Amerika.

Bericht door Mahalingam »

Het boek "Milestones"van Sayyed Qutb is te vinden op het p2p netwerk met eMule. De link is dan:
ed2k://|file|MILESTONES-Sayyid%20Qutb.doc|471040|9FCE79E504489B1FD6151C84A9ABED74|h=Y6PFABIQOT72E7L7EODRJ2NYQGAYA5QB|/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Moslim Broederschap in Nederland & Amerika.

Bericht door Scarlatti »

Mahalingam schreef:Het boek "Milestones"van Sayyed Qutb is te vinden op het p2p netwerk met eMule. De link is dan:
ed2k://|file|MILESTONES-Sayyid%20Qutb.doc|471040|9FCE79E504489B1FD6151C84A9ABED74|h=Y6PFABIQOT72E7L7EODRJ2NYQGAYA5QB|/" onclick="window.open(this.href);return false;

ik krijg een fout melding bij deze link Mahalingam.....

De webpagina kan niet worden weergegeven

Meest waarschijnlijke oorzaak:
•Voor bepaalde inhoud of bestanden op deze webpagina is een programma vereist dat momenteel niet is geïnstalleerd.
Mogelijke acties:
Online naar een programma zoeken waarmee u deze webinhoud kunt weergeven.
Geef het adres opnieuw op.
Ga terug naar de vorige pagina
Laatst gewijzigd door Scarlatti op wo okt 12, 2011 9:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Moslim Broederschap in Nederland & Amerika.

Bericht door Ozes »

Ozes schreef:
Qutb, Sayyid, Milestones, (Salimiah, Kuwait: International Islamic Federation of Student Organizations, 1978 [written 1966]).
http://majalla.org/books/2005/qutb-nilestone.pdf
Scarlatti, de pdf op deze link kan je op de volgende manieren downloaden:

Mozilla: Ga naar Extra, pagina info, media, klik op de link en druk op "Opslaan als".
Opera: Control+J, en plak de link in de sneldownload.

Met internet explorer weet ik het niet:P
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Moslim Broederschap in Nederland & Amerika.

Bericht door Mahalingam »

Ik geloof dat Scarlatti doelt op mijn opgegeven ed2k link. Dat is andere koek.
Daarvoor heb je een programma nodig:
http://www.emule-project.net/home/perl/general.cgi?l=29
Er is een help en uitleg en download daar. Echt simpel is het niet om op te zetten.
Het programma eMule gebruikt deze ed2k link.
In eMule is ook een zoek functie. In dat netwerk zijn vele boeken te vinden en ook video's die je verder nergens kan vinden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Moslim Broederschap in Nederland & Amerika.

Bericht door Scarlatti »

Klopt Mahalingam, ik ga t proberen uit te puzzelen!
Prima artikelen en ik heb ze op De Stem gezet in de hoop dat.....
ach ja...
gelukkig ben ik al 62....
heb niet zo'n prettig gevoel vandaag en dit alles en die video,
maakt t er niet rooskleuriger op, niet dat ik dat verwachtte hoor...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Moslim Broederschap in Nederland & Amerika.

Bericht door Ozes »

Direct downloaden is toch een stuk simpeler dan via e-mule?
Gewoon opera browser dowloaden, control+J en de link in het zoekbalkje plakken.

Qutb heeft ook nog In the Shade of the Quran geschreven, 30 volumes met zijn interpretatie van de koran. Mij iets teveel van het goede :o
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Plaats reactie