Robert Spencer

Deze afdeling dient niet voor discussies. Het is een databasis van documenten, websites, boeken en andere bronnen teneinde sceptici te voorzien in materiaal om hun artikels op te stellen, zodat ze islam kunnen weerleggen. Plaats uw links in de juiste topic. Indien u een nieuwe topic wil inleiden, gelieve mij dat dan eerst te laten weten, we willen gelijklopende topics vermijden. Geen copy paste. Geef volledige referenties en ga na of uw bron betrouwbaar is. Indien u één van de aangehaalde bronnen wil weerleggen, vragen wij u dat te doen in de andere afdelingen van dit forum.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Robert Spencer

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Nee Nee! Die Spencer is anti-islam en niet zo'n klein beetje ook.

Maar . . . ik heb de indruk dat hij nogal opgeklopt overdreven uit de kast komt. Of doe ik nu overdreven? Ik ga het (nog) uitzoeken. Wat ik schrijf lijkt overdreven, maar is dat geenszins. Omdat het NOOIT suggestief is. Althans volgens mijn bescheiden mening. Ik vind Robert Spencer overigens wel belangrijk. Of ik weet niet alles over hem of ik heb nog niks gelezen over de mislukte mensensoort 'moslims' die simpelweg uitlegt waarom moslims niet deugen als mens. Zo moeilijk is dat namelijk niet. Gewoon een vergelijking maken. Als je twijfelt aan de deskundigheid van een arts ga dan voor een second opinion. Als atheïst vergelijk ik liever de historische persoon Jezus met de historische persoon Mohammed om het verschil duidelijk te maken aan mensen die solidair willen zijn met elkaar.

Dat mensen vanuit een religieuze behoefte Jezus navolgen vind ik best begrijpelijk. En als ze dan ook handelen naar zijn geest is dat een mooie zaak. In de vergelijking van Jezus met Mohammed kom ik tot de conclusie dat niet Mohammed, maar Jezus een man is in de betekenis van vrede en liefde tot de medemens. Daar is Jezus wereldberoemd mee geworden bij mensen die onze beschaving vorm hebben gegeven. En Mohammed? Het verhaal over Mohammed gaat bijna uitsluitend over het ophitsen en haat verkondigen tegen andersdenkenden, niet gelovigen, en vooral haat tegen joden. De adem van Mohammed rook altijd naar vuilspuiterij en sadistische toekomstverwachtingen voor wie niet naar hem wilde luisteren.

Kortom: Jezus versus Mohammed is als water en vuur. Wat niet past bij elkaar moet men ook niet proberen te verbinden met elkaar.


Kennis van de islam is totaal overbodig. Slechts kennis van Jezus en Mohammed is voldoende om tot de logische conclusie te komen dat moslims behoren tot de mislukte mensensoort 'moslims'. Omdat zij zonder schaamte of berouw, dagelijks vastberaden doorgaan met het vereren van een Arabische historische perverse pedofiele psychopaat, roverhoofdman, sadist en terroristische oorlogscrimineel, genoemd Mohammed. De profeet die de Islam als oorlogsreligie wist te vestigen in de Arabische zandbak door overtuiging met het bloedige zwaard.
Jezus zei tegen hem: "Vriend, wat kom je hier doen?" Toen grepen de mannen Jezus. Eén van de leerlingen trok zijn zwaard. Hij raakte de slaaf van de hogepriester en hakte het oor van de man eraf. Maar Jezus zei tegen hem: "Doe je zwaard weg. Want mensen die geweld gebruiken, zullen door geweld sterven." - Matteüs 26
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Robert Spencer

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Robert Spencer

Bericht door silkyboxershortXL »

Nieuw boek van Robert Spencer.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Robert Spencer

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:
Noem voortaan de titel van de video erbij! Dan is er vaak nog wat aan te doen. Dat geldt overigens net zo goed voor mij.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Robert Spencer

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef: Noem voortaan de titel van de video erbij! Dan is er vaak nog wat aan te doen. Dat geldt overigens net zo goed voor mij.
Dit is de titel.
There's nothing Good in Islam" Robert spencer DESTROYS Islam &

En hij doet het weer... :razz:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Robert Spencer

Bericht door Hans v d Mortel sr »

TIP!

Wat ik vaak doe is voor mij interessante video's direct downloaden. Fluitje van een cent. Dus . . . DOEN!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Robert Spencer

Bericht door sjun »

Robert Spencer on UN's anti-Israel resolution and Trump's immigration ban


Robert Spencer: Pope Francis, the Pope of Islam


Enkele oude filmpjes die niet langer liepen in het topic bijgewerkt.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Robert Spencer

Bericht door sjun »

Robert Spencer: The speech the U.S. Catholic Bishops don't want you to see (IMPROVED AUDIO)

Over moslimvervolging van Christenen.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Robert Spencer

Bericht door sjun »

The Age of Absurdity | Robert Spencer LIVE from the Reagan Ranch Center
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Robert Spencer

Bericht door sjun »

DEBATE: Does the Quran Promote Peace? (Spencer & Wood vs. Hussain & Ebady)
Laatst gewijzigd door sjun op do jul 07, 2022 12:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Robert Spencer

Bericht door sjun »

The Jihad Threat | Robert Spencer, Director of Jihad Watch
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Robert Spencer

Bericht door sjun »

Robert Spencer & Apostate Prophet: Countering Global Jihad
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Robert Spencer

Bericht door sjun »

Is Islamic Ideology Compatible with Democracy - Robert Spencer and Vibhuti Jha
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Robert Spencer

Bericht door sjun »

Ga maar even zitten voor beide #SangamTalks

The Truth About Muhammad | Robert Spencer


The History of Jihad: From Muhammad to ISIS | Robert Spencer
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie