Sharia for Dummies

Deze afdeling dient niet voor discussies. Het is een databasis van documenten, websites, boeken en andere bronnen teneinde sceptici te voorzien in materiaal om hun artikels op te stellen, zodat ze islam kunnen weerleggen. Plaats uw links in de juiste topic. Indien u een nieuwe topic wil inleiden, gelieve mij dat dan eerst te laten weten, we willen gelijklopende topics vermijden. Geen copy paste. Geef volledige referenties en ga na of uw bron betrouwbaar is. Indien u één van de aangehaalde bronnen wil weerleggen, vragen wij u dat te doen in de andere afdelingen van dit forum.
Boudewijn Atsma

Re: Sharia for Dummies

Bericht door Boudewijn Atsma »

sjun schreef:
do jul 07, 2022 12:11 am
Tuurlijk Wim doe nog eens een oproep op een forum dat een vinger aan de pols houdt met betrekking tot islam en omgevingsislamisering om iets heel anders te gaan doen en je globalistische doelen te gaan onderschrijven. Komt vast uitstekend binnen bij deze doelgroep. Het zal je mogelijk wat plaatsingspremie opleveren maar veel meer zit er niet in.
Dit forum hield een vinger aan de pols terzake de vermeende islamisering en is op sterven na dood.

Mogelijk is dat naar het oordeel van sjun het gevolg van een nagenoeg voltooide islamisering van Nederland.

😎
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sharia for Dummies

Bericht door Ariel »

Boudewijn Atsma schreef:
do jul 07, 2022 12:24 am

Dit forum hield een vinger aan de pols terzake de vermeende islamisering en is op sterven na dood.
Waar maak jij je druk om Boudewijn. Wat moet jij op een forum die op sterven na dood is.

Kan jij je kostbare tijd niet beter gebruiken?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Atsma

Re: Sharia for Dummies

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ariel schreef:
do jul 07, 2022 1:18 am
Boudewijn Atsma schreef:
do jul 07, 2022 12:24 am

Dit forum hield een vinger aan de pols terzake de vermeende islamisering en is op sterven na dood.
Waar maak jij je druk om Boudewijn. Wat moet jij op een forum die op sterven na dood is.

Kan jij je kostbare tijd niet beter gebruiken?

Ik kom hier om de discussie wat te verlevendigen en inhoudelijk op een hoger niveau te brengen.

Het lijkt te werken, volgens mij is het hier drukker dan maanden het geval was.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sharia for Dummies

Bericht door Ariel »

Boudewijn Atsma schreef:
do jul 07, 2022 10:15 am

Ik kom hier om de discussie wat te verlevendigen en inhoudelijk op een hoger niveau te brengen.

Het lijkt te werken, volgens mij is het hier drukker dan maanden het geval was.
Mijn dank is groot Boudewijn. :heart: Ik hoop niet dat je ons een rekening stuurt.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Atsma

Re: Sharia for Dummies

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ariel schreef:
do jul 07, 2022 10:44 am

Mijn dank is groot Boudewijn. :heart: Ik hoop niet dat je ons een rekening stuurt.

Afbeelding
Graag gedaan hoor.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Sharia for Dummies

Bericht door sjun »

Ter zake de draad maar weer. We zouden het bijna vergeten als een wat narcistische forumgebruiker om hem moverende redenen voortdurend de aandacht op zichzelf richt. Het zou natuurlijk prachtig zijn als iedereen Soumission van Houellebec zou lezen maar te vrezen valt dat dit niet gaat gebeuren en dat indoctrinatie op de scholen het boek ver van de nieuwsgierige studenten houdt. Afbeelding
Onderworpen, Michel Houellebec
De Arbeiderspers 2016, ISBN 9789029511216
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Boudewijn Atsma

Re: Sharia for Dummies

Bericht door Boudewijn Atsma »

Dat is inderdaad een goed boek, sjun. Welke opinie wens je ermee te illustreren ?
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Sharia for Dummies

Bericht door sjun »

We zitten hier in een draad die handelt over Sharia voor Dummies. Het boek verhaalt over waar het zoal naartoe gaat met de islamisering van de samenleving en van welke figuren er colloboratie in plaats van verdediging van vigerende vrijheden te verwachten valt. Tijdig kan er nog invloed uitgeoefend worden op wie je politieke macht verleent en wat die mensen daarmee doen.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie