Mijn dochter wil zich bekeren

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Ariel »

sjun schreef:Ik ben benieuwd hoe of het er sinds maart mee staat Davy.
Het is jammer dat dit soort mensen hier maar even komen kijken. We hebben hier al zoveel bezorgde moeders gehad, maar na een tijdje zie je ze niet meer. Misschien denken ze dat wij een oplossing voor hun problemen hebben, maar dat is helaas niet zo. We kunnen luisteren en ze wat informatie geven, maar dat is alles. Het kan ook dat de moeders zich neerleggen bij het besluit van hun kinderen en hopen dat het allemaal wel meevalt..
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Ali Yas »

Je vraagt je af hoeveel slachtoffers er nog moeten vallen voordat we de werkelijkheid van de islam onder ogen durven zien.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door sjun »

Je hebt ook wel oplossingen maar die vragen investering in tijd van de kijkers en hulpvragers. Een huis staat er niet in een dag. Dat vraagt voorbereiding, dat vraagt doordacht bouwen en dat vraagt een goed fundament. Hetzelfde vraagt het bouwen van een goede toekomst voor de eigen kinderen. Als je dat in handen laat van wat voor ideologie dan ook is dat natuurlijk je eigen keuze. Maar ik zou daarvoor geen kinderen op de wereld zetten en levenslang in dat kroost willen investeren.nMaar ik kan een anders niet dwingen een andere keuze te maken, ik kan slechts verhelderen waarom iets niet mijn keuze zou zijn en eventueel schetsen wat de gevolgen zijn van helemaal niets doen.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie