Mijn dochter wil zich bekeren

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Davy
Berichten: 2
Lid geworden op: vr feb 21, 2014 1:39 am

Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Davy »

Beste,
Betreft mijn dochter, ze is 14 jaar.
Ze zou vroeger veel gepest geweest zijn en heeft nu een groep gevonden waarin ze gerespecteerd wordt geen enkele BELG is nog goed en ze wil zich nu bekeren tot de Islam. Ze heeft een Marrokaans vriendje.

Hoe zou ik haar kunnen uitleggen dat dit niet de oplossing is?
Graag uw raad.

Groeten,
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Ariel »

Welkom Davy.

Wat vreselijk voor jullie. Het probleem is dat Islam in het begin aanvoelt als een warm bad. Je zegt het zelf. Ze is vroeger gepest, en nu wordt ze "liefdevol" opgenomen in een groep moslims. Liefdevol zolang ze Moslima blijft weliswaar. Als ze ooit Islam verlaat, dan is hun liefde voorbij.

Maar ja, daar heb jij nu niks aan. 14 jaar is jong, en misschien kan jij haar nu nog vertellen dat als ze 18 is, ze zich mag bekeren tot islam als ze dat dan nog wil, maar niet eerder. En 14 jaar is veel te jong om een vriendje te hebben.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Pilgrim »

Misschien kan je je dochter ook duidelijk maken wat voor een nare man die Mohammed was. Daar hebben we hier aardig wat informatie over. Het was een echte rotzak en vergelijkbaar met Hitler. Een woestijnrover, pedofiel, massamoordenaar, tiran en serieverkrachter.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Ozes »

Het zou mooi zijn als er ergens een documentaire was van Westerse vrouwen die vertellen over hoe zij beschadigd zijn door dergelijke relaties. Ik zelf zou de volgende principes aanhouden:


(1. Haar eigenwaarde en zelfvertrouwen is te laag, dat moet omhoog.
(2. Feminisme; hij moet van haar leren, niet andersom. De meest gelukkige moslims zijn verwesterd, gefrustreerde ingepakte moslims houden vast aan hun geloof.
(3.Haar band met jou, moet verbeteren.

Ze is helaas opgegroeid in een wereld waar moslims steeds als slachtoffers worden gepositioneerd door de media, en waar de Belgische identiteit iets is om te verafschuwen. Dit maakt het erg lastig.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Ozes »

Pilgrim schreef:Misschien kan je je dochter ook duidelijk maken wat voor een nare man die Mohammed was. Daar hebben we hier aardig wat informatie over. Het was een echte rotzak en vergelijkbaar met Hitler. Een woestijnrover, pedofiel, massamoordenaar, tiran en serieverkrachter.
In dezelfde trend kan je het recht van de Moslim man bespreken om vier vrouwen te trouwen, en dat hij, als hij sterft word beloond met "houris". Maagden die hem seksueel mogen plezieren in het paradijs. Een goede manier om enige romantische vooruitzichten onder druk te zetten. Profeet Mohammed trouwde natuurlijk nog veel meer vrouwen.

Ik zou zelf die Marokkaan vragen over wat hij zou doen met die houris in het paradijs. Wijst hij ze af, dan zeg ik wat een belediging dat is voor Allah^^
Maar dergelijke informatie is van seculair belang.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Ariel »

Het is inderdaad van groot belang dat jij je nu verdiept in Islam Davy. En dan niet in de suikerversie van Islam, maar in de zuivere Islam. Je kan ons vragen stellen, en dan kunnen wij proberen om daar eerlijk antwoord op te geven.
Wat nu op dit moment voor haar erg belangrijk is, is een liefdevol gezinssituatie. Streng, maar heel liefdevol zonder boosheid. . Je dochter is naar mijn idee veel en veel te jong om nu al een vast vriendje te hebben.

En zeker niet toegeven aan onzin zoals het dragen van hoofddoekjes en halal eten thuis. Je moet haar uitleggen waarom moslima's hoofddoeken dragen. Dat doen ze niet voor de mooi, maar omdat ze vinden dat ze met een hoofddoek op beschermd worden tegen vieze mannen blikken.

Wat jij haar ook duidelijk moet maken is dat jij je nu ben gaan verdiepen in Islam, en je hebt ontdekt dat een moslima niets mag doen zonder toestemming van haar vader of grote broer, of een voogd. Jij stemt in met die islamitische regel, en vanaf nu moet ze voor alles wat ze doet toestemming vragen. Wil ze gaan winkelen, dat kan, maar dan gaat haar broer of jij mee. Van af nu heeft jouw jonge dame een Mahram (een wettelijke voogd) nodig die haar begeleid. Zeg maar...Als we het doen ( moslim worden) dan doen we het goed.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Manon »

Wat jij haar ook duidelijk moet maken is dat jij je nu ben gaan verdiepen in Islam, en je hebt ontdekt dat een moslima niets mag doen zonder toestemming van haar vader of grote broer, of een voogd. Jij stemt in met die islamitische regel, en vanaf nu moet ze voor alles wat ze doet toestemming vragen. Wil ze gaan winkelen, dat kan, maar dan gaat haar broer of jij mee. Van af nu heeft jouw jonge dame een Mahram (een wettelijke voogd) nodig die haar begeleid. Zeg maar...Als we het doen ( moslim worden) dan doen we het goed.
Dat lijkt me een superidee.
Verder kan je als vader (en ook moeder) best de koran zelf eens even lezen. Al of niet met haar medeweten. Hoedt U voor de klassieke truuk van "verkeerde vertaling": in Indonesie, het grootste moslimland, spreekt men geen arabisch, evenmin in Turkije, Pakistan, India, Syrië, Irak, Iran etc.... al die landen gebruiken ofwel vertalingen van de onvertaalbare koran, ofwel rammelen ze die als papegaaien vanbuiten zonder te weten wat de betekenis is.

Wij zijn hier geen analfabeten, dus wij lezen wèl eerst wat in de koran staat.
Vooral hoofdstukken 4 / 5 / 8 / 9 zijn al leuk om mee te beginnen. Maak je geen zorgen: heel de koran, nederlandse vertaling, op A4 afgedrukt in een ARIEL10 lettertype, zonder de herhalingen van Allah weet het best beslaat..... 74 enkelvoudig geprinte blaadjes. meer niet.

Vooral ook vers 4.34 is voor uw dochter heel belangrijk: het geeft de man het recht om zijn vrouw(en) af te kloppen als hij VREEST dat ze iets verkeerds zal doen (ze hoeft daarom nog niks verkeerd gedaan te hebben). Zeer leuk vers.
Heel dat hoofdstuk is trouwens vooral leuk voor de westerse vrouw.

De nederlandse vertaling van de koran vind je hier: http://moslima.ansaar.nl/index.php/comp ... nederlands

helemaal van een islamitisch forum, dus dat gaat zeker haar goedkeuring wegdragen.

GELUKKIG ! is ze nog maar 14. Hopelijk gaat de crush op haar Mohammed snel over.
Vertel haar vooral dat ze moet wachten met de shahada (geloofsbelijdenis) : natuurlijk zijn daar geen wettelijke Belgische gevolgen aan verbonden, maar in islam staat dus wel de doodstraf op afvalligheid, zo tolerant zijn ze dus wel. Dat is toch iets dat ze moet weten alvorens de stap te zetten zou ik denken.

Als je wil zoeken we de korantekst hier nog wel eens op. Die informatie staat hier wel ergens.

Veel moed alvast.

O ja. Het klinkt misschien overbodig maar voor alle zekerheid (ik was ook moeder van een vrouwelijke puber met een willetje):

- het huwelijk voor de imam is zowel in Belgie als Nederland VERBODEN DOOR DE GRONDWET

Mohammed kan haar dus niet overhalen om "voor de imam" te huwen (jullie zijn daar dus niet bij nodig) zodat ze sex kunnen hebben.
Vertel aan uw dochter dat dit verboden is (er wordt veel te licht overgegaan. nochtans is het een grondwettelijk verbod). Niet dat het iets doet aan haar burgerlijke stand, en ze is trouwens minderjarig.
Imams lappen dat verbod constant aan hun laars, en Mohammed huwde een kind van 6 toen hij 50 was, waarna hij haar penetreerde op haar 9de levensjaar als hij 53 was. En moslims moeten het voorbeeld van hun profeet volgen.... tel uit je winst.

Aan niet-moslima's kunnen we als ouders de pil aanraden, maar moslima's moeten dus eerst "gehuwd" zijn..... opletten geblazen dus. Ook even laten herinneren dat ze onder de 16 totaal niks mag doen: niet mèt en niet zonder imam!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Manon »

Het hoofddoek versje:
59. O profeet! Zeg aan uw vrouwen en uw dochters en de vrouwen der gelovigen dat zij een gedeelte van haar omslagdoeken over haar (hoofd) laten hangen. Dit is beter, opdat zij mogen worden onderscheiden en niet lastig worden gevallen. En Allah is Vergevensgezind, Genadevol.
Noteer: (hoofd) staat tussen aanhalingstekens: dat is erbijgevoegd door de vertaler; Ze moeten gewoon iets "over zich laten hangen" zodat ze als moslima herkenbaar zijn en niet door HUN EIGEN GELOOFSBROEDERS worden lastiggevallen. Die mogen dus wèl de ongehoofddoekte meisjes lastig vallen.
Hoofddoeken zijn dus een soort uniformkledij zoals de vrouwelijke SS'ers.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Ozes »

Zoals Circe al heeft gezegd spreekt de koran over de hoofddoek, er word maar één reden gegeven, namelijk om ze te beschermen van de grijpgrage handjes van mannen.
Koran 24-31

En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan haar echtgenoot of haar vader of de vader van haar echtgenoot, of haar zonen of de zonen van haar echtgenoot, of haar broeders, of de zonen van haar broeders, of de zonen van haar zusters of haar vrouwen, of haar slaven, of zulke mannelijke bedienden die geen geslachtsdrang hebben, of de jonge kinderen die van de naaktheid van een vrouw niets afweten. En laat haar niet met haar voeten slaan, opdat hetgeen zij van haar schoonheid bedekken openbaar moge worden. En wendt u allen tezamen tot Allah, o gelovigen, opdat gij moogt slagen.
De vertaling van "passies" is een voorbeeld van de suikerislam, de werkelijke vertaling komt dichterbij "geslachtsdelen", maar op zich maakt de vertaling de het doel van het dragen van de hoofddoek duidelijk. Als je dus een kind van 10 met een hoofddoek ziet lopen is dat omdat ze als seksueel object word gezien of gezien kan worden. Omdat Profeet Muhammed Aisha trouwde toen ze zes was, is een dergelijk pervers wereldbeeld te verwachten in de koran.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Pilgrim »

circe schreef:GELUKKIG ! is ze nog maar 14. Hopelijk gaat de crush op haar Mohammed snel over.
Vertel haar vooral dat ze moet wachten met de shahada (geloofsbelijdenis): natuurlijk zijn daar geen wettelijke Belgische gevolgen aan verbonden, maar in islam staat dus wel de doodstraf op afvalligheid, zo tolerant zijn ze dus wel. Dat is toch iets dat ze moet weten alvorens de stap te zetten zou ik denken.

Als je wil zoeken we de korantekst hier nog wel eens op. Die informatie staat hier wel ergens.
De doodstraf voor afvalligheid staat vooral in de hadiths.
Doodstraf voor afvallige moslims

- Sahih Bukhari 4.52.260: De profeet zei: Als een moslim zijn godsdienst verlaat doodt hem dan.
- Sahih Bukhari 5.59.370: De profeet zei “Wie wil Ka’b ibn Ashraf voor mij doden? Hij heeft kwaad gesproken over Allah en zijn boodschapper.” Een man genaamd Mohammed vroeg “O boodschapper van Allah wilt u dat ik hem dood?” Hij zei “ja”. Zij gingen dus naar zijn huis en bezochten hem ’s nachts. Hij kwam naar beneden en de man Mohammed zei tegen zijn gezellen “Als hij komt zal ik hem bij zijn hoofd grijpen en hem vast houden en moeten jullie je werk doen”. Toen hield hij zijn hoofd vast en zei tegen zijn gezellen: “Doe je werk!” En zij doodden hem.
- Abu Dawud 38.4348: Een blinde man had een zwangere slavin die de profeet placht te bespotten. Hij verbood haar maar zij hield er niet mee op. Op een nacht begon zij weer de profeet te bespotten en kwaad van hem te spreken. Daarop nam hij een dolk, stak die in haar buik en doodde haar. Een kind dat tussen haar benen kwam te liggen was besmeurd met het bloed dat daar vloeide. ’s Morgens werd de profeet daarover ingelicht. Daarop zei hij: O wees mijn getuige, geen vergelding is nodig voor haar bloed (zo’n walgelijke dubbele moord was dus een gerechte straf voor het bespotten van de profeet).
- Abu Dawud 38.4349: Een Jodin placht de profeet te bespotten. Een man wurgde haar tot zij stierf. De apostel van Allah verklaarde dat geen vergelding voor haar bloed betaald hoefde te worden. (Wie de profeet bespotte mocht worden vermoord; een traditie die tot op de dag van vandaag door gaat).
- Abu Dawud 14.2678: De profeet zei op de dag van de verovering van Mekka: “Er zijn vier personen die ik niet zal sparen”. Hij noemde hun namen. Daaronder waren twee zingende meisjes. Een daarvan werd gedood en de ander ontsnapte en bekeerde zich tot de Islam.

Bukhari-4.52.260-en-Khan
…, for the Prophet said, 'If somebody (a Muslim) discards his religion, kill him.'

Bukhari-9.84.57-en-Khan
…'Whoever changed his Islamic religion, then kill him.'"

Surah 4:89 -"Those who reject Islam must be killed. If they turn back (from Islam), take (hold of) them and kill them wherever you find them..."


Wat betreft het Koranvers waar Moslims zich op beroepen bij afvalligheid... Dit is er één van.

9:74. Zij zweren bij Allah, dat zij niets zeiden, maar voorzeker zij spraken het woord des ongeloofs en na de Islam te hebben aanvaard, verwierpen zij deze en zij besloten tot hetgeen zij niet konden volbrengen. Zij koesterden haat alleen omdat Allah en Zijn boodschapper hen uit Zijn overvloed hadden verrijkt. Als zij berouw tonen zal het beter voor hen zijn, maar indien zij zich afwenden zal Allah hen met een pijnlijke straf in deze wereld en in het Hiernamaals straffen en zij zullen op aarde vriend noch helper hebben.

De huichelaars zijn in dit vers nog geen volledige afvalligen, en men geeft ze nog een uitweg. Het uiteindelijke bevel om de huichelaars en de ongelovigen te doden is nog niet duidelijk gegeven. Maar hen wordt een “pijnlijke bestraffing in deze wereld” beloofd.

Maar kijken we naar vers 4: 88 dan zien we hoe Mohammed wil dat men met deze huichelaars dient om te gaan.
4:88 En hoe is het dat er bij jullie twee groepen zijn ten aanzien van de huichelaars, terwijl Allah hen omvergeworpen (tot ongeloof) heeft vanwege wat zij deden? Willen jullie leiden die door Allah tot dwaling gebracht zijn? En wie door Allah tot dwaling gebracht is: voor hen vinden jullie nooit een weg.
4:89. Zij verlangen ernaar dat jullie ongelovig worden, zoals zij ongelovig zijn, zodat jullie gelijk zijn. Neemt dus geen vrienden (auliya: vrienden of beschermers) uit hun midden totdat zij uitwijken op de Weg van Allah . En als zij zich afkeren (van de islam), grijpt hen dan en doodt hen waar jullie hen ook vinden. ...

De Tafsir van Ibn Kathir zegt in deze hier http://www.tafsir.com/default.asp?sid=4&tid=11879 dat “tot vijandschap vervallen” betekent dat zij hun ongeloof bekend maken, d.w.z. dat zij er openlijk voor uitkomen dat zij geen moslim meer zijn. Dan dienen zij gedood te worden.

Er zijn een aantal Hadith die de doodstraf voorschrijven voor afvalligheid zonder enige andere verzwarende omstandigheid aan te geven:

Bukhari 9.83.17:

‘Abdullah heeft overgeleverd: Allah’s Apostel zei, “Het bloed van een moslim die verklaart dat niemand het recht heeft om aanbeden te worden behalve Allah en dat ik Zijn Apostel ben, kan niet vergoten worden behalve in 3 gevallen: Als vergelding voor moord, een getrouwde persoon die overspel pleegt en degene die afvalt van de Islam en de Moslims verlaat.”
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Pilgrim »

In de hadiths staan ook leuke zaken over vrouwen:

Bukhari 1 2 28: Vrouwen vormen de meerderheid van de bewoners van de hel. (zie ook volume 7, boek 62, nr. 124, 125)
Bukhari 1 2 28: Vrouwen zijn ondankbaar (zie ook boek 7, boek 62, nr. 125)
Bukhari 1 6 301: Vrouwen zijn dommer dan mannen.
Bukhari 1 6 301: Vrouwen mogen niet vasten en bidden tijdens hun menstruatieperiode.
Bukhari 1 6 301: Vrouwen zijn minder spiritueel dan mannen.
Bukhari 1 6 301: Vrouwen kunnen voorzichtige verstandige mannen van het rechte pad afbrengen.
Bukhari 1 6 301: Door haar gebrek aan intelligentie is een getuigenis van een vrouw maar de helft van de getuigenis van een man waard..
Muslim - 4 1032, 1034: Iemands gebed wordt verstoord of ongeldig als er een ezel, een vrouw of een zwarte hond voorbij gaat.
Bukhari 1 9 490, 493: Vrouwen zijn misschien toch beter dan honden en ezels.
Bukhari 1 9 498, 486: Vrouwen zijn misschien toch beter dan honden en ezels.
Bukhari 2 18 161: De meeste bewoners van de hel zijn vrouwen vanwege hun ondankbaarheid jegens goede daden en hun echtgenoten.
Bukhari 2 21 288: Een vrouw mag alleen op een tweedaagse reis gaan met haar man of een 'Dhi-Mahram' (iemand die niet met haar kan trouwen).
Bukhari 2 22 295: Alleen mannen mogen 'Subhan Allah' zeggen, vrouwen mogen klappen.
Bukhari 2 23 369: Vrouwen mogen niet langer dan 3 dagen rouwen, alleen voor hun man meer.
Bukhari 2 24 541: Een meerderheid van de bewoners van de hel zijn vrouwen.
Bukhari 2 24 541: Vrouwen zijn gebrekkig in intelligentie en geloof.
Muslim - 4 1926: De meeste vrouwen zijn brandstof voor de hel.
Muslim - 4 1982: De meeste bewoners van de hel zijn vrouwen vanwege hun ondankbaarheid jegens hun echtgenoten en goedheid.
Muslim - 8 3240: Vrouwen komen en gaan in de vorm van een duivel.
Muslim - 8 3303: Een vrouw moet instemmen voordat men met haar mag trouwen. Een maagd stemt in door te zwijgen.
Muslim - 8 3366: Als een vrouw een nacht niet in het bed van haar man slaapt vervloeken de engelen haar tot in de morgen.
Muslim - 8 3367: Als een vrouw weigert naar het bed van haar man te komen, is God ontevreden over haar tot haar man dit weer is.
Bukhari 2 20 192, 193: Een vrouw mag niet meer dan drie dagen reizen tenzij ze met haar man is of met iemand waar ze niet mee kan trouwen.
Bukhari 2 20 194: Een vrouw mag niet meer dan 1 dag en 1 nacht reizen, tenzij ze met iemand is waar ze niet mee kan trouwen (zie ook volume 2, boek 21, nr. 288)
Muslim - 7 3096 - 3109: Vrouwen mogen niet alleen reizen voor meer dan 1/2/3 dagen tenzij ze met een mahram (iemand waar ze niet mee kunnen trouwen) zijn..
Muslim - 7 3110 - 12: Niemand mag alleen met een vrouw zijn, tenzij er een beschermer (iemand waar ze niet mee kan trouwen) bij is.
Muslim - 8 3466 - 68: Een vrouw is als een rib, je kan haar niet recht maken en als je haar met rust laat zal er altijd slechtheid in haar blijven.
Bukhari 3 31 172: Een gebrek in het geloof van een vrouw is dat ze niet mag vasten als ze menstrueert.
Bukhari 3 34 264: Een vrouw scheiden en vervolgens aan een vriend 'geven' is mogelijk.
Bukhari 3 48 826: De getuigenis van een vrouw is de helft van de getuigenis van een man vanwege de gebreken in haar verstand.
Bukhari 4 54 464: De meerderheid van de mensen in de hel zijn vrouwen.
Bukhari 4 55 548: Analogie tussen een vrouw en een rib.
Bukhari 4 55 623, 643: Vele mannen hebben de perfectie bereikt, maar slechts drie vrouwen.
Bukhari 5 59 524: Eén van de vrouwen waar Mohammed mee trouwde was óf een concubine/vrouwelijke slaaf óf een volwaardige echtgenote.
Bukhari 5 59 562: Mohammed verbiedt vrouwen te rouwen om gesneuvelde mannen.
Bukhari 5 59 597: Mohammed geeft opdracht de hand van een vrouwelijke dief af te hakken.
Bukhari 5 59 709: Een volk dat door een vrouw geleid wordt zal nooit succesvol zijn.
Bukhari 5 58 124, 125: Verhaal waarin vrouwen tot het bezit van een man worden gerekend.
Bukhari 6 60 408, 409: God vervloekt vrouwen die tatoeëren, tatoeages hebben, gezichtsbeharing verwijderen, ruimte tussen hun tanden maken of vals haar gebruiken.
Bukhari 7 62 33: Vrouwen zijn de grootste veroorzakers van lijden voor mannen.
Bukhari 7 62 113: Analogie tussen een vrouw en een rib.
Bukhari 7 62 121: Vrouwen die hun man in bed niet naderen als hij hierom vraagt worden door de engelen vervloekt tot de ochtend.
Bukhari 7 62 122: Een vrouw die een nacht niet bij haar man slaapt wordt door de engelen vervloekt tot ze bij hem terugkomt.
Bukhari 7 62 126: De meerderheid van de helbewoners zijn vrouwen.
Bukhari 8 73 68: Een man zou zijn vrouw niet zo moeten slaan als hij zijn kameel slaat en vervolgens met haar naar bed gaan.
Bukhari 7 62 132: Mannen zouden hun vrouwen niet zo moeten slaan zoals ze een slaaf zwepen en vervolgens later op de dag sex met haar hebben.
Bukhari 7 62 133: God vervloekt vrouwen die kunsthaar gebruiken.
Bukhari 7 62 139: Een van de vrouwen van Mohammed, Sada, geeft haar beurt om met hem te slapen aan Aïsha.
Bukhari 7 63 181: Mohammed is van een vrouw gescheiden.
Bukhari 7 71 649: Voortekenen doen zich voor in de vorm van een vrouw, een huis of een beest.
Bukhari 7 72 715: In dit verhaal wordt het slaan van een ongehoorzame vrouw toegestaan.
Bukhari 7 63 259: Mohammed vervloekte onder andere vrouwen die tatoeëren en mensen die tatoeages hebben.
Bukhari 7 72 815: God vervloekt vrouwen die tatoeëren, tatoeages hebben, gezichtsbeharing verwijderen, ruimte tussen hun tanden maken of vals haar gebruiken.
Bukhari 7 62 30-32: Slechte voortekenen zitten in het huis, de vrouw een het paard.
Bukhari 7 72 822-831: God en Mohammed vervloeken vrouwen die tatoeëren, tatoeages hebben, gezichtsbeharing verwijderen, ruimte tussen hun tanden maken of vals haar gebruiken.
Bukhari 7 62 120: Een vrouw zou niet moeten vasten, tenzij ze toestemming van haar man heeft, als hij thuis is.
Bukhari 7 62 123: Een vrouw zou niet moeten vasten, tenzij ze toestemming van haar man heeft, als hij thuis is en ze mag niemand het huis inlaten tenzij hij toestemming geeft.
Bukhari 9 87 162: Een zwarte vrouw in een droom staat in dit verhaal als teken voor een epidemie.
Bukhari 9 88 219: Een natie met een vrouw als leider zal niet succesvol zijn.
Muslim - 1 142: De meerderheid van de helbewoners zijn vrouwen, omdat ze teveel vloeken, ondankbaar zijn jegens hun echtgenoten. Vrouwen hebben een gebrek aan gezond verstand en falen in religie omdat ze niet altijd mogen vasten.
Muslim - 4 884-895: Als vrouwen toestemming vragen om naar de moskee te gaan mogen ze niet belet worden.
Bukhari 8 76 456: De meerderheid van de bewoners van de hel zijn vrouwen.
Bukhari 7 62 136: Sex met vrouwelijke krijgsgevangenen wordt niet afgekeurd, maar coïtus interuptus heeft hierbij geen nut.
Bukhari 9 93 506: Mohammed keurt coïtus interuptus bij sex met vrouwelijke krijgsgevangene af (de sex op zich niet).
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Ozes »

Het is goed om te leren over de Islam maar als je het met haar bespreekt, hou het dan zo simpel mogelijk. Het heeft geen nut om naar vage teksten uit de hadith te verwijzen, het is beter algemenere zaken binnen de islam te bespreken. Alsnog is de band met zijn dochter en haar eigenwaarde belangrijker, vooral voor de toekomst als de relatie langer duurt, dan zal die eigenwaarde haar redden als nodig.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Davy
Berichten: 2
Lid geworden op: vr feb 21, 2014 1:39 am

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Davy »

Alvast allen bedankt voor de berichten. Het is duidelijk iets om schrik van te krijgen.
Bestaat er geen literatuur (boek) op het niveau van een 14 jarige waar de Islam wordt uitgelegd?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Ariel »

Davy schreef: Bestaat er geen literatuur (boek) op het niveau van een 14 jarige waar de Islam wordt uitgelegd?

Ja hoor, genoeg. Maar die boeken moet jij zeker niet aan haar geven. In dat soort boeken wordt de suikerislam verheerlijkt. De suiker Islam wordt gebruikt om naieve meisjes en ook jongens naar Islam te lokken.

Als jij van je dochter houdt, dan moet jij je gaan verdiepen in de ware zuivere Islam en haar daar voor beschermen en waarschuwen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Manon »

Het dramatische is inderdaad dat de politiek onze kinderen net de andere richting in wil duwen.

Op school wordt de suikerversie van islam voorgesteld als zou het een christendom in kwadraat zijn, zelfs vrijzinnige scholen prijzen islam dat het een lust is.
dit is de ware oorzaak van het feit dat onze meisjes zich gewillig als oefenmatras laten gebruiken door de mohammedjes uit hun klas. Volgens de school heet zoiets "vooruitstrevend". Dat de moslimaatjes dan ingepakt en al les willen volgen heet dan weer "eigen eerbaarheidscultuur eerst". en als er als eens een paar vermoord worden omdat zij ook wel eens met Jan of Piet willen kennismaken, dan is dat volgens Klasse "omdat ze uit een minderbegoed sociaal milieu"komen. Ge moet er maar opkomen!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Manon »

Het feit dat ze zich nu ineens zo opgenomen en ondersteund voelt in die groep moslimaatjes is herkenbaar. Dat is zo in alle sektes. Kom erbij broeders en zusters, maak deel uit van ONZE groep en verguis de buitenwereld.

zie ook: http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 93#p160493
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Ariel »

Leuk om dat hele topic weer eens door te lezen. http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... =9&t=13957
Het zal jou ook inzicht geven in de gedachtengang van de moslima Davy. Lees dat topic . Maak er even tijd voor. Je kan er veel uit leren. We hebben in dat topic gevochten als leeuwen, maar uiteindelijk niet gewonnen. Het is erg moeilijk om iemand terug te halen uit Islam. Islam is net een drugs. Pas als je diep in de ellende zit dan kan je weer proberen om er uit te kruipen.

Misschien kan jij je dochter vertellen dat ze zich hier aan moet melden. We zullen lief voor haar zijn, en haar kennis laten nemen met de enige ware Islam.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Schepsel! »

Allereerst welkom en sterkte, Davy!

Een voordeel is dat je dochter maar 14 jaar is en de kans groter is dat het ''maar een korte fase'' is. Bovendien minder kans (minder, niet geen) op de islam-bemoeizucht die achter eventuele afvalligheid aan zou komen. Het nadeel van islam is, zoals Ariel ook al zei, dat het als een warm bad voelt voor bekeerlingen. Dat warme bad blijft niet. Van positieve controle (''hey hoe is het met je? xoxo'') gaat het al relatief snel naar negatieve controle (''HOER! dat je dat aantrekt!'') al verschilt dat natuurlijk erg per gemeenschap. Beide vormen van controle/binnen houden zijn sterk. Helemaal als dat hun enige kring wordt, hun enige wereld. Het is dus inderdaad erg belangrijk dat ze eigenwaarde ontwikkelt en dat jullie band goed blijft/wordt.

Ik zou zeggen: wees niet te geneigd het niet serieus te nemen. Als er iets is dat tieners en pubers haten is het wel het idee niet serieus genomen te worden door de ouders. Ridiculiseer of beschamper het dan ook niet! Ook niet als ze met in onze 'westerse' ogen aan komt zetten met wat lijkt op enorme flauwekul, djinns ofzo. Als je haar gaat straffen, hard tegen haar ingaat of haar 'uitlacht' gaat ze uithuilen bij haar nieuwe vrienden. Daarnaast is het serieus te nemen omdat tienerbekeringen niet per se een ''schadeloze fase'' zijn, zie de jonge pubers die nota bene naar Syrië gingen! Is er een mogelijkheid om op de een of andere manier in de gaten te houden welke sites ze bezoekt en misschien met welke mensen ze op dingen als Skype spreekt? Dan weet je in ieder geval wat ze ongeveer consumeert aan islam-info en door welke media ze haar visie laat bepalen/inspireren.

Misschien op socratische wijze haar eigen geloof te laten uitleggen? (''wat is die slag bij Badr precies? wat betekent dat nou?''/''waarom is een vrouw de helft van een man waard?'' enz) Een beetje subtieler dan :smile4: En als je dan meer te weten komt… haar er inderdaad mee confronteren, (geleidelijk)? Helemaal omdat het een dochter is en dus een vrouw zit ze in zo ongeveer het meest onderdrukkende geloof. Een leuk leven, leuke dingen doen en islam zijn bijna niet verenigbaar. De islam eist van vrouwen dat ze niet meer zijn dan het wormvormig aanhangsel van een man, als een soort bezit. Ze moeten zich constant verstoppen (allerlei doeken, thuis blijven en alleen naar buiten wanneer absoluut nodig), mogen geen normale omgang hebben met anderen en al zéker niet met mannen (een hand geven is eigenlijk al slecht, en hele normale dingen -in onze ogen- zoals een docent alleen in een kamer spreken is ook niet hoe het moet) en het is dus in het algemeen een erg onpraktisch, onleuk en onderdrukkend geloof. Voor een 14-jarige en vrouw in het algemeen beslist niet leuk dus! Je wordt gillend gek als je anders gewend bent. Laat haar dat maar weten en beseffen.

Halalvlees zou ze zelf mogen betalen van mij, en anders eet ze maar het haramvlees of wordt ze vegetariër. En laat haar halal eens uitleggen! Naast wreed is het natuurlijk ook gewoon raar, onlogisch. De enige reden is dat het slachten van dieren ooit zo ging, maar zie jij haar al takjes kopen om haar tanden te reinigen, of kamelenurine te drinken als ze een griepje heeft? (veel vrome mohammedanen poetsen hun tanden met takjes, want zo ging dat in de tijd van Mohammed. En kamelenurine zou genezende werking hebben! Dit wordt nog steeds door velen beweerd. Als ze dit niet gelooft, waarom dan wel halal? Beiden hetzelfde, alleen pakt het voor *haar* nadeliger uit als ze aan deze onzin ook ineens mee gaat doen)

De islam is onlogisch en vol inconsistenties, het is niet alleen agressief en onderdrukkend van aard, het is ook gewoon enorm irrationeel vol rarigheden die doen denken aan middeleeuws Europees bijgeloof. Als je ook maar iets van de islam bestudeert valt dat al snel op. Alleen al op islam-sites zélf spat het bijgeloof en het achterlijke ervan af. Islamboekenwebwinkels ook, je weet niet wat je ziet. Heeft ze alleen boeken óver de islam gelezen, of ook oorspronkelijke bronnen? En wat betreft boeken van moslims voor moslims? (dus niet voor potentiële bekeerlingen) In welke mate is het haar eigen overtuiging en in welke mate dat vriendje?

Wens je veel wijsheid toe, Davy, en je dochter natuurlijk al helemaal.
(^v^)
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Schepsel! »

Oh, en anders kan je haar misschien eens de verhalen laten lezen van haar voorgangsters. Ik zei het nog een tijdje terug, dit soort verhalen helpt misschien om volgende gevallen te voorkomen. Er zijn hier voorbeelden te over van meisjes en vrouwen die zich inlieten met een moslim en daarna in zeer ernstige problemen kwamen!
(^v^)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Ozes »

Het is jammer dat ze geen grote Nederlandse vriendengroep heeft die haar wat andere ambities kunnen aanleren.

Bespreek het ook met ouders uit de omgeving, en bespreek het met je familie. Ik zou zelf ook graag de lokale imam duidelijk maken dat ik het niet waardeer dat zijn volgelingen een 14 jarig meisje proberen te bekeren, ook zou ik het duidelijk maken dat ik het hem kwalijk neem als dit wel gebeurt.

Je zal echt moeten inzetten Davy, ik ken vrijwilligers die te maken hebben met blijf van mijn lijf huizen en daar zit het vol met moslima's die nog steeds geloven dat Allah ze ooit komt helpen. Een kennis van mij is volledig uitgespuugd door haar Turkse schoonouders die haar als westerse h**r beschouwen, want hun zoon is niet getrouwd met de verre nicht die voor hem bestemd was. Dit is een vervelend vooruitzicht, maar één van de belangrijkste taken is als vader stabiliteit te bieden. Ook is het lastig als Nederlander om hier mee om te gaan, want we horen zo vaak op TV dat kritiek op islam discriminerend is, maar hier zal je jezelf volledig overheen moeten zetten.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Eliabe »

Als ik vroeger thuis was gekomen dat ik verkering had met een turkse en me wilde bekeren dan had ik me toch een pak op m'n donder gehad en als ik na 14 dagen weer een beetje kon zitten een zeer ernstig gesprek met mijn ouders. Probleem opgelost.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Manon »

nu ja Eliabe, over welke tijd spreek je dan? Dat is niet meer van deze tijd hoor. De billenkoek wordt op school als "kindermishandeling" aangegeven, je geraakt je kind kwijt aan de jeugdbescherming, en die sturen haar met knipoogjes en sussende woordjes récht richting moskee wegens pro-multikulti, en islam is zo vreedzaam mijnheer.

Oppassen geblazen is de boodschap. Geen billenkoek in ieder geval.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door Ali Yas »

Davy schreef:Alvast allen bedankt voor de berichten. Het is duidelijk iets om schrik van te krijgen.
Bestaat er geen literatuur (boek) op het niveau van een 14 jarige waar de Islam wordt uitgelegd?
Misschien is het boekje "Islam voor varkens, apen, ezels en andere beesten" van prof. Hans Jansen wat?

Een voorproefje: http://leestafel.blogspot.nl/2008/03/is ... ndere.html
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door H.Numan »

Davy, da's geen gemakkelijk probleem. Ben (o.a. daarom) ERG blij dat ik geen kinderen heb. :vhappy;

Als gediplomeerd stuurman aan wal (1e klasse) zou ik me eigenlijk bij Eliabe aan willen sluiten. Maar zoals Circe al opmerkte: dat schiet niet op en werkt averechts. Wat je in ieder geval niet moet doen is alles wat mohammedaans is onmiddellijk verbieden. Dus als ze een koran heeft of koran flyers die gelijk afnemen en vernietigen. Niet in eerste instantie, in ieder geval. Ik denk dat je dochter dan de hakjes in de grond zet en juist gaat tegenwerken.

Probeer het andersom. Wees begripvol, is geen probleem, dat soort blabla. Mogelijk zal je dochter dat niet verwachten en dan is de lol van mohammedaantje spelen er snel vanaf. Want pappa hapt niet.

En omdat je zo begripvol bent zeg je natuurlijk dat ze uiteraard de shalalala mag uitspreken en mohammedaanse worden. Zodra ze 18 is, en geen dag eerder. Tot die dag ben jij verantwoordelijk voor haar en of ze het nu leuk of niet leuk vind: dat is je recht. En je plicht. Omdat jij voor haar educatie verantwoordelijk bent kan je haar verplichten om bepaalde boeken te lezen. Een heel goed boek is de Politically incorrect guide to islam van Robert Spencer.

Dat zal ze niet leuk vinden, maar als pappa bepaal jij wat ze leert. Je kan het met een worteltje doen: je MOET dat boek lezen, wat ik ga je overhoren. Maar als jij je huiswerk goed doet mag je daarna een uurtje lezen in de koran. En als ze haar huiswerk niet goed doet, dan dus geen koran. Verder denk ik dat het van enorm belang is haar duidelijk te maken dat dit boek gebaseerd is op feiten. Niet op afkeer van een perverse religie. Want op dit moment zal je dochter het zien als propaganda van de vijand.

Ik moet eerlijk zijn en blijven: als mijn dochter zoiets zou flikken zou ze minimaal 14 dagen niet kunnen zitten. Dus maar goed dat ik geen kinderen heb.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Mijn dochter wil zich bekeren

Bericht door sjun »

Ik ben benieuwd hoe of het er sinds maart mee staat Davy. Zoals hier al geadviseerd wordt kan het geen kwaad jezelf op de hoogte te stellen van wat de leer van Mohammed inhoudt en welke vruchten die in de wereld voortbracht. Dat betekent dus inlezen in koran, hadith en soenna. Ja ook de soenna van Mohammed want daarin is min of meer voorgeleefd hoe de ideale moslim zich moet gaan gedragen. Misschien kun je de leer van Mohammed en de manier waarop hhij die zelf vorm gaf in zijn leven eens met je dochter te gaan scoren op iets als mensenrechten. Een hele aardige ijkmeter voor om het even welke politiek-religieuze leer. Zoiets kun je dan ook weer doen voor de leer van Mohammed in de huidige tijd naar aanleiding van berichten in het nieuws. Tegenwoordig worden we bijvoorbeeld bericht over ISIS in Syrië/Irak en Boko Haram in enkele Midden Afrikaanse landen. Kennelijk wordt het een bloedige bedoening waar de agenda van islam niet kan worden doorgedrukt. Misschien kan zij er eens over nadenken waardoor dat komt?
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie