Dochter bekeerd tot de islam.

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Turkije is een bijna geen Islamitisch land meer volgens Muslima. Meer kerken dan moskee's. Dit verhaal is van een FFI internationaal lid. Hij is een afvallige moslim die Islam aan de lijve ondervonden heeft.
Voor het geval dat Muslima nog een keertje terug komt, dit verhaal is speciaal voor haar.
Spoiler! :
I visited Turkey last year. I did not want to visit any Islamic country. This brings horraible memories.
But, in one of the forums a couple of Muslims kept challanging my saying that there is no such animal as secular Muslim country and kept giving Turkey as an example.
I came back and wrote the following essay:


Turkey
I was reluctant to visit any Islamic country. I had more than enough Islam in my life.
But, I keep getting and hearing that Turkey is a secular Islamic country. I am convinced that there is no such thing as SECULAR ISLAMIC.
It depends on how one interprets ‘secular’.
However, I went to see myself, just to be fair.
After 19 days in Turkey and visiting many cities large and small, I was convinced more than ever, THERE IS NO SUCH THINNG AS SCULAR ISLAMIC COUNTRY.

To be truthful, I have to admit that the people are not like the Muslim Arabs, AS YET.

The guide was a Sunni Muslim. She said that she is not practicing Islam, and Turkey is secular country and wanted to remain as such..
Yet, she kept saying that the Turkish Muslims are not like the Arabs.
Well, do they have a different Koran? NO.
She said that 99% of the Turkish population are Muslims.

The Koran and ‘azan’ cited in Arabic. The Turks do not speak or understand Arabic!
There are mosques all over the place. When asked if she has any idea of how many mosques in the city, she said, “I don’t know, but there is a mosque built every day.”

One cannot escape the “azan” calling Muslims to pray, five times a day by loudspeakers directed in all directions, in Arabic!

What I noticed that most mosques are new, I would say about 5-10 years old. New mazanas (towers) have been erected to the old mosques. Traditionally, those towers should be higher than the surrounding buildings. Apparently old mosques had no towers. One can notice the obvious difference the towers and the mosque. The towers are built with extravagance. However, the new mosques, and there are a lot of them, are of course as extravagant if not more so. Turkey is a poor country, one have to ask where do they get the money?
It is obvious that the Saudis are targeting this country at present.

To be honest, generally speaking, the Turks are friendly and clean, so far.
Don‘t forget their eager to join the EU.

The veiled women are not many in the large cities (about 10%), however in the small cities (over 80%).

The trend is clear.

Turkey is trying very hard to give the impression of being secular in order to be admitted full partnership in the EU, but the Islamic pressure pushed in the country by the oil rich Arabs is getting stronger by the day.

The churches, Turkey supposed to be rich in old churches, are almost non-existing.
I tried on my own to find a church. I found one. When knocked at the door a man opened the door slightly. When I asked to visit, he said, “ this is a “military church”, and closed the door. It seems that he was scared.
I found another one. The keeper was a little courageous and opened the church for us (my wife and I). He kept watching us until we left.

The famous Aya Sofiya is a museum now. Most of the Christian painting are covered by HUGE signs showing names of Arab chalifas. Uthman, Hussein, Hasan, Abu Bakr and others, of course Mohammad and Allah as well.

I am convinced more than ever that there is no such thing as SECUALR ISLAMIC COUNTRY.

WE IN THIS COUNTRY MUST DO EVERYTHING IN OUR POWER TO AVOID THE INVASION OF THIS HORRIBLE SECT.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Muslima »

naar boven schreef:
Bloodgod schreef:Ik heb liever dat je eens komt met een ellenlange lijst van Goede daden van Islam, wat dan volgens jou WEL Islamitisch is en wat we ook zichtbaar kunnen verifieren.
:D Deze was er één teveel en één te moeilijk.

De vraag is gedoemd een forumklassieker blijven..
Niet als jullie eens wat ik als tegenantwoord tegen jullie heb kunnen ERKENNEN. Ik ben het gewoon kotsbeu van tegen een muur te praten en alleen maar selectieve antwoorden te krijgen. Ik doe mijn best zo goed mogelijk mijn antwoorden te formuleren , en voor wat? Jullie WILLEN gewoon dat de islam slecht is. Jullie WILLEN niet horen dat het anders is. En het wordt oftewel tijd dat ik dat aanvaard en gewoon ophou met hier te praten alhoewel dat tegen mijn zin is omdat ik gewoon echt wéét wat mijn geloof inhoudt, oftewel moeten jullie eens leren aanvaarden dat ik soms wel zinnige dingen zeg die ik baseer op de koran! Ik ga geen enkele vraag uit de weg , echt niet. Ik hoop dat jullie je niet al te vrolijk voelen om het feit dat ik gewoon opgeef met jullie soms, want dat ligt echt niet aan mij of mijn geloof maar dat ligt aan jullie die gewoon niet WILLEN horen wat ik zeg.
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Muslima »

Ariel schreef:Turkije is een bijna geen Islamitisch land meer volgens Muslima. Meer kerken dan moskee's. Dit verhaal is van een FFI internationaal lid. Hij is een afvallige moslim die Islam aan de lijve ondervonden heeft.
Voor het geval dat Muslima nog een keertje terug komt, dit verhaal is speciaal voor haar.
Spoiler! :
I visited Turkey last year. I did not want to visit any Islamic country. This brings horraible memories.
But, in one of the forums a couple of Muslims kept challanging my saying that there is no such animal as secular Muslim country and kept giving Turkey as an example.
I came back and wrote the following essay:


Turkey
I was reluctant to visit any Islamic country. I had more than enough Islam in my life.
But, I keep getting and hearing that Turkey is a secular Islamic country. I am convinced that there is no such thing as SECULAR ISLAMIC.
It depends on how one interprets ‘secular’.
However, I went to see myself, just to be fair.
After 19 days in Turkey and visiting many cities large and small, I was convinced more than ever, THERE IS NO SUCH THINNG AS SCULAR ISLAMIC COUNTRY.

To be truthful, I have to admit that the people are not like the Muslim Arabs, AS YET.

The guide was a Sunni Muslim. She said that she is not practicing Islam, and Turkey is secular country and wanted to remain as such..
Yet, she kept saying that the Turkish Muslims are not like the Arabs.
Well, do they have a different Koran? NO.
She said that 99% of the Turkish population are Muslims.

The Koran and ‘azan’ cited in Arabic. The Turks do not speak or understand Arabic!
There are mosques all over the place. When asked if she has any idea of how many mosques in the city, she said, “I don’t know, but there is a mosque built every day.”

One cannot escape the “azan” calling Muslims to pray, five times a day by loudspeakers directed in all directions, in Arabic!

What I noticed that most mosques are new, I would say about 5-10 years old. New mazanas (towers) have been erected to the old mosques. Traditionally, those towers should be higher than the surrounding buildings. Apparently old mosques had no towers. One can notice the obvious difference the towers and the mosque. The towers are built with extravagance. However, the new mosques, and there are a lot of them, are of course as extravagant if not more so. Turkey is a poor country, one have to ask where do they get the money?
It is obvious that the Saudis are targeting this country at present.

To be honest, generally speaking, the Turks are friendly and clean, so far.
Don‘t forget their eager to join the EU.

The veiled women are not many in the large cities (about 10%), however in the small cities (over 80%).

The trend is clear.

Turkey is trying very hard to give the impression of being secular in order to be admitted full partnership in the EU, but the Islamic pressure pushed in the country by the oil rich Arabs is getting stronger by the day.

The churches, Turkey supposed to be rich in old churches, are almost non-existing.
I tried on my own to find a church. I found one. When knocked at the door a man opened the door slightly. When I asked to visit, he said, “ this is a “military church”, and closed the door. It seems that he was scared.
I found another one. The keeper was a little courageous and opened the church for us (my wife and I). He kept watching us until we left.

The famous Aya Sofiya is a museum now. Most of the Christian painting are covered by HUGE signs showing names of Arab chalifas. Uthman, Hussein, Hasan, Abu Bakr and others, of course Mohammad and Allah as well.

I am convinced more than ever that there is no such thing as SECUALR ISLAMIC COUNTRY.

WE IN THIS COUNTRY MUST DO EVERYTHING IN OUR POWER TO AVOID THE INVASION OF THIS HORRIBLE SECT.
Ik zei toch niet dat Turkije geen islamitisch land is? Ik zei dat de moord van deze Christenen een spijtig voorval is dat waar dan ook kon gebeuren.
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Muslima »

SDX schreef:
Muslima schreef:
En ik heb gezegd dat ik voorstander van deze islamitische landen was , waar? Integendeel zou ik zeggen.
Tuurlijk ben je daar geen voorstander van, je weet maar al te goed hoe het er daar aan toe gaat, uit solidariteit met je onderdrukte zusters in die islamitische landen zou je ginds je 'eigen interpretatie' van de islam moeten gaan prediken, niet hier, WIJ zijn al vrij!
Als jij mij wil zeggen dat ik daarmee lieg, dan nodig ik je vriendelijk uit om de echt sharia te bestuderen en deze te vergelijken met de praktijk.
Achterlijke barbaarse wetten bestuderen is niet mijn gewoonte, wij hebben hier afdoende wetten in ons land, jammer genoeg worden ze niet altijd adequaat toegepast! Betekent echter niet dat wij hier nood hebben aan JOUW sharia - hoe JUIST die ook toegepast wordt! :mad:
Tzijn gewoon achterstaande dictaturen. In de koran staat trouwens dat we moslims van de middenweg moeten zijn en de koran veroordeelt extremisme.
In de koran staat wel meer onzin, maar tot nu toe ben ik dat 'extremisme veroordelen' en van die 'middenweg' nog nergens tegengekomen in jouw koran, integendeel! Die extremisten en terroristen blijken hun inspiratie te halen uit diezelfde koran, blijkbaar is er plaats in diezelfde koran om extreem gedrag te vergoelijken.
Dus.. Ga jij mij dan zeggen dat het woord van 1 of andere gek meer waard is dan het woord van God? astaghfirAllah.
Die astaghfirallah is juist de zot!
maar nu neem ik afscheid.
That's right ... run ... that's the easy way out ... :sly:
Spijtig voor degenen die wel een debat aan wouden gaan maar ik kan dat gepush en onredelijk gedrag niet meer verteren, ik heb hier duidelijk te maken met EXTREMISTEN.

??? :roll: je bedoelt; als ze het niet met je eens zijn?
ja, das idd moelijk te verteren, but hey kid, life's hard...
Als je eens de moeite zou doen mijn vorige posts te doorzoeken dan kom je de koranverzen die over de middenweg en tegen het extremisme tegen. Die heb ik namelijk al lang gegeven. En jullie zijn gewoon extremistisch in jullie denken en niks wat iemand daar tegen in geeft kan blijkbaar baten. Ik loop niet weg, jullie jagen me weg. Zeggen dat ik geen lef heb om met jullie te praten vind ik wel een beetje triest als je ziet dat ik hier meer dan 100 posts met jullie heb gediscussierd en ik kan niet zeggen dat ik gevoelige onderwerpen ooit uit de weg ben gegaan. Integendeel, ik verheug me er net op jullie samen met de nobele koran een antwoord te geven. Ik ben hier echt graag omdat het me de kans geeft om zelf meer te leren over mijn geloof en antwoorden te zoeken, die ik in heel veel gevallen ook vond, subhanAllah. Maar de pret is er al snel af als ik 100x dezelfde discussie moet aangaan omdat niemand luistert en erkent wat ik zeg. Jullie leggen me steeds woorden in de mond.. zoals nu weeral, waar heb ik gezegd dat ik de sharia aan jullie wil opdringen? Integendeel ik heb al gezegd dat ik de sharia in zijn pure vorm goed vind, maar dat ik weet dat het in de praktijk wordt misbruikt EN dat ik de sharia niet zou willen opdringen aan niemand. Dus dat jij geen nood hebt aan de sharia, respecteer ik ten zeerste. En als je niet wil weten wat de sharia inhoudt dan vind ik niet dat je het recht hebt aan te nemen dat wat jij zegt waar is, want ik heb je het tegendeel bewezen en ik kan alles wat ik zeg staven vanuit de koran.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door naar boven »

Muslima schreef:
naar boven schreef:
Bloodgod schreef:Ik heb liever dat je eens komt met een ellenlange lijst van Goede daden van Islam, wat dan volgens jou WEL Islamitisch is en wat we ook zichtbaar kunnen verifieren.
:D Deze was er één teveel en één te moeilijk.

De vraag is gedoemd een forumklassieker blijven..
Niet als jullie eens wat ik als tegenantwoord tegen jullie heb kunnen ERKENNEN. Ik ben het gewoon kotsbeu van tegen een muur te praten en alleen maar selectieve antwoorden te krijgen. Ik doe mijn best zo goed mogelijk mijn antwoorden te formuleren , en voor wat? Jullie WILLEN gewoon dat de islam slecht is. Jullie WILLEN niet horen dat het anders is. En het wordt oftewel tijd dat ik dat aanvaard en gewoon ophou met hier te praten alhoewel dat tegen mijn zin is omdat ik gewoon echt wéét wat mijn geloof inhoudt, oftewel moeten jullie eens leren aanvaarden dat ik soms wel zinnige dingen zeg die ik baseer op de koran! Ik ga geen enkele vraag uit de weg , echt niet. Ik hoop dat jullie je niet al te vrolijk voelen om het feit dat ik gewoon opgeef met jullie soms, want dat ligt echt niet aan mij of mijn geloof maar dat ligt aan jullie die gewoon niet WILLEN horen wat ik zeg.
"Beauty is in the eye of the beholder and it may be necessary from time to time to give a stupid or misinformed beholder a black eye".
(Miss Piggy) :D

Maar, om terug te komen op die 'ellenlange lijst van Goede daden van Islam': een compact lijstje van één of twee positieve dingen die de islam aan de mensheid heeft gegeven, kan dat er dan misschien vanaf?
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Muslima schreef:

Ik zei toch niet dat Turkije geen islamitisch land is? Ik zei dat de moord van deze Christenen een spijtig voorval is dat waar dan ook kon gebeuren.
Ik overdrijf graag Muslima. :oops: Maar ik wil je alleen maar laten weten dat je pas echt Islam kan proeven als je in een streng Islamitisch land woont.
Voor jou is het een eitje om Moslim te zijn, maar oh wee als je moslim bent in een moslim land, en je Islam durft te ontkennen.
Als jij de dingen die je hier over Islam zegt durft te zeggen in een Islamitisch land, dan ben je nog niet jarig. Geloof me. Ik heb met genoeg afvallige moslims gepraat. Die weten hoe Islam is. Die weten hoe hoe het voelt om vrouw in Islam te zijn.
Vandaar dat ik jou dus een suiker moslima noem. Jij wordt hier beschermd door onze westerse wetten. Wetten die je waarschijnlijk wil inleveren voor de sharia. Je zal nog een vreemd gezicht trekken als je droom eens uitkomt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Muslima schreef: Integendeel, ik verheug me er net op jullie samen met de nobele koran een antwoord te geven. Ik ben hier echt graag omdat het me de kans geeft om zelf meer te leren over mijn geloof en antwoorden te zoeken, die ik in heel veel gevallen ook vond, subhanAllah. Maar de pret is er al snel af als ik 100x dezelfde discussie moet aangaan omdat niemand luistert en erkent wat ik zeg. Jullie leggen me steeds woorden in de mond.. zoals nu weeral, waar heb ik gezegd dat ik de sharia aan jullie wil opdringen? Integendeel ik heb al gezegd dat ik de sharia in zijn pure vorm goed vind, maar dat ik weet dat het in de praktijk wordt misbruikt EN dat ik de sharia niet zou willen opdringen aan niemand. Dus dat jij geen nood hebt aan de sharia, respecteer ik ten zeerste. En als je niet wil weten wat de sharia inhoudt dan vind ik niet dat je het recht hebt aan te nemen dat wat jij zegt waar is, want ik heb je het tegendeel bewezen en ik kan alles wat ik zeg staven vanuit de koran.
Beste Muslima, wij jagen je niet weg. Wij waarderen het juist heel erg dat je hier in het hol van de leeuw Islam durft te verdedigen. Ik vind het heel moedig dat je dat tot nu toe gedaan hebt, maar.....Wij zullen het waarschijnlijk niet eens worden.
Wat jij wilt is dat wij zeggen dat je gelijk hebt, dat Islam liefde is en een prachtige religie. Dat kunnen wij niet, omdat wij net zoals jij de koran en de hadith bestudeerd hebben , alleen wij zijn tot een andere conclusie gekomen.

Ik begrijp wel waarom jij moslima geworden ben. Ik wil het je zelfs uitleggen als je me de kans geeft.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Muslima »

Ariel schreef:
Muslima schreef:

Ik zei toch niet dat Turkije geen islamitisch land is? Ik zei dat de moord van deze Christenen een spijtig voorval is dat waar dan ook kon gebeuren.
Ik overdrijf graag Muslima. :oops: Maar ik wil je alleen maar laten weten dat je pas echt Islam kan proeven als je in een streng Islamitisch land woont.
Voor jou is het een eitje om Moslim te zijn, maar oh wee als je moslim bent in een moslim land, en je Islam durft te ontkennen.
Als jij de dingen die je hier over Islam zegt durft te zeggen in een Islamitisch land, dan ben je nog niet jarig. Geloof me. Ik heb met genoeg afvallige moslims gepraat. Die weten hoe Islam is. Die weten hoe hoe het voelt om vrouw in Islam te zijn.
Vandaar dat ik jou dus een suiker moslima noem. Jij wordt hier beschermd door onze westerse wetten. Wetten die je waarschijnlijk wil inleveren voor de sharia. Je zal nog een vreemd gezicht trekken als je droom eens uitkomt.
Ik durf de dingen die ik hier zeg zeker te zeggen in een islamitisch land... Ik ontken de islam niet , ik licht ze toe. Ik was zondag op een lezing van een vrouw uit Kuweit die woont in saudi-Arabië en die zei precies dezelfde dingen als ik, raar he? Ik ben ook een vrouw in de islam.. Ik vind het spijtig dat die vrouwen een nare ervaring hebben met de islam maar dan moet je eventjes verder denken en inzien dat dit geen islamitisch gegeven is. Integendeel.
En ik wil hier de shariah helemaal niet invoeren. Raar hoe je erbij komt.
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Muslima »

Ariel schreef:
Muslima schreef: Integendeel, ik verheug me er net op jullie samen met de nobele koran een antwoord te geven. Ik ben hier echt graag omdat het me de kans geeft om zelf meer te leren over mijn geloof en antwoorden te zoeken, die ik in heel veel gevallen ook vond, subhanAllah. Maar de pret is er al snel af als ik 100x dezelfde discussie moet aangaan omdat niemand luistert en erkent wat ik zeg. Jullie leggen me steeds woorden in de mond.. zoals nu weeral, waar heb ik gezegd dat ik de sharia aan jullie wil opdringen? Integendeel ik heb al gezegd dat ik de sharia in zijn pure vorm goed vind, maar dat ik weet dat het in de praktijk wordt misbruikt EN dat ik de sharia niet zou willen opdringen aan niemand. Dus dat jij geen nood hebt aan de sharia, respecteer ik ten zeerste. En als je niet wil weten wat de sharia inhoudt dan vind ik niet dat je het recht hebt aan te nemen dat wat jij zegt waar is, want ik heb je het tegendeel bewezen en ik kan alles wat ik zeg staven vanuit de koran.
Beste Muslima, wij jagen je niet weg. Wij waarderen het juist heel erg dat je hier in het hol van de leeuw Islam durft te verdedigen. Ik vind het heel moedig dat je dat tot nu toe gedaan hebt, maar.....Wij zullen het waarschijnlijk niet eens worden.
Wat jij wilt is dat wij zeggen dat je gelijk hebt, dat Islam liefde is en een prachtige religie. Dat kunnen wij niet, omdat wij net zoals jij de koran en de hadith bestudeerd hebben , alleen wij zijn tot een andere conclusie gekomen.

Ik begrijp wel waarom jij moslima geworden ben. Ik wil het je zelfs uitleggen als je me de kans geeft.
Wel, daar ben ik nu eens benieuwd naar. En de koran en hadith bestudeerd? Ik durf wedden dat 99% van jullie niet eens een koran heeft thuis liggen en hun studies baseren op anti-islamitische websites. Heb ik niet de verzen die jullie aangeven weerlegd? Of is dat weer helemaal vergeten? Ik verwacht niet eens dat jullie het eens met mij worden, maar dat jullie tenminste kunnen zeggen van ok MISSCHIEN hebben wij het wel niet bij het rechte eind, MISSCHIEN is de islam die wij kennen een islam van de minderheid. Jullie praten altijd over het middenoosten alsof die bepalend zijn voor de moslims terwijl de absolute meerderheid niet eens in het middenoosten woont.. En zelf als ik jullie een uitleg geef, verwerpen jullie die gewoon, terwijl ik toch wel mijn best doe om op alles een antwoord te geven, krijg ik zelden een weerwoord terug, en dan al zeker niet gebaseerd op de koran en de hadith.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door SDX »

Jij hebt helemaal niks weerlegd, jij hebt je eigen interpretatie deraan gegeven, je eigen draai, waar jij je het best bij voelt, je hebt nog steeds geen lijstje gegeven van alle 'goede' dingen die islam zou gebracht hebben, begin maar.

Jullie praten altijd over het middenoosten alsof die bepalend zijn voor de moslims
De wieg van islam is wel in het Midden Oosten lady!
terwijl de absolute meerderheid niet eens in het middenoosten woont
Gevlucht voor de 'onderwerping, onderdrukking, tirannie' van islam, komen ze massaal hierheen, diezelfde 'onderwerping, onderdrukking, tirannie' meebrengend en anderen door de strot douwend!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Oke Muslima. Jij zegt dus dat jij heel veel van onze beschuldigingen weerlegd hebt, en dat wij je uitleg verwerpen
Ik pak even 1 uitleg van jou er bij. Het ging over dat vrouwen zo goed behandeld worden in Islam, en jij gaf deze hadith als voorbeeld.

De profeet over vrouwen:
Abu Hurayra verhaalt dat de Boodschapper van God zei: "De meest volmaakte gelovige onder de gelovigen is hij die zich best gedraagt en vriendelijkst is tegenover zijn vrouw." (Abu Dawud)


Tegenover deze ene hadith staan echter tientallen andere hadiths waar vrouwen er minder goed van afkomen.
Ik haal mijn informatie van een Islamitische site, dus wees gerust. Ik neem aan dat je Engels goed genoeg is om de volgende hadiths te kunnen lezen.

Vrouwen zijn bezit.
The Muslims said among themselves, ‘Will Safiyah be one of the Prophet’s wives or just a lady captive and one of his possessions?’

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 05.059.524" onclick="window.open(this.href);return false;
Vrouwen worden vergeleken met honden. Niet een maar wel 7 of 8 keer. Ik geef een paar voorbeelden.
Narrated 'Aisha: The things which annul the prayers were mentioned before me. They said, "Prayer is annulled by a dog, a donkey and a woman (if they pass in front of the praying people)." I said, "You have made us (i.e. women) dogs. I saw the Prophet praying while I used to lie in my bed between him and the Qibla. Whenever I was in need of something, I would slip away. for I disliked to face him."

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 01.009.490" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... l#002.0704" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... l#004.1038" onclick="window.open(this.href);return false;

Vrouwen zijn inferieur.
And it is for the women to act as they (the husbands) act by them, in all fairness; but the men are a step above them. Qur'an 2:228

Men are in charge of women, because Allah hath made the one of them to excel the other, and because they spend of their property (for the support of women). So good women are the obedient, guarding in secret that which Allah hath guarded. As for those from whom ye fear rebellion, admonish them and banish them to beds apart, and scourge them. Then if they obey you, seek not a way against them. Lo! Allah is ever High, Exalted, Great. Qur'an 4:34
Vrouwen hebben minder intelligentie.
Narrated Abu Said Al-Khudri: The Prophet said, "Isn't the witness of a woman equal to half of that of a man?" The women said, "Yes." He said, "This is because of the deficiency of a woman's mind."

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 03.048.826" onclick="window.open(this.href);return false;
Narrated Abu Said Al-Khudri: Once Allah's Apostle went out to the Musalla (to offer the prayer) o 'Id-al-Adha or Al-Fitr prayer. Then he passed by the women and said, "O women! Give alms, as I have seen that the majority of the dwellers of Hell-fire were you (women)." They asked, "Why is it so, O Allah's Apostle ?" He replied, "You curse frequently and are ungrateful to your husbands. I have not seen anyone more deficient in intelligence and religion than you. A cautious sensible man could be led astray by some of you." The women asked, "O Allah's Apostle! What is deficient in our intelligence and religion?" He said, "Is not the evidence of two women equal to the witness of one man?" They replied in the affirmative. He said, "This is the deficiency in her intelligence. Isn't it true that a woman can neither pray nor fast during her menses?" The women replied in the affirmative. He said, "This is the deficiency in her religion."

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 01.006.301" onclick="window.open(this.href);return false;
Vrouwen zijn niet dankbaar genoeg.
Narrated Ibn 'Abbas: The Prophet said: "I was shown the Hell-fire and that the majority of its dwellers were women who were ungrateful." It was asked, "Do they disbelieve in Allah?" (or are they ungrateful to Allah?) He replied, "They are ungrateful to their husbands and are ungrateful for the favors and the good (charitable deeds) done to them. If you have always been good (benevolent) to one of them and then she sees something in you (not of her liking), she will say, 'I have never received any good from you."

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 01.002.028" onclick="window.open(this.href);return false;
Vrouwen zijn seksspeeltjes.
Your wives are as a tilth unto you; so approach your tilth when or how ye will; but do some good act for your souls beforehand; and fear Allah. And know that ye are to meet Him (in the Hereafter), and give (these) good tidings to those who believe. Qur'an 2:223
Vrouwen zijn slecht nieuws.
Narrated Sahl bin Sad Saidi: "Allah's Apostle said "If there is any evil omen in anything, then it is in the woman, the horse and the house."

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 04.052.111" onclick="window.open(this.href);return false;
Vrouwen zijn bedriegers.
The Prophet said, ‘But for the Israelis, meat would not decay, and if it were not for Eve, wives would never betray their husbands.

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 04.055.547" onclick="window.open(this.href);return false;
Begrijp jij mijn punt? Zomaar een paar voorbeelden. Voor elk zogenaamd goed vers in de Koran , weten wij tien andere verzen die er minder leuk uitzien.
Jij pakt uit Islam wat jij goed denkt, maar dat betekent niet dat jouw Islam de juiste Islam is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Muslima »

naar boven schreef: "Beauty is in the eye of the beholder and it may be necessary from time to time to give a stupid or misinformed beholder a black eye".
(Miss Piggy) :D

Maar, om terug te komen op die 'ellenlange lijst van Goede daden van Islam': een compact lijstje van één of twee positieve dingen die de islam aan de mensheid heeft gegeven, kan dat er dan misschien vanaf?
Laten we beginnen met zakaat.. 2,5% van onze inkomens gaat naar de armen.
Dan heb je het verbod op alcohol, alhamdulillah redt dit jaarlijks vele mensenlevens. Ook het aantal kindergeboortes buiten het huwelijk is bij moslims veel minder, net als dus soa's en HIV. Als we terugkijken in het verleden is het ook de islam die het doden van meisjes verboden.Voor het islamitisch tijdperk vonden Arabieren het normaal dat als er een meisje werd geboren die levend te begraven. Ook in het algemeen ging de positie van de vrouw er heel veel op vooruit. Denk maar aan het Christendom en Jodendom waar de vrouw niet eens MAG getuigen, waar het een vloek is een meisje te krijgen , of waar vrouwen als de pest zijn als ze hun menstruatie hebben. Terwijl het voor moslimmannen enkel verboden hebben geslachtsgemeenschap te hebben tijdens die periode. In de VN statistieken staat de VS, het meest democratische land ter wereld toch? met 2,151,875 diefstallen helemaal bovenaan. Helemaal onderaan: saudi-Arabië met 14 diefstallen. http://www.nationmaster.com/graph/cri_b ... burglaries" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook wat drugs betreft staat Indonesië het grootste moslimland ter wereld helemaal onderaan. http://www.nationmaster.com/graph/cri_d ... g-offences" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoeveel meisjes krijgen in het westen trouwens geen anorexia of een vervormd zelfbeeld doordat er gepropageerd word met beelden van flinterdunne vrouwen die er allemaal perfect uit zien? In de islam dragen zowel de man als de vrouw er toe bij dat dit in de islam niet kan. Vrouwen worden in de koran opgeroepen sluiers te dragen en hun ogen neer te slaan en mannen om hun ogen neer te slaan en hun passies te beheersen.
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Muslima »

SDX schreef:Jij hebt helemaal niks weerlegd, jij hebt je eigen interpretatie deraan gegeven, je eigen draai, waar jij je het best bij voelt, je hebt nog steeds geen lijstje gegeven van alle 'goede' dingen die islam zou gebracht hebben, begin maar.

Jullie praten altijd over het middenoosten alsof die bepalend zijn voor de moslims
De wieg van islam is wel in het Midden Oosten lady!
terwijl de absolute meerderheid niet eens in het middenoosten woont
Gevlucht voor de 'onderwerping, onderdrukking, tirannie' van islam, komen ze massaal hierheen, diezelfde 'onderwerping, onderdrukking, tirannie' meebrengend en anderen door de strot douwend!
Ja , en dan? De wieg van het Christendom is Israel, is nu alles wat israel doet gelinkt aan jullie?
En ik bedoel niet mensen die gevlucht zijn. Ik bedoel gewoon de andere moslimlanden, wat dacht je van Indonesie, het grootste moslimland ter wereld, India, waar meer moslims wonen dan Pakistan? Turkije? Afrikaanse landen? Allemaal niet het middenoosten...
Tis trouwens niet mijn eigen interpretatie nee, het is een algemeen bekende en aangenomen interpretatie onder moslims.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Muslima schreef:
naar boven schreef:

Maar, om terug te komen op die 'ellenlange lijst van Goede daden van Islam': een compact lijstje van één of twee positieve dingen die de islam aan de mensheid heeft gegeven, kan dat er dan misschien vanaf?
Laten we beginnen met zakaat.. 2,5% van onze inkomens gaat naar de armen.
Bedankt voor je antwoord….Maar…. :razz: Fasten your seatbelt dear Muslima…En trek even wat tijd uit voor onze antwoorden.
Je gaat het nu moeilijk krijgen.

Ik ga er straks commentaar opgeven. ( als dat dan nog nodig is. )
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door SDX »

Muslima schreef:
Ja , en dan? De wieg van het Christendom is Israel, is nu alles wat israel doet gelinkt aan jullie?
Hoe bedoel je 'jullie'? Denk je dat iedereen christen is?

En ik bedoel niet mensen die gevlucht zijn. Ik bedoel gewoon de andere moslimlanden, wat dacht je van Indonesie, het grootste moslimland ter wereld, India, waar meer moslims wonen dan Pakistan? Turkije? Afrikaanse landen? Allemaal niet het middenoosten...
HOE zijn die landen islamitisch geworden, als ik me goed herinner zijn in veel van die landen nog steeds oorlogen bezig om de mensen te 'onderwerpen' aan islam, op de punt van het zwaard zijn die landen islamitisch geworden... of denk jij dat de Indiërs zo graag islamitisch wilden worden, Islam dat claimt zoveel uitvindingen gedaan te hebben , de meeste dingen hebben ze gestolen van de Indiërs die toen op een veel hoger peil stonden dan die Arabieren van jou, een veel hoger niveau hadden dan islam en arabieren, een veel hogere beschaving hadden dan arabieren of islam ooit zullen hebben.
Turkije .. vergeet jij wat Kemal Atatürk, de Grote Turk, de stichter van het Ottomaanse rijk himself ooit zei over islam? ; "De islam, deze absurde theologie van een immorele bedoeïen, is een rottend kadaver dat onze levens vergiftigt." ... en gelijk had hij.
Tis trouwens niet mijn eigen interpretatie nee, het is een algemeen bekende en aangenomen interpretatie onder moslims.
Zoals Ariel net al zei; "Fasten your seatbelts" :D :knorrie:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Muslima »

Spoiler! :
Ariel schreef:Oke Muslima. Jij zegt dus dat jij heel veel van onze beschuldigingen weerlegd hebt, en dat wij je uitleg verwerpen
Ik pak even 1 uitleg van jou er bij. Het ging over dat vrouwen zo goed behandeld worden in Islam, en jij gaf deze hadith als voorbeeld.

De profeet over vrouwen:
Abu Hurayra verhaalt dat de Boodschapper van God zei: "De meest volmaakte gelovige onder de gelovigen is hij die zich best gedraagt en vriendelijkst is tegenover zijn vrouw." (Abu Dawud)


Tegenover deze ene hadith staan echter tientallen andere hadiths waar vrouwen er minder goed van afkomen.
Ik haal mijn informatie van een Islamitische site, dus wees gerust. Ik neem aan dat je Engels goed genoeg is om de volgende hadiths te kunnen lezen.

Vrouwen zijn bezit.
The Muslims said among themselves, ‘Will Safiyah be one of the Prophet’s wives or just a lady captive and one of his possessions?’

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 05.059.524" onclick="window.open(this.href);return false;
Vrouwen worden vergeleken met honden. Niet een maar wel 7 of 8 keer. Ik geef een paar voorbeelden.
Narrated 'Aisha: The things which annul the prayers were mentioned before me. They said, "Prayer is annulled by a dog, a donkey and a woman (if they pass in front of the praying people)." I said, "You have made us (i.e. women) dogs. I saw the Prophet praying while I used to lie in my bed between him and the Qibla. Whenever I was in need of something, I would slip away. for I disliked to face him."

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 01.009.490" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... l#002.0704" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... l#004.1038" onclick="window.open(this.href);return false;

Vrouwen zijn inferieur.
And it is for the women to act as they (the husbands) act by them, in all fairness; but the men are a step above them. Qur'an 2:228

Men are in charge of women, because Allah hath made the one of them to excel the other, and because they spend of their property (for the support of women). So good women are the obedient, guarding in secret that which Allah hath guarded. As for those from whom ye fear rebellion, admonish them and banish them to beds apart, and scourge them. Then if they obey you, seek not a way against them. Lo! Allah is ever High, Exalted, Great. Qur'an 4:34
Vrouwen hebben minder intelligentie.
Narrated Abu Said Al-Khudri: The Prophet said, "Isn't the witness of a woman equal to half of that of a man?" The women said, "Yes." He said, "This is because of the deficiency of a woman's mind."

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 03.048.826" onclick="window.open(this.href);return false;
Narrated Abu Said Al-Khudri: Once Allah's Apostle went out to the Musalla (to offer the prayer) o 'Id-al-Adha or Al-Fitr prayer. Then he passed by the women and said, "O women! Give alms, as I have seen that the majority of the dwellers of Hell-fire were you (women)." They asked, "Why is it so, O Allah's Apostle ?" He replied, "You curse frequently and are ungrateful to your husbands. I have not seen anyone more deficient in intelligence and religion than you. A cautious sensible man could be led astray by some of you." The women asked, "O Allah's Apostle! What is deficient in our intelligence and religion?" He said, "Is not the evidence of two women equal to the witness of one man?" They replied in the affirmative. He said, "This is the deficiency in her intelligence. Isn't it true that a woman can neither pray nor fast during her menses?" The women replied in the affirmative. He said, "This is the deficiency in her religion."

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 01.006.301" onclick="window.open(this.href);return false;
Vrouwen zijn niet dankbaar genoeg.
Narrated Ibn 'Abbas: The Prophet said: "I was shown the Hell-fire and that the majority of its dwellers were women who were ungrateful." It was asked, "Do they disbelieve in Allah?" (or are they ungrateful to Allah?) He replied, "They are ungrateful to their husbands and are ungrateful for the favors and the good (charitable deeds) done to them. If you have always been good (benevolent) to one of them and then she sees something in you (not of her liking), she will say, 'I have never received any good from you."

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 01.002.028" onclick="window.open(this.href);return false;
Vrouwen zijn seksspeeltjes.
Your wives are as a tilth unto you; so approach your tilth when or how ye will; but do some good act for your souls beforehand; and fear Allah. And know that ye are to meet Him (in the Hereafter), and give (these) good tidings to those who believe. Qur'an 2:223
Vrouwen zijn slecht nieuws.
Narrated Sahl bin Sad Saidi: "Allah's Apostle said "If there is any evil omen in anything, then it is in the woman, the horse and the house."

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 04.052.111" onclick="window.open(this.href);return false;
Vrouwen zijn bedriegers.
The Prophet said, ‘But for the Israelis, meat would not decay, and if it were not for Eve, wives would never betray their husbands.

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 04.055.547" onclick="window.open(this.href);return false;
Begrijp jij mijn punt? Zomaar een paar voorbeelden. Voor elk zogenaamd goed vers in de Koran , weten wij tien andere verzen die er minder leuk uitzien.
Jij pakt uit Islam wat jij goed denkt, maar dat betekent niet dat jouw Islam de juiste Islam is.
En jij pakt uit de islam wat jij slecht denkt maar dat betekent niet dat jouw islam de juist islam is. Bon ik snap je punt, maar in de islam is het zo dat de vrouw niet gelijk is aan de vrouw, dit door fysische en psychologische verschillen maar wel gelijkwaardig. Het woord man en vrouw komen evenveel voor in de koran, er is zelf een hoofdstuk naar de vrouwen genoemd!. Met hadith moet je sowieso opletten want het kan zijn dat een hadith stamt uit de tijd voor een bepaald vers geopenbaard werd. Vrouwen zijn geen seksspeeltjes er staat duidelijk in die vers dat van mannen verwacht wordt rechtvaardig te zijn hierin en een vrouw MAG haar man niet gehoorzamen als dit iets is tegen de islam. Met dat ondankbaarheid? Snap ik eigenlijk zeer goed, want ik merk echt van mezelf dat als mijn man iets niet doet dat ik dan ga zeggen van: 'je doet nooit iets' terwijl dat eigenlijk helemaaaaaal geen waar is. Het is gewoon een waarschuwing voor de vrouwen. In de hadith van de hond, tis niet omdat zowel honden als vrouwen niet mogen passeren dat daarom de vrouw gelijkgesteld is aan een hond. Over dat slecht nieuws: zijn huizen dan ook slecht nieuws ofzo? En samen met dat 'vrouwen zijn bedriegers': staat er dat alle vrouwen slecht nieuws of bedriegers zijn misschien? Ze kunnen bedriegen en ze kunnen slechte dingen doen of ga je dat ook ontkennen misschien? Mannen zijn de toezichthouders over vrouwen omdat zij de in staat zijn de vrouwen te beschermen. Ze zijn zowel mentaal als fysiek het sterkere geslacht. En daar heb ik geen probleem mee, mijn man voert mij om mijn boodschappen te doen, haalt eten voor me , komt me halen op het werk, hij zet mijn financiele zaken op orde, hij beschermt me als iemand me slecht wil aandoen, hij geeft me raad,.. Voor mij is dit een ideale positie. Als we kinderen krijgen dan weet ik dat hij het niet zomaar zal aftrappen met één of andere troela en me zal laten zitten. Dit omdat hij een goede moslim is die weet wat er van hem verwacht wordt.

Mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig, bewijs:
Ik zal het werk van een werker onder u, hetzij een mannelijk of een vrouwelijk persoon, niet verloren laten gaan, de één uwer zijnde uit de ander" (3:194).

En wie goede werken doet, hetzij een mannelijk of een vrouwelijk persoon, en een gelovige is - deze zullen de tuin binnentreden, en zij zullen geenszins onrechtvaardig worden behandeld." (4:124).

Wie goed doet, hetzij een mannelijk of een vrouwelijk persoon, en een gelovige is, hem zullen Wij zekerlijk een gelukkig leven doen leven, en Wij zullen hun zekerlijk hun beloning geven voor het beste van wat zij hebben gedaan." (16:97).

En wie goed doet, hetzij een mannelijk of een vrouwelijk persoon, en een gelovige is - deze zullen de tuin ingaan, waarin hun onderhoud zal worden gegeven zonder maat" (40:40).

Nog goeds over vrouwen nodig?

En het behoort tot Zijn Tekenen dat Hij voor jullie van jullie eigen soort echtgenotes heeft geschapen, opdat jullie rust bij haar vinden en Hij bracht tussen jullie liefde en barmhartigheid. Voorwaar, daarin zijn zeker Tekenen voor een volk dat nadenkt.? (Surah 30 : Ayah 21)

O, jullie die geloven, het is u niet toegestaan vrouwen tegen hun wil te erven." (Surah 4 :Ayah 19)

De Profeet zei:

?Een ieder die twee meisjes grootbrengt tot zij de volwassenheid bereiken - diegene en ik zullen (samen) komen op de Dag der Opstanding - en hij strengelde zijn vingers in??n (in het Paradijs).? [Overgeleverd door Moeslim]

Wat is mijn plicht tegenover mijn vrouw?? De profeet antwoorde: "Dat je haar te eten geeft, wanneer je zelf eet, en voorzie haar van kleren, wanneer je jezelf van kleren voorziet en sla haar niet in het gezicht, mishandel haar niet, en zonder je niet af in tijd van misnoegen.? [Overgeleverd door Aboe Da woed, At-Tirmidhi]

"De vrouw is de bewaker van het gezin van haar echtgenoot en ze zal op de Dag des Oordeels gevraagd worden over degenen die onder haar zorg vielen." De kinderen dienen hun moeder te respecteren en goed te behandelen. Een man kwam bij Mohammed en zei:

"O boodschapper van God! Wie heeft het meeste recht om door mij het beste behandeld te worden?" De profeet antwoordde hem: "Jouw moeder." De man zei: "Wie is de volgende?" Het antwoord van de profeet verbaasd de man. "Jouw moeder", zegt de profeet weer. "Wie is de volgende?", vraagt de man nogmaals. "Jouw moeder", zo gaf de profeet voor de derde maal ten antwoord. De man begrijpt hierdoor dat zijn moeder heel belangrijk is, daarom stelt hij zijn vraag nu anders: Als ik mijn plicht tegenover mijn moeder gedaan heb, wie komt er dan na haar?", informeert hij. Gods boodschapper zei: "Jouw vader." [Overgeleverd door Boekharie en Moeslim]

Wanneer aan één hunner (de geboorte) van een meisje wordt gemeld, verduistert zijn gezicht en hij is vol toorn. Hij verbergt zich voor het volk vanwege het slechte nieuws dat hem is aangekondigd; zal hij haar in weerwil van schande behouden of haar in het stof begraven? Voorwaar, slecht is hetgeen zij besluiten." (Surah 16 : Ayah 58-59)

Profeet Mohammed (vrede zij met hem) heeft gezegd:
"De meest perfecte mensen van de gelovigen zijn degenen wiens gedrag het meest perfect is, en het meest perfect van hen zijn degenen die zich het beste tegenover hun vrouwen gedragen". (Overgeleverd door al-Tirmidhi
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Muslima »

SDX schreef:
Muslima schreef:
Ja , en dan? De wieg van het Christendom is Israel, is nu alles wat israel doet gelinkt aan jullie?
Hoe bedoel je 'jullie'? Denk je dat iedereen christen is?

En ik bedoel niet mensen die gevlucht zijn. Ik bedoel gewoon de andere moslimlanden, wat dacht je van Indonesie, het grootste moslimland ter wereld, India, waar meer moslims wonen dan Pakistan? Turkije? Afrikaanse landen? Allemaal niet het middenoosten...
HOE zijn die landen islamitisch geworden, als ik me goed herinner zijn in veel van die landen nog steeds oorlogen bezig om de mensen te 'onderwerpen' aan islam, op de punt van het zwaard zijn die landen islamitisch geworden... of denk jij dat de Indiërs zo graag islamitisch wilden worden, Islam dat claimt zoveel uitvindingen gedaan te hebben , de meeste dingen hebben ze gestolen van de Indiërs die toen op een veel hoger peil stonden dan die Arabieren van jou, een veel hoger niveau hadden dan islam en arabieren, een veel hogere beschaving hadden dan arabieren of islam ooit zullen hebben.
Turkije .. vergeet jij wat Kemal Atatürk, de Grote Turk, de stichter van het Ottomaanse rijk himself ooit zei over islam? ; "De islam, deze absurde theologie van een immorele bedoeïen, is een rottend kadaver dat onze levens vergiftigt." ... en gelijk had hij.
Tis trouwens niet mijn eigen interpretatie nee, het is een algemeen bekende en aangenomen interpretatie onder moslims.
Zoals Ariel net al zei; "Fasten your seatbelts" :D :knorrie:
Ahja.. Zo zie je amar weer dat ik gelijk had. Of ik nu een antwoord geef op jullie vraag of niet, altijd is er wel 1 of ander dom excuus. Wat heeft HOE die landen veroverd werden nu te maken met het feit OF ze nu islamitisch zijn of niet. Leuk dat ataturk dat gezegd heeft. I don't care. En nee ik bedoelde niet dat iedereen Christen is, eventjes foutje gemaakt ik bedoelde 'Christenen' niet 'jullie'
waarnemer
Berichten: 144
Lid geworden op: zo okt 15, 2006 3:38 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door waarnemer »

Beste Muslima,

Hoewel je waarschijnlijk niet meer zal antwoorden wil ik je toch nog een poging wagen om je sommige dingen duidelijk te maken.

Voor mij is het duidelijk dat jij dwaalt. Maar waarom zou ik jou dat kwalijk nnemen?
Eerder ben ik daarom verdrietig.

Maar wat ik wel erg vind is dat jij de feiten die met jouw zienswijze niet overeenkomen negeert, bagatelliseert en verdoezelt.

Ik begin bij 7.
waarnemer schreef:7) Weet je bij jou is het een kwestie van geluk, of pech, zoals het uitvalt.
Als ik jou tegenkom heb ik geluk want jij doet mij niets (behalve dat je me een extra belasting oplegt natuurlijk) maar als ik een volgeling van Sheik Baaz of Ibn Kathir tegenkom heb ik pech, zoals al duizende mensen pech gehad hebben. Weet je, ik zou het zo fijn vinden als ik bij iedere Moslim niet bang behoefde te zijn. Als ik in Saoudi Arabiê gewoon naar de kerk kon gaan, en in Iran. Als Moslims die zich tot het Christendom bekeerden niet gedood zouden worden (officiële leer van de Islam, dat leren ze allemaal).
Daarop antwoordde jij
Muslima schreef: 7) Neen zelf dan niet. Wat jij zag was de tafsir. Kijk wat Ibn Baaz verder zegt: http://www.ahloelhadieth.com/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;? ... &Itemid=38
http://www.ahloelhadieth.com/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;? ... &Itemid=38
http://www.ahloelhadieth.com/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;? ... &Itemid=38
http://www.ahloelhadieth.com/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;? ... &Itemid=38
Je negeert hier het opleggen van een schatting (jyzia) en het feit dat alle moslim rechtsscholen bekeerlingen gedood willen hebben.
Verder heb ik deze links allemaal bekeken maar er is geen sprake van dat sheik Baaz op zijn uitspraken betreffende het met geweld bekeren van z.g. ongelovigen terug neemt. Met pech bedoelde ik dat als ik volgelingen van de sheik tegenkom zij mij met geweld willen bekeren. De sheik veroordeelt wel het geweld van Osama maar niet zijn eigen ‘geweld’.
Jouw verwijzingen suggereren dat het niet zo erg is als je de volgelingen van de sheik tegenkomt, nou het blijft even erg. In het land van deze groot moefti werd ook een verkrachte vrouw tot 100 stokslagen veroordeeld en toen ze protesteerde werd het verhoogd naar 150. Wat schreven sommige Moslims? Had ze maar niet zonder mahraam moeten zijn.

Ik schreef verder
waarnemer schreef:Je schrijft er zijn 1 miljard Moslims en de slechte moslim zijn maar een klein aantal daarvan.
Maar vergelijk eens het aantal aanslagen door vertegenwoordigers van deze 1 miljard gepleegd namelijk 13143 aanslagen na 9/11 met het aantal aanslagen door de andere pakweg 5 miljard niet-Moslims gepleegd. Zouden het er 100 zijn? Of pakweg 1000. Het hadden er 65715 moeten zijn als ze evenredig veel aanslagen gepleegd hadden.
Ik hoop dat deze vergelijking je ogen opent,
Jij antwoordde er op:
Muslima schreef:Over je cijfers van terrorisme.. De absolute meerderheid van deze aanslagen is gepleegd in Afghanistan en Irak. Kijk eens naar de toestand van deze landen. Landen waar de taliban die mensen hersenspoelt overheerst, landen waar oorlog heerst. En dat ligt DAARAAN ja, niet aan de islam zelf. Neem pakweg saoudi-Arabië waar geen taliban of oorlog is en de cijfers zullen een heeeel pak lager liggen. Palestina is ook zo'n geval: gebeuren veel meer terroristische aanslagen maar de islam is gewoonweg een excuus voor wanhoopsdaden. Zoals ik al zei: hopen dat je ondertussen in het paradijs terechtkomt (wat niet gebeurt, daar zullen weinigen van wel beweren).
En zo praat je recht wat krom is. Je doet geen enkele poging om de cijfers na te gaan, beweert maar wat. Dit is alleen maar een doorzichtige methode om de waarheid van de feiten te verdoezelen. En zo verwerp je een duidelijke verband, namelijk dat de aanhangers van de Islam tussen de 13 en 26 keer meer aanslagen plegen dan anderen. Dat is geen toeval.
Nog even over “daar zullen weinigen van wel beweren”. In de Gaza strook wordt bij elke zelfmoord aanslag vanaf de moskee omgeroepen dat “zo of zo is verenigd met de hoeri’s in het paradijs”. Weinigen?

Ik schreef:
waarnemer schreef:4) Dat is nou juist het probleem. Moslims kunnen niet samenleven met andersdenkenden.
Ik ben bijvoorbeeld bij 3 islamitische fora in de ban gedaan. Zodra je het feilen van de Islam aantoont word je monddood gemaakt. Dat zijn geen enkelingen maar indoctrinaire websites En zo gaat het trouwens ook met anderen, ze worden bedreigt, Wilders, Nahed Selim, Ayaan, Ewout Jansen, Ehsan Jami en ga zo maar door.
Wat antwoord jij daar op:
Muslima schreef:4) Keur ik zeker af. Het is moeilijk maar als moslim moet je nu eenmaal geduld hebben en kalm en vriendelijk blijven bij zo'n situaties. Staat in de koran. Ben wel benieuwd hoe jij zo reageren als er een moslim op deze website zou komen en zou zeggen: ja de westerse denkwijze trekt op niks want.. Dan zijn wij intolerant zeker? Maar wat jullie doen is o zo vredelievend. Ik keur het nog steeds zeker niet goed maar wie zonder zonde is werpe de eerste steen.
Wil je het niet begrijpen of kun je het niet? Zijn dit nou feiten of zijn ze het niet?
Het gaat om de vrijheid van menings uiting, Mohammed liet zijn critici vermoorden en deze Moslims volgen hem in principe of in werkelijkheid (Theo van Gogh) na. Het is niet interessant dat jij dat afkeurt, je doet er verder trouwens ook niets aan. Maar ondertussen verdoezel je het feit dat Moslims anderen bedreigen en monddood maken. Welke Moslims worden hier bedreigd en monddood gemaakt?
Weet je, maar dit terzijde, wat formuleer je dat eigenaardig “Het is moeilijk maar als moslim moet je nu eenmaal geduld hebben en kalm en vriendelijk blijven bij zo'n situaties”. Iedereen die gewoon fatsoenlijk is zal geen mensen bedreigen, alleen criminelen bedreigen anderen.

Ik schreef:
waarnemer schreef:Maar zet dat, je klaagzang eens tegenover het doden van tientallen Christenen in Mosul, het doden van Christenen in Gaza en Turkije, in vrijwel allle islamitische landen het gebrek aan Godsdienstvrijheid. Saoudie Arabië. Dat zijn geen enkelingen beste Muslima maar regeringen, gedragen door het volk. Geen enkelingen maar miljoenen.
Wat antwoord jij daar op?
Muslima schreef:5) Zoals ik al zei: die bevolkingen worden dom gehouden door de regering. Zij weten niet beter, er is geen persvrijheid, vrijheid van meningsuiting, democratie, niks. Zelf al ben je ertegen dan kan je er niks aan doen, en denk maar niet dat die bevolking het altijd o zo leuk vind. Trouwens doden van Christenen in Turkije? Over hoeveel jaar geleden heb je het? Laten we geen oude koeien uit de sloot halen aub. Doden van Christenen in Palestina? Zoals ik al zei zijn er steden met vrouwelijke christelijke burgemeesters Of bedoel je je joden? Zoals ik al eerder zei: wanhoopsdaden, met de islam als excuus.
En aan Ariel antwoordde je 2 christenen….
Om met dit laatste te beginnen, je nam niet eens de moeite om de link te lezen want het ging om 3 Christenen.. Dan spreek je over oude koeien en hoeveel jaar geleden? Elders schrijf je dat je er bezwaar tegen hebt dat jou woorden in de mond gelegd worden. Nou, ik meen dat jouw letterlijke woorden al aangeven dat je minachting hebt over die doden. En over bagatelliseren gesproken……. Je negeert zeker ook dat in Mosul tientallen Christenen zijn vermoord?
Spreek je geweten nou eens aan, is het werkelijk zo dat je “vreemd aangekeken worden” hetzelfde vindt als moord?
Ook hier verdoezel je weer de feiten met je drogredenen. Wat heeft een verdwaalde Christelijke burgemeester in een dorp te maken met het vermoorden van Christenen? Heeft die burgemeester kunnen tegenhouden dat de Hamas tientallen Palestijnen in hun knieën geschoten heeft?
Weet je waarom die Christenen in Gaza en Turkije dood moesten? Ze verspreidden Bijbels, dat mag niet volgens Islamitische beginselen, deze moordenaars volgden Mohammed.

Ik schreef:
waarnemer schreef:6) Zou je eens kunnen aangeven waarin de Islam vreedzaam is? Of bedoel je met vrede een toestand waarin iedereen Moslim is?
Wat is jouw antwoord?
Muslima schreef:6) Neen. In de koran staat goed genoeg dat er godsdienstvrijheid en geen dwang is. Dus als wij de wereld islamitisch zouden willen maken kan dat niet zonder dwang, wat verboden is. Is er een heilige oorlog aan de gang tegen de islam? Nee dus er is geen excuus geweld te plegen (zeker niet tegen onschuldigen: dat is ALTIJD verboden).
Je bedoelt dus niet dat vrede een toestand is dat iedereen Moslim is. Dat staat anders wel in de Koran en wordt door miljoenen Moslims ook zo geïnterpreteerd.
Je komt weer met ‘geen dwang in de godsdienst’. Dat vers is geabrogeerd beste Muslima, afgeschaft door latere verzen. Zoek eens een geleerde op die beweert dat het vers nog steeds geldt?
Het gaat mij erom dat je komt met vredesinitiatieven van de Islam, geen woorden maar daden. Bijvoorbeeld een voorschrift zoals Jezus gaf, als je op de ene wang geslagen wordt keer ook de andere toe, niet terugslaan dus. Is het een verdienste dat je geen oorlog begint als je zelf niet wordt aangevallen? Dat lijkt mij normaal toch, dat is echt geen vrede bevorderen.
Daarentegen in de geschiedenis en in de tegenwoordige tijd nemen Moslims altijd wraak, er zijn tientallen zoniet honderden voorbeelden van escalatie.
En als je toch bezig ben met vredige dingen van de Islam op te zoeken probeer eens goede daden (ook geen woorden maar daden) van Mohammed op te zoeken, laten we zeggen 10 goede daden, is tot nu toe niemand gelukt. Oh ja voor alle duidelijkheid geen goede daden t.o.v. medestanders maar tegenstanders natuurlijk, goed zijn voor medestanders is geen verdienste.

Het is hopelijk zo dat jij op zich niet slecht bent, hoewel je in de antwoorden aan mij wel hard overkomt. Als mijn veronderstelling waar is doet me het verdriet, je zit bij de verkeerde godsdienst denk ik. Of je hebt een verkeerde voorstelling van die godsdienst. Islam is helaas geen vrede, niet in theorie en niet in praktijk, niet in heden en niet in verleden,

Met vriendelijke groet, waarnemer.
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Muslima »

Je negeert hier het opleggen van een schatting (jyzia) en het feit dat alle moslim rechtsscholen bekeerlingen gedood willen hebben.Verder heb ik deze links allemaal bekeken maar er is geen sprake van dat sheik Baaz op zijn uitspraken betreffende het met geweld bekeren van z.g. ongelovigen terug neemt. Met pech bedoelde ik dat als ik volgelingen van de sheik tegenkom zij mij met geweld willen bekeren. De sheik veroordeelt wel het geweld van Osama maar niet zijn eigen ‘geweld’.
Jouw verwijzingen suggereren dat het niet zo erg is als je de volgelingen van de sheik tegenkomt, nou het blijft even erg. In het land van deze groot moefti werd ook een verkrachte vrouw tot 100 stokslagen veroordeeld en toen ze protesteerde werd het verhoogd naar 150. Wat schreven sommige Moslims? Had ze maar niet zonder mahraam moeten zijn.
Shaych ibn Baaz rahiemehoellaah zegt in ‘de betekenis van het terrorisme en extremisme: “Extremisme is het maken van concessies waarvoor er geen basis of waarheid is. Terrorisme is daarentegen het overschreiden (van de rechten) van mensen door hen onrechtmatig aan te vallen, of hen zonder bewijs (om deze daden te rechtvaardigen) te vermoorden, sterker nog; (deze daden zijn begaan) uit onwetendheid en een gebrek aan inzicht; zij zijn de terroristen die mensen onrechtmatig doden, zonder enig bewijs vanuit de Sharie’ah (Islaamitische wetgeving).”

Wat zijn eigen geweld? De selefie die uitgaan van JOUW interpretatie zeggen zelf dat het hedendaags niet meer mogelijk is de islam met het zwaard te verspreiden.

Shaych Mohammed ibn Saalih al-‘Othaymien -rahiemehoellaah- zegt in zijn verzameling van Fatawa (18/388): "Voorwaar in onze hedendaagse tijd is het onmogelijk geworden om de Djihaad op de weg van Allaah met het zwaard e.d. uit te voeren, omdat de moslims economisch en ethisch te zwak zijn! En omdat zij niet de feitelijke oorzaken voor het verkrijgen van overwinning in acht hebben genomen. En tevens omdat zij landelijke verdragen en overeenkomsten (met niet-moslim landen) zijn aangegaan. Hierdoor blijft er dus niets anders over behalve de Djihaad door middel van 'uitnodiging naar Allaah' gebaseerd op kennis!”

En zo praat je recht wat krom is. Je doet geen enkele poging om de cijfers na te gaan, beweert maar wat. Dit is alleen maar een doorzichtige methode om de waarheid van de feiten te verdoezelen. En zo verwerp je een duidelijke verband, namelijk dat de aanhangers van de Islam tussen de 13 en 26 keer meer aanslagen plegen dan anderen. Dat is geen toeval.
Nog even over “daar zullen weinigen van wel beweren”. In de Gaza strook wordt bij elke zelfmoord aanslag vanaf de moskee omgeroepen dat “zo of zo is verenigd met de hoeri’s in het paradijs”. Weinigen?
Ik praat helemaal niet recht wat krom is. Ik zeg alleen dat dit niet ligt aan de islam maar aan de erbamelijke staat van deze landen. In europa wordt het allergrootste deel van het terrorisme vertegenwoordigd door niet-moslims. 'In de gazastrook'.. weer een goed begin: een land van oorlog. :roll: Oh God. Vraag aan een willekeurige moslim op straat of je naar het paradijs gaat door zelfmoordaanslagen? NEEN kan ik je het antwoord al voorspellen. Er zijn zoveel fatwa's die ingaan tegen de zelfmoordaanslagen, zelf de koran gaat er tegenin. En jij gelooft liever iemand die verkeert in staat van oorlog en die wel een excuus nodig heeft.

Wil je het niet begrijpen of kun je het niet? Zijn dit nou feiten of zijn ze het niet?
Het gaat om de vrijheid van menings uiting, Mohammed liet zijn critici vermoorden en deze Moslims volgen hem in principe of in werkelijkheid (Theo van Gogh) na. Het is niet interessant dat jij dat afkeurt, je doet er verder trouwens ook niets aan. Maar ondertussen verdoezel je het feit dat Moslims anderen bedreigen en monddood maken. Welke Moslims worden hier bedreigd en monddood gemaakt?
Weet je, maar dit terzijde, wat formuleer je dat eigenaardig “Het is moeilijk maar als moslim moet je nu eenmaal geduld hebben en kalm en vriendelijk blijven bij zo'n situaties”. Iedereen die gewoon fatsoenlijk is zal geen mensen bedreigen, alleen criminelen bedreigen anderen.
Verdoezel ik iets? Ik heb helemaal niks ontkend. Leg me geen woorden in de mond. Ik heb je uitgelegd dat het islamitisch gezien niet kan dus waarom zeg je dan nog steeds dat ze iets islamitisch verantwoord doen? Tis alsof ik in de naam van de westerse wet iemand ga doodschieten. totaal onlogisch toch?

Om met dit laatste te beginnen, je nam niet eens de moeite om de link te lezen want het ging om 3 Christenen.. Dan spreek je over oude koeien en hoeveel jaar geleden? Elders schrijf je dat je er bezwaar tegen hebt dat jou woorden in de mond gelegd worden. Nou, ik meen dat jouw letterlijke woorden al aangeven dat je minachting hebt over die doden. En over bagatelliseren gesproken……. Je negeert zeker ook dat in Mosul tientallen Christenen zijn vermoord?
Spreek je geweten nou eens aan, is het werkelijk zo dat je “vreemd aangekeken worden” hetzelfde vindt als moord?
Ook hier verdoezel je weer de feiten met je drogredenen. Wat heeft een verdwaalde Christelijke burgemeester in een dorp te maken met het vermoorden van Christenen? Heeft die burgemeester kunnen tegenhouden dat de Hamas tientallen Palestijnen in hun knieën geschoten heeft?
Weet je waarom die Christenen in Gaza en Turkije dood moesten? Ze verspreidden Bijbels, dat mag niet volgens Islamitische beginselen, deze moordenaars volgden Mohammed.
En waar in de koran kan jij aangeven dat het verspreiden van bijbels moet bestraft worden met de dood? Ik negeer niet dat er 'Christenen in de naam van de islam zijn vermoord. Ik ontken wel dat dit islamitisch gezien verantwoord is. En die Christelijke burgemeester heeft er idd weinig mee te maken. Ik wou gewoon even aantonen dat moesten ze de Christenen zo haten en dan nog vrouwen ook, dat ze geen Christelijke vrouwelijke burgemeester zouden verkozen hebben. Logisch toch?
Je bedoelt dus niet dat vrede een toestand is dat iedereen Moslim is. Dat staat anders wel in de Koran en wordt door miljoenen Moslims ook zo geïnterpreteerd.
Je komt weer met ‘geen dwang in de godsdienst’. Dat vers is geabrogeerd beste Muslima, afgeschaft door latere verzen. Zoek eens een geleerde op die beweert dat het vers nog steeds geldt?
Het gaat mij erom dat je komt met vredesinitiatieven van de Islam, geen woorden maar daden. Bijvoorbeeld een voorschrift zoals Jezus gaf, als je op de ene wang geslagen wordt keer ook de andere toe, niet terugslaan dus. Is het een verdienste dat je geen oorlog begint als je zelf niet wordt aangevallen? Dat lijkt mij normaal toch, dat is echt geen vrede bevorderen.
Daarentegen in de geschiedenis en in de tegenwoordige tijd nemen Moslims altijd wraak, er zijn tientallen zoniet honderden voorbeelden van escalatie.
En als je toch bezig ben met vredige dingen van de Islam op te zoeken probeer eens goede daden (ook geen woorden maar daden) van Mohammed op te zoeken, laten we zeggen 10 goede daden, is tot nu toe niemand gelukt. Oh ja voor alle duidelijkheid geen goede daden t.o.v. medestanders maar tegenstanders natuurlijk, goed zijn voor medestanders is geen verdienste.
Zoek eens een geleerde op die beweert dat het vers niet meer geldt? Sorry hoor maar ik ben in de moskee altijd die verzen aangeleerd, ik heb nog nooit horen zeggen dat deze verzen geabrogeerd zijn behalve door jullie.
En jij zal je dus laten vermoorden als iemand je wil vermoorden? Ik kom later nog wel eens terug op de goede daden van de profeet saws
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Monique »

Muslima, je zegt:
Ze zijn zowel mentaal als fysiek het sterkere geslacht. En daar heb ik geen probleem mee, mijn man voert mij om mijn boodschappen te doen, haalt eten voor me , komt me halen op het werk, hij zet mijn financiele zaken op orde, hij beschermt me als iemand me slecht wil aandoen, hij geeft me raad,.. Voor mij is dit een ideale positie.
Een van de redenen dat ik zo gekant ben tegen islam is hoe vrouwen neergehaald worden. Zelfs JIJ (vrouw) haalt vrouwen neer. Je zegt hier dat je een man nodig hebt omdat je mentaal en fysiek zwakker bent.

Ik word daar een beetje verdrietig van en een beetje meer boos.
Ik weet niet of je het weet maar vrouwen zijn fysiek en mentaal sterker. Het enige waar mannen sterker in zijn is spierkracht. (en dan ook niet altijd; ik ken zat vrouwen die de meeste mannen qua spierkracht best aankunnen... niet dat dat een prestatie is: domme kracht, weet je wel).

Je zegt dat vrouwen mannen nodig hebben om voor ze te zorgen.
Dat is natuurlijk complete onzin; vrouwen kunnen prima voor zichzelf zorgen.
Kijk eens om je heen; hoeveel vrouwen zie je het prima (zo niet beter) redden ZONDER man?
Hoeveel vrouwen zie je in de goot liggen omdat ze geen man hebben om voor te zorgen? Ik ken ze niet.... jij wel?

Ik snap je wel een beetje: in de koran staat immers dat vrouwen een man nodig hebben....dus..... is het ook zo!
De realiteit is echter heel anders.

Waarom kijk je niet naar de realiteit?
Waarom pas je de realiteit aan aan een theorie ipv andersom?
Waarom zet je jezelf neer als een afhankelijk dom wezen?
Waar is je trots en je eigendunk?

En, wat ik nog veel erger vindt:
waarom zet je ALLE vrouwen neer als domme afhankelijke wezentjes die zonder man de kont nog niet kunnen afvegen?

Ik voel me zwaar beledigd door de islam doordat ik neergezet word als een meubelstuk dat ala minuut ingeruild kan worden wanneer het niet meer bevalt (je weet dat dat waar is)!

Je zegt dat5 dat voor jou een ideale positie is. Ok, dat kan.... dergelijke vrouwen heb je overal. Wanneer jij en je man blij zijn met een dergelijke afhankelijke rolverdeling moet je dat vooral doen.

Waar ik echter een godsgruwelijke pesthekel aan heb is dat jij, omdat JIJ je daar prettig bij voelt, vindt dat IEDERE vrouw in dezelfde positie zou moeten verkeren als jij.
Jij schaart namelijk ALLE vrouwen over 1 kam.
Je zegt dat ALLE vrouwen afhankelijk en dom zijn.
Nee dus..... alleen diegenen die GELOVEN dat ze dat zijn. Diegenen dus die de koran geloven b.v.

Dat vind ik dus een heel groot gevaar van islam.
Vrouwen hebben geen KEUS! Ze MOETEN en ZULLEN afhankelijk zijn.
Hoelang denk je dat ik te leven heb in een islamitisch regime?
Ik ben al 20 jaar gescheiden, heb een zoon, heb een eigen woning, auto, motor, een uitstekende baan, af en toe een vriendje (als ik daar zin in heb) en verder doe en laat ik wat IK wil.
In islam zou ik niet kunnen bestaan.
Is dat echt wat je wilt?
ALLE vrouwen in jouw keurslijf dwingen?
Dat doe je namelijk door moslima te zijn. Zoals je weet is DE opdracht aan moslims om IEDEREEN de islam te laten volgen.
Daardat jij moslima bent, zeg je eigenlijk:
Monique: ik vind dat jij afhankelijk moet zijn en ik vind dat je te dom en te zwak bent om voor jezelf te zoren; monique: jij MOET een man hebben (desnoods als vrouw nummer 4). DAAROM ben ik zo tegen islam: Ik MOET namelijk helemaal NIETS!

Je kunt ook afhankelijk zijn zonder moslima te zijn. Dan is het een KEUZE: nu MOET je.

Als ik een beetje "hard" overkom dan spijt me dat; dat is niet mijn bedoeling.
Ik ben het echter zo moe. Van jongs af aan heb ik moeten knokken voor mijn vrijheid als meisje/vrouw zijnde. Nu HEB ik eindelijk die vrijheid en dan komen daar een stel vrouwen die die vrijheid weer van me af willen pakken.
Kun je je voorstellen dat ik daar vreselijk boos en een beetje bang van word?

Ik wil dolgraag weten waar je onzekerheid en afhankelijkheid vandaan komt?
Amorele atheistische nitwit
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Muslima »

Spoiler! :
Monique schreef:Muslima, je zegt:
Ze zijn zowel mentaal als fysiek het sterkere geslacht. En daar heb ik geen probleem mee, mijn man voert mij om mijn boodschappen te doen, haalt eten voor me , komt me halen op het werk, hij zet mijn financiele zaken op orde, hij beschermt me als iemand me slecht wil aandoen, hij geeft me raad,.. Voor mij is dit een ideale positie.
Een van de redenen dat ik zo gekant ben tegen islam is hoe vrouwen neergehaald worden. Zelfs JIJ (vrouw) haalt vrouwen neer. Je zegt hier dat je een man nodig hebt omdat je mentaal en fysiek zwakker bent.

Ik word daar een beetje verdrietig van en een beetje meer boos.
Ik weet niet of je het weet maar vrouwen zijn fysiek en mentaal sterker. Het enige waar mannen sterker in zijn is spierkracht. (en dan ook niet altijd; ik ken zat vrouwen die de meeste mannen qua spierkracht best aankunnen... niet dat dat een prestatie is: domme kracht, weet je wel).

Je zegt dat vrouwen mannen nodig hebben om voor ze te zorgen.
Dat is natuurlijk complete onzin; vrouwen kunnen prima voor zichzelf zorgen.
Kijk eens om je heen; hoeveel vrouwen zie je het prima (zo niet beter) redden ZONDER man?
Hoeveel vrouwen zie je in de goot liggen omdat ze geen man hebben om voor te zorgen? Ik ken ze niet.... jij wel?

Ik snap je wel een beetje: in de koran staat immers dat vrouwen een man nodig hebben....dus..... is het ook zo!
De realiteit is echter heel anders.

Waarom kijk je niet naar de realiteit?
Waarom pas je de realiteit aan aan een theorie ipv andersom?
Waarom zet je jezelf neer als een afhankelijk dom wezen?
Waar is je trots en je eigendunk?

En, wat ik nog veel erger vindt:
waarom zet je ALLE vrouwen neer als domme afhankelijke wezentjes die zonder man de kont nog niet kunnen afvegen?

Ik voel me zwaar beledigd door de islam doordat ik neergezet word als een meubelstuk dat ala minuut ingeruild kan worden wanneer het niet meer bevalt (je weet dat dat waar is)!

Je zegt dat5 dat voor jou een ideale positie is. Ok, dat kan.... dergelijke vrouwen heb je overal. Wanneer jij en je man blij zijn met een dergelijke afhankelijke rolverdeling moet je dat vooral doen.

Waar ik echter een godsgruwelijke pesthekel aan heb is dat jij, omdat JIJ je daar prettig bij voelt, vindt dat IEDERE vrouw in dezelfde positie zou moeten verkeren als jij.
Jij schaart namelijk ALLE vrouwen over 1 kam.
Je zegt dat ALLE vrouwen afhankelijk en dom zijn.
Nee dus..... alleen diegenen die GELOVEN dat ze dat zijn. Diegenen dus die de koran geloven b.v.

Dat vind ik dus een heel groot gevaar van islam.
Vrouwen hebben geen KEUS! Ze MOETEN en ZULLEN afhankelijk zijn.
Hoelang denk je dat ik te leven heb in een islamitisch regime?
Ik ben al 20 jaar gescheiden, heb een zoon, heb een eigen woning, auto, motor, een uitstekende baan, af en toe een vriendje (als ik daar zin in heb) en verder doe en laat ik wat IK wil.
In islam zou ik niet kunnen bestaan.
Is dat echt wat je wilt?
ALLE vrouwen in jouw keurslijf dwingen?
Dat doe je namelijk door moslima te zijn. Zoals je weet is DE opdracht aan moslims om IEDEREEN de islam te laten volgen.
Daardat jij moslima bent, zeg je eigenlijk:
Monique: ik vind dat jij afhankelijk moet zijn en ik vind dat je te dom en te zwak bent om voor jezelf te zoren; monique: jij MOET een man hebben (desnoods als vrouw nummer 4). DAAROM ben ik zo tegen islam: Ik MOET namelijk helemaal NIETS!

Je kunt ook afhankelijk zijn zonder moslima te zijn. Dan is het een KEUZE: nu MOET je.

Als ik een beetje "hard" overkom dan spijt me dat; dat is niet mijn bedoeling.
Ik ben het echter zo moe. Van jongs af aan heb ik moeten knokken voor mijn vrijheid als meisje/vrouw zijnde. Nu HEB ik eindelijk die vrijheid en dan komen daar een stel vrouwen die die vrijheid weer van me af willen pakken.
Kun je je voorstellen dat ik daar vreselijk boos en een beetje bang van word?

Ik wil dolgraag weten waar je onzekerheid en afhankelijkheid vandaan komt?
Dat is dan jouw idee. Ik zeg gewoon dat het in het huwelijk een plicht is voor de man om voor zijn vrouw te zorgen. Jij hoeft gelukkig voor jou geen moslima te worden, maar ik ook kan zeggen tegen mijn man van nee dat doe ik zelf wel. Moslima zijn betekent niet perse afhankelijk zijn. Ik kan het ook zelf als ik dat wil, maar ik voel me nu eenmaal goed in de positie waarin ik zit. Ik mijn taak, mijn man zijn taak. En als hij eens iets niet kan doen voor mij door bepaalde redenen, doe ik het zelf wel. Tis niet alsof de vrouw volledig afhankelijk is, het wordt haar gewoon makkelijker gemaakt door sommige taken uit haar handen te nemen. Ik heb het hier wel over een huwelijk he, of zou jij dat graag hebben als je getrouwd zou zijn, je man godganse dagen niks ligt te doen. Ik heb het niet bedoeld om vrouwen als afhankelijk te bestempelen, vergeef me daarvoor; mijn eigen moeder heeft me alleen opgevoed en daarmee dat ik ook heb gezien dat hoe goed ze haar kinderen ook heeft opgevoed, ik dat geen ideale situatie vind. Ook niet voor de kinderen die altijd een nieuwe vader moeten zien. Ik wil die vrijheid van jou niet afpakken, waarom neem je het altijd zo op alsof ik dat zou willen? Het is mijn probleem toch niet als jij wil doen wat jij wil doen. Jij hoeft voor mij geen moslim te worden als je dat niet wilt.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Monique »

Muslima schreef: Ik wil die vrijheid van jou niet afpakken, waarom neem je het altijd zo op alsof ik dat zou willen? Het is mijn probleem toch niet als jij wil doen wat jij wil doen. Jij hoeft voor mij geen moslim te worden als je dat niet wilt.
Beste Muslima, ik begrijp dat JIJ (persoonlijk) mij mijn vrijheid niet wilt afpakken.
Je moet echter ook begrijpen dat wat JIJ wilt ondergeschikt is aan waar je je aan hebt onderworpen: islam.

Islam wil WEL dat heel de wereld zich aan de regels van islam onderwerpt.
Daardat jij moslim bent geef je aan dat je daar achter staat.
Is het niet een opdracht van allah? "strijdt totdat de wereld aan allah behoort" (of van die strekking).
Door moslim te worden heb jij deze opdracht aangenomen.

Jij bent een voorstander van sharia. Ik neem aan dat jij dus wilt dat sharia in Nederland wordt ingevoerd. Dat lijkt me wel, waarom ben je anders moslima ......in Nederland? Als moslima zijnde erken je maar 1 "macht"...allah.

Allah zegt dat vrouwen ondergeschikt zijn en gehoorzaam moeten zijn aan de man.
JIJ zegt dat vrouwen mentaal en fysiek zwakker zijn dan mannen en dat mannen voor vrouwen moeten zorgen. Dat zeg JIJ.

Je hebt zelf al aangegeven dat de realiteit aantoont dat wat allah zegt NIET waar is.
Waarom blijf je er dan toch, tegen beter weten in, aan vasthouden?

Door je keuze om moslima te worden heb je aangegeven dat je wilt dat islam mij mijn vrijheid afneemt.
Dit omdat islam tot doel heeft IEDEREEN de wetten van allah te laten volgen. Pas wanneer IEDEREEN zich heeft onderworpen immers kan er sprake zijn van de "islamitische" vrede.... toch?

Zolang er vrouwen zijn als ik zal islam NOOIT vaste grond krijgen.
De enige manier is dan om vrouwen zoals ik af te slachten en daar is dus de sharia voor bedoelt.
Door je keuze om moslima te zijn heb je tevens de keuze gemaakt om mij mijn vrijheid te (laten) afpakken.

Of, zul je, als puntje bij paaltje komt, "strijden" voor mijn vrijheid? Zul je "strijden" voor mijn recht om NIET volgens allahs regels te leven?
Ik denk het niet he?
Je strijdt niet eens om de walgelijkheden die moslims elkaar aandoen te stoppen... laat staan voor een kafir.
Aan je constante uitspraken: "dat is niet islamitisch" heeft niemand wat; het zijn loze woorden. Je DOET niets. En met jou vele andere moslims die dat ook zeggen...helemaal NIETS doen. Daarom kan dat kankergeswel doorgroeien. Dat kan groeien omdat moslims zoals jij NIETS doen.

Je zit hier in het (nog) veilige westen de islam te promoten, dat het zo goed is voor vrouwen. Nee Muslima, NIET islam is goed voor vrouwen...... het WESTEN is goed voor vrouwen.
In een islamitisch land worden vrouwen afgeslacht wanneer ze de hoofddoek niet goed op hebben. Nogen vrouwen het huis niet verlaten. Mogen vrouwen ala minuut op straat gezet worden waar ze zonder man loslopend wild zijn.

Muslima, ik zou graag willen dat je een paar maanden in SA gaat leven en dan nogmaals langskomen en dan zeggen dat daar voorgoed wilt blijven omdat je het daar veel beter hebt dan hier.
DAN pas ben je een moslima.

In het westen ben je niets anders dan een "luxe" moslima; je neemt alleen de dingen die wilt uit islam en de Nederlandse wet zorgt ervoor dat je dat ook kunt en mag doen. Je bant alleen in naam een moslima. Meer niet.

Ik sluit af met te zeggen dat jij WEL tot doel hebt mij mijn vrijheid af te pakken... alleen al doordat je jezelf "moslim" noemt waardoor je allahs wetten moet uitvoeren.
De belangrijkste daarvan is de HELE wereld islamitisch maken.... mij dus ook.
DAT, mijn beste moslima, is je ENIGE doel op aarde.

Ik heb maar 1 hoop: dat ik de pijp uit ben voordat dat inderdaad hier plaats gaat vinden. De eerste stappen zijn al gezet, de regering doet de rest wel. Wanneer ik dan nog niet de pijp uit ben zal ik LETTERLIJK vechten tot ik wel de pijp uitben: ik ben liever dood dan moslim (lees: vrijheid weg).

Dus zeg niet dat je NIET mijn vrijheid wilt afpakken: daarvoor ben je moslima; dat MOET je om in het paradijs te komen: dat is de belangrijkste opdracht van allah aan jou!

Ik vraag me me echt af waarom je moslima bent.
Wat heb je met islam wat je anders niet kunt hebben?
Niets toch?
Amorele atheistische nitwit
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door naar boven »

Muslima schreef:Laten we beginnen met zakaat.. 2,5% van onze inkomens gaat naar de armen.
Ja, laten we beginnen met de zakaat.
Wist je - ja natuurlijk weet je dat - dat moslims in Europa niet verplicht worden om de zakaat af te dragen omdat de sociale voorzieningen in Europa zo goed zijn?
Het geld dat normaal gesproken aan zakaat besteed had moeten worden dient door de moslims in Europa aan het promoten en versterken van islamitische doelen besteed te worden. Zo bekostigen de niet-moslims in Europa het voortbestaan van de van de haatcultus, van hun eigen ondergang.
Maar buiten dat, de vraag was: noem één of twee positieve dingen die de islam aan de mensheid heeft gegeven. De mensheid, dus niet slechts de mohammedanen. De zakaat telt dus niet mee, integendeel..
Dan heb je het verbod op alcohol, alhamdulillah redt dit jaarlijks vele mensenlevens.


Ik drink geen alcohol dus ik kan hier redelijk objectief over oordelen. Elke arts kan je bevestigen dat alcoholconsumptie, mits met mate, gezond is. Overdaad schaadt, maar dat geldt voor alles. Ook voor bijvoorbeeld je haar wassen.
En opnieuw is het alcoholverbod weer niet iets dat de islam aan de mensheid heeft gegeven.
Het is een verbod dat geldt voor moslims. Vermoedelijk is dit verbod ingesteld omdat de islam, de ultieme oorlogsreligie, wil voorkomen dat de strijders bedwelmd raken en daarmee kwetsbaar worden.
Ook het aantal kindergeboortes buiten het huwelijk is bij moslims veel minder, net als dus soa's en HIV.
Ach welnee. Als een moslimechtpaar een paar jaar gescheiden leeft en de vrouw raakt per ongeluk toch in verwachting (van een ander) dan wordt gewoon gezegd dat de verwekking plaats vond tijdens het laatste contact tussen de ouders. Moslims geloven dat kindjes jaren in de baarmoeder kunnen slapen tot ze eindelijk een keer zin hebben om eruit te komen. Op die manier worden buitenechtelijke kinderen 'binnenechtelijk' gemaakt.
De cijfers van de buitenechtelijke geboorten en geslachtsziekten van moslims en niet-moslims verschillen niet. Er wordt bij de moslims gewoon meer verdoezeld en buiten het zicht gehouden. Angst en hypocrisie zijn hier de sleutelwoorden.
Bovendien is het, als het al bestaat, weer niet iets dat de islam aan de mensheid heeft gegeven.
Als we terugkijken in het verleden is het ook de islam die het doden van meisjes verboden.
Voor het islamitisch tijdperk vonden Arabieren het normaal dat als er een meisje werd geboren die levend te begraven.
Ook in het algemeen ging de positie van de vrouw er heel veel op vooruit.
Dat fabeltje heb ik wel meer gehoord. Ik meen dat Karen Armstrong dit ook beweerde. Elk bewijs van een betere positie voor de vrouw in Arabië t.o.v. van het pre-islamitische tijdperk ontbreekt. Bovendien is het niet zo interessant als barbaren het beter doen dan ergere barbaren. In andere delen van de wereld was de positie van de vrouw veel beter dan in Arabië. Door de expansie van de islam is de positie van de vrouw in de veroverde gebieden er op achteruit gegaan.
Denk maar aan het Christendom en Jodendom waar de vrouw niet eens MAG getuigen, waar het een vloek is een meisje te krijgen , of waar vrouwen als de pest zijn als ze hun menstruatie hebben.
:D Wie heeft je dit wijs gemaakt?
Terwijl het voor moslimmannen enkel verboden hebben geslachtsgemeenschap te hebben tijdens die periode.
De voorschriften van de monotheïstische godsdiensten verschillen niet zoveel van elkaar op dit gebied. Ze dienen maar één doel: voortplanting en daarmee de verbreiding van het geloof.
In de VN statistieken staat de VS, het meest democratische land ter wereld toch? met 2,151,875 diefstallen helemaal bovenaan. Helemaal onderaan: saudi-Arabië met 14 diefstallen. http://www.nationmaster.com/graph/cri_b" onclick="window.open(this.href);return false; ... burglaries
Ook wat drugs betreft staat Indonesië het grootste moslimland ter wereld helemaal onderaan. http://www.nationmaster.com/graph/cri_d" onclick="window.open(this.href);return false; ... g-offences
Misdaadcijfers hebben meer met het welvaartspeil van een land te maken dan met de staatsvorm, het rechtssysteem of de religie.
De misdaadstatistieken die de inbreng van de islamieten in Westerse landen laten zien zullen we maar onbesproken laten.
Hoeveel meisjes krijgen in het westen trouwens geen anorexia of een vervormd zelfbeeld doordat er gepropageerd word met beelden van flinterdunne vrouwen die er allemaal perfect uit zien? In de islam dragen zowel de man als de vrouw er toe bij dat dit in de islam niet kan.
De predisponerende factoren (risikofactoren) voor anorexia en bekering tot de islam vertonen opvallende overeenkomsten (laag zelfbeeld en een sociaal klimaat waarin men de eigen persoonlijkheid moeilijk kan ontwikkelen).
Anorexia schijnt echter chemisch bepaald te zijn:
Anorexia net zo verslavend als xtc
Het eerste positieve dat de islam aan de mensheid heeft gegeven, hebben we inmiddels nog steeds niet langs zien komen.
Vrouwen worden in de koran opgeroepen sluiers te dragen en hun ogen neer te slaan en mannen om hun ogen neer te slaan en hun passies te beheersen.
Zie hier hoe de islam te kort schiet.
Het is triest dat dit soort draconische mensonwaardige dwangmaatregelen nodig zijn en dat de islam gefaald heeft mannen en vrouwen bij te brengen hoe ze vrij en onbevangen met elkaar om kunnen gaan.
De islam heeft de wereld verdeeld in drie groepen: niet-moslims, islamitische mannen en islamitische vrouwen..
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Muslima schreef:
Laten we beginnen met zakaat.. 2,5% van onze inkomens gaat naar de armen.
Sorry voor mijn late en onvolledige antwoord Muslima op deze en op je andere posten. Maar ik kom er op terug. De tijd ontbrak me vandaag. En…. Grrrrrrrr. Had ik net een antwoord geschreven op deze post van jou, ik was bijna klaar, valt windows uit. Alsof Allah een spelletje met me speelt. :? ( Of windows internet explorer. Dat kan ook nog)
Hier in het kort even voor dat ik naar bed ga over de zakaat.

Zakaat is bedoelt voor Moslims , en niet om besteed te worden aan ongelovige kafirs. En wat is 2,5% van je inkomen mijn beste.. Zoveel is dat nou ook weer niet. Ik ben er van overtuigd dat heel veel niet moslims over deze procenten van jouw heen komen.
Laat ik mezelf even als voorbeeld nemen. Zonder dat het me opgedragen wordt door een kerk of andere instantie geef ik aan goede doelen. Nou maakt het mij niet uit bij welke arme mensen dat terecht komt. Bij Moslims of bij niet Moslims. Wie het nodig heeft moet het krijgen. Wij als familie hebben een paar kinderen in achterstand landen geadopteerd , ( kinderen blijven bij hun ouders in land van herkomst) en wij maken daar elke maand de nodige euro's voor over. We hebben een oude oma geadopteerd zodat ze in het land van herkomst toch nog een beetje redelijk leven kan hebben. We steunen nog meer goede doelen, en ik ben er zeker van dat wij niet de enige zijn die goede doelen steunen. Er zullen mensen zijn die nog veel meer geld storten. Is er een ramp in een Islamitisch land, dan stroomt het geld van de ongelovige honden binnen op het giro nummer dat geopend is voor dat doel.
Zo zie je maar weer, dat liefdadigheid ( wat een rot woord ) niet exclusief voor Moslims is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dochter bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Muslima schreef:

Ik was zondag op een lezing van een vrouw uit Kuweit die woont in saudi-Arabië en die zei precies dezelfde dingen als ik, raar he? Ik ben ook een vrouw in de islam.. Ik vind het spijtig dat die vrouwen een nare ervaring hebben met de islam maar dan moet je eventjes verder denken en inzien dat dit geen islamitisch gegeven is. Integendeel.
En ik wil hier de shariah helemaal niet invoeren. Raar hoe je erbij komt.
Beste Muslima.
Ik hoop dat je even de tijd neemt om dit verhaal van een andere vrouw te lezen, die Islam ook aan de lijve ondervonden heeft.
Hier een voorproefje.

To my sorrow, many western academics, feminist activists, and mainstream journalists actively resist this point of view. They claim that human bomb-terrorism, hate speech, child suicide bombers, honor killings masterminded, funded, and carried out by Muslims, have absolutely nothing to do with Islam; that barbaric practices such as stoning, beheading, limb amputation, and honor killing are all “pre-Islamic” customs and have nothing to do with Islam; and that pairing Islam with what is done in its name by its followers, or by its national and religious leaders—is an example of western “racism” and Islamophobia.


Spoiler! :
Islamic Gender Apartheid.

May 3rd, 2009

My Speech for the Human Rights Rally Against Radical Fundamentalist Islam Today in Times Square, New York

Radical, fundamentalist Islam is the world’s largest practioner of both gender and religious apartheid.

Others are speaking here today about Islamic religious apartheid. I have been asked to focus on Islamic gender apartheid.

We who live in the West, and who have learned how to analyze and protest gender inequality here, simply have no idea how much free-er and safer women are in the West than in Muslim countries.

I once lived in the Islamic world, in Afghanistan. What I learned in Kabul rendered me immune to the romanticization of the Third World or to the glamorization of tyrants and terrorists that defined my generation of 1960s and 1970s radicals.

.Being born female and Muslim, especially today, under radical Islamic rule, is potentially a capital crime. The warnings and the punishment begin early on and are both relentless and normalized.

Women are viewed as sub-human, half-demon, dangerous, sexually “wild”—by men whose own lust and progeny knows no bounds. While there are many exceptions, in general, Muslim (and Arab) girls are despised and routinely cursed, beaten, treated as servants or slaves by their fathers and older brothers. Women are hidden, literally suffocated under face and body veils, shrouded, visually buried alive while still alive.

If you have ever worn a burq’a you will understand that it is not the “same” as covering your hair with a scarf or a wig. You have no peripheral vision. You can never feel the sun on your face. People cannot see your eyes, your face, your expressions; you really cannot relate to anyone. You are condemned to move in the universe as if you are a ghost.

Today, eight year old girls are being married off by their fathers to men as old as fifty–in order to pay off their gambling debts. This is happening as we stand here—it happened in the last few months, in both Afghanistan and Saudi Arabia. Girls are being forced to marry first cousins against their will and if they refuse—they are being honor murdered.

Muslim women are being legally stoned to death in Iran, and Afghanistan; beheaded, both legally and customarily, in Iraq, Saudi Arabia, and Pakistan; customarily blinded by acid attacks in Pakistan and Afghanistan—and not by Jews, Israelis, or Americans, but by other Muslims.

Muslim women are being buried alive (literally, not merely under face and body veils), in Algeria, in Pakistan, and under Taliban and Al-Qaeda rule. Muslim women are being sexually stalked by “wilding” parties in Egypt and Algeria, and gang-raped and then lashed almost to death in Saudi Arabia, Egypt, Algeria. They are being normatively beaten at home all over the Muslim world—yes in Gaza and the West Bank as well as in Jordan and Egypt– and normatively killed in honor/dishonor killings. Physical and sexual child abuse is both rampant and hotly denied as is homosexual pederasty.

According to recent studies, in Pakistan, 90% of all women are beaten throughout their lives. One million women in Pakistan are beaten every year while they are pregnant. Honor killings are pandemic but the killers are rarely prosecuted. On the contrary. They are usually glorified, heroized.

In the West, battering and femicide are crimes and are often (not always) prosecuted. Battering and woman-murder are not glorified or acceptable in the West, nor is it a family collaboration.

Honor killings are a Muslim-on-Muslim crime, a collaboration of an entire family against their own female blood. So is female genital mutilation, polygamy, and arranged and child marriage.

These human rights atrocities are happening all over the Muslim world. Make no mistake: Such practices have fully penetrated the West. If a girl or a woman, in Europe or North America, wants to go to college; refuses to veil; leaves an abusive husband; refuses an arranged marriage; chooses to have non-Muslim friends; acts in ways that are considered too “western,” her own family (father, mother, brother, sometimes husband), will kill her. In the last year, this has happened in Dallas, Toronto, Atlanta, and Henrietta, New York. Honor murders happen far more often in Europe because the Muslim population is much larger there.

Recently, a Pakistani-Muslim man beheaded his Pakistani-Muslim wife in Buffalo. Beheading takes great strength and planning. The wife’s crime? After being beaten and living in fear for years, she finally dared to leave him. More: she dared to keep the children and the home. An order of protection forced him out of his castle. In Pakistan he would simply kill her for such insubordination. He would not be prosecuted. Here, American feminists and domestic violence workers refused to see this as an honor killing, refused to understand that a beheading is related to radical fundamentalist Islam and jihad, and insisted that if they did so, it would render them vulnerable to being called “racists.”

Although America is far from perfect, it is still a more democractic, more lawful, more feminist, and more compassionate country than is any Muslim country anywhere in the world—no matter how charming or hospitable its citizens may also be. The same is true of tiny, imperfect, amazing, and much maligned Israel. It stands head and shoulders above its Arab and Muslim neighbors in terms of human rights. This is one of the reasons it is so demonized.

To my sorrow, many western academics, feminist activists, and mainstream journalists actively resist this point of view. They claim that human bomb-terrorism, hate speech, child suicide bombers, honor killings masterminded, funded, and carried out by Muslims, have absolutely nothing to do with Islam; that barbaric practices such as stoning, beheading, limb amputation, and honor killing are all “pre-Islamic” customs and have nothing to do with Islam; and that pairing Islam with what is done in its name by its followers, or by its national and religious leaders—is an example of western “racism” and Islamophobia.

We in the West have also been taught that Islamic barbarism is due to western colonialism, imperialism, racism. We have not been taught to view Islam as the imperialistic, genocidal, slave-owning and misogynist culture which, alas, it is. Today, even saying this is quickly labeled “Islamophobic” and censored as hate speech.

If we do not protect Muslim girls and women in the West from being honor murdered—then their blood will be on our hands too.

Funding shelters, world-wide, for battered Muslim women is long overdue. I challenge the Saudi princes to fund this worthy cause as opposed to their funding of more madrassas or more anti-American and anti-Israel Middle East Studies programs.

I believe we must unite in a vision of human rights that are universal. I believe that long-persecuted Hindus have much to teach the West about Islamic jihad as do Christians, Jews, (especially Arab and North African Jews), Buddhists, Zoroastrians, Ba’haii, etc., who have been persecuted, forced to convert, murdered, and exiled by Muslims in Asia and the Middle East.

Our country and our world is under the most profound siege. This rally is the first step that civilians are taking to fight back against radical fundamentalist Islam.

I congratulate the coalition and its leaders for their visionary brilliance and activism.

http://pajamasmedia.com/phyllischesler/ ... apartheid/" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie