relatie met moslim

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef: De Profeet heeft de moslims opdracht gegeven om voor het geval dat ze ziek zijn, genezing te zoeken en medicijnen te gebruiken. Maar hij leerde ons dat niemand behalve Allah geneest.

Wat jij suggereert slaat daarom als een tang op een varken.
Ja kan ook kamelen pies drinken Chaimae, dat blijkt ook voor alle kwalen te helpen, of een lik honing eten.
Allemaal goede medicijn voor een ziek mens.
Dus onhou..... Kamelen pies, honing en bidden. Meer moet een moslim niet tot zich nemen als hij ziek is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:De Profeet heeft de moslims opdracht gegeven om voor het geval dat ze ziek zijn, genezing te zoeken en medicijnen te gebruiken. Maar hij leerde ons dat niemand behalve Allah geneest.
Het ziet er meer naar uit dat allah mensen juist ziek maakt, mensen die zichzelf geestelijk laten onderdrukken door de ideologie van een pedofiele woestijnrover uit de middeleeuwen zijn namelijk behoorlijk ziek in hun bovenkamer.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:Ik weet niet of ik de Hel of Hemel zal betreden. Het is alleen wel bekend dat alle moslims uiteindelijk de Hemel zullen binnentreden.
Waar haal je die onzin vandaan??? :huh:
  • Bukhari 1 2 28: Vrouwen vormen de meerderheid van de bewoners van de hel. (zie ook volume 7, boek 62, nr. 124, 125)

    Bukhari 2 18 161: De meeste bewoners van de hel zijn vrouwen vanwege hun ondankbaarheid jegens goede daden en hun echtgenoten.

    Muslim - 4 1926: De meeste vrouwen zijn brandstof voor de hel.

    Muslim - 4 1982: De meeste bewoners van de hel zijn vrouwen vanwege hun ondankbaarheid jegens hun echtgenoten en goedheid.
Heb jij effe pech dat je met een kutje bent geboren en de grote dictator allah jouw alleen maar geschapen heeft om aan de seksuele driften van zijn mannelijke onderdanen te voldoen, en om zoveel mogelijk strijdkrachten te baren om het uiteindelijke doel van de islam te bereiken "overheersing over de gehele wereld".
  • Afbeelding
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Uiteindelijk zal elk moslim de hemel betreden. Wist je dat iedereen met een imaan ter grootte van die van een graankorrel ooit/uiteindelijk het paradijs zal binnentreden?

Abu Sa'eed al-Khudri heeft overgeleverd dat de Profeet (vrede zij met hem) zei: ''Allah zal ieder die Hij wilt het Paradijs laten binnetreden en daarna zal Hij de mensen van de mensen van de Hel naar de Hel sturen, Daarna zal Hij zeggen ''Kijk of iemand imaan heeft tergrote van een mosterd zaadje in zijn hart en breng hem uit de Hel''[Overgeleverd door Saheeh Muslim, Kitaab al-Imaan, Baab Ithbat ash-Shafa'ah wa Ikhraaj al-Muwwahhadeen, 1/172]

Anas ibn Maalik heeft overgeleverd dat de Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd: ''De voorspraker zal voorspraak doen, en ieder die zegt Laa ilaaha illa Allaah en heeft een imaan tergrote van een graankorrel zal uit de hel worden gehaald. En zij zullen in het Binnenhof van het Paradijs staan en de mensen van het Paradijs zullen dan water op hun gooien, Totdat ze zullen groeien als zaatjes zullen groeien na een vloed. Al de sporen van vuur zullen verdwijnen''[Overgeleverd in Sahih Muslim, Baab adna Ahl al-Jannah Manzilatan, 1/178 Zie ook Sahih Muslim, Kitaab al-Imaan, Baab adna Ahl al-Jannah Manzilatan, 1/182]
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Om je eigen gemoedsrust te sussen Chaimae? 8)

Je denkt toch niet dat er een god is die iemand die zoveel liegt als jij in zijn hemelse paradijs wil hebben.
Vrouwen hebben maar één doel in de islam; als zaadopvangbak voor het mannetje zoveel mogelijk jongentjes op de wereld zetten.

Benen wijd en onderdanig zijn...
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Achja, zo zal elk moslim vroeg of laat de hemel betreden.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:
Abu Sa'eed al-Khudri heeft overgeleverd dat de Profeet (vrede zij met hem) zei: ''Allah zal ieder die Hij wilt het Paradijs laten binnetreden en daarna zal Hij de mensen van de mensen van de Hel naar de Hel sturen, Daarna zal Hij zeggen ''Kijk of iemand imaan heeft tergrote van een mosterd zaadje in zijn hart en breng hem uit de Hel''[Overgeleverd door Saheeh Muslim, Kitaab al-Imaan, Baab Ithbat ash-Shafa'ah wa Ikhraaj al-Muwwahhadeen, 1/172]
Hoe lang moet men branden voordat men de hemel in kan Chaimae ?
En wordt je daarna een volledig geaccepteerde moslim, of blijf je een tweede rangshemel burger omdat je eerst gebrand hebt?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Chaimae schreef:Achja, zo zal elk moslim vroeg of laat de hemel betreden.
Ik word ingenieur, ik bouw mijn eigen paradijs.

Met firewall tegen Djinns en profeten.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

migrantenjong schreef:
Chaimae schreef:Achja, zo zal elk moslim vroeg of laat de hemel betreden.
Ik word ingenieur, ik bouw mijn eigen paradijs.

Met firewall tegen Djinns en profeten.
Ik word insha'Allah een goede Moslima met veel taqwa en een sterke imaan :)

En ook advocate en mama en echtgenote
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Vera schreef:
color=green]Ik word insha'Allah een goede Moslima met veel taqwa en een sterke imaan :)

En ook advocate en mama en echtgenote[/color]
Maar meisje toch..Je bent toch nu al een goede Moslima? Dat hoop ik van harte. Je laat me schrikken. Rare meid. :?

Ik hoop dat de rest van je dromen ook uit zullen komen. Het lijkt me enig als jij straks met een ghimaar je cliënten verdedigd.

En wat betreft een goede echtgenoot.. Je weet wat dat inhoud ?

Volgens de koran is jouw man jouw baas, beslist hij of je MAG gaan werken of niet, mag hij je slaan als hij ongehoorzaamheid vreest van jouw kant, en je MOET hem gehoorzamen want anders heb je de kans dat jij wegens ondankbaarheid tegenover jouw man (mohamed zag dat met eigen ogen!),in de hel kan belanden.
En lieverd.. jij moet als jouw man nog 3 andere echtgenotes wil trouwen deze vrouwen naast jou accepteren, en moet jij steeds tot seks bereid zijn, ook al heb je even geen zin. Dat heeft Mohammed je bevolen, dus daar moet jij je aan houden.

Ik hoop van harte dat jij je aan deze dingen zal houden Vera..
Als je nog vragen hebt hoe een goede echtgenoot te zijn, dan hoor ik dat graag.

Liefs.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Wat is dat toch altijd met die moslima's die rechten gaan studeren om advokaat te worden? Het lijkt alsof er voor hen geen andere studiemogelijkheden beschikbaar zijn?

Maar wat ik er dan nog het strafste aan vind: die moslima's wéten toch wel dat ze een afwijking aan hun hersenen hebben en dat daarom de getuigenis van een vrouw maar de helft waard is dan de getuigenis van een man.

Waarom willen ze dan nog persé advokaat studeren? Moeten ze steeds met twee optreden willen ze hun clienten niet belazeren. Net zoals bij de getuigenissen toch? Eentje die meent het zich te herinneren en een tweede die meent dat ze nog eens gehoord heeft dat de eerste het zich zou kunnen herinneren. Zoiets.

nounou! geef mij maar een niet-moslim advokaat moest ik er een nodig hebben hoor.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Moslima's zijn de mindere in verstand en al de rest (behalve kinderen baren) aan de man, wie wil nou in 's hemelsnaam verdedigd worden door een HALVE advokate ????

Trouwens, als jouw man niet wil dat jij werkt, dan hoor je gehoorzaam thuis te blijven...

Bovendien studeer je in het Westen enkel goddeloos recht, seculiere wetten die niets met de islam te maken hebben. Waarom zou je zoiets doen? Die seculiere wetten helpen toepassen is zo erg HARAAM !!!!

Wat een onnozele moslimmuts :roll: toch allemaal uitkraamt.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Uit de Nationale IQ test bleek toch dat ik niet echt onnozel was...
Laa ilaaha illallaah
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Vera schreef:Uit de Nationale IQ test bleek toch dat ik niet echt onnozel was...
Ik zeg maar zo: lees mijn onderschrift.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Vera schreef:Uit de Nationale IQ test bleek toch dat ik niet echt onnozel was...
Dat zijn Nederlandse normen meiske, geen islamitische. Wel bij de les blijven hé.

Uw profeet heeft gezegd dat je een mankement aan je hersenen hebt en hij kan het weten!
Laatst gewijzigd door Manon op do jan 31, 2008 10:48 am, 1 keer totaal gewijzigd.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

circe schreef:
Vera schreef:Uit de Nationale IQ test bleek toch dat ik niet echt onnozel was...
Dat zijn Nederlandse normen meiske, geen islamitische.
Ik als persoon, ben niet onnozel. Of ik nou Nederlands ben of Moslima of allebei tegelijk, ik als persoon ben niet onnozel
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Vera schreef:
circe schreef:
Vera schreef:Uit de Nationale IQ test bleek toch dat ik niet echt onnozel was...
Dat zijn Nederlandse normen meiske, geen islamitische.
Ik als persoon, ben niet onnozel. Of ik nou Nederlands ben of Moslima of allebei tegelijk, ik als persoon ben niet onnozel
ik had net nog toegevoegd:

Uw profeet heeft gezegd dat je een mankement aan je hersenen hebt en hij kan het weten!

Ga je nu je eigen profeet tegenspreken? Mag niet hoor!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

[quote="circe]ik had net nog toegevoegd:

Uw profeet heeft gezegd dat je een mankement aan je hersenen hebt en hij kan het weten!

Ga je nu je eigen profeet tegenspreken? Mag niet hoor![/quote]Ik mis de keten van overleveraars en het bewijs dat geleerden deze uitspraak accepteren, nu kan ik niet op deze stelling reageren
Laa ilaaha illallaah
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Vera schreef:
circe schreef:
Vera schreef:Uit de Nationale IQ test bleek toch dat ik niet echt onnozel was...
Dat zijn Nederlandse normen meiske, geen islamitische.
Ik als persoon, ben niet onnozel. Of ik nou Nederlands ben of Moslima of allebei tegelijk, ik als persoon ben niet onnozel
Ik vind je ook onnozel, Vera.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Teva Teff schreef:
Vera schreef:
circe schreef: Dat zijn Nederlandse normen meiske, geen islamitische.
Ik als persoon, ben niet onnozel. Of ik nou Nederlands ben of Moslima of allebei tegelijk, ik als persoon ben niet onnozel
Ik vind je ook onnozel, Vera.
Oh sorry dat ik me heb laten leiden door tests en logica, ik moet gewoon naar jou luisteren! Natuurlijk, wanneer jij zegt dat ik onnozel ben, is het zo.

:?
Laa ilaaha illallaah
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Vera schreef:
Teva Teff schreef:
Vera schreef:Ik als persoon, ben niet onnozel. Of ik nou Nederlands ben of Moslima of allebei tegelijk, ik als persoon ben niet onnozel
Ik vind je ook onnozel, Vera.
Oh sorry dat ik me heb laten leiden door tests en logica, ik moet gewoon naar jou luisteren! Natuurlijk, wanneer jij zegt dat ik onnozel ben, is het zo.

:?
Ach, zo moeilijk is het niet.
Moslimabekeerlingen zijn altijd onnozel want geen enkel normaal persoon zou voor die achterlijke woestijnreligie kiezen en zich in achterlijke hobbezakkleding willen vertonen.
En weet je wat, ik heb daar niet eens mijn IQ-punten van boven de 100 voor nodig.
Sterker nog, zelfs het grootste deel van de punten onder de 100 heb ik daarvoor niet gebruikt.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Vera schreef:Oh sorry dat ik me heb laten leiden door tests en logica,
Wanneer jij je daarwerkelijk zou laten leiden door logica zou je geen moslima zijn.

Wat is er nu "logisch" aan al die cirkelredeneringen in islam?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Vera schreef:
circe schreef:ik had net nog toegevoegd:

Uw profeet heeft gezegd dat je een mankement aan je hersenen hebt en hij kan het weten!

Ga je nu je eigen profeet tegenspreken? Mag niet hoor!
Ik mis de keten van overleveraars en het bewijs dat geleerden deze uitspraak accepteren, nu kan ik niet op deze stelling reageren
't is maar een woord:

SAHIH Bukhari:

Volume 1, Book 6, Number 301:
Narrated Abu Said Al-Khudri:

Once Allah's Apostle went out to the Musalla (to offer the prayer) o 'Id-al-Adha or Al-Fitr prayer. Then he passed by the women and said, "O women! Give alms, as I have seen that the majority of the dwellers of Hell-fire were you (women)." They asked, "Why is it so, O Allah's Apostle ?" He replied, "You curse frequently and are ungrateful to your husbands. I have not seen anyone more deficient in intelligence and religion than you. A cautious sensible man could be led astray by some of you." The women asked, "O Allah's Apostle! What is deficient in our intelligence and religion?" He said, "Is not the evidence of two women equal to the witness of one man?" They replied in the affirmative. He said, "This is the deficiency in her intelligence. Isn't it true that a woman can neither pray nor fast during her menses?" The women replied in the affirmative. He said, "This is the deficiency in her religion."

Volume 3, Book 48, Number 826:
Narrated Abu Said Al-Khudri:

The Prophet said, "Isn't the witness of a woman equal to half of that of a man?" The women said, "Yes." He said, "This is because of the deficiency of a woman's mind."


SAHIH Muslim:

Book 001, Number 0142:
It is narrated on the authority of 'Abdullah b. Umar that the Messenger of Allah observed: O womenfolk, you should give charity and ask much forgiveness for I saw you in bulk amongst the dwellers of Hell. A wise lady among them said: Why is it, Messenger of Allah, that our folk is in bulk in Hell? Upon this the Holy Prophet observed: You curse too much and are ungrateful to your spouses. I have seen none lacking in common sense and failing in religion but (at the same time) robbing the wisdom of the wise, besides you. Upon this the woman remarked: What is wrong with our common sense and with religion? He (the Holy Prophet) observed: Your lack of common sense (can be well judged from the fact) that the evidence of two women is equal to one man, that is a proof of the lack of common sense, and you spend some nights (and days) in which you do not offer prayer and in the month of Ramadan (during the days) you do not observe fast, that is a failing in religion. This hadith has been narrated on the authority of Abu Tahir with this chain of transmitters

-----------------------------------------------------------------------------
http://www.usc.edu/dept/MSA/reference/searchhadith.html
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Tja, en Vera weet het even niet meer.
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

Elke persoon heeft een tekortkoming aan intelligentie als diegene scheld. En ja ... ook een tekortkoming in aanbidding (zoals vasten en bidden) tijdens de menustratie. Dus dat is eigenlijk heel vanzelfsprekend.

Doet me denken aan jou Teva Teff :lol:
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Plaats reactie