DDoS attack

Stel vragen aan de moderators, mededelingen over onderhoud, suggesties over verbetering van het forum.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: DDoS attack

Bericht door Manon »

pfff... inderdaad gaat de lol eraf.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: DDoS attack

Bericht door Pilgrim »

He he, daar zijn we weer! Dit is al de zoveelste aanval lijkt het. Of zijn het onderhoudswerkzaamheden? Wat is er toch aan de hand? Kan Ariel ons hier meer over vertellen? Als dit weer een aanval was, lijkt het er op dat de slaven van Allah ons nu definief proberen uit te schakelen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: DDoS attack

Bericht door Ozes »

Infidels & infidela's*, dit kan echt niet. Dit is een website waar ex-moslims die al genoeg doorstaan hun levensverhalen vertellen, hoe kan deze website dienen als uitlaatklep als deze steeds offline is, en je zelfs wellicht bang moet zijn dat je gegevens in verkeerde handen vallen. Deze website verdient wat bekende fundraisers en betere beveiliging.





*deze nieuwe term klinkt nu al oudbollig, zoals het hoort :cool:
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: DDoS attack

Bericht door Ariel »

De webmaster heeft ons in de steek gelaten Ozes . Is het wat voor jou dat baantje ?
Ali Sina red het niet , en we hebben een goeie webmaster nodig. Een die van wanten weet en niet bang is voor wat werk.
En….Ik denk eerder dat het een probleem is van een te sterke beveiliging. De site zat verborgen achter een firewall.

Nou ja, we zijn weer online, en we kunnen weer een post maken. Ik hoop dat we nu van de problemen verlost zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: DDoS attack

Bericht door Ozes »

Als ik het zou kunnen zou ik het graag doen, ben wel van plan om te leren programmeren e.d. dus zodra ik enige skills heb meld ik me gelijk aan ;)

Ik ben iedergeval blij dat het forum weer online is.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: DDoS attack

Bericht door Ariel »

Ozes schreef:Als ik het zou kunnen zou ik het graag doen, ben wel van plan om te leren programmeren e.d. dus zodra ik enige skills heb meld ik me gelijk aan ;)

Ik ben iedergeval blij dat het forum weer online is.
:D Ik ben ook blij...En ik hou je aan je belofte. Snel computer kennis opdoen Ozes. We hebben je nodig.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: DDoS attack

Bericht door Ozes »

Ik zal mijn best doen :rongue:
Nog liever zie ik een goede stroom donaties die professionele hulp kunnen inroepen, dat verdiend dit forum zeker. Veel kennis over de Islam, en er word respectvol met tegengeluiden omgegaan zelfs als ze duidelijk wat taqiya laten zien.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: DDoS attack

Bericht door Zwartmeer »

Mooi dat het het weer doet!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: DDoS attack

Bericht door H.Numan »

Ozes schreef:Als ik het zou kunnen zou ik het graag doen, ben wel van plan om te leren programmeren e.d. dus zodra ik enige skills heb meld ik me gelijk aan ;)
Ik ben iedergeval blij dat het forum weer online is.
Ik ook. Het programmeren is het probleem niet. Het probleem ligt in het beheren. Als je nog moet gaan beginnen met studie: daar ligt het grote IT geld.
Dit forum beheren is een eitje. Je download phpbb, laatste versie, even op de server kieperen, installeren, backup er in zetten, klaar.
Maar dan begint het feest pas goed. Hoe voorkom je een ddos attack? Hoe los je die op?
Wat is een mysql injectie? Hoe voorkom je die?

Ik ga er vanuit dat we aanvallen krijgen van script kiddies. Dat zijn de tienertjes met spuitbussen van het Internet. Echte schade richten ze niet aan, maar het kost een hoop tijd en moeite om die rotzooi te verwijderen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: DDoS attack

Bericht door Ariel »

Jullie begrepen het waarschijnlijk al. We waren weer slachtoffer van een DDoS aanval.

Fingers crossed.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie