Checking your browser before access

Stel vragen aan de moderators, mededelingen over onderhoud, suggesties over verbetering van het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Checking your browser before access

Bericht door King George »

Zowel op deze computer bij reeds ingelogd zijn als gisteren op een andere computer voordat ik moest inloggen, krijg ik of via de favorietenbalk, dan wel na het inklikken van een link op de google balk eerst een tekst <Checking your browser before access>. Iets nieuws?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Checking your browser before access

Bericht door Pilgrim »

Dat heb ik gisteren ook een keer meegemaakt toen ik via een link in Google naar het forum wilde.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Checking your browser before access

Bericht door Ariel »

Ik vermoed dat de webmaster het speeltje cloudflare geinstaleerd heeft. Dan gaat de site sneller.

http://www.cloudflare.com/
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Checking your fucking browser before access

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Ik vermoed dat de webmaster het speeltje cloudflare geinstaleerd heeft. Dan gaat de site sneller.

http://www.cloudflare.com/
Na een paar keer vond ik het prachtig. Klein beetje geduld en . . . Whoeps . . . verbinding! Ik hoef nu ook niet meer te pas en te onpas met mijn ID op de proppen te komen. Maar of het met deze wereld ooit nog goed zal komen? Een tijd verspillende kniesoor die daar op let. Zoals wij dus met z'n allen. Het zit tussen de oren. Echt waar!

Het beste bewijs dat de evolutietheorie kant noch wal raakt
is juist het akelige bestaan van de mens.
(HvdM)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Checking your browser before access

Bericht door King George »

Het was gisteren weer eens bedroevend met de ontvangst. Ik krijg dan iets anders in beeld. Als het (hopelijk niet) weer zover is, maak ik een kopie van de tekst die ik helaas veelvuldig moet zien.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Checking your browser before access

Bericht door Ariel »

Ik ben voor het forum overgestapt op windows King George. Normaal gebruik ik Opera, maar ook ik werd gek van het wachten. Met Windows heb ik geen last van de melding van cloudflare.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Checking your browser before access

Bericht door King George »

Ik krijg dus om de haverklap het volgende in beeld:

This website is offline
No cached version is available

What's wrong?
The most likely causes:


•The server is down for maintenance
•There may be a network problem
•The site may be experiencing excessive load

Retry for a live version of the site

What's CloudFlare?
This website uses CloudFlare in order to help keep it online when the server is down by serving cached copies of pages when they are unavailable. Unfortunately, a cached copy of the page you requested is not available, but you may be able to reach other cached pages on the site.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Checking your browser before access

Bericht door Hallo Tokyo »

Ik gebruik Opera of Mozilla Firefox en beslist geen Internet Explorer, maar die CloudFlare is behoorlijk irritant, maar ik heb er begrip voor gezien het aantal hackaanvallen die dit forum te verwerken kreeg. Het is niet anders.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Checking your browser before access

Bericht door King George »

En ook een melding over een General Error heb ik al een keer in het scherm mogen zien vandaag.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Checking your browser before access

Bericht door King George »

Dit bedoelde ik dus:
General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]

Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (11) [2002]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Checking your browser before access

Bericht door Danube »

Moderator:

deze rubriek is niet bedoeld om hatelijke opmerkingen te plaatsen.

Bericht verwijderd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Checking your browser before access

Bericht door Ariel »

King George schreef:En ook een melding over een General Error heb ik al een keer in het scherm mogen zien vandaag.

Ik weet het King George. We hebben er allemaal last van, en niemand vindt het leuk. . Maar ik heb jullie vandaag een mail gestuurd, dus je bent nu op de hoogte.

Voor degene die geen mail gekregen hebben...We hadden vandaag weer een enorme Doss aanval vanuit Indonesie te verduren en daar doe je werkelijk niks tegen. Het blijkt maar weer dat CloudFlare niet alle doss aanvallen kan stoppen.


It seems we have another attack and the tech guys are in the process to stop it. They said they need to take the site of line for a short time to do that…
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Checking your browser before access

Bericht door King George »

Het valt aan te nemen dat deze Ddos-aanvallen criminele hack-pogingen op de vrijheid van meningsuiting zijn. Het zou mooi zijn als de sporen kunnen worden getraceerd en er middels rechtszaken stappen ondernomen kunnen worden, want hacken is ook in Indonesië strafbaar.

Je ziet maar weer hoeveel moeite sommigen hebben met de vrijheid van meningsuiting voor anderen. En feiten en omstandigheden wijzen mijnens insziens richting de Indonesisische haatbaarden. :sheik:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Checking your browser before access

Bericht door Danube »

King George schreef:Het valt aan te nemen dat deze Ddos-aanvallen criminele hack-pogingen op de vrijheid van meningsuiting zijn. Het zou mooi zijn als de sporen kunnen worden getraceerd en er middels rechtszaken stappen ondernomen kunnen worden, want hacken is ook in Indonesië strafbaar.

Je ziet maar weer hoeveel moeite sommigen hebben met de vrijheid van meningsuiting voor anderen. En feiten en omstandigheden wijzen mijnens insziens richting de Indonesisische haatbaarden. :sheik:
Is er al meer duidelijkheid over de joodse zionisten die jouw antisemitische Forum voor de Geuzen een tijdje wisten plat te leggen?

Moderator:
Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan.
waarschuwing
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Checking your browser before access

Bericht door Ali Yas »

Danube schreef:
King George schreef:Het valt aan te nemen dat deze Ddos-aanvallen criminele hack-pogingen op de vrijheid van meningsuiting zijn. Het zou mooi zijn als de sporen kunnen worden getraceerd en er middels rechtszaken stappen ondernomen kunnen worden, want hacken is ook in Indonesië strafbaar.

Je ziet maar weer hoeveel moeite sommigen hebben met de vrijheid van meningsuiting voor anderen. En feiten en omstandigheden wijzen mijnens insziens richting de Indonesisische haatbaarden. :sheik:
Is er al meer duidelijkheid over de joodse zionisten die jouw antisemitische Forum voor de Geuzen een tijdje wisten plat te leggen?

Moderator:
Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan.
waarschuwing
Ga jij nou de moderator de les lezen? Wat een sukkel ben je toch.Vooral ook omdat je zelf zwart ziet met je "jouw antisemitische forum".
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie