Teveel fora?

Stel vragen aan de moderators, mededelingen over onderhoud, suggesties over verbetering van het forum.
Plaats reactie
Vrij_denker
Berichten: 97
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 4:30 pm

Teveel fora?

Bericht door Vrij_denker »

Zou het geen goed idee zijn een aantal fora te sluiten? Ik heb de indruk dat er zoveel zijn, dat sommigen nauwelijks bezocht worden. Ook is de grote verwarrend omdat soms niet duidelijk is waar je bepaalde posts moet plaatsen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Teveel fora?

Bericht door Pilgrim »

Die indruk heb ik niet. Er staat overal nuttige informatie.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Teveel fora?

Bericht door Ariel »

:redface2: En ik maar denken dat we een goed leesbaar forum hebben. Maar opbouwende kritiek is goed.
Wat zijn de fora die overbodig zijn volgens jou?

En hoe denkt de rest van onze gemeenschap ?

Laat je horen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Teveel fora?

Bericht door Teva Teff »

Een boekenwinkel heeft nooit te veel boeken.
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Teveel fora?

Bericht door Mahalingam »

In de loop der tijd zal het aantal onderwerpen in de fora toenemen. Gaat het over Mohammedanen dan is er altijd wel iets nieuws te beleven.

Ikzelf probeer maar zelden een nieuwe draad aan te maken. Meestal vindt ik wel iets waar het in past dankzij de zoekmachine hier.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Teveel fora?

Bericht door Manon »

Ik vind het totaal onnodig om draadjes waarop niet meer gepost wordt te sluiten;
Ze zijn nog steeds actueel (wij hebben hier nu eenmaal een onderwerp dat actueel is en zal blijven), en indien iemand nog commentaar kan toevoegen moet dat steeds mogelijk zijn.

Verder vind ik dat we onze "faits divers" toch wel netjes catalogeren zoals in "Eurabia" met per land een draadje over islamisering en niet per onderwerp een apart draadje (behalve als ze zich opblazen of mensen het hoofd afhakken).

Het forum is natuurlijk wel zeer uitgebreid, maar ja we geven dan ook héél veel informatie en dienen ook voor velen als databank.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Teveel fora? Hoezo teveel? Van het goede is nooit teveel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Vrij_denker schreef:Zou het geen goed idee zijn een aantal fora te sluiten?
In één jaar zijn in Spanje net zoveel boeken vertaald als in alle Arabisch sprekende landen gedurende duizend jaar! (Bron: VN)
Ik heb de indruk dat er zoveel zijn, dat sommigen nauwelijks bezocht worden.
Er zijn er inderdaad erg veel. En of die nauwelijks bezocht worden kan ik niet oordelen. Maar misschien kun jij dat doen. Ik zou zeggen, licht maar even toe waarop jouw indruk gebaseerd is. Ik ben benieuwd. Dat op oude posts niet gereageerd wordt wil nog niet zeggen dat er niet naar gekeken wordt.
Ook is de grote verwarrend omdat soms niet duidelijk is waar je bepaalde posts moet plaatsen.
Dit begrijp ik niet. Alles is volgens mij keurig ingedeeld in overzichtelijke rubrieken. En dat zijn er maar een paar. Misschien dat de moderatoren wat scherper toezicht kunnen houden dat het theezakje niet in de koffiepot verdwijnt. [icon_lol.gif]

Ik vind het heerlijk om af en toe eens te snuffelen in 'oude troep'. Daar kom ik vaak heel interessante informatie tegen. Voor zover ik weet is dit een van de allerbeste forums die er bestaat. Nauwelijks slap geouwehoer en een grote dosis parate humor.

De imam vertelt . . .
Spoiler! :
In de tot de nok toe gevulde moskee zegt de imam tegen de gelovige Mohammed-aanhangers: "Vandaag preek ik niet, want ik heb u iets te vertellen..."
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie