Vreemd gedrag

Stel vragen aan de moderators, mededelingen over onderhoud, suggesties over verbetering van het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vreemd gedrag

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Vanmorgen werd ik verrast met een stroom aan berichten in mijn eimail box van FFI. Ik opende de link naar Pilgrim. Jawel, die was van 4 juli [...]

Hapert er misschien iets in het afwerkingssysteem van FFI? Of is er iets verdachts met mijn adres aan de hand? Je weet maar nooit. Wat weet ik nu echt?

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vreemd gedrag

Bericht door Ariel »

Ik heb geen idee Hans. Sorry. Hier op het forum is volgens mij niets veranderd .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Vreemd gedrag

Bericht door Eliabe »

Ies een djinn. :muslima:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

[...]

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ben ik dan de enige? [...] Manipulatie van buitenaf? Geen probleem, als FFI tenminste maar goed gelezen wordt. Met of zonder privacy schending. Lang leve het orakel van Orwell!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Vreemd gedrag

Bericht door Pilgrim »

Ik heb geen problemen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Merkwaardig

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:Ik heb geen problemen.
Daar was ik al bang voor.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Vreemd gedrag

Bericht door Manon »

heb je misschien per ongeluk je instellingen veranderd Hans? Zodat je telkens er een bericht wordt geplaatst jij hiervan per mail wordt verwittigd?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Opgelost na lange tijd

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Manon schreef:heb je misschien per ongeluk je instellingen veranderd Hans? Zodat je telkens er een bericht wordt geplaatst jij hiervan per mail wordt verwittigd?
Nee lieverd! Ik heb een jaar of wat geleden hierover al geklaagd bij Ariel. En nog weleens een keer. Zij snapte er niks van en kon er ook niks aan doen. Ik heb dit al heel lang en heb het maar geaccepteerd en erin berust. Alhoewel ik de meldingen wel prettig vind die ik nu weer keurig ontvang en daar ben ik content mee. Ik heb nu pas gereageerd omdat het zoals vanouds her weer goed gaat. En niemand weet waarom. Misschien de BVD (Binnenlandse Veiligheid Dienst)? [icon_lol.gif]

O ja, tussentijds is het een paar keer eventjes prima gegaan en toen weer niet. Nu dus maar afwachten hoe lang het aanhoudt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Vreemd gedrag

Bericht door sjun »

Misschien heb je iets aan deze instellingen in je gebruikerspaneel voor een iets meer rustgevende mailbox, Hans.

Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Alles werkt nu weer een tijdje zoals het hoort

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:Misschien heb je iets aan deze instellingen in je gebruikerspaneel voor een iets meer rustgevende mailbox, Hans.

Afbeelding
Thanks man! De instelling die jij aanbeveelt hanteer ik al langere tijd. Alleen punt 4 heb ik ook Ja aangevinkt staan. Is dat niet goed dan?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Vreemd gedrag

Bericht door sjun »

Het levert nogal wat mails op. Ik zie vanzelf wel of er iemand het nodig vond ergens te reageren. En maar al te vaak ben ik domweg niet op de hoogte. Gelukkig niet want ik krijg al informatie genoeg dat op een of andere manier probeert mijn aandacht te trekken. En dat terwijl ook mijn dag maar 24 uur heeft om alle activiteiten in onder te brengen.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Opgelost!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:Het levert nogal wat mails op. Ik zie vanzelf wel of er iemand het nodig vond ergens te reageren. En maar al te vaak ben ik domweg niet op de hoogte. Gelukkig niet want ik krijg al informatie genoeg dat op een of andere manier probeert mijn aandacht te trekken. En dat terwijl ook mijn dag maar 24 uur heeft om alle activiteiten in onder te brengen.
:greeting2:
Ik zal jou wijze raad opvolgen. Je hebt helemaal gelijk. Zodat ik weer de juiste prioriteiten kan stellen.

Ondanks dat ik altijd dezelfde instelling heb gebruikt op FFI, blijft het een raadsel - ondanks dat fysiek waarneembare problemen een oorzaak in zich dragen. Ariel wist het niet, ik wist het niet en jij weet het ook niet. Niemand waarschijnlijk. Zelfs God niet, alhoewel die vaak genoeg wordt aangeroepen, maar dan is het al te laat. :unhappy:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Vreemd gedrag

Bericht door sjun »

Als dat aanroepen slechts bij een verwensing blijft kan ik me ook wel weer voorstellen dat zo'n beweger m/v/o/d zich Oost-Indisch doof houdt.
:rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

0nopgelost na lange tijd

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hans v d Mortel sr schreef:
Manon schreef:heb je misschien per ongeluk je instellingen veranderd Hans? Zodat je telkens er een bericht wordt geplaatst jij hiervan per mail wordt verwittigd?
Nee lieverd! Ik heb een jaar of wat geleden hierover al geklaagd bij Ariel. En nog weleens een keer. Zij snapte er niks van en kon er ook niks aan doen. Ik heb dit al heel lang en heb het maar geaccepteerd en erin berust. Alhoewel ik de meldingen wel prettig vind die ik nu weer keurig ontvang en daar ben ik content mee. Ik heb nu pas gereageerd omdat het zoals vanouds her weer goed gaat. En niemand weet waarom. Misschien de BVD (Binnenlandse Veiligheid Dienst)? [icon_lol.gif]

O ja, tussentijds is het een paar keer eventjes prima gegaan en toen weer niet. Nu dus maar afwachten hoe lang het aanhoudt.
En nu is weer de boot aan. Een tijd geen berichten ontvangen. Daarna een korte tijd weer wel. En nu weer sinds een maand of twee zijn de mededelingen dat er gereageerd is op een post, gestopt.

Dat zoiets zomaar vanzelf kan, vind ik dubieus, maar vooral onbegrijpelijk. Ach, wat maakt het uit, we begrijpen zoveel nog niet en zullen dat ook nooit begrijpen. :unhappy:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie