actieve onderwerpen

Stel vragen aan de moderators, mededelingen over onderhoud, suggesties over verbetering van het forum.
Plaats reactie
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

actieve onderwerpen

Bericht door Dhana »

Als ik een filmpje onder de titel 'David Wood' plaats verschijnt die daarna niet in de actieve onderwerpen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: actieve onderwerpen

Bericht door Ariel »

Wat bedoel je daarmee Dhana ? Als je bedoelt dat het filmpje niet te zien is, dat hebben we besproken in dit en in een ander topic, die ik nu even niet kan vinden.

Ik heb toen voorgesteld om de link naar het filmpje ook even te plaatsen. Wat jij dus ook keurig gedaan hebt zie ik nu.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: actieve onderwerpen

Bericht door Dhana »

je hebt een link met de titel David Wood gemaakt, Ariel maar als ik daar iets gepost heb, wordt ie daarna niet ge-update als actief onderwerp zoals wel met alle andere onderwerpen gebeurt als daar een reactie gepost wordt en blijft het onderwerp (David Wood) op de tweede (of derde?) pagina hangen. Hoop dat ik duidelijker ben nu.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: actieve onderwerpen

Bericht door Ariel »

Nu begrijp ik je, maar ik zag/zie hem wel als actief in de lijst van geposte posten staan Dhana. :nietverstaan:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: actieve onderwerpen

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:Nu begrijp ik je, maar ik zag/zie hem wel als actief in de lijst van geposte posten staan Dhana. :nietverstaan:

Das vreemd. Ik moet mijn nieuwe laptop installeren. Misschien dat dat soelaas biedt. LOL
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: actieve onderwerpen

Bericht door Ariel »

Dhana schreef:
Das vreemd. Ik moet mijn nieuwe laptop installeren. Misschien dat dat soelaas biedt. LOL
Sterkte, en knap van je. Gelukkig heb ik een zoon die dat soort klusjes voor mij doet. Hubbie en ik zijn daar namelijk niet goed in. :redface2:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: actieve onderwerpen

Bericht door Pilgrim »

Dhana schreef:je hebt een link met de titel David Wood gemaakt, Ariel maar als ik daar iets gepost heb, wordt ie daarna niet ge-update als actief onderwerp zoals wel met alle andere onderwerpen gebeurt als daar een reactie gepost wordt en blijft het onderwerp (David Wood) op de tweede (of derde?) pagina hangen. Hoop dat ik duidelijker ben nu.
Lukt dat ook niet als je op de knop 'vernieuwen' klikt.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: actieve onderwerpen

Bericht door Dhana »

Ga ik proberen. Dank je voor de tip, Pilgrim.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: actieve onderwerpen

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:
Dhana schreef:
Das vreemd. Ik moet mijn nieuwe laptop installeren. Misschien dat dat soelaas biedt. LOL
Sterkte, en knap van je. Gelukkig heb ik een zoon die dat soort klusjes voor mij doet. Hubbie en ik zijn daar namelijk niet goed in. :redface2:
Laat Tevlon dat maar niet lezen. Als die al vindt dat ik domme praatjes verkondig, vind die jou vast oliedom.

Alle gekheid op een stokje. Ik moet mijn laptop gebruiken met koelelementen eronder, anders verhit die al na een kwartier gebruik en slaat dan af. Ligt aan de ventilator die het niet meer doet. Het is al een oudje en de reparatie is zo duur en ben ik dan te lang kwijt, dat het economischer was een nieuwe aan te schaffen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: actieve onderwerpen

Bericht door Dhana »

Goed he, Ariel? Dit bericht komt van mijn nieuwe zelf geïnstalleerde laptop. Moet alleen nog achter een muis aan, want deze pad maakt me werkelijk knettergek.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: actieve onderwerpen

Bericht door Ariel »

Dhana schreef:Goed he, Ariel? Dit bericht komt van mijn nieuwe zelf geïnstalleerde laptop. Moet alleen nog achter een muis aan, want deze pad maakt me werkelijk knettergek.
:applause: Mooi...Ik had niks anders van je verwacht...En wat betreft de muis die je gaat kopen...Koop een blauwe. Die zijn de beste. :smile7:

Afbeelding

Roze muizen doen het ook goed, maar een blauwe is beter.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: actieve onderwerpen

Bericht door hans van de mortel »

Actieve onderwerpen op dit forum gaan onder andere over de politiek.
En dat zijn er aardig wat. Zowel over de binnenlandse als de buitenlandse politiek.

Ik heb een suggestie voor een nieuwe blauwe titelband:

Politiek - zie de afbeelding!

Afbeelding

Hierin kan men alle topics vinden die te maken hebben met politiek. Nu bestaat er een enorme spreiding van jewelste. Van Trump tot D66 naar Wilders, PVV en noem maar op.

Vergelijk mijn idee ook met: Corona en andere topics.

Deze suggestie is vanzelfsprekend voor aanvulling of verbetering vatbaar. Vandaar ook: suggestie.
Wat vindt onze moderator hiervan en andere ideeën-toetsers?

Desnoods alleen een blauwe band met daarin POLLITIEK en Nederlandse politiek en Internationale politiek. :thinking:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: actieve onderwerpen

Bericht door Ariel »

Ik vind het wel een goed plan, maar het wordt wel een flinke klus waar ik weer een tijd zoet mee ben.

Laten we kijken wat de rest van dit plan vindt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: actieve onderwerpen

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
za dec 19, 2020 2:01 pm
Ik vind het wel een goed plan, maar het wordt wel een flinke klus waar ik weer een tijd zoet mee ben.
Ja, daar dacht ik nog wel aan. Rustig aan! Heeft geen haast. Mijn uitgangspunt is dat de kwaliteit van dit forum soms iets beter kan qua opzet. De meeste contacten lopen wel via Google. Maar wie hier eenmaal op dit forum is, moet de kans geboden worden te blijven wanneer zijn of haar interesse op een bepaald onderwerp valt in het overzicht.
Laten we kijken wat de rest van dit plan vindt.
icon_thumbup.gif
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: actieve onderwerpen

Bericht door Maarten »

Ik kan me hier 100% in vinden... icon_thumbup.gif
Dat maakt de keuze tot het plaatsen van een topic ook iets makkelijker, omdat ik soms wel er mee zit waar iets te plaatsen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: actieve onderwerpen

Bericht door Ariel »

Zijn er verder nog reacties?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: actieve onderwerpen

Bericht door Mahalingam »

Ik probeer om maar zelden een nieuw onderwerp aan te maken want er zijn er al zoveel van.
En zodoende krijg je vergaarbakken vol diverse weinig direct verwante zaken.

En de indeling is hier hierarchisch maar met weinig lagen.
Ergens opsplitsen en herindelen zou kunnen. Om te beginnen in die secties die veel diversiteit hebben.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: actieve onderwerpen

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
zo dec 20, 2020 11:50 am
Zijn er verder nog reacties?
Jawel Ariel. Die heb ik onderin geplaatst bij ALLERLEI.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: actieve onderwerpen

Bericht door Pilgrim »

Alleen 'politiek' zou misschien een aparte rubriek behoeven, maar meer niet volgens mij. Er zijn inderdaad vrij veel topics die over de politiek van een bepaald land gaan en ook de EU. Bijvoorbeeld 'Politiek in Duitsland' of 'Politiek in Oostenrijk', enz.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie