Forum suggestie

Stel vragen aan de moderators, mededelingen over onderhoud, suggesties over verbetering van het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Forum suggestie

Bericht door Maarten »

Misschien een idee om een subforum aan te maken m.b.t geschiedenis en Archaelogie? Zonder geschiedenis zouden wij niets zijn en niets begrijpen van het huidige decadentie.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Forum suggestie

Bericht door Ariel »

Misschien kan je een topic "geschiedenis en Archealogie" openen in Topics allerhande ?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Forum suggestie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Misschien kan je een topic "geschiedenis en Archaelogie" openen in Topics allerhande ?
Wat is Archaelogie? Nooit van gehoord. :thinking: :smartass:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Forum suggestie

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Forum suggestie

Bericht door Ariel »

King George schreef:Archeologie is oudheidkunde.
Dank je King.
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Forum suggestie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Archeologie is oudheidkunde.

https://www.google.com/search?q=archeol ... e&ie=UTF-8
Dat weet ik wel. Maar dat was de vraag ook niet. :no1:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Forum suggestie

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef:
King George schreef:Archeologie is oudheidkunde.

https://www.google.com/search?q=archeol ... e&ie=UTF-8
Dat weet ik wel. Maar dat was de vraag ook niet. :no1:
"Wie zonder zonde is werpe de eerste steen" Hans.

Het zijn maar twee letters... :scratch:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Forum suggestie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Hans v d Mortel sr schreef:
King George schreef:Archeologie is oudheidkunde.

https://www.google.com/search?q=archeol ... e&ie=UTF-8
Dat weet ik wel. Maar dat was de vraag ook niet. :no1:
"Wie zonder zonde is werpe de eerste steen" Hans.

Het zijn maar twee letters... :scratch:
Geen gesjacher en onterecht gejammer. Ik stelde gewoon een vraag. Natuurlijk wist ik waar het over ging. Als ik een normaal, abnormaal, maar in ieder geval ontluisterend en juist antwoord had ontvangen, hadden we er met ons allen hartelijk om kunnen lachen. Want zonder humor zijn we zo goed als veroordeeld samen te moeten leven met de mislukte mensensoort moslims, de dragers van het weerzinwekkende virus islam.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Forum suggestie

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef: Als ik een normaal, abnormaal, maar in ieder geval ontluisterend en juist antwoord had ontvangen, hadden we er met ons allen hartelijk om kunnen lachen.
Wat had voor jou een normaal/abnormaal antwoord geweest Hans.

Een sorry van Maarten?

Bij mij kwam je post een tikkeltje lomp over. Iemand wijzen op een schrijffout is niet bepaald aardig. Er is zelfs een studie over gemaakt. Verplaats je ook eens in Maarten, hoe hij dit heeft ervaren.

We hebben nu eenmaal niet allemaal een teflon laag op onze ziel zitten.

Mom says... :heart:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Forum suggestie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Hans v d Mortel sr schreef: Als ik een normaal, abnormaal, maar in ieder geval ontluisterend en juist antwoord had ontvangen, hadden we er met ons allen hartelijk om kunnen lachen.
Wat had voor jou een normaal/abnormaal antwoord geweest Hans.

Een sorry van Maarten?

Bij mij kwam je post een tikkeltje lomp over. Iemand wijzen op een schrijffout is niet bepaald aardig. Er is zelfs een studie over gemaakt. Verplaats je ook eens in Maarten, hoe hij dit heeft ervaren.

We hebben nu eenmaal niet allemaal een teflon laag op onze ziel zitten.

Mom says... :heart:
Hahaha!

Antwoord: een normaal/abnormaal antwoord (doorstrepen waar de voorkeur naar uitgaat) is: Archeologie.

Dat was mijn reactie. Niet op de post van Maarten . . . maar op die van . . . Ariel. Hihi!
Hans v d Mortel sr schreef:
Ariel schreef:Misschien kan je een topic "geschiedenis en Archaelogie" openen in Topics allerhande ?
Wat is Archaelogie? Nooit van gehoord.
Een Marokkaanse moslim zou op mijn simpele vraag waarschijnlijk gereageerd hebben met de welbekende reactie: 'vieze homo - je moeder is een hoer - racist'. :shock:

Ik wil dit aan de psychologie van het aan het menselijk falen grenzende voorval afsluiten met de opmerking dat ik met de kennis van nu nog steeds geen vertrouwen heb in het goed functioneren van de mens. En daaronder reken ik iedereen inclusief mijzelf. icon_thumbup.gif

Ik had een brief aan de vorige minister van Buitenlandse Zaken Bert Koenders geschreven. Nadat ik deze verschillende keren had gecorrigeerd en uiteindelijk op de post gedaan, ontdekte ik bij het nogmaals nalezen twee domme taalfouten. Waarom tekstueel dom? - inhoudelijk was de brief perfect, gelet op het succes van het beoogde resultaat - omdat ik de brief vele malen had nagelezen en de taalfouten niet herkende. Het deed mij desondanks deugd dat dit een bevestiging was van mijn overtuiging dat de mens geen vrije wil heeft. Het is net als bij het voetbalspel: het gaat om de volle winst ook al was het spel bedroevend. Mag ik het hierbij laten lieve mensen. Ter lering en vermaak? :heart:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Forum suggestie

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef: Dat was mijn reactie. Niet op de post van Maarten . . . maar op die van . . . Ariel. Hihi!
Ahh gelukkig. Dat is dan ook weer opgelost .

Kus.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie