Manfred

Stel vragen aan de moderators, mededelingen over onderhoud, suggesties over verbetering van het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Manfred

Bericht door Ariel »

Ik maak me (weer ) zorgen om Manfred. Eind augustus is hij geopereerd aan één oog. Het volgende oog wordt in december aangepakt. De operatie is goed verlopen, en hij was na 4 dagen weer actief.

Maar nu heb ik hem al 11 dagen niet meer op het forum gezien. Ik heb PM's gestuurd, en een mail, maar geen reactie.

Nou kan het natuurlijk dat zijn oog weer slechter geworden is, maar omdat hij zo'n hoge leeftijd heeft kan er ook best wat anders aan de hand zijn.

Duimen maar.

Het internationale forum bloed op dit moment ook dood, want de 3 of 4 moslims die regelmatig het forum komen bezoeken en met Manfred in discussie gaan over islam blijven nu ook weg. . De rest van de leden blijken er dan ook de brui aan te geven.

Op internationaal gaan de discussies meestal niet over politiek .

Anyway. Ik ben nu weer driftig bezig om het forum gaande te houden, en ik post de één na de andere bericht in de hoop dat mensen gaan reageren.

Trouwens,
Met dank aan onze Mahalingam die zo nu en dan hier een interessant Engelstalig artikel plaatst. Dat artikel verhuist dan naar internationaal.

Ik ben er maar extra druk mee. En ik vrees dat als ik ook uitval, het internationale forum dan een zachte dood zal sterven.

http://forum09.faithfreedom.org/index.php
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Manfred

Bericht door Maarten »

Ik heb het Engelstalige gedeelte nooit bezocht, om eerlijk te zijn. Is wel een idee om ook daar te posten en zo om mijn Engels te onderhouden.

@Ariel, moet je daar een nieuwe account aanmaken, of is Dutchfaithfreedomaccount van mij globaal?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Manfred

Bericht door Ariel »

Maarten schreef:
di sep 29, 2020 4:29 pm
Ik heb het Engelstalige gedeelte nooit bezocht, om eerlijk te zijn. Is wel een idee om ook daar te posten en zo om mijn Engels te onderhouden.

@Ariel, moet je daar een nieuwe account aanmaken, of is Dutchfaithfreedomaccount van mij globaal?
Daar moet je ook een account aanmaken Maarten.
Je bent van harte welkom . Er is daar nog een Nederlander.

Zeg even wanneer je het doet, dan activeer ik je account.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie