Klachten van leden.

Stel vragen aan de moderators, mededelingen over onderhoud, suggesties over verbetering van het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Klachten van leden.

Bericht door Pilgrim »

Er is toch al een topic voor dit onderwerp?

https://dutch.faithfreedom.org/forum/vi ... 25&t=27339
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart

Bericht door Maarten »

Pilgrim schreef:
vr okt 30, 2020 10:00 pm
Er is toch al een topic voor dit onderwerp?

https://dutch.faithfreedom.org/forum/vi ... 25&t=27339
Dat probleempje komt hier meer voor, meerdere draden over dezelfde onderwerpen, waardoor het soms een beetje onoverzichtelijk lijkt te worden.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart

Bericht door Ariel »

Maarten schreef:
za okt 31, 2020 9:02 am
Pilgrim schreef:
vr okt 30, 2020 10:00 pm
Er is toch al een topic voor dit onderwerp?

https://dutch.faithfreedom.org/forum/vi ... 25&t=27339
Dat probleempje komt hier meer voor, meerdere draden over dezelfde onderwerpen, waardoor het soms een beetje onoverzichtelijk lijkt te worden.

Inderdaad. Soms gebeurd dat , en dan voeg ik "stiekem " ( als dat nodig is) die twee onderwerpen bij elkaar zonder iemand openlijk te "beschuldigen".

Wat ook veel voorkomt is dat sommige leden, als een onderwerp al uitgekauwd is, en alle informatie al in dat topic staat, een paar uur later een bericht posten met de precies dezelfde informatie. Als mosterd na de maaltijd so to speak. Dat begrijp ik ook niet. :nietverstaan:

Dat vind ik ook onoverzichtelijk, alhoewel ik er tot nu toe nog nooit wat over gezegd hebt.

En Maarten, je mag het me gerust vertellen als je een dubbel topic ziet. Daar is dit forum voor.

En vertel me ook wat voor topics naar jouw idee nu samengevoegd moeten worden. Dan los ik dat op.

Anyway. Pilgrim is "moderator"dus hij had die twee topics samen kunnen voegen, en mij een PM kunnen sturen waarin hij mij dat vertelde.

Mijn FFI dag is goed begonnen. :cool: Bedankt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Klachten van leden.

Bericht door Pilgrim »

Het was jouw topic, dus daar wilde ik niet zomaar mee gaan hannesen...
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Klachten van leden.

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
za okt 31, 2020 3:42 pm
Het was jouw topic, dus daar wilde ik niet zomaar mee gaan hannesen...
Dat had je best mogen doen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Klachten van leden.

Bericht door hans van de mortel »

Betreft: topic FFI Nederlands Café - Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims.

Deze topic is hoog nodig aan onderhoud toe. Mijn vraag of Pilgrim of Ariel zich hierover wil buigen.

Wat mankeert eraan? Een heleboel. Door met een foute provider (uploadstation) in zee te gaan, waar wij allemaal last van hebben gehad, zijn een heleboel plaatjes verdwenen in de topic. Ik stel voor om alle posten waar een plaatje verdwenen is te verwijderen. De daarbij behorende eventuele reactie eveneens.

Ik ga er van uit dat iedereen dit een goed idee vindt. Zo krijgen we weer een fantastische mooie up-to-date topic die goed bekeken wordt maar helaas aan termijnrot onderhevig is. icon_thumbup.gif :heart:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Klachten van leden.

Bericht door Ariel »

Ik ga mijn best doen voor je Hans. Maar weet je hoeveel werk dat is. :unhappy: Ik had al wat pagina's opgeschoond.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Klachten van leden.

Bericht door Pilgrim »

Plaatjes worden soms verwijderd bij de bronnen omdat ze heel veel ruimte in beslag nemen. Dat heeft tot gevolg dat ze hier (en elders) ook niet meer zichtbaar zijn.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Klachten van leden.

Bericht door Ariel »

Wat een klus Hans, Bijna niet te doen in mijn uppie. Nog 6 pagina's te gaan. Gelukkig zijn daar redelijk veel "nieuwe "plaatjes bij. Er blijven weinig pagina's over.

Vooral de plaatjes van Manon zijn allemaal weg. Alsof ze die meegenomen heeft naar België. :wink2:

Maar nu ga ik eerst op bezoek bij zus in Katwijk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Klachten van leden.

Bericht door Ariel »

Hi Hans...Wat aardig van me dat ik uren bezig geweest ben om in mijn dooie eentje een topic op te schonen voor jou. . Vind jij dat ook niet ? :finger:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Klachten van leden.

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
di nov 03, 2020 2:09 am
Hi Hans...Wat aardig van me dat ik uren bezig geweest ben om in mijn dooie eentje een topic op te schonen voor jou. . Vind jij dat ook niet ? :finger:
Kan ik binnenkort bij jou op bezoek komen om je te verwennen met wat moois! Mijn aanwezigheid bijvoorbeeld? [icon_lol.gif] :heart:

Ik neem dan een paar heerlijke kwaliteitswijnen voor je mee. Je bent niet alleen de allerbeste waarachtige onovetroffen moderator van het vrije woord, maar bovendien een ontzettend lieve schat. Gedane zaken nemen geen keer. Was je maar mijn moeder geweest . . . Maar . . . - we weten het niet - misschien was ik dan een ander mens. Mogelijk een mindere strijder tegen onrecht. :thinking:

Enne, ik kan mij nauwelijks voorstellen dat Trump gaat verliezen. Ondanks dat hij voor van alles en nog wat is uitgemaakt. Logisch. Dat gebeurt van de kant van waar wij dat gewend zijn: de linkse zichzelf ondergravende meute van het verloren verstand.

Toen het slecht ging met de stad New York en veel politieagenten ontslagen werden en de stad min of meer in puin lag, betrof het ook de opkomst van Trump. En wie nam hij in dienst (als door links aangemerkte racist)? Een zwarte ontslagen politieman die bij hem kwartier ging maken als vaste bewaker.

En wie stelde Trump aan als hoofdarchitect van zijn Trump Tower? Een vrouw!

Maar daar heb ik geen woord over gehoord via al die smakeloze praatprogramma's van de TV en ook niet ergens anders over gelezen. Ik heb het gezien in een Netflix-serie over Trump, waarin die neger en de vrouw zelf aan het woord kwamen over Trump.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Klachten van leden.

Bericht door Ariel »

hans van de mortel schreef:
di nov 03, 2020 11:33 am

Kan ik binnenkort bij jou op bezoek komen om je te verwennen met wat moois! Mijn aanwezigheid bijvoorbeeld? [icon_lol.gif] :heart:
Altijd Hans.

En veel plezier in je opgeschoonde topic. Maar of ik nog eens een topic opkuis, want eigenlijk wel moet, zoals het topic met video' s kan ik je niet beloven.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Klachten van leden.

Bericht door hans van de mortel »

Heel veel dank Ariel!
:applause:

Het geeft mij een goed gevoel. De deelnemers aan dit topic konden er niks aan doen. Hoe dan ook komt het de kwaliteit van dit topic en het forum van Nederland ten goede. :heart:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Klachten van leden.

Bericht door hans van de mortel »

Het ziet eer weer prachtig uit. Heb net gekeken.

Ik heb nog een puntje. Ik kan mijn eigen geplaatste cartoons niet meer aanpassen. Waarom niet?

Uploader Photobucket had besloten overal zijn watermerk in te plaatsen zonder waarschuwing. Maffia praktijken. Betalen! Anders . . . Ik kan dat dankzij mijn creatieve mogelijkheden wegwerken (kon ik zich moslim noemende parasieten op onze kenniseconomie en beschaving maar uit Nederland wegwerken) en weer opnieuw gecorrigeerd plaatsen zonder watermerk. Maar dat kan nu niet meer. Waarom niet Ariel?
:cry:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Klachten van leden.

Bericht door Ariel »

hans van de mortel schreef:
di nov 03, 2020 6:06 pm


Uploader Photobucket had besloten overal zijn watermerk in te plaatsen zonder waarschuwing. Maffia praktijken. Betalen! Anders . . . Ik kan dat dankzij mijn creatieve mogelijkheden wegwerken (kon ik zich moslim noemende parasieten op onze kenniseconomie en beschaving maar uit Nederland wegwerken) en weer opnieuw gecorrigeerd plaatsen zonder watermerk. Maar dat kan nu niet meer. Waarom niet Ariel?
:cry:
Ik heb geen idee Hans. :nietverstaan: Sorry sorry.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Klachten van leden.

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
di nov 03, 2020 6:24 pm
hans van de mortel schreef:
di nov 03, 2020 6:06 pm


Uploader Photobucket had besloten overal zijn watermerk in te plaatsen zonder waarschuwing. Maffia praktijken. Betalen! Anders . . . Ik kan dat dankzij mijn creatieve mogelijkheden wegwerken (kon ik zich moslim noemende parasieten op onze kenniseconomie en beschaving maar uit Nederland wegwerken) en weer opnieuw gecorrigeerd plaatsen zonder watermerk. Maar dat kan nu niet meer. Waarom niet Ariel?
:cry:
Ik heb geen idee Hans. :nietverstaan: Sorry sorry.
Dit fenomeen bestond eerst niet. Het heeft zich geopenbaard na wat het laatst gebeurd is met dit forum. Ik meen dat er gehackt was en Manfred alles weer in orde heeft gebracht met hier en daar wat technische veranderingen die niet relevant zijn. Ehh . . . waaronder deze door mij genoemde merkwaardige 'bug'. Helaas dus wel relevant, maar niet van levensbelang. Wat wel een onnodig niet te herstellen schoonheidsprobleem oplevert. :huh:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Klachten van leden.

Bericht door Ariel »

hans van de mortel schreef:
di nov 03, 2020 7:27 pm
meen dat er gehackt was en Manfred alles weer in orde heeft gebracht met hier en daar wat technische veranderingen die niet relevant zijn.
Na de hack is hebben we een forum update gehad. Dat heeft de admin gedaan .

En Manfred is nu al 2 maanden niet op internationaal geweest. Hij beantwoord ook geen mail of PM's. Daar maak ik me ernstige zorgen om.

Misschien leeft hij niet mee.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie