Belangrijke mededeling.

Stel vragen aan de moderators, mededelingen over onderhoud, suggesties over verbetering van het forum.
Plaats reactie
M
Berichten: 98
Lid geworden op: zo apr 08, 2007 8:37 pm

Belangrijke mededeling.

Bericht door M »

Beste leden.

Ik heb besloten om bij alle nieuwe leden de PM functie uit te zetten.
Deze nieuwe regel geldt dus voor alle eerlijkheid zowel voor niet Moslims als voor Moslims.
Niemand uitgezonderd

Ik ben tot dit besluit gekomen omdat ik wil dat al onze nieuwe leden en toekomstige nieuwe leden, in alle rust kennis kunnen maken met het forum, zonder dat ze afgeschrikt worden door privé berichten van Moslims.

Als Moslim leden afvallige of twijfelende Moslims proberen terug te winnen naar Islam, dan moeten ze dat op het forum doen, zodat een iedereen dat kan lezen en commentaar kan geven op hun berichten, en niet in het geniep per PM.

Ik weet niet of de PM functie bij sommige leden ooit nog eens terug gegeven zal worden.
Daar moet ik nog over nadenken.
Ik ga niet in op posten over de oneerlijkheid van dit besluit.
Het is niet zo dat leden betalen om op dit forum te posten. Dus de PM functie is geen gekocht recht.

Vriendelijke groet.

M.
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Re: Belangrijke mededeling.

Bericht door Trotse-Moslim »

M schreef:Beste leden.

Ik heb besloten om bij alle nieuwe leden de PM functie uit te zetten.
Deze nieuwe regel geldt dus voor alle eerlijkheid zowel voor niet Moslims als voor Moslims.
Niemand uitgezonderd

Ik ben tot dit besluit gekomen omdat ik wil dat al onze nieuwe leden en toekomstige nieuwe leden, in alle rust kennis kunnen maken met het forum, zonder dat ze afgeschrikt worden door privé berichten van Moslims.

Als Moslim leden afvallige of twijfelende Moslims proberen terug te winnen naar Islam, dan moeten ze dat op het forum doen, zodat een iedereen dat kan lezen en commentaar kan geven op hun berichten, en niet in het geniep per PM.

Ik weet niet of de PM functie bij sommige leden ooit nog eens terug gegeven zal worden.
Daar moet ik nog over nadenken.
Ik ga niet in op posten over de oneerlijkheid van dit besluit.
Het is niet zo dat leden betalen om op dit forum te posten. Dus de PM functie is geen gekocht recht.

Vriendelijke groet.

M.
Hoe nieuw wordt er hier bedoeld met 'nieuw'?

Dus hoe lang moet diegene hier lid zijn om niet meer 'nieuw' te zijn? :)

Groetjes!
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Moslims hier gedragen zich als enge fanatieke secteleden die er niet voor terugdeinzen om met PM-bedreigingen het deprogrammeren van de zich van het moslimgeloof af bewegende personen te saboteren.
Hoewel ik zelf niet weet of ik het er helemaal mee eens ben, kan ik wel geloven dat deze maatregel noodzakelijk is.
Het zou fijn zijn als er geen gewetenloze moslimfascisten op dit forum actief zouden zijn, maar helaas de praktijk is anders. En dat zal ook wel zo blijven.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op ma mei 14, 2007 3:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

En waarom krijg ik noot een PM'ke van die moslims .. :cry: ?
Het is feitelijk crapuleus! Mensen psychologisch bewerken, volsteken met schuldgevoelens, mind-controle uitoefenen , ....
BENDE ROTZAKKEN !!!

Zie, ik heb daar geen pm voor nodig ...
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

sprot schreef:En waarom krijg ik noot een PM'ke van die moslims .. :cry: ?
Het is feitelijk crapuleus! Mensen psychologisch bewerken, volsteken met schuldgevoelens, mind-controle uitoefenen , ....
BENDE ROTZAKKEN !!!

Zie, ik heb daar geen pm voor nodig ...
Zal ik jou anders pm-en?

Alleen weet ik niet wat ik moet zeggen :oops:

Ik ben meer een denker dan een doener/prater.
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

M, ik ben het er volkomen mee eens.
De nieuwe leden moeten rustig de tijd krijgen om het forum te verkennen en de verschillende leden op "waarde" te schatten.
Wanneer ze hier komen en direct een bombardement aan dreigementen met hel en gruwelijke martelingen naar het hoofd krijgen worden ze wellicht weggejaagd.

Voor de eerlijkheid zal dan iedere PM functie uitgezet moeten worden... moslim of niet.

Wanneer er leden zijn die dingen enkel per PM tegen een "nieuwe" willen zeggen en niet op het forum willen/'durven zetten zit er kennelijk een luchtje aan (en dat weten ze dus ook anders zouden ze het wel "gewoon" posten :evil: ) en kan het maar beter niet gezegd worden.

Mijn stem heb je.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Beste M.,

Volledig akkoord met deze beslissing.

Net zoals Monique reeds zei: het is de bedoeling dat nieuwe mensen hier rustig mogen kennismaken, hun twijfels mogen uiten, of eventueel hun overtuigingen mogen kenbaar maken.

Het is inderdaad niet de bedoeling om hier een geniepige garde aan het werk te hebben die elke persoon die hier zijn twijfels wenst te uiten, onmiddellijk via pm terug naar de "juiste" weg te loodsen, uiteraard met enkel Helleverdoemenissen als dreigement. (gelukkig kunnen ze via dit forum niet méér dreigementen uiten dan die Helleverdoemenissen).

Het is ook belangrijk voor de veiligheid van nieuwe leden dat ze zich niet via die geniepige pm's van de o zo vredelievende moslims op dit forum, laten verleiden tot het doorgeven van hun privé gegevens, wat blijkbaar ook regelmatig gebeurt.

Voor de veiligheid van elke forummer is dit een zeer juiste beslissing geachte M.

En ja, wegens de anti-discriminatie kan je natuurlijk niet anders dan de pm functie te verhinderen voor élke nieuwkomer.
Alhoewel ik het donkere vermoeden heb dat niet-moslims minder bedreigingen via pm zullen krijgen, of zich er in elk geval minder door bedreigd zullen voelen, dan de slachtoffers van de islamsekte.

Maar ik denk wel dat deze laatsten (de niet-moslim nieuwe forummers) daar alle begrip voor zullen hebben.

Raar genoeg..... middels de invloed van de islamitische gebruiken worden ook nu weer alle mensen van een basisvrijheid (weze het de gelegenheid tot pmmen) NODE beroofd.

Ook dit is toch weer een element waar we niet aan voorbij mogen gaan indien we onze beschouwingen over de "verrijking" die islam ons volgens onze politici moet brengen, in overweging nemen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Ik ben het er volkomen mee eens. OOk al verspeel ik daardoor mijn eigen PM functie.

Met vr.gr.

Thomas
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Nu begrijp ik waarom mijn pm het niet deed, had het getest naar aanleiding van die klacht van Chaimea. Maar, ik vind deze maatregel prima. Pm is niet nodig.
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Re: Belangrijke mededeling.

Bericht door Ashadoe »

M schreef:Beste leden.

Ik heb besloten om bij alle nieuwe leden de PM functie uit te zetten.
Deze nieuwe regel geldt dus voor alle eerlijkheid zowel voor niet Moslims als voor Moslims.
Niemand uitgezonderd

Ik ben tot dit besluit gekomen omdat ik wil dat al onze nieuwe leden en toekomstige nieuwe leden, in alle rust kennis kunnen maken met het forum, zonder dat ze afgeschrikt worden door privé berichten van Moslims.

Als Moslim leden afvallige of twijfelende Moslims proberen terug te winnen naar Islam, dan moeten ze dat op het forum doen, zodat een iedereen dat kan lezen en commentaar kan geven op hun berichten, en niet in het geniep per PM.

Ik weet niet of de PM functie bij sommige leden ooit nog eens terug gegeven zal worden.
Daar moet ik nog over nadenken.
Ik ga niet in op posten over de oneerlijkheid van dit besluit.
Het is niet zo dat leden betalen om op dit forum te posten. Dus de PM functie is geen gekocht recht.

Vriendelijke groet.

M.
Waarom kunnen jullie dan wel berichten naar mij sturen, maar ik niet naar jullie? Omdat jullie de oprichters zijn van deze site?
Niemand uitgezonderd...ja vast..
Allah is de Alwetende!
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Waarom kunnen jullie dan wel berichten naar mij sturen, maar ik niet naar jullie? Omdat jullie de oprichters zijn van deze site?
Niemand uitgezonderd...ja vast..


De beheerders van een forum hebben het recht (met de mogelijkheden die het forum biedt) om zelf hun regels te bepalen. Als blijkt dat sommige nieuwe leden onmiddellik beginnen met de andere leden te intimideren, te chanteren, ... via PM ... dan moeten maatregelen genomen worden. Eén van die maatregelen is vb. een beperkte PM-functie in 'de beginne' voor alle nieuwelingen ....

iK ZELF HEB GEEN PM-FUNCTIE NODIG. IK HEB GEEN BEHOEFTE AAN 'KUIPERIJEN'....
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Skeptic551
Berichten: 125
Lid geworden op: do apr 05, 2007 8:19 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Skeptic551 »

De maatregel ligt toevallig enigzins in lijn met pleidooien van mijn kant, waarbij ik nog niet eens aan bedreiging per PM had gedacht.

Ook dreigende taal in openbare boodschappen vind ik al ernstig.

Verwijzingen naar het Laatste Oordeel en de Hel welke van dreigende aard zijn,
vind ik schandalig ook al behoren ze tot de traditionele prediking van Christendom en Islam.
Het is gewoon een poging tot psychische mishandeling !!
In de meeste godsdiensten geloof je nu ook al niet ...
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

Wat is "PM" (behalve Prime Minister) Private Mail berichten?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89712
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ja, eigenlijk heet het nu PB. Prive berichten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

dank je Ariel.

Jammer want ik had er net een verzonden (als 1e en enige :lol: ). Maar geeft niet/komt wel goed. :D

Ik had namelijk iemand aangeraden ook eens een kijkje te gaan nemen op 'Hoeiboei' forum dat erg interessant is.
Skeptic551
Berichten: 125
Lid geworden op: do apr 05, 2007 8:19 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Skeptic551 »

anna schreef:Wat is "PM" (behalve Prime Minister) Private Mail berichten?
PM betekende Private Message, een soort email via deze groep.
Zojuist zag ik dat het toevallig dezelfde afkorting heeft als
Psychische Mishandeling.

Hahaha !

Mensen die fanatiek moslim waren, schijnen daarmee ooit wel eens lelijke dreigende taal gestuurd te hebben naar twijfelaars en afvalligen die niet meer dat geloof wilden aanhangen.
In de meeste godsdiensten geloof je nu ook al niet ...
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Skeptic551 schreef:
anna schreef:Wat is "PM" (behalve Prime Minister) Private Mail berichten?
PM betekende Private Message, een soort email via deze groep.
Zojuist zag ik dat het toevallig dezelfde afkorting heeft als
Psychische Mishandeling.

Hahaha !

Mensen die fanatiek moslim waren, schijnen daarmee ooit wel eens lelijke dreigende taal gestuurd te hebben naar twijfelaars en afvalligen die niet meer dat geloof wilden aanhangen.
Hoi Sceptic,

Ja, dat doen ze zeker en bij mij is dat verschillende keren voorgekomen.
niet dat ik er nog wakker van lig hoor.


Liefs Nadia
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Ik kreeg nooit pm's van moslims.... :-(
Amorele atheistische nitwit
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Bericht door Navane »

Goede beslissing. Ik heb twee keer PM van een moslim gekregen en dat was puur vuil. Had die persoon bovendien gewoon in het publieke gedeelte kunnen doen.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Skeptic551
Berichten: 125
Lid geworden op: do apr 05, 2007 8:19 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Skeptic551 »

Navane schreef:Ik heb twee keer PM van een moslim gekregen en dat was puur vuil.
Navane,
als een persoon je verkeerde dingen toestuurt kun je hem of haar enigzins 'straffen' door het bekend te maken wat die persoon verstuurt.
Het is zo laf, tegen mij durven ze niets onaardigs te zeggen.
Hou vol en groeten,

Skeptic551
In de meeste godsdiensten geloof je nu ook al niet ...
Nayla
Berichten: 219
Lid geworden op: do sep 14, 2006 12:52 pm

Bericht door Nayla »

En wat met mensen die geen misbruik maken van de PB? Ik kan nu ook geen PB versturen terwijl ik nooit dreig-PB's heb verstuurd...

Salaam Aleykoum
Nayla
Diep in jullie schuilt een Moslim...
Nayla
Berichten: 219
Lid geworden op: do sep 14, 2006 12:52 pm

Bericht door Nayla »

.. En zo nieuw ben ik ook niet...
Diep in jullie schuilt een Moslim...
Plaats reactie