Trots op Nederland.

naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Vera schreef: :shock: Ik ben het met je eens, dat had ik nou nooit verwacht
Te veel en niet genoeg zijn het met elkaar eens dat het niet goed is.. :D
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Misschien wil Vera eens een goed gesprek met Teva beginnen.
Dit is een goede opening.
Wie weet... voor dat we er erg in hebben is haar hoofddoekje af.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Ariel schreef:Misschien wil Vera eens een goed gesprek met Teva beginnen.
Dit is een goede opening.
Wie weet... voor dat we er erg in hebben is haar hoofddoekje af.
Dan zal je me eerst moeten vermoorden, serieus, anders gaat ie niet af!

Oh ja, of met me trouwen :smile:
Laa ilaaha illallaah
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

naar boven schreef:
Vera schreef: :shock: Ik ben het met je eens, dat had ik nou nooit verwacht
Te veel en niet genoeg zijn het met elkaar eens dat het niet goed is.. :D
Oke, overnieuw.

Oh ja! Ik snap m.
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Vera schreef:
Ariel schreef:Misschien wil Vera eens een goed gesprek met Teva beginnen.
Dit is een goede opening.
Wie weet... voor dat we er erg in hebben is haar hoofddoekje af.
Dan zal je me eerst moeten vermoorden, serieus, anders gaat ie niet af!

Oh ja, of met me trouwen :smile:
Je zal het zonder Teva moeten doen Vera. Hij heeft al een lieve vriendin. Jammer..
Ik heb trouwens een zwak vermoeden dat een huwelijk tussen jou en Teva niet gemaakt zal worden in de hemel maar in het vagevuur.

Jij zou er trouwens niet slechter van worden als je wat betreft Islam naar hem zou luisteren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Ariel schreef:
Vera schreef:
Ariel schreef:Misschien wil Vera eens een goed gesprek met Teva beginnen.
Dit is een goede opening.
Wie weet... voor dat we er erg in hebben is haar hoofddoekje af.
Dan zal je me eerst moeten vermoorden, serieus, anders gaat ie niet af!

Oh ja, of met me trouwen :smile:
Je zal het zonder Teva moeten doen Vera. Hij heeft al een lieve vriendin. Jammer..
Ik heb het trouwens een zwak vermoeden dat een huwelijk tussen jou en Teva niet gemaakt zal worden in de hemel maar in het vagevuur.

Jij zou er trouwens niet slechter van worden als je wat betreft Islam naar hem zou luisteren.
En ik weet ook wel van wie ik houd en met wie ik wil trouwen hoor...

Hoe bedoel je? Ik zou zowieso niet met hem mogen trouwen, hij is geen Moslim.

En jij zou er niet slechter van worden waneer je wat betreft Islam naar Sheich Fawaz Jneid luisterde.
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Vera schreef:
Jij zou er trouwens niet slechter van worden als je wat betreft Islam naar hem zou luisteren.
En ik weet ook wel van wie ik houd en met wie ik wil trouwen hoor...

Hoe bedoel je? Ik zou zowieso niet met hem mogen trouwen, hij is geen Moslim.

En jij zou er niet slechter van worden waneer je wat betreft Islam naar Sheich Fawaz Jneid luisterde.
[/quote]

Ik zou een heel slecht mens worden als ik Moslim word Vera.
Ik ben namelijk nog al fanatiek in alles wat ik doe.
Ik zou de Koran als een goede moslim tot op de letter volgen , en we weten wat er dan gaat gebeuren.
Stel je voor dat ik dit soort en erger geboden ga opvolgen.

“En strijdt op de Weg van Allah tegen degenen die tegen jullie strijden en overtreedt niet. Voorwaar, Allah heeft de overtreders niet lief.” (Qor-aan, Soerat Al Baqarah (2), aayah 190)

O,jullie die geloven, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkaars vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één van hen." (5:51)

"O jullie die geloven neemt niet Mijn vijanden en jullie vijanden tot vrienden.!" (60:1)
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Dan luister je niet naar wat ik zeg. Ik zeg niet dat je Moslim moet worden. Maar dat je betreft Islaam eens naar Sheich Fawaz Jneid moet luisteren (die zweert geweld af)
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Vera schreef: Dan luister je niet naar wat ik zeg. Ik zeg niet dat je Moslim moet worden. Maar dat je betreft Islaam eens naar Sheich Fawaz Jneid moet luisteren (die zweert geweld af)
Dan heeft Sheich Fawaz Jneid de koran niet goed gelezen Vera.
Gelukkig maar.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Ariel schreef:
Vera schreef: Dan luister je niet naar wat ik zeg. Ik zeg niet dat je Moslim moet worden. Maar dat je betreft Islaam eens naar Sheich Fawaz Jneid moet luisteren (die zweert geweld af)
Dan heeft Sheich Fawaz Jneid de koran niet goed gelezen Vera.
Gelukkig maar.
Misschien, daar verschillen de meningen over.
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Vera schreef: Dan luister je niet naar wat ik zeg. Ik zeg niet dat je Moslim moet worden. Maar dat je betreft Islaam eens naar Sheich Fawaz Jneid moet luisteren (die zweert geweld af)
Ik zeg dat je lelijk bent, maar je bent mooi. Typisch weer iets in de geest van dat slappe islamaanhang geklets. Ik zeg dat je mooi bent, maar je bent lelijk. Van islamaanhanger wordt een wetenschapper tot een steuntrekker die als bijverdienste ook nog eens mensen beroofd.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Vera schreef: Dan luister je niet naar wat ik zeg. Ik zeg niet dat je Moslim moet worden. Maar dat je betreft Islaam eens naar Sheich Fawaz Jneid moet luisteren (die zweert geweld af)
Deze man is een idioot, Vera.
Dat is nog niet het ergste, het is een moslimidioot.
Ze zouden deze moslimdorpsgek met een krachtige trap onder zijn achterwerk over de Bosporus moeten schoppen.



Afbeelding

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fawaz_Jneid
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Teva Teff schreef:
Vera schreef: Dan luister je niet naar wat ik zeg. Ik zeg niet dat je Moslim moet worden. Maar dat je betreft Islaam eens naar Sheich Fawaz Jneid moet luisteren (die zweert geweld af)
Deze man is een idioot, Vera.
Dat is nog niet het ergste, het is een moslimidioot.
Ze zouden deze moslimdorpsgek met een krachtige trap onder zijn achterwerk over de Bosporus moeten schoppen.



Afbeelding

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fawaz_Jneid
Nou, hoe kom je daar nou bij! Een idioot zegt ie.. Iemand die insha'Allah wel mijn huwlijk gaat sluiten binnenkort!

Ik zal die link eens lezen..
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

"O God, bezorg Van Gogh een ziekte die door alle bewoners van de aarde niet kan worden genezen. Hij zou daardoor tevergeefs naar de dood verlangen en treft het niet." En: "O God, verblind het zicht van Ayaan Hirsi Ali zoals u haar hart hebt verblind, O God verblind haar zicht, O God bezorg haar hersenen een kanker. O God, bezorg haar een tongkanker."
Gaat dat tuig je huwelijk sluiten?

Ik denk dat Hirsi Ali heel goed weet waarover zij spreekt. Deze baard kan daar niet tegenop. Hij wordt kwaad en begint te schelden.

Jaja, als de mensen die zich "intelligent moslims" noemen huwelijken laten sluiten door een zulke baardagaam, dan weet ik dat ik geen respect noch tolerantie moet vertonen.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Kijk eens aan. Vera gaat waarschijnlijk een sigheh of al mut'a h huwelijk aan.
Zijn je ouders daar van op de hoogte Vera?
Wil jij je als een hoer verkopen voor een paar honderd euro of een gouden ketting?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

migrantenjong schreef:
"O God, bezorg Van Gogh een ziekte die door alle bewoners van de aarde niet kan worden genezen. Hij zou daardoor tevergeefs naar de dood verlangen en treft het niet." En: "O God, verblind het zicht van Ayaan Hirsi Ali zoals u haar hart hebt verblind, O God verblind haar zicht, O God bezorg haar hersenen een kanker. O God, bezorg haar een tongkanker."
Gaat dat tuig je huwelijk sluiten?

Ik denk dat Hirsi Ali heel goed weet waarover zij spreekt. Deze baard kan daar niet tegenop. Hij wordt kwaad en begint te schelden.

Jaja, als de mensen die zich "intelligent moslims" noemen huwelijken laten sluiten door een zulke baardagaam, dan weet ik dat ik geen respect noch tolerantie moet vertonen.
Noem hem niet zo! Ik zeg ook altijd "Ayaan Hirsi Ali" of "mevrouw Hirsi Ali" en nooit "die feeks" ofzo. En omdat hij dat wel doet, mag jij het ook? Pff wat kinderachtig.

Hij weet ook best waar hij over praat.
En hij is meer dan een baard, net als ik meer ben dan een ghimaar.

ik noem me niet "intelligent Moslims" maar "intelligente Moslim" of "intelligente Moslima" maar jou uitspraak lijkt me niet correct
Laa ilaaha illallaah
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Iemand die insha'Allah wel mijn huwlijk gaat sluiten binnenkort!
Verwacht niet te veel van je eerste huwelijksnachten.
Moslims bezitten een 'vroege vogel'.
Mohammeds voorbeeld, kon anders zijn 30vrouwen niet afwerken in één nacht.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Vera schreef:
Hij weet ook best waar hij over praat.
En hij is meer dan een baard, net als ik meer ben dan een ghimaar.

ik noem me niet "intelligent Moslims" maar "intelligente Moslim" of "intelligente Moslima" maar jou uitspraak lijkt me niet correct[/color]
Mijn hemel. :? Noem jij je een intelligente Moslim ?
Dan moet jij toch als intelligente Moslim weten dat deze woorden van het monster Sheich Fawaz Jneid afkomstig zijn?

Lees nog maar een keer..
"O God, bezorg Van Gogh een ziekte die door alle bewoners van de aarde niet kan worden genezen. Hij zou daardoor tevergeefs naar de dood verlangen en treft het niet." En: "O God, verblind het zicht van Ayaan Hirsi Ali zoals u haar hart hebt verblind, O God verblind haar zicht, O God bezorg haar hersenen een kanker. O God, bezorg haar een tongkanker."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Ariel schreef:Kijk eens aan. Vera gaat waarschijnlijk een sigheh of al mut'a h huwelijk aan.
Zijn je ouders daar van op de hoogte Vera?
Wil jij je als een hoer verkopen voor een paar honderd euro of een gouden ketting?
Gewoon nikah hoor.. Mut'ah is sjitisch..

Uit Trouw:

Anna Bukhari en Irene de Pous

Binnen de Hofstadgroep kwamen ’huiskamerhuwelijken’ voor; een contractje van radicalen voor geheime, tijdelijke huwelijken om zo moslima’s aan de groep te binden. Maar ook buiten die groepering sijpelt in Nederland het Arabische informele trouwen de moslimgemeenschap binnen.

In een hoekje van de gematigde al-Islaam Moskee in het hart van de schilderswijk in Den Haag bevindt zich de kamer van imam El Khammar. Een piepklein bureautje, een ijzeren bed en twee wanden vol boeken. Met gekruiste benen zit hij op het bed, regelmatig verzittend om zijn djellaba wat strakker om zijn knieën te trekken.

Komen informele huwelijken – relatievormen buiten het officiële islamitische huwelijk – ook in zijn moskee voor?
De imam ontwijkt de vraag en begint de situatie in Marokko uiteen te zetten. Totdat er iemand op zijn mobiel belt om te vragen of het binnen de islam toegestaan is om een oerfhuwelijk, de Egyptische variant van een informeel huwelijk, te sluiten. Uitvoerig legt hij in het Arabisch uit onder welke voorwaarden hij een oerfhuwelijk kan afsluiten.
„Er zijn inderdaad problemen met deze huwelijken”, vertelt ElKhammar. „Ik sluit daarom alleen een huwelijk in de moskee als iemand eerst is getrouwd voor de Nederlandse burgerlijke stand of bij een van de vier Marokkaanse consulaten in Nederland. Want zonder wettelijk huwelijk heeft de vrouw geen enkel recht, terwijl ze wel dat idee heeft, omdat ze immers getrouwd is.”

ElKhammar kent uit eigen ervaring de problemen die van een informeel huwelijk kunnen komen. „Van een vrouw met twee kleine kinderen verdween de man van de ene op de andere dag. Ze heeft niets om haar recht mee te halen. Ook was er een incident met een man die met vijf vrouwen getrouwd was, elke keer bij een andere moskee. Wij geven in onze moskee dan ook voorlichting om mensen te waarschuwen tegen informele huwelijken.”

In Nederland kwamen de huwelijken in opspraak door de Hofstadgroep. De leden zouden ze gebruiken om jonge vrouwen aan de groep te binden. De AIVD ziet ’huiskamerhuwelijken’ sindsdien als mogelijk teken van radicalisering. „Ik ken twee vrouwen, die welbewust voor zo’n informeel huwelijk hebben gekozen”, vertelt Martijn de Koning, die voor zijn promotieonderzoek bij het ISIM (Institute for the Study of the Islam in the Modern World) en de Radboud Universiteit onderzoek doet onder Marokkaans-Nederlandse vrouwen. „De een om een Egyptische Broeder naar Nederland te halen. Haar vriendin ’omdat ze alleen voor de sharia wilde trouwen’.”

De wens om alleen voor de sharia – de islamitische wet – te trouwen is ook de reden dat de inlichtingendiensten zich met informele huwelijken bezig houden. Fundamentalistische moslims zouden alleen het familierecht van de sharia erkennen en niet het Nederlands burgerlijk recht. Door niet voor de Nederlandse wet te trouwen, creëren zij en ’schaduwmaatschappij’.Volgens een vertrouwelijk rapport van de nationaal coördinator terrorismebestrijding (NCTB) zijn de huwelijken niet gangbaar, maar komen ze hier wel voor.

In de vijfde voortgangsrapportage uit ook de AIVD zijn zorgen over het fenomeen. De informele huwelijken in radicaal-islamitische netwerken zouden gebruikt worden om vrouwen in de kring te betrekken. Het fenomeen is ’breder verspreid dan voorheen werd aangenomen’. Ook bleken de vrouwen ’erg jong te zijn en veelal bekeerling’.

Rita Verdonk, toen nog minister van integratie, heeft eind 2006 tijdens het Landelijk Overleg Minderheden met verschillende organisaties over informele huwelijken gesproken. „Doel van deze gesprekken was de minderhedenorganisaties te informeren over de risico’s van genoemde huwelijken en waar mogelijk de weerbaarheid van de gemeenschappen tegen deze huwelijksvorm te verhogen”, aldus de actiepuntenlijst van de NTCB.

De organisaties waren bekend met het verschijnsel, maar deden er zelf niks mee, zegt Verdonk desgevraagd. Volgens de NCTB bepleitten de organisaties „een benadering niet vanuit terrorismebestrijding, maar algemener gericht op voorlichting over de niet-wettelijke status van dit huwelijk, vooral aan vrouwen”.

Informele huwelijken zijn niets nieuws onder de islamitische zon. Zolang de officiële huwelijkstraditie bestaat, waarin buitenechtelijke seks verboden is, bestaan er ook mogelijkheden om het traditionele huwelijk te omzeilen. Over de legitimiteit van die onofficiële vormen verschillen de meningen.
In Syrië ontstond onlangs opschudding toen een advocaat voorstelde om een officieel samenleefcontract in te stellen. Voor jonge mensen zou het traditionele huwelijk niet meer van deze tijd zijn.
Nu sluiten veel Syrische jongeren een geheim oerfhuwelijk, een verbintenis die je in een kwartier kunt sluiten bij een advocaat, waarbij je desnoods de getuigen van de straat kan halen. Maar deze informele huwelijksvorm is maar half getolereerd.

Zeer omstreden is het sjiitische mutah, letterlijk genotshuwelijk. Je sluit het af met een formule, waarbij je van tevoren de tijdsduur, variërend van een uur tot 99 jaar, en een bedrag afspreekt. Volgens de sjiitische leer staat dit tijdelijk huwelijk letterlijk in de Koran omschreven, de soennieten zeggen dat het later is afgeschaft.

In het conflict tussen soennieten en sjiieten wordt het mutahhuwelijk vaak aangehaald om de ’dwaling’ van de sjiieten de illustreren. In de praktijk is het mutah ook onder sjiieten zelf omstreden. Vragen naar iemand die zo’n huwelijk heeft, is zoiets als vragen wie er naar de rosse buurt gaat. Dan noem je geen namen. Ook hier in Nederland is het onderwerp taboe.
In een Haags etablissement vertelt een Iraakse vluchteling dat het met de komst van sjiieten naar Nederland niet meer dan logisch is dat ook het genotshuwelijk hier voorkomt. Hij vermoedt dat deze huwelijksvorm onder sjiieten steeds vaker voor zal komen, vanwege toenemende invloed van sjiitische geestelijken in Nederland.

Sinds een aantal jaar zijn de soennieten in Europa niet meer de enige ontvangers van geldstromen uit het Midden-Oosten. Ook de sjiieten krijgen steeds meer financiële steun uit onder andere Iran. In Den Haag verrees onlangs een luxe hoesseinia, een sjiitisch gemeenschapsgebouw. „Geld gaat meestal gepaard met een ideologische boodschap”, zegt de Irakees.
„De toename van het ritueel van zelfpijniging tijdens het Asjoera-feest onder Nederlandse sjiieten, is een teken dat dit niet de liberaalste boodschap is.”

Het mutahhuwelijk is in die stroming geen vreemde eend in de bijt. „In Syrië ontmoette ik een geestelijke die al duizenden mutah’s afgesloten had. Hij zei tegen me: de Koran geeft ons net zoiets als een rijbewijs.
Het zou stom zijn daar geen gebruik van te maken”, vertelt de Irakees. Een vriend van hem in Nederland heeft zo’n tijdelijk huwelijk afgesloten. Hoewel de reden onschuldig is – een echt huwelijk was een te grote stap, maar ze wilden geen bastaardkinderen – praat hij er toch nauwelijks over.

De salafistische imam Fawaaz Jneid, regelmatig in opspraak wegens radicale uitspraken, heeft geen problemen erover te praten. In de as-Soennah Moskee in Den Haag, waar ook leden van de Hofstadgroep heen gingen, vertelt hij geen kwaad te zien in informele huwelijken en ze zelf te sluiten. „In Nederland kan alles op het gebied van relaties, iedereen kan wanneer hij maar wil, gaan samenwonen”, stelt Jneid.
„Ik stel dus geen eisen, want alles mag hier. Ik zorg alleen dat de seks binnen die relatie geen zonde is voor de islam. Een burgerlijk huwelijk heeft zware financiële consequenties bij de scheiding, daarom schrikken sommige mannen daarvoor terug.”

Jneid sluit een huwelijk met twee getuigen en een wali, de vader of de broer van het meisje, erbij. Als die toestemming geeft, zit het wel goed, meent de imam. Zowel de man als de vrouw ondertekent het huwelijkscontract en er wordt altijd een bruidschat betaald, „Maar dit kan ook een eurocent zijn.”


Een oerfhuwelijk is geen huwelijk met alle eisen en kosten, maar je maakt je ook niet schuldig aan de zonde van buitenechtelijke seks. Een informele verbintenis kan daarom ook een uitkomst zijn voor gemengde stellen waarvan een van de partners Nederlands is, vertelt antropologe Nadia Sonneveld, die bij het ISIM promoveerde op Egyptisch scheidingsrecht.
„Ze hebben meer ruimte om te experimenteren, omdat de sociale controle door de familie hier veel minder is dan in Egypte. De man hoeft zo niet te voldoen aan de zware financiële eisen die in Egypte voor een huwelijk worden gesteld en de vrouw kan kiezen voor een huwelijksvorm die dichter bij het Nederlandse samenwonen staat.”

Aanvaard taboe in moslimwereld: even trouwen, met of zonder seks
In de Arabische wereld zijn de redenen om niet voor een traditioneel islamitisch huwelijk te kiezen divers. Bij het officiële huwelijk moet de man een woning kunnen betalen en zijn vrouw onderhouden. In Egypte en Syrië sluiten veel jongeren die hier geen geld voor hebben en niet willen wachten daarom een oerfhuwelijk.
Ook moet de man traditioneel toestemming van zijn echtgenote krijgen voor een tweede vrouw. Een informeel, vaak geheim huwelijk kan dan uitkomst bieden. Vrouwen met een eigen flat en werk die hun zelfstandigheid willen behouden, kunnen ook voor een oerf kiezen. Omdat je dan niet hoeft samen te wonen, behouden ze hun eigen leven.

Het sjiitische mutahhuwelijk, een tijdelijke relatie voor geld, legitimeert volgens veel sjiitische geestelijken een kortstondige relatie. Het wordt gebruikt door mannen op reis of in het leger, prostituees, of gewoon een stel dat zich niet wil verbinden. Soms komt er helemaal geen seks bij kijken. Mannen en vrouwen die in Iran verplicht bij elkaar in de buurt moeten zijn, zoals collega’s die op reis gaan, of de heer des huizes en de schoonmaakster, kunnen ook een mutah sluiten.
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

BFA schreef:
Iemand die insha'Allah wel mijn huwlijk gaat sluiten binnenkort!
Verwacht niet te veel van je eerste huwelijksnachten.
Moslims bezitten een 'vroege vogel'.
Mohammeds voorbeeld, kon anders zijn 30vrouwen niet afwerken in één nacht.
Vera is nog te jong om te trouwen. Ze is net 17 of nog 16.
Als ik haar moeder was dan kwam ze het huis niet meer uit, of ik zou haar onterven.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Vera schreef:
migrantenjong schreef:Noem hem niet zo! Ik zeg ook altijd "Ayaan Hirsi Ali" of "mevrouw Hirsi Ali" en nooit "die feeks" ofzo. En omdat hij dat wel doet, mag jij het ook? Pff wat kinderachtig.

Hij weet ook best waar hij over praat.
En hij is meer dan een baard, net als ik meer ben dan een ghimaar.

ik noem me niet "intelligent Moslims" maar "intelligente Moslim" of "intelligente Moslima" maar jou uitspraak lijkt me niet correct
Hirsi Ali is een ex-moslima die de hel van het rectum van de wereld, Somalie heeft overleefd. Zij verdient geen aanval, zeker niet door een baardagaam die niets afweet van vrouwen en zodra hij kritiek krijgt in paniek slaagt.

En Hirsi Ali mag kritiek hebben, zij is door de hel geweest.

Hij is meer dan een baard. Hij is een baardagaam.

Afbeelding

Baardagaam.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Vera, als je zo'n huwelijk afsluit ben je niet beter dan een ordinaire hoer. Het spijt me dat ik je dit moet vertellen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Ariel schreef:
Vera schreef:
Hij weet ook best waar hij over praat.
En hij is meer dan een baard, net als ik meer ben dan een ghimaar.

ik noem me niet "intelligent Moslims" maar "intelligente Moslim" of "intelligente Moslima" maar jou uitspraak lijkt me niet correct[/color]
Mijn hemel. :? Noem jij je een intelligente Moslim ?
Dan moet jij toch als intelligente Moslim weten dat deze woorden van het monster Sheich Fawaz Jneid afkomstig zijn?

Lees nog maar een keer..
"O God, bezorg Van Gogh een ziekte die door alle bewoners van de aarde niet kan worden genezen. Hij zou daardoor tevergeefs naar de dood verlangen en treft het niet." En: "O God, verblind het zicht van Ayaan Hirsi Ali zoals u haar hart hebt verblind, O God verblind haar zicht, O God bezorg haar hersenen een kanker. O God, bezorg haar een tongkanker."
Ik weet wat hij zei.. Ik hoef het niet in alles met hem eens te zijn. Ikzelf zou nooit zo'n dua maken, maar hij wel, dat is misschien meer een persoonlijke dan een theologische kwestie
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Hmm. Niet met alles eens. Hij spuugt gif. Kan het nog altijd een goed persoon zijn?

Of is een bekende moslim zijn genoeg?
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

En denk jij dat je vader als wali wil fungeren ?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie