Tukkerin praat bij.

Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Het doet me veel deugd

Bericht door Tukkerin »

Ha, mijn collega op werk kent een meisje dat vorig jaar bij me in de klas zat op de Vrije Universiteit. Nu heb ik van haar vernomen dat zij het niet gehaald heeft en het erg moeilijk vond. Dit meisje kende de groep die journalistiek deed ( ik had met niemand contact en kende de hele klas niet) en nu weet ik dus via mijn collega op werk dat maar twee mensen dit gehaald hebben. Een ander meisje en ik dus! 8) En ik heb nota bena als enige van de klas zeven uur moeten reizen dagelijks en ben dus, naast het meisje de enige die het gehaald heeft. En ook nog eens de hoogste cijfers van die opleiding en dat als (enige) allochtoon/ Marokkaanse! Dit is echt een boost, een streling voor mijn ego. En nu weet ik zeker dat ik kans maak op promoveren in de journalistiek. Yeaaah!!
Umm Rania
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Ariel »

Dit is echt een boost, een streling voor mijn ego.
:D Heel leuk, en heel fijn voor jullie twee, maar ik krijg niet de indruk dat jouw ego een boost nodig heeft. Volgens mij heb jij genoeg zelfvertrouwen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Manon »

Heel het verhaaltje laat mij vooral twijfelen aan het niveau van die richting.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Tukkerin »

Ariel schreef:
Dit is echt een boost, een streling voor mijn ego.
:D Heel leuk, en heel fijn voor jullie twee, maar ik krijg niet de indruk dat jouw ego een boost nodig heeft. Volgens mij heb jij genoeg zelfvertrouwen.
Jaa, maar dit is een extra boost! Het is niet niks om te vernemen dat je, tezamen met een ander meisje ( maar die hoefte niet zoveel te reizen en had het dus makkelijker) als enige journalistiek te halen. :cool:
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door mercator »

Ariel schreef: :D Heel leuk, en heel fijn voor jullie twee, maar ik krijg niet de indruk dat jouw ego een boost nodig heeft.
En ik vind dat een FFI forum dat enig niveau ambiëert niet de geschikte locatie is om persoonlijke Mohammedaanse ego's te strelen, kunnen die daarvoor niet te recht op maroc.nl of iets dergelijks?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Tukkerin »

circe schreef:Heel het verhaaltje laat mij vooral twijfelen aan het niveau van die richting.
Ach gossie! Waarom zou een Marokkaanse dame het niet kunnen halen? Doet het zeer om te vernemen dat een Marokkaans meisje uitblinkt en het erg goed doet op school? Aan het niveau kan het niet liggen, want die is heel hoog en al helemaal als je ook nog eens 7 uur in de trein zit dagelijks! Maar goed, heb de intelligentie en iq van 140, van mijn vader gelukkig.
Laatst gewijzigd door Tukkerin op di okt 26, 2010 11:18 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Ariel schreef: :D Heel leuk, en heel fijn voor jullie twee, maar ik krijg niet de indruk dat jouw ego een boost nodig heeft.
En ik vind dat een FFI forum dat enig niveau ambiëert niet de geschikte locatie is om persoonlijke Mohammedaanse ego's te strelen, kunnen die daarvoor niet te recht op maroc.nl of iets dergelijks?
Mercator, het is ook nooit goed he. Doen moslims een keer hun best op school en parasiteren zij niet wordt dit niet gewaardeerd. Als moslims lage functies bekleden is het niet goed. Als moslims onderwijs genieten op hoog niveau is het ook niet goed. Men, Hollanders lijken wel schizofreen.
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door mercator »

circe schreef:Heel het verhaaltje laat mij vooral twijfelen aan het niveau van die richting.
Was het niet Samuel Johnson die iets zei over een zingende koe," nou zingt die koe wel knettervals, maar je moet het wel waarderen dat een koe uberhaupt kàn zingen!"
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Als moslims onderwijs genieten op hoog niveau is het ook niet goed.
Lager onderwijs en koranles is genoeg voor Mohammedanen. Dat heeft al 1400 jaar gewerkt voor ze. Dat ze maar economie gaan studeren in El Wahda in Heerlen :D !
Mohammedanen die hier verblijven zouden geen toegang tot onderwijs mogen krijgen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Tukkerin »

Hilarisch trouwens dat wanneer een moslima vertelt als enige de opleiding op acedemisch niveau gehaald te hebben, de opleiding weggezet wordt als 'van laag niveau,' zonder te weten hoe het daadwerkelijk gesteld is met het niveau. De onderzoeken wijzen namelijk faliekant wat anders uit. Maar goed, zo zie je maar weer dat veel Hollanders het niet kunnen hebben als een buitenlandse hoog onderwijs geniet en deze met uitmuntende cijfers afrondt en het ze van binnen knaagt.

Doet me denken aan een docent van mijn zusje die ik vorig jaar sprak en er eigenlijk al vanuit ging dat ik aan een mbo school studeerde. Toen ik hem vertelde dat ik aan de VU studeerde ( en bezig was met een deel van mijn master) viel hij letterlijk en figuurlijk van zijn pluche.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef: Als moslims onderwijs genieten op hoog niveau is het ook niet goed.
Lager onderwijs en koranles is genoeg voor Mohammedanen. Dat heeft al 1400 jaar gewerkt voor ze. Dat ze maar economie gaan studeren in El Wahda in Heerlen :D !
Mohammedanen die hier verblijven zouden geen toegang tot onderwijs mogen krijgen.
Weet jij wel wat je wilt? Moslims moeten ophouden met hun handje ophouden betoog jij altijd, maar nu zeg je dat ze het onderwijs verbiedt moet worden. Is dat niet in strijd met hetgeen jij beoogt?
Umm Rania
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Ariel »

Tukkerin schreef: Ach gossie! Waarom zou een Marokkaanse dame het niet kunnen halen? .
Lieve schat...Natuurlijk kan een Marokkaans meisje een mooi diploma halen. Net zoals kaaskoppen deze en andere studies kunnen volbrengen. Maar het verschil is dat de meeste kaaskoppen minder opscheppen over hun prestaties. Dat zal wel door onze calvinistische instelling komen. Wij doen het, en denken er verder niet over na. Wij vinden het normaal om een diploma te behalen. Wij zijn meer ingetogen.
Misschien ben jij toch wel een beetje onzeker, en heb jij erkenning nodig. Maar ik vind het knap van je. Jij doet het goed. Ik ben trots op mijn FFI dochter.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:
Weet jij wel wat je wilt? Moslims moeten ophouden met hun handje ophouden betoog jij altijd, maar nu zeg je dat ze het onderwijs verbiedt moet worden. Is dat niet in strijd met hetgeen jij beoogt?
Ik denk dat jij niet goed leest wat ik wil. Mohammedanen zijn hier-spijtig genoeg-in grote hoeveelheden aanwezig en ze moeten hier verdwijnen. Wat ze met dat handje doen-ophouden of wat dan ook-is niet van belang hierin.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door BFA »

Proficiat C.
Lach ze maar allemaal eens goed uit met je resultaten.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Tukkerin »

BFA schreef:Proficiat C.
Lach ze maar allemaal eens goed uit met je resultaten.
Inderdaad! :rock:
Umm Rania
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Manon »

Ik heb mijn grootste twijfels.

Het feit dat je 7 uur over en weer pendelt is natuurlijk een voordeel: je hebt 7 uur tijd om je stof door te nemen op de trein.
Twee (of drie?) jaar in een klas zitten zonder enig contact? lekker asociaal wezen.
slechts twee studenten in die richting zijn geslaagd? Wat is dan het niveau van de anderen? Waarom moet de belastingbetaler opdraaien voor een groep niet-studerende "wetenschapsjournalisten in spe"?

Iemand die zowel tegen de Nederlandse taal, als tegen de Nederlandse spelling constant fouten maakt, bovendien van "wetenschap" blijkbaar geen kaas heeft gegeten (moet je geen diploma biologie of zo hebben om wetenschapjournaliste te worden?) die dan als enige de beste punten haalt? moet ik dat geloven?

Zeker dat je geen positieve discriminatie hebt gekregen? Zo van: nou, die gaat toch trouwen en zo vlug mogelijk werpen, dus we geven haar een leuk diplomaatje.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Tukkerin »

Circe is natuurlijk tot op het bot gefrustreerd en kan het niet hebben. :rock: Als je ook maar een beetje verstand had van wetenschap had je het woord wetenschap uberhaupt hier niet neergezet. Hilarisch dat jij, van het niveau nul, hier een beetje komt vertellen dat wetenschapsjournalistiek geen blijk van wetenschap geeft. Een ongeschoolde die aan borstklopperij doet. :laugh1: Ik moet met de dag meer en meer om je lachen. Helaas voor jou is wetenschapsjournalistiek wel heel veel wetenschap en word je doodgegooid met allerlei wetenschappelijke theorieën en onderzoeken. Dit kan jij natuurlijk niet weten, want a) je hebt de opleiding niet gevolgd en b) je kent helemaal niemand die het kan verifiëren. Hoe kan je dan voorbarig concluderen? Kennelijk kunnen vele studenten dit gewoon niet aan, maar ik dus wel! En jij lekker jaloers zijn. :roll2:

Nou Circe, nog even en ik neem een Hollandse poetsvrouw aan in mijn huis.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Manon »

Ik heb een Poolse poetsvrouw. Hollandse poetsvrouwen poetsen ook heel goed heb ik me laten vertellen. Nederlandse netheid!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Manon »

Als je ook maar een beetje verstand had van wetenschap had je het woord wetenschap uberhaupt hier niet neergezet. Hilarisch dat jij, van het niveau nul, hier een beetje komt vertellen dat wetenschapsjournalistiek geen blijk van wetenschap geeft.
"geen kaas eten van" wil zeggen dat je er niks van kent.
Over welk wetenschappelijk vakgebied schrijf je dan?

welke cursus volgde je? deze?

10 zaterdagen? of waren het 10 woensdagen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Tukkerin »

circe schreef:Ik heb een Poolse poetsvrouw. Hollandse poetsvrouwen poetsen ook heel goed heb ik me laten vertellen. Nederlandse netheid!
Mooi, dan neem ik later een Hollandse poetsvrouw indien mijn man niet wil poetsen.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Tukkerin »

circe schreef:
Als je ook maar een beetje verstand had van wetenschap had je het woord wetenschap uberhaupt hier niet neergezet. Hilarisch dat jij, van het niveau nul, hier een beetje komt vertellen dat wetenschapsjournalistiek geen blijk van wetenschap geeft.
"geen kaas eten van" wil zeggen dat je er niks van kent.
Over welk wetenschappelijk vakgebied schrijf je dan?

welke cursus volgde je? deze?

10 zaterdagen? of waren het 10 woensdagen?
Hoe kan jij mij betichten van ''het niet kaas hebben gegeten van wetenschap'' als je zelf niet eens de periferie van wetenschap kent, laat staan wetenschap in haar hoogste en zuiverste vorm? Waarom ben je zo gefrustreerd?
Umm Rania
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Manon »

ik vraag gewoon welk vakgebied in de wetenschap je beheerst. Dat is toch niet zo'n moeilijke vraag?

biologie, archeologie, antropologie.... je zegt het maar.

in het andere geval heb je een 10_DAAGS cursusje gevolgd waar je een certificaatje voor krijgt.
Wat zal het zijn?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Manon »

En toen werd het stil.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Scarlatti »

circe schreef:En toen werd het stil.
het zou nog stiller kunnen zijn als 'haar' niet zoveel podium werd gegeven....
iets waar ik zeer vóór ben...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Het doet me veel deugd

Bericht door Tukkerin »

In de wetenschapsjournalistiek en algemen wetenschap en nu dus in de godsdienstwetenschap. Circe, ik weet dat jij niet ver bent gekomen wat school betreft en je daarom zo gefrustreerd reageert alsof je leven ervan afhangt. Waarom ben je zo jaloers? :laugh1:
Umm Rania
Plaats reactie