Mijn tante in Marokko.

Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Mijn tante in Marokko.

Bericht door Dihya »

Amazigh, je hoeft je niet te bewijzen voor dit soort mensen. Dat is paarlen voor de zwijnen gooien, aangezien ze toch wel blijven denken dat Marokanen alle vrouwen/dochters en zussen de hoofddoek verplichten en denken dat iedereen in Marokko in burqa loopt. Wij weten gelukkig beter.

Maaaaaaaaaaaaar, hoe is het met jou, nigg? Nog Marokko dit jaar?
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Wel een hoofddoekje maar met lagen make-up

Bericht door Ozes »

Denk dat je zelf niet al te snugger bent als je hier nooit een goed argument maakt maar je denkt dat iedereen hier denkt dat elke Marokkaan met een hoofddoekje rondloopt. Ik zie een patroon.

Allah hoort je gebeden niet als je een hoofddoekje draagt, dus als je busje autopech heeft onderweg naar Marokko weet je waar het aan ligt.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Wel een hoofddoekje maar met lagen make-up

Bericht door Amazigh »

Dihya schreef:Amazigh, je hoeft je niet te bewijzen voor dit soort mensen. Dat is paarlen voor de zwijnen gooien, aangezien ze toch wel blijven denken dat Marokanen alle vrouwen/dochters en zussen de hoofddoek verplichten en denken dat iedereen in Marokko in burqa loopt. Wij weten gelukkig beter.

Maaaaaaaaaaaaar, hoe is het met jou, nigg? Nog Marokko dit jaar?
Tazz als ik naar Marokko ging was ik blij, het is ongelofelijk saai hier in nl-.-. Maar gaat goed hmdl met jou? Ik wil gewoon ta3enant pakken met deze bejaarden:p
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wel een hoofddoekje maar met lagen make-up

Bericht door King George »

Dihya schreef:Amazigh, je hoeft je niet te bewijzen voor dit soort mensen. Dat is paarlen voor de zwijnen gooien, aangezien ze toch wel blijven denken dat Marokanen alle vrouwen/dochters en zussen de hoofddoek verplichten en denken dat iedereen in Marokko in burqa loopt. Wij weten gelukkig beter.

Maaaaaaaaaaaaar, hoe is het met jou, nigg? Nog Marokko dit jaar?
Dat wordt nog wat tussen El Trollo en El trollita :lol: Waar een forum voor realisten al niet goed voor is :idea:

Ik vind dat dit forum wel eventjes wat bemiddelingsgeld mag opstrijken :eek:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Wel een hoofddoekje maar met lagen make-up

Bericht door Dihya »

Amazigh schreef:
Dihya schreef:Amazigh, je hoeft je niet te bewijzen voor dit soort mensen. Dat is paarlen voor de zwijnen gooien, aangezien ze toch wel blijven denken dat Marokanen alle vrouwen/dochters en zussen de hoofddoek verplichten en denken dat iedereen in Marokko in burqa loopt. Wij weten gelukkig beter.

Maaaaaaaaaaaaar, hoe is het met jou, nigg? Nog Marokko dit jaar?
Tazz als ik naar Marokko ging was ik blij, het is ongelofelijk saai hier in nl-.-. Maar gaat goed hmdl met jou? Ik wil gewoon ta3enant pakken met deze bejaarden:p
Grrrr, hoe ga je het hier volhouden? Arme ziel, geduld is de sleutel. Ik zal Marokko wel de groeten doen over een kleine 3 weken insa'Allah. Hier in Den Haag is het ook saai nu. Ik zie werkelijk bijna geen Marokkanen meer.. allemaal in Marokko nu. :lol:

Mli7 mli7. Wat vreet je allemaal uit nu?
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Hoe leuk... een speelplekje voor onze rifratten.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Mijn tante in Marokko.

Bericht door Manon »

Ik zie werkelijk bijna geen Marokkanen meer.. allemaal in Marokko nu.
Tijd voor de werkslaven om eens een keertje naar de stad te trekken en zien hoe de beschaving reeds is afgegleden.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re:

Bericht door Dihya »

KevinB schreef:Hoe leuk... een speelplekje voor onze rifratten.
Je lijkt wel geobsedeerd door Berberse Marokkanen. Hoe komt dat, schimmelkaasje? Je kan zeggen wat jij wilt, maar wij hebben onze joden nooit verraden, noch hebben wijeen smerig VOC verleden en zijn wij nooit landen binnengevallen. Kortom, wij rifratten hoeven ons niet te schamen voor ons verleden, noch hebben we bloed aan ons handen. Dat doen we goed hé voor wat ratten.

Groet, een trotse Berberse Marokkaanse.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Mijn tante in Marokko.

Bericht door Dhana »

Dihya schreef:Amazigh, je hoeft je niet te bewijzen voor dit soort mensen. Dat is paarlen voor de zwijnen gooien, aangezien ze toch wel blijven denken dat Marokanen alle vrouwen/dochters en zussen de hoofddoek verplichten en denken dat iedereen in Marokko in burqa loopt. Wij weten gelukkig beter.

Maaaaaaaaaaaaar, hoe is het met jou, nigg? Nog Marokko dit jaar?

Wel weer grappig dat een moslima een bijbelcitaat aanhaalt om haar gelijk te halen bij een medemoslim.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Re:

Bericht door Ozes »

Dihya schreef:
KevinB schreef:Hoe leuk... een speelplekje voor onze rifratten.
Je lijkt wel geobsedeerd door Berberse Marokkanen. Hoe komt dat, schimmelkaasje? Je kan zeggen wat jij wilt, maar wij hebben onze joden nooit verraden, noch hebben wijeen smerig VOC verleden en zijn wij nooit landen binnengevallen. Kortom, wij rifratten hoeven ons niet te schamen voor ons verleden, noch hebben we bloed aan ons handen. Dat doen we goed hé voor wat ratten.

Groet, een trotse Berberse Marokkaanse.
Kan iemand deze mensen een cursusje Noord-Afrikaanse geschiedenis geven?
Tussen de 1 en 1,5 miljoen Europese slaven werden alleen al tussen de 17e en 19e eeuw ontvoerd door de maghrebijnse na-apers, het aantal Europeanen ontvoerd tussen 650 & de 17e eeuw is daarbij niet inbegrepen, maar dat er constante afvoer was van Europeanen is een feit.

Het VOC verleden is daarbij vergeleken brandschoon.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Re:

Bericht door Ali Yas »

Ozes schreef: Kan iemand deze mensen een cursusje Noord-Afrikaanse geschiedenis geven?
Ik wil ook wel een handje helpen. We klagen nu over de Somalische piraten, maar wat dacht je van de Barbarijse zeerovers? De motivatie voor dit misdadige gedrag (1785):
It was written in their Koran, that all nations which had not acknowledged the Prophet were sinners, whom it was the right and duty of the faithful to plunder and enslave; and that every mussulman who was slain in this warfare was sure to go to paradise.
De oplossing voor deze (voor Amerika) peperdure grappenmakerij begon met de oprichting van de Amerikaanse marine.
Laatst gewijzigd door Ali Yas op zo jul 08, 2012 7:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

De moedjahedien van hun tijd, met andere woorden. Je hoort dezelfde retoriek bij de jihadi's vandaag.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mijn tante in Marokko.

Bericht door Ariel »

En wat dacht je van de genocide op de Joden.
In het Islamitische Fez in Marokko vond in 1033 een grote pogrom plaats met duizenden doden. In 1276 en in 1465 [1]werden in dezelfde stad de joden vrijwel volledig uitgemoord.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pogrom
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Mijn tante in Marokko.

Bericht door Dhana »

Ik denk dat het wel weer enige tijd zal duren voordat onze forumtrollen weer wat van zich laten horen en dan uiteraard in of met een topic waarvan ze denken te kunnen scoren. Zodra hun beweringen volkomen weerlegd wordt, duiken ze onder om een tijd later weer boven water te komen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Mijn tante in Marokko.

Bericht door Ali Yas »

Dhana schreef:Ik denk dat het wel weer enige tijd zal duren voordat onze forumtrollen weer wat van zich laten horen en dan uiteraard in of met een topic waarvan ze denken te kunnen scoren. Zodra hun beweringen volkomen weerlegd wordt, duiken ze onder om een tijd later weer boven water te komen.
Zouden er nou niet meer moslims voor te porren zijn om hier hun zaak te verdedigen? Hier kunnen ze tenminste ongehinderd debatteren, op ontdekislam.nl worden hun tegenstanders stelselmatig verbannen, hoe beleefd ze ook zijn.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Mijn tante in Marokko.

Bericht door Dhana »

Ali Yas schreef:
Dhana schreef:Ik denk dat het wel weer enige tijd zal duren voordat onze forumtrollen weer wat van zich laten horen en dan uiteraard in of met een topic waarvan ze denken te kunnen scoren. Zodra hun beweringen volkomen weerlegd wordt, duiken ze onder om een tijd later weer boven water te komen.
Zouden er nou niet meer moslims voor te porren zijn om hier hun zaak te verdedigen? Hier kunnen ze tenminste ongehinderd debatteren, op ontdekislam.nl worden hun tegenstanders stelselmatig verbannen, hoe beleefd ze ook zijn.

We hebben er in het verleden wel een paar gehad hier maar die keerden al snel op hun schreden terug omdat we ons hier geen rad voor ogen laten draaien.

search.php?author_id=2892&sr=posts

Lees de discussies met dit heerschap maar eens door.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Mijn tante in Marokko.

Bericht door Ali Yas »

Dhana schreef:Lees de discussies met dit heerschap maar eens door.
Prikkelend. Jammer dat hij hier niet meer is, ik had 'm graag de oren gewassen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Mijn tante in Marokko.

Bericht door Dhana »

Ali Yas schreef:
Dhana schreef:Lees de discussies met dit heerschap maar eens door.
Prikkelend. Jammer dat hij hier niet meer is, ik had 'm graag de oren gewassen.

Deze was ook leuk als je nog tijd en interesse hebt om te lezen.

search.php?author_id=3955&sr=posts
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Mijn tante in Marokko.

Bericht door Ali Yas »

Nou, na een klein stukje lezen kwam ik al dit tegen:
Ga naar de juiste personen. Neem kennis van geleerden , niet van "onwetenden" die zichzelf voordoen als "wetenden"!
Dat is een afleidingsmanoeuvre. De bedoeling daarvan is dat we ons door de voorlichters van de islam met een kluitje in het riet laten sturen. Je gaat je toch ook niet door de slager zelf laten vertellen wat de kwaliteit is van het vlees uit zijn slagerij? Daar laat je een keuringsinstantie achteraan gaan of je onderzoekt de vleeswaar zelf. Dat is wat meer werk, maar het voordeel is dat je een reclamepraatje verruilt voor de waarheid.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Mijn tante in Marokko.

Bericht door Ozes »

Surah 5:101
Stel geen vragen over Islam!
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Mijn tante in Marokko.

Bericht door Dhana »

Ali Yas schreef:Nou, na een klein stukje lezen kwam ik al dit tegen:
Ga naar de juiste personen. Neem kennis van geleerden , niet van "onwetenden" die zichzelf voordoen als "wetenden"!
Dat is een afleidingsmanoeuvre. De bedoeling daarvan is dat we ons door de voorlichters van de islam met een kluitje in het riet laten sturen. Je gaat je toch ook niet door de slager zelf laten vertellen wat de kwaliteit is van het vlees uit zijn slagerij? Daar laat je een keuringsinstantie achteraan gaan of je onderzoekt de vleeswaar zelf. Dat is wat meer werk, maar het voordeel is dat je een reclamepraatje verruilt voor de waarheid.
De bedoeling is dat je je eerst laat inpakken door de suikerversie van de islam.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mijn tante in Marokko.

Bericht door Ariel »

Dhana schreef:
De bedoeling is dat je je eerst laat inpakken door de suikerversie van de islam.
Dat is waar, maar de goeie jongen gelooft heilig in wat hij zegt. Hij is er van overtuigd dat alleen islam "geleerde" de juiste antwoorden kunnen geven. Hij vergeet even voor het gemak dat bijna elke "geleerde" een eigen interpretatie aan de voor hun heilige geschriften geven.
De enige moslims die eensgezind zijn wat betreft de teksten van de Koran zijn de salafisten. Die gaan naar de ouwe Mohammed himself ( ook al is hij dood) en zijn koran als ze een conflict met zich zelf hebben.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Mijn tante in Marokko.

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:
Dhana schreef:
De bedoeling is dat je je eerst laat inpakken door de suikerversie van de islam.
Dat is waar, maar de goeie jongen gelooft heilig in wat hij zegt. Hij is er van overtuigd dat alleen islam "geleerde" de juiste antwoorden kunnen geven. Hij vergeet even voor het gemak dat bijna elke "geleerde" een eigen interpretatie aan de voor hun heilige geschriften geven.
De enige moslims die eensgezind zijn wat betreft de teksten van de Koran zijn de salafisten. Die gaan naar de ouwe Mohammed himself ( ook al is hij dood) en zijn koran als ze een conflict met zich zelf hebben.

Nemen ze dan de versen van voor of van na de Mekkaanse periode om uit dat conflict te komen?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mijn tante in Marokko.

Bericht door Ariel »

Dhana schreef:

Nemen ze dan de versen van voor of van na de Mekkaanse periode om uit dat conflict te komen?
De laatste verzen ofcourse. Suiker moslims gaan voor de eerste Medinese verzen uit de koran, en beseffen niet, of willen niet weten, dat er ook nog zo iets is als het principe van de opheffing van bepaalde verzen. Maar mischien weten sommige moslims dat werkelijk niet, en verwijst men in zijn onwetendheid en wanhoop liever naar de vreedzame passages van de islam. Het is ook niet zo leuk om de ware karakter van de islam onder ogen te zien
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Mijn tante in Marokko.

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:
Dhana schreef:

Nemen ze dan de versen van voor of van na de Mekkaanse periode om uit dat conflict te komen?
De laatste verzen ofcourse. Suiker moslims gaan voor de eerste Medinese verzen uit de koran, en beseffen niet, of willen niet weten, dat er ook nog zo iets is als het principe van de opheffing van bepaalde verzen. Maar mischien weten sommige moslims dat werkelijk niet, en verwijst men in zijn onwetendheid en wanhoop liever naar de vreedzame passages van de islam. Het is ook niet zo leuk om de ware karakter van de islam onder ogen te zien
Ehmm... zou je voor mij eens zo'n vreedzame passage willen noemen?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie