Kritiek op publicaties van E.J.Bron door Teva Teff.

Teva Teff

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Teva Teff »

Pilgrim schreef:
Rusland zet lange afstand bommenwerpers tegen ISIS in
Wat doen die Russische bombardementen met Russische vliegtuigen op Syrische bodem?
Onder andere dit.
His name is Omar Daqneesh and he is 5.
This picture of a wounded Syrian boy captures just a fragment of the horrors of Aleppo
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Ariel »

Mijn hemel man. Ik nam je al niet serieus, en nu vraag ik me af of je werkelijk geestelijk gezond bent. Jouw haat tegen Rusland is zo groot, dat je niet meer normaal kan denken.

Blijkbaar lees jij uitsluitend extreem linkse krantjes zoals de Daily Telegraph en de Volkskrant.

Nou zou ik je foto's kunnen laten zien wat ISIS en andere rebellengroepen doen met kinderen en vrouwen in Syrie, maar dat doe ik niet. Ik ga niet eens met je in discussie over die foto.

Wat ik je aanraad is om je pil in te nemen, en een wandeling to gaan maken. Ga gerust. Het kan nu nog. Het is op dit moment nog veilig. Er zijn nog niet zoveel Russen in Nederland . Nog niet. :unsure:

BTW, de post van jou ga ik weer verplaatsen naar je eigen veilige Rus-vrije plekje op ons forum. In het "Het nieuwe kalifaat IS" topic bespreken we namelijk ISIS en niet Rusland.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:Mijn hemel man. Ik nam je al niet serieus, en nu vraag ik me af of je werkelijk geestelijk gezond bent. Jouw haat tegen Rusland is zo groot, dat je niet meer normaal kan denken.

Blijkbaar lees jij uitsluitend extreem linkse krantjes zoals de Daily Telegraph en de Volkskrant.

Nou zou ik je foto's kunnen laten zien wat ISIS en andere rebellengroepen doen met kinderen en vrouwen in Syrie, maar dat doe ik niet. Ik ga niet eens met je in discussie over die foto.

Wat ik je aanraad is om je pil in te nemen, en een wandeling to gaan maken. Ga gerust. Het kan nu nog. Het is op dit moment nog veilig. Er zijn nog niet zoveel Russen in Nederland . Nog niet. :unsure:

BTW, de post van jou ga ik weer verplaatsen naar je eigen veilige Rus-vrije plekje op ons forum. In het "Het nieuwe kalifaat IS" topic bespreken we namelijk ISIS en niet Rusland.
Voor de formaliteit: Moderator Ariel, wilt u zo vriendelijk zijn om mijn on-topic reactie weer te plaatsen in het topic waar die vandaan is gehaald en waar die thuishoort?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Voor de formaliteit: Moderator Ariel, wilt u zo vriendelijk zijn om mijn on-topic reactie weer te plaatsen in het topic waar die vandaan is gehaald en waar die thuishoort?
NEE.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Pizzaman »

Teva Teff schreef:
Pilgrim schreef:
Rusland zet lange afstand bommenwerpers tegen ISIS in
Wat doen die Russische bombardementen met Russische vliegtuigen op Syrische bodem?
Onder andere dit.
His name is Omar Daqneesh and he is 5.
This picture of a wounded Syrian boy captures just a fragment of the horrors of Aleppo
Jaaaaaaaa net zoiets als dat dode aangespoelde jongetje.
Volgens mij is dit een geluksvogeltje. Ouders en de rest van de familie zijn er goed van af gekomen.
Kennelijk zijn ze ook tegen Assad. http://www.metronieuws.nl/nieuws/buiten ... met-ouders

NB tevens een broertje van 1 jaar oud, en dan nog in Aleppo wonen, en gewoon doorkweken.
Moeten wij daar nog medelijden mee hebben? Joh laat je nakijken. Het is zielig voor het jongetje.
Maar die groeit op net zo te worden als z'n vader. Insjallah, neuk je wijf, en verder zien we wel wat er gebeurt.
Dat soort ouders heeft er dikke schijt aan wat er met de kinderen gebeurt. Met name de vader, een nieuwe vrouw kost 3 geiten,
en dan maak je gewoon weer een paar verse kinderen. Alaaaaaahakbarrrrrr :sheik:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Over E.J.Bron.

Bericht door sjun »

Teva Teff schreef:
Ariel schreef:
Teva Teff schreef:Over E.J. Bron. Is het volgens jullie hier een goede gewoonte om zijn schrijfsels kritiekloos en zonder blijk te hebben gegeven de stukjes gegrijpend te hebben gelezen op dit anti-islamforum te plaatsen?
Kritiek, begrijpen ze hier dat deze op een eerlijk en vrij forum altijd van 2 kanten moet kunnen komen?
Absoluut schat, en hier op je eigen plekje op dit forum krijg jij alle kans om de artikelen van Bron te debunken. icon_thumbup.gif
Ik zal eens kijken. Ik heb in ieder geval een ruime keuze.
Om een beginnetje te maken.
Hier komen de E.J. Bron schrijfsels en vertalingen vandaan.
De "nieuwsbron" van E.J. Bron
Ik kan je er aan nog wel wat helpen, lees maar eens mee (ook uitstekende leestips voor wie graag voorbij gelijkgeschakelde massamedia op de hoogte gebracht wil worden):
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Over E.J.Bron.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:
Teva Teff schreef:
Teva Teff schreef:Over E.J. Bron. Is het volgens jullie hier een goede gewoonte om zijn schrijfsels kritiekloos en zonder blijk te hebben gegeven de stukjes gegrijpend te hebben gelezen op dit anti-islamforum te plaatsen?
Kritiek, begrijpen ze hier dat deze op een eerlijk en vrij forum altijd van 2 kanten moet kunnen komen?
Ik zal eens kijken. Ik heb in ieder geval een ruime keuze.
Om een beginnetje te maken.
Hier komen de E.J. Bron schrijfsels en vertalingen vandaan.
De "nieuwsbron" van E.J. Bron
Ik kan je er aan nog wel wat helpen, lees maar eens mee (ook uitstekende leestips voor wie graag voorbij gelijkgeschakelde massamedia op de hoogte gebracht wil worden):
Kom op mensen! FFI is niet de eerste de beste. Nadenken! Hersens gebruiken! Is dat zo moeilijk? Islam is een kankerverwekkend virus dat volgelingen telt die zich voortplanten als parasieten op onze kenniseconomie en beschaving.

Dat is het probleem dat hier besproken wordt. Laat Rusland of Nederland moslims onophoudelijk bombarderen. Ik kan mij niet voorstellen dat daar iets mis aan is. Een ieder van ons kan morgen niet meer hier aanwezig zijn. Niet als gevolg van een of andere onbenullige terroristische aanslag onder de noemer van islam en zijn islamitisch rechtvaardigheidsbeginsel dat begint bij de historische oversekste heilige sadistische Arabische oorlogsmisdadiger Muhamed, maar door de constatering van een arts dat uw kankeruitzaaiingen een dusdanig tempo laten zien dat u nog maar kort te leven heeft.

Islam en zijn volgers dienen verbannen te worden uit onze 21e eeuwse kenniseconomie en beschavingsculturele traditie. Een traditie van kritisch denken en vooruitgang door creatieve uitingen van ongekende vrije expressie. Wij houden van muziek. In islam een afschuw en begrip van decadentie dat onze beschaving veroordeelt als misdadiger. Om maar wat te noemen. Ik heb nu trek in een alcoholische versnapering. Ook daar wordt ik met de nek op aangekeken door het islamgepeupel dat uit parasieten en aanhangers van een fascistische psychopatenreligie bestaat.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Kritiek op publicaties van E.J.Bron door Teva Teff.

Bericht door sjun »

Alvast een beklijvend plaatje ter markering van de draad.

Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Kritiek op publicaties van E.J.Bron door Teva Teff.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik heb geen kritiek op de publicaties van E.J. Bron.

Waarom zou ik? We kunnen als weldenkend mens OVERAL kritiek op uitoefenen. Niets is volmaakt. En al helemaal niet de mens. En dat is juist de reden dat ik kritiek heb op E.J. Bron - niet op zijn publicaties. Ik had eens negatief kritiek op iets dat met joden te maken had. En pats boem! Ik lag eruit met een ban. Tsja . . . prima. Ik kan zijn publicaties, als ik dat wil, nog altijd lezen. Maar dat doe ik al lang niet meer. Ik werd een beetje neurotisch van al die bijna gelijk luidende commentaren op hetzelfde islamitische bijthoutje. Het wordt mij echter makkelijk gemaakt door mijn vriend Pilgrim die als vaste klant van E.J. Bron regelmatig de journalistieke epistels van Herr Bron op FFI plaatst.

Nogmaals een prima forumsite qua anti-islam argumenten en artikelen die in mijn straatje passen om moslims als parasieten van onze kenniseconomie en beschaving via mijn overtuiging het goede te doen, Europa uit te kieperen. Soms zijn enkele commentaren in het forum van E.J. Bron leerzaam. Maar meestal van hetzelfde dikke hout waar men planken van zaagt. E.J. Bron is een jood. Maar geen gelovige. Dus als mens niet te vertrouwen!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Kritiek op publicaties van E.J.Bron door Teva Teff.

Bericht door Eliabe »

Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. :greeting2:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Kritiek op publicaties van E.J.Bron door Teva Teff.

Bericht door Pilgrim »

'Hans van de Mortel' schreef:E.J. Bron is een jood. Maar geen gelovige. Dus als mens niet te vertrouwen!
Maar ik dacht dat je juist de gelovigen niet vertrouwde... :thinking:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: Kritiek op publicaties van E.J.Bron door Teva Teff.

Bericht door Teva Teff »

'Hans van de Mortel' schreef:Ik heb geen kritiek op de publicaties van E.J. Bron.

Waarom zou ik? We kunnen als weldenkend mens OVERAL kritiek op uitoefenen. Niets is volmaakt. .......................................
Ik heb wel kritiek op de publicaties van ejbron. En ik heb de kritiek op de wijze waarop meer dan 6000 linken met copy/paste hier geplaatst worden. Blijkbaar mag dat niet op FFI , kritiek hebben op de schrijfsels of vertalingen van ejbron want na wat moderator ingrepen, wat wisacties, dreigementen en wat ander geharrewar is dit topic tevoorschijn gekomen.
Eigenlijk vind ik dat prima.
Ik heb een link uitgekozen en heb een begin gemaakt van mijn kritiek op dat berichtje. Over de Russische bombardementen op Syrische steden met TU-22 vliegtuigen. Binnenkort ga ik daarmee verder.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Kritiek op publicaties van E.J.Bron door Teva Teff.

Bericht door Pilgrim »

Je bent dus een kritikaster... icon_yawn.gif
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Kritiek op publicaties van E.J.Bron door Teva Teff.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef: Ik heb een link uitgekozen en heb een begin gemaakt van mijn kritiek op dat berichtje. Over de Russische bombardementen op Syrische steden met TU-22 vliegtuigen.
Maar . . . wat is er mis met die bombardementen? Het gaat toch om Allah? Om Allah in zijn hemd te zetten! Want wat al die bombardementen betreft die niet hevig genoeg kunnen zijn, betreft het altijd en ten enenmale de wil van Allah. Geen moslim die hieraan twijfelt. Praat met moslims hierover! Zij zijn de 21e eeuw parasieten die een bedreiging voor onze geestelijke gezondheid vormen.

Dus wat is het probleem in deze voor Teva Teff?

Wat mij betreft kan Rusland niet genoeg op moslimlanden bombarderen. Hoezo dat? Omdat met moslims niet te praten valt. Weleens gehoord van een moslim die met Allah in de kroeg aan het debatteren was? Onze kennisbeschaving moet koste wat het kost verlost worden van deze onverbeterlijke soort islamitische parasieten die het vrije woord tot op het westerse alfabet opvreten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Kritiek op publicaties van E.J.Bron door Teva Teff.

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef:[Ik heb een link uitgekozen en heb een begin gemaakt van mijn kritiek op dat berichtje. Over de Russische bombardementen op Syrische steden met TU-22 vliegtuigen. Binnenkort ga ik daarmee verder.
De Russen kunnen geen vliegtuigen en bommen hebben die dik genoeg zijn om dat IS moslim rapaille in Syrië te verdelgen. Iemand moet dat toch doen? Dat wij daar te slap en te laf voor zijn geworden is het grote probleem, niet die Russische vliegtuigen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door mercator »

Pizzaman schreef: NB tevens een broertje van 1 jaar oud, en dan nog in Aleppo wonen, en gewoon doorkweken.
Klopt. ieder normaal intelligent mens zet zijn slaapkamersport on hold als de kogels je om de oren vliegen. Er zijn dus 2 mogelijkheden: ofwel valt het allemaal best mee met die oorlog daar en worden we door de leugenpers gewoon wat wijs gemaakt, ofwel zijn moslims behept met een inferieure ethiek en intelligentie.

Het zou het eerste kunnen zijn want dat ventje zit in een hypermoderne, goed uitgeruste ambulance die zonder problemen aan komt rijden na bellen van het noodnummer. Als ik wat stof op mijn gezicht wrijf en mijn haar s ochtends niet kam kan ik daar ook zo gaan zitten als op dat belachelijke fotootje.

Nu is het weer met dat stomme tekeningetje over de zgz. 2 keuzes die kleine Syriërtjes zouden hebben: gebombardeerd worden of verzuipen aan de Griekse kust.
Er is natuurlijk nog een andere optie . Stoppen met dat achterlijke Islam gedoe en het land deftig opbouwen en runnen zoals wij dat gedaan hebben sinds de middeleeuwen. Maar aan die optie willen de moslims en hun linkse vriendjes niet aan.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Bericht door King George »

Hier hebben we nog een fotootje uit Nice, waarschijnlijk een van zijn laatste. Later is dit jongetje platgereden door een vrachtwagen. Je ziet maar weer wat voor dankbaarheid je terugkrijgt als je gul bent met verblijf voor gelukszoekers uit de contreien West-Azië, (Noord-)Afrika. Uit dank voor geboden verblijf, huisvesting, uitkering etc. rijden we in een vrachtauto een mensenmassa plat...

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re:

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Uit dank voor geboden verblijf, huisvesting, uitkering etc. rijden we in een vrachtauto een mensenmassa plat...
Het heeft niks met dankzegging te maken, wel alles met het parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving. En daarbij is het verlangen naar meer respect voor moslims soms zo groot geworden dat Allah vroegtijdig op zijn wenken wordt bediend om eerder in het paradijs te komen en hem te bevredigen door zijn lul af te zuigen. Want dat Allah een vieze vuile homo is, is een ding dat zeker is. Lees maar in de Koran. Als moslims denken in het paradijs onmiddellijk aan het werk te kunnen gaan door hun akkers om te ploegen die bestaan uit 72 maagdelijke hoeren met een schaamhaarlap om de kop; maar dan kennen ze Allah nog niet. Dat zeg ik,

Allah is een perverse homo, een vroegtijdige Arabische flikker in het groot. [icon_lol.gif] :sheik:

Die 72 maagden zijn een lokkertje waar die domme moslimmassa met open ogen en schaamhaarlap om de kop intrapt. Lees de Koran en ontdek al snel dat Allah een vieze gore sadist is. Duizendmaal erger dan Hitler en Stalin in het kwadraat. Nadenken moslims! En hersens gebruiken! Nee sukkels! Niet overeenkomstig de wil van Allah, maar conform onze hedendaagse westerse democratische beschaving die gebaseerd is op het uitvinden van smartphones. Mede om moslims aan het denken te zetten. Dat dit niet lukt heeft mede te maken dat moslims sinds het aantreden van de profeet nog altijd over rudimentaire hersencellen beschikken. Dat moslims niet deugen vindt zijn oorzaak in het genoemde probleem.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Kritiek op publicaties van E.J.Bron door Teva Teff.

Bericht door sjun »

Teva Teff schreef:Niet iedereen vindt het stelselmatig slaafs napapegaaien van E.J. Bron schrijfseltjes een goede gewoonte.
HoaxWiki: E.J. Bron is een paranoïde en radicale haatblog gehost op de Wordpress.com website.
Ook niet iedereen vind het kritiekloos overschrijven van linkse agitprop die steevast een plekje vindt op wikipedia een goede gewoonte. Gewoonten zeggen echter veel over de mensen die ze er op na houden. Gelukkig leven we in het Westen en nog onder een cultuur waarin het de gewoonte is zo nu en dan wat kritische noten te laten doorklinken. Niet enkel over de kritische noten voorzien van bronvermelding, maar ook over het voorgekauwde meningssturende nieuws dat via de mainstream media wordt verspreid. Laten we ons best doen om te zorgen dat wie die mogelijkheden blijven houden en ervoor waken dat de vrijheid van meningsuiting gecriminaliseerd wordt zoals bijvoorbeeld Hillary Clinton in navolging van de Moslim Broederschap lijkt na te streven.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie