Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Goed zo! Dat miste ik nog: Ska dancing in beeld. Wat moet een forum als FFI zonder Teva T. - herstel - Sjun, beginnen? Ligt het nu aan mij - ben ik zo dom - dat ik van Sjun geniet en een boel van hem leer en van Teva T. totaal niets begrijp? Ik weet het wel: iedere professor is nog geen leraar. Zou daar de schoen kunnen wringen en draagt Tefa T. misschien het hele jaar door wollen geiten sokken in originele Indiase sandalen?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Teva Teff »

Zei de allesbeterweter die na een halve eeuw nog steeds denkt dat Ska uit Congo komt.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef:Zei de allesbeterweter die na een halve eeuw nog steeds denkt dat Ska uit Congo komt.
Na nu denk ik dat niet meer dankzij jou. Dom van mij. Zo zie je maar dat een ban voor Teva T. zonde zou zijn geweest. Ik heb mij laten misleiden in mijn hersenpan door een ska-nummer dat ik nooit vergeten ben en over de Congo War ging. Vandaar. Grappig. Iets in mijn brein fluisterde mij toe: "Raar toch dat een muziekgroepje ergens in de Congo daar zo maar een vrolijk liedje over maakte."

Mijn ideeën en teksten zijn te allen tijde voor verbetering vatbaar. Ik heb niks van mijzelf. Ik weet weliswaar alles al, ik moet het mij alleen nog weten te herinneren. Geldt dat trouwens ook voor jou lieverd? :cool:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12505
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Teva maakt vrienden. Mocht je zelf wat minder talent hebben voor het verstaan wat mensen bedoelen te zeggen als ze in een post enkele voorzetten loslaten dan zou je je eens in kunnen lezen in Wilhelm Dilthey en wat hij over (dubbele) Hermeneutiek te melden had. Al was het maar voor het opdoen van kennis over andere perspectieven waarmee je jezelf iets gemakkelijker buiten je eigen schoenen kunt verplaatsen en tot verstaan en begrijoen van mensen kunt komen. Mogelijk helpt dat ook om al te egocentrisch gedrag tegen te gaan dat het onderhouden van sociale contacten ernstig bemoeilijkt. Uiteraard schrijf ik dit niet enkel ten behoeve van de vorming van de mens achter Teva die maar zo zou kunnen besluiten daar helemaal niets mee te doen. Elke andere lurker kan hier indien gewenst eigen voordeel mee doen bij de vormgeving aan de eigen levenskunst.

Wellicht heeft een combinatie van teksten tot een geheel eigen interpretatie geleid maar ook in dat geval is het helemaal niet nodig om dat iemand even in te wrijven maar volstaat een link naar een filmpje de vraag om verheldering. Ik vraag me af wat het kan zijn dat iemand voortdurend tot schelden en afkatten van anderen drijft en vermoed dat er een minderwaardigheidscomplex gevoed door latente onvrede achter zit. Thomas Harris zou dit in navolging van de psychiater Eric Berne Transaktionele Analyse termen uitleggen als de basishouding ik ben OK, jij bent niet OK omdat er aan vele anderen zelf instrumenten worden aangereikt om zowel het eigen leven als dat van anderen te veraangenamen. Daarbij is het dan uiteraard de bedoeling dat mensen ertoe komen om zo'n negatieve basishandeling te veranderen opdat ze meer grip op het eigen leven krijgen. :greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Teva Teff

Sjun en zijn Teva Teff obsessie.

Bericht door Teva Teff »

Trollengelul. Altijd weer die keuze, ga ik hem voederen of niet.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op za mar 04, 2017 3:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12505
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

En steeds weer kies je door en voel je de behoefte om anderen daarvan kond te doen. Daarmee biedt je dan verschillende anderen weer de gelegenheid om zich een eigen mening over de communicatievormen, moraal en mores te vormen die daarbij aan het licht komt. En passant krijgen degen die het volgen ook nog wat instrumenten aangereikt om het eigen leven te veraangenamen. Zo werkt alles mede ten goede.
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Teva Teff

Re: Sjun en zijn Teva Teff obsessie.

Bericht door Teva Teff »

Teva Teff schreef:Trollengelul. Altijd weer die keuze, ga ik hem voederen of niet.
Etc.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12505
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Goed dat je de draad blijft opleuken Teva. Zo worden er steeds meer mensen nieuwsgierig naar de informatieuitwisseling die plaatsvindt. in jouw geval gaat het dn om het quoten van jezelf met de hoop dat je daarmee wat geloofwaardiger wordt. Ik vrees van niet maar laat het persoonlijke oordeel daarover aan ieder zelf over.
:smile4:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Pilgrim »

Wat een gehak heen en weer...
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

..

Bericht door Teva Teff »

Pilgrim schreef:Wat een gehak heen en weer...
Ik heb Sjun gelabeld.
Als desinformant. Dat vindt hij niet fijn.
Vandaar.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op za mar 04, 2017 5:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:
Pilgrim schreef:Wat een gehak heen en weer...
Ik heb Sjun gelabeld.
Als desinformant. Dat vindt hij niet fijn.
Vandaar.
Etiketteren is het enige wat je doet, Teva. Nu is dat op een bepaalde manier wel hilarisch, mensen die schelden omdat ze niks beters in te brengen hebben werken nu eenmaal op de lachspieren, maar op den duur wordt het ook wel wat saai. Probeer voor de verandering eens wat constructiefs bij te dragen, desnoods door een bepaald door jou verfoeid standpunt met netjes gepresenteerde feiten te weerleggen. En voordat je het vraagt: je eigen mening is geen geschikt feit, tenzij je een autoriteit bent.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12505
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Pilgrim schreef:Wat een gehak heen en weer...
Het heeft een functie. Misschien helpt het ook nog een getormenteerde aan motivatie om meer beschaafd te converseren. Zo niet helpt het anderen aan het inzicht waartoe onbeschoft en lomp communiceren leidt en kan er ook vanaf FFI maatschappelijke verantwoording genomen worden door het uitdragen van een cultuur ter navolging.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12505
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Teva Teff schreef:
Pilgrim schreef:Wat een gehak heen en weer...
Ik heb Sjun gelabeld.
Als desinformant. Dat vindt hij niet fijn.
Vandaar.
Jij mag labelen wat je wilt, een ander ziet toch van wie het komt en wat diegene zoal inhoudelijk bijdraagt in diens forumgeschiedenis. Dat zal onvermijdelijk meegewogen worden om tot een eigen oordeel van hetgeen momenteel plaatsvindt te komen. Ik sluit niet uit dat zulke labeling dan als een boomerang bij haar auteur terugkeert.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Vrijheid van meningsuiting.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
Teva Teff schreef:hebben er in ieder geval toe geleid dat Zwartmeer gestopt is met het vrijuit delen van zijn Donald Trump mening. Op deze manier heeft hij er verder geen zin meer in.
Dat is één verklaring. Het kan natuurlijk ook zijn dat de Grote Zwartmeer het niet kan verkroppen geen gelijk te krijgen. De Geweldige Teff begrijpt dat vast heel goed.
Zwartmeer is al eens eerder gestopt op dit forum. Hij was een lange tijd afwezig. Ik heb hem destijds hierover gebeld. Bleek dat hij gewoon met andere dingen bezig was. Namelijk met zijn kostelijke YouTube debatjes met moslim fanaten. Hier op FFI overigens te bekijken. Hij heeft mij toen op een idee gebracht.

Wie de moeite neemt in de discussie over van alles en nog wat, en Trump in het bijzonder, zal moeten bevestigen dat Zwartmeer altijd een 'heer' is gebleven in het debat en nooit een naargeestige houding heeft aangenomen tegen niemand. VERGELIJK Zwartmeer maar eens met het ongewenste FFI-kind Teva Teff, de alom beruchte TeleTrol die bij vele forums onbegrepen is omdat niemand zijn quasi intelligente ondoordachte uitspraken kan bijhouden. :roll:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Vrijheid van meningsuiting.

Bericht door Ali Yas »

Hans v d Mortel sr schreef:omdat niemand zijn quasi intelligente ondoordachte uitspraken kan bijhouden.
Hij is misschien zelf wel intelligent, maar hij heeft wat moeite zich te houden aan de spelregels, zoals dat je woorden gebruikt met dezelfde betekenis als de mensen die je aanspreekt. Alleen een psychopaat verwacht dat iedereen zich aan zijn regels houdt - regels die hij uiteraard op elk moment weer kan veranderen, want wie houdt hem tegen? Dit zal hij (misschien onbewust) ook bedoelen met het adjectief "Autonoom" dat hij bij zichzelf vindt passen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12505
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »




:vhappy;
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12505
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Madness - Tomorrow's (Just another Day)


Hoi Teva, kijk je al lang anoniem mee?
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12505
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Prince Buster - Enjoy Yourself

:smile4:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12505
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Justin Hinds & The Dominoes - No Good Rudy
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12505
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Dandy Livingstone - Rudy, A Message To You
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12505
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Lee 'scratch' Perry - I Chase The Devil
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12505
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

APPLE GABRIEL-There is no end
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12505
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Israel Vibration featuring Droop Lion - Man Up

:smile4:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12505
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Lucky Dube - House of Exile

:smile4:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie