Of topic

Boudewijn Atsma

Of topic

Bericht door Boudewijn Atsma »

De afschuwelijke oorlog in Oekraïne en de daaruit voortvloeiende energiecrisis is niet alleen een ramp.
Het heeft twee heilzame effecten.
In de eerste plaats wordt het proces van de EU naar een hechte politieke unie dan wel federale staat in een versnelling gebracht. Onder druk wordt alles vloeibaar en zelden werd zo duidelijk dat we zonder de EU geen veiligheid maar ook geen energieonafhankelijkheid kunnen realiseren.
In de tweede plaats brengt het de klimaattransitie in een enorme versnelling.

Begrijp me goed, de oorlog is afschuwelijk en de energiecrisis is een enorm probleem maar het heeft ook positieve effecten die we zonder de oorlog niet in dit tempo hadden kunnen realiseren.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Of topic

Bericht door Hallo Tokyo »

Het kost wat Russische slachtoffers maar daar maalt Wim niet om, mag hoor ik maal ook niet om Oekraïense slachtoffers, moeten zij maar niet achter een nazi aanhobbelen. Wim is ook van mening dat de Russen gaan verliezen :*)
Boudewijn Atsma

Of topic

Bericht door Boudewijn Atsma »

Hallo Tokyo schreef:
zo jul 24, 2022 10:25 am
Het kost wat Russische slachtoffers maar daar maalt Wim niet om, mag hoor ik maal ook niet om Oekraïense slachtoffers, moeten zij maar niet achter een nazi aanhobbelen. Wim is ook van mening dat de Russen gaan verliezen :*)
Ik betreur de enorme aantallen slachtoffers en ik vind het oorlogsoptreden van Putin een misdaad tegen de menselijkheid maar dat is hier mijn punt niet.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

of topic

Bericht door Ariel »

Boudewijn Atsma schreef:
zo jul 24, 2022 10:10 am
De afschuwelijke oorlog in Oekraïne en de daaruit voortvloeiende energiecrisis is niet alleen een ramp.
Het heeft twee heilzame effecten.
In de eerste plaats wordt het proces van de EU naar een hechte politieke unie dan wel federale staat in een versnelling gebracht. Onder druk wordt alles vloeibaar en zelden werd zo duidelijk dat we zonder de EU geen veiligheid maar ook geen energieonafhankelijkheid kunnen realiseren.
In de tweede plaats brengt het de klimaattransitie in een enorme versnelling.

Begrijp me goed, de oorlog is afschuwelijk en de energiecrisis is een enorm probleem maar het heeft ook positieve effecten die we zonder de oorlog niet in dit tempo hadden kunnen realiseren.
Huh :rolleyes:
WSP Forum
Julien Sorel

Ik ben hier nieuw, een hartelijke groet aan een ieder!

De afschuwelijke oorlog in Oekraïne en de daaruit voortvloeiende energiecrisis is niet alleen een ramp.
Het heeft twee heilzame effecten.
In de eerste plaats wordt het proces van de EU naar een hechte politieke unie dan wel federale staat in een versnelling gebracht. Onder druk wordt alles vloeibaar en zelden werd zo duidelijk dat we zonder de EU geen veiligheid maar ook geen energieonafhankelijkheid kunnen realiseren.
In de tweede plaats brengt het de klimaattransitie in een enorme versnelling.

Begrijp me goed, de oorlog is afschuwelijk en de energiecrisis is een enorm probleem maar het heeft ook positieve effecten die we zonder de oorlog niet in dit tempo hadden kunnen realiseren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Atsma

Of topic

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ariel schreef:
zo jul 24, 2022 11:39 am


WSP Forum

Op het WSP-forum leidde mijn inzet tot een levendige inhoudelijke discussie. Ik weet dat dit hier lastig is maar het was het proberen waard.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Of topic

Bericht door Hallo Tokyo »

Je krijgt geen teen aan de grond hier droplul, dus je dacht dan ga ik het daar maar weer proberen.

:*)
Boudewijn Atsma

Of topic

Bericht door Boudewijn Atsma »

Hallo Tokyo schreef:
zo jul 24, 2022 11:54 am
Je krijgt geen teen aan de grond hier droplul, dus je dacht dan ga ik het daar maar weer proberen.

:*)
Ik denk inderdaad dat jij niet tot een inhoudelijke reactie in staat bent, Tokyo. Ga jij nou maar barbecuen, beste man. Ieder z'n ding.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Of topic

Bericht door Hallo Tokyo »

Boudewijn Atsma schreef:
zo jul 24, 2022 11:56 am
Hallo Tokyo schreef:
zo jul 24, 2022 11:54 am
Je krijgt geen teen aan de grond hier droplul, dus je dacht dan ga ik het daar maar weer proberen.

:*)
Ik denk inderdaad dat jij niet tot een inhoudelijke reactie in staat bent, Tokyo. Ga jij nou maar barbecuen, beste man. Ieder z'n ding.

Waar graas jij vandaag Wim?

:*)
Boudewijn Atsma

Of topic

Bericht door Boudewijn Atsma »

Hallo Tokyo schreef:
zo jul 24, 2022 12:00 pm
Boudewijn Atsma schreef:
zo jul 24, 2022 11:56 am
Hallo Tokyo schreef:
zo jul 24, 2022 11:54 am
Je krijgt geen teen aan de grond hier droplul, dus je dacht dan ga ik het daar maar weer proberen.

:*)
Ik denk inderdaad dat jij niet tot een inhoudelijke reactie in staat bent, Tokyo. Ga jij nou maar barbecuen, beste man. Ieder z'n ding.

Waar graas jij vandaag Wim?

:*)
Ik heb zojuist een courgettesoep met tuinkruiden opgezet, beide producten uit eigen tuin.

Vanavond gaan we die eten als vooraf bij een tagliatelli met zalm.

Ik ben geen vegetariër maar eet heel weinig vlees, in elk geval geen varkensvlees. De karbonades die jij vanmiddag op je barbecue gooit vervullen met met walging.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

0f topic

Bericht door Hallo Tokyo »

Toch wel knap van jou dat jij als hersenloze trol zijnde weet wat ik vandaag op mijn BBQ gooi....flikker toch op randdebiel met je aannames.




:*)
Boudewijn Atsma

Of topic

Bericht door Boudewijn Atsma »

Hallo Tokyo schreef:
zo jul 24, 2022 12:33 pm
Toch wel knap van jou dat jij als hersenloze trol zijnde weet wat ik vandaag op mijn BBQ gooi....flikker toch op randdebiel met je aannames.




:*)
Eet smakelijk, beste kerel, en drink met mate.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Of topic

Bericht door Ariel »

Boudewijn Atsma schreef:
zo jul 24, 2022 11:51 am

Op het WSP-forum leidde mijn inzet tot een levendige inhoudelijke discussie. Ik weet dat dit hier lastig is maar het was het proberen waard.
IJdelheid der ijdelheden. Nou ja, eigendunk . 1) Aanmatiging 2) Air 3) Arrogantie 4) Een hoge dunk van zichzelf hebbend 5) Egotisme 6) Eigenmachtig 7) Eigenwaan 8) Gevoel van eigenwaarde 9) Hoge dunk van zich zelf 10)

Mag hoor. Maar ineens heet je daar Julien Sorel :huh: Wat mankeert er aan de mooie naam Boudewijn? En bijna iedereen op dat forum is het niet met je eens. Heel vreemd.

Ik heb het gevoel dat jouw tijd hier op dit forum naar het einde loopt. Jij kan ons hier niets meer leren, en op het WSP forum hebben ze een groot debater zoals jij nodig.

Beloof me één ding Boudewijn, Danube, Wim, en nu Julian, voor dat jij hier de deur dichtslaat, zeg het dan even, dan kunnen wij je feestelijk uitzwaaien.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Of topic

Bericht door Hallo Tokyo »

Je kunt ook de deur in zijn scheve tronie smijten.....

:*)
Boudewijn Atsma

Of topic

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ariel schreef:
zo jul 24, 2022 2:06 pm
Boudewijn Atsma schreef:
zo jul 24, 2022 11:51 am

Op het WSP-forum leidde mijn inzet tot een levendige inhoudelijke discussie. Ik weet dat dit hier lastig is maar het was het proberen waard.
IJdelheid der ijdelheden. Nou ja, eigendunk . 1) Aanmatiging 2) Air 3) Arrogantie 4) Een hoge dunk van zichzelf hebbend 5) Egotisme 6) Eigenmachtig 7) Eigenwaan 8) Gevoel van eigenwaarde 9) Hoge dunk van zich zelf 10)

Mag hoor. Maar ineens heet je daar Julien Sorel :huh: Wat mankeert er aan de mooie naam Boudewijn? En bijna iedereen op dat forum is het niet met je eens. Heel vreemd.

Ik heb het gevoel dat jouw tijd hier op dit forum naar het einde loopt. Jij kan ons hier niets meer leren, en op het WSP forum hebben ze een groot debater zoals jij nodig.

Beloof me één ding Boudewijn, Danube, Wim, en nu Julian, voor dat jij hier de deur dichtslaat, zeg het dan even, dan kunnen wij je feestelijk uitzwaaien.

Als ik vertrek wordt het hier weer een uitgestorven boel. Dat wil ik jullie niet aandoen.

Neem nou Tokyo, een scherpe inhoudelijke debater die zich hier een jaar niet heeft laten zien en nu niet meer is weg te slaan.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Boudewijn Atsma schreef:
zo jul 24, 2022 2:48 pm

Als ik vertrek wordt het hier weer een uitgestorven boel. Dat wil ik jullie niet aandoen.
Dat valt wel hoor. Dat mag je ons gerust aandoen. Wij redden het zonder jou ook wel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
zo jul 24, 2022 2:58 pm
Boudewijn Atsma schreef:
zo jul 24, 2022 2:48 pm

Als ik vertrek wordt het hier weer een uitgestorven boel. Dat wil ik jullie niet aandoen.
Let op mijn woorden: Boudewijn A. gaat met zijn geleende ziel van de duivel onder zijn arm er vandoor op zoek naar . . . maar eerst gaat hij even zijn alias veranderen. De facto maakt het niemand wat uit. Boudewijn A. wordt direct herkend en helaas niet gewaardeerd. Hoe zou dat toch komen Herr Boudewijn; iemand die steeds hulpvaardig is met frisse originele bijdragen en steeds opnieuw met de staart tussen de benen afdruipt, schichtig achterom kijkend of hij niet gevolgd wordt. Want sommigen kunnen zijn bloed wel drinken.

Boudewijn, je bent een vervelende nare pestkop. En dat vindt niemand leuk. Zelfs je eigen zuster niet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Boudewijn Atsma

Bericht door Boudewijn Atsma »

Hans v d Mortel sr schreef:
zo jul 24, 2022 8:04 pm

Let op mijn woorden: Boudewijn A. gaat met zijn geleende ziel van de duivel onder zijn arm er vandoor op zoek naar . . . maar eerst gaat hij even zijn alias veranderen. De facto maakt het niemand wat uit. Boudewijn A. wordt direct herkend en helaas niet gewaardeerd. Hoe zou dat toch komen Herr Boudewijn; iemand die steeds hulpvaardig is met frisse originele bijdragen en steeds opnieuw met de staart tussen de benen afdruipt, schichtig achterom kijkend of hij niet gevolgd wordt. Want sommigen kunnen zijn bloed wel drinken.

Boudewijn, je bent een vervelende nare pestkop. En dat vindt niemand leuk. Zelfs je eigen zuster niet.
Zelfs de oude heer van de Mortel is door mijn inbreng weer geheel bij stem gekomen.

Het beste bewijs voor mijn zegenrijke werking voor dit noodlijdende blog.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Bericht door xplosive »

 
Heer Boudewijn zong een liedekijn,
Al die dat hoorde wou bij hem zijn.
 
En dat vernam een koningskind,
Die was zo schoon en zo bemind.
 
Zij ging voor haren vader staan:
'Och vader, mag ik naar Boudewijn gaan?'
 
'Och nee, gij dochter, nee, gij niet:
Die derwaarts gaan die keren niet!'
 
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef:
ma jul 25, 2022 7:37 am
 
Heer Boudewijn zong een liedekijn,
Al die dat hoorde wou bij hem zijn.
 
En dat vernam een koningskind,
Die was zo schoon en zo bemind.
 
Zij ging voor haren vader staan:
'Och vader, mag ik naar Boudewijn gaan?'
 
'Och nee, gij dochter, nee, gij niet:
Die derwaarts gaan die keren niet!'
 
Toppie! Ach, weet je Xplosive, het maakt mij niet zoveel uit. Als ze zich maar wassen (van hun gebrek).
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Bericht door Hallo Tokyo »

Rusland verklaart nieuw doel: Verdrijving van het Zelensky regime uit Oekraine

https://www.frontnieuws.com/rusland-ver ... -oekraine/


Jood of geen jood, het zou toch geweldig zijn wanneer de Russen hierin slagen.

:applause:
Boudewijn Atsma

Bericht door Boudewijn Atsma »

Hallo Tokyo schreef:
di jul 26, 2022 10:32 am
Rusland verklaart nieuw doel: Verdrijving van het Zelensky regime uit Oekraine

https://www.frontnieuws.com/rusland-ver ... -oekraine/


Jood of geen jood, het zou toch geweldig zijn wanneer de Russen hierin slagen.

:applause:

Het is zeer twijfelachtig dat de Russen daarin gaan slagen. Russische soldaten deserteren op grote schaal.

https://www.volkskrant.nl/editie/202207 ... ~b4857819/
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Bericht door Hallo Tokyo »

Noem mij gerust Rob hoor Wim, het interesseert mij geen zier, ik noem je Wim omdat je overal een andere alias hebt, voor alle duidelijkheid zeg maar, want Boudewijn is nep anders heette je bij de buren niet Julien Sorel.


icon_wave.gif
Boudewijn Atsma

Bericht door Boudewijn Atsma »

Hallo Tokyo schreef:
di jul 26, 2022 10:54 am
Noem mij gerust Rob hoor Wim, het interesseert mij geen zier, ik noem je Wim omdat je overal een andere alias hebt, voor alle duidelijkheid zeg maar, want Boudewijn is nep anders heette je bij de buren niet Julien Sorel.


icon_wave.gif
Het verschil is dat Rob jouw werkelijke naam is en Wim slechts een domme toeschrijving.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Bericht door Hallo Tokyo »

Ja natuurlijk Wim, citeer nog eens vanuit 'Opiniez' domme lul'


:*) icon_wave.gif
Boudewijn Atsma

Of topic

Bericht door Boudewijn Atsma »

Hallo Tokyo schreef:
di jul 26, 2022 10:58 am
Ja natuurlijk Wim, citeer nog eens vanuit 'Opiniez' domme lul'


:*) icon_wave.gif
Opiniez is een fasenieuws-site. Daar zal ik me nimmer op baseren.
Gesloten