Kosovo, schurkenstaat in de EU

mymoon
Berichten: 131
Lid geworden op: ma feb 18, 2008 2:13 pm

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door mymoon »

Vertaling van de site voor diegenen die minder goedi n Duits zijn:

http://translate.google.com/translate?j ... ml&act=url" onclick="window.open(this.href);return false;
mymoon
Berichten: 131
Lid geworden op: ma feb 18, 2008 2:13 pm

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door mymoon »

Het leek me leuk om een paar foto's te plaatsen van bekende politici uit heden/verleden die met deze orgaan/wapen/mensen/drugs handelaar nauw hebben samengewerkt.
Onder andere.

Joe Biden - Huidig staats secretaris VS
Madline Albright - Voormaalig staatssecretaris VS
Josha Fisher - Minister buitenlandse zaken Duitsland
George Bush - President VS
Wesley Clarck - Voormalig kommandat NAVO
Bernard Kouchner - Huidig minister buitenlandse zaken Frankrijk
mymoon
Berichten: 131
Lid geworden op: ma feb 18, 2008 2:13 pm

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door mymoon »

Nog een paar.
mymoon
Berichten: 131
Lid geworden op: ma feb 18, 2008 2:13 pm

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door mymoon »

Video van voormalige minister van BZ van Frankrijk Bernard Kouchner hoe hij de op vragen rond de "Gele huis" niet eens ontkent, maar als onzin bestempelt en de journalist erop aanwijst om maar een behandeling te nemen .
Begin 2011 kwam Dick Marti, EU parlamentarier met een verslag ervoer en de bewijzen die wel degelijk erop wezen dat er sprake was van een huis in Albanie waarin Serviers vermoord werden en hun organen verkocht werden. Ook is in dat verslag genoemd dat de UNMIK (VN macht en voorloper van EULEX die er nu is) en bepaalde hoge functionarissen ervan moesten hebben geweten, maar door politieke belangen stil hebben gezwegen.

Code: Selecteer alles

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/1121/Видео+дана/811750/Ко+се+задњи+смеје+(Видео+2010).html
vertaling
mymoon
Berichten: 131
Lid geworden op: ma feb 18, 2008 2:13 pm

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door mymoon »

Laatste nieuws..die natuurlijk niet de officiele nieuws kanalen bereiken.

Oude lid van de moord escader van de geheime dienst van Kosovo (Šik/Shik) Nazim Blaca vertelt dat zijn eenheid rond 400 moorden heeft gepleegd op mensen die met Serviers samenwerkten oftewel politieke tegenstanders waren. Hij heeft bekent bij een van de moorden op hoge funcionarissen te hebben deelgenoemn en aan een aantal geweldplegingen. Over de rest heeft hij nog niks bekent. Deze escader zou heel dicht met de Democratische Partij van Kosovo van Hashim Thaci hebben samengewerkt, die ex premier is.

Nazim beshuldigde de oude baas van de geheime diens van OVK (UCK oftewel de "bevrijdingleger van Kosovo" en de voorloper van huidige dienst) Azem Sulja als de baas van die eenheid. Op die beschuldigingen noemde Azem hem vervolgens een "psychopaat en een Servische spion".

Oud vicepresident van de Demokratische unie van Kosovo, wiens oprichter Ibrahim Rugova was (die op vreedzame manier de conflict benaderde) Adem Saljihaj, vertelt dat deze beweringen in lijn staan met zijn bevindingen over de georganiseerde misdaad na de oorloog.

Op dit moment is er een onderzoek gaande door EULEX (EU bestuur van Kosovo) over de beweringen.

Origineel (met de video voor diegenen die het begrijpen)

Code: Selecteer alles

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/1/Политика/905706/Блаца+поново+оптужује.html
Vertaling

Code: Selecteer alles

http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=sr&tl=nl&u=http%3A%2F%2Fwww.rts.rs%2Fpage%2Fstories%2Fci%2Fstory%2F1%2F%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%2F905706%2F%D0%91%D0%BB%D0%B0%D1%86%D0%B0%2B%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%2B%D0%BE%D0%BF%D1%82%D1%83%D0%B6%D1%83%D1%98%D0%B5.html
mymoon
Berichten: 131
Lid geworden op: ma feb 18, 2008 2:13 pm

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door mymoon »

Bericht uit Sarajevo

Een salafist uit Novi Pazar (zuid Servie) heeft vuur geopend op de ambassade van VS in Sarajevo (Bosnie). Hij is door de politie in de benen geschoten en is nu in het ziekenhuis.

Servische nieuwsportal b92 http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=553232" onclick="window.open(this.href);return false;

Engelse versie http://www.b92.net/eng/news/region-arti ... v_id=77081" onclick="window.open(this.href);return false;

Zoals altijd...je hoort er niks over. Als het Serviers zijn dan wel..jammer
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door Scarlatti »

ik kan helaas nt reageren word stds teruggebracht nr registreer pagina

ahnu wr wèl dus! ik geef t door Mymoon! ik heb inmiddels landgenoten v je leren kennen Balkan en Dragomir en heb veel respect voor hen!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door Ariel »

mymoon schreef:Bericht uit Sarajevo

Een salafist uit Novi Pazar (zuid Servie) heeft vuur geopend op de ambassade van VS in Sarajevo (Bosnie). Hij is door de politie in de benen geschoten en is nu in het ziekenhuis.

Servische nieuwsportal b92 http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=553232" onclick="window.open(this.href);return false;

Engelse versie http://www.b92.net/eng/news/region-arti ... v_id=77081" onclick="window.open(this.href);return false;

Zoals altijd...je hoort er niks over. Als het Serviers zijn dan wel..jammer
Er staat nu ook een bericht in de Hollandse krant mymoon. Telegraaf en de Elzevier. Dit soort berichten kunnen ze niet meer geheim houden.
Ik heb het artikel al op het forum gezet. http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 18&t=19835" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door Ozes »

Jammer dat niet meer Serviërs begaan zijn met hun land. Vooral jonge Serviërs pochen wat af, maar meer dan dat doen ze liever niet.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door Scarlatti »

"Jammer dat niet meer Serviërs begaan zijn met hun land. Vooral jonge Serviërs pochen wat af, maar meer dan dat doen ze liever niet."


Is dat zo Ozes? Ik hoor wel dat Balkan en Dragomir het bevreemdend vinden dat NLders zo weinig patriottisme hebben maar ik ben benieuwd of dat dan ook voor 'de Serviërs' geldt.
Wat zeg jij daarvan Mymoon
?
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door Mahalingam »

Kosovo is vol Mohammedanen en dat zullen die ongelovigen weten ook!
De premier van Kosovo, Hasim Thaçi, heeft vandaag tijdens zijn kerstboodschap aan het volk een flinke blunder gemaakt. Hij wenste alle katholieken in Kosovo een 'zalig Pasen'.
Volgens Thaçi behoort het paasfeest tot 'de belangrijkste feestdagen van de christelijke wereld die de hele katholieke gemeenschap, waar ook ter wereld, waardig en trots viert', zo meldde de Servische zender RTS vandaag.
Thaçi is sinds februari 2008 premier van Kosovo.
http://www.powned.tv/nieuws/raar/2011/1 ... een_z.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door Ozes »

Scarlatti schreef:"Jammer dat niet meer Serviërs begaan zijn met hun land. Vooral jonge Serviërs pochen wat af, maar meer dan dat doen ze liever niet."

Is dat zo Ozes? Ik hoor wel dat Balkan en Dragomir het bevreemdend vinden dat NLders zo weinig patriottisme hebben maar ik ben benieuwd of dat dan ook voor 'de Serviërs' geldt.
Wat zeg jij daarvan Mymoon
?
Dat is inderdaad mijn ervaring met Servische jonge emigranten in West-Europa. Ze hebben vaak het typische Oost-Europese macho-gedrag, ze zijn nationalistisch en soms zelfs militaristisch, maar ik hoor ze nooit over het feit dat ze onschuldig de geschiedenis in gaan als oorlogscriminelen. Maar de meeste immigranten uit Islamitische landen of conflictgebieden waar Islam actief is, zijn erg mak.


Als het gaat om nationalisme staan Nederlanders inderdaad wereldwijd onderaan, daar ben ik het met Balkan & Dragomir eens.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door King George »

Katholicisme is dus in de minderheid onder de Albanezen. Serviërs zijn overwegend Oosters Orthodox. Deze zogenaamde geste was dus naar Christen Albanezen; Niet naar de Serviërs in hun eigen land Kosovo!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mymoon
Berichten: 131
Lid geworden op: ma feb 18, 2008 2:13 pm

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door mymoon »

Hoi. Nou ik ben begaan met het lot en doe wat ik kan om het beeld recht te zetten dat Serivie een soort van schurkenland is. We zijn ook geen lieverds maar ik voel een diepte onrecht met wat er allemaal gebeurd is. Als ik dan hoor hoe de regerende politici onzin en schijnheiligheid uitkramen, heb ik geen keuze dan mijn mening op internet vespreiden. Als ik eerlijk naar mezelf kijk dan wijk ik nogal uit van de gewone Serviers in de zin dat ik geen zin heb in schijnpatriotisme met allerlei symboliek. Veel jongeren, zeker in Servie, vind ik zelf nogal oppervlakkig denken over zaken en absoluut niet rationeel en inconsequent. Bijvoorbeeld. Het is een publiek geheim dat Kosovo met name door hoge geboortecijfers van Albanezen is geworden. Velen roepen maar wat maar werkelijke probleem aanpakken is het moelijkst. Onze Patriarch zei een keertje iets wat me altijd is bij gebleven. "Keren tegen een ander is makkelijk, maar strijden tegen je eigen zwaktes is het moelijkste wat er is". Met andere woorden, wapens opnemen tegen een ander is makkelijk maar lost niks op. Eerste keuze is samen eruit komen en als dat niet helpt dan is een langdurige adem voor nodig.
Al een aantal jaren ben ik aktief voor een stichting/jongerenbeweging die arme gezinnen met 5 of meer kinderen steunt zowel financieel als in logistiek om die gezinnen te helpen om zelfstandig en onafhankelijk te worden en natuurlijk kinderen hebben. We waren er toen met maar 10 mensen en nu zijn er rond 30 vrijwilligers, 150 donateurs, vakmensen, contacten met de pers en locale politici en belangrijkst ejongeren die aktief bezig zijn met werkelijk patriotisme ipv passief dingen gaan roepen. Over een jaar of twee hopen we dat we dan ook beschikking hebben over vrijwillige personeel die ook medische zaken kan verhelpen. We proberen dan om een omgeving te creeren waarbij gezinnen met veel kinderen een bestaan kunnen opbouwen. Deze beweging van een paar van ons is ontstaan als een reactie op de pogrom van Serviers uit Kosovo in 2004. Inmiddels is het geregistreerd in Nederland, Servie, Republika Srpska, Oostenrijk, VS, Zwitserland.
Dit is hoe ik mijn strijd voer en als als het zo doorgaat is Kosovo over 150 jaar daar waar het moet zijn.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door Ariel »

mymoon schreef:Bijvoorbeeld. Het is een publiek geheim dat Kosovo met name door hoge geboortecijfers van Albanezen is geworden. .
Dat is geen publiek geheim mymoon. Bijna iedereen weer dat dit de manier is om de ummah ( Gemeenschap van gelovende ) te realiseren. Vandaar dat Moslims grote gezinnen hebben.
Ik wens jou veel sterkte met je strijd .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mymoon
Berichten: 131
Lid geworden op: ma feb 18, 2008 2:13 pm

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door mymoon »

Weer wat nieuws maar uit Bosnie dit keer. Er blijklen Wahhabisten in schoolzalen te worden opgeleid kijk link.

Code: Selecteer alles

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/3/Регион/1036704/Обука+вехабија+у+школама.html
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door Ariel »

Zijn er nog meer leden die niet in dit topic kunnen posten? Scarlatti kan namelijk geen bericht sturen. Ik begrijp er niks van, want volgens het Beheerderspaneel is alles normaal.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door Manon »

ik post gewoon
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door mercator »

mymoon schreef:Hoi. Nou ik ben begaan met het lot en doe wat ik kan om het beeld recht te zetten dat Serivie een soort van schurkenland is. We zijn ook geen lieverds maar ik voel een diepte onrecht met wat er allemaal gebeurd is. Als ik dan hoor hoe de regerende politici onzin en schijnheiligheid uitkramen,
Ja, maar in Servië had je toch ook lui als Tadic die de hoer van de NAVO en de moslims wilden spelen om toch maar bij de EU te mogen.Eigenlijk net hetzelfde als hier, wij worden door onze politici en Gekroonde Hoofden ook overgeleverd aan de moslims. De verraders zitten dus even goed in de Servische rangen zelf.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door Ozes »

mymoon schreef:Hoi. Nou ik ben begaan met het lot en doe wat ik kan om het beeld recht te zetten dat Serivie een soort van schurkenland is. We zijn ook geen lieverds maar ik voel een diepte onrecht met wat er allemaal gebeurd is. Als ik dan hoor hoe de regerende politici onzin en schijnheiligheid uitkramen, heb ik geen keuze dan mijn mening op internet vespreiden. Als ik eerlijk naar mezelf kijk dan wijk ik nogal uit van de gewone Serviers in de zin dat ik geen zin heb in schijnpatriotisme met allerlei symboliek. Veel jongeren, zeker in Servie, vind ik zelf nogal oppervlakkig denken over zaken en absoluut niet rationeel en inconsequent. Bijvoorbeeld. Het is een publiek geheim dat Kosovo met name door hoge geboortecijfers van Albanezen is geworden. Velen roepen maar wat maar werkelijke probleem aanpakken is het moelijkst. Onze Patriarch zei een keertje iets wat me altijd is bij gebleven. "Keren tegen een ander is makkelijk, maar strijden tegen je eigen zwaktes is het moelijkste wat er is". Met andere woorden, wapens opnemen tegen een ander is makkelijk maar lost niks op. Eerste keuze is samen eruit komen en als dat niet helpt dan is een langdurige adem voor nodig.
Al een aantal jaren ben ik aktief voor een stichting/jongerenbeweging die arme gezinnen met 5 of meer kinderen steunt zowel financieel als in logistiek om die gezinnen te helpen om zelfstandig en onafhankelijk te worden en natuurlijk kinderen hebben. We waren er toen met maar 10 mensen en nu zijn er rond 30 vrijwilligers, 150 donateurs, vakmensen, contacten met de pers en locale politici en belangrijkst ejongeren die aktief bezig zijn met werkelijk patriotisme ipv passief dingen gaan roepen. Over een jaar of twee hopen we dat we dan ook beschikking hebben over vrijwillige personeel die ook medische zaken kan verhelpen. We proberen dan om een omgeving te creeren waarbij gezinnen met veel kinderen een bestaan kunnen opbouwen. Deze beweging van een paar van ons is ontstaan als een reactie op de pogrom van Serviers uit Kosovo in 2004. Inmiddels is het geregistreerd in Nederland, Servie, Republika Srpska, Oostenrijk, VS, Zwitserland.
Dit is hoe ik mijn strijd voer en als als het zo doorgaat is Kosovo over 150 jaar daar waar het moet zijn.
Uitstekend, hopelijk word het onder Serviërs ooit weer populair om gezinnen met 5+ te stichten. Maar met de Islam kom je er niet uit, vergeet dat meer. De Serven hadden tevens elk recht om terug te vechten, wellicht dat ze het iets meer tactisch aan kunnen pakken, maar dat is lastig wanneer de VS met Bill " De kruistochten zijn de oorzaak van Jihad :rolleyes: ' Clinton bommen werpt.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mymoon
Berichten: 131
Lid geworden op: ma feb 18, 2008 2:13 pm

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door mymoon »

Onrusten in Macedoenie - geen enekele nieuws ervan gehoord op het TV!

Onrusten door Albanese minderheid in een aantal Mcedosnische steden en dorpen. Bussen, bruggen en winkels van Macedoniers werden in brand gestoken. Albanese groepen grepen het moment om op onafhankelijkheid te roepen als "oplossing" voor de probleem. Albanese rechten worden zogenaam neit gerespecteerd en dat is de reden waarom ze zo reageren.

Hoe de hele onrust begon in niet helemaal duidelijk. Er werden twee ALbanese jongens doodgeschoten door een poltiie agent. Hoe dat kwam is niet helemaal duidelijk. Het ging om een ruzie bij de parkingplek is de enige wat bekend is. Hoe dan ook. dat kan geen reden zijn om bussen, bruggen, wineksl in brand te steken en de inwoners de angst in te jagen en met Albanese vlaggen te gaan zwaiien. Tientallen gewond en net zoveel gearesteerd. Lijkt meer op een kein incident die vervolgens wordt gebruikt voor andere doelen. B

Nieuws van Servische TV vertaald in gogole

http://translate.google.nl/translate?hl ... %25B8.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://translate.google.nl/translate?hl ... D0%B8.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door Ariel »

mymoon schreef:Onrusten in Macedoenie - geen enekele nieuws ervan gehoord op het TV!

Onrusten door Albanese minderheid in een aantal Mcedosnische steden en dorpen. Bussen, bruggen en winkels van Macedoniers werden in brand gestoken. Albanese groepen grepen het moment om op onafhankelijkheid te roepen als "oplossing" voor de probleem. Albanese rechten worden zogenaam neit gerespecteerd en dat is de reden waarom ze zo reageren.

Hoe de hele onrust begon in niet helemaal duidelijk. Er werden twee ALbanese jongens doodgeschoten door een poltiie agent. Hoe dat kwam is niet helemaal duidelijk. Het ging om een ruzie bij de parkingplek is de enige wat bekend is.
Tja mymoon. We weten dat het doden van een moslim een vreselijk vergrijp is. Wie een moslim dood, het is alsof hij de gehele mensheid gedood heeft. Daar moet een reactie op komen, want de kafir zal weten dat de dood van een moslim gewroken zal worden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mymoon
Berichten: 131
Lid geworden op: ma feb 18, 2008 2:13 pm

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door mymoon »

Eindelijk komt de waarheid boven water. Premier van Kosovo Tachi heeft voor het parlement gezegd dat het de beste oplossing zou zijn als alle Albanezen in een land zouden wonen en dat bedoelt hij deel van Montenegro, Griekenland, Macedonie en Servie. Blijkbaar was "onderdrukking" niet de reden van onafhankelijkheid, en dat de masak exodus van Serviers puur tot doel heeft wat demeneer hierboven heeft gezegd. En dat alles met dank aan VS en landen die hen steunen, waaronder helaas ook de kabinetten van Nederland.
3/15/2012 5:16:00 PM
Taci:If borders change, all Albanians in one state


PRISTINA - Kosovo Prime Minister Hasim Taci said Thursday that in case of border redrawing in the Balkans, it would be best and easiest for Albanians to live in one country.

As for aspirations to redraw borders, I have conveyed to international friends the message of all institutions and citizens that it would be best and easiest for Albanians to live in one single state, Taci said, answering to the questions of MPs in the Kosovo parliament building.

He qualified as dangerous the announced staging of Serbian elections in Kosovo. Taci also underlined there would be no autonomy for the north.
http://www.tanjug.rs/news/35706/taci-if ... -state.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door Ariel »

Nou, dan kunnen ze de toetreding van de EU ook vergeten, want de EU wil nou eenmaal een mengelmoes van Europa maken.
Is dit het begin van een nieuwe oorlog?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Kosovo, schurkenstaat in de EU.

Bericht door Manon »

mymoon schreef:Eindelijk komt de waarheid boven water. Premier van Kosovo Tachi heeft voor het parlement gezegd dat het de beste oplossing zou zijn als alle Albanezen in een land zouden wonen en dat bedoelt hij deel van Montenegro, Griekenland, Macedonie en Servie. Blijkbaar was "onderdrukking" niet de reden van onafhankelijkheid, en dat de masak exodus van Serviers puur tot doel heeft wat demeneer hierboven heeft gezegd. En dat alles met dank aan VS en landen die hen steunen, waaronder helaas ook de kabinetten van Nederland.
3/15/2012 5:16:00 PM
Taci:If borders change, all Albanians in one state


PRISTINA - Kosovo Prime Minister Hasim Taci said Thursday that in case of border redrawing in the Balkans, it would be best and easiest for Albanians to live in one country.

As for aspirations to redraw borders, I have conveyed to international friends the message of all institutions and citizens that it would be best and easiest for Albanians to live in one single state, Taci said, answering to the questions of MPs in the Kosovo parliament building.

He qualified as dangerous the announced staging of Serbian elections in Kosovo. Taci also underlined there would be no autonomy for the north.
http://www.tanjug.rs/news/35706/taci-if ... -state.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Allez, en Albanië (is dat geen land dan?) en Kosovo en Servië werden net op de lijst van veilige landen gezet!

Nu ja, de moslimoverheersing is ginds volbracht zeker?


http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid ... ekers.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Albanië, Bosnië-Herzegovina, Macedonië, Kosovo, Servië, Montenegro en India zijn vanaf nu "veilige landen", waar over het algemeen geen risico op vervolging om politieke redenen bestaat. Dat heeft de ministerraad beslist op voorstel van staatssecretaris voor Migratie Maggie De Block (Open Vld).


Door een lijst van veilige landen op te stellen wilde het parlement vorig jaar het asielmisbruik tegengaan. Steeds meer economische vluchtelingen uit veilige landen vragen hier immers politiek asiel en dat belast de procedure ernstig, want ze worden meestal toch niet erkend als vluchteling, maar moeten in de lange periode van de procedure wel opvang krijgen. Veilige landen zijn staten waarin mensen over het algemeen niet om politieke redenen vervolgd worden. Het zijn landen van waaruit amper asielzoekers worden erkend als vluchteling. De lijst wordt opgesteld na advies van het Commissariaat-Generaal voor de Vluchtelingen en Staatlozen (CGVS) en wordt ieder jaar aangepast aan de nieuwe situatie.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie