Is Engeland al verloren?

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wij hebben hier Surinamers en ander negersoort uit de Antillen gekregen die voor heel veel overlast hebben gezorgd.

Dat zijn bijna allemaal messentrekkers. Ik weet dat omdat ik nog nooit anders in de krant gelezen heb. En dat is al vanaf het begin dat Suriname onafhankelijk werd. Het criminele tuig kwam toen massaal naar Nederland toe om zo het recht op het Nederlandse staatsburgerschap te behouden en zware straffen te ontlopen. Want de Surinaamse politie onder Surinaamse vlag gaat heel wat onvriendelijker om met crimineel tuig dan in Nederland.

Na de onafhankelijkheid ontstond hier in Amsterdam roofzucht, aanrandingen en moord. Bijna allemaal bedreven door crimineel zwart tuig uit onze zwarte koloniën. Trouwens, de eens zo vredige Zeedijk in Amsterdam veranderde in een klap in het Surinaamse Antilliaanse getto waar heroïne de straathandel bepaalde en ELKE AVOND EEN BEROVING plaatsvond. Ook de Bijlmer veranderde op slag van een fraai woongebied in een levensgevaarlijk voor blanken onbewoonbaar gebied - miljoenen investering als weggegooid geld voor het criminele soort uit Suriname en de Antillen.

Ik kan het weten want mijn Engelse vriend John woonde in een zijstraatje van de Zeedijk. En ikzelf woonde een korte tijd in een mooie niet geodkope flat die - zonder dat ik het wist - grensde aan de meest criminele buurt 'Hoptille', bewoont met bijna uitsluitend Antillianen, precies tegenover het voormalige hoofdkantoor van ABN AMRO. Wie had dat gedacht. Auto inbraken vonden bijna elke nacht plaats. Ik werd er gek van. Negers zijn dom, want ik liet zelfs mijn deur openstaan en toch werd de ruit van mijn autodeur regelmatig in gekegeld met een baksteen. ook als ik mijn auto ver weg parkeerde waar genoeg licht 's nachts scheen op de parkeerplek. Volgens de wijkagent waren tien Antilliaanse criminelen in het bezit van wapens bekend bij de politie. Waarom deed men niks? Dat kon alleen wanneer zij op heterdaad betrapt werden. Dus . . . ? Was er 's nachts ook nooit één politieagent in de buurt te zien. Het was ook toen - 25 jaar geleden - dat ik voor het eerst geconfronteerd werd met het verplichte afspraak maken bij de politie om aangifte te doen van autokraak. Want zoals bekend is de politie liever lui dan moe, maar is echter niet te beroerd om massaal simpelweg aanwezig te zijn wanneer Ajax in de Arena speelt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ariel »

Ahhh zo zielig.
Imam: Ik kan mijn huis niet uit – buiten lopen allemaal halfnaakte vrouwen

Het drama van een moslimmigrant in het Verenigd Koninkrijk. Hij kan het huis niet verlaten omdat niet alle vrouwen in islamitische kledij rondlopen. .


The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door King George »

Een ander land een optie? Wij helpen hem immers graag.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Pilgrim »

Avonden in Croydon, waar blanke Engelsen een minderheid zijn

Geplaatst op 31 december 2018

Afbeelding

Ik bracht de kerst met mijn kind en de moeder door in Croydon, een middelgrote Engelse stad die op een bepaalde manier en op zeker moment aan Londen werd toegevoegd en behoort tot “Greater London”. Hoewel Croydon met zijn bijna 200.000 inwoners tot de typische urbane centra rondom Londen behoort, waar blanke Engelsen nu ook een minderheid zijn, is deze stad niet te vergelijken met Rotherham of Savile Town, laat staan met Luton. Croydon is geen radicaalislamitisch brandpunt of multiculturele hel, hoewel hier ook typische problemen bestaan die men met multiculturele samenlevingen heeft.

Maar hoewel Croydon geen blanke meerderheidssamenleving meer is, vierde ik de wellicht meest christelijke kerst sinds lange tijd te midden van Afrikaanse immigranten uit het Caribisch gebied. De avonden in Croydon waren levendig en positief verrassend. Want het blijkt dat ook een sterke etnische mengeling nog niet de culturele dood van de dragende samenleving tot gevolg hoeft hebben wanneer de culturele verschillen tussen immigranten en autochtonen niet te groot zijn.

In Croydon aten we in Engelse pubs, die traditioneel zijn ingericht en nog datgene serveren en inschenken wat vader en grootvader geconsumeerd hebben. Het verschil is er alleen maar in gelegen dat het straatbeeld van Croydon door donkere niet-Europeanen, maar gewoon hoofdzakelijk door mensen uit het Caribisch gebied wordt gedomineerd. Het heeft waarschijnlijk iets van Berlin-Kreuzberg zonder de islamitische invloeden, hoewel er ook een grote Indische gemeenschap in de stad bestaat, die echter niet heel opvallend is. Islamitische Salafisten, volledig versluierde vrouwen en Oriëntaalse bendes waren mij in die dagen niet opgevallen. Die vind je echter onmiddellijk wanneer je een keer gaat wandelen in Londen buiten het centrum.

De culturele verschillen tussen Birmingham (ook bekend als “Little Pakistan”), Kent en Croydon zijn wat mij betreft duidelijk. De twee steden en het graafschap bevinden zich in verschillende tijdsdimensies en symboliseren ieder voor zich een momentopname in de multiculturalisering van Engeland. Terwijl iedereen met geld en een blanke huid naar Kent vlucht als hij kan, kun je in Croydon nog net goed genoeg wonen in het multiculturalisme, zodat de meeste inwoners bereid zijn de negatieve kanten weg te strepen tegen de positieve kanten en de verdere richting van de ontwikkeling als minder gevaarlijk te beschouwen. Birmingham of Luton daarentegen staan al aan het eind van deze ingrijpende migratiepolitieke veranderingen van de demografie van Engeland. Daar is het multiculturalisme al niet leuk meer, omdat zich daar langzamerhand islamitische parallelsamenlevingen als dominante dragers een nieuwe maatschappelijke orde vestigen.

Croydon bleek cultureel een drogbeeld te zijn – een kruising van links-liberale verandering, een christelijk restant en Afrikaanse gettocultuur. Het waren de jonge mannen, meestal jonge Afrikaanse types, die als verstoorders van de idylle optraden. Zij zouden de grootste problemen zijn in Croydon – jonge mannen met Afrikaanse wortels, maar op een bepaalde manier met een westelijke, christelijke cultuur, die meestal zonder vader opgroeien en niets weten aan te vangen met hun tijd en opgekropte woede. Voor kerstavond sprak ik daarover met een blanke Engelsman onder het genot van een biertje, die mij verzekerde dat het multiculturalisme in Croydon zou functioneren. Maar toen ik aan hem vroeg of hij zonder multiculti zou kunnen leven en deze diverse, vaak aangename en vaak onaangename mengeling van Engelse koloniale volkeren tegen een Europese idylle zoals in Kent zou willen ruilen, grijnsde hij alleen maar en zwaaide met zijn wijsvinger voor mijn gezicht. Ik zou een “geraffineerde kerel” zijn, zei hij tegen me en bleef me een antwoord schuldig.

Maar vaak is zwijgen ook gewoon een antwoord.

Bron: https://younggerman.com

Door: “Ignatius”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/12/31 ... heid-zijn/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Pilgrim »

Londen: Sadiq Khan misbruikt Oud & Nieuw vuurwerk van de hoofdstad voor politiek statement

Geplaatst op 2 januari 2019

Afbeelding

Pro-EU en anti-Brexit: dat was de boodschap van het grote vuurwerk van Londen

De islamitische burgemeester van Londen, Sadiq Khan (foto), heeft het grote Oud & Nieuw vuurwerk van de stad laten vormgeven als een gigantisch pro-EU en anti-Brexit statement. De mainstream media pakken dit dankbaar op.


Londen is anders dan het Engelse ommelanden. En de Londense elite anders dan het grootste deel van de bevolking. De Engelsen zijn al een minderheid geworden in hun eigen hoofdstad. Maar de islamitische burgemeester Sadiq Khan vond het nodig om het grote vuurwerk van de hoofdstad een gigantisch statement voor meer “openheid” te laten worden.

De mainstream media hebben dit statement jubelend opgepakt (“Bento”, “web.de”) De stad liet zich de show € 2,5 miljoen kosten. Terwijl er ongeveer 70.000 vuurpijlen de lucht ingingen, werd in meerdere talen de zin “Londen is open” als een luid mantra via vele luidsprekers herhaald, opdat ook de laatste het gesnapt heeft. Het reuzenrad “London Eye” lichtte daarbij op in de kleuren en met de symbolen van de EU.

De voorstanders van de Brexit zijn dienovereenkomstig boos dat de burgemeester van Londen met een Pakistaanse migratieachtergrond het dure Oud & Nieuw evenement heeft gepolitiseerd (“The Guardian”, “The Sun”, “ORF”). Zijn gedrag zou respectloos zijn tegenover de wil van het Britse volk, stond er in een statement.

Bron: www.freiewelt.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/01/02 ... statement/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door xplosive »

 
February 3, 2019

Under Sadiq Khan, 40 knife attacks per day is considered the “new normal.” Could the ethnicity of the knife attackers have anything to do with Khan’s reluctance to address, let alone deal with the issue?

Afbeelding

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ariel »

Moslims in Liverpool zijn woedend door het kunstwerk van een varken om dat op een muur is geschilderd om het Chinees Nieuwjaar te vieren in het jaar van het varken.

De Raad is overstroomd met klachten van moslimgemeenschap.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Toen ik hoorde dat het nu het Chinese jaar van het varken is, dacht ik: 'dan zullen wel wel boze Moslims krijgen."
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ariel »

Wat gevaarlijk. Het wachten is nu op het wakker worden van Shariah4Nederland, en Shariah4Belgie. Had men in Engeland nu werkelijk verwacht dat Anjem Choudary zich rustig zou houden na zijn gevangenisschap ?
In een aantal Britse steden wordt de beruchte extremistische organisatie al-Muhajiroun opnieuw actief nu verschillende leden en aanhangers de afgelopen maanden zijn vrijgelaten uit de gevangenis. Daarvoor waarschuwt de ngo Hope not Hate. Al-Muhajiroun staat bij ons bekend als de groep van radicale moslims waaruit ook Shariah4Belgium ontstond.

Al-Muhajiroun, letterlijk ‘de emigranten’, is in de jaren 90 opgericht door de radicale haatprediker Anjem Choudary. Hij zat tot voor kort in een Britse cel voor zijn steun aan Islamitische Staat, maar is nu hij zijn straf heeft uitgezeten opnieuw een vrij man. Al-Muhajiroun wordt gezien als de groepering die verantwoordelijk is voor verschillende aanslagen op Brits grondgebied of daar alvast de inspiratie voor heeft geleverd. De organisatie is verboden in het Verenigd Koninkrijk, maar kon er de afgelopen jaren telkens in slagen in een of andere vorm opnieuw op te duiken.

Ook nu zou al-Muhajiroun weer wakker worden, na twee jaar van relatieve stilte omdat heel wat aanhangers in de cel zaten. Choudary is niet de enige van de groep die recent vrijkwam. In een rapport schrijft de ngo Hope Not Hate dat al-Muhajiroun “opnieuw tot leven komt”. “De vrijlating van een aantal van de meest prominente activisten lijkt, hoewel ze strikt worden gecontroleerd, een aantal jongere aanhangers te hebben wakker geschud om opnieuw de straat op te trekken om te prediken”, zegt Nick Lowles van Hope not Hate aan The Independent. “Hoewel al-Muhajiroun voorlopig slechts een schim is van wat het ooit was, kunnen ze mogelijk opnieuw onrust zaaien.”

Speakers Corner
Zo werden aanhangers de afgelopen maanden opgemerkt terwijl ze preken gaven in de straten van Londen, duiken ze opnieuw op aan de beroemde Speakers Corner in Hyde Park en hebben ze nieuwe sociale media-accounts opgestart. Ook in andere steden zoals Luton, Birmingham en Leicester zijn ze actief.

Neil Basu, hoofd van de Britse antiterrorisme-eenheid, zegt dat de groep streng in het oog wordt gehouden en dat de politie er alles aan doet om tijdig in te grijpen indien nodig. “We zullen ze geen kans geven om nieuwe leden te rekruteren of om een nieuwe groepering uit te bouwen.”

Vraag is of de gevangenisstraffen voor de radicale islamisten ook maar iets heeft uitgehaald. De Amerikaanse onderzoeker Michael Kenney, die een tijdje undercover actief was in al-Muhajiroun, denkt van niet. “Al-Muhajiroun is in het verleden ook telkens opnieuw opgestaan. Verschillende leden en leiders begonnen de voorbije jaren gewoon opnieuw telkens ze de gevangenis mochten verlaten. Hun opsluiting versterkt hun overtuiging vaak gewoon nog.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ariel »

Afrikaanse moslim gooit al biddend vrouw uit raam van de 11e verdieping

Afbeelding

Vorige week vond in de Schotse stad Glasgow in een wooncomplex een verschrikkelijk drama plaats waarover weinig media berichten: Na een escalerende ruzie duwde de moslim een vrouw uit het raam en hield haar vanaf de elfde verdieping van een flatgebouw alleen nog maar bij haar haren vast. Na de wanhopige strijd van de vrouw om te overleven, die de moordenaar minutenlang vanuit het veilige appartement volgde, liet de man de hulpeloze vrouw los – ze stortte meer dan 30 meter naar haar dood. Volgens de”Daily Record” is de overleden vrouw de 30-jarige Alem Shimeni uit Eritrea.
Scotland Yard: Afschuwelijk doodstrijd voor de ogen van getuigen

De moordenaar probeerde te ontsnappen. Het handelt zich hier ook om een Afrikaanse nieuwkomer en het mag dan ook geen wonder heten dat de Schotten langzamerhand de deuren voor asielzoekers sluiten. Een buurtbewoner, die door het geschreeuw van Shimeni’s geschreeuw op het incident geattendeerd werd, beschreef volgens het politierapport de situatie als volgt:”Ik hoorde hysterisch gekrijs en ging naar het raam. Ik zag een vrouw die bij haar haren werd vastgehouden. Zij viel niet onmiddellijk neer omdat zij wanhopig probeerde om de vensterbank vast te houden”, zei hij. Voordat hij de politie op de hoogte bracht nam de ooggetuige een foto die de kwelling van de Afrikaanse vrouw laat zien.

Na de val bewoog de vrouw zich niet meer. “Het was verschrikkelijk om te zien”.

Kort na het drama ontvluchtte de Afrikaanse dader het gebouw. Buren – inclusief de getuige die de foto nam – overweldigden hem. Zij hielden de verdachte, die over een muur struikelde en zichzelf verwondde, vast totdat de gealarmeerde politie arriveerde. Het politieonderzoek is aan de gang om de omstandigheden rond Shimeni’s dood op te helderen.

“We hebben een prachtige vrouw verloren,” zei Joseph Ghebreyesus van de Eritrese Orthodoxe Kerk. Shimeni was lid van het koor. Haar lichaam wordt overgebracht naar haar thuisland. Het verband tussen Shimeni en de verdachte is onduidelijk. Een “relationele handeling” ligt voor de hand.

De ooggetuige over de dader: “He was chanting and, I think, praying.“
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ariel »

No Whites Allowed After 8pm. Dat staat te lezen op een muur in Manchester.

Stel je voor dat er zou staan...No Blacks allowed. :thinking:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ariel »

De Engelse huisarts die wegens racisme op zijn vingers werd getikt door de tuchtraad omdat hij een gesluierde patiënt vroeg haar gezichtsbedekking te verwijderen verlaat gefrustreerd de medische sector
Wilt u die gezichtssluier even weghalen, ik kan u niet verstaan

Op zijn tweeënvijftigste wil hij zich alsnog in een ander vak bekwamen. Hij heeft geen fatale medische blunders begaan of grensoverschrijdend gedrag vertoond jegens vrouwelijke collega’s, verpleegkundigen of patiënten. Ook geen graai in een kassa of een oorlogsverleden. Wel bijna een kwarteeuw inzet voor de volksgezondheid. Een smetteloos blazoen. En toen was er plots die scheve schaats. Wat of wie bezielde hem? Satan?

Zijn vergrijp: aan de moeder van een ziek meisje vroeg hij om haar gezichtssluier weg te halen, omdat hij haar niet verstond. Vorige week, bijna een jaar later, kwam hem die euveldaad te staan op een botsing met het tuchtcollege, dat een klacht over zijn ‘racistische en discriminerende’ optreden ontvankelijk verklaarde. Terwijl hij, zegt hij, gewoon die vrouw beter wilde begrijpen zodat hij haar dochter kon helpen.

Dit Kafka-verhaal begon in juni vorig jaar. Wolverson had dienst in een inlooppraktijk van het koninklijke universitaire ziekenhuis in Stoke-on-Trent in midden-Engeland. De moeder beschreef de keelklachten van haar elfjarige dochter. Het dundoek voor haar mond verminkte haar woorden hinderlijk. Vandaar Wolversons ‘krenkende’ verzoek.

Wachtkamer
Meestal, zegt hij, ontbloten vrouwelijke patiënten met een nikab uit zichzelf hun gezicht, en anders wel op verzoek, zonder morren. Volgens hem deed ook deze moeder niet moeilijk. In tegenstelling tot haar man, die een half uur later het ziekenhuis betrad en plaatsnam in de wachtkamer. Hij keek de dokter gemelijk aan, telkens wanneer hij een nieuwe patiënt kwam halen. Later gaf hij Wolverson aan bij de Nationale Gezondheidsdienst, die het tuchtcollege alarmeerde.

Die vond de klacht een onderzoek waard en meldde dat vorige week aan Wolverson. De valbijl staat klaar, een veroordeling kan hem zijn registratie als arts kosten. Hij vreest al brodeloos te zijn zolang het onderzoek duurt. Want hij heeft geen eigen praktijk en valt in voor collega’s. En niemand roept graag de hulp in van iemand die het aan de stok heeft met het tuchtcollege.

Volgens de klacht stelde hij de vrouw op ruwe wijze een ultimatum: of de sluier weg of einde gesprek. Ook keek hij lelijk. Ze zou hebben uitgelegd dat ze de sluier niet af kon doen vanwege haar geloof.

De reacties lopen uiteen. Wolverson krijgt steun via een handtekeningenactie die, ten tijde van dit schrijven, de 50.000 ondertekenaars is gepasseerd. Medestanders klagen dat er al zo weinig doktoren zijn en dat het alleen daarom al crimineel zou zijn om een arts om zo’n dwaze reden uit te schakelen.

De bond van Britse artsen wil ‘duidelijke richtlijnen’. Er bestaat al wel een gedragscode voor dokters die een gezichtssluier dragen. Die zijn kennelijk in Engeland zo talrijk dat regels nodig waren. Een gesluierde arts moet het gelaat ontbloten als de patiënt dat wil. Het tuchtcollege heeft dat ooit zo bepaald zonder erbij te vertellen wat er moet gebeuren in het omgekeerde geval, als de arts aan de patiënt vraagt de sluier af te doen.

‘Het proces’, zo heet een toepasselijke roman van Kafka waaraan ik moet denken. De islamitische stichting Ramadhan Foundation eist geen beroepsverbod. Wel zou, vindt een woordvoerder, Wolverson er goed aan doen een cursus ‘diversiteitsbewustzijn’ te volgen. Wolverson’s repliek: “Dit land heeft straks geen dokters meer”.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Pilgrim »

Londen 1970... Londen 2019...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Pilgrim »

Trafalgar Square, Londen, 30 mei 2019...
Qari Ayyub Asif - Gepubliceerd op 30 mei 2019

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
manfred
Berichten: 117
Lid geworden op: di okt 30, 2012 11:24 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door manfred »

A walk around Trafalgar Square, London…

Afbeelding

I went to the centre of London today to have a look at something.

Today was the “Festival of Eid”, courtesy of our Mayor, Sadiq Khan. Just so that will not forget, it said “mayor of London” on huge posters every few meters, five on the stage alone. (The picture shows 4 of them, the fifth is on the right of stage, which looks the same as the left) You have to make sure that people know who to vote for the next time, right?

This, by the way, is the same Mayor who decreed that mosques need armed guards against “right wingers” and “islmaophobes”, but synagogues or churches do not need any as they are quite safe from Muslim attacks.He also decreed that Christmas markets should be only allowed outside central London, and should not have any religious themes. He said they must be called “winter markets”. He also outlawed officials saying “Christmas light”, as it is not “appropriate in a multicultural city”… They are “winter festive lights”. Also Christmas carol singing, by his order, is confined to churches.

But this Eid festival, financed with my taxes, I thought I go and see. There was security at the entrance, and armed police too. I carried nothing, so after satisfying himself that an old man is no real danger, with an inquisitive look, I was in.

There were some food stalls, mostly kebabs and things, an Indian one, and one from the Seychelles, with grilled fish and fried plantain, where I got my lunch. It was good, but there were no seats. I sat on the steps, and had some trouble getting up again. There was a seating area with chairs, but I was told I could not sit there and "not to make trouble". There were a number of mostly older women in hijabs there, some with their husbands.... perhaps they thought I would jump on them? At my age, that is almost a compliment in a funny sort of way...

There was a stage with music, bad enough for me to almost agree with Mohammed’s prohibition of music… All over, Sadiq Khan on screens and placards benevolently smiling down at us mere mortals, making me feel I mistakenly travelled to Pyongyang.

The interesting part was the non-food section…. A kid’s crèche with a man telling them about the bloodthirsty Jews who stole the poor Muslims’ land. A place where you could apply for a “halal” loan. I asked if could have one, just a small one, and was told they are only for Muslims. A “charity” tent to collect donations for the “Palestinians”. Then there was a “refugee” tent. “Diversity is our strength” is said at the entrance, overlooked by a portrait or Sadiq Khan. A bit like “work sets you free” over the gates of Auschwitz. Inside there were some seats, maybe 30, and some empty. A young white woman with a Northern accent gave an enthusiastic talk… She described the horrors of the sea crossing to the UK experienced by refuges and mostly illegal immigrants she calls, all of them, “refuges”. She then went on that we are ourselves only to blame for them coming here for we caused their poverty and plight with colonialism and by attacking them.

I could not keep my big mouth shut, and I asked “how can diversity be both our strength and our punishment?” That made a “heckler”, and I was told to leave, or she will call security.

So that was my Saturday afternoon day out. As a treat I had a nice ice-cream on Piccadilly, and then took the tube (underground) home.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Pilgrim »

manfred schreef:I could not keep my big mouth shut, and I asked “how can diversity be both our strength and our punishment?” That made a “heckler”, and I was told to leave, or she will call security.
Well said Manfred! icon_thumbup.gif [icon_lol.gif]

What a stupid people there. :scratch:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ariel »

manfred schreef:A walk around Trafalgar Square, London…
:razz:

While reading I thought...Could it be our Manfred who had a Saturday stroll on Trafalgar Square? And than I saw your avatar. :smile7:

Thank you for this great story Manfred. I enjoyed reading it.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:What a stupid people there. :scratch:
Wie is hier precies stupide? De moslims die voor zichzelf en hun religie opkomen, of de rest die óók opkomt voor moslims en hun religie? De gewone Londenaars stemmen intussen met de voeten en verlaten de stad, de stad die zij en hun voorouders hebben opgebouwd. Hetzelfde gebeurt in alle (grote) steden in West-Europa. En maar blijven stemmen op partijen die dat wel best vinden... Nee, stupide, dat zijn wij, de meerderheid.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door King George »

En daar heb je gelijk in. Want dit land blijft in te grote mate op de verkeerde partijen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Pilgrim »

Ali Yas schreef:
Pilgrim schreef:What a stupid people there. :scratch:
Wie is hier precies stupide? De moslims die voor zichzelf en hun religie opkomen, of de rest die óók opkomt voor moslims en hun religie? ...
Ik bedoel dus die autochtone rest die óók de islam en de massa-immigratie verdedigen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ariel »

Ach ja..Veeg maar onder het bidmatje van Obama
'Geheime dienst vond in 2015 tonnen aan explosieven in Londen'

De Britse geheime dienst MI5 en de politie van Londen hebben in 2015 zo'n drie ton ammoniumnitraat aangetroffen die door terroristen in een buitenwijk van Londen was opgeslagen. Dat schrijft de Britse krant The Telegraph. De terroristen zouden banden hebben met de Libanese Hezbollah-beweging, een bondgenoot van Iran.

Ammoniumnitraat is een in water oplosbaar zout dat ook bij het maken van explosieven kan worden gebruikt. Het werd in 1995 gebruikt bij de aanslag op een overheidsgebouw in Oklahoma City, die aan 168 mensen het leven kostte. Bij die aanslag werd minder dan 3 ton ammoniumnitraat gebruikt.

Vondst verzwegen
De in Londen opgeslagen voorraad is vermoedelijk door goed inlichtingenwerk ontdekt. In de herfst van 2015 volgden invallen bij drie Londense bedrijven en een woning. Er werd een verdachte aangehouden, een man van 40.

De toenmalige premier David Cameron en minister van Binnenlandse Zaken Theresa May werden op de hoogte gebracht. De Britse regering zou de vondst verzwegen hebben om het net overeengekomen atoomakkoord met Iran niet in gevaar te brengen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Is Engeland al verloren?

Bericht door Ali Yas »

Dit kun je doen met één ton:

Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie