Nieuws uit Duitsland

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Ariel »

Duitsers zuchten onder messentrekkende migranten

De steekpartij in Amsterdam door een Afghaanse asielzoeker uit Duitsland staat niet op zichzelf. Onze oosterburen zuchten al enige tijd onder een golf van deels dodelijke incidenten met messentrekkende migranten.

In enkele gevallen was er sprake van terrorisme. Bijvoorbeeld een vijftienjarig meisje dat enkele jaren terug een agent in Hannover met een mes in zijn hals stak. Of de asielzoeker die medereizigers met een bijl in Würzburg te lijf ging.

Bijzondere aandacht kregen verder ernstige misdrijven als de moorden op de meisjes Maria (17) in Freiburg en Mia (15) in Kandel, begaan door mannelijke asielzoekers. Ook in steden als Hamburg en Berlijn was er sprake van meerdere steekpartijen waarbij vluchtelingen de daders waren. Er was daarbij echter geen sprake van een terroristisch motief.

De nationalistische partij Alternative für Deutschland spreekt nu van ’messen-migratie’, waartegen de AfD zaterdag in de Oost-Duitse stad Chemnitz protesteert. Bij een stille tocht in de stad wordt een krans neergelegd voor een doodgestoken Duitser. De gearresteerde verdachte is een Arabische asielzoeker. De politie is massaal aanwezig in de stad, vroeger vernoemd naar de communistische denker Karl Marx, uit zorgen over confrontaties tussen linkse en rechtse demonstranten.

De autoriteiten in Duitsland wijzen erop dat er elk jaar enkele duizend gevallen van doodslag te betreuren zijn. Uit recente cijfers blijkt echter dat vluchtelingen proportioneel hoog vertegenwoordigd zijn in de misdaad-statistieken.

Bij één op de acht geweldsmisdrijven in bijvoorbeeld de deelstaat Nedersaksen zijn volgens de overheid asielzoekers betrokken. Het gaat om 2091 van de 15.716 misdrijven. Dit terwijl de totale groep van vluchtelingen van anderhalf miljoen mensen klein is vergeleken bij de Duitse bevolking van 82 miljoen inwoners.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door King George »

King George schreef:Het was weer gezellig in Berlijn:
https://juergenfritz.com/2017/12/09/tie ... inalitaet/

Wir schaffen das. Wir schaffen Deutschland ab.

Zie hoe het NSB Hakkelblad ons probeert te misleiden:
https://www.nrc.nl/nieuws/2016/02/19/wa ... 86-a143364

En zo'n soortgelijk artikel lezen we in De Correspondent, AANGEBODEN DOOR BETALEND LID WIM HUTTEN:
https://decorrespondent.nl/4322/honderd ... 0-fec39895

Wim Hutten... Gaat er dan een lampje branden?

Trolt onder de nick Code134 op De Dagelijkse Standaard:
http://www.dagelijksestandaard.nl/2018/ ... r-in-2018/

Meer over deze intrigant:
https://uitingsvrij.000webhostapp.com/v ... 045#p65022
Dat u het maar weet: De Correspondent ontvangt subsidies.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Ariel »

Duitse tieners?? Nee . Laten we het beest(je) bij z'n naam noeman. Het waren Turken!! Moslims!!
’Duitse tieners wilden zwanger meisje doden’

De Duitse autoriteiten hebben vier tieners uit Duisburg aangehouden na een vermeende moordpoging op een zwanger meisje (17). Een van de jongens wilde kennelijk voorkomen dat hij vader zou worden, zei een aanklager.

De jonge vrouw ontkwam vorige week ternauwernood aan een groep gemaskerde aanvallers. Zij staken haar met een mes. Het slachtoffer kon zich losrukken en vluchten. De autoriteiten arresteerden later vier jongens van 15, 16 en 17 jaar oud.

Justitie vermoedt dat de ex-vriend van het slachtoffer het brein is achter de aanval. Hij zou het slachtoffer in de val hebben gelokt. De aanvallers sloegen toe terwijl het duo aan het wandelen was, zogenaamd om over het ongeboren kind te praten. Toen keerde ook de aanstaande vader zich tegen de moeder van zijn kind.

De zestienjarige jongen, die zowel de Duitse als de Turkse nationaliteit heeft, had het meisje al bedreigd. Ze mocht niemand vertellen dat hij de vader was.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Eliabe »

Facebook verwijderd bericht van 16 jarig meisje: “Angela Merkel U hebt Duitsland gedood!”

“Help ons alsjeblieft! … Het is … heel moeilijk om van dag tot dag te leven als een vrouw”, zegt de 16-jarige Bibi Wilhailm, een Duits meisje dat haar persoonlijke ervaringen met Arabische en islamitische migranten heeft geüpload in een nieuwe video die sommigen beweren wordt gecensureerd door Facebook onder de nieuwe ‘hate speech’-richtlijnen.

(het spijt ons dat de vertaling niet helemaal ok is, maar wij wilden dit aan ieder zo snel mogelijk laten weten en hopen dat u dit bericht zo veel mogelijk zal delen dit verhaal is een van de vele maar wordt nooit verteld)


De 20 minuten durende video, die blijkbaar is gemaakt door de 16-jarige Facebook-gebruiker Miss Wilhailm, begint met haar te zeggen dat ze “zo bang is overal, bijvoorbeeld als mijn familie en ik samen uitgaan, of als ik een film zie met mijn vrienden . Meestal blijf ik tot 18.00 uur in de winter en het is zo beangstigend. Het is gewoon heel moeilijk om van dag tot dag te leven als een vrouw.

“Het meisje – dat sommige gebruikers van sociale media nu hebben verbannen van Facebook, hoewel anderen zeggen dat ze zichzelf heeft verwijderd – gaat dan verder met praten over een incident dat is haar overkomen bij een supermarkt in de buurt, “Ik rende helemaal naar huis. Ik was bang voor mijn leven. Er is geen andere manier om het te beschrijven. “Ze vertelt over haar ervaringen in de zomer, toen een groep moslims zei dat haar en haar vrienden” sletten “waren om buiten in t-shirts rond te lopen.

“Ja, we droegen t-shirts. Het is zomer! “Ze voegt eraan toe:” Een andere dag droeg ik dit. Mijn vriend en ik hebben het gekocht tijdens het winkelen. Als we het willen dragen, zullen we het dragen! En jullie moslims hebben niet het recht om ons fysiek aan te vallen of te verkrachten! Zo God wil, nooit in mijn leven. Je hebt niet het recht om ons aan te vallen omdat we T-shirts dragen. Je hebt ook geen recht op verkrachting “. Miss Wilhailm keert zich vervolgens om naar wat ze op sociale media ziet, beschrijft hoe ze heeft gezien: “een 17-jarige aangevallen, 15-jarige aangevallen, twee 12-jarigen aangevallen, zo veel”, en vragen, “waarom zouden wij, kinderen , moet je opgroeien met zoveel angst?

“” Ik kan niet begrijpen waarom ze dit doen. Maar wat nog belangrijker is, ik kan niet begrijpen waarom Duitsland niets doet! Waarom staat Duitsland klaar om te kijken en niets te doen? Leg alsjeblieft uit waarom. Mannen van Duitsland, deze mensen doden je kinderen, ze doden je vrouwen. We hebben je bescherming nodig “, vervolgt ze.” De politici wonen alleen in hun villa’s, drinken hun cocktails en doen niets. Ze doen niets! Ik weet niet in welke wereld ze leven, maar alsjeblieft, mensen, help ons alsjeblieft! Doe alsjeblieft iets!”

Voortgaand vertelt Miss Wilhailm over haar eigen persoonlijke ervaringen met migranten uit Arabische en islamitische landen, die zeiden: “Op een dag liepen mijn vriend en ik over straat en een groep Arabieren protesteerden en demonstreerden. Ze riepen: ‘Allah! Allah! Allah is de enige God! Dood die ongelovigen! Allah ALLAH!’ Wat moet ik doen? Moet ik een burka dragen? Waarom zou ik me tot de islam moeten bekeren? “” Het is goed als je in Allah gelooft, maar waarom wil je dat alle anderen ook in Allah geloven? Ik denk gewoon dat het beter zou zijn als er geen religie was. Stop met proberen de rest van anderen in je God te laten geloven als ze dat niet willen “. Volgens haar ervaringen is de politie geen hulp. Ze beweert, “ze zeggen dat het een probleem is en ze negeren het. Het is oneerlijk. Ze lachen ons uit. Ze zeggen dat we dom zijn, “en dat”, ze geven niets om onze angsten.

De vrije markt liberale groep Freiheitliche Aufklaerung of ‘Liberal Education’ plaatste de video op hun Facebook-groepspagina en maakte de volgende opmerking toen deze verdween van de pagina van Miss Wilhailm: “Hoevelen hebben de video al opgemerkt” U maakt Duitsland kapot! “Is niet langer er. In deze video zei het 16-jarige meisje dat ze nu bang is om alleen uit te gaan en dat ze het krankzinnige asielbeleid van de Duitse regering niet kunnen begrijpen. Europa en Duitsland zijn dus verwoest … Helaas leven we in een sociale dictatuur, in welke critici van de gevestigde orde en haar oneerlijke beleid worden aangepakt en in de sterkste bewoordingen worden gearresteerd.

“De groep beweert dat het geen bewijs heeft, maar zegt het” kan een censuur door Facebook 100% niet uitsluiten “. Breitbart London begrijpt van Facebook dat hoewel de zaak nog niet volledig is onderzocht, de gebruikelijke reden voor het verdwijnen van video’s ligt bij de gebruiker die ze zelf neemt. De censuurvrees is ontstaan ​​nadat Facebook vorig jaar had aangekondigd dat ze de Duitse regering zouden helpen bij het volgen van “hate speech” en zo recent als de regering van bondskanselier Angela Merkel heeft geëist dat Facebook posts en video’s verwijdert na de aanslagen in Keulen. Het bedrijf staat erop dat het geen commentaar geeft op individuele incidenten.

De video eindigt met een grimmige boodschap voor de Duitse bondskanselier Angela Merkel: “Dank u, Angela Merkel, voor het vermoorden van Duitsland! Ik heb geen meer respect voor je, Merkel. Ik denk niet dat je weet wat je hebt gedaan. Je ziet niet hoe onze levens zijn veranderd. Open je ogen! Is dit normaal? Moet ik, een 16-jarige die bijna 17 is, zo bang zijn om buiten mijn huis te lopen? Nee, het is niet normaal. Je hebt Duitsland gedood! “Ze besluit:” mannen, help alstublieft uw vrouwen. Help je kinderen. Ik ben zo bang. Mijn vrienden hebben dezelfde angsten. We zijn geschokt dat dit is gebeurd. Ik hoop dat deze video je kan overtuigen en dat deze vreselijke gebeurtenissen kunnen stoppen. “Gebruikers van sociale media plaatsen de video op zoveel mogelijk sites en blogs voor het delen van video’s om het online te houden.



VERTALING:
Hallo, je kunt de kranten lezen, maar deze video gaat over de echte situatie in Duitsland. Ik zou iedereen hierover willen vertellen op Youtube en Facebook. Ik ben bijna 16. Ik zou willen dat iedereen weet wat er gaande is, wat ik op dit moment authentiek voel. En ik ben overal zo bang van. Bijvoorbeeld, als mijn gezin en ik samen uitgaan, of als ik een film zie met mijn vrienden.

Meestal blijf ik thuis, maar soms blijf ik tot 18.00 uur in de winter en het is zo beangstigend. Het is gewoon heel moeilijk om het leven van alledag als een vrouw te leven. Ik wil alleen maar zeggen dat ik geen racist ben. Maar op een dag gebeurde er iets vreselijks in de supermarkt. Ik rende helemaal naar huis. Ik was zo bang voor mijn leven. Er is geen andere manier om het te beschrijven. Mijn tante en haar vriend hebben gezegd dat je volwassen moet worden. Waarom zouden wij, kinderen, in zo’n angst moeten opgroeien? Ik ben het niet alleen, mijn vrienden ook. Je kunt op Facebook zien, een 17-jarige aanvaller, een 15-jarige aangevallen, twee 12-jarigen aangevallen, zoveel. Het is echt zo triest dat dit gebeurt … vanwege JULLIE MENSEN.

Ik kan niet begrijpen waarom ze dit doen. Maar wat nog belangrijker is, ik kan niet begrijpen waarom Duitsland niets doet! Waarom staat Duitsland klaar om te kijken en niets te doen? Leg alsjeblieft uit waarom. Mannen van Duitsland, deze mensen doden uw kinderen, zij doden uw vrouwen. We hebben je bescherming nodig. We zijn zo bang, we willen niet bang zijn om alleen na zonsondergang naar de supermarkt te gaan. De politici wonen alleen in hun villa’s, drinken hun cocktails en doen niets. Ze doen niets! Ik weet niet in welke wereld ze leven, maar alsjeblieft, mensen, help ons alsjeblieft! Doe alsjeblieft iets! Ik kan niet begrijpen waarom dit gebeurt.

Op een dag liepen mijn vriend en ik over straat en een groep Arabieren protesteerden en demonstreerden. Ze riepen: “Allah! Allah! Allah is de enige God! Dood die ongelovigen! Allah ALLAH! ” Wat moet ik doen? Moet ik een burka dragen? Waarom zou ik me moeten bekeren tot de islam? Het is prima als je in Allah gelooft, maar waarom wil je dat alle anderen ook in Allah geloven? Ik denk gewoon dat het beter zou zijn als er geen religie was. Stop met proberen om iedereen in jouw God te laten geloven als ze dat niet willen. Alsjeblieft, mensen van Duitsland.

Doe iets! Wanneer ik de autoriteiten probeer te vertellen wat er is gebeurd, houden ze hun hand naar mij op en zij zeggen dat het een probleem is en negeren het dan. en ze lachen. Het is oneerlijk. Ze lachen ons uit. Ze zeggen dat we dom zijn. Ze denken dit niet alleen aan mij, maar ook aan de hele staat Duitsland. Ze geven niets om onze angst. Help ons alstublieft. Dit is een noodgeval! Er zijn er meer en meer van. maar waarom wil je dat alle anderen ook in Allah geloven?

Ik denk gewoon dat het beter zou zijn als er geen religie was. Stop met proberen om iedereen in jouw God te laten geloven als ze dat niet willen. Alsjeblieft, mensen van Duitsland. Doe iets! Wanneer ik de autoriteiten probeer te vertellen wat er is gebeurd, houden ze hun hand naar mij op en zij zeggen dat het een probleem is en negeren het dan. en ze lachen. Het is oneerlijk.

Ze lachen ons uit. Ze zeggen dat we dom zijn. Ze denken dit niet alleen aan mij, maar ook aan de hele staat Duitsland. Ze geven niets om onze angst. Help ons alstublieft. Dit is een noodgeval! Er zijn er meer en meer van. maar waarom wil je dat alle anderen ook in Allah geloven? Ik denk gewoon dat het beter zou zijn als er geen religie was. Stop met proberen om iedereen in jouw God te laten geloven als ze dat niet willen. Alsjeblieft, mensen van Duitsland.

Doe iets! Wanneer ik de autoriteiten probeer te vertellen wat er is gebeurd, houden ze hun hand naar mij op en zij zeggen dat het een probleem is en negeren het dan. en ze lachen. Het is oneerlijk. Ze lachen ons uit. Ze zeggen dat we dom zijn. Ze denken dit niet alleen aan mij, maar ook aan de hele staat Duitsland. Ze geven niets om onze angst. Help ons alstublieft. Dit is een noodgeval! Er zijn er meer en meer van. Wanneer ik de autoriteiten probeer te vertellen wat er is gebeurd, houden ze hun hand naar mij op en zij zeggen dat het een probleem is en negeren het dan, ze lachen.

Het is oneerlijk. Ze lachen ons uit. Ze zeggen dat we dom zijn. Ze denken dit niet alleen aan mij, maar ook aan de hele staat Duitsland. Ze geven niets om onze angst. Help ons alstublieft. Dit is een noodgeval! Er zijn er meer en meer van. Wanneer ik de autoriteiten probeer te vertellen wat er is gebeurd, houden ze hun hand naar mij op en zij zeggen dat het een probleem is en negeren het dan. en ze lachen. Het is oneerlijk. Ze lachen ons uit. Ze zeggen dat we dom zijn. Ze denken dit niet alleen aan mij, maar ook aan de hele staat Duitsland. Ze geven niets om onze angst. Help ons alstublieft. Dit is een noodgeval! Er zijn er meer en meer van.

Een keer in de zomer zeiden de moslims dat we sletten waren om buiten in een t-shirt naar buiten te lopen. Ja, we droegen t-shirts. Het is zomer! Nog een dag, ik droeg dit. Mijn vriend en ik hebben het gekocht tijdens het winkelen hehe. Als we het willen dragen, zullen we het dragen! En jullie moslims hebben niet het recht om ons fysiek aan te vallen of te verkrachten! Zo God wil, nooit in mijn leven. Je hebt niet het recht om ons aan te vallen omdat we T-shirts dragen. Je hebt ook geen recht op verkrachting. Het leven in Duitsland is veranderd omdat deze mensen niet kunnen integreren. We geven ze zoveel hulp. We ondersteunen hen financieel en hoeven niet te werken. Maar ze willen alleen meer baby’s en meer welzijn en meer geld. Mannen van Duitsland, patrouilleer alstublieft de straten en bescherm ons. Doe dit voor uw vrouwen en uw kinderen. Als je dat doet, geloof ik dat we een kans krijgen. Dit soort actie zou geweldig zijn. We zouden zo dankbaar en dankbaar zijn. Heel veel dank, als er gestaag meer mannen zouden komen om ons te beschermen. We zijn zo bang. Ik ben zo ontdaan over wat Merkel heeft gedaan.

Bedankt, Angela Merkel, voor het vermoorden van Duitsland! Ik heb geen meer respect voor je, Merkel. Ik denk niet dat je weet wat je hebt gedaan. Je ziet niet hoe onze levens zijn veranderd. Open je ogen! Is dit normaal? Moet ik, een 16-jarige die bijna 17 is, zo bang zijn om buiten mijn huis te lopen? Nee, het is niet normaal. Je hebt Duitsland gedood! Dit is de waarheid.

We mogen niet langer naar buiten lopen. We mogen onze kleding niet meer dragen. We mogen het Duitse leven niet langer leven. Dit is de trieste waarheid. Ik denk dat het hoog tijd wordt om deze video te beëindigen. Ik geloof dat ik een volledig account heb gegeven van een normaal persoon. Ik hoop dat anderen dit kunnen zien en begrijpen. Ik wil slechts eindigen met één boodschap: mannen, alsjeblieft, help je vrouwen. Help je kinderen. Ik ben zo bang. Mijn vrienden hebben dezelfde angst. We zijn geschokt dat dit is gebeurd.

https://www.stopdebankiers.com/facebook ... nd-gedood/
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Pilgrim »

Ruzie op scholen in Hamburg: Ouders eisen halal vlees

Geplaatst op 15 september 2018

Afbeelding

De islamisering van de menukaarten in kantines en scholen in Duitsland heeft een nieuw niveau bereikt. Ging het tot nu toe om een verdringing van varkensvlees, nu moet het vlees ook nog “halal” geslacht zijn.

De nu door de media gaande basisschool in Hamburg-Billstedt is slechts een van de vele plaatsen waar het aandringen op de verandering van het complete vleesaanbod in “halal” geslacht en verwerkt vlees steeds ongeduldiger en agressiever wordt.

Daar had zelfs de voorzitter van de ouderraad erop gestaan dat de school met onmiddellijke ingang alleen nog halal vlees mag aanbieden.

Leerlingen hebben geen recht op halal vlees
Als gevolg van deze eisen heeft nu de Senator Onderwijs van Hamburg, Ties Rabe, het woord genomen over deze uitlatingen en duidelijk gemaakt dat leerlingen in Hamburg geen recht hebben op een volgens religieuze gebruiken voorbereide maaltijd. Dit zou voor alle religies geleden, en dus ook voor de islam.

De interventie van Rabe gaat echter nog verder. Want volgens informatie van de media wordt op minstens drie scholen in Hamburg al halal vlees aangeboden. “vlees is volgens moslims echter alleen maar “halal” wanneer het vlees afkomstig is van op islamitische wijze geslachte dieren. Dat betekent dat de dieren de keel wordt doorgesneden, om daarna opgehangen te worden om uit te bloeden.

Strikt genomen moet dat zonder verdoving gebeuren, omdat het dier moet sterven aan uitbloeden en niet daarvoor al. Eigenlijk is het slachten van niet verdoofde dieren in Duitsland slechts in uitzonderingsgevallen toegestaan.

Tegen deze achtergrond wil Rabe nu onderzoeken of alles juridisch wel geoorloofd zou zijn.

“Wiesenhof” en “Tönnies” trots op hun halal slachting
In de “Hamburger Morgenpost” blijkt dat de grote vleesverwerkende bedrijven in Duitsland zich enorm inspannen om islamitisch correct en tegelijkertijd in overeenstemming met onze wettelijke regels te werken:

“Bij ons wordt een deel van de runderen halal geslacht”, zegt een woordvoerder van de vleesgigant “Tönnies” op vragen van de “Hamburger Morgenpost”. Alle beesten zouden echter volgens de wet op de dierenbescherming een verdoving krijgen.

Datzelfde geldt voor de gevogelte-producent “Wiesenhof”. “Al onze slachterijen zijn halal gecertificeerd, sommige al enkele tientallen jaren”, aldus een woordvoerster. De halal slachting zou bij hen niets met slachten zonder verdoving te maken hebben. En: er bestaan geleerden, die zeggen dat korte verdovingen ook halal zouden zijn.”

De verdoving voor het slachten is slechts een gedoogde tussenoplossing
Dat de in Duitsland wonende moslims zich op den duur tevreden zullen stellen met de verdovingsoplossing is veeleer onwaarschijnlijk. Na de mogelijk omvattende invoering van halal vlees zal de volgende eis gesteld worden, namelijk dat dit ook correct volgens de “halal” regels van de islam geproduceerd zou moeten worden. En net als bij de verdringing van het varkensvlees zal het slechts een kwestie van tijd zijn tot ook hier de verantwoordelijken door de knieën gaan en toegeven aan de eisen.

Reden tot bezorgdheid? Helemaal niet, want de kafirs mogen immers nog in een en dezelfde ruimte met de ware gelovigen eten…

Bron: https://philosophia-perennis.com

Door: David Berger

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/09/15 ... lal-vlees/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Ariel »

Stuttgart buigt voor de sharia – Geen Nieuwjaarsfeest

Ondanks gedetailleerde plannen is het geplande centrale nieuwjaarsfeest op de Schlossplatz nu afgelast. De stad verklaart de verrassende beslissing.

Het centrale nieuwjaarsfeest, dat al in detail was gepland en een groot vuurwerk omvatte, werd verrassend genoeg afgelast. De stad rechtvaardigt haar beslissing met bezorgdheid over de veiligheid en het karakter van het geplande evenement.

De drijvende kracht achter de plannen voor een centraal georganiseerde nieuwjaarsfeest was stadsmanager Bettina Fuchs. “De regeling van de toegang tot het festival en de controles zou een enorme uitdaging zijn geweest”, vertelde ze onze krant. De kosten voor een grote, centrale viering met vuurwerk waren blijkbaar onderschat, zo vervolgde Fuchs. Voor het stadhuis echter speelden de grote (anti-islamterreur) barrières vermoedelijk de doorslaggevende rol bij de afwijzing.

Uitgebreide gebiedsversperringen, vergaande controles

Om de bezoekers te beschermen tegen vuurwerkbeschietingen van buitenaf, had de Schlossplatz zeer ruim moeten worden afgesloten. Voor een veilig evenement was er behoefte aan slagbomen, wegversperringen en uitgebreide controles. “Dit zou van het vuurwerk een exclusief evenement maken”, vertelde stadswoordvoerder Sven Matis onze krant.

Als gevolg van de annulering van het geplande nieuwjaarsfeest worden ook de nieuwe lichtinstallaties op de Schlossplatz eerder dan gepland ontmanteld. Tijdens het adventseizoen worden tussen de Königsbau en het Nieuwe Paleis enkele metershoge lichtsculpturen geplaatst – de kosten zijn in de miljoenen. Uit zorg om de dure verlichtingselementen worden deze nu eind december gedemonteerd in plaats van op 6 januari zoals gepland.

“Nu moet men alleen nog maar eerlijk nadenken over waarom precies “de veiligheid” niet meer gegarandeerd kan worden, dan komt men automatisch tot de juiste antwoorden…..”, merkt twitteraar Vacuum4 op.

De stad gooit het echter op ‘angst voor een elitair feestje’.

De angst van de stad voor exclusiviteit van het festival
Een andere reden voor de annulering van het nieuwjaarsevenement was, volgens informatie van het gemeentehuis, dat de administratie bezorgd was dat het festival een exclusief, elitair karakter zou krijgen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Mahalingam »

Mohammedanen in het leger en bij de politie: mijn mening blijft: dat kan je beter niet hebben.
Nu blijkt dat Koerden in Duitsland de politie moeten vrezen omdat die vol zit met Turken die solidair zijn met hun vaderland en Erdogan. Spionnen en/of een 5-de Colonne?
Kurds in Germany at the mercy of policemen of Turkish origin
It grabs attention that Germany puts the policemen of Turkish origin in charge of the Kurdish community in Germany. Officers, chief commissioners and commissioners with Turkish background, who are led by the Turkish secret service MIT, are employed to execute raids on Kurdish homes and arrests Kurdish politicians.

Following the exposure of some Turkish intelligence service MİT’s spies within the German police units, now policemen and -women of Turkish ethnicity are attracting the attention. It is reported that even though their collaboration with the Turkish secret service is well known for quite some time, Germany's security service keeps ignoring those Turkish policemen nevertheless. Kurds living in Germany are left deliberately at the initiative of those spy policemen.

It is worth mentioning that in many German cities critical posts like the "Mediation Police", the "PKK table", the "Foreigner table" and the criminal administrative offices are occupied by policemen and -women of Turkish origin. Predominantly affected cities are Berlin, Gelsenkirchen, Cologne, Frankfurt and Munich.
https://anfenglish.com/features/kurds-i ... igin-21361
Germany investigates police officer accused of spying for Turkey’s Erdoğan regime
A Berlin policeman has been investigated for providing intelligence to Turkish authorities about Turkish nationals living in Germany, according to a report by German newspaper Der Tagesspiegel on Thursday.

Turkey’s notorious National Intelligence Organization (MİT) has been trying to recruit public servants in Germany, the newspaper reported and added that the police officer under investigation has disclosed information to Turkish authorities on members of Turkish opposition living in Germany.

German authorities did not respond to questions about the investigation, while Andreas Geisel, a German politician of the Social Democratic Party of Germany and Berlin’s State Interior Minister, confirmed the investigation, but did not want to comment on the details, Der Tagesspiegel said.
https://stockholmcf.org/germany-investi ... an-regime/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Pilgrim »

Duitsland zal over twee generaties officieel een islamitische staat zijn
Vlad Tepesblog - Gepubliceerd op 5 okt. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Ariel »

’Terroristenhelper 9/11 naar Marokko’

Duitsland brengt maandag de veroordeelde terroristenhelper Mounir el Motassadeq over naar Marokko. Dat melden meerdere Duitse media. El Motassadeq, die in Hamburg hulp bood aan onder meer zelfmoordpiloot Mohammed Atta, werd vanuit de gevangenis in Hamburg overgebracht naar de luchthaven.

El Matassadeq maakte volgens de rechter deel uit van de Hamburgse terroristencel die de voorbereiding op de aanslagen in de Verenigde Staten in 2001 faciliteerde. Hij kreeg daarvoor vijftien jaar cel en mag zich na het uitzitten van zijn straf tot 2064 niet meer in Duitsland vertonen.

Met welk vliegtuig de terrorist naar Marokko reist, is niet duidelijk. Zijn familie woont in Marokko.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Pilgrim »

Moslim krijgt een hoofdrol bij de Passiespelen in Oberammergau

Geplaatst op 21 oktober 2018

Afbeelding

Beieren/Oberammergau – Omdat hij voor de rol van Jezus Christus nog te jong is, zal een 18-jarige moslim bij de volgende Passiespelen in 2020 in het Beierse Oberammergau slechts een hoofdrol als een van de drie grote apostelen spelen en niet aan het kruis genageld worden.

De Passiespelen in Oberammergau zijn het wereldwijd bekendste Passiespel. In een meerdere uren durende opvoering spelen uitsluitend inwoners van Oberammergau sinds 1634 eens in de tien jaar ter herinnering aan een doorstane pestepidemie de laatste vijf dagen van het leven van Jezus Christus na.

Zoals de “Focus” bericht, schijnt Christian Stückl (foto), de regisseur van het Passiespel, de multiculti bijl aan het traditionele stuk gezet te hebben. Naar eigen zeggen zou hij voor de Oberammergauer Passiespelen van 16 mei tot 4 oktober 2020 een islamitische hoofdrolspeler hebben uitgekozen. Voor de rol van Christus zou de 18-jarige moslim nog te jong zijn. Hij zou echter een van de drie grote apostelen spelen: Johannes, Petrus of judas, aldus de aankondiging van Stückl, die voor de vierde keer de regie op zich heeft genomen.

De 56-jarige zou een discussie rondom religieus fanatisme willen prikkelen. “Natuurlijk verwacht ik discussies over deze rolbezetting. Er zijn altijd mensen in het dorp die het stuk in zijn wortels bedreigd zien”, aldus de regisseur tegenover “Der Spiegel”. Met zijn tweede regisseur, Abdullah Karaca, die eveneens moslim is, zou hij contant spreken over de uitdrukkingskracht van het stuk.

Zaterdagmiddag maakte de autoritaire regisseur in een live uitzending tegenover de wachtende mainstream pers de namen van de acteurs van de 400 jaar oude Passiespelen bekend, staat er op Facebook.

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/10/21 ... rammergau/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Ariel »

Johannes, Petrus of judas, aldus de aankondiging van Stückl,
Judas is wel een toepasselijke rol voor de moslim
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Pilgrim »

“Er is geen sprake van islamisering”... (München, Duitsland)

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Pilgrim »

Voedselbank vraagt kerstgeschenken – GEEN alcohol, GEEN varkensvlees

Geplaatst op 17 november 2018

Afbeelding

Zoals elk jaar roepen voedselbanken ertoe op om kerstcadeautjes aan behoeftige mensen te schenken. Ook bij een voedselbank in Mönchengladbach begint de pakjesactie op tijd, opdat er zoveel mogelijk burgers aan deelnemen en hun “christelijke” naastenliefde nakomen.

In de levensmiddelenpakketjes hoort eigenlijk “alles” wat houdbaar is en plezier brengt met Kerstmis. Daartoe behoren echter geen alcohol en varkensvlees, zoals advocaat of varkensvlees in gelei. Een appel om af te zien van bepaalde dranken en spijzen was er vroeger niet, maar blijkbaar is het aantal islamitische klanten van de voedselbank (vluchtelingen/economische migranten) dusdanig groter geworden, dat er steeds meer rekening wordt gehouden met religieuze gevoeligheden.

De “Rheinische Post” van 16-11-2018:

Op 17 december worden er in de winkel van de voedselbank in Lürrip weer kerstpakketjes uitgedeeld. Opdat we zoveel mogelijk mensen een plezier kunnen doen, roept de voedselbank van Mönchengladbach de mensen ertoe op kerstpakketjes samen te stellen en te schenken.

Opdat zoveel mogelijk behoeftige mensen een pakketje kunnen krijgen, verzoeken het bestuur en de leden van de voedselbank om kerstpakketjes te spenderen. De fantasie bij de inhoud van de pakketjes kent geen grenzen. Er moeten echter alleen levensmiddelen inzitten en uitsluitend houdbare producten. Het team van de voedselbank verzoekt geen alcoholische dranken in te pakken en af te zien van producten met varkensvlees.

Bron: https://politikstube.com

Door: “Victoria”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/11/17 ... kensvlees/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Pilgrim »

Directrice basisschool in Berlijn: “We zijn gearabiseerd” – “We staan hier aan het front”

Geplaatst op 23 november 2018

Afbeelding

Opnieuw slaat een directrice van een Berlijnse basisschool alarm. Reden is het grote aantal buitenlanders. “We staan hier aan het front”, drukte het de directrice van de basisschool in de Köllnischen Heide in het probleemdistrict Neukölln, Astrid-Sabine Busse, het tegenover de “Berliner Zeitung” uit. Haar slotsom: “We zijn gearabiseerd.” In de herfst van dit jaar kwamen er 103 nieuwe eersteklassers in vijf klassen op school – met slechts één Duits kind per klas.

De gevolgen daarvan zijn o.a. aanzienlijke taalproblemen. In totaal bedraagt het aandeel leerlingen van niet-Duitse herkomst 95%, 70% van de kinderen heeft een taalachterstand, hoewel bijna alle kinderen de crèche bezochten. Maar dat zijn niet de enige problemen: “We zouden graag willen weten waar de ouders eigenlijk zijn – papa doet iets in auto´s, mama is soms wel eens thuis”, klaagt Busse. Veel kinderen zouden heel normale omgangsvormen zoals groeten helemaal niet kennen.

Een verdeling van de kinderen over andere wijken wijst ze als oplossing echter af. “´s Morgens met de bus naar beter gesitueerde districten rijden en weer terug? Dat zou er toch alleen maar voor zorgen dat de kinderen uit beter gestelde gezinnen naar privéscholen zouden gaan. Hier wil toch niemand naartoe”. Het is niet de enige school met desbetreffende problemen, op een andere basisschool zijn 50 van de 51 nieuwe eersteklassers buitenlanders, op weer een andere school heeft van de 58 leerlingen slechts eentje Duits als moedertaal.

In totaal bezitten 27 basisscholen in Berlijn een migrantenaandeel van 905 of meer, op nog eens 39 andere basisscholen bedraagt het migrantenaandeel tussen de 75% en de 90%. In Berlin-Mitte staat bovendien geen enkele basisschool die minder dan 25% migranten heeft.

Bron: http://zuerst.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/11/23 ... het-front/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Pilgrim »

Duitse regering weet niet hoeveel moskeeën er in Duitsland zijn

Geplaatst op 24 november 2018

Afbeelding

Bijna dagelijks lezen we in de lokale kranten dat er ergens weer een moskee gepland of geopend wordt. Daarbij gaat het meestal om moskeeën van de DITIB of van de Ahmadiyya-gemeente, die beide, ieder op zijn eigen manier, vlijtig de politieke islam in Duitsland verbreiden.

Nu organiseert het Duitse ministerie van Binnenlandse Zaken eind november voor het eerst sinds jaren weer een Duitse Islam-conferentie. Met het oog op de gastenlijst voor de conferentie verklaarde staatssecretaris van Binnenlandse Zaken Markus Kerber (CDU) dat deze een afbeelding zou zijn van de gehele bandbreedte van de islam in Duitsland; van scherpe critici tot aan islamverenigingen toe. Kerber zei tegen de “Bild-Zeitung”: “We hebben de volledige bandbreedte van het islamitische leven in Duitsland uitgenodigd: individuen, maar ook kleine, nieuw opgerichte verenigingen en organisaties, maar ook de traditionele overkoepelende moskeeverenigingen. We willen gezamenlijk discussiëren en vastleggen welke thema´s er de komende 3 jaar naar voren gebracht moeten worden.”

De staatssecretaris zou openstaan voor een debat over de invoering van een moskeebelasting in Duitsland. “Het doel moet zijn dat de moskeeën in Duitsland niet meer afhankelijk zijn van financiële hulp uit het buitenland. Of een moskeebelasting, die immers alleen maar door de leden van de desbetreffende religiegemeenschap opgebracht zou moeten worden, een oplossing is, moeten de religiegemeenschappen zelf beslissen”, aldus Kerber.

Dat het Duitse ministerie van Binnenlandse Zaken überhaupt geen overzicht heeft over het aantal moskeeën, dus de omvang van de islamisering, van dit land, kun je zien aan de uitspraak van Kerber dat het belangrijk zou zijn om meer informatie in Duitsland te krijgen, niet in de laatste plaats over het aantal moskeeën.

Kerber zei dat Duitsland weliswaar “geen register”, maar lijsten uit de deelstaten nodig zou hebben. “In principe zouden 16 lijsten van de deelstaten al volstaan. Dan zouden we niet langer zijn aangewezen op schattingen over het aantal moskeeën en we zouden weten waar de islam gedoceerd wordt en wie dat financiert.”

Men weet dus helemaal niet waar de islam gedoceerd wordt en wie dat allemaal financiert. Wat een brevet van onvermogen, wat een onverschilligheid.

Hoezeer de politieke islam al aan terrein gewonnen heeft, kom je uit deze melding te weten:

Voor de nieuwe start van de Islam-conferentie waarschuwen deelnemers voor een herhaling van het debat of de islam bij Duitsland hoort. Gastheer Horst Seehofer (CSU) heeft dit bij zijn ambtsaanvaarding als minister van Binnenlandse Zaken ontkend. “Het zou verwoestend zijn wanneer het opnieuw alleen om deze vraag gaat”, zei Bülent Uçar, leider van het Centrum voor Islamitische Theologie in Osnabrück.

“We zijn hier geboren, Duitsland is ons thuisland, de islam onze religie”, zei Aydin Süer, die samen met andere academici de Alhambra Vereniging heeft opgericht. “Ik wil er niet over discussiëren of de islam bij Duitsland hoort, maar welke islam bij Duitsland hoort”, zei de liberale islamitische publicist en extremismedeskundige Ahmad Mansour. “Het gaat om een Duitse islam als alternatief voor een uit het buitenland aangestuurde islam.”

Seehofer´s staatssecretaris Markus Kerber, die de Islam-conferentie voorbereidt, probeert de zaak te sussen: “Deze Islam-conferentie dient bij te dragen aan de samenhang”, zei hij. “We willen ons bezighouden met de concrete alledaagse problemen van de in Duitsland levende moslims.” Minister van Binnenlandse Zaken Horst Seehofer heeft als start van de conferentie woensdag een kernbetoog aangekondigd.

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/11/24 ... land-zijn/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door King George »

Moslimgezin foltert dochter – rechter vindt warme woorden en natuurlijk een mild vonnis

Geplaatst op 24 november 2018 door E.J. Bron

Afbeelding
Jonge geïntegreerde moslima´s wandelen door de Leopoldstraße in München.

(Door: “SKB” – Vertaling: E.J. Bron)

Rechter uit Beieren stelt vast: psychische foltering, toebrengen van lichamelijk letsel en vrijheidsberoving zijn een “deelaspect” van de islamitische cultuur.

Schlüsselkinder

Een Syrisch gezin reageerde met foltering voor zijn 17-jarige dochter, die verliefd werd op de verkeerde jongeman. Een rechter in München reageerde desondanks vol begrip en vonniste met milde voorwaardelijke straffen. Opnieuw een vonnis en duidelijk signaal aan Merkel´s geïmporteerde goudstukken wat de Duitse politiek en haar gerechtsdienaren in de rechtszalen onder een geslaagde integratie verstaan.

Wat was er gebeurd: de jonge vrouw, wier naam en verblijfplaats Justitie geheim houdt – wat wordt er door de autoriteiten tegenwoordig eigenlijk niet als “geheim of top secret” beoordeeld als het om de “geslaagde integratie” gaat? – had iets vreselijks misdaan. Ze werd verliefd op een jonge Afghaan. Een kort moment echter herinnerde de rechter Robert Grain uit München zich het waardebegrip van onze westelijke cultuur en braakte hij er een “u zou zich moeten schamen” uit richting de Syrische ouders.

Waardebegrip

Dat de jonge vrouw verliefd was geworden op een man, die door het gezin noch voorzien noch uitgezocht was, kan in de islam natuurlijk helemaal niet. Zo was het vonnis in het gezin snel gesproken:

De jonge vrouw werd unaniem door het gezin bestraft met een met het sharia-recht overeenkomende foltering: de vader, moeder en de broer sloten de jonge vrouw drie dagen in huis op om haar te pijnigen. Ze moest “als een hond” op de grond hurken, stelde de voorzittende rechter vast. Ze kreeg geen eten en drinken en bovendien schopten de gezinsleden de dochter/zuster in haar gezicht. Ze moest met haar tong de wc-deksel schoonlikken. Daarna werd de “familieschande” ontvoerd en zou in haar Syrische thuisland – we zijn niet verbaasd – gedwongen uitgehuwelijkt worden.

Rechter Grain: “Dat is verachtelijk!” Dag twee van de foltering onderstreepte nogmaals de islamitische opvoedingsgedachte: op de tweede dag zou de vader ermee gedreigd hebben de dochter met een mes de keel door te snijden.

Nu was rechter Grain verontwaardigd: “Met cultuur heeft uw gedrag echter niets te maken”, stelde Grain vast. “Ze is verliefd geworden”, aldus Grain, en daarna: “U leeft bij ons in een cultuur waar men dat mag. Hier bestaat geen verschil tussen man en vrouw”. De dochter zou met een krasse psychische foltering zijn bestraft en eventjes leek het erop alsof de rechter uit zijn geheel eigen opvoeding-dogma migranten te bekritiseren, ontwaakte en boven zichzelf uitsteeg.

Pas toen de dochter op school een leraar in vertrouwen nam, kon het bureau jeugdzorg ingeschakeld worden. Het meisje werd eerst uit huis geplaatst, maar het lukte de familie om haar enkele dagen later voor de school de pas af te snijden en haar dwars door Duitsland te slepen. De minderjarige zou in Syrië uitgehuwelijkt worden. Pas toen de politie de vader oppakte, droeg de familie het meisje over.

“U woont al zes jaar in dit land. U spreekt geen Duits, zit alleen maar in huis, neemt geen deel aan het leven. In uw cultuur heeft de vrouw een lagere positie dan de man.” Dat vindt rechter Grain letterlijk “van lotje getikt”.

Psychische foltering, toebrengen van lichamelijk letsel en vrijheidsberoving een “deelaspect” van de islamitische cultuur

Hij zou zoiets nog nooit hebben meegemaakt in 15 jaar (opmerking redactie: waar leeft en werkt deze rechter?). dit “deelaspect van de cultuur” zou hij afwijzen. De familie zou de dochter als een hond behandeld hebben, dat zou verachtelijk zijn. Overigens werd de familie met dit milde oordeel met fluwelen handschoentjes aangepakt, omdat de dochter daar nadrukkelijk om verzocht. De beulen kregen politiek gewenst een voorwaardelijke straf. Proceswaarnemers zijn verontwaardigd. Een Duitse familie, die zich buiten de waardegemeenschap beweegt en een familielid drie dagen lang folteringen, vrijheidsberoving (wat hier zelfs helemaal niet veroordeeld werd) en zou bedreigen met moord, zou niet zijn weggekomen met een gevangenisstraf van minder dan 5-7 jaar.

À propos geslaagde integratie van moslims in Duitsland

Criminele politici uit de oude partijen, die met hun politiek van de massa-immigratie de genocide op de Duitsers plannen, jubelen:

Berlijn – De meeste mensen met buitenlandse wortels zijn volgens een onderzoek op dit moment beter in Duitsland geïntegreerd dan tien jaar geleden – aldus de inschatting van de geënquêteerden met een migratieachtergrond zelf. Dat staat in de woensdag gepubliceerde “Migrantenmilieu-Survey 2018”. “De overgrote meerderheid beschouwt zichzelf volledig vanzelfsprekend als deel van de samenleving”, staat er in het onderzoek van de Federale Organisatie voor Wonen en Stadsontwikkeling (VHW) in Berlijn.

Bron:
https://schluesselkindblog.com
Door: “SKB”

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Pilgrim »

Bloedworstgate op het Duitse ministerie van Binnenlandse Zaken

Geplaatst op 2 december 2018

Afbeelding
Bloedworstgate op het ministerie van Binnenlandse Zaken: We laten onze manier van leven niet van ons afpakken!

Omdat het Duitse ministerie van Binnenlandse Zaken vorige week tijdens de zogenaamde “Islam-conferentie” bloedworst serveerde, eist nu uitgerekend de voorzitter van de Centrale Raad van de Moslims, Aiman Mazyek, nascholing voor de medewerkers van het ministerie.

Wie hier dringend behoefte heeft aan scholing, is Mazyek zelf. Het constante opeisen van respect en tolerantie voor moslims houdt bij hem namelijk gewoon daar op waar de sharia met Europese gewoontes in botsing komt.

Of het nu bloedworst, varkensschenkel, spareribs of lamskoteletten zijn: aan de rijk gevulde dis op het ministerie zou ook diegene een plek hebben kunnen vinden die zijn voeding afstemt volgens religieuze voorschriften. Tolerantie begint in dit geval daar waar de bloedworst gewoon als datgene gezien wordt wat ze is: een Duitse specialiteit, waarvan men niet hoeft te houden, maar die wij echter, net zoals onze manier van leven, niet van ons laten afpakken.

(https://twitter.com/aimanMazyek)

Bron: www.facebook.com

Door: Dr. Alice Weidel

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/12/02 ... dse-zaken/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Ariel »

Germany: Missing teen girl found dead in asylum centre – African arrested

A 19-year-old native Kenyan with a German passport has been arrested after a teen girl was found dead in an asylum centre near Bonn. Police suspect that the girl was murdered, but need to investigate further.

The parents of the 17-year-old girl reported her missing on Friday. According to broadcaster WDR, she had gone to visit a friend, but never arrived there.

She visited the two-years-older African teenager in an asylum accommodation in Sankt Augustin before her death, a police spokesman said on Monday morning.

The suspect led the police to the location of the body. The 19-year-old told the investigators that the adolescent is lifeless “in his apartment,” according to a statement by police and prosecutors. Police do not exclude the murder was the result of a ‘relationship act’.

After the girl’s disappearance, at least 150 police and firefighters searched for her, the police said. The emergency services searched with ten divers in a lake, with a drone including a thermal imaging camera and a helicopter of the Federal Police.

She was found dead at around 8 pm on Sunday evening as search teams had been following clues from passers-by who had seen the girl’s clothes and handbag next to Sieglar Lake in the afternoon.

The refugee home is located on the edge of a dimly lit commercial area next to a railway line. After using forensics, the girl’s body was taken from the property to a funeral car in the early morning.

The consternation in the hometown of the young girl in Rhineland-Palatinate is high. The mayor of Unkel, Karsten Fehr, told Bild:

“We are shaken, the whole region is paralysed. It is quite dramatic when parents have to bury their child. “An act of violence as cause is particularly terrible.”

Investigators announced they will give more details on the criminal case later.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Mahalingam »

In alle EU-landen doet de overheid alsof moskeeten gewijde grond zijn waar je niet zomaar naar binnen gaat zonder overleg met de bazen van het spul. Vanwege religie. Boze Moslims en zo.
Dus als er een inval is in een moskee dan is er echt wel iets ergs aan de hand en dan gaat het niet over jihad-preken. (mag want is religie)
Inval in moskee Berlijn om terreurverdenking
BERLIJN (ANP) - De politie in Berlijn is dinsdag in alle vroegte binnengevallen in een moskee vanwege terreurverdenkingen. Het gaat om de al-Sahaba moskee in het stadsdeel Wedding in het noorden van de Duitse hoofdstad.

Volgens Duitse media waren er ook invallen op andere plekken. De moskee is een trefpunt van salafisten. De 45-jarige imam wordt ervan verdacht dat hij geld heeft opgestuurd aan een man in Syrië om aanslagen te financieren
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buiten ... ar-BBR6SNX
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Pilgrim »

“Moslimbroeders” willen islamitische God-staat in Duitsland

Geplaatst op 23 december 2018

Afbeelding
Teken van de Moslimbroederschap.

Beste lezers, als het aan mevrouw Merkel en haar hele links-rood-groene fanclub tot ver in de CDU ligt, dan hoort de islam zoals bekend bij Duitsland. Als het echter aan de zogenaamde Moslimbroeders en hun – volgens informatie van de Binnenlandse Veiligheidsdienst – commandocentrale in Duitsland, de Islamitische Gemeenschap in Duitsland e.V.” (IGD), ligt, dan hoort Duitsland op zekere dag bij de islam.

Deze Moslimbroeders hebben zich namelijk ten doel gesteld om op een bepaald moment een islamitische God-staat in Duitsland op te richten.

Ja, dat hebt u goed gelezen: een islamitische God-staat in Duitsland – zoals bijvoorbeeld in Iran. Wanneer u, beste lezer, dit als absoluut ongeloofwaardig Fake News van onze burgerpartij AfD beschouwt, dan zou u in ieder geval de uitlatingen van de Duitse Binnenlandse Veiligheidsdienst serieus moeten nemen.

Zo stelde Burkhard Freier, chef van de Binnenlandse Veiligheidsdienst in de deelstaat Nordrhein-Westfalen, nu vast: “De IGD en het netwerk van samenwerkende organisaties vervolgen ondanks tegenovergestelde bezweringen vooral één ding: de oprichting van islamitische God-staten en als laatste consequentie ook in Duitsland.”

Hij waarschuwt er op de middellange termijn voor dat er van een grotere beïnvloeding van de Moslimbroeders zelfs een veel groter gevaar voor onze democratie zou uitgaan dan van de radicaalislamitische Salafisten-scene.

En daarin staat hij zeker niet alleen: “Focus” citeert namelijk de Binnenlandse Veiligheidsdienst met betrekking tot de “Islamitische Gemeenschap in Duitsland e.V.” als volgt:

“Met haar inspanningen om een maatschappelijk en politiek systeem op basis van de sharia te creëren, overtreedt ze de liberaal-democratische fundamentele orde.”

Datzelfde zegt onze burgerpartij overigens al sinds jaren: een ontwikkeling van Duitsland in richting van de sharia, dus een islamisering, staat duidelijk in conflict met onze liberaal-democratische fundamentele orde.

En deze willen ook wij als AfD absoluut behouden voor Duitsland. En precies daarvoor strijden wij sinds onze oprichting – wij willen in Duitsland een rechtsstaat, geen God-staat.

En wel, terloops opgemerkt, een rechtsstaat, waarvan de regels ook strikt opgevolgd worden door de regeringen – of dit nu aan de Duitse grens is of bij de zorgvuldige omgang met moeizaam opgebracht belastinggeld.

Terug naar de “Islamitische Gemeenschap in Duitsland e.V.”: bijzonder perfide aan die organisatie is overigens dat haar vertegenwoordigers zich naar buiten toe als vertegenwoordigers van een gematigde islamstroming voordoen, die een open oog heeft voor de dingen van de wereld. De Binnenlandse Veiligheidsdienst heeft nu eveneens de werkelijkheid achter gesloten deuren aan het licht gebracht; vooraanstaande leden zouden het doel geformuleerd hebben om “op de middellange termijn een islamitische staat op te richten”.

Ik vraag u, beste lezer: waar was de grote mediale kreet van verontwaardiging hierover? Die was er gewoon niet.

Terwijl dit gevaar bijna met beide handen te grijpen is, als je kijkt naar de constant toenemende aantallen ondersteuners van zulke organisaties.

Zo wijst de al eerder genoemde chef van de Binnenlandse Veiligheidsdienst van de deelstaat Nordrhein-Westfalen, Burkhard Freier, erop “dat de aan de Moslimbroeders gelieerde verenigingen hier steeds meer vluchtelingen uit de Arabische landen in de ban van hun ideologie trekken om hen voor het karretje van hun doelen te spannen”.

En van deze Arabische vluchtelingen zijn er immers sinds 2015 dankzij de illegale grensopening door Merkel meer dan genoeg in Duitsland. Opvolgingsproblemen zullen de Moslimbroeders daarom ook zeker niet hebben.

En omdat het op dit moment al zo goed loopt, breidt men nu zelfs uit naar gebieden, waarin tot nu toe nog geen Moslimbroeders waren: sinds het midden van 2016 werden in de deelstaten Sachsen en Brandenburg acht moskeeën geopend, er volgen nog meer.

Hierover de inschatting van de Binnenlandse Veiligheidsdienst: “In een regio, waarin tot nu toe nauwelijks aanhangers van de Moslimbroeders waar te nemen waren, werd zodoende een structuur opgebouwd over het hele gebied, met behulp waarvan vluchtelingen met de ideologie van de Moslimbroeders geïndoctrineerd moeten worden.”

Een landelijke indoctrinatie van “vluchtelingen” met de ideologie van de Moslimbroeders – Duitsland in het dertiende jaar onder Merkel.

Hoe zei de bondskanselier dat nog maar weer: “Wir schaffen das.”

Wij zeiden vanaf het begin: “Wir schaffen das NICHT – und wir WOLLEN das auch gar nicht schaffen.”

Uiterlijk nu zou het voor iedereen duidelijk moeten zijn: als de politiek van Merkel & Co. doorgaat, zal onze liberaal-democratische fundamentele orde in groot gevaar komen. Dat kan niemand serieus willen die ons vaderland na aan het hart ligt.

Daarom is het tijd om de Merkelisten weg te sturen, voordat het te laat is. Tijd voor de AfD.

Bron: https://politikstube.com

Door: Prof. Jörg Meuthen

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/12/23 ... duitsland/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Pilgrim »

Hoe naïef kun je zijn? Duitse regering wil extern geld voor moskeeën controleren

Geplaatst op 28 december 2018

Afbeelding

Opnieuw zo´n blinde actie, die er alleen maar toe dient om de burgers gerust te stellen: de Duitse regering wil een einde maken aan de financiering van radicale moskeeverenigingen door de Golfstaten. Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft Saoedi-Arabië, Koeweit, Qatar en andere landen verzocht om schenkingen of staatssubsidies aan religieuze instellingen in Duitsland van tevoren aan het ministerie van Buitenlandse Zaken te melden, berichten de “Süddeutsche Zeitung”, de NDR en de WDR. Met behulp van de Binnenlandse Veiligheidsdienst en de Bundesnachrichtendienst moeten de afzenders en ontvangers gecontroleerd worden. Minister van Binnenlandse Zaken Horst Seehofer heeft op de “islamconferentie” in november verklaard dat er een einde gemaakt zou moeten worden aan “buitenlandse invloed”.

De Duitse moslims zouden de financiering van moskeeën zelf in handen moeten nemen. Politici van de CDU ondersteunden tijdens de kerstdagen het idee van een speciale moskeebelasting. Achtergrond van de sinds het voorjaar geldende regeling is een geheim rapport van een werkgroep van het terrorisme afweercentrum in Berlijn.

De naamloze vennootschap “Transnationale Aspekte” had in de herfst van 2015 als reactie op de vluchtelingencrisis besloten “salafistische missioneringsactiviteiten uit de Arabische golfstaten” extra te controleren. Vooral Saoedi-Arabië heeft miljarden uitgegeven om te werven voor de verbreiding van een fundamentalistische interpretatie van de islam. In de Duitse regering vreest men dat met het geld uit de Golfstaten binnengekomen “vluchtelingen” geradicaliseerd zouden kunnen worden.

De vaststellingen van de werkgroep waren alarmerend om te lezen; “Missioneringsorganisaties uit de Golfstaten bouwen in toenemende mate een netwerk op met Salafisten in Europa en Duitsland”, stond er in. Er zou een “strategie van het nemen van invloed op de lange termijn” waar te nemen zijn. Ondanks ontkenningen van de Saoedi´s en andere landen besloot de Duitse regering een ongebruikelijke stap te nemen.

Volgens de nu geldende regeling dienen de ambassades van de Golfstaten in Berlijn betalingen en andere vormen van ondersteuning te melden op het ministerie van Buitenlandse Zaken. Dit schakelt dan behalve de geheime diensten ook het kantoor van de bondskanselier en de ministeries van Binnenlandse Zaken en Financiën in. Aan de Golfstaten werd verzocht deze controle af te wachten. Ook dienen ze te melden wanneer een religieuze instelling uit Duitsland zich inspant om in hun landen hulp te krijgen. Over de omvang van de financiële ondersteuning van Duitse islamverenigingen bestaan geen betrouwbare cijfers. De Binnenlandse Veiligheidsdienst in de deelstaat Nordrhein-Westfalen spreekt van “minstens tientallen miljoenen”. Anderen vermoeden dat het in Europa gaat om honderden miljoenen. Volgens informatie van de met de procedure vertrouwde personen zou deze eerste successen laten zien. Vooral Koeweit zou zich inspannen voor transparantie. Andere landen zouden nog iets terughoudender reageren. In de regering zegt men dat men nu eerst zou moeten afwachten of de procedure zou werken. Een juridische mogelijkheid om een einde te maken aan de betalingen is er niet. Er wordt ook al overwogen om de belastingautoriteiten in te schakelen wanneer een moskee de herkomst van haar vermogen niet kan uitleggen. Als mogelijk wordt ook beschouwd om radicale imams uit het buitenland de binnenkomst te verbieden.

Dat is het cruciale punt: men kan geen einde maken aan de betalingen en de “islamisten” zullen maling aan de Duitse regering hebben en ijverig doorgaan om door middel van geld en imams de politieke islam in Duitsland te stimuleren en te verbreiden, want per slot van rekening is dit hun enige doel.

Interessant is de aanwijzing dat onze politici al lang weten dat het islamitische buitenland hier de radicaliteit financieel bevordert – wellicht als bedankje voor de vele wapenleveringen.

De regering handelt dus weer eens hulpeloos en naïef – om het vriendelijk uit te drukken. Wie beweert dat de islam bij Duitsland zou horen, moet gewoon accepteren dat de politieke islam zich hier manifesteert. Deze politici zetten de toekomst van dit land op het spel om de zogenaamde godsdienstvrijheid te kunnen garanderen. Dat is het eigenlijke dramatische aan de zaak.

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/12/28 ... ntroleren/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Ariel »

Migranten verkopen hun Duitse passen

In Duitsland is een grote zwendel met reisdocumenten van vluchtelingen ontdekt.

Die kunnen met hun status als erkende asielzoeker binnen Europa en soms zelfs wereldwijd reizen. Deze gewilde papieren verkopen ze voor veel geld aan ontheemden, die direct naar de Bondsrepubliek vliegen. Onder hen kunnen zich ook criminelen of terroristen bevinden.

De krant Bild-Zeitung schreef gisteren over de paspoortenhandel op besloten Facebook-groepen. Ene Ahmad A., woonachtig in Bad Schwartau, biedt zijn reisdocument voor achthonderd dollar te koop aan. Op het sociale netwerk komen veel biedingen binnen. De illegale handel blijkt een ware ’vlooienmarkt op internet’.

Met de papieren kunnen vastzittende migranten op de Griekse eilanden bijvoorbeeld doodgewoon naar Duitsland vliegen. De lastige en gevaarlijke reis over de Balkan en de Middellandse Zee kunnen ze zich zo besparen. Vorig jaar zouden er tenminste 557 vluchtelingen met echte reisdocumenten naar Duitsland gereisd zijn, die echter van andere Arabische asielzoekers waren.

De handel is waarschijnlijk al jaren schering en inslag. Al in 2015 kregen vluchtelingen in Berlijn met hun verblijfsvergunning een kosteloze zorgverzekering inclusief pasje. Er ontstond al snel een levendige handel in die zorgpasjes.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Ariel »

Zwangere vrouw neergestoken in ziekenhuis, baby overleden

In het Duitse Bad Kreuznach is begin dit weekend een 25-jarige Poolse vrouw neergestoken terwijl zij in het ziekenhuis lag. De vrouw, die inmiddels stabiel is, verloor hierbij haar ongeboren kind. Een 25-jarige Afghaanse asielzoeker is aangehouden.

Het kwam vrijdagavond rond een uur of 18 tot een woordenwisseling tussen de Poolse vrouw en de Afghaanse man. Het is niet bekend of de twee een relatie hadden, en of de man de vader is van het ongeboren, inmiddels overleden kind.

Toen de woordenwisseling uiteindelijk uitliep op een ruzie stak de man de vrouw meerdere malen met een mes. Daarna is hij het ziekenhuis uit gevlucht. De politie wist hem later op het station van Bad Kreuznach, in de buurt van Mainz, te arresteren.

De vrouw werd direct geopereerd en haar toestand is op dit moment stabiel. Tijdens de steekpartij werd ook haar ongeboren kindje gewond. Deze overleefde de aanval niet. De 25-jarige Afghaan zit vast op verdenking van moord.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door King George »

Duitsland is gezwicht voor Islamitische kindhuwelijken. De Sharia staat boven de Duitse wet.
Het Federale Hof van Justitie (Bundesgerichtshof, BGH), de hoogste rechtbank van Duitsland in de civiele en strafrechtelijke rechtssfeer, heeft geoordeeld dat een nieuwe wet die kindhuwelijken verbiedt ongrondwettig kan zijn omdat alle huwelijken, inclusief op de sharia gebaseerde kindhuwelijken, worden beschermd door de Duitse grondwet (Grundgesetz).

De uitspraak, die in Duitsland de deur opent naar legalisering van op de sharia gebaseerde kindhuwelijken, is één van de steeds meer voorkomende gevallen waarin Duitse rechtbanken - bewust of onbewust - de vestiging van een parallel islamitisch rechtsstelsel in het land in de hand werken.

Het gaat in deze zaak om een Syrisch echtpaar - een 14-jarig Syrisch meisje, getrouwd met haar 21-jarige neef - dat op het hoogtepunt van de migrantencrisis in augustus 2015 in Duitsland aankwam. De afdeling Jeugdwelzijn (Jugendamt) weigerde hun huwelijk te erkennen en scheidde het meisje van haar man. Nadat de man een rechtszaak aanspande, oordeelde een familierechtbank in Aschaffenburg in het voordeel van Jeugdwelzijn, dat beweerde de wettelijke voogd van het meisje te zijn.

In mei 2016 vernietigde het hof van beroep in Bamberg de beslissing. De rechtbank oordeelde dat het huwelijk geldig was omdat het was gesloten in Syrië, waar volgens de sharia-wetgeving kindhuwelijken zijn toegestaan. De uitspraak legaliseerde feitelijk sharia-kinderhuwelijken in Duitsland.
https://nl.gatestoneinstitute.org/13612 ... ndhuwelijk
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Mahalingam »

Voor zover ik weet is het in heel Europa zo geregeld dat huwelijken die in het land van herkomst rechtsgeldig zijn via hun wetten aldaar, dat ze dat dan ook bij ons zijn.
Een huwelijk in Turkije wordt hier dan als een gewoon burgerlijk huwelijk erkend (met of zonder huwelijkse voorwaarden? dat weet ik niet.).
En een huwelijk gesloten in Syrië valt onder dezelfde regeling zodat kindhuwelijken ook hier erkend moeten worden.
Anders ligt het met Mohammedaanse kindhuwelijken gesloten in landen van de EU. Die kunnen niet.
Import-kindhuwelijken kunnen wel (net zoals import-harems?).
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie